Saturday, January 1, 2022

AUDH


ATR.1_ сертификаты / ATR.1 сертификаты:
ATR.1 сертификаты - арзанрак ставкалардан файдалану өчен, ЕС әгъзалары һәм Төркия арасында сәүдәдә кулланылган таможня документы. Сертификатны куллануның хокукый нигезе ЕС-Төркия таможня берлеге. Барлык продуктларның да таможня союзына кермәвен онытмаска кирәк. Таможня союзына кермәгән продуктлар корыч һәм күмер һәм кайбер авыл хуҗалыгы продуктлары. Аларның күбесе ЕС-Төркия ФТА составына кертелгән. Шунысын да әйтергә кирәк, ATR.1 сертификаты килеп чыгу сертификаты түгел, ә статус сертификаты. Шуңа күрә ул продуктның Европа Берлегендә яки Төркиядә ирекле әйләнешкә кертелүен раслый, димәк, продукт ике илдә дә кертү процедурасын үткән.
ATR: _All_Terrain_Racing / ATR: Барлык җир ярышлары:
ATR: All Terrain Racing - 1995-нче елда Amiga һәм Amiga CD32 өчен Team17 тарафыннан бастырылган узыш уены. Team17 һәм Amiga Power арасында озакка сузылган бәхәс вакытында журнал рецензиячесе Джонатан Нэш ATR бүләк итте: All Terrain Racing 38% рейтингы. яла ягу өчен суд процессын алып баручы.
ATRA-90 / ATRA-90:
Advanced Technology Regional Aircraft 90 (ATRA-90) 1986-нчы елда тәкъдим ителгән пропфан белән эшләнгән региональ самолет иде. Индонезиянең Индустри Песават Тербанг Нусантара (IPTN) тарафыннан кабул ителгән, күпмилләтле проект шулай ук ​​АКШ Boeing компаниясе ярдәме белән. , Нидерланд Фоккер, һәм Көнбатыш Германиянең Messerschmitt-Bölkow-Blohm (MBB). АТРА-90 1992 һәм 1995 арасында кертү өчен максатчан иде, ләкин проект 1988-нче елда туктатылды.
ATRACO_F.C./ATRACO FC:
АТРАКО ФК Руандадагы Кигалидан килгән футбол клубы иде. Ул 2008-нче елда Руанда Премьер-Лигасын яулады. Бу Транспорт Компанияләре Ассоциациясе клубы иде, ул 2011-нче елда таркатылды. 2009/10 сезоны команда уйнаган соңгы уен иде, ул икенче урында.
ATRAC_CD / ATRAC CD:
ATRAC CD - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу оптик диск. Бу Sony-ның ATRAC (Адаптив Трансформа Акустик Кодлау) гаиләсеннән ATRAC3 һәм ATRAC3plus форматларын куллана, аудио кысу алгоритмнары.
АТРАИД / АТРАИД:
Апоптоз белән бәйле протеин 3 - кешеләрдә ATRAID гены белән кодланган протеин. Бу ген апоптозда катнаша, һәм шулай ук ​​гематопоиетик үсештә һәм дифференциациядә катнашырга мөмкин. Бу ген өчен альтернатив бүленгән транскрипция варианты төрле изоформаларны кодлый.
АТРАН / АТРАН:
Атран, ООО (русча: ООО «Атран») - Россиянең Мәскәүдә урнашкан йөк авиакомпаниясе. Ул Европада, Рәсәйдә һәм БДБ илләрендә йөк чартерларын эшли. Аның төп базасы - Домодедово халыкара аэропорты, Мәскәү.
ATRAP_ тәҗрибә / ATRAP эксперименты:
Антигидроген тозагы (ATRAP) хезмәттәшлеге CERN, Женевада, Антипротон Тизләү җайланмасында, AD-2 эксперименты өчен җаваплы. Бу 1985 елда PS196 эксперименты өчен мәгълүмат ала башлаган TRAP хезмәттәшлегенең дәвамы. TRAP эксперименты (PS196) салкын антипротоннарны, салкын позитроннарны пионер итте, һәм башта салкын антигодород ингредиентларын үзара бәйләнештә ясады. Соңрак ATRAP әгъзалары төгәл водород спектроскопиясен башлап җибәрделәр һәм беренче кайнар антигодород атомнарын күзәттеләр.
ATRC / ATRC:
ATRC мөрәҗәгать итә ала: Алга киткән сынау реакторы критик, атом реакторы Адаптив технология ресурс үзәге, тикшеренү төркеме
АТРЕКС / АТРЕКС:
Япониядә эшләнгән ATREX двигателе (eXpander циклы белән Air Turbo Ramjet двигателе) - эксперименталь алдан эшкәртелгән реактив двигатель, ул түбән тизлектә турбожет һәм 6.0 машинасына кадәр рамжет булып эшли. ATREX сыек водород ягулыгын гади экзотик бер фанат аранжировкасында куллана. Сыек водород ягулыгы һава кабул итүдә җылылык алмаштыргыч аша җибәрелә, бер үк вакытта сыек водородны җылытып, керә торган һаваны суыта. Килгән һаваны суыту акыллы эффективлыкка ирешүдә бик мөһим. Водород аннары яну бүлегеннән соң урнашкан икенче җылылык алмаштыргыч аша дәвам итә, монда кайнар газ водородны тагын да җылыту өчен кулланыла, аны бик югары басымлы газга әйләндерә. Аннары бу газ җылыткычның субсоник тизлектә йөртү көчен тәэмин итүче җылыткыч киңәшләре аша уза. Airава белән кушылганнан соң, водород яну камерасында яндырыла. Бу двигательнең үсеше яңа гиперсоник алдан эшләнгән турбожет двигателе (PCTJ) файдасына игътибарын югалтты.
АТРИАС / АТРИАС:
Робот - бу сфера, ATRIAS кыскартуы белән яхшырак билгеле, Орегон дәүләт университетының динамик робототехника лабораториясе тикшерүчеләре тарафыннан эшләнгән ике яклы робот. Ул ике аякта сәгатенә якынча 3 чакрым тизлек белән йөри ала, аның туры булуын тәэмин итү өчен берничә кеше ярдәме белән. Аны уйлап табучылар беренче тапкыр 2015 елның апрелендә ачык һавада йөрү сәләтен уңышлы сынадылар. ATRIAS шулай ук ​​5 июньнән 6 июньгә кадәр Калифорниянең Помона шәһәрендә узган 2015 DARPA Robotics Challenge пәйда булды. Робот дизайнерлары аны дөньядагы иң тиз ике яклы робот итәрләр дип өметләнәләр, шуңа күрә алар аны тавыклардан һәм гомерләренең күбесен җирдә үткәргән башка кошлардан үрнәк алдылар, чөнки алар табигатьтә иң тиз ике аяклы хайваннар.
ATRL / ATRL:
ATRL (элек абсолют TRL һәм PopFusion дип аталган) - эстрада культурасы турында сөйләшүче Интернет-форум.
АТРМ / АТРМ:
АТРМ яки атрм түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Аетриум, компания, NASDAQ запас тикер атрм, AT&T SportsNet Rocky Mountain компьютер кушуы буенча Unix.
ATRP / ATRP:
ATRP мөрәҗәгать итә ала: GTRI Авыл хуҗалыгы технологияләрен тикшерү программасы Атом тапшыру радикаль полимеризация Avios Travel Rewards Program
ATRX / ATRX:
Транскрипцияле регулятор ATRX шулай ук ​​ATP бәйләнешле геликаза ATRX, X белән бәйләнгән геликаз II яки X белән бәйләнгән атом протеины (XNP) буларак билгеле, кешеләрдә ATRX гены белән кодланган протеин.
ATR_ (TV_channel) / ATR (телеканал):
ATR (Кирилл: АТР) - Украина телеканалы, аның аудиториясе Кырым татарлары. Ул Кырымда, Украинада 2006 елның 1 сентябреннән 2015 елның 1 апреленә кадәр трансляцияләнде, ул Рәсәй законнары нигезендә теркәлмәгәннән соң Россия хакимиятен яулап алырга мәҗбүр булды. 2015 елның июнь урталарында канал Украина материкларында трансляциясен дәвам итте һәм шуннан Киевта урнашты. Кырымда урнашканда каналның күпчелек программалары рус телендә (60%), 35% Кырым татарында һәм 5% украин телендә. Канал Тамгага бренд логотибы итеп куллана.
ATR_ (самолет_ җитештерүче) / ATR (самолет җитештерүче):
ATR (Aerei da Trasporto Regionale яки Avions de transport régional; Инглиз телендә Региональ Транспорт Очкычлары) - Франциянең Благнак шәһәрендәге Тулуза Благнак Халыкара Аэропорты нигезендә Франция-Италия авиатөзүчесе. Бу 1981-нче елда Аэроспатиалның уртак предприятиясе буларак оешкан. Франциянең (хәзерге Эйрбас) һәм Италиянең Аэриталиясе (хәзерге Леонардо). Компаниянең төп продуктлары - ATR 42 һәм ATR 72 самолетлары, алардан ике төрнең дә берничә варианты эшләнде. ATR 1500-дән артык самолет сатты һәм 100-дән артык илдә 200-дән артык оператор бар.
ATR_ (компания) / ATR (компания):
ATR (Auto-Teile-Ring, Инглизчә: "Запас частьлар бассейны") - автомобиль запчастьләре өчен дүрт иң зур бәйсез сәүдә кооперациясенең корпоратив чатыры һәм дүрт гараж сервис концепциясе өчен сервис үзәге. АТР штабы Денкендорфта (Баден-Вюртемберг) урнашкан. АТР компанияләре автомобиль кибетләрен һәм запчастьләр сатучыларны оригиналь запчастьләр һәм гараж җиһазлары белән тәэмин итәләр.
ATR_ (җыр) / ATR (җыр):
"ATR" ("Atari Teenage Riot") - Atari Teenage Riot җыры, 1993-нче елда аларның беренче ялгызы булып чыгарылган. Соңрак алар Delete Yourself альбомына кертелде.
ATR_42 / ATR 42:
ATR 42 - Тулузада, Франциядә соңгы җыю белән, ATR җитештергән региональ очкыч. 1981 елның 4 ноябрендә самолет ATR белән Франция Аэроспатиале (хәзерге Airbus) һәм Aeritalia (хәзерге Леонардо СпА) уртак предприятиясе буларак җибәрелде. АТР 42-300 беренче очышын 1984-нче елның 16-нчы августында башкарды һәм 1985-нче елның сентябрендә тип сертификаты бирелде. -Гары канатлы очкыч ике турбопроп двигатель белән эшләнә, Pratt & Whitney Canada PW120s. Потенциал 40 һәм 52 пассажир арасында үзгәрә, шуңа күрә аның исемендә "42". Соңрак вариантлар яңа авионика, пыяла кокпит һәм яңа двигатель версияләре белән яңартыла. АТР 42 - 1989 елның октябрендә кертелгән сузылган ATR 72 өчен нигез.
ATR_72 / ATR 72:
АТР 72 - ике двигательле турбопроп, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR (Италия: Aerei da Trasporto Regionale яки French: Avions de transport régional) тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән кыска двигательле турбопроп, Франциянең аэрокосмик компаниясе белән уртак предприятия. Аэроспатиаль (хәзерге Airbus) һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia (хәзерге Леонардо СпА). Аның исемендәге "72" саны самолетның пассажирлар йөртүче конфигурациясендә самолетның стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, ул бер сыйныфта 72–78 пассажирны сыйдыра ала. 1980-нче елларда Франциянең аэрокосмик компаниясе Aérospatiale һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia эшләрен яңа буын региональ самолетларда берләштерделәр. Бу максатта, беренче авиакомпаниясен үстерү, җитештерү һәм маркетинглау максатыннан, яңа уртак компания булган ATR оешты, соңрак ATR 42 итеп билгеләнде. 1984 елның 16 августында сериянең беренче моделе билгеләнде. ATR 42-300 буларак, типтагы беренче очышны башкарды. 1980-нче еллар уртасында, ATR 72 ATR 42-нең сузылган варианты буларак эшләнде. 1989-нчы елның 27 октябрендә Finnair Финляндия авиакомпаниясе керемнәр хезмәтенең төрен эшләгән беренче авиакомпания булды. АТР 72 шулай ук ​​корпоратив транспорт, йөк самолетлары һәм диңгез патруль самолетлары буларак кулланылган. Бүгенге көнгә, АТР серияләренең барысы да Франциянең Тулузадагы соңгы җыю линиясендә тәмамланды; Компаниядә 50% кызыксынуны дәвам иткән Airbus SE белән ресурслар һәм технологияләр бүлешүдән ATR файда күрә. Уңышлы ATR 72 модельләре эшләнде. Типик яңартуларда пыяла кокпит кебек яңа авионика, һәм эффективлыкны, ышанычлылыкны арттыру һәм операция чыгымнарын киметү кебек көчәйтелгән эшне башкару өчен яңа двигатель версияләре кабул ителде. Очкыч кечерәк ATR 42 белән югары уртаклыкны уртаклаша, ул әле дә җитештерүдә.
АТС / АТС:
АТС яки Атс түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
АТС-1 / АТС-1:
АТС-1 (кушымталар технологиясе иярчене) 1966-нчы елда җибәрелгән беренче эксперименталь геостационар спутник иде. Weatherава торышы иярчене түгел, ә элемтә спутникы итеп каралса да, ул Вернер Э. Висконсин университеты. , 000ир өстендә 23000 миль (37,000 км) орбитага кергәннән соң, башта Эквадор өстендә орбитада, ул Көнбатыш Ярымшардан һава торышын, башка мәгълүматларны, җир станцияләренә, шул исәптән телевизион тапшырулар өчен видео тасмаларга җибәрде. Ул 1966-нчы елның 11 декабрендә'sирнең тулы дискының беренче рәсемнәрен төшерде (геостационар орбитадан беренче). "Беренче тапкыр," соңрак тарихчылар искәртә, "бөтен ярымшарны диярлек тиз сурәтләү мөмкин иде. . Без буран системалары үсеш алган һәм хәрәкәтләнгән вакытта карый идек, сокландык, һәм рәсемнәр сериясендә төшерелде. Бүген мондый сурәтләр һава торышын анализлау һәм фаразлауның алыштыргысыз өлеше. " Бу берничә мөстәкыйль сигналны кабул иткән һәм аларны бер операторга сылтама белән ешлыклы бүленешне кулланган беренче спутник. Космик корабның диаметры 56 дюйм (1400 мм), биеклеге 57 дюйм (1400 мм) һәм авырлыгы 750 килограмм (340 кг) .АТС-1 иярчене 1967-нче елда безнең Дөньяда халыкара телевизион тапшыру вакытында кулланылды, Берләшкән Милләтләр Оешмасы арасында бәйләнеш. Программа вакытында штатлар һәм Австралия. АТС-1 18 елдан артык, 1985 елның апреленә кадәр эшләячәк.
АТС-2 / АТС-2:
ATS-2 (кушымталар технология спутник) NASA тарафыннан 1967 елның 6 апрелендә Кейп Канавералдан Атлас-Агена D ракетасында җибәрелгән элемтә спутнигы иде.
АТС-3 / АТС-3:
Кушымталар Технология Спутник 3, яки ATS-3, озын гомерле Америка эксперименталь геостационар һава торышы һәм элемтә спутнигы, NASA тарафыннан 1967-2001 елларда идарә ителә. Ул бервакытта да иң иске иярчен булып танылган. 1995-нче елда NASA ATS-3не "киң маржадагы иң борыңгы актив спутник" дип атады. 1967 елның 10 ноябрендә ATS-3 NASAның беренче төсле фотосурәтен (санлы рәсем мозаикасы) тулы дискта алды, соңрак беренче Бөтен Каталог тышлыгында кулланылды.
АТС-4 / АТС-4:
ATS-4 (кушымталар технологиясе иярчене) шулай ук ​​ATS-D буларак та билгеле, NASA тарафыннан 1968 елның 10 августында Кейп Канавералдан Атлас-Кентавр ракетасы аша җибәрелгән элемтә спутнигы.
АТС-59 / АТС-59:
Артиллерияский Тягач Средний - 59, яки АТС-59 (рус теленнән: Артиллерийский Тя Ган, Средний (АТС), урта артиллерия тракторы дигән сүз) Советлар Союзы салкын сугыш чорындагы артиллерия тракторы. Кайбер модельләрдә T-55 двигателе кулланылган, мәсәлән, ATS-59G.
АТС-6 / АТС-6:
АТС-6 (кушымталар технологиясе спутник-6) NASA эксперименталь спутник иде, Фэйрилд космик һәм электроника бүлеге тарафыннан төзелгән Бу спутник инструктив телевидение эксперименты кысаларында дөньяның беренче мәгариф иярчене, шулай ук ​​дөньяның беренче эксперименталь туры спутник дип атала. NASA һәм Spaceиндстан космик тикшеренүләр оешмасы (ISRO). Ул 1974 елның 30 маенда җибәрелде һәм 1979 елның июлендә файдалануга тапшырылды. Очыш вакытында ул орбитада иң көчле телекоммуникация иярчене иде. АТС-6 ким дигәндә 23 төрле эксперимент үткәрде, һәм берничә ачыш кертте. Бу геостационар орбитада беренче 3 күчәрдә тотрыклыланган космик кораб иде. Бу шулай ук ​​геостационар орбитада ниндидер уңышлы электр этәргеч белән эксперименталь рәвештә беренче булды. Ул шулай ук ​​берничә кисәкчәләр физикасы экспериментларын үткәрде, шул исәптән геостационар орбитадагы беренче авыр ион детекторын. Биш еллык тормышында, ATS-6 тоташу программасын төрле илләргә, шул исәптән Indiaиндстан, АКШ һәм башка төбәкләргә җибәрде. Автомобиль шулай ук ​​һава хәрәкәтен контрольдә тоту сынауларын үткәрде, спутник ярдәмендә эзләү һәм коткару техникасын куллану өчен кулланылды, эксперименталь радиометрны һава торышы иярченнәрендә стандарт корал итеп алып барды һәм туры эфир телевидениесенең пионеры булды. АТС-6 бүгенге көндә геостационар космик корабльдә кулланыла торган күп технологияләр өчен прекурсор булды: зур урнаштырыла торган антенна, үтерү мөмкинлеге булган 3 күчәрле контроль, RF сизү аша күрсәткән антенна, электр пропулиясе, геостационар орбитада метеорологик радиометр, һәм турыдан-туры тапшыруларга. . Бу шулай ук ​​ATS-6 остаз кебек эре ELINT иярченнәренең алдан хәбәрчесе булгандыр.
ATSA / ATSA:
Атса торырга мөмкин:
АТСБ / АТСБ:
ATSB мөрәҗәгать итә ала: Австралия Транспорт Куркынычсызлыгы Бюросы, Австралиянең федераль хакимият органы Арбитер-Турнд Спортбунд, Германиядә элеккеге эшче спорт федерациясе, Космонавтик Технология Sdn Bhd, Малайзия тикшеренү оешмасы Airава Транспорты Стабилизация Советы, АКШ дәүләт бүлеге Игътибарлы агулы шикәр җимлекләре, чикерткәләр өчен инсектицид
ATSC_ (дисамбигуация) / ATSC (дисамбигуация):
ATSC - алдынгы телевидение системалары комитеты стандартлары. АТС шулай ук ​​мөрәҗәгать итә ала: Телевидение системасының алдынгы комитеты, АТС стандартларын язган комитет, ацетон тиосемикарбазоны, химик кушылма һава техник хезмәт күрсәтү командиры, АКШ-ның Армия корылмасы һава көчләренең материаль командалык итү үзәгенең алдан килүчеләренең берсе. ялган ADE 651 бомба табу җайланмасы җитештерүче Форт Эстис ATSC (Бөекбритания) ОООда
ATSC_3.0 / ATSC 3.0:
NextGen TV моникеры белән дә билгеле булган ATSC 3.0, Телевидение тапшырулары өчен ATSC стандартларының төп версиясе, Телевидение Системалары Алга киткән Телевидение Системалары Комитеты (ATSC) .Стандартлар яңа технологияләргә ярдәм күрсәтү өчен эшләнгән, шул исәптән видео каналлар өчен HEVC. секундына 120 кадрда 2160p 4K резолюциясе, киң төсле гамут, югары динамик диапазон, Dolby AC-4 һәм MPEG-H 3D Аудио, мәгълүматлар базасы мөмкинлекләре, һәм мобиль телевидение ярдәме. Мөмкинлекләр шулай ук ​​иң яхшы халыкка хәбәр итү һәм максатчан реклама булдыру өчен алдан каралган. ATSC 3.0-ның беренче төп урнаштыруы Көньяк Кореяда булды, илнең төп телевидение челтәрләре 2017-нче елның май аенда Кышкы Олимпия уеннарына әзерлек өчен җир өстендәге ATSC 3.0 хезмәтләрен эшләтеп җибәрделәр. 2017 елның ноябрендә Америка Кушма Штатларының Федераль Элемтә Комиссиясе радиостанцияләргә ATSC 3.0 хезмәтләрен ирекле рәвештә тәкъдим итәргә рөхсәт бирүче регламентларны раслады. Әгәр дә АКШ телекомпаниясе ATSC 3.0 тапшыруны башларга сайласа, алар шулай ук ​​ким дигәндә биш ел дәвамында ATSC сигналларын таратырга тиеш. Аналог NTSC-тан ATSC-ка күчү өчен булган кебек, ATSC 3.0-ка күчү өчен мәҗбүри күчү яки соңгы вакыт юк.
ATSC_ стандартлары / ATSC стандартлары:
Алга киткән телевизион системалар комитеты (ATSC) стандартлары - җир өстендә, кабельдә һәм спутник челтәрләрендә санлы телевидение тапшыру өчен Америка стандартлары җыелмасы. Бу күбесенчә NTSC аналог стандартын алыштыру, һәм бу стандарт кебек, күбесенчә АКШ, Мексика, Канада һәм Көньяк Кореяда кулланыла. Берничә элекке NTSC кулланучылары, аеруча Япония, санлы телевидение күчү вакытында ATSC кулланмады, чөнки алар ISDB дип аталган системаны кабул иттеләр. АТС стандартлары 1990-нчы еллар башында Гранд Альянс, электроника һәм телекоммуникацион компанияләр консорциумы тарафыннан эшләнде, хәзерге вакытта HDTV дип аталган нәрсәгә спецификация булдыру өчен җыелдылар. Стандартны хәзерге Телевидение системалары Комитеты идарә итә. Бу берничә патентланган элементны үз эченә ала, һәм стандартның бу өлешләрен кулланган җайланмалар өчен лицензияләү кирәк. Алар арасында ачкыч - эфир аша тапшырулар өчен кулланылган 8VSB модуляция системасы. ATSV технологиясе беренче чиратта LG Electronics компаниясенең патент кертемнәре белән эшләнде, ул ATSV стандарты өчен күпчелек патентларны үз эченә ала. Бу шулай ук ​​стандарт-билгеләмә форматларын үз эченә ала, гәрчә башта санлы форматта HDTV хезмәтләре генә җибәрелә. АТС бер агымда берничә канал каналын йөртә ала, һәм бер 6 МГц (элеккеге NTSC) канал бүленешендә бер югары билгеләмәле сигнал һәм берничә стандарт билгеләмә сигналы булу гадәти күренеш.
ATSC_tuner / ATSC тюнеры:
АТС (Алдынгы Телевидение Системалары Комитеты) тюнеры, еш кына ATSC кабул итүчесе яки HDTV тюнеры дип атала, бу - Төньяк Америкадагы телеканаллар аша ATSC стандартларын кулланган санлы телевидение (DTV) телеканалларын кабул итү мөмкинлеген бирә торган телевизор тюнеры, Centralзәк Америка һәм Көньяк Корея өлешләре. Мондый тюнерлар гадәттә телевизор, VCR, санлы видео магнитофон (DVR) яки төрле типтагы аудио / видео чыгару тоташтыргычларын тәэмин итүче төп тартмага интеграцияләнәләр. Телевидение тюнерының башка төре санлы телевизион адаптер (DTA) белән аналог.
ATSE / ATSE:
ATSE мөрәҗәгать итә ала: Атсе, Эфиопия Австралия Технология Фәннәр һәм Техник Академиясе Императоры
ATSE_Graz / ATSE Graz:
ATSE Graz - Австриянең Грацтагы хоккей командасы. Алар Австриядә хоккейның өченче дәрәҗәсе Элителигада уйныйлар.
ATSE_Graz_ (баскетбол) / ATSE Graz (баскетбол):
ATSE Graz - Австриянең Грац шәһәреннән баскетбол клубы. Клуб ATSE Graz мультиспорт клубының бер өлеше (Арбитер - Спортверейн Еггенберг / "Эшчеләр гимнастикасы һәм Еггенберг спорт клубы").
ATSF_5011_class / ATSF 5011 класс:
Атчисон, Топека һәм Санта Фе тимер юлы ATSF 5011 класс локомотивы, паровозларның AT&SF сатып алган соңгы классы иде. 5011 классны Болдуин Локомотив Эшләре 1944-нче елда кертә.
ATSI / ATSI:
ATSI мөрәҗәгать итә ала: Атси, Кытайның Зайва теленең тагын бер исеме һәм Бирма Аборигеналы һәм Торрес бугазы утравы кешеләре, Австралиянең беренче халыклары. ATSI кыскартуы еш кына хөрмәтсезлек санала (терминологияне кара). Ахтна Техник Хезмәтләр Ахтнаның бүлекчәсен керттеләр, NLR Airава Транспорты Куркынычсызлыгы Институты Анатомия поездлары структур интеграция, Рольфинг белән бәйле мәктәп.
ATST / ATST:
ATST түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Даниэль К.
ATSTEP / ATSTEP:
ATSTEP - атмосфера дисперсиясен диагностикалау һәм прогнозлау өчен Гаосия пафф моделе, атом электр станцияләрендә яки транспорт вакытында һәм пычрак бомбалардан авария булган очракта, радиоактивлык дозасы. Ул Германиянең иң зур милли тикшеренү үзәкләренең берсе булган Forschungszentrum Karlsruhe (хәзерге Карлсруэ Технология Институты) тарафыннан эшләнгән һәм атом гадәттән тыш хәлләр белән идарә итү өчен RODOS (Real-Time On-Line DecisiOn Support) системасында эшләү өчен эшләнгән. RODOS Германия Радиацияне саклау Федераль офисында (BfS) эшли, һәм башка Европа илләрендә сынау операциясе. RODOS турында тулырак мәгълүмат монда RODOS сайтында һәм монда ATSTEP моделендә бар.
ATSV_1860_Bremen / ATSV 1860 Бремен:
ATSV 1860 Бремен Бременда уйнаучы Германия ассоциациясе футбол клубы иде. Бүгенге көндә спорт клубында футбол ягы юк, бадминтон, баскетбол, черлидинг, бию, фехтовкалау, гандо, дзюдо, каратэ, бассейн-бильярд, ритмик гимнастика, регби берлеге, тимераякта, теквон-до, волейбол бүлекләре бар. Клуб 1920-нче елда Бремер СК 1891 футбол клубы, гимнастика ATV 1860 Бремен һәм Бремер Швимм-Клуб су берләшмәсе составында ABTS Бремен булып оешкан. Бу берләштерелгән ассоциация 1920-нче елларга кадәр Весткрейслига / Безиркслига Весер-Джейдта көндәшлек якларын туплады, 1922-нче елда лига титулын яулады. Спфр Бремен кыскача 1942-нче елдан алып Икенче бөтендөнья сугышы ахырына кадәр Гаулига Весер-Эмс футболында уйнады. Гаулига Весер-Эмс 1933-нче елда Өченче Рейх астында Германия футболын яңадан оештыруда формалашкан иң югары очыш дивизияләренең берсе булган Гаулига Нидерсахсенның бүленешеннән барлыкка килгән. Икенче бөтендөнья сугышыннан соң Германиянең күпчелек оешмалары, шул исәптән спорт. һәм футбол клублары, союздаш хакимиятне басып алу тәртибе белән таркатылды. Соңрак Sportfreunde 1945-нче елда ATSV 1860 Бремен булып яңадан формалашачак, һәм Бремендагы башка командалар Оберлига Нордның беренче дивизионында уйнарга баралар, АТСВ 1949-нчы елда түбән дивизионда кабат күренә. Клуб шунда ук тәэсир итә. көчле икенче урынны яулап, 1950-нче еллар башында, шул исәптән 1953, 1954, һәм 1955-нче елларда чемпионатны кертеп, иң яхшы өч финишка ирешүне дәвам иттеләр. Германиянең беренче профессиональ футбол лигасын формалаштыруга - Бундеслига - 1963 елда һәм 1968 елда АТСВ җибәрелә. Команда ниндидер дәрәҗәдә торгызылды һәм 1970-нче елда кабат үзешчәнлеккә кадәр 1970-нче елда үзешчән уенга кайтты. 1998 елның мартында, ATSV футбол бүлеге BBV Union Bremen белән кушылды, 1901-нче елда Элита Бремен булып оешты һәм 1909-нчы елда Роланд Бремен белән кушылды, 60 Бремен Союзы булды.
ATSV_Stadl-Paura / ATSV Stadl-Paura:
АТСВ Стадл-Паура - Австрия футбол командасы.
ATS_ (programming_language) / ATS (программалаштыру теле):
АТС (Гамәли Тип Системасы) - программалаштыру теле, формаль спецификация белән программалаштыру өчен эшләнгән. АТС теореманы исбатлауны практик программалаштыру өчен алдынгы тип системалары ярдәмендә берләштерә. Компьютер теле эскизы уенының үткән версиясе шуны күрсәтте: ATS күрсәткечләре C һәм C ++ программалаштыру телләре белән чагыштырыла. Теореманы исбатлау һәм катгый тикшерү ярдәмендә компиляр аның арифметикасын һәм белешмә санауны тикшереп, нульгә бүленү, хәтер агып чыгу, буфер ташуы һәм хәтер коррупциясенең башка формалары кебек хаталарга җиңел түгеллеген ачыклый һәм исбатлый ала. программа компиляцияләнә. Моннан тыш, программист ATS (ATS / LF) интеграль теореманы раслаучы системаны кулланып, функциянең спецификациясенә ирешүен исбатлау өчен оператив код белән бәйләнгән статик конструкцияләрне куллана ала.
ATS_2500_GT / ATS 2500 GT:
ATS 2500 GT - Болондагы Automobili Turismo e Sport компаниясе җитештергән спорт машинасы. Бу беренче Италия иде, һәм урта двигатель урнаштырылган дөньяда беренче GT яки спорт машинасы. АТС проекты артындагы төркем, нигездә, Феррари дефекторларыннан торды: гаилә проблемалары персонал өчен уңайсыз эш шартлары тудырды. Барлык фронтларда да Феррарины кыйнау нияте булган АТС шулай ук ​​1963-нче елда Формула-1 машинасын җитештерде, "бик куркыныч чабыш машиналарының берсе, һәм аның коточкыч чыгышлары юл машинасына булышмады." Хәтта танылган машина йөртүче Фил Хилл да ATS-ны тректагы нәтиҗәләр белән тәэмин итә алмады.
ATS_56_G / ATS 56 G:
АТС 56 G - совет артиллериясе тракторы, нигездә, 152 мм хойтсерны тарту өчен һәм ату ташучы буларак кулланыла. Ул Вьетнамдагы сугыш вакытында кулланылган.
Изге җирнең ATS_Association_of_the_Holy_Land / ATS Ассоциациясе:
Изге җир ассоциациясе (итальянча: Associazione di Terra Santa, яки ATS) - изге җирне саклауның иҗтимагый булмаган хәйрия оешмасы. Шуңа бәйле рәвештә, ассоциация президенты Изге җирне саклауга хокуклы. Ассоциация 2002-нче елда барлык җирләрдә дә изге җирләрне һәм яшәүче халыкны саклау проектларын тормышка ашыру өчен корпорация булдыру өчен оешкан. Изге җир заказы: Израиль, Палестина җирләре, Кипр, Мисыр, Сирия, Иордания, Ливан һәм Родос (Греция). 2002-нче елда, Иордания хакимияте белән Мадама һәм Ум Аль Расас, Фирензе университетының архитектура факультеты, Иорданиянең Борынгы әйберләр кафедрасы белән килешеп, АТС Небо тавында Муса мемориалын торгызу һәм музей музеен торгызды. Моннан тыш, 2002-нче елда АТС, ItalyНЕСКО ярдәме белән, Италия Тышкы эшләр министрлыгы, (Флоренция, Рим Ла Сапиенза) һәм чит илләрдә (Копенгаген) социаль-икътисадый мәхрүмлек һәм мәдәни шартларда интенсив мәгълүмат кампаниясен башлап җибәрделәр. Якын Көнчыгыш мирасы. 2006-нчы елда, Мишель Пикирилло җитәкчелегендә, һәм Лазио Регионы ярдәме белән, Әрихәдәге Изге Джордж чиркәвенең келәм идәнен торгызу тәмамланды, б. Э. 536-нчы елы. , 2006 елның июленнән августына кадәр, АТС һәм Ломбардия Регионы зыян күргән халыкны яклау өчен интервенция программасын тормышка ашырдылар.
ATS_Automation_Tooling_Systems / ATS автоматлаштыру кораллау системалары:
ATS автоматлаштыру кораллау системалары - Кембридж, Онтариода урнашкан Канада компаниясе, заводны автоматлаштыру системаларын проектлый һәм төзи. Ул Торонто фонд биржасында күрсәтелгән.
ATS_D1 / ATS D1:
ATS D1 Формула-1 узыш машинасы иде, 1978-нче елгы Формула-1 сезонының соңгы ике узышында ATS Racing Team җитештергән һәм узышкан. Ул Cosworth DFV V8 двигателе белән эшләнгән. Кеке Росберг йөрткән D1 очколарда бернинди узышны да тәмамлый алмады.
ATS_D2 / ATS D2:
АТС D2 Формула-1 узыш машинасы иде, 1979-нчы сезонның күпчелек өлешендә ATS тәгәрмәчләре командасы тарафыннан җитештерелгән һәм узыш. Ул Cosworth DFV V8 двигателе белән эшләнгән. Ганс-Йоахим Стук идарә иткән D2 очколарда бернинди узышны да тәмамлый алмады. Аны Австрия Гран-приыннан ATS D3 алыштырды.
ATS_D5 / ATS D5:
ATS D5 Формула-1 узыш машинасы иде, 1981 һәм 1982 Формула-1 сезонында ATS Team командасы тарафыннан җитештерелгән һәм узыш. Башта 1981 сезоны өчен HGS1 дип аталган, ул 1982 елга яңартылган һәм D5 итеп билгеләнгән. Ул Ford Cosworth DFV V8 белән эшләнгән. Команда узышкан ике сезонда D5 белән биш очко җыйды.
ATS_D6 / ATS D6:
АТС D6 1983 формула сезонында АТС командасы җитештергән һәм узышкан Формула-1 узыш машинасы иде. Ул BMW M12 / 13 4 цилиндрлы турбодик двигатель белән эшләнгән, ләкин команда бернинди балл җыя алмады.
ATS_D7 / ATS D7:
ATS D7 1984 формула сезонында АТС командасы кулланган Формула-1 узыш машинасы иде. Машина Густав Бруннер тарафыннан эшләнгән һәм сезонның күпчелек өлешендә Германия Манфред Винкельхок белән идарә ителгән. Ул сезонның соңында икенче машинага "Формула-1" уенчысы, Австрия йөртүчесе Герхард Бергер кушылды. Бу АТС командасы җитештергән соңгы машина иде.
ATS_Euromaster / ATS Евромастер:
ATS Euromaster - Европаның шин хезмәтен күрсәтүче Британия филиалы. АТС Евромастер беренче тапкыр 1965-нче елда оешкан, һәм хәзерге вакытта Бөекбританиядә сервис үзәкләре челтәре бар; Бөек Британия буенча үзәк урыннар белән. Компания Volkswagen коммерция машиналары белән 2019 елның октябрендә килешү төзеде.
ATS_GT / ATS GT:
ATS GT - Италия автомобиль җитештерүче Automobili Turismo e Sport (ATS) җитештергән спорт машинасы. 2017-нче елда тәкъдим ителгән машина бүгенге көнгә кадәр ATS 2500 GT компаниянең беренче һәм бердәнбер җитештерү моделенә хөрмәт күрсәтә.
ATS_Infrastructure / ATS инфраструктурасы:
ATS Инфраструктура Лимитед (АТС) - Indianиндстан күчемсез милек компаниясе, 1998-нче елда Гетамбер Ананд, Ашвани Талвар һәм Анил Кумар Саха тарафыннан оештырылган. Гетамбер әфәнде АТС инфраструктура лимитедының CMD-ында. Аның штаб-квартирасы Нойдада, Уттар-Прадешта урнашкан. Бу компанияләрнең инвесторларына HDFC Фонды һәм ICICI Prudential AMC кебек финанс институтлары керә.
ATS_Kulmbach / ATS Кулмбах:
АТС Кулмбах - Бавариянең Кулмбах шәһәреннән Германия ассоциациясе футбол клубы. АТС, яхшырак көннәрдә, өченче дивизионда уйнады һәм 1975–76 елларда Германия Кубогының беренче этабына чыкты. Клуб шуннан баш тартты, хәтта беренче командасы унберенче дәрәҗәдә уйный, үз төбәгендә иң түбән дәрәҗә.
ATS_Medical / ATS Медицина:
ATS Medical, Inc. (NASDAQ: ATSI) Миннеаполис, Миннесотада урнашкан йөрәк хирургиясе базары өчен продуктлар җитештерүче һәм җитештерүче иде. Ул Medtronic тарафыннан 2010-нчы елда сатып алынган. Халык белән сәүдә ителгән компания 1992-нче елда кардиология / йөрәк хирургиясе өлкәсендә эшкуар Мэнни Виллафана тарафыннан оештырылган. Компания йөрәкнең механик клапанын кертте, озынлыктагы сфералардан торган механизмны үз эченә ала, клапанның листовкалары ачыла һәм ябыла. Бу бүтән бүтән клапаннарның тишекләре белән ясалган куышлыкны бетерү һәм клапан аша кан агымын яхшырту, кан тамырлары барлыкка килү потенциалын киметү өчен иде. АТС Ачык Пивот Йөрәк Клапаны беренче тапкыр 1992-нче елда халыкара базарда сатылган, һәм 2000-нче елда АКШ-та сату өчен FDA рөхсәте бирелгән. Бүгенге көндә бөтен дөнья буенча 140,000-тан артык клапан урнаштырылган. Соңрак компания берничә төрле продукт тәкъдим иткән йөрәк хирургиясе бизнесын диверсификацияләде: йөрәк клапан терапиясе - ясалма йөрәк клапаннары (механик йөрәк клапаннары һәм биологик йөрәк клапаннары) аорт клапанын алыштыру һәм митраль клапанны алыштыру, йөрәк клапанын ремонтлау продуктлары Хирургия криоабляциясе - криоабляция. йөрәк аритмиясен дәвалау өчен хирургия кораллары һәм аксессуарлары - көндәлек хирургия процедураларында йөрәк хирургы өчен хирургик кораллар, шул исәптән робот хирургиясе кораллары һәм робот хирургиясе вакытында махсус ихтыяҗларны канәгатьләндерү өчен продуктлар. 2010 елда ATS Medical Medtronic тарафыннан алынган.
ATS_Wheels / ATS тәгәрмәчләре:
ATS (Auto Technisches Spezialzubehör) - юл һәм чабыш машиналары өчен эретелгән тәгәрмәчләр җитештерүче Германия компаниясе. Ул Хоккенхаймринг узышлары челтәре янындагы Бад Дюрхаймда урнашкан. АТСта 1977 - 1984 елларда актив булган Формула-1 узыш командасы бар иде.
ATS_ теоремасы / АТС теоремасы:
Математикада, АТС теоремасы - тригонометрик сумманы кыскага якынлаштыру теоремасы. АТС теоремасын математик һәм теоретик физиканың кайбер проблемаларында куллану бик файдалы булырга мөмкин.
ATT / ATT:
ATT түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: AT&T Inc. , чыбыксыз хезмәтләр өчен AT&T Inc. филиалы. AT&T Мексика, AT&T Inc Авиатөзелеш һәм Сәяхәтнең халыкара чыбыксыз бүленеше, 1910-нчы елларда Британия авиакомпаниясе Amadou Toumani Touré, Мали Американың Тәмәке Трейле Америка Топ Командасы президенты, Флорида Кокос Крикында урнашкан катнаш сугыш сәнгате командасы. Кораллы Сәүдә Килешүе, гадәти коралның законсыз сәүдәсен контрольдә тоту өчен 2014-нче елда күпьяклы килешү, Салым Техниклары Ассоциациясе, Бөек Британия профессиональ ассоциациясе - ATI Tray Tools - Рэй Адамс тарафыннан ATI Radeon видео карталары өчен эшләнгән бушлай программа, Аляска аэропорты (IATA) : ATT) ATT, Британия бию музыкасы акты. Кушымта, биологиядә (вирусны максатлы күзәнәккә бәйләү) Аттадал тимер юл вокзалы, Бөекбритания (Милли тимер юл коды) караш, динамикада (самолет мөнәсәбәте) Хокук буенча адвокат Транспортка рөхсәт, Канадада чикләнгән һәм ташу өчен рөхсәт. АТТ, тыелган утлы корал, аминокислота изолецины өчен код
АТТЕСА / АТТЕСА:
АТТЕСА (Бөтен Террейн өчен Advanced Total Traction Engineering System кыскартылышы) - дүрт тәгәрмәчле система, Япония Nissan автомобиль җитештерүче компаниясендә җитештерелгән, шул исәптән аның люкслы Infiniti маркасы астында кайбер модельләр. "Механик" ATTESA системасы аркылы макетлы машиналар өчен эшләнде һәм Япония базарында RNU12 Bluebird белән кертелде, 1987 елның сентябрендә производствога керде. Система U12 сериясендә (RNU12 / HNU12) эшләде һәм күп санлы U12 модельләренә урнаштырылды. төрле двигатель һәм тапшыру комбинацияләре. Охшаш система RNN14 GTi-R Pulsar һәм HNU13 Bluebird һәм HNP10 Primera белән урнаштырылган, күп санлы Nissan модельләрендә куллануны табып. Башка җитештерүчеләрнең тәкъдимнәренә охшаган, саклагыч тизлек тартмасыннан үзәкнең чикләнгән тайпылу дифференциалына, күчерелгән корпуска уртак фронт дифференциалына, һәм машинаның арткы дифференциалына тоташтырылган койрык валына күчерелә. 2000-нче модель елдан башлап, система яңарту алды, гадәттәге FWD машинасы кебек, транссексельдә алгы тәгәрмәчләрне йөртүче дифференциал бар. Ләкин, бу дифференциалдан өстәмә вал шулай ук ​​арткы тәгәрмәчләр өчен дискны мәңгегә әйләндерә торган күчергечтә урнаштырылган бевел җиһазны йөртә (ягъни "үзәк" дифференциалы юк). Арткы дифференциалда урнашкан, гадәти шартларда өзелгән ябыштыргыч. Димәк, гомуми машина йөртү өчен система FWD гына. Компьютер алгы тәгәрмәчләрнең тайгаклыгын ачыклагач, ябыштыргыч кушылу моментның 50% кадәр арткы тәгәрмәчләргә күчә һәм күчерелә. Бу система кайбер аспектларда өстен, чөнки стандарт эш FWD булганга, сүрелү аркасында көч азрак югала. Ләкин, ул тулы вакытлы 4WD системасы түгел, һәм кушылу арткы дифференциалда булганлыктан, саклагыч вал үзе бернәрсәгә дә бәйләнмәсә дә, гел идарә итә, бу ниндидер көч һәм эффективлыкны җимерә (аналог фронт булып тора) 4х4 тулы булмаган йөкле машинаның вагоны).
ATTN: / ATTN ::
ATTN: Калифорниянең Лос-Анджелесында урнашкан медиа-компания. 2018 елның гыйнварына компания ай саен 2 миллиардтан артык тәэсирләр ала һәм ай саен 500 миллионнан артык видео карау ала, беренче чиратта Facebook һәм Instagram ATTN кебек социаль медиа платформаларда: 2014-нче елда Мэтью Сегал һәм Джаррет Морено тарафыннан оештырылган. Компания сүзләре буенча, алар "мөһим җәмгыять темаларын һәм сөйләшүләрне барлык платформалар аша ашатырлык, мавыктыргыч видео һәм серияләргә бүлеп бирәләр, һәм алар өчен мөһим булган сораулар һәм сөйләшүләр контекстын теләгән кешеләргә килгәндә лидерлар". Нью-Йорк Таймс ATTN дип атады :, "катлаулы сорауларны кыска, төп эчтәлеккә тәрҗемә итүдә аеруча оста".
ATTO_Технология / АТТО технологиясе:
ATTO Technology, Inc. мәгълүматны тыгыз исәпләү өчен саклагыч тоташу продуктлары җитештерүче. ATTO җепсел каналы һәм SAS / SATA хуҗа автобус адаптерлары, RAID адаптерлары, җепсел каналы ачкычлары, протокол конверсия күперләре, саклагыч контроллерлары, MacOS iSCSI инициатор программалары һәм SATA, SAS, Fiber Channel, Thunderbolt җайланмалары, Ethernet һәм саклагыч интерфейс тоташуы белән тизләтү программалары җитештерә. NVMe.
ATTRIB / ATTRIB:
Хисаплауда, ATTRIB - Intel ISIS-II, DOS, IBM OS / 2, Microsoft Windows һәм ReactOS'тагы боерык, бу кулланучыга компьютер файлының яки ​​каталогның төрле характеристикаларын, яки "атрибутларын" үзгәртергә мөмкинлек бирә. Команда EFI кабыгында да бар.
ATTV / ATTV:
Africa Today TV (ATTV) - африка һәм халыкара эшләр белән кызыксынучы Америка һәм Африка аудиториясе өчен бәйсез җәмәгать хезмәте һәм белем бирү каналы.
ATT_4_FUN / ATT 4 FUN:
ATT 4 FUN - Тайвань, Тайвань Синье махсус районындагы сәүдә үзәге, ул 2011 елның 29 августында ачылган. "ATT" исеме "сөйкемле". "FOR" омонимын кулланып, хәрефләр мода, мәдәни иҗат, күңел ачу, азык-төлекнең дүрт төп тармагын күрсәтүче "4" санына үзгәртелә. "FUN" мода кибетен ашау, эчү, уйнау һәм күңел ачу белән берләштерә, яхшы тормышка шатлык китерә.
ATT_4_Recharge / ATT 4 Түләү:
ATT 4 Recharge - Тайбэй, Тайваньның Чжуншан районындагы сәүдә үзәге, ул 2018 елның 23 декабрендә ачылды. "ATT" исеме "җәлеп итүчән" дигәнне аңлата. "FOR" омонимын кулланып, хәрефләр мода, мәдәни иҗат, күңел ачу, азык-төлекнең дүрт төп тармагын күрсәтүче "4" санына үзгәртелә. "Түләү" мода кибетен ашау, эчү, уйнау һәм күңел ачу белән берләштерә, яхшы тормышка шатлык китерә. Сәүдә үзәге урнашкан бинада башта А.март урнашкан. 2017 ел башында, ATT Hongtai Group карамагындагы оригиналь кибет бинасын үз кулына алды. Сәүдә үзәгенең темасы тормышның, моданың, ризыкның һәм гаиләнең дүрт элементына нигезләнгән иде. Кибетләрнең төп төрләренә туклану, ачык ял кибете һәм гаилә / өй тормышы керә. Сәүдә үзәген сынау процессы 2018 елның 15 декабрендә башланды, һәм ул рәсми рәвештә 2018 елның 23 декабрендә ачылды.
ATT_Chesterfield / ATT Честерфилд:
АТТ Честерфилд - 1970-нче еллардан 1990-нчы еллар башына кадәр эшли торган AT&T карамагындагы элеккеге объект. Бу ул вакытта Смит колледжында укыган Джули Никсон өчен планлаштырылган төшү урыны иде. Урын һаман да бар һәм бизнес тарафыннан кабат кулланыла.
АТУ / АТУ:
Ату мөрәҗәгать итә ала: Ату, Самоа мифологиясендә персонаж Ату Бозенавулаги, Австралия кагыйдәләре футболчысы Ату, Иран, ИранАТУ авылы:
ATUC / ATUC:
ATUC мөрәҗәгать итә ала: Азәрбайҗан Профсоюзлар Конфедерациясе, Азәрбайҗан Африка Профсоюз Конгрессындагы милли профсоюз үзәге, элекке Родезия һәм Зимбабве профсоюз федерациясе Аден Профсоюз Конгрессы, Көньяк Йемендагы элеккеге профсоюз.
АТУМ / АТУМ:
ATUM - Америка биотехнология компаниясе, оптимизацияләнгән ДНКны проектлау һәм синтезлаудан алып, протеин җитештерүгә һәм GMP күзәнәк линиясе үсешенә кадәр тормыш фәннәре өчен кораллар бирә.
ATU_Network / ATU челтәре:
ATU челтәре Amicus профсоюзы эчендә эшче төркем иде, алар Хезмәт партиясен яклаучы һәм Блэризмга кызганучан Amicus әгъзаларын һәм хезмәткәрләрен җәлеп итәргә омтылды. Ул оешуы 2005 елның гыйнварында игълан ителде. Төркемнең исеме, мөгаен, Союзның кампания лозунгы Amicus союзыннан алынгандыр. Төркемнең нигезләмәсенә кул куйган ATU челтәрен оештыручылар: Лес Байлис, Амикус Кэт Спитның Генераль Секретаре ярдәмчесе, Амикусның Уэльс өлкәсенең региональ секретаре һәм Хезмәт партиясе милли әгъзасы Лес Байлис. Башкарма комитет Кевин Коин, тулы вакытлы милли офицер, ул вакытта Төньяк Көнбатыш РегионатУ челтәренең региональ секретаре булып, зуррак һәм ныгытылган "Бердәмлек" газетасы төркеме белән көч сынашты. Бу төркем киң сул максатларга омтыла.
ATV / ATV:
ATV мөрәҗәгать итә ала:
ATV: _Quad_Frenzy / ATV: Quad Frenzy:
ATV: Quad Frenzy - 2005-нче елда Nintendo DS өчен Skyworks Technologies тарафыннан эшләнгән һәм Majesco Entertainment тарафыннан бастырылган видео-уен. Ул Nintendo DS кул уеннары консолы өчен 2005 елның 14 ноябрендә Төньяк Америкада, 2006 елның 16 июнендә Европада һәм 2007 елның 25 октябрендә Австралиядә чыгарылды. ATV: Quad Frenzy биш төрле уен режимын күрсәтә, алар төрле мохиттә узучы ATV (бөтен җир машинасы) чабышы тирәсендә. Уенга күзәтү критик иде; уен Metacritic-ның 35% җыелган баллын гына алды.
ATV: _Quad_Power_Racing / ATV: Quad Power Racing:
ATV: Quad Power Racing - бу Climax Development тарафыннан эшләнгән һәм Acclaim Entertainment тарафыннан PlayStation өчен Acclaim Sports баннеры астында бастырылган видео-уен. Ике елдан соң Game Boy Advance чыгарылды һәм Tantalus Interactive тарафыннан эшләнде һәм AKA Acclaim баннеры астында чыгарылды. Алга таба ATV: Quad Power Racing 2 2003-нче елда алтынчы буын консолларында чыгарылды.
ATV: _Quad_Power_Racing_2 / ATV: Quad Power Racing 2:
ATV: Quad Power Racing 2 - Climax Brighton тарафыннан эшләнгән һәм Acclaim Entertainment тарафыннан PlayStation 2, GameCube һәм Xbox өчен AKA Acclaim ярлыгы астында бастырылган видео уен. Бу ATV-ның дәвамы: Quad Power Racing. Уен өч тәгәрмәчле ATV-ны кертү белән аерылып тора, бүтән видео-уеннарда күренми һәм 1980-нче еллар ахырыннан реаль дөньяда сатылмый.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...