Thursday, September 28, 2023
Renault Galion
Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән, ул ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларны күбрәк мәгълүмат алу өчен күп сылтамалар бар. Википедия дип аталган, билгеле булмаган волонтерлар белән берлектә язылган, Википедия мәкаләләре Интернетка керү мөмкинлеге булган (һәм хәзерге вакытта блокланмаган) редакцияләнә ала, чикләнгән очраклардан кала, редакция бозылу яки вандализм өчен. 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле ул дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Википедиядә хәзерге вакытта 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкалә бар, шул исәптән инглиз телендә 6,720 274 мәкалә, соңгы айда 120,811 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында ясалган. Википедия җәмгыяте күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, гәрчә редакторлар үз өлешләрен кертер алдыннан алар белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан мөһим яктан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул башка энциклопедияләргә караганда киңрәк булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын арттыралар, дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.
Ренаулдия / Ренаулдия:
Renauldia - Pterobryaceae гаиләсендә мүкләр нәселе. Төрләргә керә: Renauldia africana Renauldia baueri Thér. Renauldia chilensis Тер. Renauldia cochlearifolia Broth. Renauldia dusenii (Брот.) Брот. Renauldia hildebrandtielloides Müll. Хәләл. Renauldia hoehnelii (Müll. Hal.) Брот. Renauldia likopodioides Bizot ex Pócs Renauldia mexicana (Митт.) HA Crum Renauldia парадоксика BH Аллен Ренаулдия патентиссимасы (Гампе) Брот. Renauldia peruviana (Митт.) Брот.
Renauldia_lycopodioides / Renauldia ликоподиоидлары:
Renauldia likopodioides - Pterobryaceae гаиләсендә мүк төре. Бу Танзания өчен эндемик, ул ике урында гына билгеле һәм юкка чыгу куркынычы астында калган төр булып санала. Ул урманлы урмандагы агач ботакларында үсә. Урман кисү куркынычы яный.
Renault / Renault:
Группа Renault (Бөекбритания: REN-oh, АКШ: rə-NAWLT, rə-NOH, Французча: [ɡʁup ʁəno], шулай ук инглиз телендә Renault Group дип атала; законлы рәвештә Renault SA) - 1899 елда оешкан Франция күпмилләтле автомобиль җитештерүче. компания төрле машиналар һәм вагоннар җитештерә һәм элек йөкле машиналар, тракторлар, танклар, автобуслар / тренерлар, самолетлар һәм самолет двигательләре, автомобильләр җитештерде. Internationale des Constructeurs d'Automobiles Оешмасы мәгълүматлары буенча, 2016 елда Renault җитештерү күләме буенча дөньяда тугызынчы зур автомобиль җитештерүче булды. 2017 елга Renault - Nissan - Мицубиси Альянсы дөньяда җиңел машиналар сатучысы булды. Париж янындагы Булон-Билланкуртта урнашкан, Renault төркеме Renault маркасы һәм филиаллары, Альп, Рено Спорт (Гордини) тәшкил итә. , Румыниядән Dacia автомобиле, һәм Көньяк Кореядан Renault Korea Motors. Renault 43,4% акциягә ия, Япония Ниссанында берничә тавыш белән һәм Германиянең Daimler AG компаниясендә 1,55% акциягә ия булган, ул 2021 елның башында сатылган, аларга финанс кыенлыкларын җиңәр өчен. (2012 елдан Renault Daimler's A-Class һәм B-класс машиналары өчен двигательләр җитештерә һәм шулай ук Мерседес-Бенц Ситан вагоны җитештерүдә катнаша). Renault шулай ук RCI Banque (автомобиль финанслау), Renault Retail Group (автомобиль тарату) һәм Motrio (автомобиль детальләре) бүлекчәләренә ия. Renaultның төрле уртак предприятияләре бар, алар арасында Ояк-Рено (Төркия) һәм Renault Pars (Иран). Франция дәүләте Renault-ның 15% акциясенә ия. Renault Trucks, элек Renault Véhicules Industriels дип аталган, 2001-нче елдан Volvo өлеше булып тора. Россиянең Украинага һөҗүм итүе нәтиҗәсендә Россия Хөкүмәтенә бүленде. 2011 елдан башлап өч-дүрт ел эчендә Renault һәм Nissan сигез электр машинасына 4 миллиард евро (5,16 миллиард АКШ доллары) инвестицияләделәр. Renault электр программасы эшли башлаганнан бирле, төркем 2019 елның декабренә кадәр бөтен дөнья буенча 273,000 электр машинасын сатты. Автомобиль спортындагы роле, аеруча митинг, Формула 1 һәм Формула Е белән билгеле, аның машина тәннәре өчен математик кәкре модельләштерү буенча эше компьютер графикасы тарихында мөһим.
Renault, _Illinois / Renault, Illinois:
Renault (REE-nalt яки re-NALT дип атала) - Монро округының, Иллинойс, АКШның тарихи Рено участкасында кечкенә берләшмәгән җәмгыять.
Renault-Nissan_B_platform / Renault-Nissan B платформасы:
B платформасы - 2002 елдан Renault-Nissan Alliance компакт һәм субкомпактлы машиналар өчен автомобиль мәйданчыгы.
Renault_ (коньяк) / Renault (коньяк):
Renault - Коньяк җитештерүче, 1835-нче елда Франциянең Коньяк шәһәрендә Жан-Антонин Рено тарафыннан нигез салынган. Жан Антонин Рено бик зур сәяхәтче иде, һәм ул Скандинавия, Германия, Көнчыгыш Европа, Исландия, Америка һәм Азиягә сәяхәт вакытында коньяк сата башлады. Renault коньякны шешәләргә (баррель урынына) җибәргән беренче коньяк җитештерүче булды, бу оригиналь тәмне һәм бердәм сыйфатны саклауны гарантияләде. Корпорация Кастиллон һәм Бисквит Дубуче белән кушылды, һәм Руилла, Чаренте янындагы кечкенә авылда урнашкан. Château de Lignères. 2010 елда Финляндия Altia Plc Renault брендын алды. Халыкара тарату белән танылган продукт - "Renault Carte Noir". Искиткеч Карт Ноир катнашмасы 1876-нчы елда ясалган, аны әле дә кулланыла торган иң борыңгы коньяк рецептларының берсе итә.
Renault_ (cycling_team) / Renault (велосипед командасы):
Renault (UCI командасы коды: REN) - Франциядән профессиональ велосипед командасы, 1978 - 1985 елларда булган.
Renault_ (disambiguation) / Renault (дисамбигуация):
Renault - Франциянең күпмилләтле автомобиль җитештерүчесе, 1899-нчы елда оешкан. Renault шулай ук мөрәҗәгать итә ала:
Renault_10 / Renault 10:
Renault 10 - 1965 һәм 1971 арасында Франция җитештерүче Renault җитештергән арткы двигательле, арткы тәгәрмәчле кечкенә гаилә машинасы. 8нең зуррак, базар версиясе 1965-нче елда эшләтеп җибәрелгән. 1971-нче елда аны алыштырган ике ел параллель төзелгән Renault 12 алгы рульле. 10 шулай ук 1970 елга кадәр Болгариядә (карагыз Болгаррено), һәм Испаниядә.
Renault_100_hp_V-12 / Renault 100 ат көче V-12:
1912 елдан Renault 100 ат көчле самолет двигателе унике цилиндрлы, һава суытылган 60 ° винт двигателе, Франция Renault компаниясе төзегән.
Renault_12 / Renault 12:
Renault 12 - 1969-нчы елның октябрендә Париж автосалонында Франция автомобиль җитештерүче Renault тарафыннан кертелгән һәм 1980-нче елга кадәр Франциядә җитештерелгән уртача зурлыктагы гаилә машинасы. Салон (Берлин) һәм милек (Break) буларак кулланыла, ул шулай ук лицензиядә җитештерелгән. XXI гасыр башында obeир шарының күп илләре. Беренче берничә ел эчендә 12 Европа матбугатының киң, уңайлы интерьеры, бизәлеше, эшләве һәм ягулыкның аз кулланылуы өчен мактауга лаек булды. Ләкин ул Төньяк Америка матбугатында начаррак булып китте: 1974-нче елгы модель сынавында Road & Track двигательнең "обтрузив" тавышын тәнкыйтьләде, һәм авыр, көчсез рульне "җитди дизайн җитешсезлеге" дип атады. Алар шулай ук вентиляция системасы өчен "бик начар билгеләр" бирделәр. Renault 12 җитештерү һәм сату 1980-нче елда Көнбатыш Европада тәмамланды, ләкин модель Renault филиаллары тарафыннан бүтән җирдә җитештерелә һәм сатыла. Соңгы R12 2000-нче елда Төркиядә җитештерелгән, Румыния автомобиль җитештерүче компаниясе Dacia 2004-нче елга кадәр R12 нигезендәге 1310 салон һәм милек һәм 2006-нчы елның декабренә кадәр R12 нигезендәге Dacia Pick-Up җитештерүне дәвам иткән. Коммерцияле Renault 12 уңышлы машина булган, 2,5 саткан. миллион берәмлек.
Renault_12R / Renault 12R:
Renault 12R 1930-нчы елларда Франция инженер компаниясе Renault тарафыннан эшләнгән һава суытылган инверсия V12 самолеты иде. Дизайн ике 6Q алты цилиндрлы двигательне бер кранч валына урнаштыруга нигезләнгән. Производствода двигатель 450 - 500 ат көче (340 - 370 кВт) арасында бәяләнде, ләкин бердәнбер Caudron C.712 чабышы өчен төзелгән югары җитештерүчәнлек версиясе 730 ат көче (540 кВт) җитештерде. Productionитештерүнең өчтән бер өлеше Caudron C.714 җиңел сугышчыга көч бирде, алар Икенче бөтендөнья сугышының беренче этабында Франция һәм Польша һава көчләре өчен сугыштылар.
Renault_130_hp_V-12 / Renault 130 ат көче V-12:
Renault 130 ат көче V-12 самолет двигателе - унике цилиндрлы, һава суытылган 90 ° ви двигателе, Франция Renault компаниясе төзегән.
Renault_14 / Renault 14:
Renault 14 - 1976 - 1983 арасында Франция җитештерүче Renault җитештергән компакт машина. Бу беренче тапкыр 1976 елның гыйнварында шул елның июнь аеннан башлап күрсәтелде. Бу компаниянең ул вакытта яңа күләмдә зур күләмдә җитештерелгән беренче машинасы. Дуайдагы завод, Renault 5-нең кечкенә пилот эшкәртүләре заводта 14 җитештерү алдыннан булган.
Renault_15_and_17 / Renault 15 һәм 17:
Renault 15 һәм Renault 17 - бер үк купе ике вариациясе, 1971 елның июленнән 1979 елның августына кадәр Франция автомобиль җитештерүче Renault тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән. R17 гептадекафобия хорафатларын хөрмәт итеп, Италиядә R177 итеп сатылган. Алар Renault 12-нең эффектив купе версияләре иде. Ике машина арасындагы төп аермалар - аларның фар конфигурациясе (15нең ике турыпочмаклы фаралары, ә 17сенең дүрт түгәрәк фаралары) һәм арткы тәрәзәләре. Кайбер базарлар TL версияләре өчен турыпочмаклы утлар белән 17не күрсәтәләр. Renault 15 һәм 17 1971 елның октябрендә Париж автосалонында тәкъдим ителде.
Renault_16 / Renault 16:
Renault 16 (R16) - 1965-нче һәм 1980-нче еллар арасында Франциянең Ле Гаврында Франция автомобиль җитештерүче Renault җитештергән D-сегментлы гаилә хэтчбек. Renault 16 Франциянең "Ел машинасы" премиясе лауреаты булды.
Renault_18 / Renault 18:
Renault 18 - 1978 һәм 1989 арасында Франция җитештерүче Renault җитештергән зур гаилә машинасы, Көньяк Америка производствосы 1994 елга кадәр дәвам итә. Бу тыгыз бәйләнешле Renault Fuego Coupé өчен нигез салды, аның белән пол полосасы һәм драйверы белән уртаклашты, ләкин Fuego башта Renault 20/30 тискәре офсет тибындагы фронт асманы куллана, бу 1983 модель елыннан алып 18 диапазонда стандартлашты.
Renault_19 / Renault 19:
Renault 19 - кечкенә гаилә машинасы, ул Renault Франция машинасы җитештерүчесе тарафыннан 1988 - 1996 арасында җитештерелгән. Төркиядә һәм Аргентинада җитештерү 2000 елга кадәр дәвам итте. 19 өчен эчке үсеш коды X53 иде, биш ишек B53 алган. шасси коды, өч ишек C53, Chamade L53, һәм Cabriolet D53.
Renault_1_000_kg / Renault 1 000 кг:
Renault 1 000 Kg - җиңел вагон, башта бер тон сыйдырышлы, 1947-нче елда җитештерүче тарафыннан кертелгән. 1400 Кг версиясе 1949-нчы елда, һәм Renault 1400 Kg тиз арада популяр сайлау булды. 1959-нчы елда исем үзгәрү Renault Voltigeur (1000 Kg) һәм Renault Goélette (1400 Кг) маркалы вагоннарны күрде, ләкин ретроспектта Renault 1000 Kg исеме еш өстенлек бирелә.
Renault_21 / Renault 21:
Renault 21 - 1986 - 1994 арасында Франция автомобиль җитештерүче Renault җитештергән зур гаилә машинасы. Ул шулай ук Төньяк Америкада башта Америка Motors дилерлары аша Renault медалионы, соңрак Jeep-Eagle дилерлары аша Бөркет медалионы итеп сатылган. Барлыгы 2,096,000 берәмлек җитештерелде. Renault 21 седаны 1986-нчы ел башында уңышлы Renault 18 варисы буларак җибәрелде, һәм берничә айдан соң җиде утыргыч станция вагоны, R21 Невада, базарда сатылды. Бөек Британиядәге Саванна. 1987 елда, нинди машина? Renault 21 GTS иң яхшы гаилә салоны белән бүләкләнде. Renault 21 Savanna Ел машинасы, шулай ук иң яхшы гаилә милеге белән бүләкләнде.
Renault_24CV / Renault 24CV:
Renault 24cv PI һәм PZ модельләре 1927 һәм 1928 модельләре буларак кына җитештерелгән. Машиналар дистрибьютор заказы буенча эшләнде һәм сату бик аз булганга җитештерү аз иде. Икесендә дә яңа өч арткы тыл асманы күрсәтелде, алар юлны саклауны һәм эшкәртүне яхшырттылар. 6 цилиндрлы мотор (85 x 140) шулай ук 85 ат көченә (63 кВт) күтәрелде һәм дүрт тизлектәге тизлек тартмасы урнаштырылган. Башка йөгерү җайланмалары, шул исәптән серво тормозлары, 110 x 160 моторы булган 40cv белән охшаш. Бу 6 цилиндрлы зур машиналарның соңгы модель елы иде. PI кыска һәм озын шассидагы ачык машиналар иде. PZ озын яки бик озын шассида ябык машиналар иде. Барысы да ике капкалы запас тәгәрмәчләр яки озын капотка басым ясау өчен ике арткы арткы тәгәрмәчләр белән бар иде.
Renault_25 / Renault 25:
Renault 25 - 1983 - 1992 елларда Франция автомобиль җитештерүче Renault җитештергән башкаручы машина. 25 - Renault флагманы, иң кыйммәт, абруйлы һәм компания рәтендәге иң зур машина. Ул 1985 елның Европа автомобиле рейтингында икенче урында. Гомумән алганда, 1983 елдан 1992 елга кадәр 780 976 берәмлек төзелгән. Барлык 25-ләр Франциянең Ле Гавре янындагы Сандувиллда төзелгән.
Renault_4 / Renault 4:
Renault 4, шулай ук 4L (француз телендә "Quatrelle" дип атала), 1961 - 1994 арасында Франция автомобиль җитештерүче Renault җитештергән кечкенә экономияле машина. Renault 4 кыска милек яки вагон буларак сатылса да, аның минималь тыл. кырый, һәм аның иң югары очлы, бер кисәк койрыклы капкасы аны дөньяда массалы җитештерелгән хэтчбек машинасы, шулай ук Renault җитештергән беренче фронтовик гаилә машинасы итте. Машина берничә дистә ел эчендә эшләтеп җибәрелде. икътисадый тукталыш Франциядә үсү һәм автомобиль хуҗалыгын арттыру өчен юл бирде. Беренче миллион машина 1966 елның 1 февраленә чыгарылган, эшләтеп җибәрелгәннән соң дүрт ел ярым үтмәгән; ахыр чиктә сигез миллионнан артык төзелде, Renault 4 коммерция уңышына китерде, аны кертү вакыты һәм дизайны. 2020 елның башында, Renault 4-нең 33 еллык производствосы тарихта иң озын гомерле унҗиденче унбишенче машина булып саналды.
Renault_40CV / Renault 40CV:
Renault 40CV тулы зурлыктагы люкс машина иде, ул 1911-1928 елларда Франция машинасы җитештерүче Renault тарафыннан җитештерелгән. CG, ES һәм JP кебек ике хәреф исеме белән билгеле булган күптөрлелектә сатылган. Башта 6 цилиндрлы 7,5 литрлы двигатель белән эшләтеп җибәрелгән (7,539 цк (460 куб)), моны 40CV "HF тибы" версиясе алыштырганда зуррак 9,1 литрлы 920 цк (557 куб) двигатель алыштырды. "Тип HD" версиясе 1920 елның августында. 1922 елда 40CV гидротехник серво-тормоз системасы белән җиһазландырылган. 40 РВ 1928-нче елда Renault Reinastella белән алыштырылды. 40CV 1925-нче елда Монте-Карло раллиенда җиңде, һәм үзгәртелгән бер урынлы NM 1926-нчы елда 190,5 тизлектә 80,5 километр (50 миль) уза алганы өчен билгеле булды. км / сәг. Александр Миллеранд һәм Гастон Думергу, Panhard 20CV белән тутырылган рольне алыштыралар.
Renault_438 / Renault 438:
Renault 438, Купе Дойч 1934 махсус эшләнгән двигатель, Франциядә эшләнгән һәм төзелгән, Купе Дойч де ла Мюрте самолетларында катнашучы самолетларда куллану өчен.
Renault_4CV / Renault 4CV:
Renault 4CV (французча: quatre chevaux, [kat.ʃəvo] дип язылган quat'chevaux кебек) - 1947 елның августыннан 1961 елның июленә кадәр Франция компаниясе Renault җитештергән машина. Бу двигательле дүрт ишекле экономияле машина. арткы һәм арткы тәгәрмәчләрне йөртү. Бу миллионнан артык берәмлек саткан беренче француз машинасы иде, һәм аны Dauphine алыштырды. 4CV монокок төзелешендә булган, озынлыгы 3,6 м (11 фут 10), алгы үз-үзенә кул салу ишекләре белән. CV - chevaux-vapeur кыскартылуы, французлар "ат көченә" эквивалент, көч берәмлеге. 4CV исеме шулай итеп машинаның салым ат көчен аңлата.
Renault_4Ever_Trophy / Renault 4Ever Trophy:
Renault 4Ever Trophy - Renault җитештергән планлаштырылган батарея электр машинасы, ул 2025-нче елдан сатылачак. Бу Renault 5 EV белән бер үк CMF-B EV платформасына нигезләнгән кроссовер ярдәм машинасы һәм Renault-ның исемен һәм илһамын ала. 4 хэтчбек 1961 - 1994 елларда җитештерелгән. Прототип 2022 елның 17 октябрендә Париж автосалонында концепция буларак ачылган.
Renault_4P / Renault 4P:
Renault 4P, шулай ук Renault Bengali Junior дип атала, 1927 елдан Франциядә 95 ат көченнән (71 кВт) 150 ат көченә (110 кВт) җитештерелгән һәм төзелгән 4 цилиндрлы инвертлы аэро двигательләр сериясе.
Renault_5 / Renault 5:
Renault 5 - биш пассажир, өч-биш ишекле, алгы двигатель, алгы тәгәрмәчле хэтчбек супермины, Renault француз автомобиль җитештерүчесе тарафыннан буыннан-буынга җитештерелгән һәм сатылган: 1972–1985 (шулай ук R5 дип атала) һәм 1984–1996 ( шулай ук Супер 5 яки Суперкинк дип атала). R5 АКШ һәм Канадада Le Car буларак 1976-нчы елдан 1983-нче елга кадәр сатылды. Renault дүрт ишекле седан вариантын сатты, Renault 7, 1974-нче елдан 1984-нче елга кадәр Испаниядә Renaultның ярдәмче компаниясе FASA-Renault тарафыннан җитештерелгән һәм базар сайлау өчен экспортланган. Renault 5 Франциядә 1972 елдан 1986 елга кадәр иң күп сатылган машина булды, 14 ел эчендә гомуми җитештерү 5,5 миллионнан артып, Франциянең иң популяр машинасы булды.
Renault_5_EV / Renault 5 EV:
Renault 5 EV - киләсе B-сегментлы электр машинасы, оригиналь Renault 5 нигезендә стилизацияләнгән. Производство моделе базарга 2024-нче елда чыгарга планлаштырыла. Прототип концепциясе 2021 елның гыйнварында тәкъдим ителде.
Renault_5_Turbo / Renault 5 Turbo:
Renault 5 Turbo яки R5 Turbo - 1980-нче елның гыйнварында Брюссель автосалонында Франция җитештерүче Renault тарафыннан җибәрелгән спорт хэтчбек автомобиле. Машина беренче чиратта митинг өчен эшләнгән, ләкин урам версиясендә дә сатылган. Алты ел дәвамында барлыгы 4987 (1820 Turbo 1 һәм 3,167 Turbo 2) R5 Turbos җитештерелгән.
Renault_6 / Renault 6:
Renault 6 яки R6 - экономия C-сегментлы кечкенә гаилә машинасы, 1968 - 1986 елларда Франция автомобиль җитештерүче Renault тарафыннан җитештерелгән һәм сатылган. R6 Renault 4 платформасын тулысынча кулланган, башта аның кечкенә 845 цк (51,6 куб) двигателе һәм техник яктан охшаш иде, ләкин аның биш ишекле хэтчбек тәне зуррак һәм заманча иде. Визуаль яктан ул зуррак Renault 16 охшаган, ләкин аерылып торган боксер. Renault 6 (R6) 1968-нче елда Париж автосалонында эшләтеп җибәрелгән, һәм R4 20 см (8 дюйм) кыскартылган альтернатива буларак эшләнгән; һәм R6 Citroën Ami 6 һәм яңа гына җибәрелгән Citroën Dyane белән көндәш булырга омтылды (икесе дә Citroën 2CV нигезендә, ребодланган һәм аның яңартылган версиясе). Ул алга, двигательдән артык тизлек белән сменага тоташкан тактага урнаштырылган тизлек-рычаг кулланды, күбесенчә Renault 4 белән кулланылган кебек, һәм Citroëns субкомпактында. R6 Франциядә 1968 елның октябреннән җитештерелә һәм 1980-нче елга кадәр Европада сатыла, 1986-нчы елга кадәр дәвам итә.
Renault_6P / Renault 6P:
Renault 6P, шулай ук Renault Бенгали дип атала, 1920-нче еллар ахырыннан Франциядә эшләнгән һәм төзелгән, 130 кВт (180 ат көче) дән 200 кВт (270) җитештерелгән һава-суытылган 6 цилиндрлы инвертлы аэро двигательләр сериясе. hp).
Renault_6Q / Renault 6Q:
Renault 6Q, шулай ук Renault Bengali 6 дип атала, һава-суытылган инверсия алты цилиндрлы, самолет поршень двигателе, якынча 160 кВт (220 ат көче) өзлексез көч җитештерә. Ул Франциядә эшләнгән һәм төзелгән һәм 1936-нчы елда гомологлашканнан соң ун елдан артык җитештерелгән, күп санлы Икенче бөтендөнья сугышы вакытында.
Renault_7 / Renault 7:
Renault 7 (яки "R7") - Renault 5 супермининың 4 ишекле салон версиясе, 1974 - 1984 елларда Renault филиалы FASA-Renault тарафыннан Испаниядә җитештерелгән һәм сатылган. Бу R5 хэтчбекка бик охшаган (булган) ике ел элек җибәрелгән), һәм механик яктан охшаш, ләкин двигательләрнең кечерәк диапазоны белән тәкъдим ителә. R7 дүрт ишек һәм салон стилендәге ботинка булган, оригиналь машинаның өч (һәм соңрак биш) ишеге урынына хэтчбек. Бу тәгәрмәч базын 6 см га кадәр киңәйтүне үз эченә алган (2 + 2⁄5), ләкин ул сул һәм уң яклар арасындагы тәгәрмәч базы аермасын саклап калган, берничә Renault модельләренә хас, тулы киңлектәге борылу барларын куллану нәтиҗәсендә. бүтән, арткы тәгәрмәчләр алда. Renault 7 белән 5 арасындагы тагын бер аерма, 7дә, тән тыш төсле пластмасса урынына, "гадәти" хром металл бамперларны куллану, машинага тагын да чистартылган күренеш. Башта 1037 цк двигатель белән эшләнгән, күбесенчә Испаниядә сатылган. Барлыгы 159,533 берәмлек җитештерелгән; эчке базардан тыш аның уңышлары чикләнгән иде, чөнки Renault зуррак Renault 12-ны аз бәягә тәкъдим итте. R7 R5 җибәрелгәннән соң ике ел узгач кертелде, аннары 1979-нчы елда рестилизацияләнде, аннары двигатель 1980-нче елда 1108 цкка кадәр күтәрелде. Аны җитештерү 1984-нче елда, R9 дөнья базарына чыкканнан соң тәмамланды. R5-ның биш ишекле версиясе 1980-нче елда Испания R7 ишек үрнәген кулланып җибәрелә. 1984-нче елда R5 шактый яңадан эшләнде (хәзерге R9 / R11 полосасына нигезләнеп) һәм R7 сату R7-ның яңа версиясен эшләү өчен кирәк булган инвестицияләрне акламады.
Renault_70_hp / Renault 70 ат көче:
Renault 70 ат көче яки WB тибы Франциянең V-8 аэро двигателе иде, ул беренче тапкыр 1907 елны эшләде. Ул шулай ук 1914 елның августыннан 1918 елның декабренә кадәр Лондонның Вест Бромптон Рено Лимитед тарафыннан җитештерелде, тагын өч компания, шул исәптән Rolls-Royce. , шулай ук двигатель җитештерде. WC тибы дип аталган вариант WB тибының эчке насосыннан аермалы буларак, тышкы нефть насосын кулланган. Renault V-8 двигательләре эффектив, ләкин ышанычлы дип билгеләнде, эффективлык, нигездә, суыту өчен кулланылган артык бай ягулык / һава катнашмасы аркасында.
Renault_8 / Renault 8:
Renault 8 (Renault R8 1964 елга кадәр) - 1960-нчы һәм 1970-нче еллар башында Франция җитештерүче Renault җитештергән арткы двигательле, арткы тәгәрмәчле кечкенә гаилә машинасы. Ул шулай ук 1965-нче елда кертелгән зуррак Renault 10 өчен нигез салды. 8-нче 1962-нче елда эшләтеп җибәрелде һәм 1973-нче елда Франциядә җитештерүне һәм сатуны туктатты. Ул вакытта бәйләнешле Renault 10 инде ике ел элек алгы тәгәрмәч белән алыштырылган иде. Renault 12 дискы. Алар Болгариядә 1970-нче елга кадәр җитештерелгән (карагыз Болгаррено), һәм Renault 8-нең адаптацияләнгән версиясе Испаниядә 1976-нчы елга кадәр җитештерелә. Румыниядә 1968-нче һәм 1972-нче еллар арасында 8 версиясе лицензия нигезендә җитештерелә. Dacia 1100. Барлыгы 37,546 Dacia 1100s төзелгән.
Renault_80_hp / Renault 80 ат көче:
Renault 80 ат көче, яки Британия хезмәтендә WS тибы, V-8 аэро двигателе, ул беренче тапкыр 1914-нче елда эшли. Двигатель Британиядә Рено Лимитед Вест Бромптон, Лондон 1914 елның августыннан 1918 елның декабренә кадәр, тагын җиде компания, двигательне Rolls-Royce һәм Brazil Straker да кертеп. Renault V-8 двигательләре эффектив, ләкин ышанычлы дип билгеләнде, эффективлык, нигездә, суыту өчен кулланылган артык бай ягулык / һава катнашмасы аркасында.
Renault_8G / Renault 8G:
Renault 8G Беренче бөтендөнья сугышы чорында Франциянең сыек суытылган V-8 аэро двигательләре гаиләсе иде, алар 140 ат көченнән (100 кВт) 190 ат көченә (140 кВт) җитештерделәр.
Renault_9_and_11 / Renault 9 һәм 11:
Renault 9 һәм Renault 11 - француз җитештерүче Renault тарафыннан 1981–1988 модель елларында салонда (Renault 9) һәм хэтчбек (Renault 11) конфигурацияләрендә җитештерелгән кечкенә гаилә машиналары - икесе дә Франция автомобиль дизайнеры Роберт Опрон тарафыннан эшләнгән. Вариантлар Америка Motors Corporation (AMC) тарафыннан Renault Alliance һәм Renault Encore буларак Төньяк Америка базары өчен җитештерелгән. Машина Төркиядә 2000-нче елга кадәр җитештерелгән. Алар 1982-нче елда Европаның Ел машинасы, шулай ук Мотор Тренд буенча Ел машинасы һәм 1983-нче елда Автомобиль һәм Драйвер тарафыннан 10Best-ның берсе итеп сайланды.
Renault_ABx / Renault ABx:
Renault ABx - 1934 - 1937 арасында Renault җитештергән уртача дежур контроль йөк машиналары спектры. Бу диапазон ABF һәм ABGдан ясалган. Renault шулай ук шул ук кабина ярдәмендә ZP дип аталган автобус / тренер эшләде.
Renault_ACx_and_ADx / Renault ACx һәм ADx:
Renault ACx һәм ADx - 1935 - 1940 арасында Франция җитештерүче Renault җитештергән җиңел / урта йөкле машиналар спектры. Аралардан кайбер автобуслар алынган.
Renault_AGx / Renault AGx:
Renault AGx 1937 - 1941 арасында Франция җитештерүче Renault җитештергән җиңел / урта / авыр йөкле машиналар спектры иде. Бу диапазонда гадәти (AGC, AGT) һәм алга контроль (AGK, AGP, AGR, AGOD, AGLD) йөкле машиналар бар.
Renault_AHx / Renault AHx:
Renault AHx җиңел / урта йөкле машиналар спектры булган, 1941 - 1947 арасында Renault җитештергән 2-5 тонна сыйдырышлы йөкле машиналар. Төрле версияләр Икенче бөтендөнья сугышында Германия гаскәрләре тарафыннан кулланылган.
Renault_AX / Renault AX:
Renault AX - Renault җитештергән автомобиль. Ул 1908-1914 еллар арасында җитештерелгән һәм күбесенчә такси йөртүчеләре кулланган. AX 2 цилиндрлы туры двигательгә ия булган, 1060 цк күчергеч һәм 8 кВт көче. Аның максималь тизлеге 35 миль / сәг. Автомобильнең авырлыгы 750 кг.
Renault_Access / Renault керү:
Renault Access - Деннис Игл җитештергән һәм Renault Trucks тарафыннан сатылган йөк машинасы. Бу Dennis Eagle Elite 2.-ның яңартылган версиясе. 2013-нче елда Renault Trucks Лиондагы Solutrans күргәзмәсендә бераз яңартылган версиясен ачты, хәзерге вакытта Renault Trucks D Access дип атала, ул әле дә Деннис Орел машинасына нигезләнгән.
Renault_Ag Agriculture / Renault Авыл хуҗалыгы:
Renault Авыл хуҗалыгы SAS (французча әйтелеш: [ʁəno aɡʁikyltyʁ (ə)]) 1918 елда кораллы хәрби машиналар бүлегеннән оешкан Франция автомобиль җитештерүче Renaultның авыл хуҗалыгы техникасы бүлеге иде. Эшләгәндә, Renault Авыл хуҗалыгы эре җитештерүчеләр белән төрле партнерлыкка ия булды һәм производствоны тракторларга юнәлтте. Компания 2003-2008 еллар арасында Германия көндәше Клааска сатылды. Renault Авыл хуҗалыгы 2008-нче елда таркатылды һәм аның объектлары Клаз трактор бүлегенә керде. Клаз трактор бүлеге һәм Renault's Auto Châssis International - Renault Авыл хуҗалыгы варислары.
Renault_Alliance / Renault Alliance:
Renault Alliance - 1983–1987 модель елларында Америка Motors Corporation (AMC) тарафыннан Төньяк Америкада җитештерелгән һәм сатылган фронтовик двигатель, алгы двигатель субкомпактлы автомобиль. Альянс һәм аннан соңгы хэтчбек варианты, Encore, АКШ һәм Канада базарлары өчен Renault 9 & 11 яңадан инженерланган. Башта ике һәм дүрт ишекле седан конфигурацияләрендә, өч һәм биш ишекле хэтчбек вариантлары (Renault Encore буларак сатыла) 1984-нче елда, һәм 1985-нче елда конвертер була. AMC шулай ук 1987-нче елда Renault GTA дип аталган спорт версиясен сатты. Висконсинның Кеноша шәһәрендә барлыгы 623,573 машина җитештерелгән. 1987-нче елда Chrysler AMC-ны сатып алганнан соң производство туктатылды. Альянс һәм Encore AMC-ның 1979-нчы елда Renault белән партнерлыгыннан алынган, ул AMC-ның контроль өлешен тота. Машиналарда Renault Styling директоры Роберт Опронның тышкы бизәлеше, һәм AMC-ның Дик Тигның эчке дизайны, Альянсның ике ишекле седаны һәм AMC тарафыннан уникаль эшләнгән конвертер тән стиле бар.
Renault_Alpine_A442 / Renault Alpine A442:
Renault Alpine A442 (шулай ук Alp Renault A442 дип тә атала) - спорт прототибы узыш машинасы, ул Альпин тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән, ләкин Альпин хуҗалары Renault тарафыннан финансланган һәм эшләнгән, 24 сәгать Ле Манс ярышында катнашу өчен. Чарага 1976, 1977 һәм 1978 елларда вариантлар кертелде. Ниһаять, A442B өченче тапкыр дидиер Пирони һәм Жан-Пьер Джуссад кулында җиңде. Шулай ук 1978-нче елда яңартылган Renault Alpine A443 моделе кертелде; асылда A442 шасси, ләкин яңа 2138 цк двигатель белән эшләнгән. Франциянең беренче мотор спорты вакыйгасында бу француз җиңүеннән соң, Renault үз көчләрен Формула-1гә туплау өчен спорт автомобиль узышларыннан китте.
Renault_Altica / Renault Altica:
Renault Altica - Renault ясаган концепция машинасы һәм 2006-нчы Женева автосалонында беренче тапкыр чыккан. Машинаның дизайны - 3 ишекле 4 урынлы тормоз. Алтика 1300 литр һәм дүрт урынга багаж сыйдырышлыгына ия, шулай ук күбәләк ишекләре дә бар.
Renault_Argentina / Renault Аргентина:
Renault Argentina - Франциянең Renault автомобиль җитештерүче компаниясенең Аргентина филиалы. Бу Renault дөньядагы иң борынгы операцияләрнең берсе һәм җирле автомобиль җитештерүчеләр арасында сату буенча беренче урында тора. Renault Argentina рәсми рәвештә 1975-нче елда оешкан, ләкин Франция компаниясе моңа кадәр Аргентинада озак яшәгән.
Renault_Argos / Renault Argos:
Renault Argos Renault тарафыннан ясалган ачык һәм ике урынлы концепция машинасы иде һәм беренче тапкыр 1994-нче елда Париж автосалонында күрсәтелде. Ул Патрик Ле Кемент тарафыннан эшләнгән һәм дизайн өйрәнү рәвешендә генә күрсәтелгән.
Renault_Arkana / Renault Arkana:
Renault Arkana - компакт кроссовер машинасы (C-сегмент), Renault Франция җитештерүчесе җитештергән арткы түбә сызыгы. Машина 2019-нчы елның май аенда Россиядә иске Dacia / Renault Duster B0 платформасы нигезендә беренче тапкыр чыга. Автомобильнең тагын бер аерым версиясе Көньяк Кореяда 2020-нче елның февралендә Renault Samsung XM3 (2022 елдан Renault XM3) буларак кертелде, һәм алга киткән CMF-B платформасына нигезләнгән. Аркананың соңгы версиясе соңрак 2020-нче елның сентябрендә төп Европа базарында кертелде. Renault "Аркана" исеме латин арканумыннан алынган, сер дигәнне аңлатты.
Renault_Austral / Renault Австралия:
Renault Austral - Renault җитештергән һәм сатылган компакт кроссовер машинасы (С-сегмент). Ул 2022 елның мартында Каджар варисы буларак ачылды һәм өченче буын CMF-CD платформасында төзелде. Ул беренче тапкыр 2022-нче елда Париж автосалонында күрсәтелде. 20итештерү 2022 елның июлендә Испаниядә Паленсия заводында башланды. Аның туемнары алтынчы буын Renault Espace, өч рәт утыргычлы Renault Австралиянең озын тәгәрмәчле гаиләгә юнәлтелгән версиясе, һәм Renault Rafale, купе машинасы. . Өч машина өлешләренең 75 процентын бүлешә.
Renault_Avantime / Renault Avantime:
Renault Avantime - 2001-2003 еллар арасында Франция җитештерүче Renault тарафыннан сатылган, Matra тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән зур турист. Патрик Ле Кемент стилендә ясалган B-баганасыз бер тартма дизайны буларак, Avantime дизайн элементларын берләштерде. MPV, 2 + 2 купе стиле һәм конвертер элементлары белән тормоз. "Авантима" исеме - "Аван" француз сүзенең портмантео ("алда" дигәнне аңлата) һәм инглизчә "вакыт" сүзе - соңгысы инглизчә / taɪm / французча әйтелеше түгел / tiːm /.
Renault_Be_Bop / Renault Be Bop:
Renault Be Bop - Renault тарафыннан 2003-нче елда Франкфурт автосалонында эшләнгән концепция машинасы. Бу исем күптән түгел бәйләнешсез Renault Kangoo версияләре өчен кабат кулланылды. Be Bopның ике версиясе бар; спортка юнәлтелгән MPV 2,0 литрлы дүрт цилиндрлы турбодик двигательле 225 ат көченә (168 кВт; 228 PS) һәм алгы тәгәрмәчле һәм 115 ат көче (86 кВт; 117 җитештерүче кечерәк 1,6 литрлы дүрт цилиндрлы двигательле SUV версиясе). PS) Renault Mégane-дан яңа алты тизлектәге кыскычсыз кул белән тәэмин итү тартмасы һәм алгы һәм арткы тәгәрмәчләрне тоташтыручы электрон кушылу системасы. Ике вариация тән компонентларының 50% тәшкил итә.
Renault_Billancourt_engine / Renault Билланкурт двигателе:
Билланкурт двигателе Renault тарафыннан Renault 4CV өчен эшләнгән автомобиль двигателе иде, соңрак 1985 елга кадәр кулланылды. Соңрак Билланкурт өчен "В" эчке коды алды. "Спорт" версиясе Ventoux двигателе дип атала.
Renault_CH-Type_engine / Renault CH-Type двигателе:
CH-Type Renault-автоспорт эшчәнлеге өчен Renault-Gordini тарафыннан эшләнгән 90 ° V6 двигателе иде. Бу Франсуа Кастинг дизайны танылган EF сериясенең алдагысы иде. 1972-нче елда, Элф белән килешү төзелгәннән соң, Рено Гордининың техник директоры Франсуа Кастингка "спорт" моделендә, аннары Формула-2дә кулланырга мөмкин булган 2 литрлы двигатель төзү рөхсәте бирелде. команда 90 ° V6 сайлады, ул 1973-нче елда чыгарылган һәм берничә ай элек авариядә үлгән Клод Хардт хөрмәтенә "CH1 тибы" дип аталган.
Renault_Captur / Renault Captur:
Renault Captur ('Cap-turr' дип атала) - Франциянең Renault автомобиль җитештерүче компаниясе җитештергән субкомпакт кроссовер машиналары сериясе. Беренчесенең производство версиясе, B платформасына нигезләнеп, 2013-нче елның Женева автосалонында беренче тапкыр чыкты һәм 2013-нче елның апрелендә Франциядә сатыла башлады. Captur концепциясе беренче тапкыр 2011-нче елның Женева автосалонында күрсәтелде. Renault тарафыннан кабул ителгән "төрле спецификацияле бер үк тире" стратегиясе буенча, Captur зуррак версиядә, аз чыгымлы B0 платформасы нигезендә, Дюстер белән уртак. Беренче буын Captur белән охшаш стильне куллана, ләкин киңәйтелгән тәгәрмәч базы, җирне чистарту һәм тәгәрмәчле двигатель. Эчке "Captur Global Access" дип аталган бу машина Россия, Бразилия һәм Indiaиндстанда җитештерелгән.
Renault_Caravelle / Renault Caravelle:
Renault Caravelle - Renault тарафыннан 1958–1968 модель елларында җитештерелгән һәм бер буында сатылган спорт машинасы - арткы двигатель, арткы двигательле ике / дүрт урынлы Карроззерия Гиа Питро Фруа тарафыннан эшләнгән, идән һәм Renault Dauphine двигателе. Төньяк Америка һәм Британия читендә ул 1962 елга кадәр Renault Floride исеме астында сатыла.
Renault_Celtaquatre / Renault Celtaquatre:
Renault Celtaquatre - 1934 - 1938 арасында Франция җитештерүче Renault җитештергән кечкенә гаилә машинасы. Француз булса да, ул заманның Америка машиналарыннан кайбер стильләрен алган. Аның түгәрәк силуэты аңа "Селтабул" кушаматы биргән ("Селтабалл").
Renault_Centre / Renault үзәге:
Renault Centerзәге (яки Renault Distribution Centre) - Суиндондагы югары технологияле бина, Renault Франция автомобиль компаниясе аларның Бөекбритания операцияләре өчен тапшырган. Британия архитекторы Норман Фостер Foster Associates тарафыннан эшләнгән, ул 1982-нче елда ачылган һәм Renault 2001-нче елда күченгән. 2001-нче елдан бина спектр бинасы дип аталган. Ул 2013 нче елда Инглиз мирасы тарафыннан II класс исемлегенә кертелде.
Renault_Classic / Renault Classic:
Renault Classic - Renault Франция автомобиль маркасының маркетинг һәм элемтә бүлеге бүлеге. Бу бүлек тарихи Renault машиналарын саклый, яңарта һәм күрсәтә. 2011 елга кадәр Renault Classic бүлеге Renault Histoire et Collection дип аталган. Плесис-Робинсонга күченгәнче, коллекция Булон-Билланкуртка нигезләнгән, Парижның көнбатыш ягында, Франция. Техник бүлек Renault Flins заводында урнашкан.
Renault_Clio / Renault Clio:
Renault Clio () - супермини (В-сегмент) машинасы, Франция автомобиль җитештерүче Renault җитештерә. Ул 1990-нчы елда җибәрелгән, һәм 2019-нчы елда бишенче буынга керде. Clio зур критик һәм коммерция уңышларына иреште, эшләтеп җибәрелгәннән бирле эзлекле рәвештә Европада иң күп сатылган машиналарның берсе булды, һәм ул күбесенчә Renault абруен һәм дәрәҗәсен торгызу белән танылган. 1980-нче елларның икенче яртысы. Клио - ике машинаның берсе, икенчесе - Фольксваген Гольф, 1991 һәм 2006 елларда ике тапкыр Европа Ел машинасы дип сайланган. Машина Грек мифологиясендә тугыз Мусның берсе Клио исемен йөртә. Япониядә ул Renault Lutecia буларак сатыла, чөнки Хонда Clio исеменә хокукны 1984-нче елда Хонда Clio сату каналын булдырганнан соң саклый. Лутесия Париждан алда булган борыңгы Рим шәһәре Лутетия исеменнән алынган. Renault Lutecia элек Yanase Co., Ltd. аша булган, ләкин 1999 елда Renault Япония Nissan автомобиль җитештерүче компаниясенең акциясен сатып алган. Renault алганнан соң, Lutecia өчен тарату хокуклары 2000-нче елда Nissan урыннарына тапшырылды һәм Nissan Red Stage урыннарында сатылды.
Renault_Clio_Cup / Renault Clio Кубогы:
Renault Clio Cup Сериясе - Alpine Racing белән идарә ителгән (2020 елга кадәр Renault Sport дип аталган) бер тапкыр ясалган ярыш сериясе. Чемпионат 4 актив Renault Clio милли кубогын берләштергәннән соң туды, шулай ук Clio Cup Europe.
Renault_Clio_Cup_United_Kingdom / Renault Clio Cup Бөекбритания:
Renault Clio Cup Бөекбритания керү дәрәҗәсе булган, бер турда, турда автомобиль узышлары мотор спорты категориясе һәм Бөек Британиядә Renault озын тарихында хәзерге исем. Хәзерге вакытта ул Бөекбританиянең машина йөртүчеләрен Европа илләре өчен берничә машина йөртүче белән ярышырга җәлеп итә. Чемпионат еллар дәвамында төрле регламентлар буенча эшләнде, һәм аның тарихын 1974-нче елдан алып була. Берничә элеккеге машина йөртүчеләр башка тур турнирларында уңышлы булдылар, шул исәптән Энди Приолкс, алар арасында Дөнья турниры буенча дөнья чемпионаты чемпионы һәм Джейсон Платон - Британия турниры буенча машина чемпионаты. Чемпионат элек Британия туристик автомобиль чемпионатының ярдәм пакетында эшләде. Бу серияне күптән түгел Британия Автомобиль узышлары клубы пропагандалады, ул шулай ук 1974 елдан 2011 елга кадәр промоутер булды. Моңа кадәр SRO 2012-нче елда серияне пропагандалады. Бөек Британия Клио Кубогы BTCC ярдәме сериясе булып китәргә һәм алыштырырга тиеш. Мини Челлендж 2020 Британия GT Чемпионатына булышлык күрсәтә, Мини Челлендж Клио Кубогын ала.
Renault_Clio_Rally3 / Renault Clio Rally3:
Renault Clio Rally3 - Alpine Racing (элек Renault Sport дип аталган) FIA төркеме Rally3 регламенты нигезендә эшләнгән һәм төзелгән митинг машинасы. Ул Renault Clio юл машинасына нигезләнгән һәм 2023-нче елда чыгачак.
Renault_Clio_Rally4 / Renault Clio Rally4:
Renault Clio Rally4 - Rally4 категориясен ралли пирамидасын көйләү өчен Renault Sport тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән митинг машинасы. Ул Renault Clio юл машинасына нигезләнгән һәм ралли буенча Европа чемпионатында катнашучы экипажлар тарафыннан кулланыла.
Renault_Clio_Rally5 / Renault Clio Rally5:
Renault Clio Rally5 - Renault Sport компаниясе Rally5 төркеме спецификациясе өчен эшләнгән һәм төзелгән митинг машинасы. Ул Renault Clio юл машинасына нигезләнгән һәм WRC дебютын Мексика 2020 митингында ясаган.
Renault_Cl% C3% A9on-Alu_engine / Renault Cléon-Alu двигателе:
Клеон-Алу двигателе, шулай ук "Двигатель" яки "А-Тип" (алюминий өчен) коды белән дә билгеле, 1960-нчы елда Renault тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән автомобиль бензины яну двигателе. Дүрт сызыклы дүрт цилиндрлы алюминий-эретмә блок һәм цилиндр башы белән эшләнгән, ул су белән суытылган, биш төп кранчалы вагон һәм ян-монтажлы чылбырлы вагон белән пушродлар һәм рокерлар аша сигез өске клапан эшли. Ул Renault 16да беренче тапкыр чыгыш ясады.
Renault_Cl% C3% A9on-Fonte_engine / Renault Cléon-Fonte двигателе:
Клон-шрифт двигателе, шулай ук Sierra двигателе яки "C-двигатель" яки "C-Type" коды астында (Клеон өчен ул төзелгән, шрифт тимер өчен французча), дүрт гаилә. - цилиндр, Renault һәм аның ярдәмчесе Dacia тарафыннан 1962-2004 елларда өзлексез җитештерелгән автомобиль двигательләре. Өч дистә ел дәвамында ул Renaultның компакт модельләрендә төп урын булып тора, 1980-нче еллар ахырыннан E-тибындагы двигатель белән әкренләп алыштырыла. С тибы - өстән ясалган клапан, су белән суытылган дизайн, 5 руллы кранч валы, чылбыр белән идарә ителә торган, вагон белән рокерлар аша клапаннарны эшләтеп торган, һәм алюминий цилиндр башы.
Renault_Colorale / Renault Colorale:
Renault Colorale - уртача зурлыктагы машина (ул вакыттагы Европа стандартлары буенча ул зур гаилә машинасы булып күренәчәк) Renault тарафыннан 1950-1957 модель елларында җитештерелгән һәм сатылган. Кечкенә станция вагоны / милеге профилен күрсәтеп, Колоралның стилизациясе 1960-нчы елларның уңышлы Renault дизайннарын көтә. Колораль коммерция уңышлары булмаган.
Renault_D-Type_engine / Renault D-Type двигателе:
Renault DiET двигателе шулай ук "D двигателе" яки "D-Type" дип атала, Renault-ның туры-4 автомобиль бензин двигателе, Renault Twingo-да булган Клон-Фонте двигателен алыштыру өчен эшләнгән.
Renault_Dauphine / Renault Dauphine:
Renault Dauphine (дɔфин дип атала) - Renault 4CV урынына өч тартма, 4 ишекле седан итеп җитештерелгән арткы двигательле машина. 1956–1967 елларда ике миллионнан артык җитештерелгән. Citroën 2CV, Volkswagen Beetle, Morris Minor, Mini һәм Fiat 600 кебек машиналар белән беррәттән, Dauphine хәзерге Европа икътисады машинасын пионер итте. Dauphine Teimoso (Бразилия, 1965), спорт вариантлары Дауфин Гордини һәм Ондин Гордини, 1093 фабрика ярыш моделе, һәм Каравел / Флорид, Дауфин нигезендә ике ишекле купе һәм ике ишекле конвертер.
Renault_DeZir / Renault DeZir:
Renault DeZir - электр концепциясе машинасы, нуль чыгару белән, ул рәсми рәвештә 2010 Париж автосалонында тәкъдим ителгән. Машина - күбәләк ишекләре булган 2 урынлы купе, эчке ягы кызыл тире белән тәмамланган. Концепция күбәләк ишекләре машина йөртүче ягында гадәти күбәләк ишеге һәм пассажир ягында күбәләк ишеге кебек ачыла.
Renault_Duster_Oroch / Renault Duster Oroch:
Renault Duster Oroch (2022 елдан Renault Oroch дип атала) - 4 ишекле пикап машинасы, Renault Франция җитештерүчесе беренче чиратта Көньяк Америка базары өчен 2015 елның сентябреннән. Аның дүрт ишеге, биш пассажир өчен мәйданы, 680 кг (1499 ф. ) йөк сыйдырышлыгы һәм 683 литр (150 имп гал; 180 АКШ гал) арткы күләм. Ул Dacia Duster машинасына нигезләнгән, тәгәрмәче базасы 155 миллиметрга (6,1 дюйм) һәм гомуми озынлыгы 4,70 метрга (15,4 фут) озайтылган. Бу Renault-значоклы беренче пикет, һәм ул зурлык, киңлек һәм ишекләр ягыннан йөкле машиналар өчен яңа размер булдыра.
Renault_E-Tech_Series_ (Formula_One_engine) / Renault E-Tech Сериясе (Формула-1 двигателе):
Renault E-Tech Сериясе (моңа кадәр Renault Energy F1 һәм Renault RE дип аталган) - 1,6 литрлы, гибрид турбодалы V6 узыш двигателе, Renault Sport F1 тарафыннан FIA Формула-1 Дөнья Чемпионатында Мехахром белән берлектә эшләнгән һәм җитештерелгән.
Renault_EF-Type_engine / Renault EF-тип двигателе:
EF-Type Renault Sport тарафыннан эшләнгән 90 ° V6 турбочлы двигатель иде, двигатель 1977 - 1985 елларда Формула-1дә Equipe Renault Elf тарафыннан кулланылды. Бу двигатель Франсуа Кастинг эшләгән CH сериясеннән алынган, F1 двигателе эшләнгән. Бернард Дудот. Renault үзенең 1500 cc V6 турбо двигательен F1 куллану карары спортта кабул ителгән иң кыю карарларның берсе иде. Тугыз тулы сезонда гадәттә омтылган 3000 цк двигательләр белән көч сынаштылар, алар үзләре турында искиткеч хисап бирделәр, 1983 елда. Бер Дөнья Чемпионатының Йөгерүче исеме. 50 полюс позициясе (32 Renault белән, 18 Лотус белән). 51 пьедестал тәмамланды (25 Renault белән, 20 Лотус белән, алтысы Ligier белән). Ахырда, уңышлары нәтиҗәсендә, барлык F1 командалары 1985 сезонында турбо двигательләрен кабул иттеләр.
Renault_EG / Renault EG:
Renault EG - 1914-1919 елларда Франция җитештерүче Renault тарафыннан җитештерелгән тулы тәгәрмәчле йөк машинасы / артиллерия тракторы.
Renault_EZ / Renault EZ:
Renault EZ - электр, автоном һәм тоташтырылган концепция машиналары сериясе, Renault тарафыннан 2018 елга кертелгән, автомобиль сәнәгате өчен яңа потенциаль юнәлешләрне һәм Renault маркасының киләчәктә стилизацияләү үзенчәлекләрен яктырту.
Renault_Egeus / Renault Egeus:
Renault Egeus Renault тарафыннан эшләнгән 2005-нче елда Франкфурт автосалонында тәкъдим ителгән уртача зурлыктагы люкс кроссовер концепциясе иде. Бу 4WD кроссовер машинасы. Аннары Renault Egeus Renault Initiale Париж һәм Renault Ondelios белән алмашка килә.
Renault_Energy_engine / Renault Energy двигателе:
Renault Energy двигателе шулай ук "E двигателе" яки "E-Type" (Энергия өчен E) - дүрт цилиндрлы эчке ягулык двигателе, җиң суы суытылган чуен блок белән, 5 кранч вал белән җиһазландырылган автомобиль бензины. , тешле вакыт каешы белән идарә ителгән өстәмә вагон һәм 8 өстәмә клапанлы алюминий цилиндр башы. 1980-нче еллар ахырында Renault тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән двигатель Renault 19-да беренче тапкыр күренде.
Renault_Eolab / Renault Eolab:
Renault Eolab - Франциянең Renault автомобиль җитештерүче компаниясе тарафыннан эшләнгән концепцияле машина плагины. Ул Париж автосалонында рәсми ачылганчы, 2014 елның сентябрендә матбугатка ачылды.
Renault_Espace / Renault Espace:
Renault Espace - зур биш ишекле машина, ул Renault тарафыннан 1984 елдан бирле җитештерелә. Беренче биш буын өчен Espace күп максатлы машина / MPV (M-сегмент) иде, ләкин ул урта уртасында яңадан эшләнде. Алтынчы буын өчен зурлыктагы кроссовер машинасы. Espace-ның беренче өч буыны беренче заманча микроавтобуслар яки MPVлар арасында булган, һәм Renault өчен Matra тарафыннан җитештерелгән. Дүртенче буын, шулай ук MPV, Renault тарафыннан җитештерелгән. Renault Grand Espace - арткы аяк бүлмәсе һәм ботинка зурлыгы белән озын тәгәрмәч базы (LWB) версиясе. Бишенче буын кроссовер машинасы белән кертелә, аның MPV классификациясе һәм тән стиле саклана. Renault бишенче буын Espace-ны салон, SUV һәм MPV элементларын берләштергән 'кроссовер-стиль MPV' дип атады, шул ук вакытта эчке киңлекне һәм практиканы саклап калды. Алтынчы буын 2023-нче елда Австралиягә нигезләнгән 7 урынлы машина булып чыкты. "Эспейс" исеме француз телендә "космос" дигәнне аңлата. 2012 елның февралендә Espace Бөек Британиядә пенсиягә чыкты, чыгымнарны киметү планы кысаларында.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Richard Burge
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инд...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - энциклопедия, ул теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләгән миллионнар бар! Википедиян...
-
Á Móti Sól: Ó Móti Sól - Исландия эстрада төркеме, 1995 елның көзендә Þóрир Гуннарсон һәм Хеймир Эйвиндарсон тарафыннан барлыкка килг...
No comments:
Post a Comment