Friday, November 4, 2022

HAL Tejas timeline


HACS / HACS:
Angгары почмак белән идарә итү системасы (HACS) Бөек Британия самолетларына каршы 1931 елдан Король Флотында кулланылган һәм Икенче бөтендөнья сугышы вакытында киң кулланылган. HACS шартлаткыч кабыкны билгеле биеклектә, күтәрүдә һәм тизлектә очкан максатка урнаштыру өчен кирәк булган дефлекцияне исәпләде.
HADAG / HADAG:
HADAG (тулы исеме HADAG Seetouristik und Fährdienst AG, туры мәгънәдә "HADAG Диңгез-туризм һәм паром хезмәте") - Гамбург, Германиянең җирле җәмәгать транспорты компаниясе. Ул Эльбе елгасы аша пассажир паромнарына ия һәм алар белән идарә итә, Гамбург Веркехрсвербунд (HVV) челтәренә күзәтелә һәм интеграцияләнә. 2013 елда HADAG челтәрендә 10,6 миллион пассажир сәяхәте ясалды. 1950-нче елларда компания Гамбургтан Англиягә паромнар, 1980-нче елларда MS Astor круиз корабы белән эшләде.
HADD / HADD:
HADD мөрәҗәгать итә ала: Дембидоло Аэропорты ICAO коды Хадд, Гиперактив агентлыкны ачыклау җайланмасы Гидроксиапатит чүпләү авыруы.
HADECS / HADECS:
HADECS яки Автомобиль юллары агентлыгы Санлы көч куллану камера системасы - Англия юлларында тизлекле камера төре, Англия автомагистральләре белән идарә итә.
HADES_ (спутник) / HADES (спутник):
HADES, Испания-ОСКАР 115 яки SO-115, Испания үзешчән радио иярчене. HADES AMSAT-EA һәм Мадридтагы Испания Аэрокосмик Инженерия Университеты студентлары белән берлектә эшләнгән һәм төзелгән. Спутник - PocketQube форм факторы 1.5P нано-спутник (5 × 5 × 7,5 см) һәм AM6SAT шалтыраты ярдәмендә FM кабатлаучы. Тагын бер йөк Брно университетыннан килә һәм миниатюр камера модулыннан тора, ул төшерелгән рәсемнәрне аудио сигнал итеп SSTV режимында бирә. Ул кулланган SSTV форматлары Robot36, Robot72, MP73 һәм MP115 белән туры килә. Бу дизайн PSAT-2 проектына нигезләнгән.
HADES_ (программа тәэминаты) / HADES (программа тәэминаты):
HADES (Хаскинс Анализ Дисплей һәм Эксперимент Системасы) [1] 1980-нче елларда Хаскинс Лабораториясендә Филип Рубин һәм хезмәттәшләре тарафыннан берничә канал физиологик, сөйләм һәм күрсәтү өчен эшләнгән сигнал эшкәртү компьютеры гаиләсенә карый. эксперименталь контекстта бүтән алынган мәгълүматлар. Бу проект буенча төп программистлар Ванс Маверик [2], Марк Тайде [3], Мариан Пресслер һәм Саймон Леви [4]. HADES-ның иң мөһим үзенчәлеге - SPIEL (Сигнал эшкәртү интерактив редакция теле) дип аталган процессуаль телне кертү, бу текст файллары, редакция һ.б. кебек саклана ала торган махсус анализ процедураларын булдыру һәм көйләү өчен. C һәм Fortran кебек программалаштыру телләрендә функцияләргә һәм суброутиналарга. HADES интеграль тел белән сигнал эшкәртү системасының иң эре системаларының берсе иде, һәм SPIEL ярдәмендә, зур мәгълүматлар базасына автоматик процессуаль анализ ясау өчен, гадәттә сөйләм мәгълүматлары яки EMMA кебек махсус җиһазлар белән алынган күп каналлы физиологик мәгълүматлар. магнитометр системасы. Элеккеге системаларда STI, Inc., һәм Билл Хенке эшләгән MITSYN [6] системасы бар иде. HADES C белән язылган һәм VMS эшли торган VAX системаларында кертелгән. HADES һаман да чикләнгән куллануны тапса да, аның функциональлеге MATLAB кебек коммерция системалары белән алыштырылды.
HADHA / HADHA:
Трифункциональ фермент субунит альфасы, митохондрия шулай ук ​​гидроксиацил-КоА дегидроэназ / 3-кетоацил-КоА тиолаз / энойл-КоА гидратасы (трифункциональ протеин), альфа субунит - кешеләрдә HADHA гены белән кодланган протеин. HADHAдагы мутацияләр трифункциональ белок җитешмәү яки озын чылбырлы 3-гидроксиацил-коензим белән дегидроэназ җитешмәве белән бәйле.
HADHB / HADHB:
Трифункциональ фермент субунит бета, митохондрия (ТП-бета) шулай ук ​​3-кетоацил-КоА тиолазы, ацетил-КоА акилтрансферасы яки бета-кетотиолаза - кешеләрдә HADHB гены белән кодланган фермент. HADHB - митохондрия субуниты. трифункциональ протеин һәм тиолаз активлыгы бар.
HADOPI_law / HADOPI законы:
Француз HADOPI законы яки Иҗат һәм Интернет законы (Французча: Haute Autorité pour la Diffusion des Œuvres et la Protection des droits d'auteur sur Интернет, игълан ителгән [ot‿ɔtɔʁite puʁ la difyzjɔ̃ dɛz‿œvʁ e la pʁɔtɛksjɔ̃ de dʁwa d‿otœʁ syʁ). ɛ̃tɛʁnɛt]; яки, инглизчә, "Эшләрне тарату һәм Интернетта авторлык хокукларын яклау буенча югары хакимият") 2009-нчы елда кертелгән, авторлык хокукы законнарын үтәүне стимуллаштыру чарасы буларак тәмамланган җавап дип аталган. HADOPI - аны идарә итү өчен төзелгән дәүләт органының кыскартылышы. HADOPI законының кабат хокук бозучыга Интернетка керүен туктатырга рөхсәт биргән өлеше 2013 елның 8 июлендә Франция хөкүмәте тарафыннан кире кагылды, чөнки бу җәза пропорциональ булмаган дип саналды. Кабат бозучыларга штраф яки башка санкцияләр салу көче үз көчендә кала. 2022 елның гыйнварында Хадопи агентлыгы Audiгары Аудиовизуаль Совет (CSA) белән кушылып, аудиовизуаль һәм санлы элемтә өчен җайга салу органын булдырды (Autorité de régulation de la communication audiovisuelle et numérique; ARCOM).
HADR / HADR:
HADR булырга мөмкин: Аба Тенна Дежазмач Йилма Халыкара Аэропорты ICAO коды Гуманитар ярдәм һәм афәттән коткару өчен берләштерелгән көч Хьюз HR-3000 шулай ук ​​Хьюз һава оборонасы радары дип тә атала.
HAD_CCD / HAD CCD:
HAD CCD - Sony аларның кайбер CCD рәсем сенсорларында кертелгән технология исеме.
HAECO / HAECO:
Гонконг авиатөзелеш компаниясе лимитед (HAECO) - самолет инженериясе һәм хезмәт күрсәтү төркеме. Аның төп офисы Гонконг халыкара аэропорты базасында. 1950-нче елда оешкан HAECO төркеме 18 филиал һәм филиалдан тора, Гонконг, Китай, Кытай, Сингапур һәм АКШ-та якынча 17000 хезмәткәр эшли. Аның төп эшчәнлеге - Гонконгта (HAECO Гонконг), Сяменда (HAECO Сямень) һәм АКШта (HAECO Америка) самолетларга хезмәт күрсәтү һәм модификацияләү эше. 2017-нче елда ул Гонконг, Китай Китай һәм АКШ-та 9,3 миллион манхур һава торышын башкарды.
HAES / HAES:
HAES мөрәҗәгать итә ала: Эллин авиатөзелеш инженерлары җәмгыяте һәр размердагы гидроксиетил крахмалында сәламәтлек (HES / HAES)
HAF / HAF:
HAF мөрәҗәгать итә ала: Halfling, Dungeons and Dragons аша Хафтар Кораллы Көчләре, Берләшкән Милләтләр Оешмасының Ливия Милли Армиясе термины, Ливиядәге кораллы көчләр төркеме Милли Килешү Хөкүмәтенә каршы 2016-нчы елдан - хәзерге Хайфонг ишарәләр теле ярты ай Бей аэропорты, Калифорния, Сан-Матео округында, АКШ штаб-квартирасы, АКШ һава көчләре Хитроу терминалы 4 тимер юл вокзалы, Лондондагы Эллин һава көчләре Атлетик Фонды Хейдар Алиев Фонды Индус Америка Фонды Өй эшчеләре берлеге, Дания Гондуран Эйрдагы элеккеге профсоюз. Көч
HAF601 / HAF601:
HAF601 - Кытай Халык Республикасында Кытай атом энергиясе базары өчен куркынычсызлык класс җиһазлары җитештерү белән бәйле регламент. Куркынычсызлык 1, 2, яки 3 класслы механик җиһазлар җитештерүче, яки 1E класслы электр җиһазлары җитештерүче барлык Кытай фирмалары, Кытай атом электр станциясенә мондый җиһазлар китергәнче HAF601 теркәлүен алырга тиеш. Бу регламент шулай ук ​​Кытайдагы заводтан җиһаз җитештерүче халыкара (ягъни Кытай булмаган) фирмаларга кагыла. Кытайдан читтә җитештерелгән һәм илгә кертелгән җиһазлар өчен аның урынына HAF 604 сертификаты кирәк. HAF "he anquan fagui" (核 安全 for) дигәнне аңлата һәм кытай телендә "атом куркынычсызлыгы законнары" дигәнне аңлата. HAF системасы Кытай атом сәнәгатендә 2007 елдан бирле кулланыла һәм ASME маркасы системасын куллануны әкренләп алыштыра. HAF601 Кытай атом куркынычсызлыгын көйләү органы, Милли Атом Куркынычсызлыгы Идарәсе (NNSA) белән идарә ителә һәм идарә ителә. Моны Америка Кушма Штатларының Милли Атом Куркынычсызлыгы Администрациясе белән бутамаска кирәк.
HAFB / HAFB:
HAFB мөрәҗәгать итә ала: Гамильтон һава көчләре базасы, Калифорния, АКШ Ханском һава көчләре базасы, Массачусетс, АКШ Хикам һава көчләре базасы, Гавайи, АКШ Хилл һава көчләре базасы, Utта, АКШ Холломан һава көчләре базасы, Нью-Мексика, Unitedнайтед Штатлар
HAFFA / HAFFA:
Гонконг йөк экспортеры һәм логистикасы ассоциациясе, яки HAFFA, коммерциячел булмаган оешма, товар ташуны алга җибәрә, саклый һәм үстерә (һава, диңгез яки җир буенча), һәм йөк экспедициясе агентлары һәм логистика бизнесы. аеруча хезмәт күрсәтүчеләр.
HAF_604 / HAF 604:
HAF 604 - Кытайдан читтә җитештерелгән Кытайдагы атом электр станцияләре компонентлары өчен сертификат. Бу куркынычсызлыкка бәйле компонентларны экспортерларга Кытайга компонентлар кертү өчен бу сертификат кирәк. Атом электр станцияләре өчен бу компонентларны аттестацияләү өчен җаваплы орган - Милли Атом Куркынычсызлыгы Идарәсе.
HAG / HAG:
HAG - Швейцария модель поездлары җитештерүче. Компания Уго һәм Альвин Гахлер тарафыннан 1944 елның 1 апрелендә Швейцариянең Сент-Галленда оешкан. Гахлер кардәшләр башта O масштабында модель поездлар җитештергәннәр, ләкин көндәшлек аркасында, аеруча Мәрклин H0 шкаласы буенча, 1954-нче елда H0-ка күчү башланган, соңгы O масштаблы комплекты 1957-нче елда җитештерелгән. Бүгенге HAG металл модель поездлар җитештерә һәм хәзер дә HO масштаблы Швейцария модель поездларының төп җитештерүчесе. Модельләр ике тимер юлда да, Марклинга туры килә торган өч тимер юлда да бар.
HAGH / HAGH:
Гидроксиацилглутатион гидролазы, митохондрия - кешеләрдә HAGH гены белән кодланган фермент. Бу ген белән кодланган фермент тиолестераз классификацияләнә һәм S-лактойл-глютатионның глютатион һәм Д-лактат гидролизы өчен җаваплы.
HAGL / HAGL:
HAGL мөрәҗәгать итә ала: җир өстеннән биеклек Hoang Anh Gia Lai Group, Вьетнам компаниясе Hoàng Anh Gia Lai FC, ассоциация футбол клубы
HAHS / HAHS:
HAHS мөрәҗәгать итә ала: Дон Хахс (1942 елда туган), Хайвард, Калифорния, Америка хезмәт лидеры Хайвард өлкәсе тарихи җәмгыяте, АКШ Хемпфилд өлкәсе урта мәктәбе, Вестмореланд округы, Пенсильвания, АКШ Хиндс авыл хуҗалыгы урта мәктәбе, Утика, Миссисипи, АКШ Хурлстон Авыл хуҗалыгы урта мәктәбе, Сидней, Яңа Көньяк Уэльс, Австралия
HAI / HAI:
HAI яки Hai мөрәҗәгать итә ала:
HAIFA_ конструкция / HAIFA төзелеше:
HAIFA төзелеше (гаш iterative базасы) - хэш функцияләре дизайнында кулланылган криптографик структура. Бу Merkle - Damgård төзелешенә заманча альтернативаларның берсе, озынлыкны киңәйтү һөҗүмнәре кебек көчсезлекләрен булдырмый. Төзелеш 2007-нче елда Эли Бихам һәм Орр Данкельман тарафыннан эшләнгән. NIST гаш функциясе конкурсында 14 икенче тур кандидатларының өчесе HAIFA конструкцияләренә нигезләнгән (BLAKE, SHAvite-3, ECHO). Аның нигезендә бүтән гаш функцияләре LAKE, Sarmal, SWIFFTX һәм HNF-256. Скейн төзелеше (уникаль блок итерациясе) HAIFA белән охшаган. Тагын бер альтернатив төзелеш - губка төзелеше.
Чәч-АН_синдром / Чәч-АН синдромы:
Чәч-АН синдромы гиперандрогенизм (HA), инсулинга каршы тору (ИР) һәм акантоз нигриканнарыннан тора: 507 Бу сирәк очрый торган авыру, ул полицистик аналык синдромы (PCOS). Полицистик аналык синдромы - хатын-кызларда андроген (ир-ат гормоны) җитештерүнең артуы, хатын-кыз организмында ир-ат персонажларының чагылышына китерә торган шарт. HAIR-AN исеме аның өч шартыннан тора. Гадәттә кулланыла торган "HAIR-AN" термины - SIR үзенчәлекләренең гомуми тасвирламасы (каты инсулинга каршы тору). "HAIR-AN ике төрле аномальлектән килеп чыгарга мөмкин - инсулин рецепторына каршы антителаларны блоклау яки генетик булмаган / киметү. инсулин рецепторы саны / функциясе - ике типтагы пациентларда да андрогеннар (ир-ат гормоннары) бар. HAIR-ANның ике төре буенча үткәрелгән тикшеренүләр күрсәткәнчә, HAIR-ANның ике формасы булган пациентларның да инсулин дәрәҗәсе бик югары булган, һәм критик. Андрогенның күтәрелүенә китергән югары инсулин. HAIR-AN синдромы белән зарарланган пациентның организмында инсулинга каршы торуы бар. Инсулинга каршы тору - организм инсулин җитештерә торган шарт, ләкин аны дөрес кулланмый. Бу ашказаны асты бизенә китерә. организмда күбрәк инсулин җитештерәләр. insгары инсулин аналыкны андрогеннан артыграк ясарга этәрә, бу чәчнең артык үсүенә, хатын-кыз организмында акне һәм тәртипсез чорга китерә. Инсулинга каршы тору с шулай ук ​​диабетка, йөрәк авыруларына һәм тиренең артык үсүенә һәм караңгылануына китерә (акантоз нигриканнары)
HAI_Pegasus / HAI Pegasus:
HAI Ε1-79 Пегасус (грекча: ΕΑΒ Ε1-79 Πήγασος) - Грек җирле урта биеклектә озын чыдамлы пилотсыз очкыч машинасы (MALE - UAV) Эллин аэрокосмик сәнәгате (HAI / EAB). Ул Грек һава көчләре белән 1992-нче елда Пегасус, һәм 2005-нче елда Pegasus II-нең яңартылган версиясе буларак хезмәткә керде. Аның төп миссиясе - интеллектуаль күзәтү һәм разведка сугыш кыры (ISR-OB).
HAK / HAK:
HAK яки Hak мөрәҗәгать итә ала: Хак (мифология), Борыңгы Мисыр тәңресе Хорватия Автомобиль Клубы (Хорватия: Хрватски автоклубы) Хайко Мейлан халыкара аэропорты, Хайнань провинциясендә, Кытай Хакка кытай (тел) Хамари Адхури Кахани, 2015 Болливуд фильмы әрмән киносы. Милли Конгресс (әрмән: Հայ Ազգային Hay, Печән Азгаин Конгрес) Харольд & Кумар, Америка комедия фильмнары сериясе
HAK-1_ мина / HAK-1 шахтасы:
HAK-1 - Венгрия пластик танкка каршы шахта. Ул электрон акустик һәм магнит тәэсире фузасы белән кушылган Мисзнай Шардин эффект сугыш башын куллана. Шахта өч сәгатьтән алып 150 көнгә кадәр актив тормыш өчен программалашырга мөмкин. Акустик сенсор максатны ачыклагач, магнит тәэсир сенсоры минаны оптималь ноктада шартлату өчен кулланыла. Сугыш башы 45 мм броньга үтеп керә һәм 130 мм диаметрлы тишек ясый ала. Билгеле булганча, ул электрон эшкәртү җайланмасы белән җиһазландырылган, ләкин соңгы чыганакларда искә алынмый.
HAKK_Mladost / HAKK Младост:
HAKK Mladost (Hrvatski akademski košarkaški клуб Mladost) - Загребтан Хорватия баскетбол клубы. Бу Младост спорт җәмгыятенең бер өлеше.
ХАКМЕМ / ХАКМЕМ:
HAKMEM, альтернатив рәвештә AI Memo 239 дип аталган, 1972 елның февралендә MIT AI лабораториясенең "мему" (техник доклад), күп төрле хакларны үз эченә алган, шул исәптән математик исәпләү өчен файдалы һәм акыллы алгоритмнар, кайбер сан теориясе һәм аппарат өчен схематик схемалар - Гай Л. Стил сүзләре буенча, "техник характеристика сәер һәм эклектик потпурри". Идарә итүчеләр арасында ЯИ лабораториясенең ике дистәгә якын әгъзасы һәм хезмәттәшләре бар. Докладның исеме "hacks memo" өчен кыска, кыскартылган алты баш хәреф белән кыскартылган, алар бер PDP-10 машинасы сүзенә туры килә (алты битле символлар җыелмасы кулланып).
HAL / HAL:
HAL мөрәҗәгать итә ала:
HAL-3 / HAL-3:
HAL-3 - Шанхай Электрон Физика Институты тарафыннан Y-10 программасы өчен эшләнгән һава навигациясе радарасы. Developmentсеш 1980 елның июнендә башланып, 1985 елның февралендә тәмамланды һәм Boeing 707 һәм Y-7 самолетларында киң сынады. Гомуми техник характеристикалар Bendix AN / APS-133 / RDR-1F белән охшаш дип уйланыла.
ХАЛКА / ХАЛКА:
HALCA (Элемтә һәм астрономия өчен югары дәрәҗәдәге лаборатория), шулай ук ​​VSOP (VLBI космик обсерватория программасы) исеме, MUSES-B коды исеме (Му космик инженер космик кораблар сериясенең икенчесе өчен) яки Харука (は る か) белән танылган. Япониянең диаметры 8 метрлы радио телескоп иярчене иде, ул бик озын база интерферометриясе (VLBI) өчен кулланылды. Бу беренче VLBI миссиясе иде.
HALE / HALE:
HALE мөрәҗәгать итә ала: Сәламәт гомер озынлыгы, кеше "тулы сәламәтлектә" яшәргә өметләнә торган уртача ел саннары итеп билгеләнә, биек биеклектә озын чыдамлык, югары биеклектә оптималь эшләгән һава йөртүче транспорт тасвирламасы.
ХАЛИБА / ХАЛИБА:
ХАЛИБА (Иврит: הליבה) - Израиль чатыр оешмасы, ул үзен "яһүдләргә гыйбадәтханә тавында ирекле керү, ирекле гыйбадәт кылу һәм ирекле җыелышның төп гражданлык хокукларын яңадан таләп итү" өчен эш итә дип тасвирлый. HALIBA исеме кыскартылган сүз. Иврит: המיזם לחופש יהודי Ha Ha, HaMeizam L'Khofesh Yehudi B'Har HaBayit "Храм тавында яһүд азатлыгы проекты". Оешма еш үзен "Темпл Маунт Мирасы Фонды" дип атый һәм кайвакыт яңалыклар хәбәрләрендә Йехуда Глик җитәкчелегендәге "Храм хәрәкәтләре коалициясе" дип атала, яки кыскарту сүзләре белән түгел, ә охшаш сүзтезмәләр. ХАЛИБА үзен багышланган төркем итеп тасвирлый. "гыйбадәтханә тавында яһүдләр өчен тулы һәм тулы иреккә һәм гражданлык хокукларына ирешү." Төркемгә нигез салучы Йехуда Глик җитәкчелегендә Линда Ольмерт белән директор урынбасары булып торалар. Иерусалим Посты тарафыннан бастырылган игъланда HALIBA үзенең миссиясен "төрле яһүд Израиль төркемен - дөньяви, гареди, традицион, милли дини, ирләр һәм берләштерү" дип атады. хатын-кызлар - яһүдләрнең Таудан иркен дога кыла алмаулары, уйлану яки рәхмәт әйтә алмаулары бөтен дөнья яһүдләренә авыр һәм үзгәрмәс гражданлык хокукларын мәхрүм итүен күрсәтә.
ХАЛЛЕКС / ХАЛЛЕКС:
HALLEX (Тыңлаулар, мөрәҗәгатьләр һәм суд процессы турындагы закон кулланмасы) - Социаль яклау идарәсенең инвалидлыкны карау һәм карау бүлегеннән (ODAR) басма. ODAR инвалидлык буенча пособие алу өчен гаризаларын карау өчен кешеләр өчен тыңлаулар һәм мөрәҗәгатьләр белән идарә итә. HALLEX SSA Апелляция Советының политик аңлатмаларын, шулай ук ​​SSAның түбән дәрәҗәләренә юнәлтелгән процедураларны, SSA принципларын үтәү өчен.
HALO_ (South_Korean_group) / HALO (Көньяк Корея төркеме):
HALO (Хангул: 헤일로; абсолют яктылык һәм оешманың алты почмаклы кыскартылышы) Көньяк Корея егетләр төркеме иде, Көньяк Кореяның Сеул шәһәрендә Histar Entertainment. Төркем алты әгъзадан торды: Дино, Инхенг, Оун, Джейонг, Хечон һәм Йондонг. Алар 2014 елның 26 ​​июнендә "Февер" белән беренче тапкыр чыгыш ясады. Төркем соңрак 2019 елның 8 маенда таркатылды.
HALO_8_ Күңел ачу / HALO 8 Күңел ачу:
HALO-8 Күңел ачу - бәйсез кино компаниясе, жанр киносы, документаль фильмнар, төнге кинолар, музыка белән идарә итү рәвеше видеолары, анимация белгечлеге. Аның иң популяр чыгарылышлары - Поп Скульпт һәм Куркынычсызлык сәнгате фильмнары; Годкиллер һәм Хомби анимацион серияләре; Инди Рокерлар өчен яшәү рәвеше-DVD франшизасы; һәм документаль фильмнар Грант Моррисон: Ходай белән сөйләшү, сезнең әниегез хайваннарны үтерә, NYHC, һәм Ctrl + Alt + Compete. 2005-нче елда кинорежиссер Мэтт Пиззоло һәм продюсер Брайан Гиберсон кино җитештерү / маркетинг / тарату студиясе буларак формалашкан, компания үз эченә алган. комик китап / график роман нәшер итү бүлеге, ике DVD премьера шингллары (DiY-Fest видео һәм индивидуаль тормыш сублабелы UnitShifter Films), һәм H8LA мода / маркалы кием бүлеге. HALO-8 кино каталогы өйдәге производстволар һәм өченче як сатып алулары арасында якынча 50/50 бүленә. HALO-8 хайваннар хокуклары турындагы документаль фильмны яклап, сезнең әниегез үтерә (фильм кулланучылар азатлыгы үзәгенең ачуын чыгарды, аны чыгаруны тыю өчен хокукый кампания алып барган) һәм уникаль, технологияле производство һәм тарату стратегиясе, мәсәлән, "иллюстрацияләнгән фильм" форматын проектлау (чикләнгән анимациянең кинематографик стиле, эзлекле сәнгатьне 3D CGI белән берләштерә, хәрәкәт графикасы һәм радио уйнау стилендәге драматик тавыш спектакльләре) һәм булмаганны үстерү. "Эфир Фильмнары" сызыклы кино форматы (ул гипертекст һәм күп платформа трансмедия функциясен өсти).
HALO_Trust / HALO Ышаныч:
HALO тресты (куркыныч өлкә тормышын тәэмин итү оешмасы) - политик булмаган һәм дини булмаган теркәлгән Британия хәйрия оешмасы һәм Америка коммерциячел булмаган оешмасы, ул сугышта калган калдыкларны, аеруча мина шахталарын бетерә. Бөтен дөньяда 10,000-дән артык хезмәткәр бар, HALO 28 илдә эшли. Аның иң зур операциясе Әфганстанда, анда оешма 2021 елның августында хакимиятне алган Талибан режимы астында эшләвен дәвам итә. ХАЛОның глобаль штабы Торнхилл, Думфрис һәм Галлоуэй, Шотландия, Бөекбританиядә урнашкан. HALOның Солсбери, Бөекбритания, Вашингтон, Гаага, Нидерландта офислары бар.
HALO_Urban_Regeneration / HALO Шәһәр яңарышы:
HALO шәһәр яңарышы (Шотландия Гэль: HALO Ath-nuadhachadh Bailteil), HALO дип аталган, Шотландия бизнес-инновацион паркы, шәһәр яңарышы һәм бизнес-стартап компаниясе, Килмарнок, Көнчыгыш Айршир, Шотландия. HALO Шәһәрне яңарту 2006-нчы елда эшкуар Мари Маклин CBE тарафыннан HALO Urban Regeneration Company Ltd. буларак оешкан, HALO Килмарнокны рәсми финанслау һәм булдыру алдыннан берничә ел алдан игълан иткән. HALO Икътисадка 205 миллион евро кертәчәк дип фаразлана. Шотландия һәм 1500 эш урынын стимуллаштыру.
HAL_ (автомобиль) / HAL (автомобиль):
HAL (яки кайвакыт HAL-унике / HAL-12) 1916-1918 елларда Кливлендта, Огайода ясалган брасс чоры машинасы иде. HAL нигез салучы - Гарри А. Лозиер инициативасы. Гарри Лозиер 1915 елның июнендә "авария генә ... узган җәйдә минем компания оешуга комачаулады" диде. Гарри Лозиер Lozier Motor Company акционерларының аның люкслы үз-үзен автомобиль базарына алып китүенә ачуланды. Шуңа күрә ул Рансум Э. Олдс һәм Гарри С.Стуц эшләгәнне эшләде - машинаның исеме буларак инициативаларын кулланып яңа машина компаниясе булдырды. Шулай итеп HA Lozier компаниясе барлыкка килде. 1916 елның гыйнварында Нью-Йорк автомобиль күргәзмәсендә Weidely V-12 двигателе кулланылган прототип күрсәтелде. 2100 долларлык машина җитештерү ул җәйдә Кливлендта башланды, бәяләр вакыт узу белән күтәрелсә дә. Элеккеге Туристлык фабрикасы FB Stearns компаниясеннән арендага алынган. Гарри Лозиер сәламәтлек аркасында 1916 елның сентябрендә компаниядән китте. Хәзерге вакытта компания Hal Motor Motor Company дип үзгәртелде, Фут-Берт Машина Компаниясеннән А.Ворд Фут президент булып. Компания брошюраларында HAL-унике двигательләре 40 ат көчендә бәяләнсәләр дә, алар 2000 РПМда 70тән, 3000 РПМда 100 дән артык үсеш алганнары әйтелә. Бу чорда HAL-ның күренекле хуҗалары арасында Уоррен Г. Хардингтан башка беркем дә юк иде, ләкин ул президент булган вакытта Локомобильләргә күчәчәк. Даими сугыш материалларга кытлык китерде. 1917 елның октябрендә HAL Абботт корпорациясе белән кушылыр, күптән түгел Детройттан Кливлендка күченер дигән имеш-мимеш таралды. Кызганычка каршы, Эбботт 1918 елның гыйнварында банкротлык игълан итте, ә Hal Motor Company киләсе айда мәҗбүри банкротлыкка мөрәҗәгать ителде, кредиторларның 1500 $ таләпләре буенча. Хал активлары апрель аенда аукционда сатылды, шулай итеп Гарри Лозиерның үзе исемендәге 2 нче автомобиль предприятиясе бетте.
HAL_ (open_archive) / HAL (ачык архив):
HAL - ачык архив, анда авторлар барлык фәнни өлкәләрдән дә фәнни документлар урнаштыра ала. Бу халыкара веб-репозитарийлар рейтингында бик яхшы позициягә ия. Башка Франция институтлары, мәсәлән, INRIA, системага кушылды. Ул беренче чиратта француз академикларына юнәлтелгән булса да, катнашу алар белән чикләнми. HALдагы документлар авторларның берсе яисә башкаларның ризалыгы белән яисә алар исеменнән вәкаләтле зат тарафыннан йөкләнә. 2017 елдан шулай ук ​​җиңел һәм ярым автоматлаштырылган депозит өчен корал булган Dissem.in кулланырга мөмкин. HAL - академиклар арасында туры фәнни аралашу коралы. HAL-ка урнаштырылган текст гадәттә тикшерүче кәгазь журнал белән чагыштырыла, тикшерүче фәнни журналда яки конференция процессында бастыру өчен җибәрә ала. HAL-та урнаштырылган документ бернинди җентекле фәнни бәяләүгә дучар ителмәячәк, ләкин югарыда билгеләнгән категориягә керүен тәэмин итү өчен тиз күзәтү. Йөкләнгән документ бастырылырга тиеш түгел, хәтта бастыру өчен дә булырга тиеш түгел: ул фәнни эчтәлеге акланганчы HAL-ка урнаштырылырга мөмкин. Ләкин мәкалә бастырылса, катнашучылар тиешле библиографик мәгълүматны һәм санлы объект идентификаторын (DOI) күрсәтергә чакыралар. HAL максаты даими сакланган һәм тотрыклы веб-адрес алачак документларны озак вакыт саклауны тәэмин итү. Шулай итеп, традицион фәнни журналдагы басма кебек, аны башка әсәрдә дә китереп була. HAL тарафыннан бирелгән бу документларга бушлай онлайн режимда керү тикшеренү эшләрен иң яхшы таратуга ярдәм итә. интеллектуаль милек авторларныкы булып кала. Физика, математика һәм башка табигать белеме темалары өчен HALның arXiv белән автоматлаштырылган килешү бар. PubMed Central белән биомедицина темалары өчен шундый ук килешү бар. 120-дән артык институтның портал дип аталган HAL-га керү мөмкинлеге бар. HAL институциональ резервуарларны (университетлар, тикшеренү оешмалары һәм бүлекчәләре өчен), шулай ук ​​предмет репозитарийларын кабул итә; бер мисал - Сәнгать һәм Гуманитар эзләр репозитариясе, эзләр. Ачык керү складлары буларак, HAL Ачык архив инициативасына (OAI-PMH), шулай ук ​​Европа OpenAIRE проектына туры килә.
HAL_ (робот) / HAL (робот):
Гибрид Ассистив Лимб (шулай ук ​​HAL дип тә атала) - Япониянең ukукуба Университеты һәм Кибердин робототехника компаниясе тарафыннан эшләнгән көчле экзоскелет костюмы. Ул кулланучыларның, аеруча физик мөмкинлекләре чикләнгән кешеләрнең физик мөмкинлекләрен яклау һәм киңәйтү өчен эшләнгән. Системаның ике төп версиясе бар: аяк функциясен генә тәэмин итүче HAL 3, һәм куллар, аяклар һәм торсалар өчен тулы тәнле экзоскелет булган HAL 5. 2011-нче елда Кибердин һәм Tsукуба Университеты бергәләп HAL костюмын сынау 2012-нче елда башланачагын, сынаулар 2014 яки 2015-нче елга кадәр дәвам итәчәген игълан иттеләр. 2012 елның октябренә кадәр HAL костюмнарын Япониянең 130 төрле медицина учреждениесе куллана. 2013 елның февралендә HAL системасы глобаль куркынычсызлык сертификаты алган беренче эшләнгән экзоскелет булды. 2013 елның августында HAL дөньяда беренче хирургик булмаган дәвалау роботы буларак Европада клиник куллану өчен EC сертификаты алды. Медицина заявкаларына өстәп, HAL экзоскелетон төзелештә һәм афәтләргә каршы эштә кулланылган.
HAL_ (программа тәэминаты) / HAL (программа тәэминаты):
HAL (җиһаз абстракция катламы, дөресрәге, җиһаз аннотациясе китапханәсе) - җиһаз абстракциясен тәэмин итүче UNIX шикелле операцион системалар өчен программа тәэминаты. HAL хәзер күпчелек Linux таратуларында һәм FreeBSDда искергән. Функциональлек 2008–2010 елларга Linux'та удевка кушыла һәм FreeBSD'та devd. Элегерәк, HAL udev өстендә төзелгән. Udev яки devd кебек альтернативасы булмаган кайбер OS-лар HALны кулланалар. Hardwareиһазлау абстракция катламының максаты - өстәл кушымталарына төп җиһазның төренә карамастан, гади, портатив һәм абстракт API аша хуҗа системасының җиһазларын табарга һәм кулланырга рөхсәт итү иде. Linux OS өчен HAL башта Havoc Pennington тарафыннан күзалланган иде. . Бу freedesktop.org проектына әверелде, һәм GNOME һәм KDE өстәл мохитенең программа тәэминаты төп өлеше булды. Бу бушлай программа тәэминаты, GNU Гомуми Иҗтимагый Лицензиясендә дә, Академик Ирекле Лицензиядә дә икеләтә лицензияләнгән.
HAL_9000 / HAL 9000:
HAL 9000 - ясалма интеллект характеры һәм Артур Кларкның Космик Одиссей сериясендә төп антагонист. Беренче тапкыр 1968-нче елда төшерелгән фильм 2001: Космик Одиссей, HAL (Геуристик программалаштырылган ALgorithmic компьютер) - Discovery One космик кораб системаларын контрольдә тотучы һәм корабның космонавт экипажы белән үзара бәйләнештә торган ясалма гомуми интеллектуаль компьютер. HAL аппаратының бер өлеше фильм ахырында күрсәтелсә дә, ул күбесенчә кызыл яки сары нокта булган камера линзасы итеп сурәтләнә, андый агрегатлар көймәдә урнашкан. HAL 9000 космик Одиссей сериясенең ике фильм адаптациясендә Дуглас Рейн тарафыннан яңгырый. HAL экипаж, Дэвид Боуман һәм Фрэнк Пулдан аермалы буларак, йомшак, тыныч тавыш һәм сөйләшү рәвешендә сөйләшә. Фильмда HAL 1992 елның 12 гыйнварында Урбана, Иллинойс штатындагы HAL лабораториясендә 3-нче номерлы производствода эшли башлады. Активлаштыру елы 1991-нче елда булган сценарийларда һәм 1997-нче елда Кларк романында үзгәртелде һәм кино белән берлектә чыгарылды. Upпитерга (яки романда Сатурн) планета миссиясе вакытында Discovery One космик кораб системаларын саклап калу белән беррәттән, HAL сөйләм, сөйләм тану, йөз тану, табигый тел эшкәртү, ирен уку, сәнгатьне бәяләү, тәрҗемә итү сәләте күрсәтелде. эмоциональ тәртип, автоматлаштырылган фикер йөртү, космик корабль очу һәм шахмат уйнау.
HAL_AMCA / HAL AMCA:
Алга киткән Урта Сугыш Авиатөзелеше (AMCA) - Indianинд һава көчләре һәм Indianиндстан хәрби диңгез флоты өчен бишенче буын яшерен, мультироллы, һава өстенлеге көрәшчесе булдыру өчен Indianиндстан программасы, ул шулай ук ​​алтынчы буын технологияләрен дә үз эченә ала. Очкычның дизайны Оборона тикшеренүләре һәм үсеш оешмасы (DRDO) кысаларында төзелгән авиатөзелеш агентлыгы (АДА) тарафыннан ясала. Аны DRDO, Hindustan Aeronautics Limited (HAL) һәм Indianиндстан шәхси компаниясе арасында дәүләт-шәхси уртак предприятие җитештерер дип көтелә. Costсеш бәясе 15000 миллион евро (2 миллиард доллар) дип бәяләнә .AMCA бер урынлы, ике двигательле самолет булачак. AMCA Mark 1 5,5 буын технологияләре белән җиһазландырылачак, һәм Марк 2 6-нчы буын технологияләрен арттырачак. Airава өстенлеге, Грунт-Сугыш, Дошман һава оборонасын кысу (SEAD) һәм Электрон Сугыш (EW) миссияләрен кертеп, күп миссияләрне башкарырга теләгән AMCA Сухой Су-30МКИ һава өстенлеге көрәшчесе өчен көчле алмаш булыр. IAF сугыш флотының арка сөяген тәшкил итә. AMCA дизайны түбән радар кисемтәсе һәм суперкруиз мөмкинлеге өчен оптимальләштерелгән. AMCA-ның техник-икътисади нигезен өйрәнү һәм проектлау этабы тәмамланды, һәм проект 2019 елның февралендә җентекләп проектлау этабына керде. Очкычның CAD моделе Aero India 2019 күрсәтелде. Беренче очыш 2024-25 һәм серияле җитештерү 2030-нчы елга кадәр башланырга мөмкин. AMCA хәзерге вакытта Indiaиндстанда үсеш алган бердәнбер буын көрәшчесе, 2022-нче елда Оборона Министрлыгы рөхсәтен алыр дип көтелә. Очкыч, диңгез варианты белән бергә, эшләнгән тактиканың төп өлешен тәэмин итү өчен. Киләсе дистәләрдә Airинд һава көчләренең һәм Indianинд диңгез флотының һава көче.
HAL_Aerospace_Museum / HAL Аэрокосмик музей:
HAL Аэрокосмик музее - Бангалордагы Индустан Аэронавтика Лимитед бинасында урнашкан Indiaиндстанның беренче аэрокосмик музее. 2001-нче елда оешкан музей HAL мирасы үзәгенең һәм Аэро космик музейның бер өлеше булып тора, һәм алты дистә ел эчендә Indianиндстан авиация индустриясе һәм HAL үсешен күрсәтә. Музейда төрле самолетлар һәм вертолетлар, авиатөзелеш двигательләре модельләре, очыш симуляторлары, һава хәрәкәтен контрольдә тоту манарасы һәм Indianиндстан авиациясе тарихы экспонатлары урнаштырылган. Музейны HAL (Азиянең иң зур Аэрокосмик компанияләренең берсе) алып бара.
HAL_Airport / HAL аэропорты:
HAL аэропорты (ICAO: VOBG) - Bangaloreиндстанның Карнатака штаты башкаласы Бангалорга хезмәт күрсәтүче аэропорт. Шәһәр үзәгеннән якынча 12 км көнчыгышта урнашкан, аның бер очыш полосасы бар һәм тәүлек әйләнәсендә эшли. Хиндустан Аэронавтика Лимитед (HAL), дәүләт оборона компаниясе, аэродромга ия һәм Indianиндстан Кораллы Көчләре белән берлектә сынау корылмасы белән идарә итә. Аэропорт шулай ук ​​гомуми булмаган, бизнес һәм VIP авиацияне кертеп, планлаштырылмаган гражданнар хәрәкәтен тәэмин итә. 60 елдан артык ул шәһәргә эчке һәм халыкара рейслар кабул итте; Indiaиндстан аэропортлары хакимияте 2008-нче елда Деванахаллыда яңа аэропорт ачылганнан соң, рәсми рәвештә Бангалор халыкара аэропорты дип аталган гражданлык анклавын япты. Аэропорт 1941 елның гыйнварында Indiaиндстанның беренче самолет заводы йорты буларак эшли башлады. Индустан. Союздашлар Икенче бөтендөнья сугышы вакытында аэродромны эшләделәр, һәм 1946-нчы елда коммерция очышлары башланды. Аэропорттагы активлык киләсе берничә дистә ел эчендә 1990-нчы елларга кадәр әкренләп үсә, ул Бангалорның икътисади киңәюенә параллель рәвештә тиз арта башлады. Моңа җавап итеп, аэропорт киңәйтү һәм яңарту сериясен кичерде. Шул ук вакытта HAL аэропортның үзенә тулысынча теләвен игълан итте, нәтиҗәдә гражданлык анклавын алыштыру өчен бүтән аэродром планлаштырылды. Соңрак HAL үз позициясен үзгәртсә дә һәм шәһәрдә яшәүчеләрнең кайберләре протест белдерсәләр дә, яңа аэропорт операторы белән дәүләт һәм милли хакимият арасында килешү анклавны ябарга мәҗбүр итте. Нәтиҗәдә, авиакомпанияләр 2008 елның 23-24 май төнендә Деванахалли аэропортына күченделәр.
HAL_Ajeet / HAL Ажит:
HAL Ajeet (Санскрит: अजीत; IAST: Ажīт, җиңелмәс яки җиңелмәс) Indianиндстан аэрокосмик җитештерүче Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән реактив корабль. Ул 1977 - 1991 арасында Indianинд һава көчләре (IAF) белән эшләде. Ажит - Британия Фолланд Гнат җиңел сугыш самолетының туемы. IAF өчен күпләп сатып алынган һәм HAL лицензиясе буенча җитештерелгән Гнат үзенең Indianиндстан хезмәте вакытында үзен аклады, шул исәптән Пакистан белән берничә конфликт вакытында, шул исәптән 1965-нче елда oинд-Пакистан сугышы һәм. 1971-нче елда oинд-Пакистан сугышы. Шулай итеп, IAF төргә уңай карашта иде, тотрыклылык һәм кайбер субсистемалардагы кимчелекләрне күзәтүгә карамастан. Шулай итеп, 1972 ел дәвамында хезмәт Гнатның яңартылган һәм сәләтле вариантын эшләргә өндәп, HAL тарафыннан Ажит үсешенә китерә торган таләп чыгарды. Ажитның дизайн этабында HAL самолетның берничә аспектын яңадан эшләде, шул ук вакытта авионика һәм гидротехник система кебек берничә субсистеманың ышанычлылыгын һәм эффективлыгын күтәрергә омтылды. Дым канатын кабул итү сугышчының эчке ягулык сыйдырышлыгын киңәйтте һәм башка максатлар өчен берничә каты ноктаны азат итте, самолетның диапазонын һәм йөкләү мөмкинлеген эффектив арттырды. 1975 елның 6 мартында, ике Ажит прототибының беренчесе, соңгы ике лицензияле Гнат сугышчыларын конверсияләү аркасында җитештерелгән, беренче очышын үткәрде. Бу прототипларның канәгатьләнерлек эшләве Ажит өчен производство заказы чыгаруга ярдәм итте. 1976 елның 30 сентябрендә беренче җитештерү самолеты беренче очышын башкарды. Киләсе елда хезмәт белән таныштырылган, Ажит чагыштырмача кыска һәм аерылгысыз хезмәт срокы булган, бер IAF отряды гына җиһазландырылган һәм 1991-нче елда хезмәттән алынган.
HAL_Allergy_Group / HAL Аллергия Группасы:
HAL Allergy Group - фармацевтика компаниясе, аллергия диагностикасы һәм аллерген иммунотерапиясе (AIT) өчен продуктлар җитештерә, җитештерә һәм сата. Тикшеренү корылмалары һәм штаб-квартирасы Нидерландның Лейден био фән паркында урнашкан. 1959-нчы елдан башлап аллергия авыруларын дәвалау һәм профилактикалау өчен аллерген иммунотерапиясен эшкәртү, җитештерү һәм тарату тора. Producedитештерелгән бу иммунотерапияләр тере тере (SCIT) яки сублингваль (SLIT) белән идарә ителә һәм беренче чиратта печән уты, өй тузаны аллергиясе һәм умарта кортларына аллергик реакция кебек кулланыла. Зур Европа илләрендә офислары булган HAL Аллергиясе - Европаның төп уенчыларының берсе, аеруча аллергия өлкәсендә. Моннан тыш, HAL Allergy контракт җитештерү өлкәсендә конкрет тәҗрибәгә ия, клиник һәм клиник тикшеренүләр өчен биофармацевтика продуктлары җитештерүгә игътибар итә. Бу аның ярдәмче HALIX BV HAL аллергиясе белән эшләнә, башта Харлемда урнашкан Голландия компаниясе 'Haarlems Allergenen Laboratorium'. Компания кечкенә лаборатория булып башланды, анда берничә җирле гомуми практика (GP) соравы буенча, аллергия реакцияләрен дәвалау өчен пациент нигезендә экстрактлар әзерләнде.
HAL_Awards / HAL премияләре:
"Геройларга һәм легендаларга хөрмәт (HAL Awards)" - ел саен бүләкләү тантанасы, күңел ачу, спорт шәхесләре һәм бизнес җитәкчеләрен хөрмәтләү өчен оештырылган, алар үз тәҗрибәләрендә уңышларга ирешеп калмыйча, танылган статусларын җәмгыятькә файда китергәннәр. , хәйрия эшчәнлеге һәм җәмәгать хезмәте аша. Бүләкләү тантанасы 1990-нчы елда башланды, һәм беренче чара 1990-нчы елның 23 сентябрендә Лос-Анджелес штатындагы Голливуд Рузвельт кунакханәсендә үтте. Башлангыч бүләкләр арасында актерлар, Марла Гиббс, Джо Мари Пейтон һәм Зса Зса Габор; артистларны яздыручы Нэнси Вилсон һәм MC Trouble һәм Chrysler, CBS, GM һәм Laker оешмасы җитәкчеләре.
HAL_Басант / HAL Басант:
Hindustan Aeronautics HA-31 Basant (en: Яз) - 1970-нче еллардагы Indianиндстан авыл хуҗалыгы монопланы, Индустан Аэронавтикасы тарафыннан төзелгән. Hindustan Aeronautics 1968-нче елда авыл хуҗалыгы самолетын проектлый башлады, HAL-31 Mk 1 канатның алдынгы кыры өстендә кокпит белән билгеләнде. Ул HA-31 Mk II Basant итеп яңадан эшләнде һәм беренче тапкыр 1972 елның 30 мартында очты. IO-720 поршень двигателе. Пилотка сиптерү операцияләре вакытында яхшы күренеш бирер өчен, аның күтәрелгән кокпиты бар иде. 39 самолет төзелгәннән соң җитештерү 1980-нче елда тәмамланды.
HAL_CATS_ Сугышчы / HAL CATS Сугышчы:
CATS Warrior - HAL Combat Air Teaming системасы программасының бер өлеше. Аның эше 2019-нчы елның башында дәүләт HAL һәм Indianиндстан шәхси стартап Newspace R&D арасында дәүләт шәхси партнерлыгы (PPP) кысаларында башланган дип санала. HAL CATS Warriors һәм Aero India 2021 компаниясенә 400 миллион евро инвестиция салды, беренче тапкыр тулы масштаблы модель тәкъдим ителде.
HAL_Combat_Air_Teaming_System / HAL Сугыш һава командасы системасы:
HAL Combat Air Teaming System (CATS) - һиндустан аэронавтика лимитед (HAL) тарафыннан эшләнгән Indianиндстан пилотсыз һәм пилотлы сугыш самолетларының һава командасы системасы. Система "ана" ролен үти торган пилотлы сугыш самолетыннан һәм ана самолеты белән идарә итүче күп санлы очкычлардан һәм UCAVлардан торачак. Игезәк утырган HAL Tejas, мөгаен, ана самолеты булырга мөмкин. Хәзерге вакытта системаның башка төрле компонентлары эшләнә һәм HAL, Милли Аэрокосмик Лабораторияләр (NAL), Оборона Тикшеренү һәм Developmentсеш Оешмасы (DRDO) һәм Newspace Research & Technologies белән берлектә җитештереләчәк. Төп максат - күп алдынгы һава платформалары ясау. ул биек биеклектә күзәтү өчен атмосфера спутниклары ролен башкара ала, максималь янгын көче белән автоном тирән үтеп керү төгәллекләрен ясый, шул ук вакытта кеше хаталарын һәм тормышка куркынычны киметә ала. HAL проект белән бәйле барлык үсеш эшләрен 2024 яки 2025 елга тәмамларга уйлый.
HAL_Computer_Systems / HAL Компьютер системалары:
HAL Computer Systems, Inc 1990-нчы елда Калифорниядә урнашкан компьютер җитештерүче Кэмпбелл иде, оригиналь IBM POWER архитектурасының төп дизайнеры Эндрю Хеллер тарафыннан оештырылган. Аның идеясы коммерция базары өчен RISC архитектурасы нигезендә компьютерлар төзү иде. Компаниянең SPARC архитектурасын тормышка ашыручы югары җитештерүчән микропроцессор булдыру нияте Fujitsu компаниясен 1991-нче елда финансларга этәрде. 44% акциягә 40,2 миллион доллар инвестиция салынды. Килешү кысаларында: Fujitsu HALга хуҗалыкларын арттырмаска ризалашты. Fujitsu HAL микропроцессор конструкцияләрен уйлап чыгарыр иде. Fujitsu үз патентларын HAL өчен кулланыр иде. Fujitsu HAL машиналарының кайберләрен җитештереп, аларны Азиядә базар итәр иде. Киресенчә, HAL Fujitsuга ул эшләгән технологиягә рөхсәт бирде. Бу вакытта HALның 140 хезмәткәре бар иде. 1993-нче ел уртасында Геллер Fujitsu Ltd. консультанты булып председатель һәм баш башкаручы вазифасыннан китте. отставкага киткәнче алты ай дәвамында, һәм HAL-ның көндәлек эшендә азрак катнашкан. Fujitsu HAL-ның алгарышыннан һәм 64-бит процессоры белән системалар кертә алмавыннан канәгать түгел дигән тәкъдимнәр бар иде, ләкин компания бу тәкъдимнәргә аңлатма бирмәде. Президент позициясен баш оператор булган Скотт Меткальф алды. 1993 елның ноябрендә Fujitsu үзенеке булмаган HALның калган 56% ы өчен 50 миллион доллардан артык түләде. HAL Fujitsu компаниясенең тулы хуҗасы булды. HAL бәйсез компания булып эшләгәндә продукт планнары турында бик яшерен иде. Башлангыч системалар 1994-нче елда җибәрү өчен иде. Компания 64 буынлы SPARC V9 спецификациясенә эшләгән микропроцессорлар нигезендә берничә буын санаклар җитештерде. Аларның процессор дизайны, SPARC64 дип аталган, заказдан тыш башкаруны төп стиль стилендәге ышанычлылык, мөмкинлек һәм хезмәт күрсәтү үзенчәлекләре белән берләштерде. SPARC64 берничә ай эчендә Кояш микросистемаларының UltraSPARC I-ны җиңде, җитештерелгән беренче SPARC V9 микропроцессоры. Компания сатуларының күбесе Япония базарына китте. Fujitsu 2001-нче ел уртасында бүлендек компанияне япты. Соңрак HAL SPARC64 II (элек SPARC64 + дип аталган), SPARC64 III һәм SPARC64 IV микропроцессорларын эшләде. Алар шулай ук ​​микропроцессор эшләделәр, дивизия Fujitsu белән ябылганда, SPARC64 V. Fujitsu дип аталган, соңрак шул ук исемдәге микропроцессор эшләячәк.
HAL_Dhruv / HAL Dhruv:
HAL Dhruv - Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән һәм эшләнгән файдалы вертолет. HAL Dhruv үсеше 1984 елның ноябрендә игълан ителде. Вертолет беренче тапкыр 1992 елда очты; шулай да, аның үсеше күп факторлар аркасында озайтылды, шул исәптән Armyинд Армиясенең проект үзгәртүләрен таләп итүе, бюджет чикләүләре, һәм 1998-нче елда Похран-II атом сынауларыннан соң Indiaиндстанга салынган санкцияләр. Бу исем санскриттан килеп чыккан dhruv сүзеннән килә, ул селкенмәс яки фирма дигәнне аңлата. Друв 2002-нче елда хезмәткә керә. Ул хәрби һәм граждан операторлары таләбен канәгатьләндерү өчен эшләнгән, вертолетның хәрби вариантлары Indianиндстан Кораллы Көчләре өчен эшләнгән, шул ук вакытта граждан / коммерция куллану өчен вариант та эшләнде. Productionитештерүнең хәрби версияләренә транспорт, коммуналь хезмәтләр, разведка һәм медицина эвакуация вариантлары керә. Dhruv платформасына нигезләнеп, HAL Light Combat вертолеты (LCH) махсус һөҗүм вертолеты һәм HAL Light Utility вертолеты (LUH), хәзерге вакытта файдалы һәм күзәтү вертолеты эшләнә. 2022 елның гыйнварына эчке һәм экспорт базарлары өчен 335 HAL Dhruv җитештерелгән, 340,000 очыш сәгате.
HAL_Films / HAL фильмнары:
HAL Films кыска гомерле Британия кино җитештерү компаниясе иде, 1997 елның октябрендә ясалган һәм 2012-нче елда таркатылган, 2000-нче елда сәүдә тукталса да.
HAL_HF-24_Марут / HAL HF-24 Марут:
HAL HF-24 Марут ("Температур рухы") 1960-нчы елларда Indianиндстан сугыш-бомбардировщик самолеты иде. Хиндустан Аэронавтика Лимитед (HAL) тарафыннан эшләнгән, Курт Танк белән әйдәп баручы дизайнер. HAL проект инженеры Джордж Уильям Бенджамин иде. Бу Indianиндстанда эшләнгән беренче реактив самолет, һәм беренче Азия реактив сугышчысы (Россия / Совет Союзыннан читтә) сынау этабыннан узып, уңышлы җитештерүгә һәм актив хезмәткә. 1961 елның 17 июнендә тип беренче очышын үткәрде; 1967 елның 1 апрелендә Марутның беренче производствосы рәсми рәвештә IAFка китерелде. Марут суперсоник сәләтле сугыш самолеты итеп күзалланган булса да, ул беркайчан да Mach 1-дән артып китә алмас иде. Бу чикләү нигездә кулланылган двигательләр аркасында булган, ул үз чиратында төрле сәяси һәм икътисади факторлар белән чикләнгән; яхшыртылган двигательләрне эшкәртү яки альтернатив электр станцияләрен табу өчен берничә тапкыр уңышсыз булды. Марутның бәясе һәм хәзерге самолетлар белән чагыштырганда мөмкинлеге булмау еш тәнкыйтьләнде. Барлыгы 147 марут җитештерелгән, күпчелеге Indianиндстан һава көчләре (IAF) өчен. Башта сәләтле интерсептор самолеты итеп күз алдына китерелсә дә, ул беренче чиратта җир асты һөҗүм миссияләре өчен кулланылды. Бу рольдә Марутлар 1971-нче елда oинд-Пакистан сугышы вакытында сугыш күрделәр, аеруча Лонгевала сугышында катнаштылар. 1982-нче елда Марут көннән-көн искерә башлады, һәм 1980-нче еллар азагында әкренләп бетте.
HAL_HF-73 / HAL HF-73:
HF-73 шулай ук ​​Hindustan Fighter-73 буларак та билгеле, Indianинд һава көчләре белән идарә итәр өчен тәкъдим ителгән игезәк двигатель. Бу 1972-нче елда Көнбатыш Германиянең Индустан Аэронавтика Лимитед һәм Messerschmitt-Bölkow-Blohm (MBB) белән уртак предприятие проекты иде. Панавия Торнадо. Проект 1970-нче еллар ахырында юкка чыгарылды.
HAL_HJT-16_Киран / HAL HJT-16 Киран:
HAL HJT-16 Киран ("Яктылык нуры") - һиндустан Аэронавтика Лимитед (HAL) авиатөзелеш компаниясе тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән Indianиндстандагы ике урынлы арадаш реактив тренер самолеты. Киран Airинд һава көчләре (IAF) кушуы буенча эшләнде, ул үз очучылары өчен яңа арадаш тренер самолеты эзләде. 1964 елның 4 сентябрендә тип үзенең беренче очышын башкарды; озакламый массакүләм җитештерү башланды. Бу IAF тарафыннан кабул ителде, ул HPT-32 Deepak һәм Pilatus PC-7 кебек төп тренерлардан соң пилотларны арадаш әзерләү өчен төрне куллана. Моннан тыш, 1980-нче елларда IAF тагын да көчлерәк двигатель һәм күп санлы каты нокталар белән тәэмин ителгән Кираннарны сатып алды. вариант Киран Мк II итеп билгеләнде. Ул шулай ук ​​Navиндстан хәрби-диңгез һава коралы тарафыннан кабул ителгән. Соңгы Киран 1989-нчы елда тәмамланган, аннан соң җыю линиясе ябылган. Киран 50 елдан артык эшли. 1990-нчы еллар ахырыннан, HAL HJT-36 Ситара, җирле эшләнгән варис, үсештә, ләкин 2019-нчы елда хезмәткә керергә тиеш түгел. 2010-нчы елларга, яңа BAE системалары саны арту белән, төрне куллану әкренләп кими бара. HAL лицензиясе буенча төзелгән Hawks IAF хезмәте белән таныштырылды. Киран Navиндстан диңгез аэробатик командасы Сагар Паван тарафыннан кулланылган, һәм шулай ук ​​IAF аэробатик командасы Суря Киран белән 2011 елның февраленә кадәр кулланылган, шул вакытта команда самолетлары сугыш пилотларын әзерләү өчен җибәрелгәннән соң таркатылган. Суря Киран дисплей командасы махсус җиһазландырылган Hawks белән җиһазландырылган. 2018 елның декабрендә Мьянмага Indiaиндстан бик аз Киран бүләк итте.
HAL_HJT-36_Ситара / HAL HJT-36 Ситара:
HAL HJT-36 Ситара (Sitārā: "йолдыз") - авиатөзелеш һәм проектлау үзәге (ARDC) тарафыннан эшләнгән һәм һинд һава көчләре һәм Indianиндстан диңгез флоты өчен Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан төзелгән һәм эшләнгән субсоник арадаш реактив самолет. . HJT-36 HAL HJT-16 Киранны ике көч өчен этап-2 тренеры итеп алыштырачак. Ситара - гадәти реактив тренер, канатлары түбән, тандем кокпиты һәм двигательнең ике ягында двигатель өчен кечкенә һава кертүләре. Ул 2010-нчы елга кадәр чикләнгән серияле производствога керде, ләкин Airинд һава көчләре түрәләре әйтүенчә, спин сынау белән бәйле технологик проблемалар аркасында (2017 елның мартына) хезмәт күрсәтү өчен "яраксыз" булып калган. Бу проблема 2022 елның гыйнварында гына чишелгән. 2019 елның апрелендә Ситара өч ел эчендә беренче тапкыр үзгәртелгән һава рамкасы белән очу үзенчәлекләрен төзәтте.
HAL_HJT_39 / HAL HJT 39:
HAL HJT 39, CAT ака (Сугыш һава тренеры), Индустан Аэронавтика Лимитед (HAL) Indianиндстан һава көчләре өчен Advanced Jet Trainer (AJT) проект тәкъдиме иде. HAL HJT 39 CAT программасы 2005-нче елның февралендә Аэро Indiaиндстанда игълан ителде, фронтовик һәм кокпитны мыскыллау белән. Өч ярым ел эчендә HAL HJT-36 Ситара белән аэродром һәм двигатель уртаклыгы белән очу фаразланган, HJT-36 һәм HAL Tejas белән чагыштырыла торган авионика.
HAL_HPT-32_Depak / HAL HPT-32 Дипак:
HAL HPT-32 Дипак (санскритта "лампа") - Индустан Аэронавтика Лимитед җитештергән Indianиндстан пропагандалаучы төп тренер. Аның ян-конфигурациядә ике урыны бар.
HAL_HT-2 / HAL HT-2:
HAL HT-2 - Indianиндстанның ике урынлы төп тренеры, Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән. HT-2 1953-нче елда Airинд һава көчләре һәм диңгез флоты өчен производствога кергән беренче компания дизайны, анда ул Гавилланд юлбарыс мотасын алыштырды. HT-2 - түбән канатлы кантильвер монопланы, тотрыклы койрыгы төшү җайланмасы. 155 ат көче (116 кВт) Cirrus Major III поршень двигателе белән эшләнгән, самолет ике контроль белән тандем кокпитларын урнаштырган. Очкычны хәрби кулланудан тыш, Indianиндстан очу мәктәпләре дә кулланган.
HAL_HTFE-25 / HAL HTFE-25:
HAL HTFE-25 ("Hindustan Turbo Fan Engine") - Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән 25 кн турбофан двигатель. Двигательне бер двигатель тренер самолетларында, бизнес очкычларында һәм 5 тонна авырлыктагы очкычларда һәм 9 тоннага кадәр авырлыктагы икеләтә двигатель конфигурациясендә кулланырга мөмкин. Техник мөмкинлекләргә нигезләнеп, двигатель өчен базар потенциалы 200-250 берәмлеккә туры килә. Ике двигатель 2019-нчы елда 339 йөгереш җитештерелгән һәм тәмамланган, шуларның 96-сы 2018-19-нчы елларда үткәрелгән. Двигатель салкын башлау сынавын 14 ° C очкын утлары белән уңышлы тәмамлады, шулай ук ​​IGV модуляциясе белән һәм 100% максималь тизлеккә иреште. Компания шулай ук ​​двигательгә яндыру технологиясен интеграцияләү өчен үсеш башлап җибәрде. 2019 елның мартында двигательдә "төп яндыргыч" конфигурациясе белән беренче сынау үткәрелде.
HAL_HTSE-1200 / HAL HTSE-1200:
HAL HTSE-1200 ("Hindustan Turbo Shaft Engine") - Indiaиндстанның Индустан Аэронавтика Лимитед (HAL) тарафыннан эшләнгән турбошафт двигателе. Ул 3,5 тонналы бер двигатель классына һәм 5-8 тонналы двигатель класс вертолет конфигурациясенә юнәлтелгән. 2020-нче елларда Indiaиндстанга 5000-6000 вертолет кирәк булачак. Бу HAL-LUH, ALH һәм LCH өчен двигатель альтернативаларын бирүче җирле дизайн булачак. Двигательнең беренче йөгереше 2018 елның февралендә үткәрелде, ул кирәкле әйләнешнең 76% ка иреште. Беренче двигательдән 250 сынау үткән. Двигатель 2019-нчы ел ахырына кадәр беренче очыш сынавын үткәрү өчен "яхшы алга бара". Двигатель өчен каты газ генераторы (GG) турбина плиталары шулай ук ​​двигатель өчен эшләнде. Hindustan Aeronautics Limited компаниясенең еллык отчетында ул бар. HTSE 1200 үзәк двигательдә 100% тизлеккә ирешүен ачыклады. Төп двигательнең диңгез дәрәҗәсендәге сынаулары уңышлы тәмамланды. Корапуттагы HAL двигатель бүлеге Оборона металлургия тикшеренү лабораториясе (DMRL) белән берлектә бер кристалл блед үрнәкләрен эшләде. HAL шулай ук ​​Энергия режимы двигателе өчен детальләр һәм модульле җыюлар җитештерүне тәмамлады. HAL 2021 ел ахырыннан двигательнең чикләнгән серияле производствосын башларга тиеш, бу алдагы сынаулар өчен 5 берәмлек өчен.
HAL_HTT-40 / HAL HTT-40:
HAL HTT-40 (Hindustan Turbo Trainer-40) - Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән Indianиндстан өйрәнү самолеты. Ул Indianиндстан һава көчләренең отставкадагы HPT-32 Дипакны төп тренер итеп алыштырачак.
HAL_Krishak / HAL Кришак:
HAL HAOP-27 Кришак 1960-нчы елларда Indiaиндстанда җитештерелгән хәрби күзәтү самолеты иде. Башта ул Hindustan Aeronautics тарафыннан HAL Pushpak җиңел самолетының киңәйтелгән, дүрт урынлы версиясе буларак эшләнде. Ике прототип төзелде, беренчесе 1959 елның ноябрендә, икенчесе 1960 елның ноябрендә. Сатып алучылар кызыксынмыйча, проект 1960-нчы еллар башында Indianинд Армиясе Auster AOP.6-ны алыштыру таләбе биргәнче сакланган. һәм AOP.9лар аннары күзәтү ролендә хезмәт итәләр. Оригиналь Кришак дизайны яңа спецификациягә туры килер өчен бераз яңартылды, һәм төре 1965-нче елда кабул ителде. Кришак 1970-нче еллар уртасында HAL Cheetah белән алышынгач туктатылды.
HAL_Laboratory / HAL лабораториясе:
HAL Laboratory, Inc., элек HALKEN дип кыскартылган (туган исеменнән алынган), Япониянең видео-уен уйлап табучысы, 1980 елның 21 февралендә оешкан. Бәйсез булса да, ул Nintendo белән бөтен тарихы белән тыгыз бәйләнгән, һәм еш кына шулай дип атала. компания өчен икенче як уйлап табучы. HAL лабораториясе төп офисы Чиода, Токио, һәм аның Кайда, Яманашида бина бар. Компания аның исемен алды, чөнки "һәр хәреф аларны IBMдан бер адым алда". Компания Кирби һәм Ана серияләрендәге эшләре, шулай ук ​​Супер Смеш Броссының беренче ике уены белән танылган. Инутамаго дип аталган логотипта 1998-нче елдан бирле кулланыла торган йомырка этләре сурәтләнә.
HAL_Light_Utility_Helicopter / HAL Light Utility вертолеты:
HAL Light Utility вертолеты (LUH), аның тудырган яктылыкны күзәтү вертолеты (LOH), гражданнар һәм хәрби кушымталар өчен Индустан Аэронавтика Лимитедының (HAL) R&D бүлекчәләренең берсе булган Rotary Wing Research and Design Center (RWR & DC) тарафыннан эшләнгән һәм эшләнгән. Болар Aérospatiale SA 315B Lama (билгеләнгән Чита) һәм Aerospatiale Alouette III (Четак билгеләнгән) лицензияле версияләрен Indianинд Армиясе һәм Airиндстан һава көчләре белән алыштырырга уйлыйлар.
HAL_Prachand / HAL Prachand:
HAL Prachand (IPA: prəcəɳɖ, яктыртылган. "Fierce") - LCH проекты буенча Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән Indianиндстанның күп рольле, җиңел һөҗүм вертолеты. Аны Airинд һава көчләре һәм Indianинд армиясе заказ биргән. Аның очу түшәме дөньядагы барлык вертолетлар арасында иң югары. LCH Prachand үсешенә чын этәргеч Каргил сугышы рәвешендә килде, 1999-нчы елда Indiaиндстан һәм күрше Пакистан арасында булган конфликт, Indianиндстан кораллы көчләрен ачты. биек биеклектәге театрда чиксез эшләргә сәләтле кораллы ротор кораблары булмаган. Шуңа күрә, HAL да, Indianиндстан кораллы көчләре дә бу рольдә башкару өчен сугыш вертолетларын концептуализацияләү буенча эзләнү эшләрен башладылар. 2006 ел дәвамында компания LCH яки Light Combat вертолеты дип аталган мондый ротор корабын җитештерү өчен үсеш программасын башлап җибәргәнен хәбәр итте. Башта, LCH 2010 елның декабренә кадәр башлангыч эш мөмкинлегенә ирешер дип көтелгән иде, ләкин төрнең үсеше озакка сузылды һәм берничә тоткарлануга дучар булды, кайберләре тәэмин итүчеләргә. LCH Prachand HAL, ALH Dhruv җитештергән һәм җитештергән элеккеге җирле вертолетка бик нык тартылды; бу роторкрафтны башлангыч нокта итеп куллану программа бәясен сизелерлек киметү дип бәяләнде. 2010 елның 29 мартында беренче LCH прототибы беренче очышын башкарды. Барлыгы дүрт прототипны үз эченә алган киң сынау программасы үткәрелде. Бу сынаулар барышында LCH Сиакенга төшкән беренче һөҗүм вертолеты булып аерылып торды, берничә биек биеклектәге вертолетка берничә тапкыр төшеп, аларның кайберләре 13,600 фут (4145 метр) - 15,800 фут (4815). метр). 2016 ел уртасында LCH үзенең төп конфигурациясен аттестацияләү өчен юл ачып, эш сынауларын тәмамлаган дип танылды. 2017 елның 26 ​​августында Прачандның чикләнгән серияле производствосы рәсми рәвештә ачылды. 2021 елның 19 ноябрендә Премьер-Министр Нарендра Моди рәсми рәвештә LCH-ны IAF һава башлыгы маршалы Вивек Рам Чаудхарига тапшырды, тулы масштаблы индукция юлын чистартты. 2022 елның 3 октябрендә LCH рәсми рәвештә IAFка кертелде һәм рәсми рәвештә "Прачанд" дип үзгәртелде.
HAL_Pushpak / HAL Пушпак:
Индустан HUL-26 Пушпак 1950-нче елларда Indianиндстанның ике урынлы кабина монопланы иде, һәм Аэронка начальнигы нигезендә Hindustan Aeronautics Limited тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән.
HAL_Rudra / HAL Рудра:
HAL Rudra, шулай ук ​​ALH-WSI буларак та билгеле, HAL Dhruv коммуналь вертолетының кораллы версиясе, ул һинд аэрокосмик җитештерүче Hindustan Aeronautics Limited (HAL) тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән. Рудра HAL Light Combat вертолетына (LCH) параллель рәвештә эшләнде, Друвтан эшләнгән киңрәк һөҗүм вертолеты. Друвтан зур үзгәрешләр Рудра җитештерүдән сакландылар, җирле кораллы вертолетны LCH программасы булдырганнан тизрәк тәэмин итү. Марк III вариантында сенсорлар һәм миссия җиһазлары бар, ләкин корал җитмәгән; Рудра Марк IV төрле кораллар белән тәэмин ителгән. Рудра алга караган инфракызыл (FLIR), көне-төне оптик камералар, һәм җылылык күзаллау күренешләре интерфейсы белән җиһазландырылган; Кораллы модельләрдә 20 мм турет мылтыгы, 70 мм ракета, танкка каршы ракеталар һәм һава-һава ракеталары бар. Программа өстендә эш 1998 елның декабрендә башланды, һәм Рудра прототибы беренче очышын 2007 елның 16 августында үткәрде. 2011 һәм 2013 еллар арасында Рудраның киң очыш сынаулары булды, бу вакыт эчендә ул куелган таләпләрнең күбесенчә үтәлгәне яки узып китүе исбатланды. Аның төп клиенты - Armyинд Армиясе, ул Рудра вертолетларының беренче парын 2013 елның февралендә китергән, шул ук айда Оператив Чистарту (IOC) алган ай. Armyинд Армиясеннән кала, Airинд һава көчләре дә, Indianинд диңгез флоты да бу төр белән кызыксындылар.
HAL_SPARC64 / HAL SPARC64:
SPARC64 - HAL Computer Systems тарафыннан эшләнгән һәм Fujitsu тарафыннан эшләнгән микропроцессор. Бу SPARC V9 инструкция җыелмасы архитектурасын (ISA) тормышка ашыра, моны эшләгән беренче микропроцессор. SPARC64 HALның беренче микропроцессоры һәм SPARC64 брендында беренче булды. Ул 101 һәм 118 МГц эшли. SPARC64 үз системаларында Fujitsu тарафыннан гына кулланылган; беренче системалар, Fujitsu HALstation Model 330 һәм Model 350 эш станцияләре рәсми рәвештә 1995 елның сентябрендә игълан ителде һәм 1995 елның октябрендә кертелде, ике ел соңрак. 1996-нчы елда ул SPARC64 II (элек SPARC64 + дип аталган) белән алмаштырылды.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...