Saturday, July 31, 2021

Social network advertising

Advertising Specialty Institute:

Реклама белгечлеге институты ( ASI ) - реклама белгечлеге индустриясенә хезмәт күрсәтүче коммерцияле оешма.

Promotional merchandise:

Реклама товарлары - логотип яки лозунг белән маркалы продуктлар, бренд, корпоратив шәхес яки вакыйганы пропагандалау өчен аз бәягә таратыла. Мондый продуктлар, рәсми булмаган промо продуктлар, сваг , чотчкес яки ирекле әйберләр дип атала, маркетинг һәм сатуда кулланыла. Алар компанияне, корпоратив имиджны, брендны яки вакыйганы пропагандалау өчен бирелә яки югалта. Алар еш кына сәүдә шоуларында, конференцияләрдә, сату шалтыратуларында һәм җибәрелгән заказларда бонус әйберләре буларак таратыла. Алар партизан маркетинг кампанияләрендә еш кулланыла.

Advertising Specialty Institute:

Реклама белгечлеге институты ( ASI ) - реклама белгечлеге индустриясенә хезмәт күрсәтүче коммерцияле оешма.

Advertising Standards Council of India:

"Indiaиндстанның Реклама Стандартлары Советы (ASCI) \" 1985-нче елда оешкан, Indiaиндстандагы реклама индустриясенең үз-үзен көйләүче ирекле оешмасы. Бу хөкүмәтнеке булмаган орган. ASCI рекламада үз-үзен көйләү эшенә, кулланучылар мәнфәгатьләрен яклауны тәэмин итә. ASCI рекламаларның үз-үзен көйләү кодексына туры килүен тәэмин итәргә омтыла, бу реклама хокуклы, лаеклы, намуслы һәм дөрес булырга тиеш, һәм конкуренциядә гаделлекне күзәткәндә куркыныч яки зарарлы түгел. ASCI Басма, Телевидение, Радио, саклагыч, SMS, Электрон почта, Интернет / веб-сайт, продукт төрү, брошюралар, реклама материалы һәм сату материалы кебек бөтен Медиа буенча шикаятьләрне карый. ASCI роле төрле дәүләт органнары тарафыннан танылды. шул исәптән Кулланучылар эшләре бүлеге (DoCA), Foodиндстанның азык-төлек куркынычсызлыгы һәм стандартлар органы (FSSAI), АЙШ министрлыгы, шулай ук ​​Мәгълүматлаштыру һәм Трансляция Министрлыгы. Бу Хөкүмәт органнары белән ассоциация - тиешле тармакларда адаштыргыч һәм каршы рекламаны координацияләү һәм тыю. 2017 елның гыйнварында Indiaиндстан ofгары Суды үз карары белән үз-үзен көйләү механизмын раслады һәм таныды, TVиндстандагы ТВ һәм Радио өчен реклама эчтәлеген көйләү өлкәсендә закон нигезләмәләренә эффектив адым. ASCI - Рекламаның үз-үзен көйләү буенча Халыкара Совет Башкарма комитеты (ICAS). Европа Реклама Стандартлары Альянсы (EASA) биргән берничә премия арасында ASCI мобиль кушымтасы \ "ASCIonline \" (2016) һәм шикаятьләрне эшкәртү вакытын кыскарту өчен ике алтын глобаль иң яхшы практика премиясе алды.

Advertising Standards Authority:

Реклама стандартлары органы түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:

  • Реклама стандартлары бюросы (Австралия)
  • n
  • Ирландия өчен реклама стандартлары органы
  • Реклама стандартлары органы
  • \ n
  • Реклама стандартлары органы
  • \ n
  • Реклама стандартлары органы
Advertising Standards Authority:

Реклама стандартлары органы түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:

  • Реклама стандартлары бюросы (Австралия)
  • n
  • Ирландия өчен реклама стандартлары органы
  • Реклама стандартлары органы
  • \ n
  • Реклама стандартлары органы
  • \ n
  • Реклама стандартлары органы
Advertising Standards Authority (United Kingdom):

Реклама стандартлары органы ( ASA ) - Бөекбританиядә реклама индустриясенең үз-үзен көйләүче оешмасы. ASA - законнан тыш оешма, шуңа күрә законнарны аңлатып бирә алмый. Ләкин, аның реклама практикасы коды күп очракта законнарны киң чагылдыра. ASA Британия хөкүмәте тарафыннан түгел, ә реклама индустриясе өчен җыелган.

Advertising Standards Authority for Ireland:

Ирландия өчен Реклама Стандартлары Агентлыгы ( ASAI ) - Ирландиядә реклама индустриясе өчен үз-үзен көйләүче оешма (SRO). Аның кодының 7 нче чыгарылышы 2016 елның мартыннан гамәлгә кертелде. Аның шикаятьләр комитеты бар, җәмәгать әгъзаларының кодын бозуы турындагы гаепләүләрне карау.

Advertising Standards Authority (New Zealand):

Реклама стандартлары органы ( ASA ) - Яңа Зеландиядә реклама стандартларын бозуны тикшерүче оешма. ASA кулланучылар өчен рекламаның эчтәлеге һәм урнашуы турында бушлай зарлану процессын тәкъдим итә. Шикаятьләрне бәяләгәндә, ASA реклама кодларын куллана. Бу кодларның төп таләпләренә дөрес презентация һәм социаль җаваплылык хисе керә. Әгәр дә шикаять хупланса, ASA рәсми рәвештә рекламаны бетерүне яки үзгәртүне сорый. Карарлар массакүләм мәгълүмат чараларына һәм халыкка электрон почта аша һәм онлайн режимда чыгарыла.

Advertising Standards Authority (South Africa):

Көньяк Африканың Реклама Стандартлары Агентлыгы Көньяк Африка маркетинг элемтәсе индустриясе әгъзалары тарафыннан оештырылган һәм финансланган бәйсез оешма иде. Аның максаты - Көньяк Африканың ирекле, үз-үзен көйләүче реклама системасы белән идарә итү. ASA илдәге реклама эчтәлегенең аның Реклама практикасы кодексы таләпләренә туры килүен һәм Көньяк Африка җәмәгатьчелеге мәнфәгатьләрендә реклама эчтәлеген контрольдә тоту өчен, маркетинг элемтәсе тармагы белән кызыксынучылар белән эшләде. Көньяк Африка Реклама Тәҗрибәсе ASA Халыкара Сәүдә Палатасы тарафыннан әзерләнгән Маркетинг һәм Реклама Коммуникация Практикасы Консолидацияләнгән ICC кодексына нигезләнгән. Реклама бирүчеләрне, реклама агентлыкларын һәм массакүләм мәгълүмат чараларын кертеп, әгъза оешмалары ASA кодындагы реклама стандартлары белән килешәләр һәм килешенгән стандартларга туры килмәгән рекламаны тиз төзәтү яки бетерү өчен эшлиләр.

Advertising Standards Authority (United Kingdom):

Реклама стандартлары органы ( ASA ) - Бөекбританиядә реклама индустриясенең үз-үзен көйләүче оешмасы. ASA - законнан тыш оешма, шуңа күрә законнарны аңлатып бирә алмый. Ләкин, аның реклама практикасы коды күп очракта законнарны киң чагылдыра. ASA Британия хөкүмәте тарафыннан түгел, ә реклама индустриясе өчен җыелган.

Advertising Standards Authority (United Kingdom):

Реклама стандартлары органы ( ASA ) - Бөекбританиядә реклама индустриясенең үз-үзен көйләүче оешмасы. ASA - законнан тыш оешма, шуңа күрә законнарны аңлатып бирә алмый. Ләкин, аның реклама практикасы коды күп очракта законнарны киң чагылдыра. ASA Британия хөкүмәте тарафыннан түгел, ә реклама индустриясе өчен җыелган.

Advertising Standards Authority:

Реклама стандартлары органы түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:

  • Реклама стандартлары бюросы (Австралия)
  • n
  • Ирландия өчен реклама стандартлары органы
  • Реклама стандартлары органы
  • \ n
  • Реклама стандартлары органы
  • \ n
  • Реклама стандартлары органы
Advertising Standards Authority (New Zealand):

Реклама стандартлары органы ( ASA ) - Яңа Зеландиядә реклама стандартларын бозуны тикшерүче оешма. ASA кулланучылар өчен рекламаның эчтәлеге һәм урнашуы турында бушлай зарлану процессын тәкъдим итә. Шикаятьләрне бәяләгәндә, ASA реклама кодларын куллана. Бу кодларның төп таләпләренә дөрес презентация һәм социаль җаваплылык хисе керә. Әгәр дә шикаять хупланса, ASA рәсми рәвештә рекламаны бетерүне яки үзгәртүне сорый. Карарлар массакүләм мәгълүмат чараларына һәм халыкка электрон почта аша һәм онлайн режимда чыгарыла.

Advertising Standards Authority for Ireland:

Ирландия өчен Реклама Стандартлары Агентлыгы ( ASAI ) - Ирландиядә реклама индустриясе өчен үз-үзен көйләүче оешма (SRO). Аның кодының 7 нче чыгарылышы 2016 елның мартыннан гамәлгә кертелде. Аның шикаятьләр комитеты бар, җәмәгать әгъзаларының кодын бозуы турындагы гаепләүләрне карау.

Advertising Standards Board of Finance:

Реклама Стандартлары Финанс Советы ( ASBOF ) реклама стандартлары агентлыгын (ASA) финанслау өчен реклама чыгымнарыннан ирекле җыя. Гадәттә, җыем трансляцияләнмәгән чыгымнар өчен 0,1%, һәм Mailsort контракты бәясенең 0,2% тәшкил итә. ASBOF җыем җыя, аннары акчаны ASAга бирә, ASA аны финанслауга кем өлеш керткәнен белми. Бу ASA карарына йогынты ясаучы акча соравыннан кача.

Ad Standards:

Реклама стандартлары Австралиядә реклама үз-үзен көйләү системасының шикаятьләрне чишү процессы белән идарә итә.

Advertising Standards Canada:

Реклама стандартлары - реклама индустриясенең коммерцияле булмаган үз-үзен көйләү органы, 1957-нче елда Канададагы рекламаның бөтенлеген һәм яшәешен тәэмин итү өчен. Оешма әгъзаларына 230-тан артык реклама бирүче, реклама агентлыгы, медиа-оешма, реклама өлкәсенә тәэмин итүчеләр керә. Оешма катнашкан кайбер чаралар:

  • Канада реклама стандартлары кодексы белән идарә итү, ул реклама критерийларын билгели һәм кулланучылар һәм сәүдә шикаятьләрен карау һәм карау өчен нигез булып тора.
  • n
  • Хәзерге вакытта Канада массакүләм мәгълүмат чараларында реклама турында кулланучыларның зарлану процессын идарә итү.
  • Реклама өчен биш җайга салынган категориядә алдан рөхсәт бирү: балалар, азык-төлек һәм алкогольсез эчемлекләр, спиртлы эчемлекләр, кулланучылар препаратлары, косметика.
Advertising Standards Council of India:

"Indiaиндстанның Реклама Стандартлары Советы (ASCI) \" 1985-нче елда оешкан, Indiaиндстандагы реклама индустриясенең үз-үзен көйләүче ирекле оешмасы. Бу хөкүмәтнеке булмаган орган. ASCI рекламада үз-үзен көйләү эшенә, кулланучылар мәнфәгатьләрен яклауны тәэмин итә. ASCI рекламаларның үз-үзен көйләү кодексына туры килүен тәэмин итәргә омтыла, бу реклама хокуклы, лаеклы, намуслы һәм дөрес булырга тиеш, һәм конкуренциядә гаделлекне күзәткәндә куркыныч яки зарарлы түгел. ASCI Басма, Телевидение, Радио, саклагыч, SMS, Электрон почта, Интернет / веб-сайт, продукт төрү, брошюралар, реклама материалы һәм сату материалы кебек бөтен Медиа буенча шикаятьләрне карый. ASCI роле төрле дәүләт органнары тарафыннан танылды. шул исәптән Кулланучылар эшләре бүлеге (DoCA), Foodиндстанның азык-төлек куркынычсызлыгы һәм стандартлар органы (FSSAI), АЙШ министрлыгы, шулай ук ​​Мәгълүматлаштыру һәм Трансляция Министрлыгы. Бу Хөкүмәт органнары белән ассоциация - тиешле тармакларда адаштыргыч һәм каршы рекламаны координацияләү һәм тыю. 2017 елның гыйнварында Indiaиндстан ofгары Суды үз карары белән үз-үзен көйләү механизмын раслады һәм таныды, TVиндстандагы ТВ һәм Радио өчен реклама эчтәлеген көйләү өлкәсендә закон нигезләмәләренә эффектив адым. ASCI - Рекламаның үз-үзен көйләү буенча Халыкара Совет Башкарма комитеты (ICAS). Европа Реклама Стандартлары Альянсы (EASA) биргән берничә премия арасында ASCI мобиль кушымтасы \ "ASCIonline \" (2016) һәм шикаятьләрне эшкәртү вакытын кыскарту өчен ике алтын глобаль иң яхшы практика премиясе алды.

Advertising Standards Council of India:

"Indiaиндстанның Реклама Стандартлары Советы (ASCI) \" 1985-нче елда оешкан, Indiaиндстандагы реклама индустриясенең үз-үзен көйләүче ирекле оешмасы. Бу хөкүмәтнеке булмаган орган. ASCI рекламада үз-үзен көйләү эшенә, кулланучылар мәнфәгатьләрен яклауны тәэмин итә. ASCI рекламаларның үз-үзен көйләү кодексына туры килүен тәэмин итәргә омтыла, бу реклама хокуклы, лаеклы, намуслы һәм дөрес булырга тиеш, һәм конкуренциядә гаделлекне күзәткәндә куркыныч яки зарарлы түгел. ASCI Басма, Телевидение, Радио, саклагыч, SMS, Электрон почта, Интернет / веб-сайт, продукт төрү, брошюралар, реклама материалы һәм сату материалы кебек бөтен Медиа буенча шикаятьләрне карый. ASCI роле төрле дәүләт органнары тарафыннан танылды. шул исәптән Кулланучылар эшләре бүлеге (DoCA), Foodиндстанның азык-төлек куркынычсызлыгы һәм стандартлар органы (FSSAI), АЙШ министрлыгы, шулай ук ​​Мәгълүматлаштыру һәм Трансляция Министрлыгы. Бу Хөкүмәт органнары белән ассоциация - тиешле тармакларда адаштыргыч һәм каршы рекламаны координацияләү һәм тыю. 2017 елның гыйнварында Indiaиндстан ofгары Суды үз карары белән үз-үзен көйләү механизмын раслады һәм таныды, TVиндстандагы ТВ һәм Радио өчен реклама эчтәлеген көйләү өлкәсендә закон нигезләмәләренә эффектив адым. ASCI - Рекламаның үз-үзен көйләү буенча Халыкара Совет Башкарма комитеты (ICAS). Европа Реклама Стандартлары Альянсы (EASA) биргән берничә премия арасында ASCI мобиль кушымтасы \ "ASCIonline \" (2016) һәм шикаятьләрне эшкәртү вакытын кыскарту өчен ике алтын глобаль иң яхшы практика премиясе алды.

Advertising to children:

n Балаларга реклама - милли продуктлар яки реклама стандартлары белән билгеләнгән балаларга реклама продуктлары яки хезмәтләре.

Advertising Women of New York:

Нью- Йоркның Реклама Хатын-кызлары, Inc (AWNY), башта Нью- Йоркның Реклама Хатын-кызлар Лигасы дип аталган, Америкадагы реклама һәм элемтә тармагында хатын-кызлар өчен беренче оешма.

Advertising World:

Реклама Дөньясы журнал 1901-нче елда Уильям Берри, 1-нче Вискаунт Камрозы тарафыннан башланган.

The One Club:

Бер Клуб - Америка коммерциячел булмаган оешмасы, ул рекламадагы өстенлекне таный һәм алга этәрә. Нью-Йоркта сәнгать һәм күчерү өчен бер клуб буларак оешкан, бер клуб ел саен дүрт бүләкләү конкурсы чыгара: Бер шоу, бер шоу дизайны, бер шоу интерактив һәм бер шоу күңел ачуы. Бер шоу фестивале NYC иҗат атналыгы нигезендә үткәрелә. Иҗади реклама нигезләре буенча. , "Бер Клуб рекламаның иң абруйлы бүләкләү программасын чыгара. \" Бер шоу теләгән карандаш премиясе сыннары Нью-Йорк фирмасы, Society Awards тарафыннан ясала.

Account executive:

Хисап башкаручысы - реклама, маркетинг, финанслауда клиент компаниясенең максатларын һәм продуктларын тирәнтен аңлау һәм уңышлы реклама эшчәнлеге һәм стратегияләрен булдыру буенча эффектив киңәшләр бирү өчен профессиональ мөмкинлек. Хисап башкаручысы бер яки берничә делегат офицер яки клиент компаниясе җитәкчеләре белән турыдан-туры эшли һәм хезмәт күрсәтә.

Advertising adstock:

Реклама рекламасы яки реклама алып бару - рекламаның кулланучыларны сатып алу тәртибенә озакка сузылган эффекты. Терлек - маркетинг-катнаш модельләрнең мөһим компоненты. "Adstock \" терминын Саймон Бродбент уйлап чыгарган. Терлекчелек - рекламага реакциянең кулланучылар базарында ничек бозылуы һәм бозылуы. Реклама куллануны ике яктан киңәйтергә тырыша; ул искә төшерә дә, өйрәтә дә. Бу базардагы кулланучыларга бренд сайлауларына тәэсир итәр өчен искә төшерә һәм бренд турында хәбәрдарлыкны арттырырга өйрәтә, бу киләчәк рекламаның бренд сайлавына йогынты ясавын җиңеләйтә. Терлек - бу үз-үзеңне тоту процессының математик күренеше.

Affiliate marketing:

Филиал маркетингы - спектакльгә нигезләнгән маркетингның бер төре, анда бизнес һәр килүче яки клиент өчен филиалның үз маркетинг тырышлыгы китергән бер яки берничә филиалны бүләкли.

Ad Age:

Реклама гасыры - маркетинг һәм медиа турында яңалыклар, анализлар, мәгълүматлар бастыручы глобаль медиа бренды. Аның исеме журналы 1930-нчы елда Чикагода киң газета булып эшли башлады. Бүген аның эчтәлеге берничә форматта, шул исәптән сайты, көндәлек электрон почта хәбәрләре, социаль каналлар, вакыйгалар һәм ике айлык басма журнал.

Advertising agency:

Реклама агентлыгы , еш кына иҗади агентлык яки реклама агентлыгы дип атала, бу - реклама булдыру, планлаштыру, эшкәртү, һәм клиентлары өчен кайвакыт реклама һәм маркетингның башка төрләре. Реклама агентлыгы клиенттан гадәттә бәйсез; бу клиентның продуктларын яки хезмәтләрен, яки чит фирманы сату тырышлыгына тышкы караш бирүче эчке бүлек яки агентлык булырга мөмкин. Агентлык шулай ук ​​үз клиентлары өчен маркетинг һәм брендинг стратегияләрен пропагандалау белән идарә итә ала, алар сатуны да кертә ала.

Advertising agency:

Реклама агентлыгы , еш кына иҗади агентлык яки реклама агентлыгы дип атала, бу - реклама булдыру, планлаштыру, эшкәртү, һәм клиентлары өчен кайвакыт реклама һәм маркетингның башка төрләре. Реклама агентлыгы клиенттан гадәттә бәйсез; бу клиентның продуктларын яки хезмәтләрен, яки чит фирманы сату тырышлыгына тышкы караш бирүче эчке бүлек яки агентлык булырга мөмкин. Агентлык шулай ук ​​үз клиентлары өчен маркетинг һәм брендинг стратегияләрен пропагандалау белән идарә итә ала, алар сатуны да кертә ала.

Advertising agency:

Реклама агентлыгы , еш кына иҗади агентлык яки реклама агентлыгы дип атала, бу - реклама булдыру, планлаштыру, эшкәртү, һәм клиентлары өчен кайвакыт реклама һәм маркетингның башка төрләре. Реклама агентлыгы клиенттан гадәттә бәйсез; бу клиентның продуктларын яки хезмәтләрен, яки чит фирманы сату тырышлыгына тышкы караш бирүче эчке бүлек яки агентлык булырга мөмкин. Агентлык шулай ук ​​үз клиентлары өчен маркетинг һәм брендинг стратегияләрен пропагандалау белән идарә итә ала, алар сатуны да кертә ала.

Propaganda:

Пропаганда - бу, беренче чиратта, аудиториягә йогынты ясау өчен кулланыла торган, алга таба көн тәртибе, бу объектив булмаска һәм билгеле синтезны яки сизүне стимуллаштыру өчен фактларны сайлап бирергә, яисә йөкләнгән телне рациональ җавап түгел, эмоциональ тудыру өчен кулланырга мөмкин. тәкъдим ителә торган мәгълүмат. Пропаганда еш кына хөкүмәтләр әзерләгән материал белән бәйле, ләкин активистлар төркемнәре, компанияләр, дини оешмалар, массакүләм мәгълүмат чаралары һәм шәхесләр дә пропаганда ясыйлар.

Annoyance factor:

Рәнҗетү факторы , реклама һәм бренд белән идарә итүдә, кулланучыларның рекламадагы рәнҗү дәрәҗәсен үлчәү өчен кулланыла торган үзгәрүчән, аннары рекламаның эффективлыгын бәяләү өчен анализланган. Theзгәргечне күзәтергә яки уйларга мөмкин һәм фактор анализында кулланыла торган төр. Рәнҗетүче эффект - рәнҗетүче стимулның тәэсиренә яки нәтиҗәсенә сылтама, бу реклама стратегик аспекты булырга мөмкин, бу хәбәр кулланучылар аңында калырга ярдәм итә. Рәнҗетү эффектларына сылтамалар рәнҗетү динамикасы дип атала. Тәртип фәннәрендә кулланылган "фактор \" һәм \ "эффект, \" сүзләре төрле мәгънәгә ия булсалар да, очраклы ана телендә алар синоним буларак бер-берсен кулланалар. Гомуми яки чатыр термины рекламаны рәнҗетү генә булыр иде.

Balloon:

Шар - гелий, водород, азот оксиды, кислород һәм һава кебек газ белән шешә торган сыгылмалы капчык. Махсус биремнәр өчен шарлар төтен, сыек су, гранул медиа яки яктылык чыганаклары белән тутырылырга мөмкин. Хәзерге заман шарлары каучук, латекс, полихлоропрен яки нейлон тукымалар кебек материаллардан эшләнгән, һәм алар төрле төстә булырга мөмкин. Кайбер эре шарлар кипкән хайван бөерләреннән ясалган, мәсәлән, дуңгыз табарсы. Кайбер шарлар декоратив максатларда яки мавыктыргыч максатларда кулланыла, калганнары метеорология, медицина ярдәме, хәрби оборона яки транспорт кебек практик максатларда кулланыла. Шарның үзлекләре, шул исәптән түбән тыгызлыгы һәм аз бәясе, күп кушымталарга китерде.

Web banner:

Веб баннер яки баннер рекламасы - Бөтендөнья челтәрендә реклама серверы тарафыннан бирелгән реклама формасы. Онлайн рекламаның бу формасы рекламаны веб-биткә кертүне таләп итә. Ул реклама бирүче сайтына сылтама ясап вебсайтка трафикны җәлеп итү өчен. Күп очракта баннерлар үзәк реклама серверы белән китерелә. Бу кире кайтару системасы еш кына эчтәлекне тәэмин итүченең интернетка керү өчен түләргә мөмкинлеге. Гадәттә, реклама бирүчеләр реклама челтәрләрен үз рекламаларына хезмәт итәр өчен кулланалар, нәтиҗәдә яңарту системасы һәм югары сыйфатлы реклама урнаштыру.

Barn advertisement:

Абзар рекламасы - юл читендәге абзарның тышкы ягына буялган ачык реклама. Реклама бирүчеләр абзарларның авыл ландшафтындагы өстенлегеннән файдаланалар, логотипларны һәм лозунгларны буяу һәм саклау хокукы өчен хуҗаларына түлиләр. Абзар рекламаларын һәм башка мөрәҗәгатьләрне буяучылар "стена этләре" дип атала. Кайчандыр Урта-Көнбатыш һәм Көньяк-Көнчыгыш Америка Кушма Штатларында билборд рекламасының киң таралган формасы - XX гасыр башыннан - урталарына кадәр, абзар рекламалары караңгылыкка төште, чөнки бу авыл арбасы билгеләренең күбесе җимерелә, аларны үз эченә алган структуралар.

Advertising board:

Реклама тактасы , яки A-такта , гадәттә, ассоциация футбол матчларында күренә торган реклама саклагычлары өчен сакланган термин, ләкин игълан такталары һәм плакатлар кебек гомуми формалар бар.

Advertising board:

Реклама тактасы , яки A-такта , гадәттә, ассоциация футбол матчларында күренә торган реклама саклагычлары өчен сакланган термин, ләкин игълан такталары һәм плакатлар кебек гомуми формалар бар.

Television advertisement:

Телевидение рекламасы - оешма тарафыннан җитештерелгән һәм түләнгән телевизион программалар. Бу продуктны яисә хезмәтне пропагандалаучы һәм базарга чыгаручы хәбәр бирә. Реклама бирүчеләр һәм маркетологлар телевизион рекламаларны TVC дип атарга мөмкин.

Marketing strategy:

Маркетинг стратегиясе - бу оешмага чикләнгән ресурсларын сатуны арттыру һәм тотрыклы көндәшлек өстенлегенә ирешү өчен иң зур мөмкинлекләргә тупларга мөмкинлек бирә торган процесс.

Advertising campaign:

Реклама кампаниясе - интеграль маркетинг элемтәсен (IMC) тәшкил иткән бер идея һәм теманы уртаклашучы реклама хәбәрләре сериясе. IMC - платформа, анда кешеләр төркеме үз идеяларын, ышануларын, төшенчәләрен бер зур медиа базасына туплый ала. Реклама кампанияләре төрле медиа каналларны билгеле бер вакыт эчендә кулланалар һәм билгеләнгән аудиторияне максат итеп куялар.

Advertising campaign:

Реклама кампаниясе - интеграль маркетинг элемтәсен (IMC) тәшкил иткән бер идея һәм теманы уртаклашучы реклама хәбәрләре сериясе. IMC - платформа, анда кешеләр төркеме үз идеяларын, ышануларын, төшенчәләрен бер зур медиа базасына туплый ала. Реклама кампанияләре төрле медиа каналларны билгеле бер вакыт эчендә кулланалар һәм билгеләнгән аудиторияне максат итеп куялар.

Advertising adstock:

Реклама рекламасы яки реклама алып бару - рекламаның кулланучыларны сатып алу тәртибенә озакка сузылган эффекты. Терлек - маркетинг-катнаш модельләрнең мөһим компоненты. "Adstock \" терминын Саймон Бродбент уйлап чыгарган. Терлекчелек - рекламага реакциянең кулланучылар базарында ничек бозылуы һәм бозылуы. Реклама куллануны ике яктан киңәйтергә тырыша; ул искә төшерә дә, өйрәтә дә. Бу базардагы кулланучыларга бренд сайлауларына тәэсир итәр өчен искә төшерә һәм бренд турында хәбәрдарлыкны арттырырга өйрәтә, бу киләчәк рекламаның бренд сайлавына йогынты ясавын җиңеләйтә. Терлек - бу үз-үзеңне тоту процессының математик күренеше.

Mascot:

Талисман - теләсә нинди кеше, хайван, яисә уңыш китерергә уйлый торган әйбер, яки мәктәп, профессиональ спорт командасы, җәмгыять, хәрби часть яки бренд исеме кебек гомуми иҗтимагый шәхес булган төркемне күрсәтү өчен кулланылган әйбер. Талисманнар шулай ук ​​уйлап чыгарылган, кулланучылар продуктлары вәкиле буларак кулланыла, мәсәлән, реклама һәм маркетингта кулланылган куян кебек, иртәнге ярма, Trix.

Mascot:

Талисман - теләсә нинди кеше, хайван, яисә уңыш китерергә уйлый торган әйбер, яки мәктәп, профессиональ спорт командасы, җәмгыять, хәрби часть яки бренд исеме кебек гомуми иҗтимагый шәхес булган төркемне күрсәтү өчен кулланылган әйбер. Талисманнар шулай ук ​​уйлап чыгарылган, кулланучылар продуктлары вәкиле буларак кулланыла, мәсәлән, реклама һәм маркетингта кулланылган куян кебек, иртәнге ярма, Trix.

Clutter (advertising):

Реклама яки маркетинг чуалышлары - уртача кулланучылар көн саен очрый торган реклама хәбәрләренең зур күләмен аңлата.

Advertising in biology:

Биологиядә реклама - хайваннар һәм үсемлекләр кебек организмнарның дисплейларны ниндидер эволюцион сәбәпләр аркасында булуын сигналлаштыру.

Animal coloration:

Хайваннарның төсе - хайванның гомуми күренеше, аның өслегеннән яктылык чагылышы яки чыгарылуы. Кайбер хайваннар ачык төсле, икенчеләрен күрү авыр. Кайбер төрләрдә, мәсәлән, борчак кошлары, ир-атларның көчле үрнәкләре, ачык төсләре бар һәм ириденталь, хатын-кызлар бик аз күренеп тора.

Advertising column:

Реклама баганалары яки Моррис баганалары - реклама һәм башка максатларда кулланыла торган характерлы стиль белән цилиндрик ачык тротуар структуралары. Алар бөтен Германиядә киң таралган, аның башкаласы Берлин, анда беренче 100 багана 1855-нче елда урнаштырылган. Реклама баганаларын 1854-нче елда немец принтеры Эрнст Литфа уйлап тапкан. Шуңа күрә алар Litfaßsäulen дип аталган.

Advertising column:

Реклама баганалары яки Моррис баганалары - реклама һәм башка максатларда кулланыла торган характерлы стиль белән цилиндрик ачык тротуар структуралары. Алар бөтен Германиядә киң таралган, аның башкаласы Берлин, анда беренче 100 багана 1855-нче елда урнаштырылган. Реклама баганаларын 1854-нче елда немец принтеры Эрнст Литфа уйлап тапкан. Шуңа күрә алар Litfaßsäulen дип аталган.

Advertising industry:

Реклама индустриясе - җәмәгатьчелек һәм маркетинг компанияләре, медиа-хезмәтләр һәм реклама агентлыкларының глобаль индустриясе - бүгенге көндә берничә халыкара холдинг компаниясе белән контрольдә тотыла. Бу җитештерүчеләрне һәм кулланучыларны тоташтыручы глобаль, миллионлы долларлык бизнес. Тармак коммерциячел булмаган оешмалардан алып Fortune 500 компанияләренә кадәр.

Advertising agency:

Реклама агентлыгы , еш кына иҗади агентлык яки реклама агентлыгы дип атала, бу - реклама булдыру, планлаштыру, эшкәртү, һәм клиентлары өчен кайвакыт реклама һәм маркетингның башка төрләре. Реклама агентлыгы клиенттан гадәттә бәйсез; бу клиентның продуктларын яки хезмәтләрен, яки чит фирманы сату тырышлыгына тышкы караш бирүче эчке бүлек яки агентлык булырга мөмкин. Агентлык шулай ук ​​үз клиентлары өчен маркетинг һәм брендинг стратегияләрен пропагандалау белән идарә итә ала, алар сатуны да кертә ала.

Copywriting:

Күчереп язу - реклама яки маркетингның башка формалары өчен текст язу акты яки һөнәре. Күчермә яки сату күчермәсе дип аталган продукт, брендның хәбәрдарлыгын арттыру һәм ахыр чиктә кешене яки төркемне билгеле бер чара күрергә ышандыру өчен язылган эчтәлек.

Copywriting:

Күчереп язу - реклама яки маркетингның башка формалары өчен текст язу акты яки һөнәре. Күчермә яки сату күчермәсе дип аталган продукт, брендның хәбәрдарлыгын арттыру һәм ахыр чиктә кешене яки төркемне билгеле бер чара күрергә ышандыру өчен язылган эчтәлек.

Advertising education:

Реклама бөтен дөньяда 100 елдан артык укытыла. Нью-Йорк университетында "Реклама \" курсы белән башланган бу тема хәзерге вакытта 150 дән артык уку йортында сертификат, бакалавр, магистр һәм докторантура программалары аша тәкъдим ителә.

Advertising elasticity of demand:

Реклама ихтыяҗының эластиклыгы - базарда рекламаның артуы яки кимүенең эффектын үлчәүче эластиклык. Традицион рәвештә, бу уңай бәйләнеш дип санала, реклама кампаниясе предметы булган яхшылыкка сорау реклама тискәре булса, тотылган сумма белән капма-каршы булырга мөмкин.

Advertising elasticity of demand:

Реклама ихтыяҗының эластиклыгы - базарда рекламаның артуы яки кимүенең эффектын үлчәүче эластиклык. Традицион рәвештә, бу уңай бәйләнеш дип санала, реклама кампаниясе предметы булган яхшылыкка сорау реклама тискәре булса, тотылган сумма белән капма-каршы булырга мөмкин.

Marketing ethics:

Маркетинг этикасы - маркетингның эшләве һәм көйләнеше артындагы әхлак принциплары белән эш итүче практик этика өлкәсе. Маркетинг этикасының кайбер өлкәләре массакүләм мәгълүмат чаралары һәм җәмәгатьчелек белән элемтәләр этикасы белән бер-берсенә охшаш.

Ad exchange:

Реклама алмашу - күп реклама челтәрләреннән медиа реклама инвентаризациясен сатып алу һәм сатуны җиңеләйтә торган технология платформасы. Инвентаризация бәяләре реаль вакыттагы конкурс (РТБ) аша билгеләнә. Бу ысул медиа-инвентаризациядә бәяләр турында сөйләшүнең тарихи карашыннан аермалы буларак технология белән идарә итә. Бу интерактив реклама бюросы (IAB) һәм реклама сәүдә басмалары белән билгеләнгән реклама челтәреннән тыш кырны күрсәтә.

Ad exchange:

Реклама алмашу - күп реклама челтәрләреннән медиа реклама инвентаризациясен сатып алу һәм сатуны җиңеләйтә торган технология платформасы. Инвентаризация бәяләре реаль вакыттагы конкурс (РТБ) аша билгеләнә. Бу ысул медиа-инвентаризациядә бәяләр турында сөйләшүнең тарихи карашыннан аермалы буларак технология белән идарә итә. Бу интерактив реклама бюросы (IAB) һәм реклама сәүдә басмалары белән билгеләнгән реклама челтәреннән тыш кырны күрсәтә.

Advertising agency:

Реклама агентлыгы , еш кына иҗади агентлык яки реклама агентлыгы дип атала, бу - реклама булдыру, планлаштыру, эшкәртү, һәм клиентлары өчен кайвакыт реклама һәм маркетингның башка төрләре. Реклама агентлыгы клиенттан гадәттә бәйсез; бу клиентның продуктларын яки хезмәтләрен, яки чит фирманы сату тырышлыгына тышкы караш бирүче эчке бүлек яки агентлык булырга мөмкин. Агентлык шулай ук ​​үз клиентлары өчен маркетинг һәм брендинг стратегияләрен пропагандалау белән идарә итә ала, алар сатуны да кертә ала.

Fast food advertising:

Фастфуд рекламасы фастфуд продуктларын алга этәрә һәм халыкка җиткерү өчен күп якларны куллана.

Ad fraud:

Реклама алдавы теория һәм практика белән бәйле, онлайн реклама тәэсирләрен, чирттерүне, конверсияне яки мәгълүмат вакыйгаларын керем алу өчен. Реклама алдаулары гадәттә баннер рекламалары, видео рекламалар һәм кушымта рекламалары белән бәйле булса да, басу алдаулары эзләү маркетингы, мобиль реклама һәм филиал маркетинг белән конверсия алдаулары белән бәйле. AppsFlyer 2018-нче елның I кварталында кушымталар урнаштыру алдауларына финанс экспозициясе 800 миллион доллар дип бәяли.

Advertising in South Korea:

Көньяк Кореяның реклама индустриясе - кулланучылар чыгымнарын арттыру максатыннан үсә торган миллионлы долларлык индустрия. Күпчелек компанияләрне рекламалау ысулы, беренче чиратта, сарыф ителгән суммага карап кулланыла, аннары газета рекламалары. Буыннар аша интернет кулланучылар саны тиз арту белән, компанияләр дә таралалар һәм интернет рекламалары өчен күбрәк акча сарыф итәләр. Чынлыкта, интернет реклама керемнәре Корея реклама индустриясеннән тулаем керемнең 12,2% тәшкил итте, бу 2001 ел белән чагыштырганда 6 тапкырга күбрәк. Growthсеш өзлексез булып күренсә дә, рекламага чыгымнарның сизелерлек кимүе яки түбән дәрәҗәсе торгызылу вакытында һәм Корея сугышыннан соң үсеш этаплары, һәм 1997-нче елда Азия финанс кризисы.

Storyboard artist:

Сюжет тактасы рәссамы реклама агентлыклары һәм кино төшерү өчен сюжет такталары ясый.

Palembang:

Палембанг - Индонезиянең Көньяк Суматра провинциясенең башкаласы. Шәһәр Суматраның көньяк тигезлегендә Муси елгасының ике ярында 400,61 квадрат километр җир били. Аның 2019-нчы ел уртасында 1,662,893 кеше исәпләнә. Палембанг - Суматрада иң күп кеше яшәгән шәһәр, Меданнан соң, Индонезиянең тугызынчы шәһәре, һәм Көньяк-Көнчыгыш Азиянең унсигезенче шәһәре. Палембанг митрополиты Банюасин, Оган Илир һәм Оган Комеринг Илир кебек шәһәрне әйләндереп алган регионнарның өлешләрен тәшкил итә, 2015-нче елда гомуми саны 3,5 миллионнан артык.

Advertising in South Korea:

Көньяк Кореяның реклама индустриясе - кулланучылар чыгымнарын арттыру максатыннан үсә торган миллионлы долларлык индустрия. Күпчелек компанияләрне рекламалау ысулы, беренче чиратта, сарыф ителгән суммага карап кулланыла, аннары газета рекламалары. Буыннар аша интернет кулланучылар саны тиз арту белән, компанияләр дә таралалар һәм интернет рекламалары өчен күбрәк акча сарыф итәләр. Чынлыкта, интернет реклама керемнәре Корея реклама индустриясеннән тулаем керемнең 12,2% тәшкил итте, бу 2001 ел белән чагыштырганда 6 тапкырга күбрәк. Growthсеш өзлексез булып күренсә дә, рекламага чыгымнарның сизелерлек кимүе яки түбән дәрәҗәсе торгызылу вакытында һәм Корея сугышыннан соң үсеш этаплары, һәм 1997-нче елда Азия финанс кризисы.

Advertising in biology:

Биологиядә реклама - хайваннар һәм үсемлекләр кебек организмнарның дисплейларны ниндидер эволюцион сәбәпләр аркасында булуын сигналлаштыру.

Advertising in biology:

Биологиядә реклама - хайваннар һәм үсемлекләр кебек организмнарның дисплейларны ниндидер эволюцион сәбәпләр аркасында булуын сигналлаштыру.

Advertising in comic books:

Комик китап рекламалары Америка комик китапларында, гадәттә, 1940-нчы еллардан алып киң таралган үзенчәлек. Бу рекламалар яшьләргә юнәлтелгәнлектән, күпләр сенсацион таләпләр ясадылар һәм продуктларны почта бүлегенә җибәрү өчен берничә долларга саттылар. Тәкъдим ителгән продуктларга яңалык әйберләре, уенчыклар, рәсем ясау һәм тән төзелеше кебек үз-үзеңне яхшырту курслары керә.

Advertising in biology:

Биологиядә реклама - хайваннар һәм үсемлекләр кебек организмнарның дисплейларны ниндидер эволюцион сәбәпләр аркасында булуын сигналлаштыру.

Advertisements in schools:

Мәктәпләрдә реклама - бәхәсле сорау, АКШта бәхәсләшә. Спорт стадионнарының һәм мәйданнарының исемнәрен атау, спорт командаларына иганәчелек, билге кую, машина продуктларын сайлау һәм урнаштыру, балалар алып кайта торган бушлай продуктлар - мәктәпләрдә рекламаның күренекле формалары.

Advertising in the Middle East:

Якын Көнчыгышта реклама традицион, җәмгыять, политик һәм дини йогынтыдан алынган.

Super Bowl commercials:

Супер Боул рекламалары , гадәттә Супер Боул рекламасы дип аталган, югары дәрәҗәдәге телевизион реклама , Супер Кубокның АКШ телевидениесендә күрсәтелгән, Милли Футбол Лигасы (NFL) чемпионат уены. Супер Боул рекламалары уенның үзе белән бергә культуралы күренешкә әйләнде, чөнки күп тамашачылар рекламаны карау өчен уенны карыйлар. Супер Боул рекламалары иконик һәм кинематографик сыйфаты, алдан әйтеп булмый, сюрреаль юморы һәм махсус эффектлар куллануы аркасында билгеле булды. Супер Боул рекламаларында танылган камераларны куллану да киң таралган. Кайбер реклама уен вакытында эфирга чыгарга тәкъдим ителә, яки эчтәлеге табигате аркасында бәхәсләр уята.

Advertising in video games:

Видео уеннарда реклама - продуктларны, оешмаларны яисә карашларны пропагандалау өчен рекламаны видео-уеннарга интеграцияләү.

Advertising industry:

Реклама индустриясе - җәмәгатьчелек һәм маркетинг компанияләре, медиа-хезмәтләр һәм реклама агентлыкларының глобаль индустриясе - бүгенге көндә берничә халыкара холдинг компаниясе белән контрольдә тотыла. Бу җитештерүчеләрне һәм кулланучыларны тоташтыручы глобаль, миллионлы долларлык бизнес. Тармак коммерциячел булмаган оешмалардан алып Fortune 500 компанияләренә кадәр.

Advertising inventory:

Реклама инвентаризациясе яки медиа-инвентаризация - массакүләм мәгълүмат чараларында, рекламада, маркетинг өлкәсендә газета, журнал, санлы платформалардагы реклама бирүчеләргә булган урын.

Jingle:

Кыңгырау - рекламада һәм башка коммерция максатларында кулланылган кыска җыр яки көй. Jingles - тавыш брендингының бер төре. Джинглда бер яки берничә калькалар бар, алар рекламаланган продуктны яки хезмәтне ачыклыйлар, гадәттә бер яки берничә реклама лозунглары ярдәмендә. Реклама сатып алучылар радио һәм телевидение рекламаларында шакмаклар кулланалар; алар шулай ук ​​реклама булмаган контекстта бренд имиджын булдыру яки саклау өчен кулланылырга мөмкин. Күпчелек джинглар шулай ук ​​популяр җырларның фрагментлары ярдәмендә ясалган, аларда продукт яки хезмәтне рекламалау өчен текст үзгәртелә.

Jingle:

Кыңгырау - рекламада һәм башка коммерция максатларында кулланылган кыска җыр яки көй. Jingles - тавыш брендингының бер төре. Джинглда бер яки берничә калькалар бар, алар рекламаланган продуктны яки хезмәтне ачыклыйлар, гадәттә бер яки берничә реклама лозунглары ярдәмендә. Реклама сатып алучылар радио һәм телевидение рекламаларында шакмаклар кулланалар; алар шулай ук ​​реклама булмаган контекстта бренд имиджын булдыру яки саклау өчен кулланылырга мөмкин. Күпчелек джинглар шулай ук ​​популяр җырларның фрагментлары ярдәмендә ясалган, аларда продукт яки хезмәтне рекламалау өчен текст үзгәртелә.

Advertising mail:

Шулай ук туры mail, junk mail, lived яки admail, letterbox тамчы яки letterboxing (Австралия) буларак мәгълүм mail, тараталар почта алучыларның реклама материалларын тапшыру булды. Реклама почтасын җибәрү күп почта хезмәтләре өчен зур һәм үсә торган хезмәтне формалаштыра, һәм туры почта маркетингы туры маркетинг индустриясенең мөһим өлешен тәшкил итә. Кайбер оешмалар кешеләргә реклама почтасын алудан баш тартырга булышалар, күп очракта аның әйләнә-тирә мохиткә тискәре йогынтысы турында борчылалар.

Advertising management:

Реклама белән идарә итү - планлаштырылган идарә процессы, фирманың максатлы базары белән аралашу программасында катнашкан төрле реклама эшчәнлеген контрольдә тоту һәм контрольдә тоту өчен эшләнгән һәм ахыр чиктә кулланучының сатып алу карарларына йогынты ясау өчен эшләнгән. Реклама - компаниянең реклама катнашлыгында бер элемент, һәм шулай итеп, гомуми маркетинг элемтәсе программасы белән интеграцияләнергә тиеш. Реклама, ләкин барлык реклама элементларының иң кыйммәте, шуңа күрә сакчыллык һәм җаваплылык белән идарә ителергә тиеш. продукт.

Advertising management:

Реклама белән идарә итү - планлаштырылган идарә процессы, фирманың максатлы базары белән аралашу программасында катнашкан төрле реклама эшчәнлеген контрольдә тоту һәм контрольдә тоту өчен эшләнгән һәм ахыр чиктә кулланучының сатып алу карарларына йогынты ясау өчен эшләнгән. Реклама - компаниянең реклама катнашлыгында бер элемент, һәм шулай итеп, гомуми маркетинг элемтәсе программасы белән интеграцияләнергә тиеш. Реклама, ләкин барлык реклама элементларының иң кыйммәте, шуңа күрә сакчыллык һәм җаваплылык белән идарә ителергә тиеш. продукт.

Target audience:

Максатлы аудитория - аудитория яки басманың, реклама яки бүтән хәбәрнең аудиториясе. Маркетинг һәм рекламада, бу алдан билгеләнгән максат базарындагы кулланучылар төркеме, билгеле реклама яки хәбәр өчен максатлар яки алучылар итеп билгеләнә. Киң максатлы базары булган бизнес, билгеле бер аудиториягә, билгеле бер хәбәр җибәрү өчен, мәсәлән, Кибет кибетләре Аналар көне рекламасы кебек, алар бөтен базарга түгел, хатын-кызларның балаларына һәм тормыш иптәшләренә юнәлтелгән. хатын-кызлар үзләре.

Advertising network:

Онлайн реклама челтәре яки реклама челтәре - реклама бирүчеләрне реклама урнаштырырга теләгән вебсайтларга тоташтыручы компания. Реклама челтәренең төп функциясе - нәшер итүчеләрнең реклама белән тәэмин итү һәм аны реклама бирүче таләбенә туры китерү. "Реклама челтәре \" гыйбарәсе медиа-битараф, \ "Телевидение реклама челтәре" яки \ "Реклама челтәрен бастыру \" булырга мөмкин, ләкин көннән-көн \ "онлайн реклама челтәре" дигән мәгънәдә кулланыла. "нәшер итүченең реклама мәйданын һәм реклама бирүчеләргә сату эффекты онлайн режимында еш очрый. Традицион медиа реклама челтәрләре һәм онлайн реклама челтәрләре арасында төп аерма шунда: онлайн реклама челтәрләре кулланучыларга реклама җибәрү өчен үзәк реклама серверын кулланалар, бу аналог медиа альтернативалары белән мөмкин булмаган ысулларны адреслау, күзәтү һәм хәбәр итү мөмкинлеген бирә.

Mascot:

Талисман - теләсә нинди кеше, хайван, яисә уңыш китерергә уйлый торган әйбер, яки мәктәп, профессиональ спорт командасы, җәмгыять, хәрби часть яки бренд исеме кебек гомуми иҗтимагый шәхес булган төркемне күрсәтү өчен кулланылган әйбер. Талисманнар шулай ук ​​уйлап чыгарылган, кулланучылар продуктлары вәкиле буларак кулланыла, мәсәлән, реклама һәм маркетингта кулланылган куян кебек, иртәнге ярма, Trix.

Mascot:

Талисман - теләсә нинди кеше, хайван, яисә уңыш китерергә уйлый торган әйбер, яки мәктәп, профессиональ спорт командасы, җәмгыять, хәрби часть яки бренд исеме кебек гомуми иҗтимагый шәхес булган төркемне күрсәтү өчен кулланылган әйбер. Талисманнар шулай ук ​​уйлап чыгарылган, кулланучылар продуктлары вәкиле буларак кулланыла, мәсәлән, реклама һәм маркетингта кулланылган куян кебек, иртәнге ярма, Trix.

Advertising:

Реклама - маркетинг элемтәсе, ул продукт, хезмәт яки идеяны пропагандалау яки сату өчен ачык иганәче, шәхси булмаган хәбәр куллана. Реклама иганәчеләре, гадәттә, үз продуктларын яки хезмәтләрен пропагандалауны теләгән бизнес. Реклама җәмәгать мөнәсәбәтләреннән аерылып тора, чөнки реклама бирүче түли һәм хәбәр белән идарә итә. Бу шәхси сатудан аерылып тора, чөнки хәбәр шәхси булмаган, ягъни билгеле бер кешегә юнәлтелмәгән. Реклама төрле массакүләм мәгълүмат чаралары аша хәбәр ителә, шул исәптән газета, журнал, телевидение, радио, ачык реклама яки туры почта кебек традицион ММЧ аша. һәм эзләү нәтиҗәләре, блоглар, социаль медиа, вебсайтлар яки SMS кебек яңа медиа. Хәбәрнең уртача презентациясе реклама дип атала: реклама яки кыскача реклама .

Advertising:

Реклама - маркетинг элемтәсе, ул продукт, хезмәт яки идеяны пропагандалау яки сату өчен ачык иганәче, шәхси булмаган хәбәр куллана. Реклама иганәчеләре, гадәттә, үз продуктларын яки хезмәтләрен пропагандалауны теләгән бизнес. Реклама җәмәгать мөнәсәбәтләреннән аерылып тора, чөнки реклама бирүче түли һәм хәбәр белән идарә итә. Бу шәхси сатудан аерылып тора, чөнки хәбәр шәхси булмаган, ягъни билгеле бер кешегә юнәлтелмәгән. Реклама төрле массакүләм мәгълүмат чаралары аша хәбәр ителә, шул исәптән газета, журнал, телевидение, радио, ачык реклама яки туры почта кебек традицион ММЧ аша. һәм эзләү нәтиҗәләре, блоглар, социаль медиа, вебсайтлар яки SMS кебек яңа медиа. Хәбәрнең уртача презентациясе реклама дип атала: реклама яки кыскача реклама .

Advertising:

Реклама - маркетинг элемтәсе, ул продукт, хезмәт яки идеяны пропагандалау яки сату өчен ачык иганәче, шәхси булмаган хәбәр куллана. Реклама иганәчеләре, гадәттә, үз продуктларын яки хезмәтләрен пропагандалауны теләгән бизнес. Реклама җәмәгать мөнәсәбәтләреннән аерылып тора, чөнки реклама бирүче түли һәм хәбәр белән идарә итә. Бу шәхси сатудан аерылып тора, чөнки хәбәр шәхси булмаган, ягъни билгеле бер кешегә юнәлтелмәгән. Реклама төрле массакүләм мәгълүмат чаралары аша хәбәр ителә, шул исәптән газета, журнал, телевидение, радио, ачык реклама яки туры почта кебек традицион ММЧ аша. һәм эзләү нәтиҗәләре, блоглар, социаль медиа, вебсайтлар яки SMS кебек яңа медиа. Хәбәрнең уртача презентациясе реклама дип атала: реклама яки кыскача реклама .

Advertising media selection:

Реклама медиа сайлау - реклама кампаниясе өчен иң эффектив медианы сайлау процессы. Массакүләм мәгълүмат чараларының эффективлыгын бәяләү өчен, планлаштыручылар берничә факторны исәпкә алалар: кирәкле яктырту һәм максат аудиториясендә экспозицияләр саны; медиа рекламасы һәм медиа-мохитнең чагыштырмача бәясе. Медиа планлаштыру шулай ук ​​медиа мәйданын сатып алырга мөмкин. Медиа планлаштыручылар төп медиа вариантларының көчле һәм көчсез якларын тирәнтен аңлау таләп итәләр. Медиа индустриясе динамик - яңа реклама медиа вариантлары гел барлыкка килә. Санлы һәм социаль медиа кулланучыларның массакүләм мәгълүмат чараларын куллану ысулын үзгәртә һәм кулланучыларның продукт турында мәгълүмат алуына тәэсир итә.

Advertising media selection:

Реклама медиа сайлау - реклама кампаниясе өчен иң эффектив медианы сайлау процессы. Массакүләм мәгълүмат чараларының эффективлыгын бәяләү өчен, планлаштыручылар берничә факторны исәпкә алалар: кирәкле яктырту һәм максат аудиториясендә экспозицияләр саны; медиа рекламасы һәм медиа-мохитнең чагыштырмача бәясе. Медиа планлаштыру шулай ук ​​медиа мәйданын сатып алырга мөмкин. Медиа планлаштыручылар төп медиа вариантларының көчле һәм көчсез якларын тирәнтен аңлау таләп итәләр. Медиа индустриясе динамик - яңа реклама медиа вариантлары гел барлыкка килә. Санлы һәм социаль медиа кулланучыларның массакүләм мәгълүмат чараларын куллану ысулын үзгәртә һәм кулланучыларның продукт турында мәгълүмат алуына тәэсир итә.

Advertising network:

Онлайн реклама челтәре яки реклама челтәре - реклама бирүчеләрне реклама урнаштырырга теләгән вебсайтларга тоташтыручы компания. Реклама челтәренең төп функциясе - нәшер итүчеләрнең реклама белән тәэмин итү һәм аны реклама бирүче таләбенә туры китерү. "Реклама челтәре \" гыйбарәсе медиа-битараф, \ "Телевидение реклама челтәре" яки \ "Реклама челтәрен бастыру \" булырга мөмкин, ләкин көннән-көн \ "онлайн реклама челтәре" дигән мәгънәдә кулланыла. "нәшер итүченең реклама мәйданын һәм реклама бирүчеләргә сату эффекты онлайн режимында еш очрый. Традицион медиа реклама челтәрләре һәм онлайн реклама челтәрләре арасында төп аерма шунда: онлайн реклама челтәрләре кулланучыларга реклама җибәрү өчен үзәк реклама серверын кулланалар, бу аналог медиа альтернативалары белән мөмкин булмаган ысулларны адреслау, күзәтү һәм хәбәр итү мөмкинлеген бирә.

Alcohol advertising:

Алкоголь рекламасы - спиртлы эчемлекләрне төрле массакүләм мәгълүмат чаралары аша пропагандалау. Тәмәке рекламасы белән беррәттән, алкоголь рекламасы - маркетингның иң югары көйләнгән формаларының берсе. Кайбер илләрдә алкоголь рекламасының кайбер яки барлык төрләре тыелган. Алкоголь рекламасы турында кайбер мөһим тикшеренүләр бастырылды, мәсәлән, JP Nelson 2000-нче елда.

Legal advertising:

Legalридик реклама - адвокатлар һәм юридик компанияләр рекламасы. Хокук маркетингы - реклама һәм клиент практикасы, блог, кросс сату, җәмәгатьчелек белән элемтәләр һәм тәмамлаучылар белән элемтәләрне саклау кебек киңрәк термин.

Social network advertising:

Социаль челтәр рекламасы , шулай ук социаль медиа адреслау , социаль челтәр хезмәтләренә юнәлтелгән онлайн реклама формаларын сурәтләү өчен кулланыла торган терминнар төркеме. Бу төр рекламаның төп өстенлекләренең берсе - реклама бирүчеләрнең кулланучыларның демографик мәгълүматларыннан файдалана алулары һәм рекламаларын тиешенчә максат итүләре.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...