Friday, September 30, 2022

GB City


GAY.tv/GAY.tv:
GAY.tv, 2002-нче елда, LGBT, яки лесбиян, гей, бисексуал һәм трансгендер, аудиториягә юнәлтелгән бердәнбер Италия телеканалы иде. 2008 елның 18 декабрендә, аз керем аркасында, ул операцияләрне туктатты һәм барлык эшчәнлекне сайтка юнәлтте. 13 сентябрьдә GAY.tv телевизион шоудан оригиналь материалны кайтарган яңа сайт ачты.
GAY_World_Anal_Champion / GAY Дөнья Анал Чемпионаты:
GAY (үзегезнекен алыгыз) Анал буенча дөнья чемпионаты (GAY 世界 ア ナ ル 王座, GAY Секай Анару-Кыū Ōза) - DDT Pro-Wresting Япония пропагандасында актив булмаган профессиональ көрәш чемпионаты. Титул 2005-нче елда Такао Омори Даншоку Диноны җиңгәндә, Pro Wrestling Zero1-Max Survivor 72H турының беренче көнендә титулны яулап алу өчен барлыкка килде.
GAYtv / GAYtv:
Гей телевидениесе Бөек Британиядән шифрланган язылу каналы иде, ул Sky һәм Virgin Media телевидение платформасы аша көн саен 20:00 дән 05:30 га кадәр, гей ир-атларга каршы. 2004-нче елда ачылган канал күбесенчә каты эчтәлеккә юнәлтелде, ләкин соңрак кертелгән шоулар. Лагуна Пляж Мәхәббәте һәм йомшак материал кебек. 2007 елга кадәр ул Күк платформасында бердәнбер гей олылар каналы иде, һәм ир-ат хуҗалары белән моның бик аз мисалларының берсе булган регуляр рәвештә турыдан-туры трансляцияләнгән олылар чат телевизион тапшыруы. Бу X Callgirls Live телевидениесе белән бер студиядә яздырылды. 2008 елның 22 апрелендә гей телевидение Virgin Media каналына 485 кушылды. Sky EPG каналында аның номеры ике тапкыр үзгәрде, 940 (2007 елда) 923 каналына (2010 елда) ) аннары 953 каналына. 2011 елның 7 апрелендә гей телевидение Sky 953 каналыннан алынды һәм 879 каналдагы EPG танышу бүлегенә Флирт ТВ (шулай ук ​​RHF Productions) өстәлде. шул ук көнне. Ләкин, канал бүтән порнографик каналлар белән беррәттән, Virgin's On-Demand сервисында эшләвен дәвам итә.
Газ / Газ:
ГАЗ яки Горковский Автомобилный Завод (русча: ГАЗ яки Го́рьковский авобоби́льный зауд, яктыртылган. Бу GAZ Group Holding-ның төп бүлендек компаниясе, ул үзе төп элемент индустриаль төркеменә керә. "Россия Машиналары" ОАО ГАЗ белән идарә итүче акционер.
GAZ-12_ZIM / GAZ-12 ZIM:
ZIM-12 (русча: ЗИМ-12) 1950 елдан 1960 елга кадәр Горький автомобиль заводы (GAZ) җитештергән Советның тулы размерлы машинасы иде. Бу GAZ җитештергән һәм танылган беренчесе. сикереп торучы газель бизәк. Машина югары һәм урта дәрәҗәдәге Совет номенклатурасына хезмәт итәр өчен төзелгән, ләкин такси һәм ашыгыч ярдәм машинасы буларак та җиңел булган. Аның варисларыннан аермалы буларак, ZIM бердәнбер совет башкаручы сыйныфы иде, ул шәхси милек өчен мөмкин булган. Барлыгы 21,527 мисал төзелгән.
GAZ-13 / GAZ-13:
GAZ-13 Chaika (Seagull) - Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) 1959 - 1981 елларда аның Чайка маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль.
GAZ-14 / GAZ-14:
GAZ-14 Чайка - Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) 1977 - 1988 елларда Чайка маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль.
GAZ-21 / GAZ-21:
GAZ M21 Идел - Советлар Союзында GAZ (Горковский Автомобильный Завод, инглизчә "Горький автомобиль заводы") 1956 - 1970 елларда җитештерелгән автомобиль. Идел исемен йөртүче беренче машина 1950 нче еллар башында эшләнгән. Волгас җирне чистарту белән төзелгән (бу аңа "югары" кыяфәт бирә, охшаш дизайндагы Көнбатыш машиналарының "аз озын" күренешенә каршы), каты асылмалы, көчле һәм кичерүче двигатель, һәм ишетелмәгән масштабта дат үткәрмәү. 1950 нче елларда. Идел стилистик яктан ул кертелгән чорның төп Америка җитештерүчеләре белән туры килде, һәм алгы утыргыч, тәмәке яктырткыч, җылыткыч, тәрәзә югыч һәм өч дулкынлы радио кебек люкс үзенчәлекләрне үз эченә алды. 1959-нчы елда алты цилиндрлы GAZ машиналары туктатылгач, GAZ M-21 Идел иң зур һәм иң люкс машина булып рәсми рәвештә СССРда аерым хуҗаларга сатылган; аның бик югары бәясе күпчелек машина сатып алучылар өчен мөмкин булмаса да, барлыгы 639,478 машина җитештерелгән.
GAZ-2332_CityVan / GAZ-2332 CityVan:
GAZ-2332 / GAZ CityVan (рус. ГАЗ-2332) Россия автомобиль җитештерүче компаниясе тарафыннан эшләнгән һәм 2006-нчы елда үсешнең алдынгы этабында прототип буларак тәкъдим ителгән җиңел вагон. Вагон ике урынга утыру һәм йөк белән күрсәтелде. 500 дән 1000 кг кадәр йөртә ала торган мәйдан. Ул 2492cc Chrysler бензин / бензин двигателе белән эшләнгән, 137 PS (101 кВт; 135 ат көче) җитештерә, Идел Сибер пассажир машинасының көчлерәк версияләренә туры килгән блокны кулланып. Тапшыру вагоны кебек үк, җитештерүче биш кешегә утырган пассажир йөртүче версиясен тәкъдим итәргә ниятләде. 2006-нчы елда күләм күләме җитештерү 2007-нче елда башланыр дип алдан әйтелгән иде, ләкин бер елдан соң компания финанслары тагын да киңәйде һәм GAZ CityVan җитештерүгә кермәде.
GAZ-24 / GAZ-24:
GAZ-24 "Идел" - Горький автомобиль заводы (Горковский Автомобилный Завод, GAZ) 1970 - 1985 елларда аның Идел маркасы буыны буларак җитештерелгән машина. Күпчелек үзгәртелгән версия (диярлек, үзгәртелгән иске тәндә яңа машина) - GAZ-24-10 - 1985 елдан 1992 елга кадәр җитештерелгән. Бельгиядә җыелган яңартылган модельләр Көнбатыш Европа базары өчен Scaldia-Volga M24 һәм M24D итеп сатылды. .
GAZ-3102 / GAZ-3102:
GAZ-3102 Идел - Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) 1982 - 2010 елларда аның Идел маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль.
GAZ-31029 / GAZ-31029:
GAZ-31029 Идел - Горковский Автомобильный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) 1992 - 1997 елларда Идел маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль.
GAZ-3105 / GAZ-3105:
GAZ-3105 - 1992 - 1996 елларда Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) җитештергән автомобиль.
GAZ-3110 / GAZ-3110:
GAZ-3110 Идел - Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) тарафыннан 1996-2004 елларда Идел маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль.
GAZ-31105 / GAZ-31105:
GAZ-31105 Идел - Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) 2004-2009 елларда Идел маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль. GAZ-31105 GAZ-3110 модернизациясенең икенче этабы иде, билгесе 2004 елның гыйнварыннан җитештерелгән машиналарга кулланылса да, механик үзенчәлекләр бер ел элек кертелгән иде, һәм кайбер тышкы әйберләр аерым партияләрдә стандарт яки факультатив булган. башкалар.
GAZ-3111 / GAZ-3111:
GAZ-3111 Идел - Горковский Автомобилный Завод (GAZ, Горький Автомобиль Заводы) 1998-2004 елларда Идел маркасы буыны буларак җитештерелгән автомобиль. GAZ-3111 2000-нче елда җибәрелергә тиеш иде, ләкин заводның яңа хуҗасы Олег Дерипаска машинаны визуаль яктан тәэсир итмәде һәм машинаның югары бәясе сатуга кызыксыну уятмады, нәтиҗәдә 428 машина гына төзелде. производствога кадәрге партия. Шуңа да карамастан, машина төп Иделнең чираттагы фасилифтына тәэсир итте - GAZ-31105, ул яңадан эшләнгән фасия белән, ниһаять, Идел архаик кингпиннарын 2004-нче елда алгы асмадан коткарды.
GAZ-33097 / GAZ-33097:
GAZ-33097 - Россия GAZ заводы төзегән 2000 кг авырлыктагы транспорт йөк машинасы. GAZ-33097 авыр җирләрдә һәм начар һава шартларында йөк ташуны тәэмин итү өчен эшләнгән. Ул электр рулье, камера тибындагы үз-үзен блоклаучы дифференциаль йөртүләр һәм басымны көйләү системасы белән радиаль шиналар белән җиһазландырылган. Бу GAZ-66-40 йөкле машинаның үсеше.
GAZ-46 / GAZ-46:
GAZ-46, армия билгесе MAV (русча, малый аваром водоплавающий, кечкенә йөзүче машина), Советта ясалган җиңел дүрт тәгәрмәчле амфибия хәрби машинасы, 1950-нче елларда хезмәткә керә һәм Көнчыгыш Блокның күп союздаш көчләре тарафыннан кулланыла. . Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Канада, Британия һәм АКШ Россиягә бик күп хәрби материал җибәрделәр. Алар арасында 6 × 6 DUKW һәм 4 × 4 Ford GPA кебек джиплар, йөкле машиналар, амфибияле машиналар бар иде. Соңгысы ир-атларга һәм җиһазларга Көнчыгыш Европаның күп елгаларын узарга һәм немецларга каршы көрәшергә ярдәм иттеләр. Мондый машиналарның казанышларын күреп, сугыштан соң, Россия ике охшаш машинаны эшләргә булды, эчке автомобиль детальләрен, BAV, DUKW эквивалентын һәм MAV, Ford GPA эквивалентын кулланып. Форд GPA 'Seep' союздаш солдатлар тарафыннан начар кабул ителү сәбәпле, аларның күбесе АКШ Кредит-Аренда программасы буенча Россиягә җибәрелде, 1943-нче елда производство вакытыннан алда туктатылганчы. NAMI тикшеренү институты NAMI-011 прототибын эшләде. GAZ-67B детальләрендә, 1949-нчы елда. GAZ-69 белән алыштырылырга тиеш. Нәтиҗәдә, GAZ-46 4 × 4 ярым тонналы җиңел йөкле машинаның рамкасы һәм өлешләре ярдәмендә яхшыртылган GAZ-46 моделе төзелде, шуның җитештерүе 1952-нче елда Горький заводы белән башланган. GAZ-46 MAV-ның төп функцияләре ир-атлар һәм материаллар өчен күлләр һәм елгалар аша җиңел эш итү, шулай ук ​​елга разведкасы ясау иде. Илленче еллар ахырына соңгы роль BRDM-1 өчен сакланды, күпкә көчлерәк 4 × 4 амфибияле машина. GAZ-46 MAV хәзерге GAZ 4 × 4 "джип" механикасын кулланган, шулай ук ​​яхшырак күтәрелү өчен бераз зуррак ясалган, һәм аның дизайны сугыш чоры Ford GPA белән рухландырылган. "Seep" шикелле, аның корпусы тулысынча корычтан, корыч шасси белән эретелгән. Таблицасы бер үк: алгы өлештә двигатель бүлмәсе, үзәктә экипаж бүлмәсе, запас тәгәрмәч горизонталь арткы палубага куелган. Машина йөртүче һәм командирның алгы өлешендә өч урынлы эскәмия бар. Windил тәрәзәсен бөкләргә була, кирәк булса, кокпитны ябу өчен капка куярга мөмкин. Двигатель кул белән өч тизлектәге тизлек тартмасы һәм ике тизлектәге тапшыру корпусы белән тоташтырылган. Шулай ук, су этәрү өчен винтовка бар, электр сүндерү белән идарә итә, һәм руль яхшы маневр белән тәэмин итә. Алгы һәм арткы асма яфраклы каты тере уклар формасында. Аның алгы һәм арткы һәм дүрт тәгәрмәчле машинасы аркасында GAZ йөзү алдыннан акыллы елга ярларын идарә итә ала.
GAZ-51 / GAZ-51:
GAZ-51 (Газон кушаматы) GAZ җитештергән совет машинасы иде. Аның беренче прототиплары Икенче бөтендөнья сугышы беткәнче ясалган һәм Studebaker US6 тәэсирендә. Масса-күләм җитештерү 1946-нчы елда башланган. 2,5 тонна 4 × 2 стандарт вариант 1947-нче елда 2 тонналы 4 × 4 GAZ-63 белән кушылган. Ике вариант та 70 PS (51 кВт) 6 цилиндрлы 3485 цк двигатель белән эшләнгән. GAZ-63s 1968 елга кадәр кайбер үзгәрешләр белән җитештерелгән һәм GAZ-51 җитештерү 1975 елның 2 апреленә кадәр дәвам иткән. Йөк машиналары шулай ук ​​Совет лицензиясе нигезендә Польшада (Люблин-51), Төньяк Кореяда (Сунгри-58) җитештерелгән. һәм Китай (ueжин NJ-130 буларак).
GAZ-53 / GAZ-53:
GAZ-53 - 1961 - 1993 арасында GAZ җитештергән 3,5 тонналы 4х2 йөк машинасы. Беренче булып GAZ-53F буларак кертелде, аңа 1962 елда диярлек 2,5 тонналы GAZ-52 кушылды, ул 1989 елга кадәр җитештерелде. GAZ- 52 һәм GAZ-53 йөкле машиналар төрле яктырту системалары, тәгәрмәчләр һәм тонналар белән аерылып торалар: GAZ-52 2,5 тоннага кадәр йөк күтәрә алды, ә GAZ-53A 4 тоннага кадәр йөртә ала. 1961 елдан 1975 елга кадәр GAZ-53 элеккеге GAZ-51 белән бергә җитештерелә. GAZ-52/53 озын производствосын һәм аларның вариантларын исәпкә алып, серия Көнчыгыш Европада гадәти күренеш, алар 5-6 тонналы ZIL-130 белән ялгышмаска тиеш, ул гадәттә ачык зәңгәр төс белән дә буялган. алгы якта ак. GAZ тормозы вертикаль рәвештә бәрелә, һәм юнәлеш күрсәткечләре фаралар өстендә урнашкан. ZIL фаралар астында флэшерлар бар һәм аның тормозы горизонталь рәвештә ясалган.
GAZ-55 / GAZ-55:
GAZ-55 (русча: ГАЗ-55) 1930-нчы елларда Горковский Автомобильный Завод (GAZ) тарафыннан эшләнгән һәм Икенче бөтендөнья сугышы вакытында СССР тарафыннан кулланылган Совет хәрби ашыгыч ярдәм машинасы. Ул GAZ-AA моделенә нигезләнгән иде. Бары тик 9130 модель җитештерелгәндә, Кызыл Армия һаман да яралыларны йөртү өчен стандарт йөкле машиналарга таянган. Билгеле булганча, бу ашыгыч ярдәм машинасы җитештерү 1946-нчы елга кадәр дәвам иткән. Бер GAZ-55 Luftwaffe берәмлеге тарафыннан кулга алынган.
GAZ-5903V_Ветлуга / GAZ-5903V Ветлуга:
GAZ-5903V Ветлуга - Россиянең авыр янгын сүндерү машинасы, үзгәртелгән BTR-70 амфибия бронялы персонал ташучы, зур вертикаль күчерелгән туретта тышкы урнаштырылган янгын сүндерү системасы. Туретта порошок янгын сүндерү химиясе белән тутырылган 11 зур трубка бар. Ул GAZ-59037 дан алынган. Аның максаты - зур, куркынычлы сәнәгать янгыннарын сүндерү, шартлау куркынычы булган башка төрле хәлләрне чишү. Экипажның элемтә системасы, фильтрланган вентиляция бар. Өстәмә кораллар һәм җиһазлар да йөртелә. Автомобиль 11 трубаның һәрберсен ике тапкыр яндырыр өчен, алдан әзерләнгән сүндергеч порошокны йөртә, һәм аерым трубканы ике тапкыр яндыра алырлык җитәрлек йөкләү. Порошок контроль һава шартлаулары белән куыла, шуңа күрә ысул пульслы ыргыту яки импульслы янгын сүндерү дип атала.
GAZ-61 / GAZ-61:
GAZ-61 - САССР җитештерүче дүрт тәгәрмәчле машина, GAZ-M2 дизайнеры В.А.
GAZ-64 / GAZ-64:
GAZ-64 - GAZ ясаган 4х4 машина (Горковский Автомобилный Завод, Горький автомобиль заводы дип тәрҗемә ителә, ул башта Форд һәм Советлар Союзы хезмәттәшлеге иде), алдагы GAZ-61 урынына иреште. Аның дизайны Виталий Грачев белән алып барылды. Дизайн процессы бик тиз булды, берничә атна гына.
GAZ-66 / GAZ-66:
GAZ-66 - совет һәм соңрак Россия 4x4 бөтен юл (читтән) GAZ җитештергән хәрби йөк машинасы. Бу Совет Армиясенең моторлы пехота өчен төп йөк машиналарының берсе иде һәм хәзерге Совет Союзы илләрендә дә эшли. Аның исеме шишига (шишига), шишарик (шишарик) / шешерик (усерик), труеман (Себердә). Бу төрдәге миллионга якын машина хәрби һәм граждан куллану өчен төзелгән. GAZ-66 ышанычлылыгы, гадилеге һәм юл читендәге мөмкинлекләре аркасында дөньяның күп илләрендә легендар статус алды. 1960-нчы еллардан башлап GAZ-66 кораллы көчләр һәм юл читендәге энтузиастлар белән популяр. 1999-нчы елда җитештерү туктады, аның урынына GAZ-3308 җитештерелде.
GAZ-67 / GAZ-67:
GAZ-67 һәм GAZ-67B (1944 елның гыйнварыннан) гомуми максатлы дүрт тәгәрмәчле Совет хәрби машиналары 1943 елдан башлап GAZ тарафыннан төзелгән. Сугыш ахырында ул Икенче бөтендөнья сугышы джипына Совет эквиваленты иде. . GAZ-67 алдагы GAZ-64ның алга таба үсеше иде. Төп камилләштерү 1446 мм киңрәк трек булды. Аның шулай ук ​​ныгытылган шасси каркасы, зурайтылган ягулык танкы һәм башка камилләштерүләре бар иде. Ул бераз көчлерәк 54 ат көче (40 кВт) GAZ M1 4 цилиндрлы 3280 цк бензин двигателе белән эшләнгән, һәм иң югары тизлеге 90 км / сәг (56 миль). Производство 1943 елның 23 сентябрендә башланды (җитештерелгән беренче серияле машина). 1944 елның гыйнварыннан аны GAZ-67B алыштырды, алга таба механик камилләштерү.
GAZ-69 / GAZ-69:
GAZ-69 - 1953 - 1956 еллар арасында GAZ (ГАЗ, яки Горковский Автомобилный Завод, Горький Автомобиль Заводы) җитештергән дүрт тәгәрмәчле юл, бу җиңел йөкле машиналар классы булса да. машиналар GAZ-69s дип аталган.
GAZ-A / GAZ-A:
GAZ-A - пассажир машинасы, ул 1932 елдан 1936 елга кадәр GAZ тарафыннан җитештерелгән. Бу Советлар Союзында җитештерелгән беренче пассажир машинасы һәм 1930-нчы елдан Форд Модель А-ның төгәл күчермәсе. җирле халык, машинага "Газик" кушаматы бирелгән.
GAZ-AA / GAZ-AA:
GAZ-AA Горки автомобиль заводында 1932 - 1938 елларда җитештерелгән йөк машинасы иде, чөнки компаниянең GAZ бренды астында җитештерелгән беренче йөкле машинасы.
GAZ-AAA / GAZ-AAA:
GAZ-AAA GAZ җитештергән йөк машинасы иде. 1936 - 1943 елларда 37,373 берәмлек төзелгән. GAZ-AA һәм GAZ-MM кебек ул күбесенчә Ford Model AA йөкле машинасына нигезләнгән иде: 48
GAZ-M1 / GAZ-M1:
GAZ M1 ("Эмка" / "Эмка") 1936-1943 елларда Совет автомобиль җитештерүче GAZ җитештергән пассажир машинасы, аларның Горькийдагы заводында (хәзерге Нижный Новгород, Россия). Системалы җитештерү 1941-нче елда тәмамланды, ләкин завод детальләрне һәм компонентларны инвентаризацияләүдән машиналарны җыюны 1943-нче елга кадәр дәвам итә алды. Гомумән алганда, 62,888 GAZ M1 автомобильләре җитештерелде. Автомобиль җитештерү чорының күп өлеше Бөек Ватан сугышы (Икенче бөтендөнья сугышы) белән туры килде, һәм күбесе, гадәттәгечә, Эмкас армия тарафыннан персонал машинасы буларак кулланылды. GAZ M - FAI һәм BA-20 бронялы машина модельләре кебек төрле махсус версияләр чыгарылды. Соңрак машина Россиядә үз чорының иконасына әверелде, чагыштырмача популяр булган, һәм Советлар Союзы тарихында билгеләнгән чорның кино һәм фотографик образларында күрсәтелгән.
GAZ-M20_Pobeda / GAZ-M20 Победа:
GAZ-M20 "Победа" (русча: ГАЗ-М20 Победа; победа җиңү дигәнне аңлата) 1946 елдан 1958 елга кадәр Советлар Союзында җитештерелгән пассажир машинасы. Ул шулай ук ​​Польша Пассажирлар Автомобиль Заводына лицензияләнгән һәм FSO буларак җитештерелгән. Варшава. Гадәттә GAZ-M20 дип аталса да, ул вакытта оригиналь машинаның исеме "Молотовец" өчен M-20: M булган (GAZ заводы Вячеслав Молотов исеме белән аталган).
GAZ-MM / GAZ-MM:
GAZ-MM - урта йөкле йөк машинасы (4 класс 5 класс) 1938 - 1948 елларда Горки автомобиль заводында, аннары Ульяновский автомобиль заводында, 1956 елга кадәр. Йөк машинасы GAZның модернизацияләнгән варианты иде- AA йөкле машинасы, ләкин GAZ-M1 двигательен кулланып, машинаның көчен 50 ат көченә күтәрде. Заводтагы кайбер двигатель кытлыгы аркасында, кайберәүләр GAZ-MM йөк машиналарын массакүләм җитештерү 1940-нчы елда гына башланган дип саныйлар. GAZ-M1 двигателе беренче тапкыр GAZ-AAA һәм BA-10 машиналарында кулланылырга тиеш иде. 1942 елда йөк машинасының гадиләштерелгән варианты, GAZ-MM-V индексы материаль кытлык аркасында җитештерелә башлады, ләкин җитештерү чикләнгән. оригиналь "гадиләштерелмәгән" GAZ-MM дәвам итте. Бөек Ватан сугышы беткәч, GAZ-MM барлык вариантларын җитештерү тулысынча яңадан башланды, ләкин ул вакытта Горки заводы яңа GAZ-51 йөкле машинасын җитештерә иде, ул Studebaker US6 йөкле машинасының дизайны һәм үрнәгенә нигезләнгән. . Бу сәбәпләр аркасында, GAZ-MM йөк машинасы җитештерү Ульяновский автокомпаниясенә күчерелде, анда җитештерү 1956 елга кадәр дәвам итте, машина тулысынча туктатылганда.
GAZ_Chaika / GAZ Чайка:
GAZ Чайка (русча: Ча́йка), бу - үгез дигәнне аңлата, Советлар Союзыннан ясалган зиннәтле автомобиль (Горковский Автомобилный Завод, Горький Автомобиль Заводы дип тәрҗемә ителгән (русча: ГАЗ яки Го́рьковский автомоби́льный завод)). Автомобиль ZIL-111 лимузиныннан бер адым төшә. Чайка производствосы ике буыннан тора, 1959 - 1981 елларда GAZ-13 һәм 1977 - 1988 елларда GAZ-14.
GAZ_Ermak / GAZ Эрмак:
GAZ Ermak (русча: Ерма) - Валдай газында урнашкан Россия йөк машинасы. Бу рәсми рәвештә 2011 елның октябрендә "АгроТех-2011" тә тәкъдим ителде, сынау өчен сынау партиясе булдырылды. Ике прототип бар: 2,8 двигательле арткы тәгәрмәч һәм 3,8 двигательле тулы тәгәрмәч. Серияле җитештерү 2013 елга планлаштырылган. Планнар көйләнде һәм машина GAZon-Next урта йөкле машиналарның яңа гаиләсенә әверелде, алар GAZ-3307, GAZ-3309 һәм GAZ модельләрен алыштырырга тиеш. -3308 Садко. Чыгарылыш 2014 елның сентябрендә башланачак. Гаилә арткы версияле ике версия булачак - шәһәр һәм авыл өчен, һәм бер версия тулы тәгәрмәчле.
GAZ_Group / GAZ төркеме:
GAZ төркеме (русча: Группа ГАЗ) - төп офисы Нижный Новгородта урнашкан Россия автомобиль конгломераты. Ул Россиянең сигез төбәгендә 18 җитештерү корылмасын, шулай ук ​​сату һәм хезмәт күрсәтү оешмаларын үз эченә ала. GAZ Group - Россиядә коммерция машиналары җитештерүче әйдәп баручы компания. GAZ Группасы җиңел коммерция һәм урта йөкле машиналар (GAZ), PAZ, KAvZ, LiAZ автобуслары, машиналар, powertrain (YaMZ һәм UMZ) һәм автомобиль компонентлары җитештерә. Компаниянең базар өлешләре: җиңел коммерция машиналары сегментында якынча 50%, урта йөкле машиналар сегментында - 58%, тулы тәгәрмәчле йөкле машиналар сегментында - 42% һәм автобус сегментында - 65%. "GAZ Group" төп оешмасы - "GAZ" OJSC, "Идарә итү компаниясе" офисы GAZ төркеменә карый. "GAZ Группасы" - OAO GAZ тирәсендә консолидацияләнгән холдинг компаниясе, сәнәгать техникасы секторын берләштерә, алар нигездә OJSC GAZ бүлекчәләре. Идарә итү компаниясе GAZ Group 2006 елның 28 сентябрендә оешты һәм 100% "GAZ" OJSCнеке.
GAZ_Group_Bus_Division / GAZ төркем автобус бүлеге:
GAZ Группа Автобус Дивизионы - автобус җитештерүне күзәтүче GAZ Группасының бизнес берәмлеге. Ул берничә Россия автобус җитештерү компаниясен берләштерә. 2015-нче елдан башлап, GAZ Группасы барлык автобус җитештерү бүлекчәләре өчен бер бренд тәкъдим итте, һәм яңа җитештерелгән машиналарда хәзер GAZ компаниясенең болан билгесе бар.
GAZ_Sadko / GAZ Садко:
GAZ-3308 "Садко" (русча: Садко) - Россиядә төзелгән, 2,5 тонналы, 4 тәгәрмәчле йөк машинасы. Садко Горький автомобиль заводы (GAZ) тарафыннан җитештерелә. Ул Новгород циклының күп сызыкларында каһарман Садко исеме белән аталган. Садко производствода Садко Киләсе белән алыштырылды (Ру: САДКО Киләсе).
GAZ_Sobol / GAZ Собол:
GAZ Sobol (Sable for Russian Соболь) - 1998-нче елның ноябреннән Горький автомобиль заводы җитештергән Россия җиңел йөкле машиналар, вагоннар һәм микроавтобуслар сериясе. GAZ Соболны микроавтобус дип атый.
GAZ_Valdai / GAZ Валдай:
GAZ-3310 Валдай (русча: Валдай) - урта класслы яссы йөкле машина (N2 MCV категориясе) элек 2004 елның ахырыннан 2015 елга кадәр Россиянең Горький автомобиль заводында җитештерелгән. Ул "GAZelle" җиңел коммерция машинасыннан аерылып тора, чөнки ул C категорияле йөртү таныклыгы таләп итә. Йөк машинасы җитештерү 2015 елның декабрендә тәмамланды.
GAZ_Volga / GAZ Идел:
Идел (русча: Волга) - башкаручы машина, 1956-нчы елда Победа GAZ-ны алыштыру өчен Советлар Союзында барлыкка килгән. Аларның Совет номенклатурасына хезмәт итүдәге роле аларны хәзерге мәдәни иконага әйләндерде. Машинаның берничә буыны җитештерелгән. Даими модернизацияләргә карамастан, GAZ картайган дизайнны базар икътисадында көндәшлелектә тоту кыенлашты. GAZ генераль директоры Бо Андерсон 2010 елда Идел диапазонын туктатырга булды.
GAZ_Volga_Siber / GAZ Иль Себер:
GAZ Идел Себеры (русча: Волга кибербер) - дүрт ишекле седан, ул GAZ Россия фирмасы тарафыннан җитештерелгән, 2007-нче елда Мәскәү халыкара автомобиль салонында кертелгән һәм 2008-2010-нчы модель елларында бер буында сатылган. Chrysler лицензиясе буенча җитештерелгән, Себер икенче буын Chrysler Sebring / Dodge Stratus-ның өстәмә платформасын һәм коралландыруны кулланды, UltraMotive Британия студиясе үз тормозына һәм фараларына аз дизайн модификациясе белән. Башка модификацияләр катырак асылмалау һәм җирне чистарту белән чикләнде. Себер 2008-нче елда Глобаль икътисади кризис башында кертелде, һәм ел саен 40,000 машина җитештерү планлаштырылган булса да, сату көтелмәгәнчә һәм 9000 җитештерелгән иде Себер 2010 модель елыннан соң туктатылган вакыт.
GAZelle / GAZelle:
GAZelle (русча: ГАЗе́ль) - җиңел коммерция машиналары сериясе: йөкле машиналар, вагоннар һәм микроавтобуслар Россия автомобиль җитештерүче GAZ җитештергән. Советлар Союзы таркалгач һәм базар икътисадына күчү вакытында, Россия автомобиль сәнәгате Форд Транзит яки VW T4 классына охшаган бик таләпчән LCV җитештермәгән. GAZelle компаниянең пассажир машиналары белән аеруча күп өлешләрен бүлешә (аеруча GAZ-31029), чынлыкта, 1998 елга кадәр җитештерелгән модельләр бер үк тормозга ия. Элек бөтен СССР өчен микроавтобуслар җитештергән Рига Автобус Заводы Латвиядә калды, хәзер аның машиналарын чит ил Россия базарына каты валютага сатуны таләп итә. Бу базар мөмкинлегенә җавап итеп, GAZ тиз арада GAZelle дип аталган LCV ясады (исеме "газәлдә"), аның җиңелрәк версиясе Собол белән берлектә хәзерге вакытта Россия вагоны һәм җиңел йөкле машиналар базарының күпчелек өлешен тәшкил итә һәм көчле. башка БДБ илләре базарындагы позицияләр, GAZ-ның иң популяр һәм уңышлы продуктлары рейтингы. GAZelle минималь яңартуларга карамастан, Россия базарында бик уңышлы булды. 1999-нчы елда GAZ авыррак машиналарның өлешләрен кулланган GAZelle-ның 4x4 версиясен җитештерә башлады. Хәзер анда 500 АКШ доллары өстәмә тәкъдим ителгән өстәмә арткы дифференциаль йозак бар. 2005 елга бер миллион GAZelles төзелгән. БДБ илләреннән һәм Centralзәк һәм Көнчыгыш Европадан кала, GAZelles Азия һәм Африка базарларына, шул исәптән Марокко һәм Филиппиннарга экспорт ителә. 2010–2011 елларда GAZelle гаиләсе җитди яңарту кичерде. Яңартылган модель GAZelle Business дип үзгәртелде. Changesзгәрешләр 20 төп машина берәмлегенә һәм системасына кагылды, руль, тормоз, тизлек тартмасы, суыту системасы, тапшыру һәм интерьер. 2013 елда GAZ яңа буын GAZelle NEXT җиңел коммерция машинасын серияле җитештерә башлады, аларда йөкле, вагон, микроавтобус һәм башка версияләр бар. төрле зурлыклар.
GAZelle_NEXT / GAZelle Киләсе:
GAZelle NEXT - GAZelle Россия автомобиль гиганты җитештергән урта йөкле вагоннар һәм йөкле машиналарның оригиналь яхшыртылган версиясе. Хәзерге GAZelle Бизнесы дип аталган оригиналь GAZelle белән бергә җитештерелә. Беренче булган модель Камминсның дүрт цилиндрлы турбо дизель моторы белән җиһазландырылган, ул минутына 3600 революциядә 129 ат көченә ия, шәһәрнең ягулык куллануы белән: 10,5 Л / 100 км, шәһәрдән тыш: 8,5 Л / 100 км һәм берләштерелгән. 9.0 L / 100 км Двигатель Евро 4 һәм Евро 5 чыгару стандартларына туры килә. 2013 елның 10 апрелендә GAZelle Next сериясен җитештерү башланды. GAZelle-ның төп бәясе 650,000 сум (якынча 8000 евро суммасына тиң). башланды. 24 март, Gazelle NEXT Cityline автобусы җитештерү. 2014 елның май аенда GAZ Бердәм Европа машинасы тибындагы рөхсәт алды, бу аларга Газель NEXTны Европа Союзында сатырга мөмкинлек бирде. 2015 елның сентябрендә Мәскәүдәге Comtrans күргәзмәсендә бу базага панель вагоны һәм микроавтобус кертелде. Панель вагонын сату 2016 елның апрелендә һәм микроавтобус 2016 елның ноябрендә башланды.
Газон / Газон:
GAZ-3307 һәм GAZ-3309 (кушаматлы GAZon) - дүртенче буын Россия йөкле машиналары, Горький автомобиль заводы. GAZ-3307 яссы йөкле карбюратор 1989 ел ахырында игълан ителде, һәм GAZ-3309 турбодизель машинасы 1994 ел ахырында игълан ителде. GAZ-3307 өченче буын йөк машиналары гаиләсен GAZ-52/53 алыштырачак, алар иртә туктатылган. 1993. Бу йөкле машиналар 4,5 тонна йөртү сәләтенә ия һәм барлык төр асфальт юлларда куллану өчен эшләнгән. Дүртенче буын GAZ йөк машиналары гаиләсенә 5 тонналы дизель машинасы GAZ-4301 (1984-1995) һәм 3 тонналы дизель машинасы GAZ-3306 (1993-1995) керә. 1999-нчы елдан Горький 2-3 тонналы GAZ Садко (4 × 4) йөк машинасын тәкъдим итә, шиналардагы һава басымын үзәкләштерелгән контрольдә тоту өчен бер арткы ук һәм автобус системасы. 2005 елдан башлап, компания 4 тонналы GAZ-33086 "Земляк" йөк машинасын тәкъдим итә.
GAZon_NEXT / GAZon Киләсе:
GAZon NEXT - Россия автомобиль җитештерүче GAZ җитештергән йөк машинасы. Автомобиль 2014 елдан бирле җитештерелә һәм GAZ-3307 варисы. Садко NEXT исеме астында дүрт тәгәрмәчле машинаның варианты килә; Шуңа күрә, бу GAZ-3308 варисы.
GA_Bunko / GA Бунко:
GA Bunko (GA 文庫) - Softbankның бүлендек компаниясе SB Creative Япония нәшрият компаниясе белән бәйләнгән нәшрият ярлыгы. Ул 2006 елның гыйнварында оешкан һәм җиңел роман ярлыгы. Ярлык егерменче яшькә кадәрге ир-атларга юнәлтелгән.
GA_DE900_локомотивлар / GA DE900 тепловозлары:
GA DE900 - 4 уклы Bo'Bo 'дизель электр тепловозлары гаиләсе, Мейнфеса тарафыннан Испаниядә җитештерелгән. Класс RENFE класс 311 тибындагы локомотивтан алынган, MTM, Ateinsa һәм Babcock & Wilcox.
GA_Drilling / GA Бораулау:
GA бораулау (элеккеге геотермаль кая да булса) - штаб-квартирасы Братиславада, Словакиядә Бристоль (Бөекбритания), Абу-Даби (Берләшкән Гарәп Әмирлекләре) һәм Хьюстон (АКШ) филиаллары булган компания. Компания 1994-нче елда оешкан һәм 2013-нче елның августында GA Drilling дип ребрендланган. GA бораулау шулай ук ​​берничә тармак чараларында катнашу аша бораулау җәмгыяте эчендә актив.
GA_Geijutsuka_Art_Design_Class / GA Geijutsuka сәнгать дизайны классы:
GA Geijutsuka сәнгать дизайны классы (японча: GA GA 術 科 H H, Hepburn: GA Geijutsuka Āto Дезайн Курасу, шулай ук ​​"GA сәнгать бүлеге сәнгать дизайны классы" дип язылган) Сатоко Киузуки япон сейнен йонкома манга сериясе. Серия Хайва Шуппанның дүрт панельле "Комик Гютто" журналында серияләнде! 2004 елның 23 июлендәге беренче чыгарылышыннан соңгы чыгарылышына кадәр (өченче чыгарылыш). Аннан соң, 2005-нче елның август санында Хубуншаның "Манга Тайм Кирара Карат" журналының бер атылган мангасы чыкты һәм 2005-нче елның ноябреннән 2015-нче елның декабренә кадәр регуляр серияләнә башлады. Yen Press Comic Con 2008-дә Төньяк Америкада GA Geijutsuka Art Design Class инглиз телендә тарату лицензиясенә ия булуын игълан итте. 12 эпизодлы анима адаптациясе Япониядә 2009 елның июленнән сентябрьгә кадәр эфирга чыкты.
GA_Peach / GA Шабдалы:
GA Peach - Америка рэперы Рашиданың өченче студия альбомы. Ул 2006 елның 25 апрелендә дөнья күрде. Альбом Рашиданың дүрт еллык карьерасыннан соң дөнья күрде. Альбом аның "кайту" альбомы булып санала, чөнки уңышсыз булса да, аңа икенче альбомы уңышсызлыктан "кире кайтырга" булышты. "Грузия шабдалы" лидеры йомшак уңышлы булды, ләкин икенче һәм өченче ялгызлар бик уңышсыз булды. Альбом шулай ук ​​Рашиданың җенси ягын күрсәтте, аның беренче ике альбомына караганда, төнге клублар өчен әзерләнгән җырларга күбрәк игътибар. Альбом шулай ук ​​Рашиданың мөстәкыйль чыгарылган икенче альбомы һәм Зур Мәче Рекордларында бердәнбер чыгарылышы.
GA_Personal_Defense_Weapon / GA Шәхси оборона коралы:
10 "Персональ Оборона Коралы (PDW) - Филиппин Хөкүмәте Арсеналында ясалган карбин, M4 карбинасы / M16 мылтыгына нигезләнеп. Корал Филиппин Кораллы Көчләренең махсус операция бүлекчәләре белән кыр сынавы һәм бәяләү үткәрде.
GA_Zink_and_Sons_Building / GA Zink һәм уллар бинасы:
GA Zink and Sons Building - мирас исемлегендәге ваклап сату бинасы, Оксфорд урамы, 56-нчы Сидней шәһәре, Дарлингхурст шәһәре, Яңа Көньяк Уэльс, Австралия җирле үзидарә өлкәсендә. Ул Яңа Көньяк Уэльс дәүләт мирасы реестрына 1999 елның 2 апрелендә өстәлде.
GA_module / GA модуле:
Молекуляр биологиядә GA модуле, яки G белән бәйле альбумин бәйләүче модуль - күп санлы грамм-позитив бактерия патогеннары өслегендә булган протеин домены. C һәм G төркемендәге протеиннар Стрептококклар IgGның даими өлкәсе һәм кеше зарарлы альбумин белән үзара бәйләнештә торалар. GA модуле сул куллы өч геликс бәйләнешеннән тора һәм бактерия күзәнәк өслеге протеиннарында очрый. GA модульләре имезүчеләр хуҗаларында бактерия үсешенә һәм вируслылыгына ярдәм итә ала, альбумин белән туклыклы матдәләрне чүпләп һәм бактерияләрне камуфляцияләп. Бер-бер артлы үзгәрүләр төрле протеиннардагы GA модуллары арасында структура һәм функциядә аермалар тудыралар, алар альбуминның төрле төрләренә төрле булулары аркасында патогенезны һәм хуҗа үзенчәлеген үзгәртә алалар. GA модулын үз эченә алган протеиннарга Пептострептококк магнусыннан PAB керә.
GAle_GAtes_et_al./GAle GAtes һ.б.:
GAle GAtes һ.б. 1995-2003 елларда Нью-Йоркта актив булган визуаль сәнгать һәм башкару компаниясе иде. Компания режиссер, дизайнер һәм визуаль рәссам Майкл Контс, башкаручы һәм продюсер [1] Мишель Стерн һәм галим һәм Буто башкаручысы [2] Джон белән берлектә оешкан. Оглеви. Беренче ике елда GAle GAtes һ.б. производство Нью-Йорк, Таиланд һәм Япониянең күп ябык һәм ачык урыннарында урнаштырылган, күк катлы буш идәннәрдән Мин Танаканың Тән һава торышы фермасында тау ягына кадәр. 1997-нче елда компания Думбо, Бруклиндагы 40,000 квадрат метрлы склад мәйданында яшәде, анда биш зур масштаблы корылма җитештерде һәм күп санлы визуаль сәнгать корылмалары, галерея күргәзмәләре һәм спектакльләр тәкъдим итте. Нью-Йорк Таймс GAle GAtes һ.б. "пост-модерн сәнгать дөньясында бер аягы булган, икенчесе шәһәр үзәгендәге спектакльдә авантюрист труппа". Бу хисне галереяда адашып, гаҗәп сәнгать әсәрләрен очрату белән чагыштырып була, Графс бала чакта Митрополит Сәнгать музее галереяларында адашып йөргән кебек. Марс кырының френетик эзлеклелегендә, тәҗрибә җир асты төнге клубының төрле урыннарын барлау кебек иде, яки Нью-Йорк Таймс Питер Маркс күзлегендә, "ике яшьлек баланы куып чыгару кебек. фатир. " Сәнгатьтә һәм Америкада Дуглас Дэвис Марс кырын "космик вакыйганың гаҗәп шаһитләре" дип атады. PAJ: Спектакль һәм сәнгать журналы, Майкл Руш Counts производствосын "интернеттагы гипертекстка сикерергә охшаган, ләкин ул бөтен басу һәм контроль эш белән шөгыльләнә. Бу шулай ук ​​күңелле йорт аша круизларга охшаган. карнавал, ләкин караңгылыктан чыккан җан ияләре кычкырып кына калмыйлар, алар классик әдәбияттан, сәнгать тәнкыйтеннән, Феллини киноларыннан һәм Дада плейлетларыннан облигация текстларын укыйлар. "
GA% C2% B2LEN / GA²LEN:
GA²LEN, яки Глобаль Аллергия һәм Астма Европа Челтәре - астманы үз эченә алган аллергик авыруларга махсуслашкан әйдәп баручы Европа тикшеренү үзәкләренең консорциумы. 6-нчы программа кысаларында Европа Союзы тарафыннан финансланган GA²LEN аллергия авыруларының халык сәламәтлеген арттыру проблемасына мөрәҗәгать итә. Фәнни-тикшеренү отрядлары фәнни осталыгы, күп дисциплинар эш һәм халыкара хезмәттәшлек турындагы рекордлары, белем бирү эшчәнлеге өчен сайланды. Челтәр ачылганнан бирле, ул өстәмә 50 хезмәттәшлек үзәген үз эченә алды, GA²LENны аллергия һәм астма өлкәсендә тикшерүчеләрнең иң зур күп дисциплинар челтәренең берсе итә.
ГБ / ГБ:
ГБ, яки Гб мөрәҗәгать итә ала:
ГБ-1 / ГБ-1:
GB-1, шулай ук ​​"Грейпфрут бомбасы" һәм XM-108 буларак та билгеле, Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Аэронка Авиатөзелеше АКШ Армия һава көчләре өчен җитештерелгән бомба. Бомбардировщикларга дошман оборонасы читеннән бомба җибәрергә рөхсәт итәр өчен, мең ГБ-1 сугыш беткәнче сугышта кулланылган.
GB-4 / GB-4:
GB-4 (Glide Bomb No4) Икенче бөтендөнья сугышы вакытында АКШ тарафыннан эшләнгән төгәл корал. GB-4s самолетта джойстик эшләгән телевизион бомбардировщик белән корал белән телевизор белән идарә итү системасын кулланган. Беренче GB-4s (ул вакытта MX-607s дип аталган) 1943 елның августында Эглин һава көчләре базасында сынаган. Сынау вакытында GB-4 түгәрәк хата 200 фут (61 м) булырга мөмкин. Тип 1944 елның 15 гыйнварында җитештерелергә кушылды. Оператив куллану өчен расланган булса да, сынау вакытында ышанычлылык проблемаларыннан интегә. GB-4 кыска вакыт эчендә Англиянең көнчыгышында урнашкан 388-нче Бомбер Группасы белән сугышта кулланылган, ләкин аның эше канәгатьләнерлек түгел дип саналды. 1200 ГБ-4 USAAFга китерелде, ләкин начар сугыш нәтиҗәләре 1945 елның февралендә алга таба җибәрүне туктату карарына китерә.
GB-PVR / GB-PVR:
GB-PVR PVR (шәхси видео-магнитофон санлы видео магнитофон) кушымтасы иде, Microsoft Windows'та эшли, аның төп функциясе телевизион язмаларны планлаштыру һәм турыдан-туры телевизор уйнау иде. GB-PVR инде актив үсештә түгел һәм NextPVR белән алмаштырылды, ул шулай ук ​​nPVR.GB-PVR шулай ук ​​санлы видео магнитофон, радиостанция онлайн тюнеры, музыка һәм кино плееры белән өй медиа үзәге программасы булып эшли, рәсемнәр һәм башка үзенчәлекләр китапханәсе. GB-PVR ачык интерфейсларга булышса да, төп двигатель коды ябык. Ләкин шәхси плагиннарны үстерү - кушымтаны киңәйтү варианты, һәм алар ябык яки ачык чыганак булырга мөмкин, эшкәртүченең кызыксынуына карап. Бу плагиннар C #, VB.NET яки C ++ белән эшләнергә мөмкин һәм кайбер мисаллар GB-PVR рәсми форумнарында һәм GB-PVR Документация вики сайтларында бар. Программа интерфейсы белән эшләнде, бу кулланучыга тире күренешен яки башка график элементларны обои итеп үзгәртергә мөмкинлек бирә. GB-PVR күбесенчә MPEG язу һәм уйнау системасы, ләкин шулай ук ​​AVI (DivX / Xvid), WMV кебек башка MPG булмаган эчтәлекне һәм компьютерга урнаштырылган кодеклар ярдәмендә башка форматларны уйный ала. Моның өчен телевизор тюнер картасы, VMR9 сәләтле дисплей адаптеры (видео карточка) һәм MPEG2 декодеры кирәк. Башка таләпләр GB-PVR веб-сайтында күрсәтелгән.
GB3 / GB3:
GB3 түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: GB3 чемпионаты, ачык тәгәрмәчле мотоцикл сериясе Глоботриаосилцерамид - Бу шулай ук ​​CD77, Gb3, һәм керамид трихексиды Зур Брисбен Лигасы - элеккеге Олы Брисбен Баз туп советы, Австралия бейсбол лигасы Ghostbusters: Соңгы тормыш (шулай ук ​​билгеле) Ghostbusters 3, һәм халыкара дәрәҗәдә Ghostbusters: Мирас, Ghostbusters: Арттан, һәм Ghostbusters: Rise), оригиналь Ghostbusters фильмының дәвамы. GB3, Австралия башкаручысы Гленн Бенниның шәхси музыка проекты
GB3_Чемпионат / GB3 чемпионаты:
GB3 чемпионаты - Бөекбританиядә урнашкан бер урынлы мотор спорты сериясе. Чемпионат - Бөек Британиянең бер урынлы беренче категориясе, һәм FIA Формула 4 чемпионатыннан яки Картингтан күтәрелгән яшь машина йөртүчеләргә юнәлтелгән. Элегерәк 2013 елдан BRDC Формула 4 чемпионаты буларак билгеле булган, чемпионат BRDC Британия Формула 3 Чемпионаты дип үзгәртелде, 2016 елның мартында FIA ярдәме белән. Чемпионат 2021 елның августында GB3 Чемпионатына ребрендланган.
GB40 / GB40:
GB40 Британия җырчысы-җырчысы Гари Барлоуның 11 ел эчендә ялгыз артист булып уйнаган беренче концерты һәм 2011 елның 20 гыйнварында Көтүче Буш Империясендә үткәрелде. Концерт Барлоу тарафыннан 40 яшьлеген һәм 20 еллыгын бәйрәм итү өчен оештырылды. музыка индустриясе бөтен акча белән Принцның трест хәйриясенә китә.
GB4_Чемпионат / GB4 чемпионаты:
GB4 чемпионаты - Бөекбританиядә урнашкан бер урынлы мотор спорты сериясе. Чемпионат BRDC ярдәме белән MotorSport Vision белән идарә ителә, һәм картингны яки Формула Форд кебек клуб дәрәҗәсендәге мотор спортын тәмамлаган яшь йөртүчеләргә юнәлтелгән. Чемпионат 2021 елның сентябрендә игълан ителде һәм беренче сезон 2022 елның апрелендә Снеттертонда башланды.
GB84 / GB84:
GB84 - 2004-нче елда Дэвид Тынычлыкның романы, Бөек Британиядә 1984-85 шахтерлар забастовкасы вакытында куелган.
GBA-10_ (Скарду-IV) / GBA-10 (Скарду-IV):
GBA-10 (Скарду-IV) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, хәзерге вакытта Раджа Насыйр Али Хан тәкъдим итә.
GBA-13_ (Astore-I) / GBA-13 (Astore-I):
GBA-13 (Astore-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Халид Хуршид Техрек-и-Инсаф белән күрсәтелә.
GBA-15_ (Диаметр-I) / GBA-15 (Диаметр-I):
GBA-15 (Диаметр-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, ул хәзерге вакытта Хаҗи Шах Байг белән күрсәтелә.
GBA-16_ (Диаметр-II) / GBA-16 (Диаметр-II):
GBA-16 (Diamer-II) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Мөселман Лигасы (N) Мөхәммәт Әнвәр белән күрсәтелә.
GBA-17_ (Тангир-I) / GBA-17 (Тангир-I):
GBA-17 (Тангир-I) - Тангир районының Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Джамиат Улема-и-Ислам (F) вәкиле Рехмат Халик белән күрсәтелә.
GBA-18_ (Дарел-I) / GBA-18 (Дарел-I):
GBLA-18 (Darel-I) - Дарел районының Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Гөлбар Хан Техрек-и-Инсаф белән күрсәтелә.
GBA-19_ (Гизер-I) / GBA-19 (Гизер-I):
GBA-19 (Ghizer-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта БНФ Наваз Хан Наҗи белән күрсәтелә.
GBA-1_ (Гилгит-I) / GBA-1 (Гилгит-I):
GBA-1 (Гилгит-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Халыклар Партиясенең Амҗад Хөсәен Азар белән күрсәтелә, ул 3-нче Гилгит Балтистан Ассамблеясенең оппозиция лидеры.
GBA-20_ (Гупис% E2% 80% 93Ясин-I) / GBA-20 (Гупис - Ясин-I):
GBA-20 (Гупис - Ясин-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Назир Ахмад Техрек-и-Инсаф белән күрсәтелә.
GBA-21_ (Гизер-II) / GBA-21 (Гизер-II):
GBA-21 (Ghizer-II) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Техрек-и-Инсаф Раджа Джаханзайб белән күрсәтелә.
GBA-22_ (Ганче-I) / GBA-22 (Ганче-I):
GBA-22 (Ghanche-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, ул хәзерге вакытта Муштак Хуссейн белән күрсәтелә.
GBA-23_ (Ганче-II) / GBA-23 (Ганче-II):
GBA-23 (Ghanche-II) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, ул хәзерге вакытта Абдул Хәмид белән күрсәтелә.
GBA-24_ (Ганче-III) / GBA-24 (Ганче-III):
GBLA-24 (Ghanche-III) - Гилгит Балтистан Законнар чыгару Assemblyыены, хәзерге вакытта Пакистан Халыклар Партиясеннән Энгр Мөхәммәд Исмаил тәкъдим итә.
GBA-2_ (Гилгит-II) / GBA-2 (Гилгит-II):
GBA-2 (Гилгит-II) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, аны Пакистан Фатехулла Хан Техрек-и-Инсаф тәкъдим итте.
GBA-3_ (Гилгит-III) / GBA-3 (Гилгит-III):
GBA-3 (Гилгит-III) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Сәед Сохаил Аббас Шах Техрек-и-Инсаф вәкиле.
GBA-4_ (Нагар-I) / GBA-4 (Нагар-I):
GBA-4 (Нагар-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясенең сайлау округы, хәзерге вакытта ITP Мөхәммәт Аюб Вазири белән күрсәтелә.
GBA-5_ (Нагар-II) / GBA-5 (Нагар-II):
GBA-5 (Нагар-II) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, ул хәзерге вакытта Джавед Али Манва белән күрсәтелә.
GBA-6_ (Хунза-I) / GBA-6 (Хунза-I):
GBA-6 (Хунза-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясы өчен Хунза районындагы сайлау округы, аны Обайдулла Байг тәкъдим итә.
GBA-7_ (Скарду-I) / GBA-7 (Скарду-I):
GBA-7 (Скарду-I) - Гилгит Балтистан Ассамблеясе сайлау округы, хәзерге вакытта Пакистан Техрек-и-Инсаф Раджа Закаря Макун үткәрә.
GBA-DARPA_Heliplane / GBA-DARPA вертолет:
GBA-DARPA вертолет концепция, дәлилле, озын диапазонлы, VTOL самолеты гадәти вертолетлар тизлегеннән ике тапкыр тиз йөрергә ниятләгән. Ул Оборона Алга киткән Тикшеренү Проектлары Агентлыгы (DARPA) тарафыннан финансланды һәм Groen Brothers Aviation (GBA) тарафыннан эшләнгән, шуннан соң Skyworks Global дип аталган.
GBA2 / GBA2:
GBA2 - кешеләрдә лизосомаль булмаган глюкозилцерамида ферментын кодлаучы ген. Аның глюкосилцерамидасы (EC 3.2.1.45) активлыгы бар.
GBA3 / GBA3:
Osитосолик бета-глюкозидаз, шулай ук ​​цитосолик бета-глюкозидага охшаган белок 1 дип атала, бета-глюкозида (EC 3.2.1.21) ферменты, кешеләрдә GBA3 ген белән кодланган.
GBAP / GBAP:
Gbap - Сьерра-Леоне шәһәре. GBAP түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Гелатиназ биосинтез-активлаштыручы феромон, бактерия пептиды Глюкозида, бета; кислота, псевдоген, кеше (псевдо) ген
GBAP_ (ген) / GBAP (ген):
Глюкозида, бета; кислота, псевдоген, шулай ук ​​GBAP дип атала, кеше гены.
GBAR_ тәҗрибә / GBAR эксперименты:
GBAR (Ялда водородка каршы тарту тәртибе), AD-7 эксперименты, CERN Антипротон Декелаторында күпмилләтле хезмәттәшлек. GBAR проекты җирдәге тарту кырында ультра-салкын нейтраль анти-водород атомнарының ирекле төшү тизлеген үлчәүне максат итеп куя. Водородка каршы ирекле төшү тизлеген үлчәп һәм аны гадәти водород тизләнеше белән чагыштырып, GBAR Альберт Эйнштейн тәкъдим иткән эквивалентлык принцибын сынап карый. Эквивалентлык принцибы кисәкчәләрдәге тарту көченең эчке төзелешеннән һәм составыннан бәйсез булуын әйтә.
GBAS / GBAS:
GBAS түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: GBAS (ген) oundиргә нигезләнгән киңәйтү системасы, спутник навигациясе системасы
GBAS_ (ген) / GBAS (ген):
Протеин NipSnap гомолог 2 - кешеләрдә GBAS гены белән кодланган протеин. Хромосомаль өлкә 7p12, анда ГБАС бар, глиобластомаларның якынча 40% көчәйтелә, үзәк нерв системасы шешенең иң таралган һәм яман формасы. Фаразланган 286-аминокислота протеинында сигнал пептиды, трансмембрана домены һәм 2 тиросин фосфориляция мәйданы бар. GBAS транскрипциясе йөрәк һәм скелет мускулларында бик күп күрсәтелә. ГБАС протеины весикуляр транспортта катнашырга мөмкин.
GBA_ (бүленү) / GBA (дисамбигуация):
Game Boy Advance - 2001-нче елда Nintendo тарафыннан эшләнгән видео-уен системасы. GBA шулай ук ​​мөрәҗәгать итә ала:

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...