Wednesday, August 30, 2023

Porsesh


Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча инде. Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән, ул ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларга күбрәк мәгълүмат бирү өчен бик күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган Википедия мәкаләләрен Интернетка керү мөмкинлеге булган һәркем редакцияли ала (һәм хәзерге вакытта блокланмаган), тәртип бозу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала. 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле ул дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Википедиядә хәзерге вакытта 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкалә бар, шул исәптән инглиз телендә 6,705,143 мәкалә, соңгы айда 117,224 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында ясалган. Википедия җәмгыяте күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, гәрчә редакторлар үз өлешләрен кертер алдыннан алар белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан мөһим яктан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул башка энциклопедияләргә караганда киңрәк булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын арттыралар, дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.

Porsche_911_RSR / Porsche 911 RSR:
Porsche 911 RSR һәм аннан алдагы GT3 RSR, GT3 RS һәм GT3 R - Porsche җитештергән GT узыш машиналары сызыгы, алар чыдамлык чабышлары өчен моторспортта кулланыла. Алар GT узышларында иң югары класска, ACOдан GTE классына нигезләнгән. Бу кагыйдәләр 1998-нче елдан GT1 һәм GT2 группасы астындагы GT3 класс төшенчәсенә кайтып кала. GT1 классын туктатканнан соң, планлаштырылган GT3 класс 1999-нчы елдан ACO-да GTS астындагы GT классы булып, шулай ук ​​рекламаланган. 2000-нче елдан FIA тарафыннан N-GT. 2005-нче елда FIA һәм ACO арасында GT кагыйдәләрен тигезләгәннән соң, бу класс GT2 класс дип үзгәртелде. FIA-ның GT2 Европа чемпионаты уңышсыз калгач һәм 24 сәгать Ле Манста GT1 классында катнашучылар кимегәндә, ACO 2011-нче елда GT2 класс GTE исемен үзгәртте һәм аны профессионаллар өчен GTE-Pro һәм үзешчәннәр өчен GTE-AMга бүлде. Еллар дәвамында Porsche 911 төрле серияләре белән бу класста өзлексез күрсәтелде. Моннан тыш, Porsche 911 шулай ук ​​Porsche 911 GT1 һәм Porsche 911 GT2 белән югары класслар өчен нигез булып хезмәт итте. 2006 елдан Porsche яңа формалашкан GT3 классында Porsche 911 GT3 R белән тәкъдим ителә, GTE классының завод спортыннан аермалы буларак, клиентлар ярышларына юнәлтелгән һәм бер тапкыр ясалган чынаяк машинасына нигезләнгән. Каррера һәм Суперкуп. Моторспорт машиналары Поршедан килгән барлык мотор спорты машиналары белән берлектә Вайсахтагы Моторспорт Centerзәге җитештерүдә төзелгән.
Porsche_911_RSR-19 / Porsche 911 RSR-19:
Porsche 911 RSR-19 - Porsche тарафыннан эшләнгән чабыш машинасы, LM GTE категориясендә автомобиль клубы de l'Ouest санкцияләнгән FIA Дөнья Чемпионаты, Европа Ле Манс Сериясе һәм GTLM классы, Халыкара Автомобиль Спорт Ассоциациясенең IMSA. WeatherTech SportsCar чемпионаты. Бу Porsche 911 RSR (2017) өчен туры алмаштыру ролен башкара. Машина 2019-нчы 4 сәгать Көмеш ташта узышта беренче тапкыр чыгыш ясады. Машина 2019-нчы Гудвуд тизлек фестивалендә, Хиллклимб схемасының вакытлыча кантында, беренче җәмәгать йөгерешенә берничә минут кала, рульдә Джанмария Бруни белән ачылды.
Porsche_911_RSR_ (2017) / Porsche 911 RSR (2017):
Porsche 911 RSR-ның 2017-нче елгы версиясе - Porsche тарафыннан LM GTE категориясендә катнашу өчен эшләнгән FIA Дөнья Чыдамлыгы Чемпионаты, Le Le Mans Сериясе һәм GTLM класслы Халыкара Автомобиль Спорт Ассоциациясе. IMSA WeatherTech SportsCar чемпионаты. Бу Porsche 911 RSR (991) өчен алмаштыручы булып хезмәт итә. Машина 2016 елның ноябрендә Лос-Анджелес автосалонында ачылды. 911 RSR беренче җиңүен Төньяк-Көнчыгыш Гран-прида 2017 елның июлендә Лайм Рок паркында яулады. 911 RSR лицензияләнгән LEGO Техник масштаблы модель булып эшләнде, сатып алу өчен чыгарылган халык тарафыннан 2019 елда.
Porsche_912 / Porsche 912:
Porsche 912 - 1965 - 1969 модель елларында Германия Штутгартның Porsche AG җитештергән спорт машинасы. 911-нең керү дәрәҗәсе варианты, ул шулай ук ​​компакт 2 + 2 Купе һәм Тарга тән стилендә тәкъдим ителде. 912-нче тапкыр эшкәртү 1,6 литрлы һава белән суытылган 4 цилиндрлы яссы-4 белән җиһазландырылган, 356-нчы елларның соңгысыннан, 5800 әйләнештә 102 SAE ат көченә бераз бүленгән. 912-нең югары эффективлы боксер двигателе, аз тарту һәм аз авырлык аңа АКШ галлонына 30 чакрымга кадәр барырга мөмкинлек бирә (7,8 Л / 100 км; 36 ммг - имп). 4700 долларга бәяләнгән, 32000 912-дән артык 1965-нче елның апреленнән 1969-нчы елның июленә кадәр төзелгән. 912-нче сату 911-дән артып киткән (1964-нче елда кертелгән), 911-нче елда уңышка ирешкәнче җитештерүченең гомуми җитештерүен арттырган. 4 цилиндрлы 914 912не 1970 - 1975 модель елларына алыштырды. 1976-нчы елда, 912 АКШ-ның 912E белән бер еллык яңарышын кичерде, 914-дән алынган 2,0 литрлы VW "4-нче тип" 4-нче фатир белән Bosch L-Jetronic ягулык инжекциясе белән 90 SAE ат көче 4900 әйләнештә. Бары тик 2092 912E Купе 1975 елның маеннан 1976 елның июленә кадәр төзелгән.
Porsche_914 / Porsche 914:
Porsche 914 яки VW-Porsche 914 - 1969-нчы елдан алып 1976-нчы елга кадәр Volkswagen һәм Porsche белән берлектә эшләнгән, җитештерелгән һәм сатылган урта двигательле спорт машинасы. яки яссы-6 двигатель.
Porsche_914-6_GT / Porsche 914-6 GT:
Porsche 914/6 GT 6 цилиндрлы двигатель һәм GT пакеты булган 914 модель нигезендә Porsche тарафыннан төзелгән ярыш машинасы иде.
Porsche_917 / Porsche 917:
Porsche 917 - спорт прототибы узыш машинасы, Германия җитештерүче Porsche тарафыннан 5 литрлы спорт машиналары төзелеше кагыйдәләрен куллану өчен эшләнгән. 912 тибындагы 1212 двигатель белән эшләнгән, әкренләп 4,5 дән 5,0 литрга кадәр киңәйтелгән, 917 1969-нчы елда кертелгән һәм башта ярыш трассасында җиңел булмаган, ләкин өзлексез үсеш эшне яхшырткан һәм спорт-машина ярышларында өстенлек иткән. 1970 һәм 1971. Can-Am чабышы өчен 917 эшләп чыгару, рольдә тагын да өстенрәк булган 917/30 игезәк турбодик көчәнеш белән тәмамлану. Порше йөртүчеләре 1972 һәм 1973 елларда Can-Am чемпионатында җиңәрләр иде. 917 машина йөртүче шулай ук ​​1969 - 1975 елларда Интерсерия чемпионатында җиңде.
Porsche_918_Spyder / Porsche 918 Spyder:
Porsche 918 Spyder - Германия маркалы Porsche җитештергән спорт машинасы. 918 Spyder - плагин гибриды, уртача урнаштырылган 4,6 L (4593 цк) V8 двигателе белән эшләнгән, 447 кВт (608 PS; 599 ат көче) 8,700 RPM, ике электр моторы өстәмә 210 кВт ( 286 PS; 282 ат көче) берләштерелгән чыгару өчен 652 кВт (875 ат көче) һәм 1280 Н⋅м (944 фунт) момент. 918 Spyder-ның 6,8 кВт сәгать литий-ион батарея пакеты АКШ әйләнә-тирә мохитне саклау агентлыгының биш цикллы сынаулары кысаларында 19 км (12 миль) электр диапазонын китерә. Производство 2013 елның 18 сентябрендә башланды, җибәрү 2013 елның декабрендә башланырга тиеш иде. , һәм башлангыч бәясе 1 781,000 (АКШ $ 845,000 яки 11 711,000). 918 Spyder 2014 елның декабрендә сатылып бетте һәм җитештерү 2015 елның июнендә тәмамланды. 918 Spyder беренче тапкыр 2010 елның мартында 80-нче Женева автосалонында күрсәтелде. 2010 елның 28 июлендә, 2000 кызыксыну белдерүеннән соң, күзәтчелек советы. Porsche AG 918 Spyder сериясен эшләүне хуплады. Производство версиясе 2013 елның сентябрендә Франкфурт автосалонында ачылды. Porsche шулай ук ​​2011-нче елда Төньяк Америка халыкара автосалонында 918 RSR узыш вариантын ачты, бу 997 GT3 R Гибридында кулланылган гибрид технологияне берләштерә, 918 Шпейдер стилендә. Ләкин, 918 RSR аны җитештерүгә китермәде. 918 Spyder Porsche җитештергән икенче плагин гибрид машинасы, 2014 Panamera S E-Hybridдан соң.
Porsche_919_Гибрид / Порше 919 Гибрид:
Porsche 919 Hybrid - Le Mans Prototype 1 (LMP1) узыш машинасы, FIA Дөнья Чемпионатының 2014, 2015, 2016 һәм 2017 сезоннарында Porsche тарафыннан төзелгән һәм кулланылган. Аның ике литрлы (120 куб) 90 градус V4 урта моно-турбодалы бензин двигателе бар, ул 500 ат көче (370 кВт) җитештерә һәм шасси йөкләүче әгъза ролен башкара - һәм ике аерым энергия торгызу гибрид системасы. эскиз газларыннан җылылык энергиясен торгызу һәм литий-ион батарея пакетларына саклау өчен тормоз астында кинетик энергияне электр энергиясенә әверелдерү. 2014 кагыйдәләре нигезендә машина 6 MJ (1,7 кВт) класска урнаштырылды. 2014 елның 4 мартында 919 Гибрид матбугатка беренче тапкыр Женева автосалонында күрсәтелде. Porsche сезон өчен алты машина йөртүче ике машина китерде. Роман Дюма, Нил Джани һәм Марк Либ өч полюслы урынны яуладылар һәм сезон тәмамланган 6 сәгать Сан-Паулуда Тимо Бернхард, Брендон Хартли һәм Марк Веббер командага җитештерүчеләр дөнья чемпионатында өченче урынны яуладылар. 2015 елда машина алга таба эшләнде һәм 8 MJ (2,2 кВт) категориясенә бүленде. Бернхард, Хартли һәм Веббер сигез узышның дүртесендә җиңделәр, 2015 Дөнья Чыдамлык Шоферлары Чемпионатына һәм Manufactитештерүчеләр Дөнья Чемпионатына. Эрл Бамбер, Нико Хюлкенберг һәм Ник Тэнди 6 сәгать Спа-Франкорчамплар һәм 24 сәгать Ле Манс җиңделәр, өченче 919 Гибрид йөрттеләр. 2016-нчы елда Дюма, Джани һәм Либ 6 сәгать Көмеш ташны һәм 24 сәгать Ле Мансны машина белән алга таба үсештән соң җиңделәр. Триодан эзлекле чыгышлар аларга 2016-нчы Дөнья Чыдамлык Драйверлары Чемпионатында һәм командада икенче булды. Бернхард, Хартли һәм Веббер сезонның беренче өч узышында ышанычлылык проблемаларына карамастан, өчлек калган алты турның дүртесендә җиңде, Поршега икенче тапкыр җитештерүчеләр дөнья чемпионатында җиңәргә булышты. Киләсе ел, 2017, Тэнди һәм Ауди LMP1 элеккеге шоферы Андре Лоттерер Джумага Дума һәм Либ урынына кушылды, һәм Бамбер Бернхард һәм Хартли белән бергәләшеп, отставкадагы Вебберны алыштырдылар. Порше пьедесталга беренче ике турда тәмамланды. Бамбер, Бернхард һәм Хартли 13 этаптагы дефициттан торгызылды, 24 сәгать Ле Манс һәм Порше сезонының соңгы этабында, 2017 Шанхайның 2017 6 сәгате өчен Порше өченче тапкыр Дөнья Драйверлары һәм җитештерүчеләре Чемпионатында җиңү өчен. 2017-нче елдан соң, Porsche E формуласына кергәндә 919 Гибрид проекты туктатылды, 919 Evo дип аталган машинаның эволюциясе 2018-нче елда күрсәтелде, берничә рекорд куйды.
Porsche_924 / Porsche 924:
Porsche 924 - Порше Германиянең Неккарсулм шәһәрендә 1976-нчы елдан алып 1988-нче елга кадәр җитештерелгән спорт машинасы. Ике ишекле, 2 + 2 купе, 924 912E һәм 914 компаниянең дәрәҗә моделе итеп алыштырылды. 928 башта эшләнгән булса да, 924 су суыту һәм алгы двигатель, арткы тәгәрмәчле макет кулланган Порше җитештергән беренче производство булды. Бу шулай ук ​​гадәти тулы автоматик тапшыру белән тәкъдим ителгән беренче Porsche иде. 924 1975 елның ноябрендә беренче тапкыр чыкты һәм 1978-нче елда турбодик көчәнешле версия кертелде. Көндәшлекнең көчәюенә җавап итеп, Porsche яңартылган һәм яңадан двигательле версиясен 944 итеп тәкъдим итте, ул 1983-нче елда АКШ-та 924-ны алыштырды. 1985-нче елда, Ауди 924-нче елда кулланылган двигательне туктатты, һәм Porsche-ны 924-нче елда бераз киселгән 944 двигатель кулланырга өндәде, машинаның исемен 924S дип үзгәртте һәм АКШта яңадан кертте 924 сату уңышлары булды, 150,000-дән артык җитештерелгән.
Porsche_928 / Porsche 928:
Porsche 928 - 1978 елдан 1995 елга кадәр Германиянең Porsche AG җитештергән гастроль машинасы. Башта Porsche 911-ны алыштырырга теләгән 928 спорт машинасы һәм зиннәтле машина аспектларын берләштерде. 928 Porsche саткан иң югары җитештерү машинасы булды. Porsche җитәкчелеге мондый флагман компакт 911гә караганда киңрәк җәлеп ителер дип ышанган. 928 компаниянең V8 белән эшләнгән беренче производствосы һәм V8 двигателе белән эшләнгән бердәнбер купе.
Porsche_930 / Porsche 930:
Porsche 930 - 1975 - 1989 елларда Германия автомобиль җитештерүче Porsche җитештергән 911 моделенең турбодик көчәнеш вариантының эчке билгесе. Бу җитештерүнең бөтен дәвамында һәм шул вакытта 911 моделе җитештерүче иде. аны кертү, Германиядә булган иң тиз җитештерү машинасы иде.
Porsche_934 / Porsche 934:
Porsche 934 PORche 911 Turbo-ның узыш варианты иде, FIA 4 кагыйдәләренә охшаган, FIA 5 кагыйдәләренә әзерләнгән Porsche 935 охшаш.
Porsche_935 / Porsche 935:
Porsche 935 - Германия автомобиль җитештерүче Porsche җитештергән һәм җитештергән ярыш машинасы. 1976-нчы елда 911 (930) Turbo-ның завод чабыш варианты буларак кертелгән һәм FIA-Group 5 кагыйдәләренә әзерләнгән, бу Carrera RSR 2.1 турбо прототибы эволюциясе, 1974-нче елда 24 сәгать Ле Мансның икенче урында. 1977 сезоныннан башлап, Porsche 935 тәкъдим итте, Makes өчен Дөнья Чемпионатына, IMSA GT Чемпионатында һәм Германия Дойче Реннспорт Мистершафтында (DRM). 935 1979-нчы елда 24 сәгать Ле Мансны җиңде, һәм башка зур чыдамлык ярышларында, шул исәптән Себринг, Дайтона, һәм 1000 км Нюрбургринг. Ул кертелгән 370 узыштан 123 җиңде. Гадәттә, башка җитештерүчеләр 935-ка каршы тора алмады, чөнки башка җитештерүчеләр Porsche кебек клиентлар машиналары белән тәэмин итмәделәр. Raceәрбер узыш, ул вакытта, гадәттә, ким дигәндә биш 935. 935 механик ягулык салу системасын кулланган 3.3L тибындагы 935 икеләтә турбодик көчле алты двигатель кулланды. Барлык югары җитештерүчәнлекле компонентлар двигательгә 630 кВтка кадәр (845 ат көче; 857 PS) көч чыгарырга мөмкинлек бирделәр, двигатель зур турбочаргычлар аркасында еш кына түбән RPMда турбо артта калды. 935-нең өстенлеге 1982-нче елда гамәлгә кергән FIA кагыйдәләрен үзгәртү белән тәмамланды, алты санлы төркемне өч төркемгә алыштырды, алар А, В һәм С. 935-нче елның икенче буыны чикләнгән производствоны 77гә кадәр башлады. берәмлекләр, 2019 елның июнендә клиентларны җибәрү белән.
Porsche_936 / Porsche 936:
Porsche 936 - 6-нчы төркем спорт прототибы узыш машинасы, 1975-нче елда Порше 917-нең тоткарланган варисы, биш литрлы 5-нче спорт машинасы һәм 908-нче, өч литрлы 6-нчы төркем прототип-спорт машинасы. 1971 елдан соң завод пенсиягә чыккан. Аның исеме Porsche 930 турбодик көчле двигатель вариантын кулланудан, шулай ук ​​6 группа ярышларында катнашудан килгән.
Porsche_944 / Porsche 944:
Porsche 944 - 1982 елдан 1991 елга кадәр Германия автомобиль җитештерүче Porsche җитештергән спорт машинасы. 924 платформасы нигезендә алгы двигатель, арткы тәгәрмәчле урта модель, 944 купе яки кабриолет тән стилендә булган, яисә табигый омтылган яки турбодалы двигательләр. 163,000 артык машина җитештерелгәндә, 944 Порше тарихында иң уңышлы спорт машинасы булган, Boxster һәм 997 Carrera кертелгәнче. 1992 модель елы өчен дизайн конструкцияләре Поршега 944 исем тактасын ташларга һәм 968 дип ребренд ясарга этәрде.
Porsche_953 / Porsche 953:
Porsche 953 911-ның бик үзгәртелгән варианты иде, 1984-нче елда Париж - Дакар раллиында катнашу өчен махсус эшләнгән һәм төзелгән. Бу кыска гомерле модель иде, чөнки ул 1985-нче елда 959 белән алыштырылды. Кайвакыт ул 911 4x4 дип атала, чөнки 959-нчы елда кулланылырга теләгән үсеш, кул белән идарә ителгән дүрт тәгәрмәчле система кулланылган. 300 ат көче (224 кВт), 6 цилиндрлы двигатель белән эшләнгән, авырлыгы 2750 фунт (1,247 кг) белән эшләнгән бик көчәйтелгән асылмалы сәяхәт бик уңышлы булды. Аларның өчесе Париж-Дакар митингына керделәр, берсе гомуми беренче урынны алды.
Porsche_956 / Porsche 956:
Porsche 956 C группасы спорт-прототип чабыш машинасы иде, Норберт Сингер тарафыннан эшләнгән һәм Porsche тарафыннан 1982 елда FIA Дөнья спорт чемпионаты өчен төзелгән. Соңрак ул 1984-нче елда 956Б дәрәҗәсенә күтәрелде. 1983-нче елда Стефан Беллоф идарә иткән бу машина 35 ел торачак рекорд куйды, танылган 20.832 км (12,93 миль) Нюрбургринг Нордшлейфны 1000: квалификация вакытында 6: 11.13. км Спорт машинасы узышы. Рекорд, ниһаять, Тимо Бернхард белән 2018 елның 29 июнендә чикләнгән Porsche 919 Evoда узып китте.
Porsche_959 / Porsche 959:
Porsche 959 - 1986 - 1993 елларда Германия автомобиль җитештерүче Porsche җитештергән спорт машинасы, башта В группасы митинг машинасы, соңрак ким дигәндә 200 берәмлек җитештерүне таләп иткән FIA гомологизация кагыйдәләрен канәгатьләндерү өчен эшләнгән юл-хокукый машина. Игезәк- 959 турбодик көчле 959 км / сәг (197 миль) тизлеккә ирешкәндә, дөньядагы иң тиз урам-юридик җитештерү машинасы булган, кайбер вариантлары хәтта 339 км / сәг (211 миль) тизлеккә ирешә ала. Productionитештерү барышында 959 иң технологик яктан алдынгы юл хәрәкәте машинасы булып санала, һәм булачак спорт машиналарының алгы планы. Ауди Quattro кебек митинглы машиналарда тулы тәгәрмәчле уңышлы кертелгәннән соң, ул тәгәрмәчле беренче саф югары җитештерүчән спорт машиналарының берсе булды, бу Porsche-ның 911 тәгәрмәчле беренче тәгәрмәчле нигезен тәэмин итте. Carrera 4 моделе. Аның эшләнеше Porsche җитәкчеләрен 911-дән башлап 911-нең барлык турбодик көчәнешләрендә тулы тәгәрмәчле стандарт ясарга ышандырды. 959-да кулланылган игезәк турбо системасы шулай ук ​​киләчәктә турбодалы Porsche спорт машиналарына юл ача. 2004-нче елда, Sports Car International 1980-нче елларның иң яхшы спорт машиналары исемлегендә 959-нчы номерны атады.
Porsche_961 / Porsche 961:
Porsche 961 Porsche тарафыннан төзелгән һәм аларның 959 спорт машинасына нигезләнгән узыш машинасы иде. Бу В группасы спорт автомобиль узышлары өчен ясалган, 956 һәм 962C максатлы төзелгән, С группасын спорт-прототип буенча дөнья чемпионатында башкарган. 961 проекты кыска гомерле булды, өч чабышта гына йөрде һәм бер генә машина төзелешен күрде. В группасы юкка чыкканда машинаны клиентларга сату планнары юкка чыгарылды.
Porsche_962 / Porsche 962:
Porsche 962 - Porsche тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән спорт прототибы. Porsche 956, 962 алыштыру өчен ясалган, 1984 ел ахырында кертелгән һәм 956-ны искергән көйләүләр аркасында 1985-нче елда IMSA-ның GTP классында 956-ны алыштырган. аның дистә еллык карьерасы, C төркемендәге машина 24 сәгать Ле Мансны ике тапкыр җиңде, Dauer 962 Le Mans машинасының туемы белән, 1994 елда тагын бер титул яулады. Гомумән алганда, 962 барлыгы унсигез балл җыйды. Төрле серияләр буенча конструктор чемпионаты. 962 варисы Porsche WSC-95 булды, 1996 24 сәгать Ле Манс өчен тәкъдим ителде, ләкин завод ярдәме яки ярдәме алмады.
Porsche_963 / Porsche 963:
Porsche 963 (9R0 тибы) - LMDh спорт прототибы, Porsche тарафыннан эшләнгән һәм Multimatic тарафыннан төзелгән, FIA Дөнья Чемпионатында һәм IMSA SportsCar Чемпионатында Hypercar һәм GTP (Grand Touring Prototype) классларында катнашу өчен. 963 исеме Порше 956 һәм Порше 962 илһамын ала, алар 1980-нче елларда узыштылар, алар шулай ук ​​Америка һәм Европа ярыш серияләрендә дә көч сынаштылар. Машина 2022 Гудвуд тизлек фестивалендә ачылды, традицион кызыл, ак һәм кара төстә. 963-нең рәсми узышы 2023 24 сәгать Дайтонада, 2023 IMSA SportsCar чемпионатының сезон ачылышы. . Машина башта 2022 8 сәгать Бахрейнда көндәш булмаган кием репетициясенә планлаштырылган иде, ләкин Порше соңрак алар Бахрейнда шәхси сынау вакыты өчен ярышмаска карар иттеләр. Соңрак Porsche беренче клиент 963-ләрнең 2023-нче елның апреленә кадәр җибәрелмәячәген хәбәр итте, тәэмин итү чылбырының өзелүе аркасында, клиент командаларын IMSA SportsCar чемпионаты һәм WEC ачылыш ярышларын калдырырга мәҗбүр итте, командалар алар белән сөйләшкәндә аңладылар. Порше.
Porsche_964 / Porsche 964:
Porsche 964 - 1989 һәм 1994 арасында җитештерелгән һәм сатылган Porsche 911 компаниянең эчке исеме. Бенджамин Димсон тарафыннан 1986 елның гыйнварына кадәр эшләнгән, ул элеккеге 911 модельләргә караганда мөһим стиль үзгәртүләрен күрсәтә, аеруча интеграль бамперлар. Бу Porsche's Tiptronic автоматик тапшыруы һәм вариант буларак барлык тәгәрмәчле машина белән тәкъдим ителгән беренче машина иде.
Porsche_968 / Porsche 968:
Porsche 968 - 1991-нче елдан 1995-нче елга кадәр Германия автомобиль җитештерүче Porsche AG җитештергән спорт машинасы. Бу су белән суытылган фронтовик арткы тәгәрмәч модельләренең соңгы эволюциясе иде, моннан 20 ел элек 924 белән башланган. Компания сызыгында керү дәрәҗәсе 944-дән алынган. 968 Porsche-ның 2003-нче елда Кайенна машинасы кертелгәнче яңа фронтовик машинасы иде.
Porsche_981 / Porsche 981:
Porsche 981 - Boxsterның өченче буынына һәм Германиянең Porsche автомобиль җитештерүчесе төзегән Кайман модельләренең икенче буынына бирелгән эчке исем. Бу 2012 елның 13 мартында Женева автосалонында 2012 елның җәе башыннан сату белән игълан ителде. 981 911 (991) һәм 918 дән яңа дизайн телен чагылдыра, яңартылган двигатель һәм тапшыру спецификасын күрсәтә. Шасси яңадан каралган: ул 40 процентка катырак, алгы трассасы 40 мм (1,6 дюйм), арткы трассасы 18 мм (0,7 дюйм), тәгәрмәч базы 60 мм (2,4 дюйм) озайтылган. ). Чыгып киткән 987 белән чагыштырганда 35 килограммга кадәр кечкенә авырлык кими. 981 электрон ярдәмче рульне кулланган беренче Бокстер / Кайман булды, һәм машинадагы тукталыш тормозы электрон бәйләнеш куллана. Прибор кластерында двигательнең төгәл температурасын, нефть температурасын һәм нефть басымын күрсәтә алган төрле сенсорлар белән берлектә 4.6 "TFT төсле экран бар. Спорт Хроно Пакетында динамик тизлек тартмасы бар. Тагын бер яңа үзенчәлек - автомобильне башлау / туктату системасы. Бу иде Порше 982 белән уңышка иреште.
Porsche_982 / Porsche 982:
Porsche 982 - дүртенче буын Boxster / Cayman (өченче буын Кайман) немец автомобиль җитештерүче Porsche тарафыннан ясалган эчке билгесе. Яңа турбодик көчәнешле дүрт двигательгә күчү белән, модельләр өчен маркетинг исеме Porsche 718 итеп үзгәртелде, 1959 һәм 1960 елларда Тарга Флорио ярышында җиңгән 718гә карата. Бу исем Поршеның үткән ярыш уңышларын уяту өчен. зуррак һәм көчлерәк двигательләр белән көндәшләрдән өстен чыккан 718 кебек җиңел машиналар белән.
Porsche_986 / Porsche 986:
Porsche 986 - беренче буын Boxster өчен эчке билгеләмә, урта двигательле ике урынлы юл машинасы Porsche Германия автомобиль җитештерүчесе төзегән. 1996-нчы ел ахырында кертелгән Бокстер, 1993-нче елда Бокстер концепциясенә нигезләнеп, Порше 550 Шпидердан башлап юл машинасы итеп эшләнгән беренче юл машинасы булды. Боксерның исеме "боксер" сүзеннән алынган, машинаның фатирына яки "боксер" двигателенә, һәм "тизлек" исеме 356-нчы елда күренә. 2,5 литрлы яссы алты цилиндрлы двигатель белән эшләнә. 2000-нче елда модель 2,7 литрлы двигательгә яңартылды һәм 3,2 литрлы двигатель белән яңа Boxster S варианты кертелде. 2003-нче елда ике вариантта да стиллау һәм двигатель чыгару яңартылды. 986 987 белән алмаштырылды, ул Бокстер юл машинасын саклап калды һәм Кайманның түбә купе тән стилен өстәде. 986 Porsche өчен коммерция әйләнешен стимуллаштырды, 1990-нчы еллар башында картайган продукт ассортименты һәм сату кимү белән газап чиккән, һәм бу компанияне саклап калу белән бәйле. 986 Boxster Porsche-ның 1996-нчы елдан алып 2003-нче елда Кайенна спорт коммуналь машинасы кертелгәнгә кадәр иң зур сатучы булды. 2022 елның көзендә Порше 986 2.7l үзгәртүсез Париждан Дакарга һәм шәхси эштә кире кайтарылды. Ралли Дакарга).
Porsche_987 / Porsche 987:
Porsche 987 - икенче буын Porsche Boxster спорт машинасының эчке билгесе. Ул 2004-нче елда Париж автосалонында 911 (997) белән беррәттән 2005-нче елда сатуга чыга. 2005-нче елда ул яңа Кайман фастбэк купе (проект 987c) белән кушылды, ул шул ук уртаны уртаклашты. двигатель платформасы һәм күп компонентлар, шул исәптән алгы рюкзаклар һәм магистраль капка, ишекләр, фаралар, яктырткычлар һәм эчке өлешнең алгы өлеше. Аны 2012-нче елда Porsche 981 алыштырды.
Porsche_989 / Porsche 989:
Porsche 989 4 ишекле спектакльгә юнәлтелгән гастрольле седан иде, Порше 1988 һәм 1991 арасында. Бу машина беркайчан да җитештерелмәгән, үсеш 1991-нче ел ахырында туктатылган һәм 1992-нче елның гыйнварында юкка чыгарылган.
Porsche_991 / Porsche 991:
Porsche 991 - Porsche 911 спорт машинасының җиденче буыны өчен эчке билгеләмә, ул 2011 елның 15 сентябрендә Франкфурт автосалонында 997 алыштыручы буларак ачылды. 991 бөтенләй яңа платформа иде, өченчедән өченче генә. оригиналь 911 1963 елда җибәрелгән (1999 елның 996 - икенче яңа платформа). 991 буын җитештерү 2019 елның 20 декабрендә тәмамланды, 233,540 берәмлек җитештерелде.
Porsche_992 / Porsche 992:
Porsche 992 - Porsche 911 спорт машинасының сигезенче һәм хәзерге буынының эчке билгесе, ул 2018 елның 27 ноябрендә Лос-Анджелесның Порше тәҗрибә үзәгендә кертелде.
Porsche_993 / Porsche 993:
Porsche 993 - Porsche 911 моделе өчен 1994-нче елның гыйнварыннан 1998-нче ел башына кадәр (АКШ-та 1995–1998 модель еллары) җитештерелгән һәм сатылган, 964-нче урынны алыштырган. 993 күпкә яхшырды һәм алдагысыннан бөтенләй аерылып торды. Порше сүзләре буенча, машинаның һәр өлеше җирдән ясалган, двигательне дә кертеп, аның өлешләренең 20% ы гына элеккеге буыннан алынган. Porsche 993 "техник яктан гына түгел, ә визуаль күзлектән дә мөһим алгарыш" дип атый. Porsche инженерлары кәтүк һәм теләк сөяге асылмалы яңа эретелгән эретелгән субфрамма уйлап таптылар (яңа күп мультипликаторлы система, Вайсах күчәре), элеккеге лифт артына куеп, двигатель һәм эшкәртү белән зур уңышларга ирештеләр, цивилизацияле машина булдырдылар. Гомумән, камилләштерелгән машина йөртү тәҗрибәсе белән тәэмин итү. 993 шулай ук ​​алты тизлекне тапшырган беренче 911 булды. 993-нең берничә варианты бар иде, алдагы кешеләр, тән стиле, двигательләр, драйверлар һәм җиһазлар. Көч VarioRam системасы кушылу белән артты, аеруча урта урталарда, һәм шулай ук ​​югары революцияләрдә тротллы тавыш ишетелде; Нәтиҗәдә, ул үзеннән алдагы көчнең 15 процентка артуына китерде. Porsche 993-ның тышкы дизайны инглиз дизайнеры Тони Хаттер тарафыннан язылган һәм 964 һәм башка 911 модельләрнең төп тән кабыгы архитектурасын саклап калган, ләкин яңадан каралган. күпкә янган тәгәрмәч аркалары булган тышкы панельләр, алгы һәм арткы бампер дизайны, киңәйтелгән тартыла торган арткы канат һәм күз яшьләре көзгесе. 993 GT2 1995-нче елда Формула-1 сезонында куркынычсызлык машинасы буларак кулланылган.
Porsche_996 / Porsche 996:
Porsche 996 - 1997 елдан 2006 елга кадәр Германия автомобиль җитештерүче Porsche җитештергән 911 модельнең эчке билгесе. Аны 2004 елда 997 алыштырды, ләкин югары җитештерүчән Turbo S, GT2 һәм GT3 вариантлары 2006 елга кадәр җитештерүдә калды. 996 алдагысы белән бик аз уртак иде, беренче 911 елдан бирле барлык яңа шасси платформасы һәм яңа су белән суытылган двигатель. Техник яктан, бу зур үзгәреш, гомуми макеттан башка оригиналь машинадан тулы уңыш. 996-нчы үсеш Porsche Boxster (986) белән генә уртаклашылды, аның исеме Порше керү дәрәҗәсендәге тәкъдим буларак беренче тапкыр чыга. 986 сату өчен 996 алдыннан чыгарылды. 996 белән 986 арасындагы коммоналитлар алгы асылманы, төрле эчке компонентларны һәм двигательне үз эченә алган, болар барысы да 996 өчен киңәйтелгән. Ләкин, күп сылтамалы арткы асма алдагы 993-дән алынган. Бу, нигездә, үсешне саклап калу өчен эшләнгән. чыгымнар ул вакытта Порше финанс проблемаларына дучар булган. Бу хәрәкәт машина үсешендә якынча 30% чыгымнарны экономияләүгә китерде. Беренче тапкыр 996 классик 911 сериясеннән иң мөһим үзгәрешне күрсәтте: элек суытылган двигательне алыштырган су белән суытылган двигатель. Акрынлап каты чыгару һәм шау-шу кагыйдәләре, әйләнә-тирә мохит проблемалары, чистартуга зур өмет һәм цилиндр двигателе өчен югары җитештерүчәнле 4 клапан кирәклеге коммутаторны кирәк итте. Башка зур үзгәрешләр үз эченә бөтенләй яңа платформа кертәләр, тагын да катырак җил капкасы булган йомшак гәүдәле, һәм элеккеге "хата күзе" урынына яңа "кыздырылган йомырка" формалы фаралар (шулай ук ​​амбар төсле борылыш сигналлары аркасында шулай атала). "фаралар.
Porsche_997 / Porsche 997:
Porsche 997 - Porsche 911 спорт машинасының эчке билгесе, 2004 елда (Модель елы буларак) Германия автомобиль җитештерүче Порше җитештергән һәм саткан. Carrera һәм Carrera S купе җитештерү 2004-нче ел башында, тулы тәгәрмәчле. Carrera 4 һәм Carrera 4S 2005-нче елның ноябрендә клиентларга җибәрелә башлады, Turbo һәм GT3 туемнары 2006-нчы ел ахырында һәм 2007-нче елда GT2 сатуга чыга. Купе һәм кабриолет вариантларына өстәп, Carrera 4 һәм Carrera 4S-ның Targa версияләре. 993-нче елда кулланылганнан алып 991-нче елга кадәр кулланылган "пыяла түбә" түбә дизайны белән дәвам итә, алар 911-нче ел башында кулланылган классик тарга өске макетына кире кайттылар. 997 алдагы 996 эволюциясе иде, иң мөһим үзгәрешләр - эчке һәм тышкы стиллау, иң күренеклесе - 996-нчы елда кулланылган "кыздырылган йомырка" фараларын классик "хата күзе" берәмлекләренә алыштыру. Зуррак 18 дюймлы тәгәрмәчләр стандарт итеп урнаштырылган, һәм башка инженерлык үзгәрешләре бераз арткан көчен үз эченә ала; шулай да, машина техник яктан алдагыга бик охшаган, күп редакцияләр булса да. Бераз зуррак двигательдән өстәмә көч, спорт асылмалы һәм спорт эскизы белән яңа S версиясе тәкъдим ителде. 2009 ел дәвамында, Porsche 997 линиясен яңартты, стилизация үзгәртүләрен, турыдан-туры инъекцияләнгән яңартылган двигательне һәм компаниянең яңа "PDK" икеләтә клач тапшыруын кертеп. Нәтиҗәдә, яңартылган 997 модельләр, эшкәртүне яхшырту белән, чыккан версияләргә караганда тизрәк, җиңелрәк һәм ягулык нәтиҗәлерәк иде. 997 Turbo очракта, өстәмә "момент векторлау" системасы белән барлык тәгәрмәчле система тулысынча яңартылган, яңарту пакетының бер өлеше булган; 2009 елның октябрендә беренчел тикшерүдә, Автомобиль һәм Драйвер журналы PDK тапшыруы белән җиһазландырылганда, яңартылган Turbo өч секунд эчендә 0–97 км / сәг (0–60 миль) тизләнергә сәләтле булырга тиеш дип бәяләде. 997 бөтен дөнья мотор матбугатыннан уңай бәя алды; хәтта Британия моторлы журналисты Джереми Кларксон, Порше машиналарын бозучы, 997 "бармак очларыгызга мәхәббәт кертәчәк һәм җаныгызны дәртләндерәчәк".
Porsche_B32 / Porsche B32:
Porsche B32 Поршедан микроавтобус иде. Ул Volkswagen T3 нигезендә эшләнгән, ләкин Porsche тормозы һәм асма белән җиһазландырылган. Көч 3,2 литрлы фатир-6дан 911 Каррерадан килде. Ул 8 секунд эчендә 0–100 км / сәг эшләде һәм рәсми иң югары тизлеге 185 км / сәг (115 миль).
Porsche_C88 / Porsche C88:
C88 1994-нче елда Кытай базары өчен Porsche тарафыннан эшләнгән гаилә машинасы прототибы иде, Кытай хакимиятенең берничә халыкара автомобиль җитештерүчеләрен яңа машиналар спектрына чакыруына җавап итеп. Ул Porsche инженерлары тарафыннан дүрт ай эчендә тәмамланды һәм 1994-нче елда Пекин автосалонында халыкка күрсәтелде. Прототип хәзер Штутгартта (Германия) Порше музеенда күрсәтелә. Дүрт ишекле компакт седан гәүдәсе башка Поршедан аермалы иде, һәм Порше билгесен беркайда да күрсәтмәде. Ул бер генә балалар урыны белән эшләнгән - Кытай халык контроле политикасын чагылдырган - һәм прототипны генераль директоры Венделин Вайдекинг үзе тәкъдим итте, ул үзенең чыгышын мандаринда өйрәнде. Порше музее директоры Дитер Ланденбергер сүзләре буенча, "Кытай хөкүмәте сезгә бик зур рәхмәт әйтте һәм идеяларны бушлай кабул итте, хәзер Кытай машиналарын карасагыз, аларда безнең C88 детальләрен күрә аласыз." C88 Porsche дизайннары базарын Indiaиндстанга киңәйтү өчен иде, анда ул да уңышсыз булды. Porsche күптән түгел берничә җитештерүчеләр өчен кечкенә машиналар эшләде - шул исәптән Audi RS2, Lada Samara һәм SEAT Ibiza.
Porsche_Carrera / Porsche Carrera:
Carrera ("узыш" һәм "карьера" өчен испанча) - Porsche автомобиле бренды. Бу исем компаниянең Carrera Panamericana бәйгесендәге уңышын искә төшерә. Түбәндәге машиналарның вариантлары Carrera дип атала: Porsche 356 Porsche 904 Porsche 911 Porsche 911 (1963–1989) Porsche 930 (1975–1989) Porsche 964 (1989–1993) Porsche 993 (1993–1998) Porsche 996 (1998–2004) ) Porsche 997 (2004–2013) Porsche 991 (2011–2019) Porsche 992 (2019–) Porsche 924 Porsche Carrera GT
Porsche_Carrera_Cup / Porsche Carrera Кубогы:
Porsche Carrera Cup (кайвакыт кыскартылган PCC) - Porsche премьер серияләре белән ярышкан берничә тапкыр узышу, башта Porsche 911 Carrera Cup, аннары Porsche 911 GT3 Cup машиналары. Машиналар Porsche тарафыннан махсус ясалган чабыш өчен төзелгән, һәрбер машина аның буынына охшаган. Өч төрле ярыш ярышы бар, иң югары баскыч - Porsche Supercup. Бүген Суперкуп узышлары FIA Формула-1 Дөнья Чемпионатына булышу программасы кысаларында уза, бөтенесе дә булмаса, Европада узган Гран-при, һәм кайвакыт Азия һәм Төньяк Америкада Гран-при. 1993-нче елда оешкан, GT машиналары өчен иң абруйлы бер серияле серия. Икенче баскыч - Австралия, Франция, Германия, Италия, Япония һәм Бөекбританиядә уздырылган Carrera милли кубоклары, шулай ук ​​Көнчыгыш Азиянең күп илләрендә һәм Дания, Финляндия, Норвегия һәм Швеция Скандинавия илләрендә узган Халыкара Каррера Кубоклары. . Иң озын йөгерү - Porsche Carrera Cup Германия, ул да оригиналь серия иде, беренче тапкыр 1986-нчы елда Porsche 964 Cup узыш машинасы ярдәмендә үткәрелде. Хәзер 36-нчы елында ул дөньяда иң танылган Pro-Am GT серияләренең берсе булды һәм киләчәктә чыдамлык буенча Дөнья Чемпионнары, Ле Манс җиңүчеләре булырга ярдәм итте һәм бүгенге көндә Порше Суперкупы өчен төп тукланучы. Порше Каррера Кубогы Франция бер елдан соң 1987-нче елда башланды. 2000-нче еллар башында Бөек Британия, Австралия, Азия һәм Скандинавия белән Каррера Кубокларының таралуы 2007-нче елда Италия белән дүрт еллык шартлаудан башланды. Өченче баскыч - Porsche GT3 Cup Challenge яки Porsche GT3 Cup Trophy, күптән түгел кайбер базарларда Porsche Sprint Challenge дип үзгәртелде. Бу Европада кечерәк серияләр, Швейцария серияләре, Бельгия, Нидерланд һәм Люксембург буенча үткәрелгән Бенелукс сериясе, Centralзәк Европа сериясе, Перс култыгы дәүләтләрендә Якын Көнчыгыш серияләре, шулай ук ​​Америкадагы зур серияләр катнашмасы. АКШ, Бразилия һәм Аргентина. Шулай ук ​​Яңа Зеландия һәм Каррера Кубогы илләре арасында икенче дәрәҗә серия булып эшләүчеләр. Кайбер GT3 Cup Challenge серияләре Porsche 911-ның элеккеге буыннарыннан иске Carrera Cup машиналарын кулланачак. Яңа Зеландия һәм Австралия GT3 Кубок Челленджлары Carrera Cup Australia сериясеннән икенче кул машиналарын кулланалар, гәрчә зурлар сериясе, аеруча АКШ һәм Бразилия эффектив Каррера Кубоклары. GT3 Кубогы кубоклары асылда GT3 Кубогының икенче дәрәҗәсе. Суперседлы Каррера Кубогы һәм GT3 Кубогы машиналары шулай ук ​​биш континентта эчке GT сериясендә узыш өчен популяр машиналарга әйләнделәр. Голландия узышчысы Патрик Хуисман - Каррера Кубогының иң уңышлы узышчысы, 1997-2000 арасында бер-бер артлы дүрт Суперкуп җиңде. Немец йөртүчесе Рене Раст өч Суперкуп (2010–12) һәм ике Германия Каррера Кубогын яулады (2008 & 2012). Доминик Дупуй 1992 һәм 1999 арасында биш тапкыр Франция Каррера Кубогын яулады, һәм Яңа Зеландияле Крейг Бэрд Австралия Каррера Кубогын 2006 - 2013 елларда биш тапкыр яулады. ун ел эчендә. Голландия йөртүчесе Ларри ун Ворде хәзерге вакытта Porsche Supercup чемпионы. Бер ясалган GT сериясе моделе башка Porsche модельләре өчен дә кулланылган, гадәттә ул вакыттагы Porsche, 924, 944, 968 һәм Boxster, һәм башка җитештерүчеләргә дә таралган; Феррари Челлендж, Ламборгини Супер Трофео, Трофео Масерати, Ауди R8 LMS Кубогы, Лотус Кубогы, MGF Трофи һәм Mazda MX-5 нигезендә күп серия.
Porsche_Carrera_Cup_Australia_Champion / Porsche Carrera Cup Австралия чемпионаты:
Porsche Carrera Cup Australia (коммерция рәвештә Porsche Paynter Dixon Carrera Cup Австралия дип аталган) - Porsche 911 GT3 Cup машиналары өчен ачык Австралия автомобиль узышлары сериясе. Беренче тапкыр 2003-нче елда үткәрелгән, ул Porsche Cars Australia Pty Ltd белән идарә ителә һәм Motorsport Australia (элеккеге Австралия Мотор Спорт Конфедерациясе) тарафыннан 2015 елга кадәр ил чемпионаты һәм 2016-2021 елларда Милли Серия буларак санкцияләнгән. 2022 елдан башлап категория ил чемпионаты булып кайтты. Тарихы дәвамында Каррера Кубогы Суперкарлар чемпионатында әйдәп баручы категория булды. Яңа Зеландия йөртүчесе Крейг Бэрд иң уңышлы йөртүче булды, серияне биш тапкыр җиңде.
Porsche_Carrera_Cup_Benelux / Porsche Carrera Cup Benelux:
Porsche Carrera Cup Benelux - Бельгия һәм Нидерландта урнашкан Porsche 911 Carrera Cup сериясе Porsche 911 GT3 Carrera Cup 2013 узышлары өчен.
Porsche_Carrera_Cup_France / Porsche Carrera Cup Франция:
Porsche Carrera Cup France - Франциядә узган автомобиль узышлары чемпионаты. Машиналар - 4,0 литрлы Porsche 911 GT3 Cup (991.2 тибы), 485 ат көченә (362 кВт) һәм 480 Н · м җитештерә торган яссы-6 двигательле двигательләр.
Porsche_Carrera_Cup_Germany / Porsche Carrera Cup Германия:
Porsche Carrera Cup Германия, шулай ук ​​Porsche Carrera Cup Deutschland дип атала, 1986-1989 арасында Porsche 944 Turbo Cup дип атала; Порше Германиядә урнашкан бер тапкыр ясалган ярышлар сериясе.
Porsche_Carrera_Cup_Great_Britain / Porsche Carrera Cup Бөек Британия:
Porsche Carrera Cup Бөек Британия - Porsche 911 GT3 өчен Бөекбританиядә узучы күпкатлы моторлы узыш сериясе. Бөек Британиядә иң тиз һәм иң уңышлы маркалы GT чемпионаты булып, Каррера Кубогы унсигезенче сезонына керә. Ярышларның күпчелегендә 30.000-дән артык кунак һәм сезон дәвамында якынча 370.000 кунак катнаша, чемпионат Porsche Motorsport халыкара программасына тулысынча кертелгән. Чемпионатның күренекле драйверлары ике тапкыр Porsche Mobil 1 Суперкуп җиңүчесе Ричард Вестбрук һәм Суперкуп ярышлары җиңүчесе Дамиен Фолькнер булды. Серия хәзерге вакытта ITV4 каналында BTCC ярыш көннәрен яктырту кысаларында күрсәтелә.
Porsche_Carrera_Cup_Scandinavia / Porsche Carrera Cup Скандинавия:
Порше Каррера Кубогы Скандинавия - Скандинавия илләрендә узучы чабышларның күпчелеге Швециядә. Автомобильләр хәзерге вакытта Porsche 911 GT3 Cup (991.2 тибы), 4,0 литрлы, яссы-6 табигый омтылган двигательләр, алар 485 ат көченә (362 кВт) һәм 480 Нм җитештерәләр. Скандинавия редакциясендә беренче ярыш 2004 елның 1 маенда үтте. Шул вакыттан алып ул Швеция туристик автомобиль чемпионатына ярдәм серияләренең берсе булып тора. Көндәшләр арасында тизлек буенча дөнья чемпионы Тони Рикардсон һәм Швеция кенәзе Карл Филип бар. Шулай ук ​​Мика Хаккинен, Кенни Брак һәм Деннис Хаугер кебек танылган кунак йөртүчеләре дә бар. Серия Швеция ярыш командасы Flash Engineering тарафыннан оештырыла һәм алып барыла, алар 2005-нче елда серияләр банкротлыкка якынлашканда. 2009 елда серия 35 язу белән дөньядагы иң зур Carrera Cup сериясенә әверелде. Серия хәзерге вакытта Viasat Motorда туры эфирда күрсәтелә.
Porsche_Carrera_GT / Porsche Carrera GT:
Porsche Carrera GT (Проект коды 980) - урта двигательле спорт машинасы, ул 2004-2006 елларда Германия автомобиль җитештерүче Porsche тарафыннан җитештерелгән. Sports Car International компаниясе Carrera GT 2000-нче елларның иң яхшы спорт машиналары исемлегендә беренче номерлы, Барлык вакытның иң яхшы спорт машиналары исемлегендә сигезенче номер. Алга киткән технологиясе һәм шасси үсеше өчен популяр фән журналы 2003-нче елда аңа "Яңалыкларның иң яхшысы" премиясен бирде.
Porsche_Cayenne / Porsche Cayenne:
Porsche Cayenne - 2002-нче елдан Германиянең Porsche автомобиль компаниясе җитештергән уртача зурлыктагы люкс кроссоверлар сериясе. Беренче буын Порше эчендә 9PA тибы (955/957) яки E1 буларак билгеле булган. Бу Порше тарафыннан төзелгән V8 двигательле беренче машина, 1995-нче елдан, Порше 928 туктатылганнан бирле. Бу шулай ук ​​1950-нче елларның Супер һәм Juniorниор тракторларыннан бирле Porsche-ның беренче юл варианты, һәм дүрт ишекле беренче Порше. 2014 елдан Кайенна кечерәк Porsche SUV, Macan белән сатыла. Порше кулланган Кайенна сүзе кайен борычыннан, савыт-саба тәмен куллану өчен кулланылган уртача кайнар чили борычыннан. Икенче буын Кайенна (92A яки E2 тибы) 2010 елның март аенда Женева автосалонында ачылды. Кайенна үз платформасын, тән каркасын, ишекләрен һәм электроникасын охшаш Volkswagen Touareg һәм Audi Q7 белән бүлешә. Ул 2014-нче елда кечкенә тышкы үзгәрешләр белән фасилифт алды, һәм Париж автосалонында халыкка җибәрү белән E-Hybrid версиясен кертте. 2008 елдан барлык двигательләрдә туры инъекция технологиясе бар. Өченче буын (PO536 тибы) 2017-нче елда Штутгартта ачылды.
Porsche_Challenge / Porsche Challenge:
Porsche Challenge - SCE студиясе Сохо тарафыннан эшләнгән һәм PlayStation өчен чыгарылган Sony Computer Entertainment тарафыннан бастырылган видео уен. Уендагы плеер һәм компьютер белән идарә итүче машиналар Porsche Boxstersдан тора.
Porsche_Club_Hohensyburg / Porsche Club Hohensyburg:
Porsche Club Hohensyburg - Германиядә Porsche энтузиастлары оешмасы. Ул 1952 елның 26 ​​маенда Вестфалиядә оешкан һәм барлыкка килгәндә дөньяда беренче Porsche энтузиастлары оешмасы булган.
Porsche_Club_of_America / Америка Порше клубы:
Porsche Club of America (PCA) - АКШ һәм Канададагы Porsche энтузиастларының коммерциячел булмаган оешмасы. Ул 14 зонага бүленгән 147 регионга бүленгән. PCAның 150,000 артык әгъзасы бар һәм ул дөньядагы иң зур бер брендлы клуб. 68 ел эчендә Америка Порше Клубы Porsche хуҗалык тәҗрибәсен арттыруга багышланган. Клуб 3800 дән артык җирле һәм милли чаралар тәкъдим итә, шул исәптән машина йөртү эшчәнлеге, иҗтимагый җыелышлар, автокросс, трек көннәре, машина йөртүчеләргә белем бирү, клуб чабышлары, технология сессияләре, автомобиль тамашалары, сим-узышлар, инсайдер эксклюзивлар һәм премьералар. Барлык Porsche хуҗалары, хуҗалары, яки арендаторлары 18 яшь яки аннан олырак. Кушылганда, рекорд әгъзасына туган яисә бүтән кызыксынган кешенең филиал әгъзасы булырга рөхсәт ителә, өстәмә чыгымнарсыз. Гаилә яки филиал әгъзасы шулай ук ​​18 яшь яки аннан олырак булырга тиеш. Porsche Club of America PCA һәм Porsche яңалыклары, техник мәгълүмат, санлы үзенчәлекләр һәм әгъзаларга хас эчтәлек белән сайт саклый.
Porsche_Cup_Brasil / Porsche Cup Brasil:
Porsche Carrera Cup Brasil һәм Porsche Sprint Challenge Brasil - Көньяк Америка континентында Порше беренче тапкыр ясалган чемпионат. Ул беренче тапкыр 2005-нче елда көрәште һәм Porsche Supercup һәм Porsche Carrera Cup чемпионатында кулланылган шул ук формула нигезендә бара.
Porsche_Design / Porsche Design:
Porsche Design - Германия продукт дизайны студиясе һәм бренды, 1972-нче елда FA Porsche тарафыннан ясалган, оригиналь Porsche 911 дизайнеры, кояш күзлек, ручка, сәгать кебек югары дәрәҗәдәге аксессуарлары белән танылган. Компаниянең хәзерге юридик инстанциациясе, Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH & Co. KG, Людвигсбургта (Германия) урнашкан, 2003 елның ноябрендә Porsche AG һәм Porsche Design Group аксессуарларын һәм лицензияләрен берләштерү өчен Porsche AG компаниясенең күпчелек хуҗасы булып оешкан. бер компаниягә бизнес. Компания эшчәнлеге Zell am See, Австриядәге Porsche Design студиясенә юнәлтелгән (2015 елдан башлап FA Porsche), ул шулай ук ​​сәнәгать һәм продукт дизайны өлкәсендәге башка компанияләр өчен эшли, һәм "Porsche Design" һәм "Porsche Driver's Selection". "брендлар.
Porsche_Design_Tower / Porsche Design Tower:
Porsche Design Tower - Флоридадагы Кояшлы утраулар пляжындагы зиннәтле торак йорт, Sieger Suarez Architects тарафыннан эшләнгән һәм Porsche Design маркалы бренд. 60 катлы 641 футта (195 м), ул Кояшлы утраулар пляжындагы иң биек биналарның берсе. Бу робот парковка гаражын кертү өчен уникаль, 132 берәмлек өчен 284 машина кую урыны бар, агрегат хуҗаларына ике-дүрт машинаны үз бүлегеннән читтә куярга мөмкинлек бирә. Манара шулай ук ​​күренекле халыкара пыяла фирмасы Continental Glass System тарафыннан премиум пыяла эшләрен киң күрсәтә. Eachәрбер агрегатның бәясе 4 миллион доллардан 32,5 миллион долларга кадәр. Шоферлар машиналарында лифтка утыралар һәм үз агрегатларына янәшә урнашкан "гаражына" урнаштыралар. Манараның агрегатларына машиналар алып барыр өчен өч лифт бар һәм төзү өчен якынча 560 миллион доллар тора. Төзелеш 2014 елның 19 апрелендә Флоридадагы Кояшлы утраулар пляжындагы Порше дизайн манарасының Сату үзәгендә башланды. Бина 2017 елның гыйнварында тәмамланган.
Porsche_Engineering / Porsche Engineering:
Porsche Engineering (Porsche Engineering Group GmbH) 2001-нче елда Ворсачта штаб-квартирасы булган Porsche AG-ның тулы бүлекчәсе буларак оешкан, һәм аның тарихын 1931-нче елдан алып, Порше беренче инженерлык офисын булдырганда. Porsche Engineering Group Porsche Consulting (Porsche AG филиалы) һәм Porsche Engineering (Porsche SE филиалы) итеп яңадан оештырылды. Porsche Engineering күп еллар дәвамында төрле автомобиль җитештерүчеләргә консультация хезмәтләрен тәкъдим итә, шул исәптән Ауди, Мерседес-Бенц, Опель, Студебейкер, Лада, SEAT, һәм Застава Автомобильләре. 2012 елдан компания Италиядә элеккеге FIAT Nardò Ring белән идарә итә.
Porsche_Formula_E_Team / Porsche Formula E командасы:
TAG Heuer Porsche Formula E командасы - Германиянең узыш командасы, ул Формула E ярышында катнаша, ул Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) тарафыннан оештырылган. Команда 2019–20 сезонын башлаган 2019 Ad Diriyah ePrix категориясендә беренче тапкыр чыгыш ясады, һәм беренче ярышта 2022 Мексика Сити ePrix җиңде.
Porsche_Grand_Prix_result / Porsche Гран-при нәтиҗәләре:
Бу Порше машиналары һәм двигательләре Формула-1дә ирешкән тулы нәтиҗәләр, шул исәптән берьюлы уздырылган Формула-2 узышларын да кертеп.
Porsche_Holding / Porsche Holding:
Porsche Holding GmbH, Порше Холдинг Зальцбург дип тә атала, Европада иң зур машина дистрибьюторы. 2011 елда компания Porsche гаиләсе һәм Porsche SE тарафыннан Volkswagen AG компаниясенә сатылды, бу компаниянең күпчелек хуҗасы.
Porsche_India / Porsche Indiaиндстан:
Porsche India Pvt Ltd - Германия автомобиль җитештерүче Porsche һәм Volkswagen Group India бүлеге. 2004-нче елда, Мумбайда штаб-квартирасы белән оешкан. Porsche India хәзерге вакытта Boxster, Cayman, 911, Panamera, Macan һәм Cayenne импортлый һәм сата.
Porsche_Indy_V8_engine / Porsche Indy V8 двигателе:
Porsche Indy V8 двигателе - 90 градус, дүрт катлы, бер турбирлы, 2,65 литрлы, V-8 Indy автомобиль узыш двигателе, Porsche тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм җитештерелгән, CART PPG Indy Car World Series сериясендә куллану өчен; 1980 һәм 1990 арасында. Двигатель март шасси машиналарында кулланылган.
Porsche_Junior / Porsche Junior:
Porsche Junior - 1952-1963 елларда Порше-Дизель җитештергән трактор. Ул 14 ат көче 822 цк, бер цилиндрлы дизель двигателе белән суытылган.
Porsche_Junioren / Porsche Junioren:
Порше Джуниорен (немецча: Porsche Junioren) - яшь чабыш йөртүчеләре командасы, алар Порше белән эш итәләр һәм төрле шәхси командалар өчен йөриләр, чөнки Порше 1998-нче елда 24 сәгать Ле Манс Порше 911 GT1 белән җиңгәннән соң завод ярышларыннан рәсми рәвештә отставкага китә. Хәзерге Порше Джуниорен - Германиядән Свен Мюллер, Италиядән Маттео Кайроли, Франциядән Матье Джаминет, Норвегиядән Деннис Олсен, Яңа Зеландиядән Мэтт Кэмпбелл һәм Австрия Томас Прайнинг. Porsche клиентлар командаларын ярыш машиналары белән генә түгел, ә үз теләге белән сәләтле яшь ярыш йөртүчеләре белән дә тәэмин итә, алар бөтен дөнья ярышларында йөриләр һәм шулай ук ​​ярыш машиналарының алга китүен яклыйлар. Porsche берничә ел дәвам иткән контрактлар белән яхшырту һәм алга китү өчен драйверларга бүлмә бирә. Porsche эше йөртүчесе булу - тулы вакытлы эшкә урнашу, елына 25 чабышта катнашу, алар арасында күп чыдамлык чабышлары, еш кына төрле машина модельләрендә. Элеккеге Porsche Junior машина йөртүчеләре арасында Дирк Мюллер, Терри Бутсен, Рэнди Побст, Джонни Моулем, Роман Дюма, Тимо Бернхард, Джерг Бергмейстер, Патрик Лонг һәм Боб Воллек бар.
Porsche_LMP2000 / Porsche LMP2000:
Porsche LMP2000 (шулай ук ​​Porsche 9R3 дип тә атала) - Le Mans Prototype узыш машинасы, ул 1998-2000 арасында эшләнгән, ләкин беркайчан да узышмаган. Бер машина төзелгән, һәм ул Porsche-ның 3,5 литрлы V10 двигателенең үзгәртелгән версиясе тирәсендә эшләнгән, ул 1992-нче елда Формула-1 өчен эшләнгән. Проект машина төзелгәнче юкка чыгарылган, һәм аның җимерелү сәбәбе турында төрле имеш-мимешләр китергән. .
Porsche_Lynn / Porsche Lynn:
Порше Лин (1962 елның 14 февралендә туган) - Америка экзотик биючесе һәм порнографик актриса.
Porsche_Macan / Porsche Macan:
Porsche Macan (95B тибы) - компакт-люкс кроссовер машинасы (D-сегмент), Германия җитештерүче Porsche җитештергән, Volkswagen Group-ның люкс машина маркасы, 2014-нче елның февраленнән.
Porsche_Mission_R / Porsche Mission R:
Porsche Mission R - Porsche тарафыннан эшләнгән чабыш машинасы, батарея-электр йөртүчесе белән җиһазландырылган, беренче тапкыр 2021 елның 6 сентябрендә IAAда күрсәтелгән. E миссиясе Тайкан спорт салонын караган кебек, R Миссиясе дә потенциаль алдан карау. - мотор спорты өчен электрик гастрольләр.
Porsche_Mission_X / Porsche Mission X:
Porsche Mission X - Porsche җитештергән электр концепциясе спорт машинасы. Ул 2023 елның июнендә тәкъдим ителде һәм Porsche 918 Spyder варисы булырга тиеш.
Porsche_Museum / Porsche музее:
Порше музее - Штутгартның Зуффенхаузен районындагы автомобиль музее, Порше җитештерүче урында.
Porsche_PFM_3200 / Porsche PFM 3200:
Porsche PFM 3200 алты цилиндрлы горизонталь каршы, һава суытылган самолет двигателе, Порше тарафыннан танылган Porsche 911 спорт машинасының һава суытылган линиясеннән эшләнгән. PFM билгесе двигательләрне эшләгән дивизия исеменнән алынган, Porsche-Flugmotoren ("Porsche очыш двигательләре").
Porsche_Panamera / Porsche Panamera:
Porsche Panamera - урта / тулы размерлы люкс машина (Европада LWB өчен E-сегмент яки F-сегмент), Германия автомобиль җитештерүче Porsche тарафыннан җитештерелгән һәм сатылган, буыннан-буынга двигатель, арткы яки тулы тәгәрмәчле конфигурация ярдәмендә. Porsche беренче буын Panamera производствосын 2009-нчы елның апрелендә 13-нче автомобиль Шанхай халыкара күргәзмәсендә башлады, 2011-нче елда гибрид һәм дизель версияләрен эшләтеп җибәрде. плагин гибрид версиясе, Panamera S E-Hybrid, 2013 елның ноябрендә. Porsche икенче буын Panamera белән 2016-нчы елда таныштырды. Panamera исеме, Carrera исеме кебек, Carrera Panamericana бәйгесеннән алынган.
Porsche_Panamericana / Porsche Panamericana:
Porsche Panamericana - Porsche AG җитештергән концепция автомобиле. Ул Голландияле Харм Лагаай белән Стив Муркетт (дизайнерлар) һәм Ульрих Без (техник директор) белән 993 буын 911 булачак дизайн үзенчәлекләрен алдан карау өчен эшләнгән. Ул шулай ук ​​Ферм Поршега 80 яшь тулу өчен бүләк итеп төзелгән. . Бу исем 1950-нче елда булган мәшһүр Carrera Panamericana бәйгесеннән килә. Porsche Panamericana концепция машинасы гына булырга тиеш иде, һәм Лагаай аның иҗаты ким дигәндә 1992-нче елда кечкенә серияләрдә чыгарылыр дип өметләнсә дә, үсә барган финанс кризисы. Поршеда аның теләкләрен туктатты. Ләкин машина 993 911 Targa һәм Boxster үсешендә йогынты ясады. Панамерикана 1989-нчы елда Франкфурт автосалонында күрсәтелде, үсеш чоры алты айдан соң. Ул 911 (964) Carrera 4 кабриоле шассиында төзелгән һәм аның эше пластик һәм углерод җепсел панельләре белән төзелгән. Машинаның күренекле характеристикасы - аның киң тәгәрмәч капкалары, төрле румнар һәм шиналар өчен урын җитәрлек, шуңа күрә кирәк булганда аны юл читендәге машинага әверелдереп була. Концепциядә кулланылган өч өлеш тизлек арканнары бу Панамерикана өчен генә ясалган. Түбә сызыгы бертөрле тәртипкә китерелгән һәм арткы двигатель палубасына әкрен генә тайпылган. Анда алсу фермер белән бәйләнергә мөмкин булган су үткәрми торган тукымалар бар. Төрле түбә конфигурациясе мөмкин булган һәм машина асылда тарга, конвертер, купе һәм юл читендәге гибрид булган. Фронттан карасак, аның стиле 996 һәм Боксстер белән охшаш, көтелгәнчә, Лагаай да Боксстерны эшләде. Тәртипсез тәгәрмәчләренә карамастан, аның аэродинамик тарту коэффициенты бары тик 0,30 иде.
Porsche_RS_Spyder / Porsche RS Spyder:
RS Spyder (9R6 тибы) - Porsche белән Пенске белән берлектә Le Mans Prototype Class 2 (LMP2) узышында катнашу өчен эшләнгән узыш машинасы. Машина аның исемен 1950-нче елларның легендар Porsche 550 Spyder-дән ала (Porsche-ның гомуми "RennSport" (яктыртылган: узыш спорты) билгесе белән кушылган). Машина Porsche-ның спорт прототибы узышының иң югары дәрәҗәсенә беренче кайтуын билгеләде, 1999-нчы елда фирма Porsche LMP-ны ташлаганнан соң. . Шул вакыттан алып RS Spyder 2006, 2007 һәм 2008 елларда ALMS LMP2 чемпионатында җиңде һәм 2008 һәм 2009 елларда Ле Манста класслы дәрәҗәләргә лаек булды. биш ел һәм шулай ук ​​14 ел эчендә беренче тапкыр премьер булмаган класс гомуми 12 сәгать Себринг җиңде. 2011 сезоны өчен регуляция үзгәртүләре RS Spyder искерде, ләкин машина Porsche 918 Spyderда мирас калдырды, бу RS Spyder двигателе һәм Porsche 919 Hybrid үсешен куллана, Porsche ярыш программасын LMP1 категориясенә кертә. 2014.
Porsche_Racing_Drivers_Association / Porsche Racing Drivers Association:
Porsche Racing Drivers Association ассоциациясе чемпионаты 1991-нче елда Джефф Май тарафыннан башланган. 2 литрлы, алгы двигательле Porsche 924 машинасы 2010-нчы елда 3,2 литрлы, урта двигательле Бокстер модельләре белән көчәйтелде, ачылган Бокстер чемпионаты Дэвид Кларк җиңде. 2012 сезонында Boxsters өчен производство классы кертелде, хәзерге вакытта тулысынча үзгәртелгән Boxsters һәм 924s. Чемпионат комитет тарафыннан оештырылган һәм Британия ярышлары һәм спорт машиналары клубы астында бара.
Porsche_Rennsport_Reunion / Porsche Rennsport Reunion:
Porsche Rennsport Reunion - автомобиль вакыйгасы һәм классик Porsche узыш машиналары һәм аларның йөртүчеләре дөньядагы иң зур очрашу. Porsche үзенең мотор спорты традициясен хөрмәт итү өчен 2001-нче елдан Rennsport Reunion оештыра. Бу вакыйганы Британиянең элеккеге машина йөртүчесе Брайан Редман һәм Porsche Cars Төньяк Американың матбугат вәкиле Боб Карлсон уйлап тапкан.
Porsche_Ring / Porsche боҗрасы:
Porsche Ring (шулай ук ​​Audru ringrada, auto24ring, Audru Ring, Pärnu Ring, Sauga Ring һәм EST-Ring) шулай ук ​​Эстониянең Парну янындагы Папсаареда мотор узышлары. Ул A2 Racing MTÜ белән идарә итә һәм Эстониядә бердәнбер даими юл челтәре. Районда Балтыйк тур турниры һәм башка Эстония, Фин, Балтыйк һәм Төньяк Европа зонасы турлары уза. Шулай ук ​​җиңел машиналарны арендага алып, төрле йөртү тәҗрибәләреннән ләззәтләнергә яки үз машинаңны (машина, мотоцикл) йөртергә мөмкин.
Porsche_SE / Porsche SE:
Porsche Automobil Holding SE, гадәттә Porsche SE белән кыскартылган (немецча әйтелеш: [ˈpɔʁʃə] (тыңлагыз)), Германия күпмилләтле корпорациясе, беренче чиратта, Volkswagen Group холдингы компаниясе буларак автомобиль сәнәгатенә инвестицияләр кертә. Porsche SE төп офисы Заффенхаузенда, Штутгарт шәһәре, Баден-Вюртемберг һәм күпчелек Австрия-Германия Порше-Пич гаиләсенә карый. Компания Штутгартта доктор Инг буларак оешкан. hc F. Porsche GmbH 1931 елда Фердинанд Порше (1875–1951) һәм кияве Антон Пич (1894–1952).
Porsche_Sprint_Challenge_Australia / Porsche Sprint Challenge Австралия:
Porsche GT3 Cup Challenge Australia - Porsche 911 GT3 Cup машиналары йөртүчеләре өчен ачык спорт ярышлары сериясе. Серия беренче тапкыр 2008-нче елда клуб ярышлары белән Австралия Каррера Кубогы Чемпионаты һәм Porsche хуҗалары өчен Австралия GT Чемпионаты арасындагы бушлыкны тутыру өчен үткәрелде. Серия беренче чиратта 996 тибы һәм 997 типтагы Porsche 911 GT3 Cup машиналарыннан тора, һәр модель төрле класста көч сынаша, башка модельләр дә ярыша ала. .
Porsche_Sprint_Challenge_Middle_East / Porsche Sprint Challenge Якын Көнчыгыш:
Porsche Sprint Challenge Якын Көнчыгыш - Якын Көнчыгыш мотор узышлары сериясе, 2009-нчы елда башланган танылган Porsche 911 GT3 Кубогы. Якын Көнчыгышта җәйге температура аркасында узышлар кыш көне машиналар, шиналар өчен даими температура булу өчен үткәрелә, командалар һәм машина йөртүчеләр. Eachәр сезон ел ахырында (ноябрь аенда) башланып, киләсе елда (мартта) тәмамлана.
Porsche_Sprint_Challenge_North_America / Porsche Sprint Challenge Төньяк Америка:
Йокохама тарафыннан Porsche Sprint Challenge Төньяк Америка - Германия автомобиль җитештерүче Porsche тарафыннан оештырылган һәм USAC тарафыннан санкцияләнгән, АКШ һәм Канада ярышлары белән спорт автомобиль узышлары сериясе. Porsche Motorsports Төньяк Америка (PMNA) бу серияне клуб чабышлары һәм Каррера Кубогы Төньяк Америка арасындагы адым буларак планлаштыра, глобаль Porsche Supercupны үз эченә алган иерархия кысаларында. Porsche Sprint Challenge Төньяк Америкада ярым профессиональ машина йөртүчеләр бар. Төньяк Америкадагы иң зур бер серияле сериядә Порше белән туры килде. Дөньядагы иң уңышлы узыш машиналарының берсе - Porsche 911 GT3 Cup машинасы белән эшләнгән, сериянең күп класслы структурасы машина йөртүчеләргә SRO GT World Challenge яки WeatherTech SportsCar чемпионатында карьера өчен кирәкле күнекмәләр бирә. Porsche Sprint Challenge Төньяк Америка - Моторспорт Пирамидасында беренче тапкыр ясалган чабыш адымы, Кайман утраулары тәкъдим иткән Төньяк Америка Порше Каррера Кубогының беренче бренды астындагы баскыч. Драйверларны, командаларны һәм маркетинг партнерларын клуб дәрәҗәсендәге ярышлардан профессиональ һәм көндәшлеккә сәләтле мохиткә күчерү максаты белән, серия Porsche Motorsport үсешендә һәм үсешендә катлаулы роль уйный. Өч класс бар: 992 класс Porsche 911 GT3 Cup 992, 991 класс Porsche 911 GT3 991.2 куллана, һәм Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport кулланган Кайман классы. 2021 елда Төньяк Америка серияләренең уңышлары өчен. Porsche Motorsport Төньяк Америка (PMNA) һәм Америка Кушма Штатлары Автомобиль Клубы (USAC) Porsche Sprint Challenge USA West оешуы турында игълан иттеләр, алты ял көннәрендә сезон Көнбатыш АКШ һәм Канада ярыш командаларын географик яктан уңайлы сәяхәт графигы белән тәэмин итү өчен эшләнгән. .
Porsche_Super / Porsche Super:
Porsche-Dizel Super - Порше тарафыннан 1956-1963 елларда җитештерелгән трактор. Ул һава суытылган, дүрт катлы, 2466 цк, өч цилиндрлы дизель белән эшләнә.
Porsche_Supercup / Porsche Supercup:
Porsche Supercup (рәсми рәвештә Porsche Mobil 1 Supercup дип аталган, 2007 елга кадәр Porsche Michelin Supercup дип аталган) - Porsche Motorsport GmbH тарафыннан оештырылган FIA Формула-1 Дөнья Чемпионатын яклаучы халыкара берьюлы спорт автомобиль узышлары сериясе. Porsche Supercup йөртүчеләре бер үк Porsche 911 GT3 Cup машиналарында көч сынаша. Уртача алганда, һәр узышта 24 узыш машинасы катнаша. Сериягә кергән күпчелек схемалар Европа, ләкин Бахрейн, Берләшкән Гарәп Әмирлекләре, АКШ һәм Мексикадагы схемалар календарьга кертелгән.
Porsche_Tapiro / Porsche Tapiro:
Порше Тапиро - Порше тарафыннан 1970-нче елда төзелгән концепция машинасы. Джорджетто Джугиаро тарафыннан эшләнгән һәм 1970-нче елларның традицион дизайны бар, тәнкыйтьчеләр әйтүенчә, Де Томасо Мангуста охшаш. Шасси Porsche 914/6 нигезендә ясалган, һәм анда чабу стилендәге ишекләр бар.
Porsche_Taycan / Porsche Taycan:
Porsche Taycan - батарея электр салоны һәм Германия автомобиль җитештерүче Porsche җитештергән тормоз. Porsche Mission E дип аталган Тайканның концепция версиясе 2015-нче елда Франкфурт автосалонында беренче тапкыр чыкты. Тайкан 2019-нчы Франкфурт автосалонында тулысынча җитештерелгән. Porsche-ның беренче серияле электр машинасы буларак, ул төрле вариантларда берничә вариантта сатыла, һәм киләчәк модельләрдә алга таба тудырулар чыгарырга мөмкин. 2020-нче елда 20 000-дән артык Тайкан китерелгән, беренче сату елы, бу Porsche-ның гомуми күләменең 7,4% тәшкил итә. Tayзгәртелгән Taycan Turbo S - хәзерге Формула E Куркынычсызлык машинасы.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...