Friday, September 30, 2022

GG Together


GE_Renewable_Energy / GE Яңартыла торган Энергия:
GE Яңартыла торган Энергия (элеккеге Alstom Яңартыла торган Энергия) - Франциянең җил турбинасы җитештерүче бүлеге, штаб-квартирасы Булон-Билланкуртта, Бөек Парижда, Франция яңартыла торган чыганаклардан энергия җитештерүгә юнәлтелгән. Аның продукт портфелендә җил (коры һәм диңгез), гидроэлектр һәм кояш (концентрацияләнгән һәм фотоволтаик) энергия җитештерүче эремәләр бар. Бу дөньяда иң зур җил турбинасы җитештерүче.
GE_Research / GE тикшеренүләре:
GE Research - General Electricның тикшеренү һәм үсеш бүлеге. GE Глобаль Тикшеренү урыннары үз эченә ала: Нискаунадагы (Нью-Йорк) Глобаль Тикшеренү Centerзәге, 1900 елда Шенектадиядә Генераль Электр Тикшеренү Лабораториясе итеп оешкан һәм 1955 елда Нискаянага күченгән. Бу сайт шулай ук ​​Неноллс Лабораториясе дип атала, аны Шенектадидан аеру өчен урнашу. Ул Knolls Атом Энергиясе Лабораториясе белән янәшә. 2000-нче елда Indiaиндстанның Бангалордагы Джон Ф. Велч технология үзәге.
GE_Security / GE Куркынычсызлык:
GE Security General Electric's GE Enterprise Solutions бүлеге иде. Ул UTC тарафыннан 2010 елның 1 мартында алынган, һәм UTC Fire & Security өлеше булды. GE Куркынычсызлык бүлеге интрузия сигнализация системаларын, интеграль куркынычсызлык системаларын, янгын системаларын, керү контроле, видео күзәтү, шартлаткыч матдәләр һәм наркотикларны законсыз табу, ачкыч контроле / йозак тартмасы, оптик оптик тапшыру, машина саклау һ.б. GE Security Флоридадагы Брэдентонда урнашкан.
GE_Silverliner_IV / GE Silverliner IV:
Silverliner IV - General Electric тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән электр тимер юл вокзалы. Бу Silverliner гаиләсендә бер дәрәҗә EMUларның дүртенче буын тимер юлы иде һәм ул хәзерге вакытта Филадельфиянең SEPTA Төбәк тимер юлы белән кулланыла. Silverliner IV машиналарының 232 автомобиль заказы 1973 - 1976 арасында китерелгән, бүгенге көнгә кадәр Silverliner сериясенең иң зур заказын күрсәтә һәм ким дигәндә 1930-нчы елларга туры килгән Reading 'Blueliner' һәм PRR MP54 MU машиналарының пенсиясенә рөхсәт бирә. , алар әле дә уку һәм Пенсильвания тимер юл системаларында эшлиләр. Алдагы Silverliner заказларының өч тапкыр зурлыгы, Silverliner IVs 1976-нчы елдан SEPTA-ның стандарт пассажир тимер юл машинасына әверелде. Алардан алда булган Silverliner IIs һәм IIIләр кебек, IVләр SEPTAныкы булган һәм шәхси тимер юлларга дәүләт ярдәме белән тимер юл транспорты операцияләрендә куллану өчен бирелгән, SEPTA 1983-нче елда турыдан-туры эшли башлаганчы.
GE_Technology_Infrastructure / GE технология инфраструктурасы:
GE технология инфраструктурасы - өч GE компаниясеннән торган General Electric бизнес төркеме: GE Aviation, GE Healthcare, GE Transportation. Джон Г. Райс - президент һәм генераль директор. Компания күләмендә үзгәртеп кору, зур финанс югалтулары аркасында, GE инфраструктурасы компанияләреннән 2008-нче елда оешманың барлыкка килүенә китерде. GE технология инфраструктурасы - өч GE компаниясеннән торган General Electric бизнес төркеме: GE Aviation, GE Healthcare, GE Transportation. Джон Г. Райс - президент һәм генераль директор. Компания күләмендә үзгәртеп кору, зур финанс югалтулары аркасында, GE инфраструктурасы компанияләреннән 2008-нче елда оешманың барлыкка килүенә китерде. 2008-нче елда GE компания буларак бүлекләрен алтыдан дүрткә кадәр киметәчәген хәбәр итте. Хәзер төп бүлекләр GE технология инфраструктурасы, GE энергия инфраструктурасы, GE Capital һәм NBC Universal булачак. Яңа структура GE-ны кулланучылар берәмлекләреннән аерып һәм IT-хезмәтләрне дөньядагы иң зур сатып алучыларның берсе ролен кулланып, икътисади дулкыннардан сакларга омтылган өстенлекләргә басым ясый. Моннан тыш, бүлекләрне конденсацияләү нәтиҗәсендә, компания болытны тормышка ашырырга һәм аның яңа йорты дип атарга омтыла. GE, глобаль сәнәгать секторының 123 яшьлек төп өлеше, болыт эчендә бара. Компания киләсе өч елда 9000 гаризаны IaaS җәмәгатьчелегенә күчерергә уйлый. Ул үзенең мәгълүмат үзәкләрен 30 дан артык саннан киметә. GE IT дөньясына гадирәк, кулланучыларга уңайлы караш яклый. Иҗтимагый болытның бөтен ноктасы - сатучылар - AWS кебек - бу компонентларны клиентларга хезмәт итеп күрсәтәләр. Кулланучыларга хезмәт күрсәтү өчен бу җәмәгатьчелек белән куркынычсызлык турында борчыла. GE технология инфраструктурасы маркетинг менеджеры Рэнди Провост үзенең GE куркынычсызлык системалары белән киртәләрне ничек чишәргә һәм җимерергә җыенуы турында белдерү ясады. Provoost төп протокол алмашу челтәре яки АЧЫК компанияләргә игътибар итә, һәм аны тормышка ашыру белән GE компаниясе IT-кушымталар өчен тиешле куркынычсызлык принципларын һәм практикаларын үтәгәндә ачыклыкка ирешәчәк.
GE_Three / GE Өч:
GE Three - 1976-нчы елда АКШтагы атом электр станцияләрендәге куркынычсызлык проблемалары турында "сызгырган" өч атом инженеры. Өч атом инженеры журналистларның һәм атомга каршы хәрәкәтнең игътибарын җәлеп итте. GE Three 2011-нче елда Фукусима Дайичи атом-төш афәте вакытында күренекле урынга кайтты.
GE_Транспорт / GE Транспорт:
GE Transportation - Wabtec бүлеге. Ул GE Rail дип аталган һәм General Electric компаниясенә караган, 2019 елның 25 февралендә Wabtecка сатылган. Оешма тимер юл, диңгез, тау, бораулау һәм энергия җитештерү тармаклары өчен җиһазлар җитештерә. Компания 1907-нче елда оешкан. Аның төп офисы Питсбургта, Пенсильваниядә, төп җитештерү корылмасы Эрида, Пенсильваниядә урнашкан. Локомотивлар Эри заводында җыелалар, двигатель җитештерү Гров Сити, Пенсильвания штатында. 2011 елның май аенда компания Техасның Форт-Уорт шәһәрендә икенче тепловоз заводы төзү планын игълан итте, ул 2013 елның гыйнварында ачылды.
GE_True / GE Дөрес:
GE True (шулай ук ​​General Electric True дип тә атала) - 33 эпизод, General Antric иганә иткән Америка антология сериясе. CBS телеканалында, серия чын журналда басылган хикәяләрне тәкъдим итте. Журнал мәкаләләре телевидениегә баш язучы Харольд Джек Блум тарафыннан җайлаштырылган; бүтән язучылар арасында бер эпизодны бергә язган Ген Родденбери бар. Джек Вебб эпизодларны Warner Bros телевидениесе башлыгы булып эшләгән вакытта, аның Марк VII Лимитед компаниясе аша ясаган һәм алып барган. Серия 1962 елның 30 сентябреннән 1963 елның 26 ​​маена кадәр эфирга чыга, 1963 елның сентябренә кадәр.
GE_U17C / GE U17C:
GE U17C дизель-электр тепловозы GE Transportation тарафыннан 1973-нче елда экспорт моделе юл йөртүчесе буларак кертелде. Аның чагыштырмача кыска озынлыгы аркасында ачыклау җиңел - 52 фут 9 (16.08 м) - ул 8 цилиндрлы FDL-8T белән эшләнгән. двигатель. U18B белән бик охшаган, ул зуррак һава фильтры һәм суыту җайланмалары урнаштыру өчен киңәйтелгән тән өлешен үз эченә алган. Оригиналь сатып алучылар арасында Сүриянең CFS һәм Ливан милли тимер юл компаниясе бар. GE U17C шулай ук ​​Акаба тимер юл корпорациясендә шахталардан фосфатларны Акабага ташу өчен кулланыла.
GE_U18B / GE U18B:
GE U18B дизель-электр локомотивы GE Transportation тарафыннан 1973-нче елда филиал линиясе алмаштыручы буларак кертелде. Бу 8 цилиндрлы 7FDL двигателе белән эшләнгән Төньяк Америка локомотивы иде. U18B GE белән популяр сатучы түгел, аларның 150-ләрен генә ясый, һәм аларны күбесенчә Мэн Centralзәк һәм Диңгез яры линиясе сатып алган. Тимер юллар 1970-нче елларга кергән махсус юл бүлекчәләренә кызыксынуны югалттылар. U18Bлар ышанычлылык проблемалары һәм көчләре белән билгеләнде. Мейн Centralентраль аларның U18Bларын бәйсезлек сыйныфы дип атады һәм аларның бүлекләрен революцион сугыш геройлары дип атады. GE 1978-нче елда "Серия-7 юл локомотивы" хезмәт күрсәтмәсендә B18-7 тепловозы турында мәгълүмат кертте (ләкин ул яңартылган агрегатларның берсе дә заказ бирелмәде, сатылмады, төзелмәде.
GE_U20C / GE U20C:
GE U20C дизель-электр локомотивы GE Transport Systems тарафыннан экспорт моделе буларак 1964-нче елда кертелгән. Ул 8 цилиндрлы 7FDL-8 двигателе белән эшләнгән. Бу локомотив күп төрле үзгәрешләр һәм модификацияләр белән бөтен дөньяда кулланыла. Төрле двигательләр кулланылырга мөмкин, мәсәлән, 7FDL8 һәм 7FDL12. Универсаль сериянең бүтән әгъзалары кебек, һәм барлык трек үлчәүләренә туры китереп төзелергә мөмкин.
GE_U23B / GE U23B:
GE U23B 2250 ат көче булган дизель-электр локомотивы иде, ул 1968 - 1977 елларда. U23B B23-7 белән алыштырылды.
GE_U23C / GE U23C:
2300 ат көче GE U23C дизель-электр локомотив моделе GE тарафыннан 1968 елда тәкъдим ителде, һәм стандарт GE FDL дизель моторының V тибындагы 12 цилиндр версиясе күрсәтелде. EMD-ның SD38 һәм SD39 серияләренә көндәш булып эшләнгән, ул тизлек өстенлекле булмаган авыр күчерү, тарту һәм ташлау өчен эшләнгән. Алты биек җыелмага туры килгән алты биек капкадан кала, U23C-ны U30C белән аерып торган үзенчәлекләр бик аз. U30C ягында сигез биек капотлы ишек бар, эчендә V16 функциясе. Эрида барлыгы 73 берәмлек төзелде, шул исәптән 20 - Бразилиягә экспорт өчен. Өстәмә 150 берәмлек GE de Бразилия тарафыннан 1972–1976 елларда төзелгән, кайберләре GE белән тәэмин ителгән комплектлар.
GE_U25B / GE U25B:
GE U25B 1936 елдан башлап авыр җитештерү юл тепловозлары өчен дизель-электр локомотив тимер юл базарына Америка Кушма Штатларының беренче бәйсез керүе булды. 1940 - 1953 елларда GE проектлау, җитештерү һәм маркетинг консорциумында катнашты (Alco-GE) ) Америка локомотив компаниясе белән дизель-электр тепловозлары өчен. 1956-нчы елда экспорт базарында дизель тепловозларының GE универсаль сериясе оешты. U25B Alco белән консорциум килешүе беткәннән соң эчке базарда беренче омтылыш булды.
GE_U25C / GE U25C:
U25C дизель тепловозы иде, ул General Electric тарафыннан АКШ эчке базары өчен эшләнгән. 1963 елның сентябрендә эшләтеп җибәрелгән, ул 1965 елның декабренә кадәр җитештерелгән. Аны U28C алыштырды.
GE_U26C / GE U26C:
GE U26C дизель локомотив моделе 1971 елда GE Transport Systems тарафыннан кертелде. Бу модельнең барлык мисаллары алты ук берәмлек, һәм тәгәрмәч аранжировкасы CC (AAR классификациясе) яки Co'Co '(UIC классификациясе) бар. U26C тепловозлары төзелгән. Бразилия һәм Кениядә 1000 мм (3 фут 3 + 3-8 метр) үлчәү челтәрләре өчен, һәм Яңа Зеландия һәм Көньяк Африка илләрендә 3 мм 6 (1,067 мм) челтәр өчен. Барысы да 2050 кВт (2750 ат көче) җитештерелгән, Кениягә яңа китерелгән локомотивлардан кала, 1950 кВт (2610 ат көче). Соңрак Яңа Зеландия агрегатларының кайберләре электр чыганагында күтәрелделәр, һәм Бразилиянең дүртесе соңрак 1600 мм (5 фут 3) киңлектә үлчәделәр. Крупп тарафыннан лицензияләнгән һәм GE U30C моделе дип аталган тагын да көчлерәк версия Танзанияне Замбия белән тоташтыручы ТАЗАРА тимер юлында 3 фут 6га китерелде.
GE_U28B / GE U28B:
GE U28B дизель-электр локомотив моделе U25Bны 1966 елның башында алыштырды, бераз күтәрелгән төп күчергеч (U25B белән чагыштырганда 300 ат көче (220 кВт) күбрәк). Баштагы агрегатлар U25B белән бер үк стильдә булганнар, соңрак берәмлекләр дизайн үзенчәлекләренә ия булганнар (мәсәлән, кыскартылган борын) соңрак модельләр белән күбрәк. Бер ел җитештерүдән соң, бу модель U30B белән алыштырылды. Поезд журналы мөхәррире Дэвид П. Морган General Electric-ның 1966-нчы тепловоз җитештерүдә 2800 ат көче белән бару карары турында язды. Морганның 1965 елның ноябрендә язган кыска мәкаләсендә тәкъдим ителгән кыска борын U28B сызыклары бар.
GE_U28C / GE U28C:
U28C локомотивы 300 ат көченә (224 кВт) бераз арту белән, U25C-тан General Electric тарафыннан эшләнде. Пассажирларны йөртү варианты, U28CG, шулай ук ​​Атчисон, Топека һәм Санта Фе тимер юлы өчен җитештерелгән.
GE_U28CG / GE U28CG:
GE U28CG икеләтә хезмәт күрсәтүче дизель-электр локомотивы булган, 1966-нчы елда GE Transport Systems тарафыннан җитештерелгән һәм аларның йөк ташучы U28C дизайныннан алынган. Бердәнбер клиент - Атчисон, Топека һәм Санта Фе тимер юлы, алар шул елның унын июль һәм август айларында җибәрергә заказ биргәннәр. Бу көнгә кадәр Төньяк Америка локомотивы төзүче махсус пассажир-локомотив дизайнын каталоглаштырмады. Киресенчә, пар-генератор белән җиһазландырылган йөк машиналары конструкцияләренең версияләре бар иде. Тимер юлның F агрегатлары, пассажирлар паркының таянычы, иске һәм көннән-көн кыенлаша иде, һәм Санта Фе кыска тәртиптә кайбер алмаштырулар алырга тиеш иде. GE көтү исемлеге кыскарак иде, һәм GE иске Алькос өчен юлдан котылырга теләгән яхшырак сәүдә килешүләрен тәкъдим итте. Ун берәмлек Санта Фе сәүдә маркасында Warbonnet көмеш һәм кызыл буяу схемасында китерелгән, ләкин алдагы кушымталарга бөтен детальләрдә дә охшаш түгел. Кызыл һәм көмеш арасында сары һәм кара аеру сызыклары юк иде, һәм "Санта Фе" хәрефе зур, билборд стиле, Купер Кара типта, элек кулланылган кечерәк кара сериф версиясе урынына. (Бу стиль соңрак 1989 елда терелтеләчәк). Көмеш йөкле машиналар, рамка һәм танклар урынына алар заводтан кара булганнар - соңрак көмеш белән буялганнар. Локомотивлар 3 санлы пассажирлар сериясендә номерланган, юл номерлары 350–359. GE "U-көймә" дизайнында кабина белән двигатель бүлмәсе арасында поезд җылыту пар генераторы булганлыктан, U28CG үлчәмнәре U28C белән охшаш иде. Пар генераторны урнаштыру өчен сул яктагы капотта зурлык бар иде, бу пар-Кларксон җайланмасы булган, җиңел ремонт һәм алыштыру өчен шкафка куелган. Түбәдән һава шкафы һәм эскиз чыккан, һәм локомотив астындагы танклар ягулык белән су арасында эчке бүленеш һәм ике тутыру урыны белән бүленгән. Алга таба Санта Фе пассажир тепловозлары GE (U30CG) һәм GM-EMD (FP45) -тан заказ бирелгән сыер берәмлекләре. 1969 елның 9 февралендә U30CG җимерелгәннән соң, GE конструкцияләренең икесе дә шикләнелде; берничә сынау үткәннән соң, Санта Фе аларны пассажирлар хезмәтеннән алып китте һәм аларны йөк хезмәтләренә билгеләде. Озакламый, агрегатлар йөк сериясенә 7900–7909 итеп үзгәртелде һәм Канзасдагы Аргентина кибетләренә билгеләнде. Ун тепловоз вакыт узу белән йөк төсләренә буялды, Санта Фе иске зәңгәрсу һәм сары йөк схемасына иртә буялды, соңрак зәңгәрсу һәм сары Варбоннетка буялды. Су һәм ягулык бүленгән танк белән, U28CGлар кыска диапазонга ия булганнар, һәм танклар ягулык ташу өчен үзгәртелгәнче икенчел поездларда кулланылган. Пар генераторлары алынды, һәм кайбер агрегатларда түбәдәге тишекләр ябылды. Йөк ташу өчен 77:26 пассажирлар белән тәэмин итү җайланмасы 74:18 итеп үзгәртелде, бу Санта Фе U33Cs һәм U36Cs белән бер үк иде. 1970-нче елларда U28CG һәм U30CGs гадәттә Колорадо йөк хезмәтендә һәм башка икенчел биремнәрдә күренде. Алар 1980 елның 22 сентябрендә алындылар һәм GE белән яңа B36-7 тепловозлары өчен сәүдә иттеләр. Барысы да кырылган.
GE_U30B / GE U30B:
GE U30B 1966 - 1975 арасында GE Transportation җитештергән дизель-электр локомотивы иде. Бу 3000 ат көче (2200 кВт) 16 цилиндрлы төп күчергеч белән U28Bның алга таба үсеше иде. U30B EMD GP40 һәм ALCO Century 430 белән көч сынашты, ләкин GE U30C кебек уңышлы булмады. Көнбатыш Тын океан белән Тын океан Союзы кушылганнан соң, U30B 3051 1985 елда Көнбатыш Тын океан тимер юл музеена бүләк ителде.
GE_U30C / GE U30C:
GE U30C - алты уклы тепловоз, 1966 - 1976 елларда. артка. Ун еллык җитештерү дәвамында U30C электр системасына кагылышлы ышанычлы проблемалар белән билгеле иде. Ләкин, күпчелек тимер юллар GE Model 752 DC тарту моторының ышанычлылыгына ышандырдылар, һәм 1966-нчы елдан U30C-ларга заказлар урнаштыра башладылар. , GE C30-7. U30C коммерция электр челтәренә тоташканчы, казу эшләреннән алып, гомуми йөкләргә, күмер поездларына кадәр, һәм хәтта Транспорт департаментының метро-автомобиль сынау трассалары өчен электр чыганаклары булып хезмәт күрсәтте. урнаштырылган (Cudahy 1979). Йөк тармагында да калышмаска, GE локомотивның GE U30CG пассажир версиясен чыгарды. U30CG Атчисон, Топека һәм Санта Фе тимер юлы өчен алты берәмлек сатты. Күпчелек U30C картлык һәм механик яки электр проблемалары аркасында пенсиягә чыккач, General Electric яңадан торгызу программасын башлап җибәрде, анда иске Universal Series тепловозлары соңгы технологияләр һәм ягулык саклау системалары белән яңартылачак. GE аннары локомотивны аның рамкасына һәм двигателенә төшереп, локомотивны яңа компонентлар белән тулысынча торгызыр иде. Тәмамлангач, җайланма яңа билгеләмә алачак: GE C30-S7R (Сәүдә ителгән локомотивның яңадан төзелгән рамкасы өчен). Соңгы елларда яңадан торгызу рамкасы туктатылды, һәм локомотивны GE C30-S7N (Яңа рам өчен N) итеп билгеләү өчен, яңа рамка кулланылачак. Бердәнбер тышкы аерма - двигатель бүлмәсе алдыннан янгын сүндерүче ягында зур вент. Соңгы вариация универсаль сериянең туктатылган рамкасы белән килде һәм аның урынына GE C40-8 комплектлары кулланылды. Бу яңа модель шулай ук ​​микропроцессорны күрсәтте, бу локомотивны рәсми рәвештә GE C30-S7NMP итеп билгеләде. U20C экспорт локомотивының варианты U30C дип аталган. Бу версия Төньяк Америка өчен төзелгән U30C белән бәйләнешле түгел.
GE_U30CG / GE U30CG:
GE U30CG GE Transport Systems тарафыннан төзелгән пассажирлар йөртүче дизель-электр локомотивы иде. Бу Атчисон, Топека һәм Санта Фе тимер юлы белән сатып алынган GE U30C дизайнының пассажир варианты иде. АТСФ 1966 елда ун U28CG тепловозын сатып алган, ләкин бу тепловозлар канәгатьләнерлек булса да, алар пассажир тепловозларына түгел, йөк тепловозларына охшаган. Шома яклы пассажир көчен теләп, тимер юл GE һәм GM-EMD-ның беренче сыер агрегатларына заказ бирде. GE бу таләпне канәгатьләндерү өчен U30CG җитештерде. Бу U30C белән охшаш иде, тән эше тулы киңлектәге капот белән пластик корыч панельләр белән алыштырылды, һәм тулы киңлектәге түгәрәк борын һәм шкаф кабинасы фронты урнаштырылды. пилот фронт, ләкин Санта Фе моны кире какты, һәм тепловозлар алгы юл белән җиһазландырылды. Локомотивлар Санта Федагы танылган Warbonnet төсләренә буялган, тимер юлның F агрегатлары белән бер үк стильдә - U28CG'ларда кулланылган үзгәртелгән схемадан аермалы буларак. Алты производство тепловозы АТСФка (юл номерлары 400-405) 1967 елның ноябрендә, EMD көндәш FP45-ләренә бер ай кала китерелгән. Локомотивларның беренче бурычы Чикаго белән Лос-Анджелес арасындагы Гранд Каньон Лимитедына бирелде, ләкин алар шулай ук ​​Супер Чифта, шулай ук ​​Техас Башы һәм Сан-Диган кебек икенчел поездларда күренделәр. Болар барысы да 1969-нчы елның 9-нчы февралендә тәмамланды, U30CG Гранд Каньон Лимитедын Эдельштейн Хиллында Иллинойс штаты Чиликоте янына алып китте. U30CG дизайны шикләнде, һәм GE пассажир тепловозларының ике сыйныфы да йөк йөкләмәләренә урнаштырылды, һәм беркайчан да пассажирлар хезмәтенә кире кайтарылмады. Озакламый U30CGs # 8000–8005 итеп үзгәртелде һәм вакыт узу белән зәңгәрсу һәм сары төскә буялды (иске йөк схемасы яки Warbonnet), аларның пар генераторлары алынды, тишекләр капланды, уртак ягулык / су астындагы танкларга әйләнде. ягулык зуррак диапазон өчен генә. Алар, нигездә, Колорадо йөк хезмәтендә һәм 1980-нче елның 22 сентябренә кадәр яңа GE B36-7 тепловозлары өчен GE белән сәүдә ителгәнгә кадәр кулланылды.
GE_U33B / GE U33B:
GE U33B дизель-электр локомотивы иде, ул 1966-нчы елда тәкъдим ителгән, 16 цилиндрлы двигатель булган. Озынлыгы 60 фут 2 (18,34 м).
GE_U33C / GE U33C:
GE U33C - 6 уклы дизель-электр локомотивы, 1968 елның гыйнварыннан 1975 елның гыйнварына кадәр GE Transport Systems тарафыннан төзелгән. Бу локомотивның 375 мисалы 11 Төньяк Америка тимер юлы һәм бер төзелеш подрядчысы өчен төзелгән.
GE_U34CH / GE U34CH:
U34CH - 3700 ат көче (2700 кВт) пассажир дизель тепловозы, 1970 - 1973 арасында. Гомумән алганда, 33 U34CH берәмлеге төзелгән; 32 Нью-Джерси Транспорт бүлеге өчен төзелгән һәм Эри Лакаванна тимер юлы белән идарә ителә, соңрак Конрейл, соңгы агрегат Нью-Йорк MTA өчен GE U30C соңрак торгызу рәвешендә килә.
GE_U36B / GE U36B:
GE U36B дүрт уклы 3600 ат көче (2,7 МВт) BB дизель-электр локомотивы булган, 1969 - 1974 елларда. Бу беренче чиратта Диңгез яры тимер юлы һәм аның варислары тарафыннан кулланылган, әмма унөчесе оригинал өчен көч биргән булса да. Автомобиль. U36B соңгы GE югары атлы универсаль серияле локомотив иде.
GE_U36C / GE U36C:
GE U36C 3600 ат көче дизель-электр локомотивы иде, GE Transport Systems тарафыннан төзелгән. Локомотивның озынлыгы 67 фут 3 (20,50 м), U30C, U33C, U34CH, U36C, U36CG, C30-7 һәм C36-7 өчен стандарт иде. U36C шулай ук ​​корыч капланган пистоннар булган. АКШ һәм Мексика тимер юллары өчен 1971 елның октябреннән 1975 елның февраленә кадәр 218 берәмлек җитештерелгән. Алга таба Мексикада куллану өчен тагын 20 берәмлек модель U36CG (пассажирларга хезмәт күрсәтү варианты) төзелде.
GE_U50 / GE U50:
GE U50 сигез уклы, 5000 ат көче (3700 кВт) дизель-электр тепловозы GE Rail тарафыннан төзелгән. Алар 2500 ат көче (1900 кВт) дизель двигательләрен берләштереп, ике двигательле тепловозлар иде.
GE_U50C / GE U50C:
GE U50C 5000 ат көче (3700 кВт) дизель-электр тепловозы GE Transport Systems тарафыннан төзелгән. Аларның һәрберсе 2500 ат көче (1860 кВт) дизель двигатель белән эшләнгән.
GE_UM12C / GE UM12C:
UM12C - дизель-электр локомотивы, GE тарафыннан Көньяк-Көнчыгыш Азия тимер юл операторлары өчен җитештерелгән. Хәзерге вакытта ул Таиланд дәүләт тимер юлы белән хезмәт итә. Ул шулай ук ​​Манила тимер юл компаниясе һәм Филиппин Милли тимер юллары белән 1956-нчы елдан алып 1999-нчы елга кадәр эшләде. кабинаны алга җибәрү.
GE_Universal_Series / GE универсаль серия:
GE Universal Series тепловозлары дизель тепловозлары иде, алар башта GE тарафыннан 1956-нчы елның башында җибәрелгән. Универсаль Сериянең соңгы варианты 2005-нче елда төзелгән. Башта тугыз серияле модель бар: U4B, U6B, U9B, U9C, U12B, U12C, U18B, U18C һәм UD18B. Алар экспорт базарлары өчен төрле трек үлчәүләренә җиңел яраклашу өчен эшләнгән һәм бик ышанычлы. U5B һәм U8B соңрак барлыкка килде, беренче тапкыр 1961 елда Бразилия RFFSA өчен төзелгән.
GE_Ventures / GE Венчурлары:
GE Ventures (2013-нче елда оешкан) - General Electric-ның венчур капиталы бүленеше. Штаб-квартирасы Менло Паркта, Калифорниядә фирманың шулай ук ​​Бостон, Чикаго, Хьюстон, Шанхай һәм Тель-Авивта офислары бар. 2015 елга генераль директор Сью Сигель, һәм 2017 елның 23 октябрендә ул шулай ук ​​баш инновацион офицер итеп билгеләнде. GE Ventures сәламәтлек саклау, энергетика, программа тәэминаты һәм алдынгы җитештерү өлкәләренә стартапларга (яки корпоратив хезмәттәшлеккә) ел саен 150 миллион долларга кадәр инвестицияләр салырга уйлый. Фирма үз портфелендә 75 компанияне күрсәтә, алар арасында Clearpath Robotics, HourlyNerd, Mocana, Nanosonics, Enbala , һәм Airware. 2015 елның мартында GE Ventures сериясен A Health Health компаниясенә инвестицияләр белән җитәкләде, элек мәгълүмат аналитикасында катнашучы Эшчәнлек алмашу дип аталган сәламәтлек саклау технология компаниясе. 2016 елның декабрендә GE Ventures Menlo Microsystems, Inc. компаниясен эшләтеп җибәрде, GE глобаль тикшеренүләр үзәгеннән, мобиль элемтә челтәрләрендә кулланылган "санлы микро ачкычлар" булдыручы.
GE_Verias / GE Verias:
Гимнастик Эноси Вериас Вериядән килгән Грек спорт клубы иде. Ул җиңел атлетика, бокс, шахмат, гандбол, өстәл теннисы, волейбол һәм авыр атлетика буенча актив иде, ләкин ул гандбол секциясе белән танылган. Хатын-кызлар командасы 1987 - 1996 елларда алты ил чемпионатында һәм җиде ил кубогында җиңде, шул исәптән биш пар, рәттән IHF / EHF ярышларында 1998 елга кадәр, һәм ирләр командасы 1997 елда ил чемпионнары булды. Алар шулай ук ​​ил кубогы финалына чыктылар. 1992 елда, ләкин җирле көндәшләре Филиппос Вериягә оттырдылар.
GE_Wind_Energy / GE җил энергиясе:
GE Wind Energy - GE Renewable Energy филиалы, General Electricның бүлендек компаниясе. Компания җил турбиналарын халыкара базарга җитештерә һәм сата. 2018-нче елда GE дөньяда дүртенче зур җил турбинасы җитештерүче булды.
GE_boxcab / GE тартма:
GE тартмалары, кайвакыт шулай ук ​​GE IR бокслары, дизель-электр алмаштыргыч локомотивлар, ALCO тартмаларыннан соң. Локомотивлар General Electric һәм Ingersoll Rand тарафыннан ALCOсыз төзелгән. Производство 1928-1930 елларда дәвам итте. Бу тартмалар еш кына нефть-электрика дип аталдылар, Германиянең Дизель исемен кулланмас өчен, Беренче бөтендөнья сугышыннан соң популяр булмаган.
GE_multifactoral_analysis / GE мультипактораль анализ:
GE мультипактораль анализ - бу бренд маркетингында һәм продукт белән идарә итүдә кулланыла торган техника, компаниягә үз портфеленә нинди продуктлар өстәргә һәм базарда нинди мөмкинлекләр салырга кирәклеген сайларга булышу өчен кулланыла. Бу концептуаль яктан BCG анализына охшаган, ләкин бераз катлаулырак. . BCG анализындагы кебек, ике үлчәмле портфолио матрицасы булдырылган. Ләкин, GE моделе белән үлчәмнәр күп факториаль. Бер үлчәм тугыз тармакны җәлеп итү чараларын үз эченә ала; икенчесе унике эчке бизнес көченнән тора. GE матрицасы стратегик бизнес берәмлегенә аның гомуми көчен бәяләргә булыша. Eachәрбер продукт, бренд, сервис яки потенциаль продукт бу тармакның җәлеп итүчәнлеге / бизнес көче киңлегендә ясалган. GE мульти факториал беренче тапкыр 1970-нче елларда General Electric өчен МакКинси тарафыннан эшләнгән.
GE_steam_turbine_locomotives / GE пар турбинасы тепловозлары:
Генераль Электр пар турбинасы тепловозлары 1938 елда General Electric (GE) Союз Тын океан (UP) өчен төзелгән ике пар турбиналы тепловоз иде. Ике агрегат тәртипкә китерелде, озынлыгы 90 фут 10 дюйм (27,69 м), 2500 ат көче җитештерә ала ( 1900 кВт), һәм сәгатенә 125 километр тизлеккә ирешә ала (201 км / сәг). Стилистик яктан алар UP-ның Pullman-M-10003 M-10006 электр агрегатлары һәм хәзерге Электро-Мотив Корпорациясе (EMC) дизель конструкцияләренә охшаган. Ике тепловоз 1939 елның апрелендә UP-ка китерелде, һәм алар сынау эшләрен тәмамладылар һәм тимер юл өчен төрле популяр чараларда катнаштылар, шул исәптән Лос-Анджелес Союз Пассажир Терминалын тантаналы ачу, Сесил Б. Демил кино Союзының дөнья премьерасы. Тын океан, һәм президент Франклин Д. Рузвельт тикшерүе. Локомотивлар искиткеч тизләнешне күрсәтсәләр дә, графикларны гадәти пар тепловозларына караганда яхшырак саклый алсалар да, аларны саклау өчен ышанычсыз һәм кыйммәт иде. Алар беркайчан да регуляр керем хезмәтенә кермәделәр. 1939 елның июнендә UP тепловозларны GE-ка кайтарды. 1941 елның декабренә кадәр тимер юл проекттан баш тартты. 1941-нче елда GE пар турбиналы тепловозлар Нью-Йорк Centralзәге тарафыннан сынадылар, һәм алар Бөек Төньяк белән 1943-нче елда Икенче бөтендөнья сугышы вакытында "электр энергиясе бәрелеше" (регуляр операцияләрне дәвам итәр өчен җитәрлек тепловозлар җитмәү) белән отставкага киттеләр. хезмәт ул елдан соң. Алар Икенче бөтендөнья сугышы беткәнче кырылганнар.
GE_three-power_boxcab / GE өч көчле бокс:
GE өч көчле бокслар электро-дизель гибрид алмаштыргыч локомотивлар иде. Бу тартмалар нефть батареясы электрикасы дип атала, Беренче бөтендөнья сугышыннан соң популяр булмаган Дизель немец исемен кулланмас өчен.
GEnie / GEnie:
GEnie (Мәгълүмат алмашу өчен Генераль Электр Челтәре) - General Electric бизнесы, GEIS (хәзерге GXS) тарафыннан ясалган онлайн хезмәт, ул 1985 елдан 1999 ел ахырына кадәр эшли. 1994-нче елда GEnie якынча 350,000 кулланучы таләп итә. Бер үк вакытта иң югары куллану 10,000 кулланучы иде. Бу өлкәдә пионер хезмәтләренең берсе иде, ахыр чиктә Бөтендөнья челтәре һәм графикага нигезләнгән хезмәтләр, аеруча AOL.
GF / GF:
GF, gf яки gF түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
GF (2) / GF (2):
GF (2) (шулай ук ​​F 2 {\ дисплей стиле \ mathbb {F} _ {2}}, Z / 2Z яки Z / 2 Z {\ дисплей стиле \ mathbb {Z} / 2 \ mathbb {Z}} белән күрсәтелә) ике элементның чикләнгән кыры (GF - Галоис кырының инициализмы, чикләнгән кырларның бүтән исеме). Z2 һәм Z 2 {\ дисплей стиле \ mathbb {Z} _ {2} Not язмалары очрарга мөмкин, гәрчә алар 2-адик саннар белән буталырга мөмкин. GF (2) - мөмкин булган иң кечкенә элементлар булган кыр, һәм өстәмә үзенчәлек һәм мультипликатив үзенчәлек гадәттәгечә 0 һәм 1 белән күрсәтелсә уникаль. GF (2) элементлары бераз мөмкин булган ике кыйммәт белән һәм буле кыйммәтләренә дөрес һәм ялган белән билгеле булырга мөмкин. Моннан соң GF (2) информатика һәм аның логик нигезләрендә төп һәм бөтен җирдә бар.
GFAJ-1 / GFAJ-1:
GFAJ-1 - Halomonadaceae гаиләсендә таяк формасындагы бактерияләр. Бу экстремофил, Калифорниянең көнчыгышындагы гиперсалин һәм эшкәртүле Моно күленнән геобиолог Фелиса Вулф-Саймон, АКШ геологик тикшеренүләр резиденциясендә NASA тикшеренү хезмәткәре. 2010 Science журнал басмасында авторлар, микроб, фосфордан ач булганда, аның үсешен дәвам итәр өчен, фосфорның аз процентына арсеникны алыштыра ала дип әйтәләр. Басылганнан соң, башка микробиологлар һәм биохимиклар фәнни җәмгыятьтә каты тәнкыйтьләнгән бу дәгъвага шик белдерделәр. 2012-нче елда бастырылган мөстәкыйль тикшеренүләр GFAJ-1 ДНКсында ачыклана торган арсенат тапмады, дәгъваны кире какты һәм GFAJ-1нең арсенатка чыдам, фосфатка бәйле организм булуын күрсәтте.
GFAP / GFAP:
GFAP түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Глиаль фибриллар кислоталы протеин Босния һәм Герцеговинадагы Тынычлык өчен Гомуми Килешү Килешүе, ул шулай ук ​​Дейтон Килешүе дип атала.
GFAP_stain / GFAP тап:
Гистологиядә GFAP таплары күзәнәкләрдә глиаль фибриллар кислоталы протеин, глиаль күзәнәкләрдә булган протеин барлыгын ачыклау өчен эшләнә. Бу шешнең глиаль булу-булмавын ачыклау өчен файдалы.
GFA_BASIC / GFA BASIC:
GFA BASIC - Фрэнк Островски язган BASIC программалаштыру теленең диалекты. Бу исем программа тәэминаты тараткан компаниядән алынган ("GFA Systemtechnik GmbH"). 1980-нче еллар уртасыннан 1990-нчы елларга кадәр ул алдынгы BASIC диалекты буларак популярлашты, ләкин күбесенчә башка программалаштыру телләре белән алыштырылды. Рәсми ярдәм 2000-нче еллар башында тәмамланды.
GFA_First_Division / GFA Беренче бүлек:
GFA Беренче дивизионы - Гренададагы футболның икенче дәрәҗәсе. Seasonәр сезон ахырында иң яхшы ике команда GFA Премьер-Дивизионына күтәрелә, өченче һәм дүртенче урын командалары плей-офф аша алга китү өчен 7 һәм 8 нче урыннарда Премьер-Дивизион командаларын уйныйлар. Сезон ахырында иң түбән ике команда GFA Икенче Дивизионына җибәрелде.
GFA_First_Division_League / GFA Беренче дивизион лигасы:
Гоа Футбол Ассоциациясенең Беренче Дивизионы (Беренче Дивизион) - Goa Pro Лигасыннан соң Гоадагы иң югары дәүләт футбол лигасы. Аны Гоа футбол ассоциациясе оештырган. Беренче дивизион чемпионнары GPL дәрәҗәсенә күтәрелә. Соңгы урын Икенче дивизиягә күчә. Ул 14 клуб белән көрәшә.
GFA_League_First_Division / GFA лигасы беренче дивизион:
GFA лигасының беренче дивизионы - Гамбиядагы футболның иң югары бүлеге. Лига 1965 елда уйный башлады.
GFA_League_Second_Division / GFA Лигасы Икенче Дивизион:
GFA лигасының икенче дивизионы - Гамбиядә футболның иң югары дивизионы.
GFA_National_Training_Center / GFA Милли Укыту Centerзәге:
Гуам Футбол Ассоциациясе (GFA) Милли Укыту Centerзәге - Гуамның Дедедодагы ассоциация футбол корылмасы. Спорт корылмасы якынча 5000 тамашачы сыйдыра ала. Спорт мәйданында узган Дөнья кубогына сайлап алу матчы 2015 елның 11 июнендә үтте. Матч Гуам һәм Төркмәнстан ир-атлар җыелма командасы арасында булды, Гуам 1: 0 исәбе белән җиңде.
GFA_Premier_League / GFA Премьер Лигасы:
GFA Премьер Лигасы - Гренададагы иң яхшы футбол лигасы. Ул 1983-нче елда төзелгән һәм аны Гренада футбол ассоциациясе җитәкли. Бу лигада 10 команда катнаша. 10нчы урында торган команда Гренада беренче дивизионына күчерелә, 9 нчы урын командасы 2 нче урын командасы белән плей-офф уйный. КОНКАКАФта лига ярышы булуына карамастан, Гренадан командаларының берсе дә CFU Клуб Чемпионатында яки КОНКАКАФ Чемпионнар Кубогында уйнамады. Кайбер матчлар 9000 сыйдырышлы Гренада милли стадионында уйнала. 2014 елда, PetroCaribe Queens Park Рейнджерс һәм Никсонның Электрик Бәхет Хилл ФК арасындагы матч Премьер-Дивизион матчының беренче туры эфиры булды.
GFA_Rumilly-Valli% C3% A8res / GFA Rumilly-Vallières:
GFA Rumilly-Vallières - Франциянең Оверн-Рон-Альп өлкәсендә Румиллида урнашкан футбол клубы. Клуб хәзерге вакытта Франция футбол лигасы системасының бишенче дәрәҗәсе булган Чемпионат Милли 3 уенында уйный.
GFA_Super_Cup / GFA Супер Кубогы:
Иганәче сәбәпләре аркасында BOV Супер Кубогы дип аталган GFA Супер Кубогы - Гозода лига сезоны башланганчы үткәрелә торган футбол супер кубогы. Матч узган беренче дивизион сезоны чемпионнары һәм GFA Кубогы ияләре белән көрәшә. Хәзерге хуҗалары - Надур Янгстерс, алар лига чемпионнары Виктория Хотспурсны 3: 0 исәбе белән җиңделәр, 2019 елның 30 августында.
GFA_Super_Knockout_Cup / GFA Супер Нокоут Кубогы:
GFA Супер Нокоут Кубогы, Гренада Супер Кубогы яки GFA Кубогы дип аталган, Гренададагы футбол командалары ассоциациясе өчен үткәрелгән иң зур кубок турниры. Аны Гренада футбол ассоциациясе башкара һәм контрольдә тота. Ул ел саен GFA Премьер Лигасында, GFA Беренче һәм Икенче Дивизионда катнашучы футбол клублары өчен үткәрелә. Paradise FC International - бу турнирда иң уңышлы клуб; аларда дүрт GFA Кубогы бар һәм беркайчан да финалда оттырмаганнар.
GFA_TV / GFA ТВ:
GTA TV - Гана футбол ассоциациясе (GFA) карамагындагы Гана телеканалы .Канал Гана Республикасының Милли Элемтә Агентлыгы лицензиясенә лаек булды һәм 2013 елның августында трансляцияләнә башлады. Лига, Гана милли футбол командасы, Гана ФА Кубогы, Гана Футбол Лигасы һәм илдә ярым профессиональ футбол.
GFB / GFB:
GFB мөрәҗәгать итә ала: Габба Фронт Берлин, Германиянең каты технологик төркеме Genç Fenerbahçeliler, Төркия спорт клубы Fenerbahçe SK Грузия Ферма Бюросы федерациясе тарафдарлары төркеме, Америка авыл хуҗалыгы оешмасы Gilbert's Feed Band, Португалия рок-төркеме.
GFC / GFC:
GFC мөрәҗәгать итә ала:
GFCF / GFCF:
GFCF түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: төп капитал формалашуы, рәсми милли счетларда кулланылган макроэкономик концепция Глютенсыз, казинасыз диета, глютен һәм казин эчүне бетерүче диета.
GFCTV / GFCTV:
GFCTV - Англиядәге инглиз футбол пирамидасының дүртенче адымында Гернси ФК Гернси ФК уены кысаларында интернет агымын урнаштыру. Гернси ФК Гернси утравында урнашкан, шуңа күрә клуб материкка очышлар һәм командалар килү өчен түләргә тиеш. Күпчелек матчлар Англиядә булганлыктан, җанатарлар һәр матчка бара алмыйлар. Шулай итеп, Гернси ФКдагы элемтә командасы система куйдылар, шуңа күрә алар һәр матчны төшереп, аны онлайн режимда трансляцияләделәр. Кино төшерү матчлары 2012 елның августында туры эфирда башланды. 2013/2014 сезоны башында GFCTV агымны тизләтү өчен спутник сүндерү җайланмасын алды.
GFD / GFD:
GFD мөрәҗәгать итә ала:
GFDL_ (дисамбигуация) / GFDL (дисамбигуация):
GFDL, яки GNU бушлай документлаштыру лицензиясе - бушлай документлаштыру өчен лицензия. GFDL шулай ук ​​мөрәҗәгать итә ала: Геофизик сыеклык динамикасы лабораториясе, NOAA GFDL давыл моделенең бүлеге (кара: Тропик циклон фаразлау моделе)
GFE / GFE:
GFE мөрәҗәгать итә ала: Максатсыз бәяләү GeForce тәҗрибәсе Гомуми өстәмә белем, Бөекбритания һәм Ирландиядә Дус кыз Гленферри тимер юл вокзалы, Виктория, Австралия. Гиннесның чит ил өстәмә производствосында кулланылган Гиннесның тәме экстракты Федераль Сатып алу Регламенты нигезендә контракт йөкләмәләрен үтәү өчен хөкүмәт.
GFER / GFER:
Factorсеш факторы, бавырның яңарышын көчәйтүче (ERV1 гомолог, S. cerevisiae), шулай ук ​​GFER, яки Гепатопоиетин - кешеләрдә GFER гены белән кодланган протеин. Бу ген шулай ук ​​сулыш алу һәм вегетатив үсү, бавырның яңарышын көчәйтү, һәм Erv1 шикелле / Гепатик регенератив стимуллаштыру матдәсенең үсеш факторы буларак билгеле.
GFER_Синдром / GFER синдромы:
GFER синдромы (шулай ук ​​GFER авыруы дип атала) - сирәк митохондрия авыруы. GFER беренче тапкыр 2009-нчы елда хәбәр ителде һәм экзом эзлеклелеге күбрәк булганнан соң, тагын берничә очрак ачылды. Билгеле булган барлык очракларда авыру үз эченә алган шартлар белән үсә: тумыштан катаракта, мотор сәләтен югалту, үсеш тоткарлануы, органнарның бозылуы, кайвакыт ишетү югалту һ.б.
GFF / GFF:
GFF мөрәҗәгать итә ала:
GFF4 / GFF4:
GFF4 (Geschützte Führungs- und Funktionsfahrzeuge, Klasse 4: Сакланган Команда һәм Функциональ Транспорт, 4 класс), элек KMW Grizzly, Krauss-Maffei Wegmann (KMW) белән эшләнгән, уртача авырлыктагы MRAP бронялы персонал ташучы. Iveco-ның 6x6 Trakker шассиына нигезләнгән Германия Армиясе Германия Армиясе ихтыяҗларын канәгатьләндерү өчен җайлаштырылган. Ул Германия Оборона Министрлыгы Федераль Оборона Технологияләр һәм Сатып алулар Офисы җитәкчелегендә эшләнә (Bundesamt für Wehrtechnik und Beschaffung). Беренче машина 2007 елның ноябреннән үк китереләчәк. GFF4 Германия Армиясенең "4 класс" сакланган командалы һәм рольле машиналарын каршы алу өчен эшләнгән, гомуми авырлыгы 25 тонна, һәм Airbus A400M самолетында йөртелә. Хәзерге вакытта Германия Армиясе кечерәк 12,5 тонналы ATF Dingo 2 яки 33 тонналы Боксер MRAV куллана ала. Гризли 10 тулы җиһазландырылган гаскәр йөртә ала, алар Германия тәкъдиме (RFP) таләп иткән 3 тоннадан 50% тан артыграк. Транспорт барлык яклардан сакланган. Машина йөртүче станциясе һәм экипаж бүлеге импровизацияләнгән шартлаткыч җайланмалардан, проекцияләрдән, ракеталардан һәм миналардан саклауны тәэмин итүче аерылгысыз куркынычсызлык күзәнәген тәшкил итә. Күзәнәкнең рамкасы шулай ук ​​әйләнеш ясый. Двигатель бүлмәсе һәм тапшыру броньланган, һөҗүм вакытында «хәрәкәтне үтерү» мөмкинлеген киметү өчен. KMW машинаны берничә конфигурациядә тәкъдим итә, һәм дизайн модульле концепциягә нигезләнгәнгә, кечерәк 4х4 яки зуррак 8х8 вариант, тиешле йөкләү мөмкин.
GFFA / GFFA:
GFFA кыскартуы түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Йолдызлы Сугыш галактикасы, шулай ук ​​"Галактика Ерак, Ерак" Галактика Ирекле Союзлар Федерациясе, Йолдызлы Сугышлар хөкүмәте галәмне киңәйтте.
GFF_Elite_League / GFF Элит Лигасы:
Элита Лигасы, еш GFF Элит Лигасы дип аталалар, Гайанадагы футбол системасының иң югары дәрәҗәсе. 10 клуб белән ярыша, ул реклама һәм регуляция системасында эшли. Конкурс 2014-15 сезон аралыгында 2015-нче елда Stag Elite League буларак формалашты. Аның ачылу сезоны Гайанадан килгән 11 FIFA лицензияле командадан 8 иде. Лига икенче сезон өчен 10 командага киңәйтелде, ләкин сезон башланганчы дүрт команда чыгарылды.
GFF_National_Super_League / GFF Милли Супер Лига:
Гайана футбол федерациясе (GFF) Милли Супер Лига Гайананың иң югары дивизионы булды. Аны GFF Элит Лигасы 2015-16 сезоныннан башлап алыштырды. Лига катнашучыларны билгеләү өчен региональ квалификация турнирларын кулланды. Соңгы өлешендә 2013–14 елларда Джорджтауннан биш команда, Upperгары Демерарадан өч, Көнчыгыш Яр Демерарадан өч, Бербицадан ике, Көнбатыш Демерарадан һәм Көнчыгыш Демерарадан бер команда тәкъдим ителде. Суперлига башланганчы иң югары лига Милли Футбол Лигасы иде, ул соңгы тапкыр 2001-нче елда булган, ләкин илдә берничә региональ чемпионат бар (Бартика СЛ, Бербис ФЛ, Көнчыгыш Банк FUSSFL, Көнчыгыш Яр Демерара, Банклар DIH Сөт Стаут Лигасы) , Джорджтаун ФЛ, Upperгары Демерар SL).
GFF_ Хатын-кызлар% 27с_Чемпионат / GFF хатын-кызлар чемпионаты:
GFF Милли Хатын-кызлар Лигасы, спонсор сәбәпләре аркасында еш GFF Милли Хатын-кызлар Лигасы дип аталалар, Гайанадагы хатын-кызлар футбол системасының иң югары дәрәҗәсе. 6 клуб белән бәйгедә. Конкурс 2018-нче елда 7-гә каршы 7-нче формада формалашты, 2019-20-нче сезоннан 11-гә кадәр. Бәйгедәге матчлар 70 минут (2 тапкыр 35 минут).
GFG / GFG:
GFG мөрәҗәгать итә ала:
GFG_Alliance / GFG Альянс:
Gupta Family Group Alliance (GFG Alliance) - бизнесмен Санжеев Гупта һәм Британия Гупта гаиләсе белән бәйләнгән халыкара бизнес төркеме. Коллектив, союздагы компанияләр тау, сәнәгать һәм сәүдә белән шөгыльләнәләр.
GFH / GFH:
GFH мөрәҗәгать итә ала: Гетто Сугышчылар йорты, Израиль Гленс Фоллс Хастаханәсендәге музей, Нью-Йоркта, АКШ Глобаль Очучы Хастаханәләр, Гуманитар медицина хәйрия GFH Финанс Группасы, Бахрейн инвестиция банкы
GFHA / GFHA:
GFHA мөрәҗәгать итә ала: Грузия чирәмдәге хоккей ассоциациясе Зур Флинт хоккей ассоциациясе Гастингс аэропорты (Сьерра-Леоне), Фритаун, Сьерра-Леоне (ICAO идентификаторы: GFHA)
GFHS / GFHS:
GFHS мөрәҗәгать итә ала: Гленнс Ферри урта мәктәбе, Гленнс Ферри, Айдахо, АКШ Гленс Фоллс урта мәктәбе, Гленс Фоллс, Нью-Йорк, АКШ Годинез Фундаменталь урта мәктәбе, Санта Ана, Калифорния, АКШ Бөек Фоллс урта мәктәбе, Бөек Фоллс, Монтана, АКШ
GFH_BSC / GFH BSC:
GFH - финанс инвестиция төркеме, штабы Бахрейн финанс портында (Бахрейн), Бахрейн фонд биржасында, Кувейт фонд биржасында һәм Дубай финанс базарында күрсәтелгән. 2007-нче елда GFH үзенең GDR-ларын Лондон фонд биржасында күрсәтте. Алар байлык белән идарә итү, коммерция банкингы, активлар белән идарә итү, күчемсез милек инвестицияләрен үз эченә алган тармакларда диверсификацияләнгән инвестицияләр һәм коммерция портфолио белән тәэмин итәләр.
GFH_Capital / GFH Капиталы:
GFH Capital, элек Инжазат Капитал дип аталган, шәхси капитал инвесторлары, консультантлар һәм фонд менеджерлары фирмасы, үсеш компанияләренә капитал һәм стратегик ярдәм күрсәтә. GFH Capital төбәкнең шәхси капитал фирмалары арасында, һәм Дубай Финанс Хезмәтләре Агентлыгы тарафыннан лицензияләнгән. Ислам үсеше банкы төркеме (IDB) һәм GFH финанс төркеме филиалы булган шәхси секторны үстерү өчен Ислам корпорациясе (ICD) тарафыннан оештырылган GFH Capital структуралы шәхси капитал салу һәм Ислам финансларын Перс култыгы хезмәттәшлеге советына кертте. . GFH Capital 25 ил буенча 40тан артык компаниядә 8 миллиард АКШ долларыннан артып киткән инвестицияләрне структуралаштырды. ITF I бүгенге көнгә кадәр инвестиция процессының тулы циклын эчке керем ставкасы (IRR) белән 75% ка кадәр тәмамлады, зәңгәр чип компанияләренә сатуны да кертеп. Халыкара Сәүдә Палатасы (ICC) GFH Capital компаниясен корпоратив идарә принципларына карата мактады. GFH Capital үсешнең барлык этапларында үсеш компанияләренә инвестицияләр кертә; стартапларны оештырудан һәм үсештә булган компанияләрдә үсешне үстерүдән алып, алдынгы рекапитализациягә яисә җитлеккән бизнесны сатып алуга кадәр.
GFH_ Финанс_Групп / GFH Финанс Группасы:
GFH Финанс Группасы, элек Gulf Finance House дип аталган, Ислам инвестиция банкы, Бахрейн Финанс Харборында, Бахрейнда. Аның иң күренекле инвестицияләренең берсе - Бөек Британия Футбол Премьер Лигасы Лидс Unitedнайтед клубының 25% акциясе. , Дубайда урнашкан GFH Capital, башта 2012 елның декабрендә Кен Бейтстан клубның 100% милеген алган. 2014 елның 7 февралендә GFH Capital алар Лидсны Массимо Селлино гаиләсенең "Элеонора Спорт Лтд" консорциумына сату турында килешүләр алышулары турында хәбәр иттеләр. . Килешүдә Селлино гаиләсе 2014-нче елның апрелендә футбол лигасының сатуны тыю карарына каршы гаризада җиңгәннән соң, клубның 75% милегенә ия булды.
GFI / GFI:
GFI мөрәҗәгать итә ала: Кариб диңгезе авиакомпаниясе, Антигуа һәм Барбуда GFI төркеменең авиакомпаниясе, Go4It Америка финанс хезмәт күрсәтү компаниясе, Британия балалар радио программасы Gold Fields, Көньяк Африка тау компаниясе Алтын Киләчәк Институты, Эдиопия Аддис-Абеба мәктәбе. Яхшы Азык-төлек Институты, Grand Forks International хайван продуктларына үсемлек һәм күзәнәк нигезендәге альтернативаны пропагандалаучы коммерциячел булмаган оешма, бейсбол турниры Грунт чылбыры өзгеч, электр куркынычсызлыгы җайланмасы Яхшылык, статистик модельнең комплектка туры килү чарасы. күзәтүләр
GFI1 / GFI1:
Gfi-1 цинк бармак протеины - транскрипцияле репрессор, ул кешеләрдә GFI1 ген белән кодланган. Бу нормаль гематопоиз.
GFI1B / GFI1B:
Gfi-1b цинк бармак протеины - кешеләрдә GFI1B ген белән кодланган протеин.
GFI_Group / GFI төркеме:
GFI Group Inc. (GFI) үзенең бүлекчәләре аша брокер хезмәтләре, сәүдә башкару, базар мәгълүматлары, сәүдә мәйданчыклары һәм башка программа продуктлары белән тәэмин итә. Клиентлар - төп керемнәр, финанс, капитал һәм товар кораллары өчен базарларда институциональ клиентлар. GFI штаб-квартирасы Нью-Йоркта урнашкан һәм Нью-Йорк, Лондон, Париж, Токио, Гонконг, Сингапур һәм Дублин, Ньон, Богота һәм Тель-Авив кебек 15 кечерәк финанс үзәгеннән эшли. GFI гибрид брокерлык ысулын эшли, продуктларның табигатенә һәм аерым базар ихтыяҗларына карап, телефон һәм электрон сәүдә башкару хезмәтләрен берләштерә. Компания үзенең гибрид брокерлык мөмкинлекләрен мәгълүмат һәм аналитика продуктлары, тикшеренүләр, реаль вакытта аукционнар һәм операциядән соң хезмәтләр кебек карар кабул итү хезмәтләре белән тулыландыра, мәсәлән, эшкәртү ("STP"), чистарту (финанс) сылтамалары һәм сәүдә һәм портфолио белән идарә итү хезмәтләре. Компания NYSEда GFIG астында 2015 елның мартына кадәр күрсәтелде.
GFI_Russia / GFI Россия:
GFI Россия - Россия видео-уен уйлап табучысы. Ул 1996-нчы елда дуслар төркеме белән MiST Land South буларак оешкан һәм Зеленоградта, Мәскәүдә урнашкан. Ул 2003-нче елда Уен Фабрикасы Интерактивы белән сатып алынган һәм 2006-нчы елда GFI Россиягә үзгәртеп корылган. MiST Land South ясаучы GFI лицензиясен тартып алган Стратегия Беренче (Ябык Альянсның интеллектуаль милек хуҗалары) аркасында үсешне тәмамламады.
GFK / GFK:
GFK мөрәҗәгать итә ала:
GFK_ (төркем) / GFK (төркем):
GFK (Хөкүмәт Fury Kills) Канада каты металл төркеме иде, Квебек шәһәрендә. Аларның җырларында политик хәбәрләр бар.
GFK_Jasenica_1911 / GFK Ясеника 1911:
GFK Ясеника 1911 (Сербия Кирилл: ГФК Јасеница 1911) - Сербиянең Смедеревска Паланка футбол клубы. Клуб хәзерге вакытта Подунавльже-umмадия зонасы лигасында катнаша.
GFK_Tikvesh / GFK Тиквеш:
GFK Тиквеш 1930 (Македония: Градски Фудбалски Клуб Тиквеш 1930), гадәттә Тиквеш дип аталалар, Кавадарчи, Төньяк Македония профессиональ футбол клубы, хәзерге вакытта Македония Беренче Лигасында катнашалар. Беренче елларда төрле өй мәйданнарында уйнаганнан соң, клуб 1950 елның 19 мартында Градски стадионына Кавадарчига күченде һәм шуннан бирле анда калды. Клубның "алтын чоры" 1960-нчы еллар ахырында килеп, 1970-нче еллар дәвамында дәвам итте. Тиквеш ике тапкыр Македония Республикасы Лигасын яулады (1971–72; 1977–78), һәм алар ugгославия Икенче Лигасында биш сезонда көч сынаштылар (1955–56; 1968–69; 1969–70; 1972–73; 1978–79) ). Тиквеш 1992-нче елда Македония Беренче Лигасына нигез салучы 18 әгъзаның берсе иде. Клубның традицион төсләре кызыл һәм ак, аларга Виногравс кушаматы кушалар һәм алар күрше көндәшләре ФК Вардар Неготино белән көрәштеләр, Тиквеш күпчелек уйнаган булса да. югары лигада, шуңа күрә аларның очрашулары бик аз булды.
GFL / GFL:
GFL мөрәҗәгать итә ала:
GFL_Чемпионат_Футбол / GFL Чемпионаты Футбол:
GFL чемпионаты футболы - Activision тарафыннан бастырылган 1986 елгы видео уен.
GFL_ Экологик / GFL Экологик:
GFL Environmental Inc. (шулай ук ​​Green For Life яки GFL дип атала) - калдыклар белән идарә итү компаниясе, штаб-квартирасы Торонтода, Канада. GFL Канададагы барлык провинцияләрдә эшли, хәзерге вакытта 8,850 кеше эшли. Компания муниципаль, торак, коммерция, сәнәгать һәм институциональ клиентларга экологик хезмәтләр күрсәтә. 2021 елның 6 июлендә компания Ресурсларны торгызу Альянсы (РРА) төзелүен һәм Канада Идарә итү Хезмәтләре Альянсын алу турында килешү игълан итте.
GFL_Memorial_Gardens / GFL мемориаль бакчалары:
GFL мемориаль бакчалары, элек "Эссар үзәге", Саулт Сте үзәгендә 4928 урынлы спорт һәм күңел ачу үзәге. Мари, Онтарио, Канада. Ул 2006-нчы елның 29 сентябрендә ачылды, хәзерге вакытта җимерелгән Саулт мемориаль бакчаларын алыштырды. Яңа бина элеккеге Мемориаль бакчалар янында төзелгән һәм аның үзенчәлекле үзенчәлеге - Мемориал манарасы үз планнарына кертелгән. Арена тирәсендәге блок "Мемориаль мәйдан" дип атала. Бакчаның төп арендаторы - Sault Ste. Онтарио хоккей лигасының Мари Грейхундс.
GFM / GFM:
GFM мөрәҗәгать итә ала: газ формалаштыручы мионекроз, газ гангренасы синонимы GFM клече, Maginot Line GitHub Flavored Markdown Gloucester FM, Gruyère - Friborg - Morat тимер юлы, Швейцария тимер юлы GoFundMe, популяр акча җыю сайты. Федераль сатып алу Регламенты нигезендә контракт йөкләмәләрен үтәү өчен АКШ федераль хөкүмәте биргән материаллар өчен сәнгать термины.
GFM1 / GFM1:
Озынлык факторы G 1, митохондрия - кешеләрдә GFM1 ген белән кодланган протеин. Бу EF-G гомолог. Эукариотларда ике протеин тәрҗемә системасы бар, берсе цитоплазмада, берсе митохондриядә. Митохондрия тәрҗемәсе митохондрия функциясен саклау өчен бик мөһим, һәм бу системада мутацияләр сулыш чылбыры-оксидиатив фосфориляция системасының өзелүенә һәм митохондрия ДНКсын саклауның бозылуына китерә. Бу ген митохондрия тәрҗемәсенең озынлык факторларының берсен кодлый. Нормаль митохондрия функциясен көйләүдә һәм митохондрия дисфункциясе белән бәйле төрле авыруларда аның роле билгеле түгел.
GFM2 / GFM2:
Рибосома чыгаручы фактор 2, митохондрия - протеин, кешеләрдә GFM2 ген белән кодланган. Башка EF-G гомолог GFM1дан аермалы буларак, GFM2 туктатуда Рибосоманы эшкәртү факторы булып эшли.
GFMS / GFMS:
GFMS (формаль рәвештә Алтын кырлар минераль хезмәтләре) - кыйммәтле металл базарлары өчен тикшеренү һәм консультация компаниясе. 2011 елдан алар Thomson Reuters өлеше. Башка товарлар кебек үк, алар алтын, көмеш, платина, палладий, бакыр сәүдәсен тикшерәләр.
GFM_cloche / GFM клече:
GFM клече Магинот сызыгында иң еш очрый торган оборона коралларының берсе иде. Клеч (кыңгырау) калын тимер кастингтан ясалган тотрыклы һәм тартылмый торган ут позициясе иде, аны саклаучы. Чагыштыру өчен, туретрлар әйләнергә һәм кайвакыт түбәнәйтелергә мөмкин, шуңа күрә өске кабыгы гына ачыла. GFM - Гетур һәм Фузил-Митрейлның кыскартылышы (күзәтү һәм мылтыктан атучы), аның максатын җиңел корал эзләү һәм ату урыны итеп тасвирлый. Магинот линиясендәге бункерларның яки ​​блокларның күбесе берничә тотрыклы бронялы шкафлар яки клачлар белән җиһазландырылган. Кубоклар солдатларга разведка ясарга яки бункер эченнән абсолют максималь каплау белән һөҗүмне туктатырга мөмкинлек бирелгән. Eachәрбер клачның кораллары төрлечә үзгәрде, ләкин гадәттә ниндидер комбинация белән җиһазландырылды: җиңел пулемет яки автомат мылтык Күрү блоклары Монтажланган бинокуль перископ (кыңгырау өстендә урнашкан) 50 мм миномет.
GFN / GFN:
GFN мөрәҗәгать итә ала: GFN, Кларенс үзәнлеге региональ аэропорты өчен IATA коды, Графтондагы аэропорт, Яңа Көньяк Уэльс, Австралия GFN, Гиффнок тимер юл вокзалы өчен Милли тимер юл коды, Көнчыгыш Ренфруэшир, Шотландия
GFO / GFO:
GFO мөрәҗәгать итә ала: Бартика аэропорты, Гайанадагы генераль формаль онтология Geosat Follow-On, спутник миссиясе Глазго кино офисы Саскачеван Хөкүмәтенең Финанс офисы, Канада
GFOTY / GFOTY:
Полли-Луиза Сальмон (1990-нчы елның 19-нчы июлендә туган), сәхнә исеме GFOTY белән танылган, "Ел дусты" кыскартылышы - Британия эстрада җырчысы. 2013 - 2018 елларда ул PC Music этикеткасы аша музыка чыгарды. Хәзер ул мөстәкыйль рәвештә музыкасын чыгара. Эшенең күп өлеше мини-микс формасында.
GFP / GFP:
GFP мөрәҗәгать итә ала:
GFP-cDNA / GFP-cDNA:
GFP-cDNA проекты флюоресенция микроскопиясен кулланган эукариотик күзәнәкнең субсекуляр бүлекчәләренә протеиннарны локализацияләүне документлаштыра. Эксперименталь мәгълүматлар биоинформатик анализлар белән тулыландырыла һәм мәгълүмат базасында онлайн режимда бастырыла. Эзләү функциясе үзенчәлекләр яки мотивлар булган протеиннарны табарга мөмкинлек бирә. Проект Европа Молекуляр Биология Лабораториясендә (EMBL) Райнер Пепперкокның тикшеренү төркемнәре һәм Германия яман шеш авыруларын тикшерү үзәгендә (DKFZ) Стефан Вайманның хезмәттәшлеге.
GFPS / GFPS:
GFPS мөрәҗәгать итә ала: Гранд Форкс иҗтимагый мәктәпләре, Гранд Форксның гомуми мәктәп системасы, Төньяк Дакота Грейт Фоллс иҗтимагый мәктәпләре, Грейт Фоллсның гомуми мәктәп системасы, Монтана Геранилфарнезил дифосфат синтезы, Google Fast Pair Service ферменты (GFPS), стандарт беренче тапкыр якын булганда Bluetooth җайланмаларын тиз парлаштырыгыз
GFPT1 / GFPT1:
Глюкозамин - фруктоза-6-фосфат аминотрансфераз изомеризациясе - кешеләрдә GFPT1 ген белән кодланган фермент. Глутамин-фруктоза-6-фосфат трансаминаз 1 гексосамин юлының беренче һәм ставкасын чикләүче фермент. GFAT гекозамин юлына глюкоза агымын контрольдә тота һәм глюкозамин 6-фосфат формалашуны катализацияли.
GFP_Ramdir_Sena / GFP Рамдир Сена:
GFP Рамдир Сена - Непалдагы сугышчы индуизм милләтче төркеме. Төркемнең барлыгы беренче тапкыр 2008 елның 26 ​​маенда, Катмандудагы ике шартлау өчен җаваплылыкны үз өстенә алгач игълан ителде. Полиция әйтүенчә, шартлау 1-нче Непал Учредительный Ассамблеясе Непал монархиясен бетерү өчен җыелырга тиеш булган урыннан читтә булган. Беркем дә җәрәхәтләнмәде.
GFR / GFR:
GFR мөрәҗәгать итә ала: Газ белән суытылган тиз реактор Gefreiter Гомуми уңдырышлылык дәрәҗәсе Гломеруляр фильтрлау ставкасы Хөкүмәтнең очыш вәкиле Гранд Форкс тимер юлы, Канада тимер юлы Гранд Фанк тимер юлы, Америка рок-төркеме Груп Феровиар Роман, Румыния тимер юл йөк компаниясе Гвинея франкы.
GFRA1 / GFRA1:
GDNF гаилә рецепторы Альфа-1 (GFRα1), шулай ук ​​GDNF рецепторы буларак та билгеле, кешеләрдә GFRA1 ген белән кодланган протеин.
GFRA2_ (ген) / GFRA2 (ген):
GDNF гаилә рецепторы Альфа-2 (GFRα2), шулай ук ​​нейтурин рецепторы буларак та билгеле, кешеләрдә GFRA2 ген белән кодланган протеин.
GFRA3 / GFRA3:
GDNF гаилә рецепторы Альфа-3 (GFRα3), шулай ук ​​артемин рецепторы буларак та билгеле, кешеләрдә GFRA3 ген белән кодланган протеин.
GFRA4 / GFRA4:
GDNF гаилә рецепторы Альфа-4 (GFRα4), шулай ук ​​персефин рецепторы буларак та билгеле, кешеләрдә GFRA4 ген белән кодланган протеин.
GFRAL / GFRAL:
GDNF гаилә рецепторы альфа - кешеләрдә GFRAL ген белән кодланган протеин.
GFRP_Lleida_Pedestrian_Bridge / GFRP Ллейда җәяүлеләр күпере:
Испаниянең Ллейдадагы ФРП җәяүлеләр күпере яки Passarel·la de la Ciutat Jardí - GFRP стандарт профильләреннән ясалган иң озын арка күпере. Мадрид-Барселона югары тизлекле тимер юл элемтәсен үз эченә алган күпер халыкара "Футбридж премиясе 2005" җиңде. урта (30м-75 м) күперләр өчен "Технология" категориясе.
GFR% CE% B1 / GFRα:
GDNF гаилә рецепторы-α (GFRα) протеиннары - ко-рецепторлар төркеме, алар GFL-ның рецепторы RETны активлаштыру өчен GDNF-гаилә лигандлары (GFL) белән комплекслар ясыйлар. GFRα ко-рецепторлары түбәндәгеләрне үз эченә ала: GFRα1 - GDNF GFRα2 өстенлеге - нейтурин GFRα3 өстенлеге - GFRα4 артеминына өстенлек - GFRAL персефинына өстенлек - GDF15 рецепторы
GFS / GFS:
GFS мөрәҗәгать итә ала:
GFS2 / GFS2:
Хисаплауда, Глобаль Файл Системасы 2 яки GFS2 - Linux компьютер кластерлары өчен уртак диск файл системасы. GFS2 кластерның барлык әгъзаларына бер үк уртак блок саклауга турыдан-туры керү мөмкинлеген бирә, кластерда мәгълүмат таратучы таратылган файл системаларыннан аермалы буларак. GFS2 шулай ук ​​бер компьютерда җирле файл системасы буларак кулланылырга мөмкин. GFS2ның өзелмәгән эш режимы юк, һәм клиент яки сервер роле юк. GFS2 кластерындагы барлык төеннәр яшьтәшләр булып эшли. Кластерда GFS2 куллану уртак саклагычка керү өчен аппарат, һәм саклагычка керү контроле өчен йозак менеджеры таләп итә. Блок менеджеры аерым модуль булып эшли: шулай итеп GFS2 бүленгән йозак менеджерын (DLM) кластер конфигурациясе өчен һәм җирле файл системалары өчен "нолок" йозак менеджерын куллана ала. GFS-ның иске версияләре шулай ук ​​GULM-ны серверга нигезләнгән йозак менеджеры белән тәэмин итә, бу артыклык аркасында эшне арттыра. GFS һәм GFS2 - бушлай программа тәэминаты, GNU Гомуми лицензия шартларында таратыла.
GFSN_National_League / GFSN Милли Лигасы:
Гей футбол тарафдарлары челтәре милли лигасы (еш кына GNL дип аталалар) - Бөек Британия буенча гей футбол клублары өчен үзешчән лига конкурсы. Лига GFSN белән бәйләнгән - LGBT (лесбиян, гей, бисексуал һәм трансгендер) җәмгыяте өчен тукланучы футбол тарафдарлары төркеме. Лига 2002-нче елда дүрт нигез салучы әгъзасы белән оешты, һәм оешканнан бирле унбиш командага үсә, шулай ук ​​GFSN Милли Кубогында уйнаучы биш ассоциация әгъзасы. Бу дөньяда бердәнбер милли LGBT лигасы. GFSNдан туган лигада көчле җәмгыять хисе бар. Бер көнлек ял көннәрендә, мөгаен, ике команда да матч алдыннан (һәм аннан соң) аралашырлар, бу якын дуслыкка, дуслык көндәшлегенә китергәндер, бәлки тагын да күбрәк. Бу җәмгыятьнең этикасы һәм лиганың дуслыгы аның уңышында мөһим фактор булып тора, соңгы вакытта бик конкурентлык кыры чыга башлады.
GFS_Chemicals / GFS Химиклар:
GFS Chemicals Inc, элек Г.Фредерик Смит Химия Компаниясе дип аталган, Пауэллда, Огайода штаб-квартирасы һәм Коламбус, Огайодагы җитештерү корылмалары булган шәхси химия компаниясе. Ул 1924-нче елда Иллинойс штатының Урбана шәһәрендә Г.Фредерик Смит нигез салган һәм 1928-нче елда Огайо штатының Коламбус шәһәренә күченгән. , эфирлау, экологик һәм тикшеренү аналитикасы. Компаниянең якынча 100 хезмәткәре бар. Аның төрле бүлекчәләре өч аерым берәмлек белән идарә ителә: Органик белгечлек материаллары, органик булмаган белгечлек материаллары, аналитик реагентлар һәм тикшеренү химиясе каталог бүлеге.
GFS_ Проектлар / GFS проектлары:
GFS Projects Limited - Британия компаниясе, очу тәлинкәсенә охшаган вертикаль очыш һәм төшү самолетын эшләп чыгара. Компания 2002-нче елда Джефф Хаттон тарафыннан оешкан һәм 2007-нче елда АКШ хөкүмәте белән пилотсыз очкыч машинасын проектлау турында килешү төзегән. GFS Проектлар дизайны Coandă эффектын куллана, уңышсыз 1950-нче еллардагы Аврокар проектыннан аермалы буларак. GFS проектлары дизайны Coanda эффекты аркасында килеп чыккан тискәре өске һава басымын кулланып, механик яктан гадирәк. Контроль очышка сәләтле масштаблы прототиплар 2005 елдан бирле бар, GFS Projects Ltd һәм һәвәскәр (энтузиаст) УАВ төзүчеләре тарафыннан төзелгән. GFS - Geoff's Flying Saucer кыскартуы [1].

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...