Friday, September 30, 2022

GM Amigo


GMP / GMP:
GMP мөрәҗәгать итә ала:
GMPI / GMPI:
GMPI мөрәҗәгать итә ала: Глобаль Маршалл План Инициативасы гомумиләштерелгән музыка плагин интерфейсы
GMPPB / GMPPB:
Манноз-1-фосфат гуанилтрансфераз бета - кешеләрдә GMPPB ген белән кодланган фермент. Бу ген тулаем продукт-манноз пирофосфорилазын кодлый дип уйланыла. Бу фермент N-бәйләнгән олигосакаридлар җитештерүдә катнашкан манноз-1-фосфат һәм ГТПны ИДП-маннозга әйләндерә торган реакцияне катализацияли. Ген ике транскрипция вариантын кодлый.
GMP_reductase / GMP редуктивы:
GMP редуктив EC 1.7.1.7 (Гуаносин 5'-монофосфат оксидоредуктаз) - GMPның IMP.NADPH + гуанозин 5-фосфат = NADP + + инозин 5-фосфат + NH3By конвертерлы фермент. аденозинга (А) һәм G нуклеотидларына прекурсор булып хезмәт итүче инозин нуклеотидларына, ул А һәм G нуклеотидларының күзәнәкләр эчендәге балансын сакларга булыша. GMP бүтән ферментлар белән өзелергә мөмкин (католизацияләнгән), ләкин GMPR GMPны AMP-ка үзгәртү өчен танылган маршрутны катализацияли (турыдан-туры, IMP арада). GMP-ны IMP-ка әйләндерү бер ферментны, GMPR-ны үз эченә ала, IMP-ны GMP-ка үзгәртү ике ферментны үз эченә ала. Беренчедән, инозин монофосфат дегидроэназ (IMPDH) IMPның XMP конверсиясен катализацияли; аннары GMP синтетазы (GMPS) XMPның GMP конверсиясен катализацияли. Бу ике юл киресенчә көйләнә, IMPDH экспрессиясенә өстенлек биргән шартлар GMPR экспрессиясен киметә. Меланоцит күзәнәкләрендә GMP редуктив ген экспрессиясе MITF белән көйләнергә мөмкин. Ул GTP белән активлаштырыла һәм ксантозин 5'-монофосфат (XMP) белән тыела .ГМП редуктивын тәшкил иткән аминокислота эзлеклелеге организмнарда охшаш. Кешеләрдә hGMPR1 һәм hGMPR2, 2 GMP редуктивы бар, алар аминокислота эзлеклелеге белән аерылып торалар (эзлеклелекнең 90% сакланган), ләкин гомумән бер үк функциягә ия. HGMPR1 һәм hGMPR2 бер үк аминокислота эзлеклелеге булмаса да, охшаш кинетик үзенчәлекләргә ия һәм алар икесе дә катализатор реакция өчен NADPH коензимы итеп кулланалар. Кеше эритроцитларыннан кала, GMPR E.coli һәм кимерүчеләрдән аерылган.
GMP_synthase / GMP синтезы:
Гуаносин монофосфат синтетазы, (EC 6.3.5.2) шулай ук ​​GMPS буларак та билгеле, ксантозин монофосфатын гуанозин монофосфатына әверелдерүче фермент. яисә гуан яки аденин нуклеотидлары. Гуан нуклеотид юлында IMPны GMPга әверелдерүдә катнашкан 2 фермент бар, алар IMP дегидроэназ (IMPD1), IMPның XMP оксидлашуын катализацияли, һәм GMP синтетазы, XMP амининациясен катализацияли.
GMQ / GMQ:
GMQ яки gmq түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: GMQ, Голог Макин аэропорты өчен IATA коды, ingинхай, Китай gmq, Төньяк Германия телләре өчен ISO 639-5 коды, Төньяк Европа
GMR / GMR:
GMR мөрәҗәгать итә ала:
GMR_ (криптография) / GMR (криптография):
Криптографиядә GMR - уйлап табучылар Шафи Голдвассер, Силвио Микали һәм Рон Ривест исемендәге санлы имза алгоритмы. RSAдагы кебек, системаның куркынычсызлыгы бик күп саннарны факторлау кыенлыгы белән бәйле. Ләкин, RSAдан аермалы буларак, GMR адаптив сайланган хәбәр һөҗүмнәреннән куркынычсыз - һөҗүмче үзе сайлаган хәбәрләр өчен имза алса да, бу аңа бер өстәмә хәбәр өчен имза ясарга мөмкинлек бирми.
GMR_ (журнал) / GMR (журнал):
GMR видео уеннар буенча айлык журнал иде, ул Зифф-Дэвис тарафыннан бастырылды - PC журналы, ай саен электрон уен, һәм компьютер уеннары дөньясы (соңрак Windows өчен уеннар: Рәсми журнал). GMR 2003 елның февралендә җибәрелде, электрон уен бутиклары (EB) видео-кибетләр чылбырында гына сатылды. Журнал мультиконсоль журналлар арасында гадәти булмаган, чөнки ул компьютерны, консол уеннарын, минималистик каплау сәнгатен яктырткан, һәм соңгы берничә айда төп агым исемнәрен пропагандалауга юнәлтелгән. Бу нәкъ ике ел дәвам итте, чөнки 25 нче һәм соңгы чыгарылыш (ул абонентларга гына җибәрелә) 2005 елның февраль басмасы иде (басмалар чикләнгән булса да, хәтта барлык абонентлар да соңгы чыгарылышны алмады). Журнал Электроника Бутикы тарафыннан финансланганлыктан, Гаместоп EB Уеннары белән кушылгач, журнал тиражны туктатты, чөнки Gamestopның үз уены, Уен Информеры бар иде. Барлык хезмәткәрләренең язмышлары билгесез кала, гәрчә Джеймс "Милкман" Миелке һәм Эндрю "Сикерү" Пфистер 1Up.com челтәренә онлайнга күчтеләр. PS2 уены Monster Hunter чыгарылганнан соң озак та үтми, онлайн-вакыйга Quest чыгарылды, бу уенчыларга GMR логотибы булган коралга "GMR Chrome Йөрәк" алырга мөмкинлек бирде.
GMR_Group / GMR төркеме:
GMR Group - төп офисы Нью-Делида урнашкан Indianиндстан күпмилләтле конгломераты. Төркем 1978-нче елда Grandhi Mallikarjuna Rao (GM Rao) тарафыннан оештырылган һәм GMR инфраструктурасы, GMR Energy, GMR аэропортлары, GMR предприятияләре кебек берничә компаниядән тора. Дәүләт-шәхси партнерлык моделен кулланып, Группа Indiaиндстанда берничә инфраструктура проектын тормышка ашырды. Төркем шулай ук ​​Непал, Индонезия, Сингапур, Филиппин һәм Греция кебек берничә илдә инфраструктура оператив активлары һәм проектлары белән глобаль катнашуга ия. Чиста актив базасы якынча 6 миллиард АКШ доллары булган GMR Group - Indiaиндстандагы иң зур инфраструктура үсеш компанияләренең берсе.
GMR_Institute_of_Technology / GMR технология институты:
GMR технология институты (GMRIT) - Indiaиндстандагы инженер көллияте. Бу Андхра-Прадешның Ризам, Визианагарам районында. Ул Кавинада Джавахарлал Неру Технология Университетына бәйләнгән.
GMR_Junior_College, _Gajwel / GMR Junior College, Gajwel:
GMR Junior College - Gajwel, Телангана, Indiaиндстан. Ул 1997-нче елда оешкан.
GMR_Маркетинг / GMR Маркетинг:
GMR Маркетинг - маркетинг реклама агентлыгы, аның төп офисы Нью-Берлинда, Висконсинда. Фирма 1979-нчы елда Гари М. Рейнольдс тарафыннан оештырылган, ул маркетинг практикасы белән танылган. Рейнольдс 2014-нче елда генераль директор вазифасыннан китте, ләкин GMR Маркетинг председателе булып кала. Фирма 1997-нче елдан Омником Группасының бүлекчәсе булып тора. Яңа Берлиндагы GMR Маркетингның Глобаль штабы, WI The Milwaukee Journal Sentinel тарафыннан 2015, 2016, һәм 2017 еллар өчен "Иң яхшы эш урыны" исемлегенә кертелде. "Баркад" кебек функцияләр, янгын чокырлары булган ачык патроннар, ябык кафелар, офис хезмәткәрләре һәм клиентлары өчен кайбер уңайлыклар булган язу студиясе.
GMR_Стадион / GMR стадионы:
Зур Кеше елгасы стадионы (GMR яки GMMR стадионы) - футбол стадионы, 11 июнь стадионыннан берничә метр ераклыкта, Триполи спорт шәһәре үзәгендә. Стадион Олы Кеше елгасы исеме белән аталган. Стадионның сыйдырышлыгы 20,000 тирәсе һәм хәзерге вакытта Ливия Премьер-Лигасы Аль Вахда, Аль Терсана һәм Аламн Алаам клублары йорты. Стадион 2000 елның 17 маенда ачылды, һәм Мидлсбро ФК белән АС Бари арасында дуслык матчы белән билгеләп үтелде. Бу җир халыкара дәрәҗәдә матчлар уздырды, һәм бу җирдә иң танылган нәтиҗәләрне Аль-Мәдинә җиңде, ул ES Тунисны 2–1 исәбе белән җиңде, һәм 2006 елның 19 сентябрендә Аль-Иттихад 2006-нчы елда Оман Аль-Нахданы җиңде. -07 гарәп чемпионнары лигасы.
GMR_Vasavi_Diesel_Power_Plant / GMR Васави дизель электр станциясе:
GMR Васави Дизель Электр станциясе, GMR Power Corporation Limited компаниясе, Ченнайның Бассейн күперендә урнашкан шәхси электр станциясе иде. Бу GMR Группасының 200 МВт LSHS (аз күкерт авыр запасы) ягулыгы (җирле чимал калдыкларыннан эшкәртелә). Завод MAN B&W, Германиядән ике катлы дизель двигатель технологиясенә нигезләнгән. Бу дәүләтнең шәхси сектор тарафыннан тапшырылган беренче заводы иде. Завод 2018-нче елда сафка бастырылган.
GMS / GMS:
GMS мөрәҗәгать итә ала:
GMST / GMST:
GMST түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Глобаль уртача өслек температурасы, кайвакыт Глобаль өслек температурасы (GST) дип кыскартыла Гринвич Урта Сидераль Вакыт, күк җисемнәре белән чагыштырганда Earthирнең әйләнү тизлегенә нигезләнгән вакыт масштабы.
GMS_ (музыка_ төркем) / GMS (музыка төркеме):
GMS (үсә барган акылсыз галимнәр дип тә атала) Голландия психеделик транс дуэты иде, алар 1990-нчы еллар башыннан зур популярлык казандылар. Нидерландның көнбатышында урнашкан Амстердам шәһәрендә Шаҗахан Маткин (шулай ук ​​Риктам дип тә атала) һәм Джозеф Квинтерос (шулай ук ​​Банси дип тә атала) формалашкан бу дуэт зур халыкара фанбазны җәлеп итте. GMS 1999-нчы елда Spun Records-ны оештырды, АКШ һәм Ибицада, Испаниядә беренче психеделик транс ярлыгы. 2008-нче елда GMS Spun Records-ны үз карьераларына туплау өчен калдырды һәм 2009-нчы елда барлык музыкаларын чыгару өчен яңа ярлык булдырды. Starbox Music дип аталган төрле төркемнәр. Алар бөтен дөнья буенча 350,000 данә саттылар. Режиссер Тони Скотт GMS трекларын Man on Fire, Domino һәм Unstoppable фильмнарында кулланган. GMS Psy-Trance премиясен ике тапкыр (2001 һәм 2009 елларда) Ибицада, Испаниядә узган DJ премиясендә яулады.
GMS_ (программа тәэминаты) / GMS (программа тәэминаты):
GMS (oundир асты суларын модельләштерү системасы) - Aquaveo-ның җир асты сулары модельләрен төзү һәм симуляцияләү өчен су модельләштерү кушымтасы. Анда 2D һәм 3D геостатистика, стратиграфик модельләштерү һәм уникаль концептуаль модель алымы бар. Хәзерге вакытта ярдәм итүче модельләргә MODFLOW, MODPATH, MT3DMS, RT3D, FEMWATER, SEEP2D, UTEXAS керә. 6 нчы версиядә XMDF (eXtensible Model Data Format) кулланылды, бу HDF5'ның яраклаштырылган киңәйтелеше. Моның максаты - күп яссы файлларны куллану урынына, бер HDF файлында мәгълүматны эчке саклау һәм идарә итү.
GMS_Durango_LMP1 / GMS Durango LMP1:
GMS Durango LMP1 2000-нче елда GMS тарафыннан Дуранго өчен төзелгән Le Mans прототибы иде. Башта 4 литрлы BMW V8 двигателе белән җиһазландырылган, аны Мадер әзерләгән, 2002-нче сезон өчен аның урынына Judd GV4 V10 урнаштырылган. 2003 сезонында Дуранго машинаны PM 02 белән алыштырды. GMS Durango LMP1 аеруча уңышлы булмаган, һәм зәгыйфь тизлек тартмасы булган; ләкин ул бер ярышта җиңә алды, 2002 6 сәгать Валлелунга.
GMS_En Environment_Operations_Center / GMS Әйләнә-тирә мохит операцияләре үзәге:
Зур Меконг Субрегионы (GMS) Әйләнә-тирә мохит операцияләре үзәге (EOC) 2006 елның башында Олы Меконг субрегионында (GMS) әйләнә-тирә мохит белән идарә итү өчен мәгълүмат һәм белем чистарту йорты булып хезмәт итә һәм GMSны вакытында һәм нәтиҗәле тормышка ашыру өчен җаваплы. Төп әйләнә-тирә мохит программасы (CEP). EOC шулай ук ​​әйләнә-тирә мохит буенча эшче төркем (WGE) секретариаты булып эшләячәк, WGE җыелышларын оештыру һәм үткәрү, WGE эшчәнлеген координацияләү, WGEга отчет бирү һәм моңа кадәр Азия тарафыннан башкарылган башка биремнәр кебек ярдәм функцияләрен үз өстенә ала. Bankсеш банкы (АББ).
GMS_синдром / GMS синдромы:
GMS синдромы - гониодизгенез, интеллектуаль инвалидлык һәм кыска буйлы синдром.
GMT360 / GMT360:
GMT 360 - 2002 һәм 2009 модель елларында General Motors тарафыннан җитештерелгән машина платформасы. Беренче чиратта машиналар өчен эшләнгән, GMT360 архитектурасы GM җитештергән урта зурлыктагы машиналарның өченче буыны булып хезмәт итә. GMT330 АКШта турыдан-туры уңышка ирешкән, платформага нигезләнгән GMT360 машиналары алдагысы белән Канадада һәм экспорт базарында 2005 елга кадәр сатылган. GMT360 архитектурасы хәзерге тарихта иң киң таралган GM платформалары арасында. GMәрбер GM бренды белән кабул итү белән беррәттән (Cadillac һәм Сатурннан кала), SUV платформасы өстәмә Isuzu бренды белән сатылды. 2004 модель елыннан соң Oldsmobile ябылганнан соң, аның версиясе Buick һәм Saab брендлары тарафыннан кабул ителде. Архитектура биш ишекле машинасы, озын тәгәрмәчле машинасы (GMT370 коды белән аталган), тартыла торган түбә вагоны / SUV / йөк машинасы һәм каты конвертерлы йөкле машина буларак сатылды. Башта рамкадагы SUV (GMT361 кодлы) белән алыштырылачак, GMT360 шасси 2009 модель елыннан соң туктатылды һәм аның урынына ике унибодлы-шасси машинасы платформасы куелды. GMT360 2010 елда Тета платформасы белән алыштырылды; озын тәгәрмәчле GMT370 өч рәт Lambda платформа машиналары белән алыштырылды (ул барлык GM микроавтобусларын да алыштырды). Соңгы GMT360 машинасы 2008 елның 23 декабрендә җыелды.
GMT400 / GMT400:
GMT 400 һәм охшаш GMT 480 1988-1998 модель елы өчен Chevrolet C / K / GMC Sierra тулы размерлы йөкле машиналар өчен мәйданчык иде. GMT 410, GMT 420, GMT 425, һәм GMT 430 тулы күләмле машиналар өчен алынган, шул исәптән 1992–1994 Шевроле Блэйзер һәм 1995–2000 Тахо, һәм 1991-нче елдан 2000-нче елларга кадәр GMC onкон. Бу беренче GMT ​​билгесе иде. C (RWD) һәм K (4WD / AWD) тулы зурлыктагы йөкле машиналар һәм машиналар өчен. GMT400 өчен инженерлык GM Truck & Bus төркеме тарафыннан эшләнде, беренче чиратта, Уоррен штатындагы 9 чакрым юлда Пионер инженериясендә арендага алынган объектта эшләде. GMT 400 рамкалары AO Smith Automotive Products, Dana Holding Corporation һәм Tower Automotive тарафыннан төзелгән. Двигательләргә 4.3L-V6, 5.0L-V8, 5.7L-V8, 7.4L-V8, һәм 6.2L V8 һәм 6.5L V8 дизель кертелгән. Троттл организмы (TBI) ягулык салу '88 -'95 газ двигательләрендә кулланылган. CPI (үзәк нокта инъекциясе) '96 -'00 4.3L-V6, 5.0L-V8, 5.7L-V8 кулланылган, ә '96 -'00 7.4L-V8 SFI кулланган (эзлекле мультипорт ягулык инъекциясе). GMT400 сериясен GMT800 машиналары 1998-нче елдан башлап алыштырды. GMT400 модельләре Фортта төзелгән. Уэйн, ИН, Понтиак, Ми, Флинт, Ми, Ошава, Канада, һәм Янесвилл, WI & Арлингтон, Тех.
GMT800 / GMT800:
GMT800 1999 - 2006 модель елларында кулланылган General Motors тулы күләмле йөк машинасы платформасы иде. Бу Chevrolet Silverado һәм GMC Sierra пикаплары өчен нигез; һәм Chevrolet Tahoe / GMC onкон һәм Chevrolet Suburban / GMC Yukon XL тулы размерлы машиналар өчен GMT820 һәм GMT830 версияләре. Бу платформа GMT400 C / K пикаплар һәм машиналар сериясенең варисы булды, һәм 2007 елга GMT900 линиясе белән алыштырылды. GMT800 рамкалары Magna International тарафыннан Рамос Аризпе, Коахуила, Мексика һәм Сент Томас, Онтарио, Канадада җитештерелгән. Йөк машиналары Онтариодагы Ошавада җыелды; Понтиак, Мичиган; Форт Уэйн, Индиана; һәм Флинт, Мичиган; пикап һәм шасси кабинасы модельләре өчен, һәм Силао, Мексика; Янесвилл, Висконсин; һәм Арлингтон, Техас; машиналар модельләре өчен. GMT820 нигезендә Hummer H2 AM General компаниясе белән Мишавака, Индиана штатындагы махсус төзелгән заводта төзелгән. GMT810 2 ишекле SUV варианты эшләнгән һәм прототипланган, ләкин производствога кертелмәгән. GMT800 өч бүлекле рамка системасын кертте. Бу тәгәрмәч базына, GVWR һәм платформага урнаштырылган тән төренә карап катнашырга һәм туры килергә мөмкин, бер кисәк озын рамга түгел. Алгы өлеш гидроформаланган, урта һәм арткы өлешләр ролл формалашкан яки мөһерләнгән, куллануга карап. Бу платформага зуррак сыгылучылык бирә. Барлыгы дүрт фронт модуле, җиде юл һәм дүрт арткы бүлек эшләнде һәм 40ка якын йөк машинасы конфигурациясен хуплады. GMT800 пикап модельләре арткы яфраклы язгы асылманы кулландылар, GMT820 / 830 SUV модельләре биш сылтама кәтүк-язгы асылманы кулландылар. (2500 серияле GMT830 SUV модельләре яфрак язгы асылманы саклап калдылар.) GMT800 ул вакытта яңа GM Generation III V8 двигательләре өчен беренче йөк машинасы кушымтасы булды. 4.8 һәм 5.3 L версияләрендә тимер блоклар һәм алюминий башлары бар, ә 6.0 L башында тимер цилиндр башлары кулланылган. 6.6 L Duramax турбодизель 2500 һәм 3500 HD модельләре белән кертелде, 2001-нче елда чыккан. Кар көчләре 2002 ел өчен "Йөк машинасы" булды.
GMT900 / GMT900:
GMT900 2007 - 2014 модель елларында кулланылган General Motors тулы размерлы һәм SUV платформасы иде. Платформа GMT800 платформасын алыштыру өчен 2006-нчы Төньяк Америка халыкара автосалонында кертелде. Беренче GMT900 машинасы киләсе буын Chevrolet Tahoe булды. GMT900 General Motors корпорациясе өчен "Сәлам Мэри пасс" дип аталган - компаниягә бу зур йөкле машиналардан керемнәр кирәк булган, аларның финанс мөмкинлекләрен тәэмин итү. Компания ресурслары GMT900 үсешенә 2005-нче елга кадәр тупланган, GM Zeta платформасы кебек башка программаларны тоткарлаган. 2005-нче елда бензин бәяләренең күтәрелүе белән, кайбер аналитиклар зур йөкле машиналар рәтендә "компаниягә акча салу" акыллылыгын шик астына алдылар. Башта сату бик тиз иде, ләкин соңрак базар ягулыкны сак тотучы бердәм машиналарга күчкәч төште. GMT900 сериясендә машиналарның тотрыклылыгын контрольдә тоту бар. Оригиналь планнар Америка укының "I-Ride" тылдагы бәйсез асылмалы модулын таләп иттеләр, ләкин беркайчан да кулланылмады. Тахо җитештерү GM-ның Арлингтондагы Техас штатындагы Арлингтон Ассамблея заводында 2005 елның 1 декабрендә графиктан алты атна алдан башланды. SWB версияләрен җитештерү 2006-нчы елның гыйнвар башында Висконсинның Янесвилл шәһәрендәге Янесвилл Ассамблеясында башланды. Озын тәгәрмәчле йөкле машиналар җитештерү (Субурбан / Yukкон XL) Янесвиллда һәм Гианажуатодагы Силаодагы Силао Ассамблеясендә башлана. Кар көчләре Силаода гына җитештереләчәк. Escalade производствосы 2006-нчы елның мартында башланды, ESV Арлингтонда һәм EXT Силаода җитештерелде. Автомобильләр 2006-нчы елның гыйнварында дилерларда күрсәтелә башлады. арткы җитештерү. GM Висконсинның Янесвилл шәһәрендәге машиналар заводын япты, Арлингтонда, Техаста. Бәйләнешле Silverado һәм Sierra пикаплары 2006-нчы ел ахырында җитештерә башладылар. HUMMER H2 киләсе берничә елда яңа платформага күченергә тиеш иде, ләкин шуннан соң юкка чыгарылды. АКШта тулы күләмле йөкле машиналар һәм машиналар сату озакка сузылган төшү аркасында (2008 елның беренче тугыз аенда 30% ка кадәр), General Motors киләсе буын CXX йөк машиналары программасын 2008 елның маенда юкка чыгарды. Шул ук вакытта, Chevrolet Tahoe һәм Suburban һәм аларның энеләрен GMC һәм Cadillac. өчен алыштыру. Автомобиль матбугаты кайбер GMT900 SUV модельләре GM Lambda платформасына күченергә мөмкин дип фаразлый. 2010 елның 14 гыйнварында General Motors алар эшләячәген хәбәр итте. тулы күләмле йөкле машиналар һәм машиналар үсешен дәвам итү.
GMTA / GMTA:
GMTA мөрәҗәгать итә ала: Чериф Аль Идрисси Аэропорты (Халыкара Гражданнар Авиациясе Оешмасы аэропорты коды) Яшел Тау Транзит Хакимияте "Зур акыл бер үк фикердә".
GMTV / GMTV:
GMTV (Хәерле иртә телевидениесенең кыскартылышы), хәзерге вакытта ITV Иртәнге Трансляция Лимитед дип аталган, 3-нче каналның иртәнге телевидение подрядчысы / лицензиаты исеме булган, Бөек Британиядә 1993-нче елның 1 гыйнварыннан 3 сентябренә кадәр. Бу а. 2009 елның ноябрендә ITV plc-ның тулы бүлендек компаниясе. Озакламый ITV пл. GMTV-ның соңгы чыгарылышы 2010-нчы елның 3 сентябрендә трансляцияләнде. региональ ITV франшизлары иртәнге 9:25 тә кабул иттеләр. Соңгы елларда, коммутатор бербөтен диярлек иде һәм станция күпчелек очракта ITV челтәренең өзлексезлеге белән "әйләндереп алынган". Димәк, күпчелек тамашачылар GMTVны ITV программасы буларак кабул иттеләр. шулай да, ITV пл. тулы сатып алуга кадәр, ул, нигездә, үз мәгълүмат җыю операциясе, сату һәм идарә итү коллективлары һәм эчке җитештерү коллективы белән бәйсез тапшыручы иде. GMTV шулай ук ​​үз балалар программаларын трансляцияләде, CITVдан бәйсез, Boohbah бәхәсле программа ике яктан да алга киткәнче, һәрберсенә төрле кредитлар бирелгән.
GMTV_News_ (Көньяк) / GMTV Яңалыклар (Көньяк):
GMTV News - Англиянең көньяк ярында һәм Темес үзәнлегендә региональ яңалыклар сервисы өчен бренд исеме, 2006 елның 5 декабреннән 2009 елның 6 февраленә кадәр. 2006 елның декабре, ул Меридиан студияләрендә урнашкан булса да, theзәк франшиза өлкәсенең көньяк-көнчыгышыннан, шулай ук ​​Меридиан өлкәсенең төньягыннан тора. Шуңа күрә ул GMTV Төньяк Ирландия һәм GMTV Шотландия хезмәтләреннән аермалы иде, чөнки ул бәйсез компания түгел, ITV региональ франшиза хуҗасы тарафыннан җитештерелгән. GMTV ул вакытта рәсми франшайзи өчен бер региональ яңалыклар хезмәте өчен түләгәнгә, GMTV News-маркалы региональ хезмәт Meridian News һәм Thames Valley Today программаларын алыштыру булды. 2009 елның февралендә ике программа бер Meridian News / Tonight программасына кушылды, һәм GMTV News бренды төшерелде.
GMT_ (TV_programme) / GMT (ТВ программасы):
GMT - яңалыклар программасы, Би-Би-Си Дөнья яңалыкларында 2010 елның 1 февраленнән 2019 елның 1 ноябренә кадәр эфирга чыга. Программаның төп алып баручылары Люси Хокингс һәм Стивен Сакур иде, алар редакциягә карап әйләнделәр, чөнки (2016 елга оригиналь алып баручы Джордж Алагия ялда иде) GMT-та анкор вазифаларыннан), Тим Уилкокс төп рельеф алып баручы булып хезмәт итә. Eachәрбер программа алып баручының дөньяның шул өлешендә вакыт биреп, тирән эчтәлекле хикәя бирүдән башланды. программада шулай ук ​​сәяси, иҗтимагый, сәламәтлек һәм кеше хокуклары проблемаларына, бизнес һәм спорт яңалыкларына юнәлтелгән уртача озынлыктагы башка докладлар, шулай ук ​​дөньяның башка яңалыклар исемнәренә кыскача кыскача мәгълүмат бирелгән (ләкин программа 'баш битләренә басым ясамый) 'BBC World News'тан). Аның исеме, күрәсең, Гринвич уртача вакытны аңлата, чөнки программа GMT 12.00 сәгатьтә башлана.
GMT_ (дисамбигуация) / GMT (дисамбигуация):
GMT, яки Гринвич уртача вакыты - Лондон Гринвичтагы Король обсерваториясендә уртача кояш вакыты. GMT шулай ук ​​мөрәҗәгать итә ала:
GMT_Games / GMT Уеннары:
GMT Уеннары - Калифорниядә 1990-нчы елда оешкан нәшрият. Компания график җәлеп итүчән уеннар белән танылган, "монстр уеннары", күп карталар һәм счетчиклар, гади уеннарга кадәр, яңа уенчылар кертү өчен яраклы. Алар шулай ук ​​карточка уеннары һәм гаилә уеннары ясыйлар. Хәзерге идарә һәм иҗат коллективына Тони Кертис, Родгер МакГуан, Марк Саймонич һәм Энди Льюис керә.
GMT_K2XX / GMT K2XX:
GMT K2XX - General Motors тарафыннан тулы күләмле йөкле машиналар һәм 2014-нче модель елы белән җитештерә башлаган зур машиналар өчен эшләнгән платформа архитектурасы өчен җыю коды. "XX" - һәр модель өчен махсус җыю кодының соңгы ике цифры өчен урын иясе. 2007 - 2013 елларда җитештерелгән GMT900 сериясен алыштырган платформа 2013 елның апрелендә йөкле машиналарда 2014 Модель елы өчен кертелде, аннары 2013 елның декабрендә 2015 елның зур машиналарында 2014 елның февралендә чыккан. GMT K2XX продуктлары дүрт GM җыю заводында җитештерелә: Арлингтон (барлык машиналар), Флинт (икеләтә һәм экипаж кабинасы авыр йөкле пикаплар), һәм Форт Уэйн (регуляр һәм икеләтә кабиналы җиңел һәм авыр йөкле пикаплар). , Мексикадагы Силао Ассамблеясы белән бергә экипаж такси җиңел дежур пикап өчен. Беренче җитештерелгән GMT K2XX машиналары җиңел йөкле 2014 модель елы Шевроле Силверадо һәм GMC Sierra тулы размерлы пикаплар булды, Силао башта экипаж кабиналарын җитештерде, аннары Форт Уэйн яктылык һәм HD регуляр размерларын һәм икеләтә кабинет версияләрен җыйды. 2015 Шевроле Тахо, Шевроле Субурбан, GMC onкон, GMC onкон XL, Кадилла Эскаладе, һәм Кадилла Эскаладе ESV тулы күләмле машиналар җитештерүне башлап җибәргән чираттагы машиналар, аннары 2015 Шевроле Силверадо HD һәм GMC Sierra HD. K2XX платформасы беренче тапкыр бу платформада Шевроле Карлыгач һәм Кадилла Эскаладе EXT SUTs, һәм Сильверадо, Сьерра һәм гибрид версияләр кебек спорт коммуналь йөкле машиналар, гибрид машиналар һәм гибрид машиналар төзелмәячәк. 2013 модель елыннан соң туктатылды. Шулай да, GMT K2XX машиналарының ягулык экономиясе GMT ​​900 алдагы кешеләргә караганда артачак, яңа буын V / EcoTec3 V8 двигательләрен турыдан-туры инъекция белән куллану һәм көчлерәк корыч кулланудан авырлык саклау аркасында. Киләчәк GMT K2XX йөкле машиналар һәм машиналар өчен турбодалы һәм дизель двигательләре дә карала. "Chevy Shake" дип аталган K2XX платформасында сызык тибрәнүләренә карата клиентларның зарланулары булды .К2ХХ 2019 модель елыннан GMT T1XX белән алыштырылды.
GMT_Records / GMT язмалары:
GMT Records - Aozora Records-ның эзе яки суб-ярлыгы. 2004-нче елда ясалган, ул Япония вәкиллегенә һәм Инглиз һәм Ирландия инди төркемнәрен пропагандалауга юнәлтелгән. Беренче төркемгә кул кую - Испаниянең Киләчәк Корольләре һәм The Veils. Бу төркемнәр альбомнарын тарату Aozora-ның Toshiba-EMI белән төзелгән килешүе белән эшләнгәнгә, алар 2005-нче елда алынган Avex Marketing Communications белән яңа килешүгә күчерелде.
GMT_T1XX_platform / GMT T1XX платформасы:
GMT T1XX - General Motors компаниясе тарафыннан тулы күләмле йөкле машиналар һәм зур машиналар өчен линия өчен машина платформасы архитектурасы өчен җыю коды. "XX" - һәр модель өчен махсус җыю кодының соңгы ике цифры өчен урын иясе. Мисал итеп, шәһәр яны өчен проект коды T1YC. Платформа йөкле машиналар өчен 2013 елның апрелендә кертелгән GMT K2XX сериясен алыштырды, аннары 2013 елның декабрендә зур машиналар җитештерде. Автомобильләр алюминий тән панельләрен авырлыкны саклаучы чара итеп кулланырлар дип көтелә. 2018-нче елның гыйнварында Chevrolet Silverado-ның 2019-нчы модель елын алдан карау белән кертелде, аннары GM-ның тулы күләмле спорт-коммуналь машиналары, 2019-нчы елда 2021-нче модель елына 2020-нче елның язында сатуга кертелде. GM'лар нигезендә 2025 елга платформаларның гомуми санын дүрткә киметергә планлаштырыгыз, T1XX платформасы шулай ук ​​1995-нче елдан GMT 600 платформасы нигезендә җитештерелә торган Шевроле Экспрессның хәзерге моделен алыштырыр дип көтелә.
GMU / GMU:
GMU мөрәҗәгать итә ала: Гэль урта берәмлеге (Шотландия белемендә) Джордж Мейсон Университеты, Вирджиния, АКШ Гринвилл Даунтаун Аэропорты өчен IATA Аэропорт коды, Көньяк Каролина, АКШ Гуанчжоу Медицина Университеты, Кытай Гуйчжоу Медицина Университеты, Китай култыгы Медицина Университет, Берләшкән Гарәп Әмирлекләрендә ISO тел коды Гумалу теле өчен сакланган хәтер бүлеге, Intel i960 үзенчәлеге
GMV / GMV:
GMV мөрәҗәгать итә ала: Гамо теле GMV Innovating Solutions, Испания технология компаниясе GMV Nashville, GMV-6 Америка рекордлы маркасы, хәзер VTV, Австралия телеканалы Бөек Малверн тимер юл вокзалы, Англиядә Гринвич Миллениум Авылы, Лондон Гриллының яшәү урыны. Музыка корылмасы, Леттеркеннидагы төнге клуб, Ирландия тулаем товар күләме Армия Грунт Транспорт, АКШ Армия Грунт Транспорт - (АКШ) SOCOM программасы - АКШ махсус операция көчләре кулланган махсус Humvees һәм GD Flyers гарантияләнгән минималь кыйммәт.
GMV_ (компания) / GMV (компания):
GMV, Хуан Хосе Мартинес Гарсия тарафыннан 1984-нче елда оешкан. Бу халыкара хосусый корпоратив төркем. Аның 2000-дән артык хезмәткәре бар.
GMV_Aramoana / GMV Aramoana:
GMV Арамоана (диңгез юлын аңлата торган Мори телендәге сүз) 1962 - 1983 елларда Кук бугазы аша эшләүче поезд паромы.
GMV_Aranui / GMV Aranui:
GMV Aranui 1965 - 1984 арасында Кук бугазы аша эшләүче поезд паромы иде.
GMV_Nashville / GMV Nashville:
GMV Nashville - 2007-нче елда Джефф Волкер нигез салган Теннесси штатындагы Нашвиллда санлы рекордлы ярлык.
GMW / GMW:
GMW мөрәҗәгать итә ала: Глобаль Акча Атналыгы GMW Architects, Guangming Online Британия архитектур практикасы, Кытай яңалыклар сайты Heckler & Koch GMW, Көнбатыш Герман телләрендәге граната атучы.
GMW_Architects / GMW архитекторлары:
GMW Architects Бөекбританиядә урнашкан архитектура практикасы иде. 2015 елның августында фирма "аэропорт секторына күчү планнары кысаларында" бүтән бизнес Скотт Браунриг тарафыннан алынды.
GMX / GMX:
GMX мөрәҗәгать итә ала: Глобаль мәгълүмат белән идарә итү Metrics eXchange, XML локализация стандарты GMX Mail, веб нигезендә почта хезмәте GMX Multi Messenger, тиз арада хәбәрче хезмәте Magoma теле
GMX_Mail / GMX Почта:
GMX Mail - GMX тарафыннан тәкъдим ителгән бушлай реклама ярдәмендә электрон почта хезмәте (Global Mail eXchange, Германиядә: Global Message eXchange). Кулланучылар кабул ителгән GMX Почтага веб-почта аша, яки POP3 яки IMAP4 протоколларын кулланып керә алалар. Почта SMTP ярдәмендә җибәрелә. 1997-нче елда оешкан GMX - Берләшкән Интернет АГ-ның бүлендек компаниясе, Германиядә акцияләр исемлегендәге компания, һәм 1 & 1 Интернет һәм Fasthosts Интернетка кардәш компания. Электрон почта адресына өстәп, һәр GMX счетында Почта Коллекторы, Адрес Китабы, Оештыручы һәм Файл Саклау бар. Everyәрбер кулланучы 10га кадәр GMX электрон почта адресын теркәлергә мөмкин. Поп-реклама барлык кулланучыларга, шул исәптән премиумга, логинда күрсәтелә; 2021 елга GMX калкып чыккан рекламаны кулланган бердәнбер зур электрон почта тәэмин итүчесе иде.
GMX_Multi_Messenger / GMX Multi Messenger:
GMX Multi Messenger - 2006 елның ноябрендә Германия веб-почта провайдеры GMX Mail тарафыннан җибәрелгән тиз арада хәбәрче программасы һәм кушымтасы. GMX - Берләшкән Интернетның бүлекчәсе, веб-почта Web.de хуҗасы, алар белән бер үк хәбәрче клиентын тәкъдим итә. үз бренды.
GMY / GMY:
GMY мөрәҗәгать итә ала: Гуаймарал аэропорты, Колумбия Гудмайс тимер юл вокзалында, Лондон Микена телендә
GMZ / GMZ:
GMZ мөрәҗәгать итә ала: Горький мотоцикл заводы, Ла Гомера аэропорты совет җитештерү заводы, Канар утраулары Mgbo телендә
GMZ-3 / GMZ-3:
GMZ-3. 1991-нче елда Советлар Союзы таркалганнан бирле ул берничә варис дәүләттә хезмәт күрсәтә.
GM_% 22 тапкыр карау% 22_transit_bus / GM "иске күренеш" транзит автобусы:
GM "иске күренеш" транзит автобусы транзит автобус иде, ул 1940 елда Сары Тренер тарафыннан TG-3201 модель автобусын җитештерүдән башланган. Сары тренер 1943-нче елда тулысынча сатып алынганчы һәм GM йөк машиналары дивизиясенә бөкләнгән GM Truck & Coach дивизиясен формалаштыру өчен өлешчә General Motors (GM) хуҗасы булган автобус төзүчесе иде. Сары тренер билгесе 1944-нче елда GM исеменә бирелде. Күпчелек "иске" модельләр җитештерү 1959-нчы елда GM New-Look автобусы чыкканнан соң туктатылды, ләкин кайбер кечерәк "иске" модельләр төзелүен дәвам иттеләр. 1969 елга кадәр. 29 еллык производство вакытында якынча 38,000 "иске" автобус төзелгән. "Иске күренеш" исеме - GM New-Look сериясен чыгарганнан соң бу GM автобуслар сериясенә кулланылган рәсми булмаган ретроним.
GM_2_gangliosidosis / GM 2 банглиозидоз:
GM 2 ганглиозидоз берничә охшаш генетик бозуны аңлата: Тай - Сакс авыруы Сандхоф авыруы GM2-ганглиозидоз, AB варианты
GM_3500_engine / GM 3500 двигателе:
GM 3500 двигателе мөрәҗәгать итә ала: GM High Value двигателе, Chevrolet 60 градус V6 3.5 двигатель DOHC LX5, Oldsmobile V6 Vortec 3500, туры-5
GM_4L30-E_transmission / GM 4L30-E тапшыру:
4L30-E General Motors тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән автоматик тапшыру иде. Охшаш TH180 / 3L30 алыштырып, озын двигательле арткы тәгәрмәчле машиналарда җиңел куллану өчен эшләнде. 4L30-E күп Европа һәм Япония машиналарында кулланылды, шул исәптән BMW 3- һәм 5 Сериясе, Isuzu Rodeo һәм аннан ясалган әйберләр, һәм Opel Omega / Cadillac Catera. Аны 5 тизлектәге 5L40-E / 5L50 алыштырды. 4L30-E Франциянең Страсбургтагы GM тапшыру заводында төзелгән.
GM_4L60-E_transmission / GM 4L60-E тапшыру:
4L60E (һәм охшаш 4L65E) - General Motors компаниясеннән автоматик тапшырулар сериясе. Озын двигатель конфигурациясе өчен эшләнгән сериягә 4 алга җибәрү һәм 1 кире тишек керә. 4L60E - турбо-гидраматик 700R4 электрон рәвештә кушылган эволюция, башта 1982-нче елда җитештерелгән. 4L60E һәм 4L65E Толедо, Огайо штатындагы Толедо тапшыруында төзелгән, шулай ук ​​Ромулус, Мичиган һәм Рамос Аризпе, Мексикадагы Ромулус тапшыруында төзелгән. Ике тапшыруны тышкы яктан аерып булмый. 4L65E бер үк тышкы өлешләрне бүлешә, ләкин 4L60Eдагы 4 белән чагыштырганда 5 пинион планетасы кебек көчлерәк эчке. 4L60E ген булмаган LS кушымталары өчен 6 болтлы 6,5 "тирәнлек кыңгыравы һәм LS кушымталары өчен 7 болтлы 7" тирәнлек кыңгыравы куллана. 4L65E / 70E 7 "тирәнлектәге кыңгырау һәм 7 болт куллана. Аларда шулай ук ​​төрле кертү валлары һәм момент конвертерлары бар. 4L60E LS булмаганнар өчен 298 мм кертү валын һәм LS кушымталары өчен 300 мм кертү валын куллана. 4L65E / 4L70E 300 мм кертү валын куллана. LS кушымталары өчен эшләнгән конвертер.
GM_4L80-E_transmission / GM 4L80-E тапшыру:
4L80-E (һәм охшаш 4L85-E) - General Motors компаниясеннән автоматик тапшырулар сериясе. Озын двигатель конфигурациясе өчен эшләнгән, сериягә 4 алга җиһаз кертелгән. Бу 3 тизлектәге Турбо-Гидраматик 400 эволюция белән 4 тизлектәге эволюция иде, беренче тапкыр 1963 елның октябрендә җитештерелде. 4L80-Es Chevrolet / GMC пикапларында, вагоннарда, коммерция машиналарында һәм Hummer H1да гына сайланган. Ул шулай ук ​​1991-нче елда Rolls Royce тарафыннан кабул ителгән һәм киң сынаулардан соң үзгәртелгән, һәм башта Бентли Континенталь R, һәм соңыннан башка Rolls Royce һәм Bentley машиналарында кулланылган. 4L80 һәм 4L85 Мичиганның Ипсилантидагы Willow Run тапшыруында төзелгән.
GM_4T40_ тапшыру / GM 4T40 тапшыру:
4T40-E һәм 4T45-E - General Motors автоматик транссакслары сериясе. Двигатель конфигурациясе өчен эшләнгән, сериягә 4 алга җиһаз кертелгән. 4Txx гаиләсе 1980-нче елда кертелгән Турбо-Гидраматик 125 трансвертлы өч тизлектәге автоматны алыштырды. "-E" сериясе электрон контрольдә тотыла һәм электрон контроль момент конвертер клавишасы белән автоматик артык драйвер транссаклесен күрсәтә. Бу тапшыруларның электрон булмаган версияләре булмаганлыктан, бу модельләрне "-E" калдырып, 4T40 һәм 4T45 дип атау гадәти. 4T40 һәм 4T45 Виндзордагы, Онтарио, Канададагы Виндзор тапшыруында җыелган.
GM_4T60-E_transmission / GM 4T60-E тапшыру:
4T60-E (һәм охшаш 4T65-E) - General Motors компаниясеннән автоматик тапшырулар сериясе. Двигатель конфигурациясе өчен эшләнгән, сериягә 4 алга җиһаз кертелгән. 4Txx гаиләсе - 1970-нче еллар ахырында кертелгән оригиналь Turbo-Hydramatic 125 трансверс автомат эволюциясе. "-E" тапшыруы электрон контрольдә тотыла һәм электрон контроль момент конвертер клавишасы белән автоматик артык драйверлы транссексельне күрсәтә. 4T65 Мичиган штатындагы Уоррендагы Уоррен тапшыруында төзелгән.
GM_4T80_ тапшыру / GM 4T80 тапшыру:
4T80E - General Motors компаниясеннән автоматик тапшырулар сериясе. Двигатель конфигурациясе өчен эшләнгән, сериягә 4 алга җиһаз кертелгән. 4Txx гаиләсе 1980-нче модель елында "X" тәнендә кертелгән оригиналь Turbo-Hydramatic 125 трансверс автомат эволюциясе. 4T80-E тапшыруы электрон контрольдә тотыла һәм электрон контрольдә торучы момент конвертер клавишасы белән автоматик артык драйвер транссакле. 4T80 башта ябыштыргыч клач кулланган, ләкин бу 2005-нче елда үзгәртелгән. 4T80 Мичиганның Ипсилантидагы Willow Run тапшыруында төзелгән.
GM_5L40-E_transmission / GM 5L40-E тапшыру:
5L40-E (һәм охшаш 5L50) - General Motors җитештергән автоматик тапшырулар сериясе. Озын двигатель конфигурациясе өчен эшләнгән серия 5 алга җиһазны үз эченә ала һәм GM Sigma платформа машиналарында Кадиллаг, Понтиак Солстица, BMW һәм Холден Коммодордан кулланыла. Электрон контрольдә тотылган тапшыру тулы артикуляцияләнгән Ravigneaux җайланмасы тирәсендә эшләнгән, ул механик бер яклы спраг клачлары белән берлектә берничә диапазонлы гидротехник клачларны электрон рәвештә куллану белән идарә ителә. 5L40E агрегатының үзәк өлеше - автоматлаштырылган драйвер, ул Франциядә ясалган 4L30E дүрт тизлектәге автомат җиңел тизлек тартмаларын алыштыра, һәм алар кебек момент конвертер клавишасы бар, алга таба диапазондагы югалтуларны бетерү өчен. Ул Страсбургта, Франциядә җыелган. 5L40 / 50 сериясе 2007 елда 6L50 алты тизлектә алыштырылды.
GM_6L50_ тапшыру / GM 6L50 тапшыру:
6L50 (һәм охшаш 6L45) - General Motors җитештергән 6 тизлектә озынлыкка урнаштырылган автоматик тапшыру. Зуррак 6L80 / 6L90 белән дизайнда бик охшаган, һәм Огайо штатындагы Толедодагы GM Powertrain заводларында җитештерелә; Силао, Гуанажуато, Мексика; һәм Франциянең Страсбургтагы бәйсез Punch Powerglide компаниясе тарафыннан. Бу тапшыру иске тапшыру конструкцияләрендә кулланылган полосаларны бетереп, клач күчерү өчен клачны үз эченә ала. 6L50 2007 модель елында Cadillac STS седанының һәм Cadillac SRX кроссоверының V8 белән эшләнгән версияләрендә беренче тапкыр чыкты, һәм GM сызыгында 5L40-E һәм 5L50 алыштырыла. 6L45 версиясе BMW-ның кайбер машиналарында һәм Cadillac ATS-да, арткы тәгәрмәчле һәм тулы тәгәрмәчле электр энергиясе өлешендә кулланыла. 6L50 арткы тәгәрмәчле һәм тулы тәгәрмәчле кушымталарга яраклаштырылган. 6L45 332 фунт (450 Н⋅м) моментлы двигательләр һәм 5000 фунтка кадәр (2300 кг) GVWR булган машиналар урнаштыра ала.
GM_6L80_ тапшыру / GM 6L80 тапшыру:
6L80 (һәм охшаш 6L90) - алты тизлектәге автоматик тапшыру, General Motors тарафыннан Ypsilanti, MI штатындагы Willow Run тапшыру заводында төзелгән. Ул 2005 ел ахырында кертелде, һәм дизайнда бик кечкенә 6L45 / 6L50 белән охшаш, Франциянең Страсбургтагы GM Powertrain җитештерелгән. Анда клач күчерү өчен клач бар, иске тапшыру конструкцияләрендә кулланылган бер яклы клачларны бетерә. 2006 елның февралендә GM 2008-нче елда 6L80 җитештерү өчен Толедодагы (Огайо штаты) Толедо тапшыру заводын киңәйтү өчен 500 миллион доллар инвестицияләячәген игълан итте. 6L90 1220ft / ф (2000 нм).
GM_6T40_ тапшыру / GM 6T40 тапшыру:
Hydra-Matic 6T40 һәм охшаш 6T45, 6T50 һәм 6T30, General Motors җитештергән алты тизлектәге автоматик тапшырулар аркылы куелган. GM эчке түгәрәкләрендә GF6 дип аталган 6T40, 2008-нче елда Шевроле Малибуда чыгыш ясады, 2,4 L LE5 Ecotec двигателе белән 164 ат көче (122 кВт), һәм шуннан соң Шевроле Крузында да кулланыла башлады, Daewoo Tosca һәм Buick LaCrosse. Бу иске тапшыру конструкцияләрендә кулланылган полосаларны бетереп, клачтан-клачка күчү. GM двигатель артындагы тизлекне катлаудан һәм чылбыр ярдәмендә көч күчерүдән аермалы буларак, "күчәре" дизайнын сайлады, күпчелек GM алгы тәгәрмәчле транссексельләрдә кулланылган кебек. Форд Мотор Компаниясе шулай ук ​​6F35 дип аталган үз вариантын чыгара. Buick Encore 1,4 турбога бәйләнгән 6F35 куллана. 6T45 авыррак компонентларны куллануда 6T40 белән аерылып тора, двигательләрне зуррак момент белән эшкәртергә мөмкинлек бирә. 6T40 һәм 6T50 алгы тәгәрмәчле конфигурациядә генә бар (MH8 һәм MUK), 6T40 шулай ук ​​eAssist (MHH) белән парлаштырылган, ләкин 6T45 алгы тәгәрмәчкә (MH7) һәм тулы тәгәрмәчкә яраклаштырылачак. саклагыч (MHC). 6T50 алгы тәгәрмәчтә яки бөтен тәгәрмәчле машинада бар. Трансляция зуррак 6T70 / 75 нигезендә ясалган, һәм Толедода, Огайода, һәм Кытайда җитештерелә. 2008 елдан башлап, бу тапшырулар GM Daewoo тарафыннан Көньяк Кореяның Борьонг шәһәрендәге Борьонг тапшыру заводында җитештерелә. Хәзерге вакытта объект ел саен 300,000 кадәр Hydra-Matic алты тизлектәге автоматик тапшырулар җитештерә ала. Трансляция шулай ук ​​Кытайның Янтай шәһәрендә җитештерелә. 6T30 - күптән түгел Төньяк Америка Шевроле Крузе һәм Шевроле Соникның 1,8 Л двигательдә кулланылган тагын да компакт һәм җиңел варианты. 6T40 әле 1,4 L турбодик көчле двигатель белән җиһазландырылган модельләрдә кулланылган. GM 6T30 авырлыгын сыеклыклар белән 71,5 кг (158 фунт) күрсәтә, 6T40 / 45/50 авырлыгы 82 кг (181 фунт) белән 90 кг (198 фунт). GM 6T35 250 nm, 6T30-ның югары момент варианты белән эшләтеп җибәрде, 2016 Cruze һәм аның яңа 1,4 L турбодик көчле двигателе, мәйданны саклый һәм алдагы турбодалы Крузда кулланылган 6T40 өстендә якынча 24 фунт.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...