Saturday, October 1, 2022
GXO Magazine
GWR_5800_Class / GWR 5800 Класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 5800 класс егерме 0-4-2T пар танк локомотивы иде. Алар GWRs Swindon Works тарафыннан 1933 елда төзелгән һәм җиңел филиал линиясе эшендә кулланылган. Алар GWR 1400 классына охшаган, ләкин автотрейннар эшләү өчен җиһазлар җитмәгән. Классның соңгы исән калганы, 5815, 1961-нче елда алынды. Класс әгъзалары сакланмады.
GWR_6000_Класс / GWR 6000 класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 6000 класс яки Кинг класс - 4-6-0 паровозлар классы, тиз пассажирлар эше өчен эшләнгән һәм 1927-нче елда кертелгән. Алар уникаль Тын океаннан кала, GWR төзегән иң зур тепловозлар иде. Зур Аю). Бу класс Бөек Британия һәм Англия патшалары исеме белән аталган, ул вакытта идарә иткән монарх Джордж V белән башланган һәм тарихка кире кайткан. Алар төп GWR экспрессларын Лондоннан Англиянең Көнбатышына кадәр һәм Чилтерн сызыгында Бирмингемга һәм Вулверхэмптонга кадәр эшләделәр, 1962-нче елга кадәр.
GWR_6000_Class_6000_King_George_V / GWR 6000 6000 класс Джордж V:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 6000 класс король Джордж V - сакланган Британия паровозы.
GWR_6000_Class_6023_King_Edward_II / GWR 6000 класс 6023 Король Эдуард II:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 6000 класс 6023 Король Эдуард II - сакланган паровоз.
GWR_6000_Class_6024_King_Edward_I / GWR 6000 6024 класс Эдуард I:
6024 Король Эдуард I - сакланган Бөек Көнбатыш Тимер юл (GWR) 6000 класслы паровоз, 1930 - 1962 елларда Бөек Көнбатыш Тимер юл һәм соңгы вакытта Британия тимер юллары экспресс пассажирлар хезмәтен алып бара. Чыгарылганнан соң, ул Көньяк Уэльсның Барридагы Вудхэм Братс бакчасына җибәрелде, анда саклану өчен сатып алынганчы берничә ел калды. Ул 1989-нчы елда парга әйләнеп кайтты һәм шуннан соң төп линия өчен сертификат алды. Локомотив хәзерге вакытта 10 еллык капиталь ремонт үткәрә.
GWR_6100_Класс / GWR 6100 класс:
GWR 6100 класс - 2-6-2T танк пар паровозы.
GWR_633_Класс / GWR 633 класс:
GWR 633 класс 0-6-0Тлар иде, Джордж Армстронг тарафыннан эшләнгән һәм 1871 елның ноябреннән 1872 елның апреленә кадәр Бөек Көнбатыш тимер юлның Вулверхэмптон тимер юл эшендә төзелгән. линияләр һәм Актоннан Смитфилдка товар ташуда зур роль уйнаган. Гадәттәгечә, аларның ягы (ээр түгел), һәм рамкалар эчендә, диаметры 4 фут 6 + 1-2 тәгәрмәчләр (1384 мм) һәм тәгәрмәч базы 15 фут 6 (4,72 м) булган. Авырлыгы 34 тонна 12 кВт иде. Анда 633–644 номерлы унике тепловоз бар иде.
GWR_6400_Class / GWR 6400 Класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 6400 класс - 1932-нче елда Чарльз Коллетт тарафыннан кертелгән 0-6-0 паннир танк паровозы классы. . 1936 GWR 7400 Класс шундый ук класс иде, автотрейн аппараты булмаган, ләкин югары казан басымы 180 пси булган, көченең кечкенә, ләкин файдалы үсешен тәэмин иткән. 1936-1937 елларда 30-ның беренче төзелеше Британия тимер юллары тарафыннан 1948 һәм 1950-нче елларда ун локосның ике партиясенә өстәлде. Алар кыска гомер өчен билгеләнде, иң кыскасы тугыз ел. 5400 белән элегрәк 6400 арасында, ә соңрак 6400 сериясендә, 7400 класс белән кечкенә визуаль аерма кабина белән бункер арасында иде. 5400 һәм 6400 башында дуга булган, соңрак 6400 һәм 7400 класс туры булган. Баштагы локосларның шулай ук кабина түбәсенең алдынгы читендә иреннәре булган, соңрак локосларның гади почмак кыры булган. Ике класс 1930 GWR 5400 класс белән тыгыз бәйләнештә иде, бу үз чиратында Армстронг 1874 GWR 850 класс һәм декан 1891 GWR 2021 класс эволюциясе иде. Шулай итеп, яңа дизайн алтмыш яшь диярлек булган, 4 фут 7 + 1-2 (1,410 м) йөртүче тәгәрмәчләр заманча профильдән кала төп аергыч фактор булып торалар. Шулай ук 1930-нчы елларда GWR 645 класс белән өстән охшашлыклар булган, аларда 4 фут 7 + 1-2 тәгәрмәчләр (1,410 м) тәгәрмәчләр һәм 24 (610 мм) инсульт цилиндрлары булган (һәм ул вакытта танклар һәм тулы кабиналар). ).
GWR_645_Class / GWR 645 Класс:
GWR 645 класс 0-6-0ST класс иде, Джордж Армстронг тарафыннан эшләнгән һәм Бөек Көнбатыш тимер юлның Вулверхэмптон тимер юл эшендә төзелгән. Утыз алты 1872-3 арасында төзелгән, шуларның өчесе Көньяк Уэльс минераль тимер юлы (SWMR), икесе Кармартен һәм Кардиган тимер юлы (C&CR) өчен, калганнары GWR өчен төзелгән. Асылда, алар аның GWR 633 классының 1871 класслы танк версияләре иде. 1878 елдан, 1501 номерлы эзлеклелектә тагын 72 класс, өлешчә зурайтылган. Оригиналлардан аермалы буларак, "1501" ләрнең баштан ук тулы озынлыктагы ээр танклары булган.
GWR_655_Class / GWR 655 Класс:
Бөек Көнбатыш тимер юлның 655 класы Джордж Армстронг тарафыннан эшләнгән һәм GWR-ның Вулверхэмптон эшендә төзелгән 52 0-6-0ST тепловоз классы иде.
GWR_6800_Class / GWR 6800 Класс:
Зур Көнбатыш Тимер юл (GWR) 6800 Класс яки Гранж Класс 4-6-0 паровозның катнаш хәрәкәт классы иде, GWR 4300 2-6-0 классны алыштыру өчен төзелгән. Класста 80 кеше бар иде, барысы да Суиндон әсәрләрендә төзелгән, 4300 класс тепловозыннан кайбер реконструкцияләнгән өлешләрне кулланып.
GWR_6800_Class_6880_Betton_Grange / GWR 6800 6880 класс Беттон Гранж:
686880 Беттон Гранж - паровоз, ул "яңа төзү" проекты буларак төзелә, башта Уэльсның Денбигширындагы Лланголлен тимер юлы нигезендә, аннары Тайселе Локомотив Эшләрендә. "81-нче Гранжны төзү" дип аталган бу проект 1998-нче елда башланган, һәм тепловоз 2013-нче елда эшләргә тиеш иде, ләкин соңыннан 2021-нче елның көзенә кадәр. GWR 6800 Class Grange локомотивларының барысы да ахырына кадәр алынды. 1965; бу проект, оригиналь GWR һәм яңа җитештерелгән компонентлар җыелмасыннан, бу класс әгъзасының иҗаты.
GWR_6959_Класс / GWR 6959 Класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 6959 яки үзгәртелгән зал классы - 4-6-0 паровоз класс. Алар Чарльз Коллеттның инглиз һәм Уэльс илләре исемендәге зал классындагы Фредерик Хоксворт тарафыннан эшләнгән.
GWR_6959_Class_6960_Raveningham_Hall / GWR 6959 6960 класс Равингем залы:
6960 Равенингем залы - Зур Көнбатыш тимер юлы, 4-6-0 Модификацияләнгән Зал класс локомотивы, 1944 елның мартында Суиндон Уоркс шәһәрендә Фредерик Хоксворт дизайны белән төзелгән. Бу саклауның алты классының берсе. Локомотив Норфолктагы Равенингем залы исеме белән аталган.
GWR_6959_Class_6990_Witherslack_Hall / GWR 6959 6990 класс Витерслак залы:
6990 Витерслак залы - паровоз. Ул Суиндонда Британия тимер юллары белән Бөек Көнбатыш тимер юл дизайнына 1948-нче елда төзелгән. Ул 1948-нче елның 24-25-нче июнендә Локомотив сынауларында катнашкан, Мэрилбоннан Бөек Centralзәк Төп Сызыкта.
GWR_6959_Class_7903_Foremarke_Hall / GWR 6959 7903 класс Формарке залы:
Зур Көнбатыш тимер юл үзгәртелгән зал классы, 7903 Форемарк залы - сакланган Британия пар тепловозы, 1949-нчы елда Суиндон Эшендә төзелгән. Локоның беренче сарай бүленеше Иске Имән Гомуми, һәм ул Дербиширның матур йорты исеме белән аталган. 1950 елның августында да, 1959 елның мартында да локо сарайлары бүлеп бирелгән Иске Имән Гомуми иде, ләкин 1964-нче елда локо чыгарылгач, аның бүленеше Кардифф Ист Докта иде. Ул 1964-нче елда Британия тимер юллары белән хезмәттән алынды һәм Барридагы Вудхэмс бакчасына сатылды. Унҗиде елдан соң, 1981-нче елда, локо саклау өчен сакланып, реставрация эшләре башланган Суиндон һәм Криклад тимер юлына күченде. Локоны реставрацияләү 22 елдан соң 2003 елның сентябрендә тәмамланды. Локомотив 2003-нче елның койрык азагында һәм 2004-нче елның беренче айларында Суиндон һәм Криклад тимер юлында кулланылды, 2004-нче елның май аена якын урнашкан Глостершир Уорвикшир тимер юлына күченде. нигезендә, двигатель шулай ук 2005 елның июнендә Лланголлен тимер юлында, 2005 елның сентябрендә Северн үзәнлеге тимер юлында һәм 2017 елның сентябрендә Иске Имән уртак депосында булган, шулай ук Тайселе Локомотив Эшләрендә 10 ел дәвамында капиталь ремонт үткән. 2013 һәм 2016 елның май башы. Локо шулай ук Би-Би-Си Crimeинаять драмасының ике эпизодында күрсәтелде, Браун Браун 2012 һәм 2016 җәй көннәрендә GWSRда төшерелгән, эпизодлар 2013 һәм 2017 елның беренче айларында күрсәтелә.
GWR_7200_Класс / GWR 7200 класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 7200 класс - 2-8-2T паровоз класс. Алар Британия тимер юлы төзегән һәм кулланган бердәнбер 2-8-2Тлар, һәм Бөек Көнбатыш тимер юлында эшләүче иң зур танк двигательләре.
GWR_7800_Класс / GWR 7800 Класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 7800 класс яки манор класс - 4-6-0 пар тепловозы. Алар Grange классының җиңелрәк версиясе итеп эшләнгән, аларга киңрәк маршрут мөмкинлеге биргән. 'Granges' шикелле, 'Остазлар' GWR 4300 класс могулларының өлешләрен кулланган, ләкин егерме беренче партиядә. Егерме 1938 - 1939 арасында төзелгән, Британия тимер юллары 1950 елда тагын 10ны өстәгән. Алар Бөек Көнбатыш тимер юл белән капланган өлкәдә Манорс исеме белән аталган. Тугызы сакланган.
GWR_7800_Class_7802_Bradley_Manor / GWR 7800 7802 класс Брэдли Манор:
7802 Брэдли Манор - 7800 'Манор' класс 4-6-0 паровоз. Бөек Көнбатыш тимер юлы белән 1938 елның гыйнварында Суиндон эшендә төзелгән, 1965 елның ноябрендә 27 ел эш вакыты алынган. Чарльз Коллетт тарафыннан эшләнгән, ул сакланырга тиешле тугыз классның берсе һәм хәзерге вакытта Севернда урнашкан. Valleyзән тимер юлы.
GWR_7800_Class_7808_Cookham_Manor / GWR 7800 7808 класс Cookham Manor:
7808 Кукхэм Манор - Зур Көнбатыш Тимер юл 7800 'Манор' класслы паровоз. Ул 1938-нче елда Суиндон Уоркс шәһәрендә төзелгән, 1965-нче елның декабрендә хезмәттән алынган һәм Бөек Британия җәмгыяте әгъзасы Джон Минорс тарафыннан 1965–66 елларда саклану өчен турыдан-туры Британия тимер юлыннан сатып алынган. 'Cookham Manor' бердәнбер "Manor" класслы локомотив иде, ул турыдан-туры БРдан сатып алынган. Башта ул 1970-нче елның августында Дидкотка күченгәнче Ашчерчта сакланган. Аны эшләгән экипажлар бик югары дип саныйлар, һәм класс өчен гадәттән тыш, локомотив зуррак 4000-империя-галлон белән җиһазландырылган (18,000 L) ; 4800 АКШ гал) су тендеры. Локомотив башта сакланганнан соң тиз арада төп линия куллануны күрде, ләкин хәзерге вакытта Дидкот тимер юл үзәгендә капиталь ремонт көтә торган статик дисплейда. Локомотив 1938 елда төзелгәндә тендерны исәпкә алмаганда, 9 3,986 бәясе булган, һәм 1963 елның 28 декабренә кадәр 913,744 миль (1470,528 км) үткән.
GWR_7800_Class_7812_Erlestoke_Manor / GWR 7800 7812 класс Эрлесток маноры:
GWR 7800 Класс 7812 Эрлесток маноры - сакланган паровоз, Бөек Көнбатыш тимер юлына һәм соңрак Британия тимер юлларына хезмәт күрсәткән.
GWR_7800_Class_7819_Hinton_Manor / GWR 7800 7819 класс Хинтон Манор:
7819 Хинтон Манор - Бөек Көнбатыш тимер юл локомотивы. Бу класста сакланган 9 тепловозның берсе, башта 30 булган.
GWR_7800_Class_7820_Dinmore_Manor / GWR 7800 7820 класс Динмор маноры:
7820 Динмор Манор - Британия тимер юллары тепловозы, Манор классының бер өлеше. Бу класста сакланган тугыз тепловозның берсе, аларның саны 30 иде. Борыңгы XII гасыр рыцарь хоспитлеры Динмор Манор исеме белән аталган, локомотив Бөек Көнбатыш тимер юл дизайнына Бөек Британия тимер юллары белән Бөек Көнбатыш Эшләрендә төзелгән. Суиндонда 1950 елда, һәм башта Осwestрида урнашкан. Ул 1965-нче елның ноябрендә Шрусбери хезмәтеннән алынды, БР белән йөгергән классның соңгысы булды, һәм Көньяк Уэльсның Гламорган Вале Барридагы Вудхэм Братс бакчасына күченде. Локомотив 1979-нчы елда Gwili тимер юлы белән сатып алынган һәм торгызу өчен Bronwydd Arms-ка күчерелгән. Корылмалар һәм акча җитмәү нәтиҗәсендә реставрация эшләре бик аз алып барылды, локомотив 1983-нче елда сатылды. Двигатель ахыр чиктә Бирмингем тимер юл музеенда торгызылды, Көнбатыш Сомерсет тимер юл компаниясе финанс яктан "аякка бастырды". эшне тәмамларга булышу өчен 1995-нче елда Динмор Манор Фонды. Аннары двигатель Көнбатыш Сомерсет тимер юлында 1995 елның җәендә чыга һәм анда якынча 9 ел эшләде. Локомотивның беренче ун еллык казан сертификаты 2004 елның июлендә тәмамланды, двигатель ахыр чиктә Тайселе Локомотив Эшләренә капиталь ремонт өчен кайтты. Бу 2014 елның апрелендә тәмамланды, һәм Динмор Манор соңрак Глостершир Уорвикшир тимер юлындагы яңа базасында хезмәткә керде. Ул анда урнашкан булса да, локомотив ял иткәннән бирле башка төрле линияләрдә булды. 2014 елның август һәм сентябрь айларында ул Төньяк Норфолк тимер юлында эшләде, октябрьдә Көнбатыш Сомерсет тимер юлын караганчы. Аннары двигатель 2015 елның гыйнварында һәм февралендә Лоугбородагы Бөек Centralзәк тимер юлда булды, шул елның июленә кадәр Глостершир Уорвикшир тимер юлына кире кайтты, двигатель Дартмут пар тимер юлына август ахырына кадәр, Северн үзәнлегендә булганчы. Ноябрь аенда тимер юл, ул GWR белән берлектә 7802 һәм 7812 сеңелләрен төзеде, 50 елны билгеләп үтте, чөнки өчесе дә классның соңгы 4 әгъзасы арасында (исән калган 7821 белән бергә) 1965 елның ноябрендә БР тарафыннан чыгарылган. Кайткач кыш өчен Тоддингтонга һәм 2016 елның июненә кадәр, локо GWSRга кире кайтканчы, җәй дәвамында DSRга кредит бирелде. Ул Чурнет үзәнлеге тимер юлында булды, 2017 елның октябрендә 25 еллык юбилей бәйрәме өчен.
GWR_7800_Class_7821_Ditcheat_Manor / GWR 7800 7821 класс 7821 Ditcheat Manor:
Бөек Көнбатыш тимер юл 7800 класс No. 7821 Ditcheat Manor - сакланган Британия паровозы. Утыз көчле классның 10 двигателенең соңгы партиясенең икенчесе, 7821, чынлыкта, 1950 елда Британия тимер юллары тарафыннан төзелгән. 4-6-0 җиңел классның күпчелеге кебек, ул Урта Уэльс линияләренә бүлеп бирелгән, ләкин булган шулай ук Оксли һәм Ньютон Эббот. 7821 1965 елның ноябрендә алынды һәм Бэрридагы Вудхэм Братс бакчасына җибәрелде, Гламорган Вале, Көньяк Уэльс. 1980-нче елда Бэрридан коткарылган, ул Глучестершир Уорвикшир тимер юлына җибәрелгән, Лланголлен тимер юлына, аннары Суиндонга күчү алдыннан, реставрация 1998-нче елда тәмамланган, ул Көнбатыш Сомерсет тимер юлында. Локо аннары Лестерширдагы Бөек Centralзәк тимер юлда эшләде, ләкин 2005 азагында Кембриан тимер юл трестына күченде. 2005-нче елда 7821 кабат Чурнет үзәнлеге тимер юлына күченде, анда казан билетының соңгы айларында хәрәкәттә хезмәт күрсәтте. 2007-нче елда Көнбатыш Сомерсет тимер юл ассоциациясе шәхси хуҗасыннан 7821 сатып алды, өлешчә GWR 0-6-0PT 64 6412 сату белән финансланган, төп хуҗасы Көньяк Девон тимер юлына. Локомотив башта Виллитонга, аннары 2010 елда епископлар Лидардка күчерелде. Локомотивның киң һәм кыйммәт шасси һәм казан эше кирәклеген күрсәткән механик экспертиза нигезендә, WSRA капиталь ремонт өчен финансланган вакытта, Бөек Көнбатыш тимер юл музее, Суиндон белән минималь контракт срокы өчен статик күрсәтү килешүе төзеде. еллар. Соңрак тепловоз музейга 2010-нчы елның 14 ноябрендә юл белән күчерелде, ул хәзерге вакытта яши һәм 2020-нче елның ноябренә кадәр торырга тиеш. 2018-нче елның 21-нче августында тепловоз 7819 классташы урынына якындагы Суиндон дизайнеры сәүдә ноктасына күчерелде. Хинтон Манор.
GWR_7800_Class_7822_Foxcote_Manor / GWR 7800 7822 класс Фоксот маноры:
Бөек Көнбатыш тимер юл паровозы .. 7822 Foxcote Manor - 4-6-0 Manor Class локомотивы, 1950 елда Swindon Worksта төзелгән. Бу сугыштан соңгы 10 тепловозның бер өлеше, алар 1938-нче елда төзелгән 20 тепловоздан килә.
GWR_7800_Class_7827_Lydham_Manor / GWR 7800 7827 класс Лидхэм Манор:
Бөек Көнбатыш тимер юл 7800 класс No. 7827 Лидхэм Манор - сакланган Британия паровозы. Хәзерге вакытта (март 2013) Дартмут пар тимер юлына ия һәм аңа нигезләнгән. Локомотив 1950 елның декабрендә төзелгән. Аның беренче бүленеше Честерда. 1959 елның мартында аның сарай бүленеше Осwestрига күчерелде. Ул 1954 елның февралендә яхшыртылган тарту сынауларын үткәрде. 1965 елның маенда ул Шрусбери шәһәрендә соңгы сарай бүлеп бирде. 27 7827 1965 елның октябрендә алынды һәм 1966-нчы елның маенда Уэльхның Бэрри, Уэльс тарафыннан сатып алынды. Ул Дарт үзән тимер юлына сатылды һәм 1970-нче елның июнендә Барридан бишенче китү рәвешендә бакчадан китте. No. 7827 1972-нче елда торгызылды. Ул Бөек Көнбатыш Ливерны йөртте, ул төп хезмәттә булганда беркайчан да йөртмәс иде, чөнки Бөек Көнбатыш Тимер юл (GWR) беткәннән соң ике ел узгач. 2011-нче елда Лидхэм Манор Чурстон мирасы фестивалендә яңадан тәкъдим ителде, ул Британия тимер юлын кара төстә йөртә һәм фестиваль өчен Torquay Manor вакытлыча исемнәрен йөртә. Лидхэм Манор башка мирас тимер юлларына / үзәкләренә кредит биргән, шул исәптән, Дидкот тимер юл үзәге 2010-нчы елның сентябрендә БР кара, Көньяк Девон тимер юлы белән буялган, аннары 2013 елның октябрендә Көнбатыш Сомерсет тимер юлына пар өчен сәяхәт иткән. гала фестивале.
GWR_7800_Class_7828_Odney_Manor / GWR 7800 7828 класс Одни маноры:
7828 Одни Манор - Көнбатыш тимер юлның манор классының локомотив өлеше. Бу класста сакланган 9 тепловозның берсе, башта 30 булган. 1950 елда Британия тимер юллары тарафыннан төзелгән. 1965-нче елда Көньяк Уэльсның Бэрри шәһәрендәге Вудхэм Братс бакчасына күчерелгәнче хезмәттән алынган. 2004 елдан ул Көнбатыш Сомерсет тимер юлы милкендә, 1995 елдан бирле анда. 2011 елда тепловоз Көнбатыш Сомерсет тимер юлы янындагы җирле диңгез базасы хөрмәтенә Нортон Манор дип үзгәртелде.
GWR_7_ (Армстронг) _Класс / GWR 7 (Армстронг) Класс:
Уильям Дин 7 яки Армстронг Класс дүрт прототип төркемен аңлата, 4-4-0 ике рамлы локомотив 1894 елда Бөек Көнбатыш тимер юлның Суиндон әсәрләрендә төзелгән.
GWR_806_Класс / GWR 806 класс:
806 класс (20 тепловоз, 806–825) Джозеф Армстронгның Бөек Көнбатыш тимер юл өчен 2-4-0 катнаш хәрәкәтле тепловозның соңгы дизайны, 1873 елда Суиндон Эшендә төзелгән. Армстронгның тагын 20 охшаш тепловозы өстәлде. варисы Уильям Дин 1881-2; 2201–2220 номерлы, аларда заманча гөмбәз казаннары бар (карагыз GWR 2201 класс). Класс 717 класска охшаган, ләкин 6 (152 мм) зуррак йөртүче тәгәрмәчләре булган.
GWR_813_ Саклау_Фунд / GWR 813 саклау фонды:
GWR 813 саклау фонды - 1966-нчы елда Талбот тимер юл тимер юлын алу, торгызу һәм саклау өчен оешкан оешма (GWR 813). Ул Северн үзәнлеге тимер юлына нигезләнгән.
GWR_850_Класс / GWR 850 класс:
GWR 850 класс Джордж Армстронг тарафыннан эшләнгән һәм 1874-1895 арасында Бөек Көнбатыш тимер юлның Вулверхэмптон тимер юлында төзелгән кечкенә 0-6-0ST тепловозларның киң сыйныфы иде. LB & SCR "Терьер" классының GWR эквиваленты итеп тасвирланган. Уильям Струдли, аларның киң булуы һәм җанлы чыгышы аларга озын гомер бирде, һәм ахыр чиктә алар 1949-нчы елдан бик охшаш тепловозлар белән алыштырылды, кыска гомерле 1600 класс Фредерик Хоксворт, алар парны ташлап киткәндә. нибары җиде ел.
GWR_927_Class / GWR 927 Класс:
927 класс яки күмер товарлары 20 0-6-0 йөк паровозлары сериясе иде, Джозеф Армстронг Бөек Көнбатыш тимер юлы өчен эшләнгән һәм 1874 елда Суиндон Эшендә төзелгән. Алар 927–946 серияләрендә саналган.
GWR_9400_Класс / GWR 9400 Класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) 9400 класс - 0-6-0 паннир танк паровозы классы, шантинг һәм банк бурычлары өчен кулланыла. Беренче ун 9400-ләр GWR төзегән соңгы пар двигательләре. 1948 елда миллиләштерелгәннән соң, тагын 200 Британия тимер юллары (БР) өчен шәхси подрядчылар төзегән. Күбесенең бик кыска эш гомере булган, чөнки алар өчен эшләнгән бурычлар эш тәҗрибәсенең үзгәрүе аркасында юкка чыккан яки дизель тепловозлары тарафыннан алынган. Ике тепловоз сакланып калган, классның иң олысы, 9400 Милли Коллекция кысаларында.
GWR_Ariadne_Class / GWR Ариадне класс:
Зур Көнбатыш Тимер юл (GWR) Ариадне Классы һәм Халифа Класс киң үлчәмле 0-6-0 пар тепловозлары Даниэль Гучның товар поезды эше өчен эшләнгән һәм еш кына аның Стандарт Товар локомотивы дип атала. Класс 1852 елның маеннан 1863 елның мартына кадәр хезмәткә кертелде, һәм Суиндонда барлыгы 102 локомотив җиде лотта төзелде. 1871-1883 арасында барысы да алынды, 1869-нчы елда киң төзелгән һәм 1892-нче елның май аенда GWR киң үлчәү ахырына кадәр исән калган Европадан кала.
GWR_Autocoach / GWR Автокоах:
GWR Автокоах (яки автомобиль трейлеры) - Бөек Көнбатыш тимер юлы белән паровоз белән эшләнгән поездларда кулланылган тренер төре. Автокоахның аергыч дизайн үзенчәлеге - бер очында йөртүче такси, шоферга паровоз кабинасында урнашмыйча поезд белән идарә итәргә мөмкинлек бирә. Бу һәр сәяхәт ахырында тренерның икенче очына двигательне әйләндерү кирәклеген бетерә. Бер яки берничә автокока яраклаштырылган паровоз белән тоташканда, комбинация автомобиль поезды, яки, тарихи яктан, тимер юл поезды дип атала. Автотрейн буларак кулланылачак җиһазлар белән тәэмин ителгән паровоз авто-җиһазландырылган диләр. Автокоаш - этәргеч тарту поездлары белән кулланылган йөртүче трейлерның алгы планы.
GWR_Banking_Class / GWR Банк классы:
Банк классы биш 0-6-0ST Брунель үлчәү пар тепловозлары булган ("банк") Бөек Көнбатыш тимер юлында поездларга ярдәм күрсәткән. Даниэль Гуч тарафыннан эшләнгән, алар аның Стандарт Товарлар классының танк двигатель версияләре булганнар, һәм нигездә Swindon Worksта төзелгән. Соңгысы 1889-нчы елда алынды.
GWR_Bogie_Class / GWR Боги класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы (GWR) Боги класс 4-4-0ST пассажир поезды эше өчен киң үлчәүле паровозлар иде. Бу классның беренче ике тепловозы 1849 елның август / сентябрь айларында хезмәткә кертелде, калганнары 1854 елның июненнән 1855 елның мартына кадәр. Берсеннән кала барысы 1871 елның октябреннән 1873 елның октябренә кадәр алынды, соңгы локомотив 1880 елның декабрендә алынды.
GWR_Caesar_Class / GWR esезарь класы:
Олы Көнбатыш тимер юл esезар класс 0-6-0ST киң үлчәүле паровоз. Алар Даниэль Гуч тарафыннан товар поезды эше өчен эшләнгән. Бу класс 1851 елның июненнән 1852 елның февраленә кадәр кертелде, һәм 1871 елның июненнән 1880 елның июненә кадәр алынды.
GWR_Charles_Tayleur_locomotives / GWR Чарльз Тейлур тепловозлары:
Бөек Көнбатыш тимер юл өчен Isambard Kingdom Brunel заказ биргән беренче 19 тепловоз эчендә алты 2-2-2 Чарльз Тейл тепловозы бар. Аларны Чарльз Тейл һәм Компания төзегән, соңрак Вулкан Фабрикасы булып киткән. Локомотивлар уңышсыз булды һәм Локомотив инженеры итеп билгеләнгәннән соң Даниэль Гуч кушкан Йолдызлы класс тепловозлары белән тиз арада тулыландырылды. Төзелгәнчә, алар өч төркемнән тордылар: беренче төркем, 1837-нче елда китерелгән, 14 дюйм (360 мм) цилиндрлар, икенче төркем 1838-нче елда китерелгән, 12 дюйм (300 мм) булган цилиндрлар бар. ); барысы да 16 дюйм (410 мм) инсульт булган.
GWR_Container / GWR контейнеры:
Бөек Көнбатыш тимер юлы Британия тимер юл компаниясе булган, Лондонны Мидлендс, көньяк-көнбатыш һәм көнбатыш Англия һәм Уэльсның күпчелек өлеше белән бәйләгән. 1930 елда ул төзелеш материаллары өчен 100 контейнер кертте.
GWR_County_Class / GWR округ класы:
GWR County Class Бөек Көнбатыш Тимер юл округының паровозларына мөрәҗәгать итә ала: GWR 3800 класс "Черчвард округы" 4-4-0 GWR 2221 4-4-2 класс 4-4-2 танк версиясе 4-4-0 GWR 1000 класс "Хоксворт округы "4-6-0
GWR_Dean_experimental_locomotives / GWR декан эксперименталь тепловозлар:
1880-нче елларда Уильям Дин Бөек Көнбатыш тимер юлы өчен локомотив төзелешендә төрле яңа идеяларны сынау өчен эксперименталь локомотивлар сериясен төзеде.
GWR_FM / GWR FM:
GWR FM Англиянең көньяк-көнбатышындагы Бристоль, Ванна, Уилтсир һәм аның тирәсендәге өч радиостанция челтәре иде. Өч станция дә ребрендланган һәм 2009 елның 23 мартында Йөрәк челтәренә кушылган. Челтәрдәге станцияләр: GWR FM Бристоль, 1981 елда Көнбатыш Радио буларак эшли башлаган. Ул GWR булып 1985-нче елда яңадан эшләтеп җибәрелде GWR FM мунчасы - 1987-нче елда GWR радио мунчасы буларак трансляцияләнде, челтәрдә өченче станция булды һәм Бристоль станциясе GWR FM Wiltshire белән 1982-нче елда Уилтсир радиосы буларак эшли башлады. 1985-нче елда Бристоль станциясен яңадан эшләтеп җибәрүгә туры килү өчен, Уилтсир Радиосы GWR булып эшләде.
GWR_Firefly_Class / GWR Firefly класс:
Firefly Бөек Көнбатыш тимер юлында пассажирларга хезмәт күрсәтү өчен кулланылган 2-2-2 пар тепловозлары иде. Класс 1840 елның мартыннан 1842 елның декабренә кадәр хезмәткә кертелде, һәм 1863 елның декабреннән 1879 елның июленә кадәр алынды. Даниэль Гуч Зур Көнбатыш тимер юлына кертелгән Йолдыз класслы тепловозлар уңышлы булганнан соң, Гуч яңа класс нигезендә эшләргә кереште. Төньяк Йолдызда, ләкин зуррак казан белән. Нәтиҗә "Fire Fly" булды, соңрак 61 охшаш тепловоз бер үк классны билгеләде. Якынча 1865 елдан, Fire Fly Class тепловозлары Принам классына, принц класс тепловозларына әверелде. Оригиналь Fire Fly 37 минутта Твифордтан Лондон Паддингтонга кадәр 30,75 миль (49,49 км) үткән, уртача тизлеге сәгатенә 50 километр (80 км / сәг), бу 1840 елда күрелмәгән.
GWR_Haigh_Foundry_locomotives / GWR Haigh Foundry тепловозлары:
Бөек Көнбатыш тимер юл өчен Isambard Kingdom Brunel заказ биргән беренче 19 тепловоз эчендә ике гадәти булмаган Haigh Foundry тепловозы бар. Елан һәм Вайпер Хей фабрикасында төзелгәннәр һәм 1838 елның сентябрендә китерелгән. Аларда 14,75 × 18 (375 мм × 457 мм) цилиндрлар бар, һәм цилиндрның инсульт тизлеген түбән тоту өчен, тәгәрмәч тәгәрмәчләре 2: 3 җиһазландырылган. , Брунель спецификацияләренә туры китереп. Казанның диаметры 39 (991 мм) булган һәм озынлыгы 9 фут (2743 мм) булган. Ике тепловоз 1839-1840 елларда үзгәртелгәннән соң гына файдалы булды, алар 13 × 18 (330 мм × 457 мм) һәм гадәти саклагыч белән яңадан торгызылды. Алар, мөгаен, берьюлы 6 фут (1829 мм) йөртү тәгәрмәчләрен алганнар. Соңрак алар 2-2-2T танк тепловозларына әверелделәр, мөгаен, 1846 елда Көньяк Девон тимер юлына эшкә җибәрелгәч, алар Exe һәм Teign исемнәрен алдылар. Локомотивлар 1851-нче елда кайттылар. Елан 1869-нчы елның ноябренә кадәр, Вайпер 1868-нче елның гыйнварына кадәр эшләде.
GWR_Hawthorn_Class / GWR Hawthorn класс:
Бөек Көнбатыш тимер юл Hawthorn класс пассажир поезды эше өчен 2-4-0 киң үлчәүле паровоз иде. Бу класс 1865-нче елда Виктория классының үсешенә кертелде. Егерме тепловозны Сою, Грүнинг һәм Компаниядән заказ бирделәр һәм танылган инженер исемнәрен бирделәр. Калган алтысы тимер юл үзе Суиндонда төзелгән һәм алар алыштырган Firefly Class тепловозлары белән йөртелгән исемнәр бирелгән. Чыгару 1876 елның мартында башланды, ләкин киләсе елда ун кеше 2-4-0T тепловоз итеп яңадан торгызылды; соңгысы 1892 елның 21 маенда киң үлчәү ахырына кадәр исән калган.
GWR_Hercules_Class / GWR Геркулес класы:
Геркулес класы Бөек Көнбатыш тимер юл өчен дүрт киң үлчәүле паровоз иде. Алар беренче 0-6-0 тепловозлар, 1842 елда Насмит, Гаскелл һәм Компания тарафыннан төзелгән. Алар барысы да 1870 һәм 1871 елларда алындылар. Якынча 1865 елдан Геркулес класслы тепловозлар Премьер класс локомотивлары белән бергә Fury классына керделәр.
GWR_Hurricane_locomotive / GWR Давыл локомотивы:
Давыл Бөек Көнбатыш тимер юл (GWR) өчен төзелгән пар тепловозларының икенчесе иде, аның дизайны башка тепловозлардан бик аерылып торган. Isambard Kingdom Брунельның катгый спецификацияләренә туры килер өчен, 2-2-2 рамка «двигатель» йөртте, казан аерым алты тәгәрмәчле рамда иде. Локомотив 1838 елның 6 октябрендә GWRга китерелде һәм 10,527 чакрым үткәннән соң 1839 елның декабрендә эшне туктатты. Чыгарылганнан соң казан яңа Пиракмон класс товар локомотивы, Бакчуста кулланылды.
GWR_Iron_Duke_Class / GWR тимер герц класс:
Бөек Көнбатыш тимер юл тимер герцог классы 4-2-2 класслы пассажир поезды эше өчен (2140 мм) киң үлчәмле паровозларда 7 ft 1⁄4 класс иде.
GWR_Joseph_Armstrong_locomotives_ (Вулверхэмптон) / GWR Джозеф Армстронг тепловозлары (Вулверхэмптон):
1854 арасында Шрусбери, Честер, Шрусбери һәм Бирмингем тимер юллары Бөек Көнбатыш тимер юлы белән үзләштерелгәч, һәм 1864-нче елда көньякка Суиндон Эшләренә күченгәч, Джозеф Армстронг GWR-ның Локомотив начальнигы, Төньяк Дивизион, Вулверхэмптон Эшләрендә. Ун ел дәвамында GWRның яңа алынган стандарт үлчәү линияләре өчен яңа тепловозлар белән тәэмин итү бурычы Армстронгка һәм Паддингтонда урнашкан тимер юлның төп локомотив начальнигы Даниэль Гучка кушылды. Бу мәкалә Армстронгның Вулверхэмптон елларында эшләгән яңа тепловозлар турында бара. Соңрак, Суиндон тепловозлары өчен, мәкаләнең астындагы GWR тепловозлары таблицасында күрсәтелгән аерым мәкаләләрне карагыз.
GWR_Leo_Class / GWR Лев класс:
Бөек Көнбатыш тимер юл Лев 2-4-0 товар поезды эше өчен киң үлчәүле паровозлар классы иде. Бу класс 1841 елның гыйнварыннан 1842 елның июленә кадәр кертелде, һәм 1864 елның сентябреннән 1874 елның июненә кадәр алынды. Бу тепловозлар тимер юл өчен беренче тәгәрмәчле тәгәрмәчләр булып эшләнгән, ләкин соңрак алар пассажир поездларында да кулланылган. . Барлык класслар да 2-4-0СТларга үзгәртелде. Локомотивлар өч төрле остаханә белән төзелгән, аларның һәрберсенең үз исеме конвенциясе бар. Беренче өчесе R һәм W Hawthorn һәм Company компанияләреннән килде, алар көчле хайваннар исемен йөрттеләр. Киләсе өчесенә вулканнар исеме Фентон, Мюррей һәм Джексон кушылды, соңгы унике Ротуэлл һәм Компаниядән зодиакның унике йорты исемен йөртә.
GWR_Mather, _Dixon_locomotives / GWR Mather, Dixon тепловозлары:
Бөек Көнбатыш тимер юл өчен Isambard Kingdom Brunel заказ биргән беренче 19 тепловоз эчендә алты 2-2-2 Мэтер, Диксон тепловозлары бар. Алар Мэтер, Диксон һәм Компания тарафыннан төзелгән, ләкин уңышсыз булган, һәм тиз арада Локомотив инженеры итеп билгеләнгән Даниэль Гуч кушкан Йолдызлы класс тепловозлары белән алышынган.
GWR_Метрополитен_Класс / GWR Митрополит Класс:
Зур Көнбатыш тимер юл митрополиты 2-4-0T киң үлчәүле паровозлар Метрополитен тимер юлында эшләүче поездларда кулланылды. Соңрак җиһаз Лондондагы GWR линияләрендә шәһәр яны поездларында эшләүне дәвам итсә дә алынды. Класс 1862 елның июненнән 1864 елның октябренә кадәр кертелде, һәм 1871 елның июненнән 1877 елның декабренә кадәр алынды. 1862-1864 елларда 2-4-0T танк локомотивы өчен егерме ике тепловоз төзелде. Локомотивлар өч остаханә белән төзелгән. , һәрберсе төрле исем бирү системасы белән. Беренче ике партия бер үк вакытта Вулкан фабрикасы (бөҗәкләр исеме белән аталган), һәм Kitson & Co. (чит ил монархлары исеме белән аталган) тарафыннан китерелгән. Алар артыннан тимер юлның Суиндондагы үз остаханәләреннән чәчәк атаган партия булды. Якынча 1865, классның җидесе 2-4-0 тендер тепловозы итеп яңадан торгызылды: Хорнет, Могул, Азалия, Лилия, Миртл, Виолет, Лорел. Барысы да 1871 (Чар) һәм 1877 (Роза & Шамрок) арасында алынды.
GWR_No._12 / GWR 12 12:
GWR 12 12 - Бөек Көнбатыш тимер юл өчен төзелгән һәм 1926-нчы елда җибәрелгән Sentinel җиһазлы паровоз. Аның Sentinel эш саны 6515. Поезд вакуум тормозы һәм пассажир поездлары өчен пар җылылыгы белән тәэмин ителгән. Башта ул Суиндонда урнашкан һәм Мальмсбери филиалында поездларда эшләгән. Соңрак ул Брентфорд товарлары ишегалдында эшләде. Бу сынаулар зур уңышка ирешмәде һәм локомотив 1926 елның декабрендә алынды һәм 1927 елның гыйнварында Сентинельгә кайтарылды.
GWR_No._1334 / GWR 34 1334:
GWR 34 1334, һәм 1335 һәм 1336 сеңелле тепловозлар - 2-4-0 паровозлар, Бөек Көнбатыш Тимер юл Мидленд һәм Көньяк Көнбатыш Чишелеш тимер юлыннан мирас итеп алынган.
GWR_No._1340_Trojan / GWR 40 1340 Троян:
GWR 13 1340 - 0-4-0ST паровоз, 1897-нче елда (Эшләр No. 1386) Бристоль, Англия Авонсайд двигатель компаниясе тарафыннан төзелгән. Аның беренче хуҗалары Даннс & Ньюпорт Таун Док. 1903 елда аны Александра Докс тимер юлы сатып алган. Бу Бөек Көнбатыш тимер юлга 1923-нче елда сеңгән. 1932-нче елның июлендә GWR аны Бертон-на-Тренттагы Нидерсеаль коллекциясенә сатты. 1947-нче елда тагын кулларын алыштырды, Альдерс (Тамуорт) ОООга китте.
GWR_No._36 / GWR 36 36:
GWR No. 36 1896-нчы елда Бөек Көнбатыш тимер юл өчен Суиндон тимер юлында төзелгән 4-6-0 паровоз прототибы иде, GWR өчен төзелгән беренче 4-6-0 һәм Британиядә беренче. Ул Уильям Дин һәм ле Флеминг тарафыннан эшләнгән, "дизайн гадәти булмаган һәм соңрак чор деканы, шул исәптән аның идеяларына тулысынча салынган бердәнбер зур казан."
GWR_Premier_Class / GWR Премьер класс:
Бөек Көнбатыш Тимер юл Премьер-класс 0-6-0 киң үлчәүле паровозлар поезд эше өчен. Бу класс 1846 елның февраленнән 1847 елның маена кадәр хезмәткә кертелде, һәм 1866 елның мартыннан 1872 елның июненә кадәр алынды. Бу Суиндон тимер юл эшендә төзелгән беренче тепловозлар, компаниягә китерелгән казаннар булса да. Алар булган Геркулес классыннан зуррак иде, ләкин һаман да печән уты белән. Соңгысы Суиндоннан киткәч алты ай узгач, тагын да зуррак Пиракмон классын җитештерү башланды. Якынча 1865 елдан, Премьер класс тепловозлары Геркулес класс локомотивлары белән бергә Fury классына керделәр.
GWR_Prince_Class / GWR Принц класс:
Бөек Көнбатыш тимер юл принц класс 2-2-2 пассажир поезды эше өчен киң үлчәүле паровоз. Бу класс 1846 елның августыннан 1847 елның мартына кадәр хезмәткә кертелде, һәм 1870 елның гыйнварыннан сентябрьгә кадәр алынды. Якынча 1865 елдан Принц класс локомотивлары Приам классына керделәр, шулай ук Fire Fly Class тепловозлары.
GWR_Pyracmon_Class / GWR Пиракмон класы:
Зур Көнбатыш тимер юл Пиракмон классы 0-6-0 киңлектәге паровозлар иде. Бу класс 1847 елның ноябреннән 1848 елның апреленә кадәр хезмәткә кертелде, һәм 1871 елның августыннан 1873 елның декабренә кадәр алынды. Бакчус класска 1849 елның маенда кушылды (һәм 1869 елның ноябрендә алынды), запас частьлардан бер үк дизайн өчен төзелгән. . Пиракмон классы алдагы Премьер классының үсеше иде, яңа Суиндон тимер юл эшендә төзелгән беренче тепловоз. Алар премьерларның печән уты белән Гучның көчлерәк түгәрәк өстәл янгын казан барреле өстенә күтәрелүе белән аерылып тордылар. Якынча 1865 елдан Бакч ярсу классына керде, калган тепловозлар esезар классына керделәр.
GWR_Queen_Class / GWR Королева класы:
Королева класы Джозеф Армстронгның Бөек Көнбатыш тимер юл өчен 2-2-2 экспресс двигателенең соңгы сыйныфы иде, моннан ун ел элек Сэр Даниэль классыннан зуррак. Алар 30 елга якын экспресс поездларында эшләделәр, һәм чынлыкта Уильям Динның зуррак ялгызлары.
GWR_Records / GWR язмалары:
GWR Records Бөек Британиядә 1986-нчы елдан 1991-нче елга кадәр булган мөстәкыйль рекорд билгесе иде. 1984-нче елга кадәр Джерри Бронның Бронза Рекордлары Motörhead өчен язу эшчәнлегендә арадашлыкка китерә. Ахырда, Motörhead менеджерлары Дуглас Смит һәм Дейв Симмонс төркемне контракттан сатып алдылар, һәм Брон Бронза Рекордлар хокукын Legacy Records хуҗасы Рэй Ричардска сатты. Ричардс шуннан соң Смит белән элемтәгә кереп, Motörhead компаниясенең яңа продуктын чыгару тәкъдиме белән элемтәгә керде. GWR Records формалаштыруга (Смитның 15 Бөек Көнбатыш юлының бизнес адресы белән аталган). Мотөрхедка өстәп, ярлык, нигездә, Смит белән бәйле актлар белән чыгарылды, мәсәлән, Кызлар мәктәбе, Фаствей, Хаквинд, Танк, Атомгодлар һәм Анти-Новер Лигасы, һәм металл сәхнәдәге төркемнәр. 1992-нче елда Смит компаниянең идарә итүче директоры итеп эштән алынды һәм ярлыкның каталогы Castle Communicationsга кертелде, соңрак Sanctuary Records төркеменә керде.
GWR_Rheidol_Tanks / GWR Рейдол танклары:
GWR Рейдол танклары - 1923-1924 елларда төзелгән Бөек Көнбатыш тимер юл дизайнының 2-6-2T паровозлары паркы. Алар тимер юлның баш механизаторы Чарльз Коллетт белән Рейдол тимер юлы арасындагы хезмәт өчен эшләнгән. Абериствит һәм Иблис күпере.
GWR_River_Class / GWR Елга класы:
Бөек Көнбатыш тимер юлы өчен Уильям Дин эшләгән 69 класс сигез 2-4-0 тендер тепловозыннан торды, 1895-1897 арасында Суиндон Эшендә төзелгән. Номиналь рәвештә алар бер үк санны йөртүче сигез 2-2-2 двигательне яңарттылар, Болар үзләре Джордж Армстронг тарафыннан Вулверхэмптонда 2-2-2-ләр яңартылган, Даниэль Гуч тарафыннан 1855-нче елда эшләнгән. Чынлыкта Дин двигательләре яңа двигательләр булган, бердәнбер кулланылган өлешләр күптән түгел Суиндонның казаннары булган. үрнәк. Аларда 6 фут 8 (2.032 м) йөртүче тәгәрмәчләр, 17 × 24 (432 мм × 610 мм) цилиндрлар бар. 2-4-0-лар, катнаш двигательләр булып, гадәттә GWRда аталмыйлар, ләкин 69-нчы елларның барысы да түбәндәгечә исемнәр йөртәләр: 69 Avon 70 Dart 71 Dee 72 Exe 73 Isis 74 Stour 75 Teign 76 WyeThe "Елгалар. "башта Оксфордка бүлеп бирелгән, соңрак Бристоль дивизиясенә күченгән. Алар 2-4-0 кебек озак яшәмәделәр, соңгысы 1918 елда алынды.
GWR_Sharp, _Roberts_locomotives / GWR Sharp, Робертс тепловозлары:
Бөек Көнбатыш тимер юл өчен Isambard Kingdom Brunel заказ биргән беренче 19 тепловоз эчендә өч 2-2-2 үткен, Робертс тепловозы бар. Алар Sharp, Roberts and Company тарафыннан төзелгән һәм беренче дизайннарның иң уңышлысы, икесе 1870-нче елларга кадәр дәвам итә. Оригиналь 14-15 дюйм (356 мм × 381 мм) цилиндрлар 1844 елдан 14-18 дюймга кадәр (356 мм × 457 мм) яки 15-18 дюйм (381 мм × 457) белән алыштырылды. мм).
GWR_Siphon / GWR Сифон:
GWR Siphon Бөек Көнбатыш тимер юлы белән төзелгән һәм Британия тимер юллары тарафыннан дәвам ителгән ябык сөт машинасы вагоннары сериясе иде.
GWR_Sir_Watkin_Class / GWR Сэр Уоткин класс:
Зур Көнбатыш тимер юлы Сэр Уоткин классы 0-6-0T киң үлчәүле паровозлар иде. Алар Лондондагы метрополитен тимер юлына поездлар эшләү өчен эшләнгән. Бу класс 1865 елның декабре арасында хезмәткә кертелде һәм соңгысы 1892 елның маенда GWR киң үлчәү ахырында алынды. Аларның барысы да тимер юл директорлары һәм өлкән офицерлары исеме белән аталган. Өч тепловоз (Булкли, Фаулер һәм Саундерс) 1872 елның июнендә Көньяк Девон тимер юлына сатылды, ләкин 1876-нчы елда бу тимер юл үзләштерелгәч, 2157-2159 номерлары бирелгәч, GWRга кире кайтты.
GWR_Star_Class / GWR Йолдыз классы:
Пассажир поезды эшендә Бөек Көнбатыш Тимер юл (GWR) 2-2-2 киң үлчәүле паровозларның Йолдызлар Классы кулланылды. Роберт Стивенсон тарафыннан эшләнгән класс 1838 елның ноябреннән 1841 елның ноябренә кадәр хезмәткә кертелде һәм 1864 елның апреленнән 1871 елның сентябренә кадәр алынды. Барлыгы унике Йолдызлы класс тепловозы җитештерелде. Аерым алганда, аларга астрономик органнарның романтик яки сүзле (фәнни түгел) исемнәре бирелгән. Соңгысы китерелгән вакытта, GWR инженеры Даниэль Гуч үзенең зуррак Firefly Классын эшләп чыгарды.
GWR_Sun_Class / GWR Кояш класы:
Зур Көнбатыш Тимер юл Кояш Класс 2-2-2 пассажир поезды эше өчен киң үлчәүле паровоз. Бу класс 1840 елның апреленнән 1842 елның гыйнварына кадәр хезмәткә кертелде, һәм 1864 елның гыйнварыннан 1879 елның июненә кадәр алынды. Суиндоннан көнбатышка таба сызыкның калкулыклы участокларында поездлар эшләү өчен Fire Fly классының кечерәк тәгәрмәчле версиясе, алар авыр булмады. бирем өчен җитәрлек һәм соңрак 2-2-2T танк тепловозы итеп үзгәртелде. Соңрак әле Кояш, Гесперус, Газель, Бүре һәм Асагайларга югары басым казаннары бирелде һәм бу формада 1879 елга кадәр эшләде; соңгы төзелмәгән локомотив 1872-нче елда алынган. Якынча 1865-нче елдан Кояш Класс Бүре Классы дип аталган.
GWR_Super_Saloons / GWR супер салоннары:
Бөек Көнбатыш тимер юл супер салоннары Лондоннан Плимутка көймә поезды хәрәкәтенә хезмәт күрсәтү өчен эшләнгән сигез тимер юл вагоны иде. Көндәш тимер юл компанияләре тәкъдим иткән һәм Британия Король Гаиләсе әгъзалары исемен йөрткән көндәш Pullman компаниясе тренерларына караганда көчлерәк булыр өчен максималь йөкләү үлчәүенә корылган, аларның уңышлары 1930-нчы елдагы Бөек Депрессия башлану аркасында кыска гомерле булды. . 1967-нче елда Британия тимер юлы хезмәтеннән алынган, бүгенге көндә оригиналь вагоннарның бишесе сакланып кала.
GWR_Swindon_Class / GWR Суиндон класы:
Бөек Көнбатыш тимер юл Суиндон класс 0-6-0 киң үлчәүле паровозлар поезд эше өчен. Бу класс 1865 елның ноябреннән 1866 елның мартына кадәр хезмәткә кертелде, һәм 1887 елның июненнән GWR киң үлчәү ахыры 1892 елның маенда алынды. Бөтен класс 1872 елның июленнән 1874 елның сентябренә кадәр Бристоль һәм Эксетер тимер юлына сатылды, алар анда. 96-109 номерлары булган, ләкин шул тимер юл үзләштерелгәч GWRга кире кайткан. Аннары тепловозлар 2077-2090 дип үзгәртелде; исемнәре торгызылмады.
GWR_Thunderer_locomotive / GWR Тандерер локомотивы:
Тандерер Бөек Британия тимер юлы (GWR), Англия өчен төзелгән пар тепловозларының беренчесе (дизайны башка тепловозлардан бик нык аерылып торган). Isambard Kingdom Brunel-ның катгый спецификацияләренә туры килер өчен, 0-4-0 рамка "двигатель" йөртте, казан аерым алты тәгәрмәчле рамкада иде. Машина йөртүче тәгәрмәчләр 10:27 җиһазландырылган, цилиндрның инсульт тизлеген киметү өчен, югары трек тизлеген рөхсәт иткәндә, спецификацияләргә туры китереп. Локомотив GWRга 1838 елның 6 мартында китерелде һәм 1838 елның декабрендә 9,882 миль (15,904 км) йөгергәннән соң эшне туктатты, ләкин аның казан бүлеге стационар казан булып сакланган.
GWR_Toad / GWR Toad:
GWR Toad - Бөек Көнбатыш тимер юл өчен эшләнгән һәм төзелгән тимер юл тормоз вагоны. GWR тарафыннан 1894-нче елда, һәм 1947-нче елдан соң Британия тимер юлларының Көнбатыш төбәгендә кулланылган, аның роле Англиянең Көнбатыш, Мидлендс һәм Уэльс товар поездларында куркынычсызлык тормозы булган. Челтәр тимер юлы белән эксплуатациядә кулланылмый, озын, ачык веранда һәм зур ябылган кабинаны үз эченә алган дизайн аркасында, күпләр саклау һәм күп мирас тимер юлларында исән калдылар. бу Toad идеаль, арзан һәм күпкырлы пассажирлар арбасына әйләндерә.
GWR_Victoria_Class / GWR Виктория Класс:
Бөек Көнбатыш тимер юл Виктория Класс пассажир поезды эше өчен 2-4-0 киң үлчәүле паровоз иде. Бу класс 1856 елның августыннан 1864 елның маена кадәр ике партиядә хезмәткә кертелде. Алар барысы 1876-1880 елның декабрендә алынды. Беренче сигез тепловоз идарә итүче дәүләт башлыклары исеме белән аталган, калган локомотивлар танылган инженерлар исемен алганнар. тимер юлның Isambard Kingdom Brunel белән. Бу тема Hawthorn классыннан соң дәвам итте.
GWR_Waverley_Class / GWR Ваверли класс:
Зур Көнбатыш тимер юл Ваверли классы пассажир поезды экспресс өчен 4-4-0 киң үлчәүле паровоз иде. Класс хезмәткә 1855 елның февраленнән июньгә кадәр кертелде, һәм 1872 елның февраленнән 1876 елның ноябренә кадәр алынды. Якынча 1865 елдан Ваверли класы Аббот класс дип аталган. Исемнәр Валтер Скоттның Ваверли романнары белән рухландырылган.
GWR_diesel_shunters / GWR дизель шантерлары:
Бөек Көнбатыш тимер юлы ике дизель шантер сатып алды, һәм 1948–49 елларда Британия тимер юлына китерелгән Милләтләштерү алдыннан тагын җидегә заказ бирде. GWR кулланган ике шантер 1 һәм 2 номерлы булган, 1940-нчы елларда заказ бирелгән яңа тепловозлар өчен 501-дән башланган серия планлаштырылган. Британия тимер юлы 2 номерлы һәм яңа тепловозлар 15100-дән башланган сериядә.
GWR_locomotive_numbering_and_classification / GWR локомотив номерлау һәм классификацияләү:
GWR Британиядә милләтләшкәнче тимер юл компанияләренең иң озын гомерле булган, 1923-нче елда тимер юлларның «Төркемләшүе» исән калган. Нәтиҗәдә, локомотивларны номерлау һәм классификацияләү тарихы чагыштырмача катлаулы. Бу бит кулланылган төп системаларны аңлата. Аерым класслар һәм тепловозлар турында мәгълүмат алу өчен карагыз: Бөек Көнбатыш тимер юл локомотивы
GWR_pagoda_platform_shelter / GWR пагода платформасы приюты:
Архетипаль Пагода Платформа Приюты Уэльс һәм Англиянең көньягында тимер юл вокзалларында көтеп торган пассажирлар кулланган үзенчәлекле формадагы тимер корылма иде.
GWR_petrol-electric_railcar / GWR бензин-электр тимер юлы:
GWR бензин-электр тимер юлы 411 тәгәрмәчле моторлы тренер иде, аны 1911 елда Британия Томсон-Хьюстоннан сатып алган, ул аны эшләгән һәм электр җиһазлары белән тәэмин иткән. Ул 35–45 ат көче (26–34 кВт) Maudslay бензин двигателе белән эшләде, динамо белән идарә итүче, ике электр моторы белән тәэмин итүче, һәр укта бер. Ул ике очында да машина йөртү урыны белән тәэмин ителгән, һәм 30 пассажирдан (48 км / сәг) 44 пассажир йөртә ала. Ул 100 номерлы иде. Бу GWRда 1919 елның октябренә кадәр кулланыла, ул Левер Братска сатылганда, аны 1923 елга кадәр Кояш нурында эшләгән.
GWR_railcars / GWR тимер юл вагоннары:
1933-нче елда Бөек Көнбатыш тимер юл дизель тимер юл вагоннарының беренчесен тәкъдим итте, алар 1960-нчы елларда регуляр рәвештә кулланыла, алар яңа Британия тимер юлы "беренче буын" типтагы дизель белән алыштырыла.
GWR_road_motor_services / GWR юл мотор хезмәтләре:
Бөек Көнбатыш тимер юл юл мотор хезмәтләре 1903 - 1933 елларда Бөек Көнбатыш тимер юлы белән эшләде, аларның поезд хезмәтенә ашатучы буларак та, авыл җирлегендә яңа тимер юллар салуга арзанрак альтернатива буларак. Алар Британия тимер юл компаниясе белән идарә иткән беренче уңышлы автобус хезмәтләре.
GWR_steam_rail_motors / GWR пар тимер юл моторлары:
Пар тимер юл моторлары (SRM) Бөек Британия тимер юлы белән Англия һәм Уэльста 1903 - 1935 елларда идарә итүче вагоннар иде. Алар арба тәненә паровоз керттеләр.
GWS / GWS:
GWS мөрәҗәгать итә ала: Уен җиңүче кадрлар, хоккей буенча штраф ату өчен рәсми IIHF исеме Джордж Райт Societyәмгыяте, Америка экологик һәм мирас оешмасы Геракан Ванита Сосиалис, Индонезия хатын-кызлар оешмасы, Slingshots веб-веб-веб-веб-серверы. -Тех, Тайвань радио белән идарә итүче самолетлар җитештерүче Бөек Көнбатыш Societyәмгыяте, Инглиз тимер юлларын саклаучы Бөек Ак тап, Сатурн Зур Көнбатыш Сидней, Сидней, Австралия Зур Көнбатыш Сидней Гигантлары, Австралия кагыйдәләре Мәктәпсез үсә футбол клубы. Америка өйдә укыту бюллетенье Голфус сугышы синдромы
GWSN / GWSN:
GWSN (Корея: 공원 소녀; RR: Gongwon Sonyeo), шулай ук Паркта Кызлар дип аталган, Көньяк Корея күпмилләтле кызлар төркеме, Киви Поп (хәзерге вакытта Дулкын музыкасы дип аталган). Төркем җиде әгъзадан тора: Мия, Сокюнг, Сеорунг, Энн, Миньжу, Сосо, һәм Лена, һәм 2018 елның 5 сентябрендә Төнге Паркның киңәйтелгән пьесасыннан Табышмак Ай исеме белән беренче тапкыр чыгыш ясады.
GWT / GWT:
GWT мөрәҗәгать итә ала: Гавар-Бати теле Танылган фәндә Глобаль эш урыны теориясе Алла Сүз Тәрҗемәсе, Инглиз Библия тәрҗемәсе Google Web Toolkit, яки GWT Web Toolkit Great Western Trail, Төньяк Америкада Бөек Көнбатыш Поездлар, хәзерге Бөек Көнбатыш Тимер юлның гомуми авырлыгы тоннасы, диңгез үлчәве G-TELP Язу тесты, Инглиз телендә сынау Гидха иминлеге тресты, Британия хәйрия Gwent Wildlife Trust, Германиянең Уэльс Силт аэропортында, IATA коды белән.
GWU / GWU:
GWU мөрәҗәгать итә ала:
GWV / GWV:
Graupner Werkverzeichnis, Кристоф Групнер әсәрләре исемлеге, www.graupner-digital.org сайтында санлы рәвештә онлайн режимда.
GWW / GWW:
GWW мөрәҗәгать итә ала: Great White Wonder, Боб Диланның Квини теле RAF Gatow альбомы, Берлиндагы WW аэродромы WW Grainger, Америка сәнәгать тәэмин итү компаниясе Wayne Executive Jetport, Төньяк Каролинада, АКШ G-Worldwide Entertainment, Нигерия күңел ачуы. компаниясе
GWY / GWY:
GWY мөрәҗәгать итә ала: Галвэй аэропорты, Ирландиядә Глен Ваверли тимер юл вокзалы, Мельбурн, Австралия елгасы Вай (Уэльс: Afon Gwy) USA3000 Airlines, Америка пассажир авиакомпаниясе.
GW_123.4-1.5 / GW 123.4-1.5:
Галактик корт 123.4-1.5 (GW 123.4-1.5) - массасы якынча 105 МСун булган HI өлкәсе. Аның гадәти булмаган гөмбә формасындагы структурасы бар, ул икенче яктан Сөт юлы дискы аша сугылган болыт аркасында барлыкка килергә мөмкин. 5 × 107 ел элек югары тизлектәге болыт якынча 100 км / с тизлек белән сугарылган.
GW_Community_School / GW Community School:
GW Community School - Спрингфилдта, Вирджиния, АКШта урнашкан укытучылар карамагындагы һәм идарә итүче колледж әзерләү мәктәбе. Ул 1999-нчы елда Ричард Голди һәм Алекса Варден тарафыннан якты, традицион булмаган укучыларның һәм аларның гаиләләренең ихтыяҗларын канәгатьләндерү өчен оештырылган. Оештыручылар моңа кадәр GW Иҗтимагый Мәктәбе оешканчы Бердәмлек Академиясен оештыруда актив булганнар. Хәзерге вакытта 9-12 сыйныфларда 52 укучы кабул ителә. Вашингтон штаты читендә урнашуга карамастан, "GW" "Джордж Вашингтон" өчен түгел, ә "Голди" һәм "Варден" өчен, мәктәпкә нигез салучыларның һәм хәзерге директорларның фамилияләре.
GW_Jeep_Site / GW Jeep сайты:
GW Jeep сайты - археологик корылма, Покахонтас округы, Көнбатыш Вирджиния һәм Хайланд округы, Вирджиния. Сайт ике милли урманда урнашкан; Көнбатыш Вирджиния өлеше Мононгеле Милли Урманында, Вирджиния өлеше Джордж Вашингтон Милли Урманында. Таш кораллар ясалган Америка Америка лагере монда 1000 елдан 5000 ел элек урнашкан иде. Сайт Джордж Вашингтон Милли Урманы булган Джип исеме белән аталган, ул урман хезмәткәрләре бу сайтны беренче тапкыр искә алган вакытта булган. Бу сайт 1993 елның 23 декабрендә Милли Тарихи урыннар Милли Реестрына өстәлгән.
GW_Orionis / GW Орионис:
GW Orionis - T Tauri тибындагы төп эзлеклелектә иерархик өч йолдызлы система. Ул Lambda Orionis йолдызларын барлыкка китерүче төбәк белән бәйләнгән һәм киңәйтелгән әйләнә-тирә протопланетар дискка ия.
GW_Фармацевтика / GW Фармацевтика:
GW Фармацевтика - Британия фармацевтика компаниясе, күп склероз белән эшкәртү продукты набиксимоллар (бренд исеме, Sativex) белән билгеле, ул теләсә нинди илдә базар рөхсәтен алган беренче табигый каннаб заводы туемы. Каннабка нигезләнгән тагын бер продукт - Эпидиолекс эпилепсияне дәвалау өчен АКШ азык-төлек һәм наркомания идарәсе тарафыннан 2018-нче елда расланган. Бу Джаз Фармацевтика филиалы.
GW_Train_Regio / GW поезды Регио:
GW Train Regio - Чехия тимер юл компаниясе, нигездә региональ линияләрдә пассажир тимер юл транспорты белән шөгыльләнә.
GW_approximation / GW якынлашуы:
GW якынлашуы (GWA) - күп тәнле электрон системасының үз-энергиясен исәпләү өчен ясалган якынлашу. Якынча булуы - үз-үзеңнең энергиянең киңәюе G функциясе G функциясе һәм Coulomb үзара тәэсир итү W (ℏ = 1 {\ дисплей стиле \ hbar = 1}) Σ = i G W - G W G W G + ⋯ {\ дисплей стиле \ Сигма = iGW-GWGWG + \ cdots first беренче терминнан соң киселергә мөмкин: Σ ≈ i G W {\ дисплей стиле \ Сигма \ якынча iGW} Башкача әйткәндә, формаль Тейлор сериясендә үз-үзеңне киңәйтәләр. Экранланган үзара бәйләнеш көче W һәм иң түбән тәртип термины GWA киңәюендә саклана.
GW% E2% 80% 93Шимано / GW - Шимано:
GW - Шимано Колумбиядә урнашкан һәм 2006-нчы елда оешкан профессиональ велосипед командасы иде, ул UCI Континенталь кагыйдәләре буенча велосипедта узышларда катнаша.
GX / GX:
GX, Gx яки gx түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
GX-1 / GX-1:
GX-1 мөрәҗәгать итә ала: Yamaha GX-1, Panasonic Lumix DMC-GX1 музыка коралы, GX-1 камера моделе (автобус)
GX-19 / GX-19:
GX-19 - Генексин консорциумы тарафыннан эшләнгән COVID-19 вакцина кандидаты. Бу SARS-CoV-2 чәчле протеинны кодлаган ДНК нигезендә вакцина.
GX-1_ (автобус) / GX-1 (автобус):
GX-1.
GX-2 / GX-2:
GX-2 (Greyhound Experimental 22 - The Scenicruiser) Грейхунд өчен төзелгән прототип автобусы иде, ул ахыр чиктә Сценарийга кертеләчәк. Грейхундның GX-1, 50 урынлы ике катлы автобус белән беренче тәҗрибәләреннән соң, Грейхунд президенты Орвил esезар киләсе прототипның палуба ярым стиле булачагына карар кылды. Бу карар сценарийның иконик силуэтына китерде. Ул 1948-нче ел уртасында 35 футлы дизайн буларак башланды, ләкин өлешчә, күбрәк пассажирларны урнаштыру өчен, ул GM-PD-3751 алган инженер бүлегенә өске палубага озынлыгы биш фут өстәргә кушты.
GX3 / GX3:
GX3 мөрәҗәгать итә ала:
GX5 / GX5:
GX5 мөрәҗәгать итә ала:
GX7 / GX7:
GX7 мөрәҗәгать итә ала: Geely GX7, 2012–2016 Кытай компакт SUV Panasonic Lumix DMC-GX7, компакт көзгесез алыштырыла торган линза камерасы
GXA / GXA:
Глобаль XML Веб Хезмәтләр Архитектурасы (GXA) 2002-нче елда Microsoft тарафыннан SOAP-ны киңәйтү өчен берничә тәкъдим турында игълан иде. GXAның кайбер компонентлары бүтән компанияләр, шул исәптән IBM белән берлектә, стандартларга эшләнде. Калганнары Майкрософтка хас иде һәм алыштырылды. Майкрософт Майкрософт .NET (WSE) өчен GXA өлешенең Веб Хезмәтләр Enhancements 1.0 SP1 буларак белешмә үтәлешен чыгарды.
GXF / GXF:
GXF мөрәҗәгать итә ала: Гэбиның гадәттән тыш файллары, Филиппинның Генераль алмашу форматы Гила Бенд һава көчләренең ярдәмче кыры, Аризона, Америка Кушма Штатларының Глобаль X Фондлары, Америка инвестиция компаниясе Сайун Аэропорты, Йемендагы
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Richard Burge
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инд...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - энциклопедия, ул теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләгән миллионнар бар! Википедиян...
-
Á Móti Sól: Ó Móti Sól - Исландия эстрада төркеме, 1995 елның көзендә Þóрир Гуннарсон һәм Хеймир Эйвиндарсон тарафыннан барлыкка килг...
No comments:
Post a Comment