Thursday, December 30, 2021

AES Andes


AECL_ (бүленү) / AECL (дисамбигуация):
AECL - кыскарту, ул тора ала: Advanced Electronics Company Limited Атом Энергиясе Канада Лимитед Австралия йомыркалары.
AECOM / AECOM:
AECOM (ay-ee-KOM) (элеккеге AECOM технология корпорациясе) - Америка күпмилләтле инженерлык фирмасы. AECOMның якынча 87,000 хезмәткәре бар, һәм 2019 Fortune 500 исемлегендә 157нче урында. 1990 - 2015 елларда компаниянең рәсми исеме AECOM технология корпорациясе иде, хәзер ул AECOM. Компания Нью-Йорк фонд биржасында (NYSE) ACM символы астында һәм Франкфурт фонд биржасында E6Z символы астында күрсәтелгән. 2021 елның 17 августында AECOM пресс-релиз белән үзенең глобаль штаб-квартирасын Лосдан күчерү планын игълан итә. Анджелес, Калифорния, Даллас, Техас.
AECOM_Building / AECOM бинасы:
Элек Пентон Медиа Бинасы дип аталган AECOM бинасы һәм Бонд Суд бинасы Кливлендта, Огайода коммерция биек катлы бина. Бина Кливлендта 253 фут (77 м) күтәрелә. Анда 21 кат бар, һәм ул 1972-нче елда тәмамланган. AECOM бинасы хәзерге вакытта шәһәрнең 29-иң биек бинасы булып тора, Огайо Саклау Плазасы һәм Америтех Centerзәге белән бәйләнгән. Бинаны проектлаган архитектура фирмасы Скидмор, Овингс һәм Меррил иде, алар шулай ук ​​Чикагодагы Виллис манарасын һәм Дубайның Бурж Халифасын проектладылар. Бина Бонд Суд комплексының бер өлеше. Бонд Судында төнге клублар һәм барлар бар иде, ләкин 1960-70 елларда офис блокы һәм Кливленд Вестин кунакханәсе өчен чистартылды. Модернист манара 2000-нче елдан компаниянең Prism Business Media белән кушылуына кадәр Penton Media-ның дөнья штабы булып эшләде. Penton Media 2000-нче елда бинаны яулап алу өчен 10 еллык аренда килешүенә кул куйды. Бу процесста бина шулай ук ​​"Бонд Суд бинасы" ннан "Пентон Медиа Бина" дип үзгәртелде. 2010-нчы елда Оптима Халыкара ООО Пентон Бинасын сатып алды, алар Пентон Бинадан урам аша диагональ рәвештә Бер Кливленд Centerзәге бинасына ия. . Оптима - Майамида урнашкан күчемсез милек инвестиция фирмасы, Чайм Шошет җитәкчелегендә һәм 3/3, Украинаның иң зур бизнес һәм банк төркемнәренең берсе булган Privat Group карамагында. 2016 елның башында URS корпорациясен алганнан соң, AECOM проектлау һәм төзелеш фирмасы. , Кливлендның Даунтаундагы өч офисын дүртенче, бишенче һәм Пентон Медиа Бинасының алтынчы катының бер өлешен берләштерде. AECOM шулай ук ​​брендинг хокукларын сатып алды, исемен Пентон Медиа Бинадан AECOM Бинага үзгәртте. AECOM бинасы Нью-Йоркның Бер Азатлык Плазасы һәм Чикагодагы Ричард Дж. Дейли Centerзәгенә охшаш.
AECO_Records / AECO язмалары:
AECO Records - Чикаго сәнгать ансамбле тарафыннан башланган рекордлы ярлык.
AECT / AECT:
AECT мөрәҗәгать итә ала: Окленд Энергия Кулланучылар Траст Ассоциациясе Мәгариф Коммуникациясе һәм Технологиясе
AEC_ (Alashki_Engineering_Constructions) / AEC (Алашки инженер төзелешләре):
AEC (Алашки Инженерия Конструкцияләре, Болгар телендә: АЕС, элеккеге Engproject Ltd.) - Болгариянең София шәһәрендә урнашкан Болгар структур һәм төзелеш инженериясе компаниясе. Аны 1996-нчы елда доктор Илия Алашки нигез салган. Компаниянең төп эшчәнлеге - тимер-бетон конструкцияләр, корыч һәм агач корылмалар, гидротехник корылмалар, тирән казулар һәм махсус нигезләр инженериясе.
AEC_661T / AEC 661T:
AEC 661T ике уклы ике катлы троллейбус шасси иде, 1931 - 1942 арасында AEC җитештергән. AEC Regent автобус шассиына нигезләнеп, Бөекбритания операторлары өчен 330 төзелгән.
AEC_662T / AEC 662T:
AEC 662T ике уклы бер катлы троллейбус шасси булган, 1931 - 1935 арасында AEC җитештергән. AEC 661T, 21нең бер палуба версиясе Дарлингтон (11) һәм Ноттигам & Дерби (10) инглиз операторлары өчен төзелгән.
AEC_663T / AEC 663T:
AEC 663T өч күчәрле ике катлы троллейбус шасси иде, 1931 - 1937 арасында. Берләшкән трамвай юллары.
AEC_664T / AEC 664T:
AEC 664T 18 фут 7 5/16 иде. 1933 - 1942 еллар арасында AEC җитештергән һәм 74 пассажирның арткы яисә үзәк подъездын урнаштыру өчен билгеләнгән өч баллы ике катлы троллейбус шасси. ) х 7 фут 6 (киңлек) тән. AEC Renown автобус шассиына нигезләнеп, Британия операторлары өчен 796 төзелгән, шул исәптән Лондон пассажирлар транспорты советы өчен - 660, алар өчен беренче чиратта эшләнгән. бер катлы 32 фут (озынлык) х 8 фут 3 (киңлек) тәнгә 40 пассажирны алгы керү һәм үзәк чыгу белән урнаштыру өчен. Шассида махсус киң трек һәм ташланган рамка әгъзасы бар, алгы тәгәрмәч алдында ″ керү-керү платформасына рөхсәт бирү. Яңа үзенчәлек шунда: барлык контактор җиһазлары һәм ераклыклар шасси артына куелган. Монреальда хезмәт күрсәтү өчен 664T чит ил тибындагы берничә шасси китерелде, бу Канадада кулланылган беренче троллейбус булды.
AEC_691T / AEC 691T:
AEC 691T AEC җитештергән өч катлы ике катлы троллейбус шасси. 1932-нче елда Лондонның җир асты электр тимер юллары компаниясе AEC 663T-ның киңәйтелгән версиясен төзергә кушты. Бу Лондон генераль Омнибус компаниясенең Чисвик эше белән 1933 елның мартында Лондон Берләшкән Трамвай юллары белән хезмәт итә. алгы ук артында, арткы платформадан аермалы буларак. Ул 1933-нче елда Борнмутта һәм 1936-нчы елда Брайтонда демонстрация сәяхәтләрен башкарды.
AEC_761T / AEC 761T:
AEC 761T ике уклы ике катлы троллейбус шасси иде. AEC Q тибындагы автобус шассиына нигезләнеп, бишесе генә төзелгән; соңрак Брэдфорд сатып алган демонстрант, берсе Саутенд-диңгездә, өчесе Сиднейга, Австралиягә экспортланды.
AEC_Armoured_Car / AEC бронялы машина:
AEC Armored Car - Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе (AEC) төзегән Британия авыр бронялы машиналар сериясенең исеме. AEC Көнбатыш чүлдә Британия тәҗрибәсенә ияреп, Италиянең бронялы машиналарына каршы. Британия бронялы машиналары җиңел һәм авыр пулеметлар белән генә коралланган иде, һәм армия Италия һәм Германия 20 мм яки зуррак автоканнонны дошман разведка машиналары белән очрашканда җитәрлек көчкә ия булган. Daimler бронялы машинасы Британия танкларында кулланылган 40 мм 2 фунтлы мылтык белән эшләнә, ләкин бронялы машиналар һәм танк кораллары белән бер бронетик машина да күздә тотылмаган. AEC йөк машинасы конструкциясенә (артиллерия тракторы) нигезләнеп, хәзерге крейсер танкына эквивалентлы коралга ия булган машинаны шәхси рәвештә үзләштерде.
AEC_Armoured_Command_Vehicle / AEC брональ командование машинасы:
AEC Бронирование Командасы Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Британия Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе (AEC) тарафыннан төзелгән командование машиналары сериясе иде.
AEC_Bridgemaster / AEC Bridgemaster:
AEC Bridgemaster фронт двигательле түбән биеклектәге ике катлы автобус шасси иде.
AEC_Daily / AEC көндәлек:
AEC Daily - архитекторлар, инженерлар һәм башка төзелеш белгечләре өчен электрон уку мәйданы. AEC Daily йөзләгән төзелеш җитештерүчеләре белән төрле фәннәрдә сыйфатлы дәвамлы белем бирү курслары тәкъдим итә. AEC Daily Inc. Ньюмаркетта, Онтарио, Канадада һәм AEC Daily Corporation корпорациясе Баффалода, Нью-Йоркта урнашкан.
AEC_K-тип / AEC K-тип:
AEC K тибы 1919-1926 елларда Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе (AEC) тарафыннан төзелгән автобус шасси төре иде, нигездә Лондонда Лондон Генераль Омнибус Компаниясе (LGOC) куллану өчен.
AEC_Manlleu / AEC Manlleu:
Agrupació Esportiva i Мәдәни Манллеу - Испаниянең Манллеуда урнашкан футбол командасы. 1933-нче елда оешкан, ул Tercera División - 5-нче төркемдә уйный. Аның стадионы 3000 урынга исәпләнгән Муниципаль де Манллеу.
AEC_Matador / AEC Matador:
AEC Matador авыр 4 × 4 йөкле һәм урта артиллерия тракторы иде, Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе Британия һәм Бердәмлек көчләре өчен төзелгән. AEC инде 4 × 2 йөк машинасы төзегән, ул шулай ук ​​Matador (барлык AEC йөк машиналары 'M' исемнәрен алган).
AEC_Militant / AEC сугышчысы:
АЭК сугышчысы (яки "Милли") Икенче бөтендөнья сугышы вакытында кулланылган АЭК Матадор артиллерия тракторының АЭК тарафыннан сугыштан соңгы үсеш иде. Тышкы яктан иң күренекле үсеш шактый зурайтылган кабина иде. Матадордан аермалы буларак, алты тәгәрмәчле версия генә җитештерелгән. Дүрт тәгәрмәчле версияләр бик киң, ләкин алар, мөгаен, конверсияләр, берсе - Mk1 сугышчы кабинасы булган Матадор. Башка үзгәрешләр зуррак, 11,3 литрлы 6 цилиндрлы, дизель двигателен урнаштыру һәм Матадорның көл (фраксинус) агач рамкасына түгел, кабина өчен корыч рамка куллануга кертелде. Сугышчы Марк 1 6х4 (6 тәгәрмәч, 4 йөртүче) һәм 6х6 формада (6 тәгәрмәч, 6 йөртүче) җитештерелгән.
AEC_Q тибы / AEC Q тибы:
AEC Q тибы - AEC төзелгән, ян-двигатель, бер һәм ике катлы автобус, ул 1932-нче елда җибәрелгән. Аны 1922-1926-нчы елларда Америка Сары Тренеры фирмасы хезмәткәре Дж.Р. Ракхэм эшләгән, аны Fageol игезәк тренеры белән контактка алып бара. 1920-нче еллар азагында Америкага сәфәренә кадәр Ракхэм 1925-нче елда Игезәк Тренерның уңышын искә төшерде, ул Америка операторларына зур сату яулады. Нәтиҗә Рэкхэм Сауталлга кайтты (AEC's Works), Британия автобусы җитештерүдә Америка двигательләрен практикалау идеясе белән.
AEC_Regal_IV / AEC Регаль IV:
AEC Regal IV AEC җитештергән автобус шасси иде.
AEC_Regal_VI / AEC Регаль VI:
AEC Regal VI 1960-нчы елларда AEC җитештергән җир асты двигательле бер катлы автобус шасси иде. Ул 1960-нчы коммерция автосалонында ачылды һәм бары тик экспорт шасси булырга тиеш иде. Бу җир асты двигательле AEC Regal IV-нең яңартылган версиясе иде, Regal IVs 9,6 литрлы AH590 двигателе урынына 11,3 литрлы AH690 двигателе булган. Ул сулда да, уң кулда да бар иде, башка вариантларда электр ярдәмендә руль һәм һава асылынуы бар иде.
AEC_Regent / AEC Регент:
AEC Regent түбәндәге ике катлы автобусларның берсенә дә мөрәҗәгать итә ала: AEC Regent I, 1929 модель AEC Regent II AEC Regent III AEC Regent III RT AEC Regent V
AEC_Regent_II / AEC Регент II:
AEC Regent II фронтовик двигательле ике катлы автобус иде, 1945 - 1947 елларда АЭК тарафыннан төзелгән. Рәсми рәвештә яңа төр булуына карамастан, ул 1929-нчы Регентка бик охшаган. Regent IIs барысы да A173 (шулай ук ​​7,7 литрлы двигатель) двигателе һәм дүрт тизлектәге сетка тартмасы белән яңа дип документлаштырылган. Стандарт булмаган бердәнбер машиналар BMMO (Бирмингем & Мидленд Мотор Омнибус Компаниясе) сатып алган 100 иде, алар O661 / 20 классификацияләнде, чөнки фронт яңадан эшләнергә тиеш иде, шуңа күрә алар BMMO кебек капкалар һәм радиатор грильлар йөртә алалар. үзләре ясаган ике катлы палубалар өчен эшләнгән.
AEC_Regent_III / AEC Регент III:
AEC Regent III (шулай ук ​​Regent 3 яки Regent Mark III дип тә атала) AEC җитештергән ике катлы автобус шасси төре иде. Ул, нигездә, Лондоннан һәм чит илләрдә эшләү өчен төзелгән. Аны AEC-ның 9,6 литрлы дизель двигателе белән урнаштырырга мөмкин (7,7 литрлы азчылыктан кала), 'Вилсон' преселектив эпициклик тизлек тартмасы (ватылу тартмалары булган азчылыктан кала; синхромеш варианты 1950-нче еллар башында да булган) һәм һава. - басымлы эшләнгән тормозлар (вакуум тормозлы азчылыктан кала). Регент III Парк Роял, Метро Каммелл Вейман һәм Чарльз Ро кебек берничә җитештерүче органнары белән булган. AEC Regent III AEC Regent V белән алыштырылды, AEC Regent IV җир асты двигательле ике катлы түгел, ул беркатлы прототип кына булган. Соңгы Регент IIIs уку корпорациясенә 1956-нчы елда китерелгән.
AEC_Regent_III_RT / AEC Regent III RT:
AEC Regent III RT AEC Regent III вариантларының берсе иде. Бу AEC һәм Лондон Транспорты арасында берлектә җитештерелгән ике катлы автобус иде. Бу 1950-нче елларда Лондонның стандарт кызыл автобусы иде һәм 1960-нчы еллар дәвамында танылган Routemaster-тан күп булуын дәвам итте.
AEC_Regent_V / AEC Регент V:
AEC Regent V 1954-1969 елларда Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе тарафыннан төзелгән фронтовик двигательле ике катлы автобус иде. Бу AEC Regent сериясенең ике катлы соңгы версиясе иде һәм AEC Regent III (AEC Regent түгел) варисы булды. IV катлы двигательле ике катлы автобус, алар беркайчан да производствога кермәгән). Регент V AEC-ның үз фронталь дизайнына ия булган һәм радиаторны стандарт итеп яшергән, кайберәүләр клиент соравы буенча радиатор белән тәэмин ителгән булса да. Ул AEC двигателе яки Gardner 6LW двигателе белән җиһазландырылган, синхромеш яки AEC Monocontrol ярым автомат яки тулы автомат тизлек тартмасына кушылган. Аны Лондон читендәге Бөек Британиядә берничә автобус операторы сатып алган (Лондон Транспорты ул чорда AEC Routemaster сатып алган). Шасси шулай ук ​​Ирландия, Португалия, Көньяк Африка, Иран, Ирак, Кеше утравы һәм Гонконгка сатылды. Гонконгтагы AEC Regent Vs-ның бердәнбер операторы Kowloon Motor Bus, 1960-нчы елда өстәмә озын тәгәрмәчле 210 Regent Vs алды. Аларның 34 фут озынлыктагы (10 м) тән эше бар (хәзерге Британия стандартларыннан 30 фут (9,1 м) Британия Алюминий Компаниясе яки Металл Секцияләр белән тәэмин ителгән). 1968-нче елда Британиянең Хезмәт хөкүмәте бер кешедән торган автобус операциясен кертергә этәрүче Автобус Грантын кертте. Бу илнең алгы двигательле ике катлы автобусларының тукталышына китерде, чөнки арткы яки урта двигатель конструкцияләре пассажирларга шоферга тарифларны турыдан-туры түләргә мөмкинлек бирде. Соңгы AEC Regent V 1969-нчы елда хезмәткә керде.
AEC_Reliance / AEC Reliance:
AEC Reliance урта катлы двигательле бер катлы автобус һәм 1953 - 1979 арасында AEC җитештергән тренер шасси иде. Бу исем элек 1928 - 1931 арасында тагын бер катлы автобус шассиында кулланылган.
AEC_Renown / AEC танылган:
AEC Renown AEC җитештергән фронт двигательле түбән биеклектәге ике катлы автобус шасси иде. Ул 1962-нче елда AEC Bridgemaster-ны алыштырды.
AEC_Roadtrain / AEC Roadtrain:
AEC Roadtrain Британия чит ил механик транспорт комитеты тарафыннан эшләнгән һәм Лейланд Моторс һәм Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе (AEC) тарафыннан 1930-нчы еллар башында ерак юлларны ачу өчен Британия армиясенең таләпләрен канәгатьләндерү өчен төзелгән юл поезды иде. Британия империясе.
AEC_Routemaster / AEC маршрут мастеры:
AEC Routemaster - фронтовик двигательле ике катлы автобус, ул Лондон Транспорты тарафыннан эшләнгән һәм Ассошиэйтед Equipmentиһазлар Компаниясе (AEC) һәм Park Royal Vehicles тарафыннан төзелгән. Беренче прототип 1954-нче елның сентябрендә тәмамланды, соңгысы 1968-нче елда китерелде. Транспортның урнашуы гадәти иде, ярты кабина, алгы двигатель һәм ачык арткы платформа, тренер версиясе урнаштырылган булса да. арткы платформа ишекләре. Платформа ишекләре белән алга керү машиналары шулай ук ​​уникаль арткы прототип кебек җитештерелде, двигатель арткы якка куелган. Беренче Маршрутлар 1956 елның февралендә Лондон Транспорты белән хезмәткә керделәр, соңгысы 2005 елның декабрендә регуляр хезмәттән алындылар, ләкин ике мирас маршруты Лондон үзәгендә Routemasters белән идарә ителсә дә, соңгысы 2021 елның апрелендә юкка чыгарылды. Routemaster белән идарә итү 2 нче маршрут иде, 1956 елның 8 февралендә, RM1 белән. Шул ук автобус, яңартылган фронт белән, 1956 елның ноябрендә Лорд Мэры күргәзмәсендә пәйда булды. Күпчелек маршрутлар Лондон Транспорты өчен төзелде, гәрчә аз санлы Британия Европа Авиакомпаниясе һәм Төньяк Генераль Транспорт Компаниясе өчен. Барлыгы 2876 маршрут төзелде, шуларның 1280е әле дә бар. Пионер дизайны, Routemaster Лондондагы берничә төрен күрсәтте, элеккеге Лондон Транспорт автобус операторларын хосусыйлаштыруда исән калды һәм Бөек Британия тирәсендәге башка операторлар тарафыннан кулланылды. . Заманча Бөек Британия җәмәгать транспорты автобусында, Routemaster-ның иске үзенчәлекләре мактаулы һәм тәнкыйтьләнде. Ачык платформа, элементларга тәэсир иткәндә, рәсми тукталышлардан башка урыннарга утырырга һәм төшәргә мөмкинлек бирде. һәм үткәргечнең булуы минималь утыру вакытын һәм оптималь куркынычсызлыкны рөхсәт итте, ләкин зур хезмәт чыгымнары белән. 2006-нчы елда Routemaster Британиянең иң яхшы 10 дизайн иконасының берсе итеп сайланды, алар арасында Concorde, Mini, Supermarine Spitfire, Лондон трубасы картасы, Бөтендөнья челтәре һәм K2 телефон тартмасы. 2000-нче еллар ахырында, Routemaster-ның традицион дизайны белән рухландырылган Яңа Routemaster автобусында эш башланды. Ул хезмәткә 2012 елның февралендә керде.
AEC_Sabre / AEC Saber:
AEC Saber AEC җитештергән автобус шасси иде. 1968-нче елда ачылган, ул гастрольләргә һәм экспорт базарларына юнәлтелгән иде, ләкин бу уңышлы булмады, бары тик дүрт мисал гына сатылды. Бу AEC бейджы астында кертелгән соңгы продукт иде.
AEC_Swift / AEC Swift:
AEC Swift 1964 һәм 1980 арасында AEC җитештергән арткы катлы баскычлы бер катлы автобус шасси иде. Шасси дизайны Лейланд Пантеры белән тыгыз бәйләнештә иде. Бу AEC AH505 яки AH691 двигателе белән 33 'һәм 36' озынлыкта бар иде. Дизайн шоферлар белән эшләү өчен яраклы иде, бу автобус операторларына хезмәт кытлыгы һәм чыгымнары проблемаларын җиңәргә булышты, һәм альтернативаларның берсе булды. Британия ике катлы автобуслар, алар машина йөртүче һәм дирижер белән идарә итә алалар, мәсәлән, Лондон AEC Routemaster яки Bristol Lodekka), чөнки Британия законнары 1960-нчы еллар ахырына кадәр ике катлы автобусларның машина йөртүләрен генә тыя.
AEC_Турнам / AEC турниры:
AEC турниры Атлантик 10 конференциясе иганә иткән теләсә нинди спорт чемпионатына мөрәҗәгать итә ала, шул исәптән: Америка Көнчыгыш Конференциясе Ир-атлар Баскетбол Турниры Америка Көнчыгыш Конференция Бейсбол Турниры Америка Көнчыгыш Конференция Хатын-кызлар Баскетбол Турниры.
AEC_Y_Тип / AEC Y тибы:
AEC Y Type Associated Equipment Company (AEC) тарафыннан төзелгән Британия йөк машинасы иде, ул Беренче бөтендөнья сугышы вакытында Британия армиясе белән киң таралган хезмәтне күрде.
AEC_railmotor / AEC тимер юл моторы:
AEC тимер юл моторы Австралиянең көньяк-көнчыгышында Виктория тимер юллары өчен төзелгән беренче уңышлы тимер юл моторы булды. 1922-1925 елларда 19 машина төзелгән, 24 дизайнлы машина белән охшаш дизайнда төзелгән.
AEConnect / AEConnect:
AEConnect (AEC-1) - АКШ һәм Ирландияне тоташтыручы Aqua Comms компаниясенә хас булган су асты көймәсе. Кабель CeltixConnect кабель аша Лондонга тоташуны киңәйтте. Башта кабель проекты Emerald Networks белән идарә ителгән Emerald Express дип аталган, һәм Исландиягә кабель десант кертүне күздә тоткан, ләкин проектны финанслауны тәэмин итә алмаганнан соң, хәзерге хуҗага күчерелгән. Кабель төзелеше 2015 елның апрелендә башланган. Кабель Ширли, АКШ һәм Киллала, Ирландия десант станцияләре арасында 5536 км озынлыкта. Кабельнең соңгы бүленеше 2015 елның ноябрендә ясалды һәм 2016 елның гыйнварында хезмәткә әзер дип игълан ителде
AED / AED:
Aed яки AED түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
AEDC_Ballistic_Range_S-3 / AEDC Баллистик диапазон S-3:
AEDC Ballistic Range S-3 - АКШ һава көчләренә караган бер этаплы мылтык. Мылтык гадәттә кош сугу өчен кулланыла һәм еш кына тавык мылтыгы дип атала.
AEDC_Range_G / AEDC диапазоны G:
AEDC Range G - АКШ һава көчләренә караган ике этаплы җиңел газлы мылтык.
AEDC_Sea_Level_Test_Cells / AEDC диңгез дәрәҗәсен сынау күзәнәкләре:
Арнольд инженерлык үсеш комплексында урнашкан AEDC диңгез дәрәҗәсе сынау күзәнәкләре - диңгез өслеге шартларында зурайтылган турбина двигательләрендә ныклыкны сынау өчен кулланылган сынау күзәнәкләре җыелмасы. Объекттагы барлык сынау бүлекчәләре АКШ һава көчләренә карый һәм хәзерге вакытта National Aerospace Solutions белән идарә итә.
AEDC_Space_Chambers_Test_Facility / AEDC космик камералар сынау корылмасы:
Арнольд инженерлык үсеш комплексында урнашкан AEDC космик палаталар сынау корылмасы космик шартларны симуляцияләү өчен кулланылган берничә сынау берәмлеген үз эченә ала. Төрле зурлыктагы сынау мәкаләләрен урнаштыру өчен объектта төрле сынау күзәнәкләре бар. Тест мәкаләләре сенсор дәрәҗәсеннән тулы масштаблы космик системаларга кадәр зурлыкта. Объекттагы барлык сынау бүлекчәләре АКШ һава көчләренә карый һәм хәзерге вакытта Аэрокосмик Тест Альянсы белән идарә итә.
AEDIPS / AEDIPS:
AEDIPS, Шотландиядәге Мәгариф үсеше һәм камилләштерү профессионаллары ассоциациясе - хокукка һәм сыйфатка аерым игътибар биреп, Шотландиядә мәгариф үсешен яклаучы ассоциация. Элегерәк AEAS (Шотландиядә мәгариф консультантлары ассоциациясе) дип аталган, AEDIPS бүгенге көндә Шотландия мәгарифендә сыйфатны яхшырту, укыту планы һәм профессиональ үсеш өлкәсендә эшләүче профессионалларның ролен чагылдыру өчен 2005-нче елда үзенең конституциясен һәм исемен яңартты. AEDIPS якынча биш йөз мәгариф белгече өчен форум булып эшли, хәзерге вакытта Шотландиянең җирле үзидарә органнарында камилләштерү, укыту планы һәм профессиональ үсеш өлкәләрендә белем бирүнең барлык тармакларында мәктәпләргә булыша. AEDIPS әгъзасы даими персонал, секондислар, консультантлар, элеккеге камилләштерү һәм үсеш белгечләре өчен ачык, алар җирле хакимият эшеннән күченгән, ләкин Шотландиянең мәгариф үсешен дәвам итәргә теләгәннәр.
AED_ (коммерциячел булмаган) / AED (коммерциячел булмаган):
Элегерәк Мәгариф үсеше академиясе (1961-2011) AED, 501 (c) (3) коммерциячел булмаган оешма иде, ул мәгариф, сәламәтлек һәм икътисадый үсешкә юнәлтелгән, "АКШта һәм дөньяның үсеш өлкәләрендә иң өстенлекле". " AED АКШта һәм дөньяның 150 илендә 250-дән артык программа эшләде.
AED_Oil / AED майы:
AED Oil Limited - халыкара активлары булган Австралиядә урнашкан нефть һәм газ эзләү һәм үстерү компаниясе. Компания ирекле идарәгә 2011 елның августында керде. Бу Австралия кыйммәтле кәгазьләр биржасында AED коды белән күрсәтелгән, һәм S & P / ASX 200 индексының компоненты булып, ирекле идарә итү нәтиҗәсендә акцияләр туктатылганчы. AED Oil Австралия кыйммәтле кәгазьләр биржасында (ASX) 2005 елның маенда йөзә. Компания билгеле кырларны алу, үстерү һәм коммерцияләштерү, нефть һәм газ разведкасы өчен оешкан. Мельбурнда урнашкан компаниянең Бруней Даруссалам һәм Джакартадагы офислары булган Австралия һәм Көньяк-Көнчыгыш Азия территорияләрендә активлары бар. Санап үтелгәннән бирле, компания 2 миллион баррелдан артык премиум нефть чыгарды, Паффин кырыннан, Австралия ярындагы Тимор диңгезендәге нефть чыганагы. Моннан тыш, ул Брунейдагы Блок-Л, Папуадагы Ромбебай һәм Индонезиянең Көньяк Мадура контракт өлкәләрен алды. AED нефть һәм газ өлкәсендәге компанияләр белән берничә партнерлык төзеде, алар арасында Синопек, Нефть Бруней, Кулчик Нефть Венчурлары, QAF Бруней, һәм Cooper Energy. . Суд Диңгез производствосына $ 72,39 млн.
AED_Studios / AED студиясе:
AED студиясе - Бельгиянең Линт шәһәрендә урнашкан BeNeLux [1] иң зур медиа-комплекс. Комплекс программаларны язу һәм конкрет чаралар оештыру өчен инфраструктура кертә. Кино шулай ук ​​AED студиясендә чыгарылырга мөмкин. Тимер күк: Киләчәк ярыш соңгы продукциянең берсе иде. AED студиясендә VRT, Medialaan, MTV Networks Benelux, TMF кебек телеканаллар өчен күп программалар яздырыла. Кайбер яңа яздырылган программалар арасында "Тавыш ван Влаандерен", ЭЭМ, Бельгиянең талантлары бар, шуңа күрә сез бии аласыз дип уйлыйсыз һәм K3 зоект K3.
AEE / AEE:
AEE мөрәҗәгать итә ала:
AEE788 / AEE788:
AEE788 - күп максатлы кеше эпидермаль рецепторы (HER) 1/2 һәм кан тамырлары эндотелиясе үсеш факторы рецепторы (VEGFR) 1/2 рецепторлар гаиләсе тиросин киназ ингибиторы, EGFR, ErbB2, KDR, Flt өчен IC50 2, 6, 77, 59 nM. -1. Күзәнәкләрдә үсеш факторы китереп чыгарган EGFR һәм ErbB2 фосфориляциясе шулай ук ​​11 һәм 220 nM IC50s белән эффектив рәвештә тыелган. Ул үсү факторы китереп чыгарган EGFR һәм ErbB2 фосфориляциясен шешләрдә> 72 сәг. Ул шулай ук ​​VEGF-индуктив ангиогенезны мурин импланты моделендә тоткарлый. Аның антиканцер агент буларак потенциалы бар, дерегуляцияләнгән шеш күзәнәкләренең таралышын, ангиогеник параметрларны.
AEEB_Coach_of_the_Year_Award / AEEB Ел тренеры премиясе:
AEEB елның тренеры премиясе - ел саен баскетбол премиясе, ул Испания баскетбол тренерлары ассоциациясе (Испания: Asociación Española de Entrenadores de Baloncesto (AEEB) тарафыннан бирелә. Ул Испаниядә елның иң яхшы тренерын таный. Бүләк Испаниядә булдырылды. 1975, һәм 'AEEB Ел тренеры' дип танылган кеше Антонио Диаз-Мигель исеме белән аталган AEEB Ел тренеры кубогын ала.Бу премия Испания баскетбол тренерлары өчен иң мөһиме дип санала, чөнки ул Испаниядәге баскетбол лигасының иң югары дәрәҗәдәге лигасы, Лига ACB, шулай ук ​​2007–08 сезоныннан бирле бирелгән ACB иң яхшы тренер премиясе, ел тренеры премиясен бирә.
AEECL% 27s_sportive_lemur / AEECL спорт лемуры:
AEECLның спорт лемуры, Антафия спорт лемуры яки кызыл җилкәле спорт лемуры (Lepilemur aeeclis) - Мадагаскар өчен спорт лемуры. Аның гомуми озынлыгы якынча 52 - 59 см (20 дән 23 см), шуларның 24–26 см (9,4-10,2) койрыгы. AEECLның спорт лемуры Мадагаскарның көнбатышында очрый, коры яфраклы урманнарда яши. Төрләр унике ел дәвамында тикшеренү коллективына булышу өчен Européenne pour l'Étude et la Conservation des Lémuriens (AEECL) Ассоциациясе хөрмәтенә аталган. тапты. Кыскартуга нигезләнеп билгеле бер исем булу гадәти күренеш түгел.
AEE_UAV / AEE UAV:
AEE очкычлары - Шеньчжэнь AEE Technology Co., Ltd. (AEE, 深圳 一 科技 by) тарафыннан эшләнгән Кытай очкычлары, һава кинематографиясе һәм фотография кебек төрле миссияләр өчен.
AEF / AEF:
AEF - өч хәрефтән торган кыскарту, ул мөрәҗәгать итә ала: Аборигеналь Евангелия Стипендиясе, Австралия Африкасы Équatoriale Française яки Франция Экваториаль Африка Авыл хуҗалыгы Сәнәгате Электроника Фонды Икенче бөтендөнья сугышында Америка Бөркет Фонды Америка Экспедицион Көчләре. Мәгариф Фонды Азия Тын океан Америка Бар Ассоциациясе Мәгариф Фонды Астана Икътисади Форум Авиация Экология Федерациясе Agence d'Essais Ferroviaires (инглизчә: тимер юл сынау агентлыгы), SNCF лабораториясе һәм төрле өлкәләрдә сынау үткәрү өчен объектлар: механика, электрика, сәнәгать гигиенасы, әйләнә-тирә мохит
AEF_Monotrace / AEF Монотрас:
AEF Monotrace - Франциянең ультраүнт трикасы, Houilles AEF Air Lift системасы тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән. Очкыч тулы әзер очкыч буларак тәэмин ителә.
AEG / AEG:
Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft AG (AEG; "Генераль электр компаниясе" өчен немец) Германиядә электр җиһазлары җитештерүче булган, 1883-нче елда Эмиль Ратенау тарафыннан Дойче Эдисон-Геселлшафт Электроника. Икенче бөтендөнья сугышы вакытында, AEG нацистлар партиясе белән эшләде һәм кол хезмәтеннән файда алды. Икенче бөтендөнья сугышыннан соң, аның штабы Франкфурт-на-Майнега күченде. 1967-нче елда, AEG үзенең ярдәмче Telefunken AG белән кушылды, Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft AEG-Telefunken булдырды. 1985-нче елда Daimler-Benz AEG-Telefunken Aktiengesellschaft сатып алды (ул AEG Aktiengesellschaft итеп үзгәртелде) һәм 1996-нчы елда компанияне Daimler-Benz AG (1998: DaimlerChrysler) белән тулысынча берләштерде. AEG калдыклары Adtranz (соңрак Bombardier Transportation) һәм Deutsche Aerospace (1998: DASA, бүген Airbus SE өлеше) өлешенә әверелде. 1994-нче елда AEG хуҗалык ярдәмчесе AEG Hausgeräte GmbH алганнан соң, Электролукс 2005-нче елда AEG бренды исеменә хокук алды, ул хәзер кайбер продуктларда куллана. AEG исеме шулай ук ​​Electrolux Global Brand Licensing программасы кысаларында төрле бренд партнерларына лицензияләнгән.
AEGIS: _Guardian_of_the_Fleet / AEGIS: Флотны саклаучы:
Эгис: Флотны саклаучы - 1994 MS-DOS компьютер уены.
AEGIS_ (астрономия) / AEGIS (астрономия):
AEGIS, яки Бөтен дулкын озынлыгы киңәйтелгән грот полосасы халыкара тикшерү, аз дулкынлану һәм зодиакаль таралу белән күкнең күп дулкынлы астрономик тикшерүе. Сораштыруның максаты - z ~ 1 кызыл сменада галактикаларның физик процессларын һәм эволюциясен өйрәнү. 2011 елның февраленә сораштыру мәгълүматлары нигезендә 80 дән артык тикшеренү эше бастырылды.
AEGIS_SecureConnect / AEGIS SecureConnect:
AEGIS SecureConnect (яки 'AEGIS') - IEEE 802.1X челтәрләрендә кулланылган челтәр аутентификация системасының элеккеге исеме. Ул Meetinghouse Data Communications Inc тарафыннан эшләнде.; Очрашу йорты Cisco Systems тарафыннан алынган вакытта система "Cisco Secure Services Client" дип үзгәртелде. AEGIS Протоколы - 802.1X ялваручы (ягъни WPA-PSK, WPA-Радиус яки Сертификат нигезендә аутентификацияне кулланган кебек чыбыклы һәм чыбыксыз челтәрләр өчен аутентификацияне эшкәртә), һәм гадәттә челтәр интерфейс картасы (NIC) белән бергә урнаштырылган. ) яки VPN драйверлары.
AEGON_Awards / AEGON премияләре:
Эгон Британия теннис премиясе - хәзерге теннис уенчыларына бирелә торган Бөек Британия вәкилләре һәм иң яхшы чыгыш ясаган, һәм / яки Британия теннисына өлеш керткән айлык премияләр җыелмасы. Алар беренче тапкыр 2009 елның гыйнварында бүләкләнделәр. Ай саен өлкән уенчы, яшүсмер уенчы һәм тренер алучыларга өч категория тәкъдим ителә. Плейер һәм Яшүсмер Плейер премияләре Милли Теннис Centerзәгендә Плейерлар Командасы утырышында башкару советы тарафыннан сайлана. Директорлар советы моны югары дәрәҗәдәге милли тренерлар биргән номинацияләрдән карар кабул итә, рейтингы яхшырту, искиткеч күрсәткечләр һәм мөһим нәтиҗәләр. Ай тренеры ЛТА лицензияле тренерлар тәкъдим иткән номинацияләрдән Тренер начальнигы һәм аның командасы тарафыннан сайлана. Coachиңүче тренер узган айда Британия Теннисына иң зур йогынты ясады дип санала.
AEG_ (бүленү) / AEG (аерылу):
AEG инициативасы өчен кулланыла: Экологик һәм инженер геологлары ассоциациясе Alderac Entertainment Group, Америка уен нәшер итүчесе Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft (Генераль Электр Компаниясе), Германиянең элеккеге электр җитештерүчесе AEG бренды берничә компаниягә лицензияләнгән; карагыз AEG # AEG бренды бүген Anschutz Entertainment Group, Америка күңел ачу компаниясе Автомат Электрик Мылтык, Airsoft мылтыгы Арктик Ат спорты уеннары, Норвегия Double Eagle II аэропортында, Альбукерке, Нью-Мексика, АКШ; FAA LID. , Томас & Дуслар оригиналь сериясен яңадан башлау.
AEG_B.I / AEG BI:
AEG BI немецларның ике урынлы бипланлы коралсыз разведка самолеты иде, ул 1914-нче елда бик аз санда җитештерелде.
AEG_B.II / AEG B.II:
AEG B.II ике урынлы биплан разведка самолеты иде, ул 1914 елдан аз санда җитештерелә. Бу BIның бераз кечерәк версиясе иде һәм уңышлырак булды. Алар 1914-1915 елларда чикләнгән санда кулланылган, ләкин тиз алыштырылды, чөнки тизлек һәм корал булмау аркасында алар еш мыскыл иттеләр.
AEG_B.III / AEG B.III:
AEG B.III немецларның ике урынлы биплан разведка самолеты иде, 1915 елдан бик аз санда җитештерелгән. Бу BI һәм B.II-ны тагын да камилләштерү, яңа койрыклы самолет җыю, ләкин барыбер эштә адекват кына иде һәм күп кызыксыну уятмады. B.III 1915-нче елда разведка һәм күнегүләр роленә кертелде, ләкин тиз арада Германия армиясендә кораллы самолетлар алыштырылды.
AEG_C.I / AEG CI:
AEG CI ике урынлы биплан разведка самолеты иде, 1915 елның мартыннан Германия компаниясе Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft (AEG) тарафыннан аз санда җитештерелгән. Бу асылда парабеллум яки Бергманн (сирәк) пулемет белән күзәтүче һәм көчлерәк двигатель өчен коралланган 7,92 мм (.312 дюйм) белән коралланган AEG B.II иде. Бенц двигателе максималь тизлекне сәгатенә 130 км га кадәр арттырды (81 миль). 1915 елның октябренә ул AEG C.II белән алыштырыла башлады.
AEG_C.II / AEG C.II:
AEG C.II 1915 елның октябреннән аз санда җитештерелгән немец ике урынлы биплан разведка самолеты иде. Бу CIның яхшырак эшләнеше белән бераз кечерәк версиясе иде, пилот өчен дә, күзәтүче / бомбардировщик өчен дә яңа кокпит, яңа арткы монтаж. 7.92 мм (.312 дюйм) Parabellum MG14 пулеметы, һәм җиңел һөҗүм өчен дүрт 10 кг (22 фунт) бомба йөртү сәләте.
AEG_C.III / AEG C.III:
AEG C.III ике урынлы биплан разведка самолеты иде, аның бер прототибы Беренче бөтендөнья сугышы вакытында төзелгән. Очкычта гадәти булмаган фузеляж дизайны булган, канатларның өске һәм аскы өлешләрен тулысынча тутырган, яхшырак күрү белән пилот, һәм күзәтүчегә аның пулеметы өчен 7,92 мм (.312) киңрәк ут кырын рөхсәт итү. Пилот өске канат өстендә урнашкан күзәтүче артына утырды. Бу дизайн өметләнгәнчә уңышлы булмады, һәм C.III беркайчан да хезмәткә кертелмәгән. C.II авыррак булуына карамастан, аның максималь тизлеге 158 км / сәг (98 миль / сәг) кадәр артты.
AEG_C.IV / AEG C.IV:
AEG C.IV 1916-нчы елда хезмәткә кергән немец ике урынлы биплан разведка самолеты иде.
AEG_C.V / AEG CV:
AEG CV беренче урынлы ике урынлы бипланлы разведка самолеты иде, элеккеге AEG C класслы разведка самолетларына караганда көчлерәк двигатель куллану өчен эшләнгән, нәтиҗәләр алга таба үсеш юкка чыгарылган.
AEG_C.VI/AEG C.VI:
AEG C.VI Беренче бөтендөнья сугышының ике урынлы биплан разведка самолеты булган, ул 1916-нчы елда AEG C.IV-тан эшләнгән, ләкин производствога кермәгән.
AEG_C.VII / AEG C.VII:
AEG C.VII беренче урынлы ике урынлы биплан разведка самолеты булган, ул C.IV-дән эшләнгән, ләкин җитештерүгә кермәгән. C.VII ике төрле канат аранжировкасы белән сыналды, берсе бераз ясалган канатлы, икенчесе өске канаты белән.
AEG_C.VIII / AEG C.VIII:
AEG C.VIII I Бөтендөнья Сугышының ике урынлы разведка самолеты иде. Ике мисал уңышлы C.IV дизайнына нигезләнеп төзелде, берсе биплан конфигурациясе, икенчесе өчпочмак (соңгысы кайвакыт C дип атала). .VIII.Dr). Масса-күләм җитештерүне кыйммәт итәр өчен, бер версия дә C.IV-ны яхшырту өчен җитәрлек тәкъдим итмәде.
AEG_D.I / AEG DI:
AEG DI Беренче бөтендөнья сугышының ике яклы көрәшчесе иде, өч прототипка заказ бирелде, ләкин беренче икесе җитди аварияләрдә катнашканнан соң, берсе 1917 елның 5 сентябрендә Вальтер Хохндорф очкычын үтерде, үсеш юкка чыгарылды. Өчпочмаклы версия доктор И. Икенче һәм өченче прототиплар беренчесеннән аз аерылып тордылар, җентекләп.
AEG_DJ.I / AEG DJ.I:
AEG DJ.I Беренче бөтендөнья сугышы вакытында бик тәртипле бипланлы җир асты самолеты иде, ул Армистица вакытында бәяләнә иде.
AEG_Dr.I / AEG Dr.I:
AEG Dr.I Беренче бөтендөнья сугышының өчпочмаклы көрәшчесе иде, DI нигезендә бер генә прототип төзелде һәм аның начар эшләве бернинди производство булмавын аңлатты. Dr.I DI-ның Dreidecker (өчпочмак) варианты иде һәм Sopwith Triplane тарафыннан рухландырылган иде. Чагыштырма характеристикалары булган сугышчылар өчен берничә тәкъдим ясалды, һәм AEGның программага керткән өлеше 1917 елның октябрендә пәйда булды. Өч канаттан кала ул DI иде, самолет элеккеге кардәшләренең фузеляциясе, двигателе һәм икеләтә кораллы кораллары булган. .
AEG_G.I / AEG GI:
AEG GI (башта KI дип аталган) өч урынлы, ике двигательле немец биплан бомбардировщик самолеты, Беренче бөтендөнья сугышы. Бу сынау һәм 1915 елның соңгы яртысында һава сугышында куллану мөмкинлеге булган, ләкин начар эшләнгән, AEG G.II үсешен таләп итә.
AEG_G.II / AEG G.II:
AEG G.II немец бипланлы бомбардировщик самолеты, AEG GI-тан көчлерәк двигательләр белән эшләнгән. G.II гадәттә өч 7.92 мм пулемет һәм 200 кг (440 фунт) бомба белән коралланган. Бомбардировщик тотрыклылык проблемаларына дучар булды, һәм күп Г.
AEG_G.III / AEG G.III:
AEG G.III Германиянең бипланлы бомбардировщик самолеты булып, Г.II. Элеккеге кебек, ул аз санда гына төзелгән һәм чикләнгән оператив куллануны күргән, нигездә сугышның төп фронтларыннан ерак.
AEG_G.IV / AEG G.IV:
AEG G.IV Германиядә Беренче бөтендөнья сугышында кулланылган бипланлы бомбардировщик самолет иде. Ул AEG G.III-дән эшләнде, көчкә, бомба-йөкләргә һәм үлчәмнәргә камилләштерү. 1916-нчы ел ахырында хезмәткә килгәндә, анда бомба сыйдырышлыгы AEG G.IIныкыннан икеләтә зуррак булган, ләкин һөҗүм көче һәм эш башкару ягыннан әле дә яраксыз дип саналган. Алга таба камилләштерү GV үсешенә китерде, ләкин армия алмаштыру эшли башлаганчы килде. Сугышның соңында хезмәт итеп, AEG G.IV разведкада һәм сугыш ролендә ниндидер оператив уңышка ирешә алды.
AEG_G.V / AEG GV:
AEG GV Беренче бөтендөнья сугышының бипланлы бомбардировщик самолеты, AEG G.IV-ны тагын да камилләштерү. Тип Армистика алдыннан чикләнгән производствоны күрде, һәм беркайчан да оператив хезмәткә кермәде. Анда 600 кг (1320 фунт) бомба йөкләнгән. Сугыштан соң берничә кеше 6 пассажир самолетына әверелгән. Бу Беренче бөтендөнья сугышы өчен бердәнбер зур самолет иде. Башта пассажирлар ачык кокпитта утырдылар, ләкин тиздән Лимузин версиясе эшләнде. AEG пассажирлар зонасын урнаштыру өчен ярминкә ярминкәсен бәйләде һәм борынны багаж өчен эленгән ишек белән җиһазлады. Ниһаять, пассажирлар кабинасы янында бәдрәф бирелде.
AEG_J.I / AEG JI:
AEG JI 1917 елгы немец бипланлы һөҗүм самолеты, AEG C.IV разведка самолетының бронялы һәм көчлерәк версиясе.
AEG_N.I / AEG NI:
AEG NI немец бипланлы төнге бомбардировщик иде, алар Беренче бөтендөнья сугышы вакытында чикләнгән хәрәкәтне күрделәр, барлыгы 37 төзелгән. Сугыштан соңгы берничә самолет буларак кулланылды.
AEG_Ogden / AEG Огден:
AEG Огден Австралия һәм Азиядәге спорт корылмалары һәм конвенция үзәкләре белән идарә итүче Австралия компаниясе иде. Бу Австралия мәнфәгатьләре һәм AEG корылмалары (Anschutz Entertainment Group филиалы) һәм Австралия инвесторлары арасында уртак предприятие иде.
AEG_PE / AEG PE:
AEG PE (Панцер Эйнцитер - "бер урынлы броняланган") Беренче бөтендөнья сугышының өчпочмаклы һөҗүм самолеты, баштан ук шул роль өчен эшләнгән беренче самолетларның берсе. Idflieg аны начар хәрәкәт итү дошман сугышчылары өчен бик зәгыйфь итте дигән сылтау белән кире какты.
AEG_R.I / AEG RI:
AEG RI яки Riesenflugzeug 1 ("гигант самолет" дигәнне аңлата) AEG җитештергән Беренче Бөтендөнья Сугышының дүрт двигательле бипланлы самолеты.
AEG_Wagner_Eule / AEG Wagner Eule:
AEG Wagner Eule немец разведкасы самолеты, 1914-нче елда Allgemeine Electricitäts Gesellschaft тарафыннан төзелгән.
AEG_ вертолет / AEG вертолеты:
AEG вертолеты немец самолетларының гадәти булмаган проекты иде, ул бәйләнгән вертолет формасында көчле күзәтү посты булдырырга ниятләде. Ул җирдән электр белән тәэмин ителгән электр моторы белән эшләнгән ике контр-әйләнүче ротор ярдәмендә лифтка иреште. Theайланма йөк машинасы артына ташылырга мөмкин. Күзәтүче кабинасы ротор җыю астында туктатылды, гадәттән тыш хәл булганда шартлаткыч зарядка белән шартлатылырга мөмкин. 3сеш 1933-нче елда башланган, ләкин ул беркайчан да армия хезмәтенә кертелмәгән. Шулай ук ​​система су асты көймәләренә элемтә өчен 800 м биеклектә vlf-антенна йөртү өчен сынап каралган. 3 электр белән тукландыручы кабельләр 15-60 кГц ешлыклары өчен радиатор булып икеләтә артты.
AEG_turbine_factory / AEG турбина заводы:
AEG турбина заводы 1909-нчы елда, Хаттенстраßда 12-16 Моабитның Берлин районында төзелгән. Бу архитектор Питер Берренсның иң танылган әсәре. Ике ягында 15 м биеклектәге пыяла тәрәзәләр белән 100 м озынлыктагы корычтан ясалган бина сәнәгать архитектурасына чикләнгән заманча дизайн кертү өчен беренче омтылыш булып санала. Бу кыю хәрәкәт иде, һәм тулаем алганда архитектурага ныклы йогынты ясаячак дөнья.
AEH / AEH:
AEH мөрәҗәгать итә ала: Августус Эдуард Хаф Лав, яки AEH Love, Бөек Британия Абече аэропортыннан математик, Чадтагы аэропорт IATA аэропорт коды AEH Aegon NV 6.375% Мәңгелек капитал кәгазьләре (Нью-Йорк фонд биржасы коды AEH)
AEHS / AEHS:
AEHS мөрәҗәгать итә ала: Аманда Элзи урта мәктәбе Анкара башлангыч / урта мәктәп
AEI / AEI:
AEI мөрәҗәгать итә ала: 1971-нче елда Альберт Эйнштейн институты, Макс Планк Гравитация Физикасы Институты, Көньяк Австралиянең Аделаида Мәгариф Институты AEI Музыка Челтәре Inc (Audio Environ Incorporated) Латин-сценарий триграфы. Альберт Эйнштейн институты, АКШның Европа интеграциясе союзында, политик каршылыкның көч кулланмый торган ысулларында катнашучы оешма, Молдовада хакимият коалициясе, 2009 елның июленнән Америка Эшкуарлык Институты, консерватив фикерләү архитектура инженерлык институты Европа интеграциясенең архивы. Электр Индустриясе, Бөек Британиядә автомат җиһазларны идентификацияләүдә зур фирма, тимер юл тармагы кулланган уртача табыш индексы, Британия хезмәт базарының уртача табыш индексы (ат чабышы), Америка ат чабышы чарасы.
AEIDL / AEIDL:
AEIDL - җирле үсеш турында мәгълүмат Европа Ассоциациясе (Européenne pour l'Information sur le Développement Local).
AEIOU / AEIOU:
AEIOU мөрәҗәгать итә ала: a, e, i, o, u, Рим алфавитындагы аваз хәрефләренең традицион исемлеге, Habsburgs aeiou энциклопедиясе кулланган җайланма, Австрия турында немец һәм инглиз телләрендә бушлай белешмә әсәрләр җыелмасы- бәйләнешле темалар Aeiou, AEIOU (альбом) Muse журналының иске версиясендә күрсәтелгән мультфильм персонажы, 2005-нче елда Систарс AEIOU альбомы, мультфильмист Джеффри Браунның "AEIOU" график романы, Дулкыннар һәм Икебез альбомындагы җыр. Шарлотта Кайвакыт "AEIOU (һәм кайчак Y)", Эбн Ознның "AEIOU" җыры, Сион I җыры тирән су слангыннан V2.0 AEIOU, 1983 европалылар AEIOU (фильм), 1979 Чехословакия фильмы.
AEIOU-TIPS / AEIOU-TIPS:
AEIOU-TIPS - кайбер медицина белгечләре психик статусның үзгәрү сәбәпләрен искә төшерү өчен кулланылган мнемоник кыскарту. Медицина әдәбияты төрле махсус популяцияләрдә дифференциаль диагностикаларны билгеләүдә аның файдалы булуы турында сөйләшә, үзгәргән психик статусны күрсәтә, шул исәптән сабыйлар, балалар, яшүсмерләр һәм картлар. Мнемоник шулай ук ​​дәреслекләрдә һәм ашыгыч медицинага кагылышлы китапларда еш очрый, ашыгыч ярдәм бүлегеннән, стандарт ашыгыч медицина хезмәтеннән чүл медицинасына кадәр.
AEIOU_ (фильм) / AEIOU (фильм):
AEIOU - 1979 Чехословакия фильмы. Фильмда Иосиф Кемр роль уйнады.
AEIS_Агрономия / AEIS агрономиясе:
Associação de Estudantes do Instituto Superior de Agronomia яки Agronomia - Институто Суперьер де Агрономия студентлары өчен Португалия мультиспорт клубы. Агрономия ике Campeonato Nacional Honra / Super Bock һәм тугыз Taça de Portugal de Rugby җиңде. Бу Португалиянең иң борынгы регби клубларының берсе. Клубны 2007 елгы Регби буенча Дөнья кубогы финалында өч уенчы тәкъдим итте. 2012 елның 18 февралендә клуб тугызынчы тапкыр Тача де Португалия де Регби җиңде.
AEI_Legal_Center_for_the_Public_Interest / AEI җәмәгать мәнфәгатьләре өчен юридик үзәк:
Иҗтимагый мәнфәгатьләр өчен AEI юридик үзәге (LCPI) 2007 елның сентябрендә Милли мәнфәгатьләр өчен Милли Хокук Centerзәге (NLCPI) консерватив фикерләү оешмасына Америка Эшкуарлык Институты (AEI) кушылгач барлыкка килде. Аның игълан ителгән бурычы - "белемнәрне арттыру Хокук һәм гаделлек белән идарә итү, аеруча индивидуаль хокукларга, ирекле предприятиягә, милеккә хуҗалык итүгә, чикләнгән хакимияткә һәм гадел һәм эффектив суд системасына карата. Ул үзенең мәгариф һәм интеллектуаль миссияләрен нәшрият программасы, конференцияләр һәм ел саен Gauer Distinguished аша башкарды. Хокук һәм җәмәгать сәясәтендә лекция. "
AEI_World_Forum / AEI Бөтендөнья форумы:
AEI Бөтендөнья форумы - бизнес һәм финанс җитәкчеләре, хакимият башлыклары, дәүләт чиновниклары, зыялыларның еллык җыелышы. Georgiaәр язны Джорджия диңгез утравында үткәрәләр, ул Америка предприятия институты (AEI) һәм Вейл үзәнлеге фонды иганәчесе, һәм анда берничә AEI галиме һәм хезмәттәшләре бар.
AEJ / AEJ:
AEJ мөрәҗәгать итә ала: Air Express, Танзания авиакомпаниясе (элеккеге ICAO коды) Европа журналистлары ассоциациясе AEJ Коллинз, күренекле крикетчы Африка көнчыгыш реактив Америка икътисадый журналы, икътисадның Азия Европа Журналының дүрт журналлы төркеме, квартал журналга багышланган. сыйфатлы академик кәгазьләр һәм Азия һәм Европа алдында торган уртак проблемалар турында политик дискуссияләр бастыру
AEK-971 / AEK-971:
AEK-971 (русча: Автомат единый Кокшарова 971, "Мылтык, Кокшаров, 971) - Ковров Механик Заводында (KMZ) баш дизайнер Сергей Кокшаров тарафыннан эшләнгән сайлап алынган ут 5.45 × 39 мм. 1970-80-нче еллар (хәзерге вакытта Дегтярев заводы җитештерә). KORD 6P67 - AEK-971нең варис варианты, ул 2014 елның 23 декабрендә игълан ителде, анда алдагысыннан күп эчке һәм тышкы камилләштерү бар.
AEK-999 / AEK-999:
AEK-999 Барсук (русча: Барсук, "значок") - 7,62 × 54 мм раунд өчен камера. Бу гомуми максатлы пулемет, 1990-нчы елларда LMG / SAW ролендә аның мөмкинлекләрен яхшырту өчен PKM-ның модернизацияләнгән версиясе буларак эшләнгән. AEK-999 тиз үзгәрүчән баррель таләп итмичә, тотрыклы автоматик янгынга сәләтле булырга тиеш иде, һәм ул итәктән яки интеграль биподтан атылырга мөмкин булган һөҗүм операцияләре өчен яхшырак. AEK-999 Россия Кораллы Көчләре өчен Ковров Механик Заводы тарафыннан эшләнгән, ләкин шул ук таләпләр буенча эшләнгән Печенег пулеметына хәрби сынауларда җиңелгән. Ковров Эчке эшләр министрлыгына Рәсәйнең эчке гаскәрләренең махсус көчләрен җиһазлау өчен AEK-999 кечкенә партияләрен җитештерде, ләкин барлык хәрби җитештерү 2006-нчы елда туктады.
AEKKEA-RAAB / AEKKEA-RAAB:
Грециядә урнашкан самолет җитештерүче AEKKEA (Anonymos Etaireia Kataskevis Kai Ekmetallefseos Aeroplanon - Societe Anonyme Pour la Fabrication et l'Exploitation des Avions Raab) тарихы, талантлы Германия самолет дизайнеры Антоний Рааб тарихы белән бәйле. Грек телендә Антониос дип атала, Испаниядә катнашканнан соң Испаниядә Антонио).
AEKKEA-RAAB_R-29 / AEKKEA-RAAB R-29:
AEKKEA-RAAB R-29 грекларның бер урынлы паразол моноплан тренеры һәм / яки җиңел сугышчысы, Германия самолет дизайнеры Антониус Рааб, аның Грек партнерлары белән эшләнгән һәм Грециядә эшләнгән бердәнбер Raab самолеты.
AEK_ (дисамбигуация) / AEK (дисамбигуация):
AEK мөрәҗәгать итә ала: АЕК, Грециянең Афина спорт клубы, бу исем белән танылган клуб. "АЕК" исеме белән күпчелек клублар Афина клубының исемен күчерделәр. AEK FC, ассоциация футбол командасы AEK BC, баскетбол командасы AEK VC, ир-атлар волейбол командасы AEK HC, хатын-кызлар волейбол командасы AEK HC, гандбол командасы AEK Futsal, AEK-971 футзал командасы, AEK мылтыгы. -999, Россия пулеметы AEK Ларнака, Ларнакадагы ассоциация футбол клубы, Кипр Алма киңәйтелгән клавиатура, компьютер клавиатурасы Хаеке теле Асеки аэропорты, Папуа Яңа Гвинея аэропорты (кара: IATA коды буенча аэропортлар исемлеге: А) Альфабетатзе Ескальдунце Координакундеа
AEK_ (ирләр% 27s_water_polo) / AEK (ир-атлар су полосы):
AEK Ир-атлар Су Поло Клубы - Грециянең Афинада урнашкан Грек мульти-спорт клубының ир-атлар су полосы бүлеге. Клубның төп мәйданы Афинада. Ул 1962-нче елда оешкан һәм 70-нче елларда таркатылганнан соң, 2017-нче елда яңадан оешкан.
AEK_ (хатын-кызлар% 27s_water_polo) / AEK (хатын-кызлар су полосы):
AEK хатын-кызлар су полосы клубы - Грекның күп спорт клубының хатын-кызлар полосы бүлеге, Грециянең Афинада урнашкан AEK спорт клубы. Клуб 2019 елда оешкан һәм Грек хатын-кызлар су полосы лигасында катнаша.
AEK_Ammochostos / AEK Ammochostos:
AEK Ammochostos Фамагустада урнашкан Кипр футбол клубы иде. 1956-нчы елда оешкан, кайвакыт Икенче һәм Өченче Дивизионда уйный. Төркиянең Кипрга һөҗүм итүеннән һәм 1974-нче елда Фамагуста шәһәрен яулап алгач, команда утрауның көньяк өлешенә, Ларнакага күчерелде. Коллектив 1980-нче елда финанс проблемалары аркасында таркатылды.
AEK_Arena / AEK Arena:
AEK Arena Грециянең Көнбатыш Аттикадагы футбол стадионы проекты иде. Проектның максаты - АФК Афина ФК кулланырлык заманча футбол стадионы төзү.
AEK_Arena_% E2% 80% 93_Georgios_Karapatakis / AEK Arena - Георгиос Карапатакис:
AEK Arena - Георгиос Карапатакис (грекча: ΑΕΚ έρένα - Γεώργιος Καραπατάκης) - Кипрның Ларнакадагы футбол стадионы. 2016-нчы елда тәмамланган, ул Ларнаканың AEK-ның төп мәйданы һәм гомуми утыру сыйдырышлыгы 7,400.
AEK_Athens_B_F.C./AEK Афина Б ФК:
AEK Афина B футбол клубы (грекча: ΠΑΕ AEK B [aek]; Αθλητική Ένωσις Κωνσταντινουπόλεως; Атлитики Éноз Констадинупόлеос, Константинопольнең Атлетик Союзы, Греция профессиональ футбол клубы. 2021-нче елда оешкан, ул Афины AEK резерв командасы, һәм хәзерге вакытта Греция 2 Суперлигасында уйный, үз матчларын Спата Тренинг үзәгендә үткәрә. Грециядәге резерв командалар резерв команда лигасында түгел, ә олы команда белән бер лига системасында уйныйлар. Алар төп ягыннан ким дигәндә бер дәрәҗә уйнарга тиеш, һәм шулай итеп АЕКА Афины Суперлига Грециягә күтәрелергә хокуксыз. Алар шулай ук ​​Грек Кубогында уйный алмыйлар.
AEK_Athens_F.C./AEK Афина ФК:
AEK Афина футбол клубы (грекча: ΠΑΕ AEK [aek]; Αθλητική Ένωσις Κωνσταντινουπόλεω ;; Грециянең Афина шәһәре читендәге Nea Filadelfeia шәһәрендә урнашкан. Грек-Төркия сугышы (1919–1922) вакытында Константинопольдән килгән Грек качаклары Афинада 1924-нче елда оешкан, AEK Грек футболының иң уңышлы өч командасының берсе (Олимпиакос һәм Панатинаикосны да кертеп), 30 милли титул яулаган һәм Эллин футбол федерациясе (12 Чемпионат, 15 Грек Кубогы, 1 Лига Кубогы һәм 2 Супер Кубок) оештырган барлык ярышларда җиңүче бер генә .Клуб берничә тапкыр Европа ярышларында (УЕФА Чемпионнар Лигасы, УЕФА Европа Лигасы һәм the) УЕФА Кубогы җиңүчеләр Кубогы). Грек командасы - УЕФА Кубогының ярымфиналына (1976–77) һәм ике тапкыр УЕФА Кубогы җиңүчеләре Кубогының чирекфиналына (1996–97 һәм 1997–98). AEK шулай ук ​​Европа Кубогының чирекфиналына (1968–69), шулай ук ​​УЕФА Чемпионнар Лигасы (1994–95) төркем этабына чыккан беренче Грек командасы булды.
AEK_Athens_F.C._Academy / AEK Афина ФК Академиясе:
AEK 1934 елда яшьләр академиясен тапкан беренче Грек клубларының берсе иде, ә АЕК ФК аларны 1979 елдан алып идарә итә.
Европа футболында AEK_Athens_F.C._in_European_football / AEK Афина ФК:
AEK Афина ФК тарихы һәм УЕФА ярышларында статистика.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...