Thursday, June 30, 2022

De Jonquieres group


De_Havilland_Comet / De Havilland Кометасы:
Де Гавилланд DH.106 Комета дөньяда беренче коммерция реактив очкыч булды. Бөек Британиянең Гертфордширдагы Хатфилд Аэродромында де Гавилланд тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән Комета 1 прототибы беренче тапкыр 1949-нчы елда очкан. Анда аэродинамик яктан чиста дизайн бар, канат тамырларына күмелгән дүрт де Гавилланд Ghost турбожет двигателе, басымлы кабина һәм зур квадрат тәрәзәләр. Бу чор өчен ул чагыштырмача тыныч, уңайлы пассажирлар кабинасын тәкъдим итте һәм 1952-нче елда дебютта коммерцияле вәгъдә бирде. Авиакомпания хезмәтенә кергән бер ел эчендә проблемалар барлыкка килә башлады, өч комета унике ай эчендә югары игълан ителгән аварияләрдә, газаплардан соң югалды. очышта катастрофик. Шуларның икесе һава торышындагы металл ару нәтиҗәсендә структур уңышсызлык аркасында килеп чыккан, ул вакытта ул аңлашылмаган күренеш; икенчесе каты һава торышы белән очыш вакытында аэродромның чиктән тыш кысылуы аркасында. Комета хезмәттән алынды һәм киң сынады. Дизайн һәм төзелеш җитешсезлекләре, шул исәптән дөрес булмаган бөтерелү һәм кайбер квадрат тәрәзәләр тирәсендә стрессның куркыныч концентрацияләре. Нәтиҗәдә, комета овал тәрәзәләр, структур ныгытмалар һәм башка үзгәрешләр белән киң итеп эшләнде. Көндәш җитештерүчеләр үз самолетларын эшләгәндә Кометадан алган сабакларга игътибар итәләр. Сату беркайчан да тулысынча торгызылмаса да, яхшыртылган Комета 2 һәм Комета 3 прототибы яңадан эшләнгән Комета 4 сериясендә тәмамланды, ул 1958-нче елда чыккан һәм 1981-нче елга кадәр коммерция хезмәтендә калган. Комета шулай ук ​​VIP, медицина кебек төрле хәрби рольләргә яраклаштырылган. һәм пассажир транспорты, шулай ук ​​күзәтү; Тикшеренү платформасы буларак кулланылган соңгы Комета 4 соңгы очышын 1997-нче елда ясады. Иң киң модификация нәтиҗәсендә махсус диңгез патруле туемы барлыкка килде, Хакер Сиддели Нимрод, ул 2011 елга кадәр Король һава көчләре белән хезмәт иткән, 60 елдан артык. Кометаның беренче очышыннан соң.
De_Havilland_DH.14_Okapi / De Havilland DH.14 Окапи:
Де Гавилланд DH.14 Окапи 1910-нчы елларда Британиядә ике урынлы бомбардировщик булган, де Гавилланд төзегән. Очкыч Airco DH.4 һәм DH.9 алыштыру рәвешендә эшләнгән, ләкин ул беркайчан да җитештерүгә кермәгән.
De_Havilland_DH.15 / De Havilland DH.15:
De Havilland DH.15 Gazelle BHP Атлантик двигателе өчен сынау двигателе, 1919–20 елларда очыш сынаулары өчен де Гавилланд DH.9Aдан үзгәртелгән. Берсе генә төзелгән.
De_Havilland_DH.18 / De Gavilland DH.18:
Де Гавилланд DH.18 1920-нче елларда де Гавилланд төзегән бер двигательле Британия бипланлы самолеты иде.
De_Havilland_DH.27_Derby / De Havilland DH.27 Дерби:
Де Гавилланд DH.27 Дерби зур двигательле биплан иде, авыр көн бомбардировщик һава министрлыгы спецификациясе өчен эшләнгән. Ул җитештерүгә ирешмәгән.
De_Havilland_DH.34 / De Havilland DH.34:
De Havilland DH.34 1920-нче елларда де Гавилланд авиатөзелеш компаниясе төзегән бердәнбер двигательле Британия биплан очкычы иде. 12 төзелгән, DH.34 Imperial Airways һәм аннан алдагы кешеләр белән берничә ел хезмәт иткән.
De_Havilland_DH.37 / De Gavilland DH.37:
Де Гавилланд DH.37 1920-нче еллардагы Британиянең өч урынлы спорт бипланы иде, авиатор Алан Самуэль Батлер өчен де Гавилланд тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән.
De_Havilland_DH.50 / De Havilland DH.50:
De Havilland DH.50 1920-нче елларда Британиянең бер двигательле бипланлы транспорты иде, де Гавилланд Стаг Лейн Аэродромында, Edgware, һәм Австралия, Бельгия һәм Чехословакиядә лицензия белән төзелгән.
De_Havilland_DH.51 / De Havilland DH.51:
De Havilland DH.51 - 1920-нче еллар Британиянең өч урынлы гастроль бипланы, де Гавилланд тарафыннан Стаг Лейн Аэродромында, Edgware.
De_Havilland_DH.52 / De Havilland DH.52:
Де Гавилланд DH.52 бер урынлы, биек канатлы плитер иде, 1922 призына конкурста катнашучы буларак. Икесе төзелде, ләкин канаттагы торсиональ катгыйлык контроль проблемаларга китерде һәм DH.52 тиз ташланды.
De_Havilland_DH.53_Humming_Bird / De Havilland DH.53 Humming Bird:
De Havilland DH.53 Humming Bird - Британиянең бер урынлы, бер двигательле, аз канатлы моноплан җиңел самолеты 1920-нче елларда очкан.
De_Havilland_DH.60_Moth / De Havilland DH.60 Күя:
De Havilland DH.60 Moth - 1920-нче елларда Британиянең ике урынлы гастрольләре һәм өйрәнү самолетлары, алар де Гавилланд авиатөзелеш компаниясе тарафыннан самолетлар сериясенә әверелгән.
De_Havilland_DH.65_Hound / De Havilland DH.65 Hound:
De Havilland DH.65 Hound 1920-нче елларда Британиянең ике урынлы бомбардировщиксы иде, де Гавилланд Стаг Лейн Аэродромында.
De_Havilland_DH.71_Tiger_Moth / De Havilland DH.71 юлбарыс көе:
De Havilland DH.71 Тайгер Мот Британиянең бер урынлы монопланы иде, ул югары тизлекле очышны тикшерү һәм Cirrus өчен двигательләрне сынау өчен эшләнгән. Икесе генә төзелгән.
De_Havilland_DH.72 / De Havilland DH.72:
Де Гавилланд DH.72 Бөек Британиянең өч двигательле биплан бомбардировщикы булган, Викерс Вирджинияне алыштыру өчен эшләнгән. Ул производствога кермәгән.
De_Havilland_DH.77 / De Havilland DH.77:
Де Гавилланд DH.77 1920-нче еллар ахырындагы Британия сугыш самолеты иде. Британия Корольлегенең Airава Көчләре өчен тиз күтәрелү интерсепторы итеп уйланган, DH.77 чагыштырмача аз көчле двигатель белән эшләнгән җиңел аз канатлы моноплан. Искиткеч күрсәткечләргә карамастан, бер генә самолет төзелде, Hawker Fury бипланына өстенлек бирелә.
De_Havilland_DH.88_Comet / De Havilland DH.88 Комета:
Де Гавилланд DH.88 Кометасы - Британиянең ике урынлы, ике двигательле де-Гавилланд авиатөзелеш компаниясе төзегән самолет. Ул 1934-нче елда Англия-Австралия МакРобертсон Бөек Британиядән Австралиягә кадәр узышта катнашу өчен эшләнде. Кометаның үсеше абруйлы проект та, заманча техниканы куллануга да кертелде. Ул узышның конкрет таләпләре тирәсендә эшләнгән. Агачтан ясалган булуга карамастан, ул иң югары тизлекле самолетның барлык элементларын бер аэродромга керткән беренче Британия самолеты - стресслы тире төзелеше, кантильвер монопланы очу өслеге, тартыла торган вагон, десант плиталары, үзгәрүчән питель һәм ябык. кокпит. Ярыш өчен өч комета җитештерелде, барысы да шәхси хуҗалар өчен очкычка 5000 £ ташламалы бәядә. Очкыч тиз үсеш циклын кичерде, беренче очышны ярышка алты атна кала гына башкарды. Комета G-ACSS Гросвенор йорты җиңүче булып чыкты. Ярыштан соң тагын ике комета төзелде. Комета узыш вакытында да, аннан соң да, шулай ук ​​алдагы ярышларда катнашып, күп авиация рекордларын куйды. Берничә мисал милли хөкүмәтләр тарафыннан сатып алынды һәм бәяләнде, гадәттә почта самолетлары. Ике комета, G-ACSS һәм G-ACSP, сакланып калганнар, шул ук вакытта тулы масштаблы репликалар да төзелгән.
De_Havilland_DH_108 / De Gavilland DH 108:
Де Гавилланд DH 108 "Карлыгач" 1945 елның октябрендә Джон Карвер Мидовс Кыш бабай эшләгән Британия эксперименталь самолеты иде. . Башта Комета авиакомпаниясенең тәкъдим ителгән иртә койрыксыз дизайны өчен түбән һәм югары субсоник тизлектә канат эшкәртү характеристикаларын бәяләү өчен эшләнгән, DH 108 өч мисалы Airава министрлыгының E.18 / 45 спецификациясенә төзелгән. Комета өчен гадәти койрык кабул ителгәч, самолет урынына суперсоник тизлеккә кадәр канат эшкәртүен тикшерү өчен кулланылды. Өч прототипның барысы да үлемгә китергән аварияләрдә югалды.
De_Havilland_Dolphin / De Havilland Dolphin:
Де Гавилланд DH.92 Дельфин 1930-нчы елларда Британия прототибы җиңел биплан самолеты булган һәм де Гавилланд авиатөзелеш компаниясе тарафыннан төзелгән һәм төзелгән.
De_Havilland_Don / De Havilland Don:
Де Гавилланд DH.93 Дон 1930-нчы елларда Британиянең күп рольле өч урынлы тренировка самолеты иде.
De_Havilland_Doncaster / De Havilland Doncaster:
Де Гавилланд DH.29 Донкастер Британиянең озын диапазонлы югары канатлы монопланы булган, 1920-нче елларда де Гавилланд төзегән.
De_Havilland_Dormouse / Де Гавилланд тулай торагы:
De Havilland DH.42 тулай торагы һәм аның ике варианты Гавилланд DH.42A Динго I һәм II ике урынлы бер двигательле бипланнар иде, алар сугыш-разведка һәм армия хезмәттәшлеге ролендә эшләнгән. Алар җитештерүгә ирешә алмады.
De_Havilland_Dove / De Havilland Күгәрчен:
Де Гавилланд DH.104 Күгәрчен - де Гавилланд тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән Британия кыска очкыч. Сугышка кадәрге Dragon Rapide бипланының моноплан варисы булган дизайн Брабазон Комитеты докладыннан алынган, ул башка самолет төрләре арасында авиакомпанияләр өчен Британия конструкторы кыска юл белән туклануны таләп иткән. Күгәрчен популяр самолет булган. һәм 1946-1967 еллар арасында 500-дән артык самолет җитештерелгән Бөек Британия сугышыннан соңгы иң уңышлы гражданнар конструкцияләренең берсе дип санала. һәм тип шулай ук ​​чит ил хәрби көчләре белән хезмәт күрсәтте. Күгәрченнең озынрак дүрт двигательле үсеше, дөньяның аз үсеш алган өлкәләрендә куллану өчен, Герон иде. Күгәрченнең шактый яңадан эшләнгән варианты Австралиядә Гавилланд Австралия DHA-3 Drover буларак төзелгән.
De_Havilland_Dragon / De Havilland Dragon:
De Havilland DH.84 Dragon - уңышлы кечкенә коммерция самолеты, ул де Гавилланд компаниясе тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән.
De_Havilland_Dragon_Rapide / De Havilland Dragon Rapide:
De Havilland DH.89 Dragon Rapide - 1930-нчы еллардагы кыска юллы биплан самолеты, Британия авиатөзелеш компаниясе де Гавилланд. 6-8 пассажирны сыйдыра алырлык, ул чагыштырмача примитив фанера төзелешенә карамастан, экономияле һәм ныклы һөнәрне исбатлады. 1930-нчы еллар башында эшләнгән Dragon Rapide асылда дүрт двигательле DH.86 Expressның кечерәк, икеләтә двигательле версиясе иде, һәм аның киң таралган канатлары, ярминкәләре һәм Gipsy Six двигательләре кебек уртак функцияләр белән уртаклашты. Башта "Аждаһа Алты" дип аталган, төре "Dragon Rapide" дип сатылган, соңрак "Rapide" дип аталган. 1934 елның җәендә кертелгәч, ул авиакомпанияләр һәм шәхси граждан операторлары белән популяр самолет булып, эчке куллануга өстәп, чит ил сатуларына иреште. Икенче бөтендөнья сугышы башлангач, күпчелек гражданнар рапидлары Король һава көчләре (RAF) һәм Король Хәрби-Диңгез Флоты белән хезмәт итүгә тәэсир иттеләр. Хавилланд Домини исеме белән хәрби хезмәттә искә алына, бу төр радио һәм навигация күнегүләре, пассажирлар йөртү һәм элемтә миссияләрендә кулланыла. Британия тренинг самолетларының мәгариф берләшмәләре белән исемнәре булган, һәм домини - мәктәп укытучысы өчен Шотландия термины. Сугыш вакытында йөзләгән өстәмә Доминияләр дә төзелгән. Башка Rapides Бөек Британия авиакомпанияләре белән сугыш вакытында Ассошиэйтед Авиакомпания уртак комитеты (AAJC) ярдәме белән эшләвен дәвам иттеләр. Сугыштан соң күп хәрби самолетлар граждан хезмәтенә кайтарылды. Икенче бөтендөнья сугышы беткәннән соң озак та үтми, де Гавилланд Dragon Rapide алмашынуны, Гавилланд күгәрченен тәкъдим итте.
De_Havilland_Dragonfly / De Havilland Dragonfly:
Де Гавилланд DH.90 Dragonfly - 1930-нчы елларда Британиянең ике двигательле люкс экскурсиясе бипланы, Хатфилд аэродромында де Гавилланд авиатөзелеш компаниясе тарафыннан төзелгән.
De_Havilland_Engine_Company / De Havilland двигатель компаниясе:
Де Гавилланд двигатель компаниясе де Гавилланд авиатөзелеш компаниясенең нәселе иде, ул 1926-нчы елда мәшһүр де Гавилланд Гипси аэро-двигателе җитештерә торган «Гавилланд авиатөзелеш компаниясенең двигатель бүлеге» булып тормышны башлап җибәрде. Компания 1961-нче елда Бристоль Сиддели (BSEL) двигательләре белән кушылды, аннары BSEL 1968-нче елда Rolls-Royce Limited өлешенә әверелде.
De_Havilland_Express / De Havilland Express:
Де Гавилланд Экспрессы, шулай ук ​​де Гавилланд DH86 дип аталган, дүрт двигательле пассажир самолеты, Гавилланд авиатөзелеш компаниясе тарафыннан 1934 - 1937 арасында.
De_Havilland_Firestreak / De Havilland Firestreak:
De Havilland Firestreak - Британиянең беренче буыны, пассив инфракызыл хоминг (җылылык эзләү) һава-һава ракетасы. Ул 1950-нче еллар башында де Гавилланд Пропеллерс (соңрак Хакер Сиддели) тарафыннан эшләнгән, 1957-нче елда хезмәткә кергән. Бу корал Кораллы Хәрби Көчләр (RAF) һәм Флот Хәрби Армия белән актив хезмәткә кергән беренче корал, инглиз электр яшен җиһазландырылган. , Гавилланд диңгезе Виксен һәм Глостер Явелин. Бу арткы ягы, ут һәм оныту коралы иде, максатның ике ягына да 20 градус һөҗүм кыры. "Зәңгәрсу Джей" салават күпере коды астында эшләнгән, Firestreak хезмәткә кергән өченче җылылык эзләүче ракета. АКШ AIM-4 Falcon һәм AIM-9 тротуар, икесе дә узган ел хезмәткә керделәр. Бу конструкцияләр белән чагыштырганда, Firestreak зуррак һәм икеләтә авыррак иде, зуррак сугыш башын күтәреп. Тизлек һәм диапазон ягыннан аның охшаш эше бар иде. Бу шулай ук ​​бик катлаулы система иде, гадәти булмаган эчке дизайн белән, самолетны труба нигезендәге электроника өчен суытуны һәм җылытуны тәэмин итүне таләп итә, төрле хәрәкәтләнүче өлешләр туңмас өчен. "Зәңгәр Веста" камилләштерелгән версия, Оператив таләп F.155 проекты кысаларында эшләнде, ләкин бу проект 1957-нче елда юкка чыкканда тәмамланды. . Бу транзисторизацияләнгән электрониканы һәм эчке дизайнны бик гадиләштерде. Код исемен саклап, ул Яшен һәм Диңгез Виксенында Hawker Siddeley Red Top булып хезмәткә керде. Кызыл Топ Яшеннең башлангыч версияләрендә йөртелмәгән, һәм Firestreak соңгы RAF Яшен пенсиягә чыкканчы 1988-нче елга кадәр хезмәт иткән.
De_Havilland_Flamingo / De Havilland Flamingo:
Де Гавилланд DH.95 Фламинго 1938 елның 22 декабрендә беренче тапкыр очкан Британиянең ике двигательле югары канатлы моноплан очкычы иде. Икенче бөтендөнья сугышы вакытында кайберләрен Король һава көчләре (RAF) транспорт һәм гомуми элемтә бурычы итеп кулландылар.
De_Havilland_Fox_Moth / De Havilland Fox Moth:
DH.83 Fox Moth 1930-нчы еллардан алып уңышлы кечкенә биплан пассажир самолеты иде, Гавилланд авиатөзелеш компаниясе җитештергән бер Гавилланд Гипси Майор I инверсия двигателе белән эшләнгән. Очкыч 1931 азагында аз чыгымлы һәм экономияле җиңел пассажир самолеты итеп эшләнгән. Двигатель, койрык самолеты, фин, руль һәм канатлар кебек күп компонентлар Гавилланд DH.82 өчен кулланылганга охшаш иде, аннары Тайгер Мотасы күп күләмдә хәрби тренер булып төзелде. Болар максатчан төзелгән агачтан, фанера белән капланган фузеляжга урнаштырылды (лононнар: пилотның көле алга, Ситка чыршысы). Пилот кечкенә пассажирлар кабинасы артында күтәрелгән кокпитта утырды, гадәттә кыска дистанция өчен өч урынга урнаштырылган. "Тизлек моделе" түбә белән ярминкә белән җиһазландырылган. Космосны саклау өчен канатлар бөкләнгән.
De_Havilland_Ghost / De Gavilland Ghost:
Де Гавилланд арбасы (башта Халфорд H-2) де Гавилланд двигатель компаниясенең производствога керү өчен турбожет двигателенең икенче дизайны һәм авиакомпания хезмәтенә кергән дөньяда беренче газ турбинасы двигателе (BOAC белән). Ghost de Gavilland Venom, de Havilland Comet һәм SAAB 29 Tunnan белән эшләде. Бу Гоблинның масштаблы үсеше иде. 1948 елның 23 мартында Джон Каннингем 59,446 фут (18,119 м) яңа дөнья биеклегенә иреште. Ул Гамлин двигателен Ghost двигателе белән алыштыру һәм киңәйтелгән канат очларын урнаштыру белән үзгәртелгән Vampire Mk I очты.
De_Havilland_Ghost_ (V8) / De Gavilland Ghost (V8):
Де Гавилланд Арбасы Британия V-8 аэро двигателе иде, ул 1928 елда беренче тапкыр эшләде.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...