Saturday, November 5, 2022

HLA-B*83


HLSS / HLSS:
HLSS мөрәҗәгать итә ала: Ярты тормыш тавыш селекторы, кулланучыларга Valve тарафыннан эшләнгән уеннарда тавышлы элемтә ярдәмендә аудио файллар уйнарга мөмкинлек бирә торган программа. Йөрәк күле урта мәктәбе, Бремптон, Онтарио, Канададагы урта мәктәп Hopscotch Lollipop Sunday Surprise, Бакалар гуманитар, телләр һәм җәмгыять белеме мәктәбенең 2001 елгы альбомы, Бристоль
HLSW / HLSW:
Half-Life Server Watch (HLSW) - уен серверы браузеры һәм Тимо Стрипф тарафыннан язылган идарә коралы. HLSW башта Half-Life серверлары белән идарә итүгә һәм кушылуга юнәлтелгән итеп эшләнгән (Пар алдыннан), шулай итеп, Half-Life Server Watch. Ләкин, еллар дәвамында, HLSW бүтән уеннарга һәм модификацияләргә ярдәм өстәде.
HLT / HLT:
HLT мөрәҗәгать итә ала: HLT (x86 күрсәтмә) Гамильтон аэропорты (Виктория), Австралиядә Харрахның Тахо күле, Невададагы кунакханә һәм казино, АКШның Харвейс Тахо күле, Невададагы кунакханә һәм казино, АКШ Хилтон Бөтендөнья кеше теле технологиясе Nga Ла теле, АКШ Милли Ураган Centerзәгенең Бирма давыл бәйләнеше командасында сөйләшәләр
HLTF / HLTF:
Геликазга охшаган транскрипция факторы - кешеләрдә HLTF гены белән кодланган фермент.
HLTV / HLTV:
HLTV, элек "Ярты тормыш" телевидениесенең кыскартылышы, профессиональ Counter-Strike: яңалыклар, турнирлар һәм статистика яңалыклары сайты һәм форумы. Бу Counter-Strike җәмгыяте алдынгы вебсайтларның берсе, ай саен 4 миллионнан артык уникаль кунак. 2020-нче елның февралендә сайтны Better Collective спорт командалары сатып алды.
HLT_ (x86_instruction) / HLT (x86 күрсәтмә):
X86 компьютер архитектурасында HLT (тукталыш) - монтажлау теле күрсәтмәсе, ул үзәк эшкәртү берәмлеген (үзәк эшкәрткеч җайланма) киләсе тышкы өзеклек беткәнче туктата. Тынычлыклар - җиһаз җайланмалары белән үзәк эшкәрткеч җайланмага җибәрелгән сигнал, ул реакция булырга тиеш вакыйга турында. Мәсәлән, җиһаз таймерлары үзәк эшкәрткеч җайланмага өзекләр җибәрә. Күпчелек операцион системалар HLT күрсәтмәсен башкаралар, тиз арада эш юк, процессорны буш хәлгә куялар. Windows NT'та, мәсәлән, бу күрсәтмә "Система Эшләү процессы" нда эшләнә. X86 процессорларында HLT опкоды 0xF4.
HLU / HLU:
HLU мөрәҗәгать итә ала: Heaviside - Лоренц берәмлекләре Хеленсбург Upperгары тимер юл вокзалы, Шотландиядә Иероглиф Луиан, юкка чыккан Анатолия теле
HLV / HLV:
HLV мөрәҗәгать итә ала: Авыр лифтлы машина Hгары дәрәҗәдәге тикшерү HLV Мәктәп округы, Айова штатында, АКШ Голландия Авыл МРТ станциясе (МРТ станциясенең кыскартылуы), Сингапур Венесуэла Стандарт Вакыт (Испанча: Hora Legal de Venezuela, "Венесуэланың Хокук вакыты". )
HLW / HLW:
HLW мөрәҗәгать итә ала: HLW International, Америка архитектура һәм инженерлык фирмасы Hart Legacy Wrestling Хиллингтон Көнбатыш тимер юл вокзалы, Глазгода, Шотландия Хлухлуэ аэропортында, Көньяк Африка КваЗулу-Натальда;
HLW_International / HLW International:
HLW - дизайн, архитектура һәм планлаштыру фирмасы, төп офисы Нью-Йорк, Нью-Йорк, Мэдисон, Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Калифорния, Стэмфорд, КТ, Лондон һәм Шанхайда офислары бар. HLW - АКШның иң борынгы дизайн фирмаларының берсе, аның башын 1885 елга кадәр эзли.
HLX / HLX:
HLX мөрәҗәгать итә ала: HLX (ген), кешеләрдә H2.0 гомобокс протеинын кодлаган ген. HLX-1, арада масса кара тишек. Хапаг-Ллойд Экспресс, элеккеге Германия авиакомпаниясе.
HLX-1 / HLX-1:
Гипер-якты рентген чыганагы 1, гадәттә HLX-1 дип аталган, арада масса кара тишек кандидаты, ESO 243-49 лентикуляр галактикасында урнашкан, fromирдән якынча 290 миллион яктылык елы. Чыганак Астрофизика һәм Планетология институтында (ИРАП, элеккеге CESR), Тулуза, Франциядә табылды һәм арадаш массалы кара тишек булып расланган көчле дәлилләр аркасында фәнни җәмгыятьтә кызыксыну уятты. HLX-1, мөгаен, ESO 243-49 белән галактик бәрелештә булган курчак галактикасының калдыкларыдыр.
HLX_ (ген) / HLX (ген):
Гомеобокс протеины HB24 - кешеләрдә HLX ген белән кодланган протеин.
HLY / HLY:
HLY мөрәҗәгать итә ала: Сәламәт тормыш еллары Холлитаун тимер юл вокзалы, Шотландиядә Гон Леонг Ямаха, Малайзия мотоцикл таратучысы, Листеролизин O кодлы ген кодлау.
HLZ / HLZ:
HLZ мөрәҗәгать итә ала: Халдия тимер юл вокзалы, Көнбатыш Бенгалда, Indiaиндстан Гамильтон аэропорты (Яңа Зеландия) Хорватия Медицина Ассоциациясе (Хорватия: Hrvatski liječnički zbor) Вертолет төшү зонасы, вертолет төшү өчен алдан әзерләнгән мәйдан.
HL_Anyang / HL Anyang:
HL Anyang (Корея: HL 안양) - профессиональ хоккей командасы, Көньяк Кореяның Гянгги-додагы Анянда урнашкан. Бу Азия Лигасы хоккейына (ALIH) нигез салучы һәм хәзерге әгъзаларының берсе. 1994-нче елда формалашкан, ул Көньяк Кореядагы иң олы хоккей командасы. Клуб белән идарә итү өчен Халла Группасы ел саен өч миллиард вон кертә. Команда оешканнан бирле Сеулның Мок-донгында урнашкан һәм Мандо Виния дип аталган. 1998-нче елда команда Мандоның төп компаниясе Халла исемен алды. 2003 елда Корея хоккей лигасы таркалгач, алар исән калган бердәнбер команда иде. Алар дүрт Азия командасына кушылып, яңа Азия лигасы хоккейын булдырдылар. 2005-нче елда команда хәзерге туган шәһәре Аньянга күченде, анда Анянг Боз-Аренада өй уеннарын уйный. Ике ел бишенче урында торгач, алар 2008–09 елларда гадәти сезонда беренче булып япон булмаган беренче команда булдылар. Ләкин алар ярымфиналда Ниппон Кәгазь Краннарын җиңә алмады. Киләсе сезонда Халла кабат беренче булып тәмамланды һәм ярымфиналда һәм финал сериядә җиңде, аларга плей-офф серияләренең беренче җиңүен һәм Азия Лигасының беренче чемпионатын бирде. Япониядәге җир тетрәү аркасында лига чемпионат финалын юкка чыгарганнан соң, клуб икенче AL титулын яулады. Азия Лигасы Халла һәм Токоху Ирекле Блэйдларны уртак чемпион дип игълан иттеләр. 2022-нче елда команда HL Anyang дип ребренды.
HL_Tau_76 / HL Tau 76:
HL Tau 76 - DAV (яки ZZ Ceti) тибындагы үзгәрә торган ак куак йолдызы. Аны 1961-нче елда Г. Харо һәм В. Люйтен күзәттеләр, һәм 1968-нче елда Арло У.Ландолт яктылыкның төрле булуын ачыклагач, якынча 749,5 секунд, яки 12,5 минут. Башка DAV ак куаклар кебек, аның үзгәрүчәнлеге радиаль булмаган тарту дулкыны пульсациясеннән барлыкка килә., § 7. Соңрак күзәтү һәм анализ HL Tau 76ны 40тан артык мөстәкыйль тибрәнү режимында пульсацияләү тапты, 380 секундтан 1390 секундка кадәр. HL Tau 76 исеме бу йолдызның ак дөрт булып табылуыннан килә, ул Гильермо Гаро һәм Виллем Джейкоб Лютен авторы басмасында 7676 Торус дип сурәтләнгәндә. HL Tau 76-ның төгәл билгесе алдагы кәгазьләрдә кулланылды, шул исәптән йолдызга EGGR 265 исемен биреп, ул үзгәрүчән. Аннары ул үзгәрүчән йолдызларның 57-нче исемлегенә кертелде һәм үзгәрүчән йолдыз исеме V441 Tauri бирелде. HL Tau 76 гадәти булмаган билгесе күпчелек авторлар тарафыннан кулланыла.
HL_Tauri / HL Таури:
HL Tauri (кыскартылган HL Tau) - Торус йолдызлыгында бик яшь Т Таури йолдызы, Таур молекуляр болытында Earthирдән якынча 450 яктылык елы (140 даана). HL Tauri яктылыгы һәм эффектив температурасы аның яше 100,000 елдан да ким түгел дигән сүз. Күренгән 15.1 зурлыкта, күзне күреп булмый. Ул субмиллиметр нурланышында күренгән кара полосалар белән билгеләнгән протопланетар диск белән әйләндереп алынган, бу формалашу процессында берничә планетаны күрсәтә ала. Аны Гербиг - Харо HH 150 объекты озата бара, дискның әйләнү күчәре буенча чыгарылган газ реактивы, йолдызлар арасындагы тузан һәм газ белән бәрелешә.
HL_v_United_Kingdom / HL v Бөекбритания:
HL v Бөекбритания (45508/99) эшендә Европа Кеше хокуклары суды ачыкланган, ләкин инвалид өлкәннәрнең психиатрия хастаханәсенә рәсми булмаган кабул итү кеше хокуклары буенча Европа Конвенциясенең 5 статьясына каршы килгән. Суд ачыклады, фактик һәм потенциаль кулга алу арасындагы аерма Бөек Британия Лордлар Палатасы карары белән HL R v Bournewood Community һәм психик сәламәтлекне саклау NHS трестында 5 статья нигезендә үзәк әһәмияткә ия түгел. шулай ук ​​кулга алынган, ләкин фактта кулга алынган инвалид олыларны рәсми булмаган кабул итү практикасы "закон белән күрсәтелгән тәртип буенча" булмаган һәм шулай итеп Конвенция нигезендә законлы булмаган. Бу эш кабул итү процедурасына зур үзгәрешләр китергән. Бөек Британиядәге өйләрне һәм больницаларны карарга сәләтле олылар, алар булган, яки азатлыктан мәхрүм ителгән булырга мөмкин (карагыз Азатлык Саклауларыннан мәхрүм итү).
HM / HM:
HM яки hm мөрәҗәгать итә ала:
HM-14 / HM-14:
Вертолет минасына каршы чаралар отряды 14 (HM-14) - АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды, 1978 елда Норфолк, Вирджиния Хәрби-диңгез станциясендә урнашкан. Vanguard кушаматлы һәм MH-53E Диңгез Аждаһасы очучы, ул актив хезмәттә дә, резерв персоналда да. Бу Норфолкта урнашкан HM-15, Blackhawks кардәш отряды.
HM-15 / HM-15:
Вертолет минасына каршы чаралар отряды 15 (HM-15) - 1987-нче елда оешкан һәм Норфолк Хәрби-диңгез станциясендә урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды. "Кара караклар" кушаматлы һәм MH-53E диңгез аждаһасы оча, ул актив хезмәттә дә, резерв персоналда да эшли. Бу Норфолкта ярты чакрым ераклыкта урнашкан "Вангард" HM-14 кардәш отряды.
HM-19 / HM-19:
HM-19 "Goldenbears" - АКШ-ның Хәрби-диңгез флоты резервы MH-53E Sea Dragon вертолет шахтасына каршы чаралар отряды, элек Аламеда, Калифорния, АКШ. 1994 елның 5 ноябрендә бу отряд HM-15 "Blackhawks", "гади диңгез флоты" яки "Актив бурыч" отряды белән берләште. HM-19 булдырылмады, интеграль отряд HM-15 билгесен саклап калды. 1995-нче елда НАС Аламеда, Калифорния, АКШ базаны реализацияләү һәм ябу комиссиясе тарафыннан ябылу өчен сайланды, һәм шуннан соң HM-15нең даими дежур станциясе Техас Корпус Кристи Хәрби-диңгез станциясенә, аннары Норфолк Хәрби-диңгез станциясенә күченде, Вирджиния.
HM-41 / HM-41:
HM-41 - KH179 нигезендә Иран 155 мм хойтцер, ул Иран-Ирак сугышы вакытында Көньяк Кореядан китерелгән. Аның 155 мм / 39 калибрлы барреле бар, тормозны киметү өчен, тормоз белән. Иран чыганаклары буенча, HM-41 авырлыгы 6890 кг, Көньяк Корея KH179 белән бер үк. HM-41 төп компонентлары шулай ук ​​KH179ның CN79 баррелына, RM79 эшкәртү буферына, һәм CG79 монтажына бик охшаш, максималь 30 км диапазонга ирешергә мөмкин. Ярдәм ителмәгән HE проекциясен ату, максималь диапазонны 22 км алырга мөмкин. HM-41 экспорт өчен тәкъдим ителде, ләкин Ираннан кала бер ил дә аны кулланмый.
HM-GM-AM-QM_ тигезлекләр / HM-GM-AM-QM тигезсезлекләре:
Математикада HM-GM-AM-QM тигезсезлеге гармоник урта, геометрик урта, арифметик урта һәм квадрат урта (бәйләнеш тамыры квадрат, RMS) арасындагы бәйләнешне күрсәтә. Әйтик, x 1, x 2,…, x n {\ дисплей стиле x_ {1}, x_ {2}, \ ldots, x_ {n} positive уңай реаль саннар. Аннары 0 <n 1 x 1 + 1 x 2 + ⋯ + 1 x n ≤ x 1 x 2 ⋯ x n n ≤ x 1 + x 2 + ⋯ + x n n ≤ x 1 2 + x 2 2 + ⋯ + x n 2 n. {\ дисплей стиле 0 <{\ frac {n} {{\ frac {1} {x_ {1}}} + {\ frac {1} {x_ {2}}} + \ cdots + {\ frac {1} { x_ {n}}}}} \ leq {\ sqrt [{n}] {x_ {1} x_ {2} \ cdots x_ {n}}} \ leq {\ frac {x_ {1} + x_ {2} + \ cdots + x_ {n}} {n}} \ leq {\ sqrt {\ frac {x_ {1} ^ {2} + x_ {2} ^ {2} + \ cdots + x_ {n} ^ {2 }} {n}}}.} Бу тигезсезлек математик ярышларда еш очрый һәм фәннең күп өлкәләрендә кулланыла.
HM13 / HM13:
Кечкенә гистокомплектив антиген H13 - кешеләрдә HM13 ген белән кодланган протеин.
HM4 / HM4:
HM4 беренче Америка булмаган криоген ракета двигателе иде. 1967-1969 елларда Франциядә эшләнгән, ул беркайчан да космоска очмаган, яңа технологияләр өчен сынау урыны итеп кулланылган. HM4-та эшләнгән технологияләр Арианда кулланылган HM7 двигателе өчен база булып китәләр.
HM7B / HM7B:
HM7B - Ариан ракета гаиләсендәге машиналарда кулланылган Европа криогеник югары этаплы ракета двигателе. Аны Винчи алыштырачак, ул Ariane 6-ның яңа этап двигателе булып эшләячәк. Бүгенге көндә 300гә якын двигатель җитештерелгән.
HMA / HMA:
HMA мөрәҗәгать итә ала: Харграв Хәрби Академиясе, Чатамдагы интернат, Вирджиния Гарвард Музыкаль Ассоциациясе, Гавай Миссия Академиясе шәхси хәйрия оешмасы, Гонолулу Дарулар Агентлыклары Мәктәбе, Европа Икътисадый Район Сәламәтлек белән идарә итү ассоциацияләре кысаларында дарулар агентлыгы челтәре ( Арканзас компаниясе) Сәламәтлек белән идарә итү ассоциациясе (Флорида компаниясе) Көтү белән идарә итү өлкәсе, кыргый атлар һәм / яки кыргый бурролар булган, Managementир белән идарә итү бюросы белән идарә итүче югары хәтер өлкәсе, DOS санакларында HMA (VPN), VPN тәэмин итүчесе Хонда җитештерү Алабама. Кайнар эретелгән ябыштыргыч Ханти-Мансийск аэропортының IATA аэропорты коды
HMAC / HMAC:
Криптографиядә HMAC (кайвакыт ачкыч-гаш хәбәрен аутентификацияләү коды яки гаш нигезендә хәбәрне раслау коды буларак киңәйтелә) - криптографик гаш функциясе һәм яшерен криптографик ачкыч катнашындагы хәбәрне раслау коды (MAC). Теләсә нинди MAC кебек, ул бер үк вакытта мәгълүматның бөтенлеген һәм хәбәрнең дөреслеген тикшерү өчен кулланылырга мөмкин. HMAC санлы имзаларны асимметрик криптография куллану урынына уртак сер кулланып аутентификация бирә ала. Бу аралашу партияләренә төп алмашуны тапшырып, аралашу алдыннан ачкыч турында килешү өчен ышанычлы канал булдыру һәм куллану өчен җаваплы булган катлаулы иҗтимагый төп инфраструктура кирәклеген киметә.
HMAC нигезендә_он-вакыт_пассворд / HMAC нигезендә бер тапкыр ясалган серсүз:
HMAC нигезендә бер тапкыр бирелгән серсүз (HOTP) - HMAC нигезендә бер тапкыр серсүз (OTP) алгоритмы. Бу ачык аутентификация инициативасының нигез ташы (OATH). HOTP информацион IETF RFC 4226 буларак 2005 елның декабрендә бастырылды, алгоритмны Java кертү белән бергә документлаштырды. Шул вакыттан алып, алгоритм бөтен дөнья компанияләре тарафыннан кабул ителде (аста карагыз). HOTP алгоритмы - ирекле ачык стандарт.
HMAS_AE1 / HMAS AE1:
HMAS AE1 (башта AE1 дип аталган) Австралия Король Флотының (RAN) E класслы су асты көймәсе иде. Ул RANда хезмәт иткән беренче су асты көймәсе иде, һәм 1914 елның 14 сентябрендә җиде айдан да азрак хезмәт иткәннән соң, 1914 елның 14 сентябрендә Көнчыгыш Яңа Британия, Папуа Яңа Гвинея янында бөтен куллары белән диңгездә югалды. Theимерекне табарга омтылган эзләү миссияләре 1976-нчы елда башланган. Су асты көймәсе 2017-нче елның декабрендә Йорк утраулары Герцог янында 13-нче эзләү миссиясе вакытында табылган.
HMAS_AE2 / HMAS AE2:
HMAS AE2 (башта AE2 дип аталган) Австралия Король Флотының (RAN) E класслы су асты көймәсе иде. Яңа су флотына заказ бирелгән ике су асты көймәсенең берсе, AE2 Англиядә Викерс Армстронг тарафыннан төзелгән һәм 1914-нче елда RAN-га җибәрелгән. Аның сеңлесе HMAS AE1 су асты көймәсе белән көймә аннары Австралиягә китте, ул вакытта, су асты көймәсе белән иң озын сәяхәт. Беренче бөтендөнья сугышы башланганнан соң, AE2 Германия Яңа Гвинеясына Австралия Хәрби-Диңгез һәм Хәрби Экспедиция Көчләре белән җибәрелде, аннары Фиджи тирәсендә патрульлек үткәрде. Тын океан яки Indianинд театрларында су асты көймәләренә ихтыяҗ юк, AE2 Урта диңгезгә китерелде һәм 1915 елның башында Мисырдан килеп җитте. Көймә Дарданелл кампаниясенә билгеләнде, һәм су асты юлына уңышлы үтеп, Диңгезгә кергән беренче су асты көймәсе булды. Мармара. Төркия территориясендә "амок йөгерергә" боерык белән, AE2 биш көн эшләде, механик җитешсезлекләр аны җир өстенә мәҗбүр иткәнче, ул Солтанхисар торпедо көймәсе белән зыян күргән. Су асты көймәсен аның экипажы таркатты, аларның барысы да кулга алына. AE2 Беренче бөтендөнья сугышы вакытында дошман хәрәкәтенә югалган бердәнбер RAN корабы иде. Рахми М. Коч музее 1995-нче елда һәлакәтне эзли башлады һәм 1998-нче елда тапты. 2008-нче елда тагын бер экспедициядән соң Австралия һәм Төркия Хөкүмәтләре китү турында карар кабул иттеләр. урында көймә.
HMAS_Acute_ (P_81) / HMAS кискен (П 81):
HMAS Acute (P 81) Австралия Король Флоты (RAN) белән идарә итүче һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Adelaide / HMAS Аделаида:
Австралия Король Флотының өч корабы HMAS Аделаида дип аталган, Көньяк Австралиянең башкаласы Аделаидадан соң: HMAS Аделаида (1918) 1922-нче елда файдалануга тапшырылган һәм 1946-нчы елда Аделаида HMAS (FFG 01) булган. Аделаида класслы фрегат 1980-нче елда сафка бастырылган һәм 2008-нче елда чыгарылган HMAS Аделаида (L01) - Канберра класслы десант вертолет корабы 2015-нче елда файдалануга тапшырылган һәм 2022-нче елда актив.
HMAS_Adelaide_ (1918) / HMAS Аделаида (1918):
HMAS Аделаида Австралия Король Флотының (RAN) шәһәр класслы җиңел крейсеры иде, Көньяк Австралия башкаласы Аделаида исеме белән аталган. 1915-нче елда сугыш чоры кытлыгы һәм дизайн модификациясе корабның 1922-нче елга кадәр тәмамланмавын аңлата, аңа "HMAS Longdelayed" кушаматы бирелә. Аделаида 1924 һәм 1925 елларда Король Флотының махсус хезмәт отряды белән хезмәт итә, һәм 1927-нче елда Малайтадагы үтерүдә катнаша. Ул 1928-нче елда эштән алынган, ләкин модернизацияләнгән һәм Икенче бөтендөнья сугышы башланганчы хезмәткә кире кайткан. Сугыш елларында Аделаида Яңа Каледония колониясен азат итү өчен уңышлы эштә катнаша, Сидней портына Япония су асты көймәсе вакытында булган, һәм Германия блокадасы йөгерүче Рамсесны тоткарлаган. Крейсер 1946-нчы елда сафка бастырылган, 1949-нчы елда сындырылган.
HMAS_Adelaide_ (FFG_01) / HMAS Аделаида (FFG 01):
HMAS Аделаида (FFG 01) Аделаида классының Австралия Король Флоты (RAN) өчен төзелгән ракета фрегатларының төп корабы иде, АКШ Хәрби-диңгез флоты Оливер Хазард Перри-класс фрегатларына нигезләнеп. Ул Америка Кушма Штатларында төзелгән һәм RAN-га 1980-нче елда тапшырылган. Карьерасы вакытында Аделаида 1987-нче елда Фиджи төңкөрешенә, Кувейтка Иракка һөҗүм, 1998-нче елның маенда Индонезия чуалышлары, Австралия җавапларының өлеше булган. ИНТЕРФЕТ тынычлык саклау эшче төркеме, Әфганстандагы сугыш, һәм АКШ җитәкчелегендәге Иракка һөҗүм. 1997-нче елда, фрегат 1996–97-нче елларда Венде Глобус соло, дөнья яхтасы ярышында ике көндәшне коткарды. 2001-нче елда Аделаида законсыз иммигрантлар дип шикләнелгән көймәне тотып алды; Бу тоткарлау вакыйгалары балалар өстендә эшнең үзәгенә әверелде. 2008-нче елда Аделаида классның икенче корабы булды, калган дүрт корабка яңарту бәясен каплау өчен. Бу кораб 2010 елның 27 мартында Яңа Көньяк Уэльсның Авока Пляжында суга батырылырга тиеш иде, протест төркемнәре Административ Апелляция Трибуналына мөрәҗәгать итү өстәмә чистарту эшләре тәмамланганчы кичектерүне кичектергәнче. Алга таба тоткарлау яки юкка чыгару омтылышларына карамастан, Аделаида 2011 елның 13 апрелендә Авокадан батты.
HMAS_Adelaide_ (L01) / HMAS Аделаида (L01):
HMAS Аделаида (L01) - Австралия Король Флотының (RAN) Канберра класслы ике вертолет корабының икенчесе һәм Австралия өчен төзелгән иң зур диңгез корабы. Корабның төзелеше Навантиянең Испания суднолар заводында 2010 елның февралендә корыч кисү белән башланды. Кораб 2011 елның февралендә салынды һәм 2012 елның 4 июлендә старт алды. Австралиягә BAE Systems Австралиянең Виктория объектларында урнашу өчен 2013 елга планлаштырылган иде. , ләкин 2014 елның башына кадәр булмады. Төзелеш тоткарлануларына һәм фаразлауларына карамастан, кораб 2015 елның декабрендә файдалануга тапшырылды.
HMAS_Adroit_ (P_82) / HMAS Adroit (P 82):
HMAS Adroit (P 82) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Advance_ (P_83) / HMAS Advance (P 83):
HMAS Advance (P 83) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде. 1967-нче елда төзелгән һәм 1968-нче елда RAN-га тапшырылган, Advance Дарвиннан эшләде һәм Австралиянең төньягында суларны патруль итте. Карьерасы вакытында патруль көймәсе Совет троллерына күләгә бирде, Трейси циклоныннан исән калды, "Патруль көймәсе" сериалын төшерү өчен кулланылды, һәм RANның Төньяк-Көнбатыш Шелфның терроризмга каршы беренче патрулында катнашты. Аванс 1980-нче елда алыштырылды, ләкин 1988-нче елда сафка бастырылганчы, корабль булып эшләвен дәвам итте. Аванс Австралия Милли Диңгез Музеена бирелде, ул аны оператив хәлдә саклады.
HMAS_Air_Faith_ (909) / HMAS һава ышануы (909):
HMAS Air Faith (909) Майами класслы 63 футлы һава-диңгез коткару көймәсе иде, ул Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Австралия Король Флоты белән идарә итә, соңрак Австралия Корольлегенең Хәрби Көчләре.
HMAS_Air_Hope / HMAS һава өмете:
Австралия Король Флотының ике корабы HMAS Air Hope дип аталган. HMAS Air Hope һава-диңгез коткару көймәсе HMAS Air Hope (913) һава-диңгез коткару көймәсе HMAS Air Guide дип үзгәртелде.
HMAS_Air_Sprite / HMAS Air Sprite:
HMAS Air Sprite (Y 256 / SAR 6301) Австралия Король Флоты (RAN) белән идарә итүче һава-диңгез коткару корабы иде. Ул Австралиядә төзелгән 63 футлы (19 м) һава-диңгез коткару судноларының версиясе иде, RAN Икенче бөтендөнья сугышы вакытында эшләде, бердәнбер аермасы - ул трипод масты урынына такталар белән җиһазландырылган. иске кораблар. Air Sprite 1958-нче елда заказ бирелгән һәм Сиднейда Ларс Хальворсен һәм Сонс тарафыннан төзелгән. Ул 1960-нчы елның 15 июнендә RAN-га тапшырылды һәм HMAS Кресвеллда, RAN Флот һава кораллары базасы, HMAS Альбатрос янындагы Джервис култыгында урнашты. 1964-нче елның 10-нчы февраленә каршы төндә Air Sprite җавап биргән ике һава-диңгез коткару корабының берсе иде. Джервис Бейдагы HMAS Мельбурн белән Voyager арасында бәрелешкә. Air Sprite 36 Voyager экипажын коткарды, HMAS Air Nymph тагын 34не саклап калды. 1976-нчы елда Сиднейдагы HMAS Куттабулда Air Sprite төп максатлы кораб буларак кулланылганчы, 1977-нче ел уртасына планлаштырылган. Көнбатыш Австралия. Бу әйбер алга китмәде, киресенчә, суднолар утильләштерү өчен билгеләнде. Air Sprite 1979-нчы елның 17 маенда Брисбен HMAS аткан татар ракетасы белән батты.
HMAS_Air_View_ (923) / HMAS һава күренеше (923):
HMAS Air View (923) Майами класслы 63 футлы һава-диңгез коткару көймәсе иде, ул Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Австралия Король Флоты белән идарә итә, соңрак Австралия Король һава көчләре белән. Калифорниянең Вилмингтон шәһәрендә Fellows & Stewart тарафыннан төзелгән.
HMAS_Aitape_ (P_84) / HMAS Aitape (P 84):
HMAS Aitape (P 84) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде. Папуа Яңа Гвинея, Сандаун өлкәсе, Айтапе шәһәре өчен аталган. 1967-нче елда тәмамланган суднолар RAN-ның Папуа Яңа Гвинея (PNG) дивизиясенә билгеләнгән бишнең берсе иде. Патруль көймәсе 1974-нче елда Папуа Яңа Гвинея Оборона Көченә HMPNGS Aitape итеп күчерелде. Ул 1982-нче елга кадәр актив булып калды, хезмәттән азат ителгәч. Айтап 1995-нче елда суга сикерү өчен куллану өчен Моресби портыннан чыгарылды.
HMAS_Albany_ (ACPB_86) / HMAS Олбани (ACPB 86):
HMAS Олбани (ACPB 86), Көнбатыш Австралиянең Олбани шәһәре өчен аталган, Австралия Король Флотының (RAN) Армидал класслы патруль көймәсе.
HMAS_Albatross / HMAS Альбатрос:
Альбатрос өчен Австралия Король Флотының (RAN) бер кораб һәм бер яр базасы HMAS Альбатрос исемен йөртә: HMAS Albatross (1928), 1928 елда җибәрелгән диңгез йөртүчесе, 1933 елда хезмәтен ташлап, Король Флотына күчерелә. 1938 елда HMAS Альбатрос (һава станциясе), Яңа Көньяк Уэльсның Новрадагы диңгез авиация базасы, 1948 елда ачылган һәм 2016 елга актив
HMAS_Albatross_ (1928) / HMAS Альбатрос (1928):
HMAS Альбатрос (соңрак HMS Альбатрос) Австралия Король Флотының (RAN) диңгез тендеры булган, соңрак Король Флотына күчерелгән һәм ремонт корабы буларак кулланылган. Альбатрос 1920-нче еллар уртасында Кокату утравы Докярд тарафыннан төзелгән һәм 1929-нчы ел башында хезмәткә керә. Кораб карьерасында аңа билгеләнгән самолет белән проблемалар кичерә: ул ясаган амфибия самолеты кораб кергәнче үк пенсиягә чыккан. хезмәт күрсәтү, алмаштыручы самолет корабльдән катапульт җибәреп булмый, һәм кораб белән эшләү өчен махсус эшләнгән яңа самолет 1933 елда Альбатрос диңгез диңгезе статусыннан төшерелгәннән соң эшли башлады. Биш ел резервта булганнан соң, Альбатрос Корольгә күчерелде. Хобарт җиңел крейсер Австралия сатып алуын каплау өчен Хәрби-диңгез флоты. Британиялеләрнең диңгез йөртүчесе өчен аз кулланулары булса да, кораб Икенче бөтендөнья сугышы башында ике самолетны немецлар батырганнан соң үз урынын тапты. Альбатрос башта Атлантиканың көньягында патруль һәм конвой озату хезмәтләре өчен Сьерра-Леонедагы Фритаунда урнашкан, аннары 1942 елның урталарында Indianинд океанына күчерелгән. 1943 азагыннан 1944 елның башына кадәр суднолар Нормандия десантына булышу өчен "Десант корабы" (Инженерлык) конверсиясенә керделәр, һәм кылыч һәм Джуно пляжларында төшү корабларын һәм башка ярдәм корабларын ремонтлау өчен кулланылды. Альбатрос октябрьдә торпедка салынган, ләкин Англиягә алып кайтып ремонтланган. 1945 ел башында ремонт тәмамланганнан соң, ул шахталарда саклаучы депо корабы булып эшләде, ләкин сугыш беткәч эштән азат ителде. Альбатрос 1946-нчы елның августында граждан хезмәтенә сатыла, һәм берничә кул алышынганнан соң 1948-нче елда Эллин кенәзе итеп үзгәртелә һәм пассажир лайнерына әверелә. Кораб Халыкара качаклар оешмасы тарафыннан Европадан Австралиягә качакларны йөртү өчен устав биргән. Эллин Принц хезмәтне 1953-нче елда Мау Мау күтәрелеше вакытында гаскәр буларак күрде, ләкин бер елдан соң сындырылды.
HMAS_Albatross_ (air_station) / HMAS Альбатрос (авиация станциясе):
HMAS Альбатрос - Австралия Король Флотының (RAN) авиация филиалы, Флот Air Arm өчен төп диңгез һава станциясе. Яңа Көньяк Уэльсның Новра янында урнашкан база рәсми рәвештә 1942 елның маенда Австралия Король һава көчләре (RAAF) RAAF Nowra базасы буларак оешты, аннары 1944 елда Наббингтон HMS Король Флотына күчерелде һәм диңгез һава станциясе булып эшләде. ул 1945 азагында файдалануга тапшырылды. 1948-нче елда аэродром RAN-га HMAS Альбатрос итеп тапшырылды, Флот һава коралының төп яр базасы буларак. 2011 елдан Флот һава коралының биш отряды Альбатрос шәһәреннән эшли. Базаның хәзерге командиры - капитан Робин Филлипс, RAN. Базада хәрби аэропорт Хәрби-диңгез һава станциясе (NAS) Новра (IATA: NOA, ICAO: YSNW) урнашкан, 1941 елның июнендә тәмамланган.
HMAS_Alfie_Cam / HMAS Альфи Кам:
HMAS Альфи Кэм Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Австралия Король Флоты белән идарә итүче ярдәмче шахталар иде. Ул 1919-нчы елда Уэльсның Кардифф шәһәрендә Асама кебек җибәрелә. Кораб TA Field тарафыннан сатып алынган һәм 1928-нче елдан Австралия суларында эшли. Аны 1940-нчы елда Австралия Король Флоты реквизицияли. Сугыштан соң хуҗаларына кире кайтаралар һәм соңрак 1953-нче елда кулга алына.
HMAS_Allenwood / HMAS Алленвуд:
HMAS Алленвуд (FY18) Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Австралия Корольлеге Хәрби-диңгез флоты (RAN) белән идарә итүче мина эшкәртүчесе иде. Ул 1920-нче елда Эрнст Райт белән Тункурида, Яңа Көньяк Уэльс, Австралиядә Алленвуд булып Аллен Тейлор һәм ООО өчен җибәрелде. Кораб Австралиянең көнчыгыш яры буйлап эшләде, һәм RAN тарафыннан 1941 елның 27 июлендә реквизицияләнде. 1951-нче елның 14-нче сентябрендә Норах Башы янында җимерелгәнче аның хуҗаларына.
HMAS_Anaconda / HMAS Анаконда:
HMAS Анаконда Икенче бөтендөнья сугышы вакытында Австралия Король Флоты (RAN) белән идарә итүче ярдәмче кораб иде. Ул 1944-нче елда Тасманиядә җибәрелә, чөнки Австралия армиясе AV 1369 Лагунта, RAN-ка күчерелә һәм 1945-нче елның 23 маенда сафка бастырыла. Филиппин. Анаконда 1945 елның 3 ноябрендә түләнде. Ул 1946-нчы елда Сиднейда сатылды һәм, күрәсең, балык тоту корабына әверелде.
HMAS_Anzac / HMAS Анзак:
Австралия Король Флотының өч корабы HMAS Anzac дип аталган, Австралия һәм Яңа Зеландия Армия Корпусы (ANZAC). HMAS Anzac (1917), Паркер класслы җимергеч лидер Король Флотына HMS Anzac итеп тапшырылды һәм 1919 елда Австралия Хөкүмәтенә тәкъдим ителде. Кораб 1931 елда түләнде һәм дүрт елдан соң максат итеп батты. HMAS Anzac (D59), Сугыш класслы җимергеч 1951-нче елда файдалануга тапшырылган. Кораб 1974-нче елда түләнде һәм сыныкларга сатылды. HMAS Anzac (FFH 150), Анзак-класс фрегатларының төп корабы. Фрегат 1996-нчы елда файдалануга тапшырылган, һәм 2016-нчы елдан актив.
HMAS_Anzac_ (D59) / HMAS Anzac (D59):
HMAS Anzac (D59) Австралия Король Флотының (RAN) сугыш класслы юк итүчесе. Австралия һәм Яңа Зеландия Армия Корпусы исеме белән җимергеч 1951-нче елда файдалануга тапшырылган. Кораб Корея сугышы вакытында ике гастрольдә хезмәт иткән, һәм Британия корабларыннан аерылырга тырышу Австралия сугыш корабларында кызыл кенгуру символларын куллануга китергән. 1956-нчы елда Анзак Малайя гадәттән тыш хәл вакытында хезмәт итә. 1960-нчы елда, җимергечнең мылтык юнәлешендәге җайланмаларның эшләмәве Анзакны HMAS Тобрук корабльгә мылтыктан күнегүләр вакытында турыдан-туры утка китерде, Тобрук төзәтеп булмый. 1961-нче елда җимергеч күнегү корабы итеп классификацияләнде. Анзак 1974 елга кадәр хезмәт итә, һәм бер елдан соң сату өчен сатыла.
HMAS_Anzac_ (FFH_150) / HMAS Anzac (FFH 150):
HMAS Anzac (FFH 150) - Австралия Король Флоты (RAN) һәм Яңа Зеландия Король Флоты (RNZN) белән кулланылган Анзак класслы фрегатларның төп корабы. 1996-нчы елда Австралия хезмәтенә кереп, фрегат 1999-нчы елда INTERFET тынычлык саклау төркеме кысаларында эшләде. 2003-нче елда ул Аль-Фав сугышында катнаша, һәм Вьетнам сугышыннан соң ачуы чыккан беренче RAN корабы була. Кораб 2021 елдан эшли.
HMAS_Anzac_ (G90) / HMAS Anzac (G90):
HMAS Anzac Король Хәрби-Диңгез Флотында (HMS Anzac буларак) һәм Австралия Король Флотында (RAN) хезмәт иткән Паркер-класслы җимергеч лидер иде. 1917 елның башында җибәрелә һәм Король Флотына җибәрелә, Анзак Беренче бөтендөнья сугышы вакытында Олы Флотның 14-нче royимерүче Флотилла белән җитәкчелек итә. 1919-нчы елда ул һәм тагын биш җимергеч RAN-ка күчерелде, Анзак 1920-нче елда Австралия сугыш корабы итеп тапшырылды. Яңа Гвинеяга һәм Сөләйман утрауларына өч тапкыр килүдән кала, Анзак бөтен карьерасы өчен көньяк һәм көнчыгыш Австралия суларында калды. . Destroyимергеч 1931-нче елда сафка бастырылды, дүрт елдан соң сындыру өчен сатылды, өлешләргә бүленде, аннары Сидней Хедс читенә чыгарылды һәм 1936-нчы елда корабльгә батты.
HMAS_Arafura_ (OPV_203) / HMAS Арафура (OPV 203):
NUSHIP Arafura (OPV 203), Арафура диңгезендәге Австралия мәнфәгатьләрен яклау өчен аталган, хәзерге вакытта Австралия Король Флоты өчен төзелә торган Арафура класслы диңгез патруль судноларының төп корабы. Кораб Lürssen OPV80 дизайнына нигезләнгән, һәм ASC Pty Ltd компаниясе Осборндагы (Осборн) Хәрби-диңгез суднолар заводында төзелә. Кораб 2022-нче елда хезмәткә керергә планлаштырыла. Кораб Осборн диңгез суднолар заводында 2021-нче елның 16-нчы декабрендә җибәрелә.
HMAS_Ararat / HMAS Ararat:
Викториянең Арарат шәһәре өчен Австралия Король Флотының (RAN) ике корабы HMAS Ararat дип аталган. HMAS Ararat (K34), Bathurst класслы корвет 1943-нче елда җибәрелгән һәм 1961-нче елда HMAS Ararat (ACPB 89), 2006-нчы елда җибәрелгән һәм 2016-нчы елда актив булган Армидал класслы патруль көймәсе.
HMAS_Ararat_ (ACPB_89) / HMAS Ararat (ACPB 89):
Викториянең Арарат шәһәре дип аталган HMAS Ararat (ACPB 89), Австралия Король Флотының (RAN) Армидал класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Ararat_ (K34) / HMAS Ararat (K34):
Виктория Арарат шәһәре дип аталган HMAS Ararat (K34 / M34), Икенче бөтендөнья сугышы вакытында төзелгән 60 Батурст класслы корветларның берсе, һәм башта Австралия Король Флоты (RAN) белән идарә ителгән һәм тапшырылган 36ның берсе .Арарат Батурст классының флаг өстенлеге булган каләм номерын йөртүче бердәнбер корабы: 1941 елның октябрендә баткан HMS Gladiolus чәчәк класслы корвет корабын хөрмәтләү. (I)
HMAS_Archer_ (P_86) / HMAS Арчер (П 86):
HMAS Archer (P 86) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Ardent_ (P_87) / HMAS Ардент (П 87):
HMAS Ardent (P 87 / A243) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде. Ул Эванс Деакин һәм Компания тарафыннан төзелгән, һәм 1968-нче елда RAN-га тапшырылган. Ардент 1994-нче елда сафка бастырылган, аннары навигация өйрәнү корабы итеп билгеләнгән. 1998 азагында ул хезмәттән алынды. Башта Дарвин хәрби музеенда саклау өчен билгеләнгән, суднолар 2001-нче елда Төньяк Территория хакимияте баш тартканнан соң граждан хезмәтенә сатылган. 2002-нче елда патруль көймәсе Индонезия Хәрби-Диңгез Флоты тарафыннан алынган һәм 2003-нче елда KRI Тенггири (865) итеп тапшырылган.
HMAS_Armidale / HMAS Армидал:
Австралия Король Флотының (RAN) ике корабы HMAS Армидал дип аталган, Армидал шәһәре, Яңа Көньяк Уэльс. HMAS Armidale (J240), 1942 елның гыйнварында Bathurst класслы корвет һәм 1942 елның 1 декабрендә Япония самолетлары белән баткан; класс хәрәкәтенең бердәнбер корабы дошман хәрәкәтенә югалды 1980-нче елның августында игълан ителгән Фремантлы класслы патруль көймәсе Армидал дип аталырга тиеш иде, ләкин көймә HMAS Armidale (ACPB 83) төзелеше алдыннан юкка чыгарылды, Армидал класслы патруль көймәләренең төп корабы. , 2005 елда файдалануга тапшырылган һәм 2016 елга актив
HMAS_Armidale_ (ACPB_83) / HMAS Армидал (ACPB 83):
HMAS Armidale (ACPB 83), Яңа Көньяк Уэльсның Армидал шәһәре өчен аталган, Австралия Король Флотында (RAN) хезмәт итүче Армидал патруль көймәләренең әйдәп баручы корабы.
HMAS_Armidale_ (J240) / HMAS Армидал (J240):
HMAS Армидале (J240), ул вакытта Армидал шәһәре дип аталган, Яңа Көньяк Уэльс, Икенче бөтендөнья сугышы вакытында төзелгән 60 Батурст класслы корветларның берсе, һәм башта Австралия Король Флоты (RAN) тарафыннан эшләнгән һәм тапшырылган 36ның берсе. 1942 елның башында эшләтеп җибәрелгән, һәм башта конвой озату вазифаларына билгеләнгән Армидал 1942 елның октябрендә Дарвинга күчерелгән. Корветка һөҗүм иттеләр һәм Бетано култыгыннан (9 ° 9′52 ″ S 125 ° 43′30 ″ E), Португалия Тиморының көньяк яры, (хәзерге Көнчыгыш Тимор) 1942 елның 1 декабрендә 13 Япония самолеты белән, Австралия һәм Голландия солдатларын эвакуацияләргә һәм рельеф контингентын җибәрергә тырышканда. Ул бердәнбер Bathurst класслы корвет иде, ул дошман хәрәкәтенә югалды.
HMAS_Arrow_ (P_88) / HMAS ук (P 88):
HMAS Ук (P 88) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Arunta / HMAS Арунта:
Австралия Король Флотының ике корабы HMAS Arunta исемен йөртте, бу исем Австралия үзәгенең Аррернте Аборигеналларыннан алынган. HMAS Arunta (I30), кабилә класслы юк итүче 1942-нче елда Икенче бөтендөнья сугышы вакытында хезмәт иткән. Кораб 1968-нче елга кадәр хезмәт иткән, һәм Тайваньга ташланган вакытта баткан. HMAS Arunta (FFH 151), Анзак класслы фрегат 1998 елда файдалануга тапшырылган һәм 2020 елга актив хезмәттә
HMAS_Arunta_ (FFH_151) / HMAS Арунта (FFH 151):
HMAS Arunta (FFH 151) - Австралия Король Флотының (RAN) Анзак класслы фрегаты. Арернте кешеләре өчен аталган кораб 1995-нче елда салынган һәм 1998-нче елда сафка бастырылган. Хезмәткә кергәннән бирле Арунта бик күп эш башкарды, шул исәптән Австралиянең төньягында чик саклау патруле һәм Фарсы култыгына берничә урнаштыру.
HMAS_Arunta_ (I30) / HMAS Арунта (I30):
HMAS Arunta (I30 / D5 / D130) Австралия Король Флотының (RAN) кабилә класслы юк итүчесе. Аррернте Абориген халыклары дип аталган, җимергеч 1939-нчы елда салынган һәм 1942-нче елда RAN-га тапшырылган. Арунта Икенче бөтендөнья сугышының икенче яртысында сугышкан; башта конвой озату һәм патруль корабы буларак, аннары ярдагы бомбардировщикта һәм амфибия десантында АКШның 7-нче флотына бәйләнгән вакытта. Сугыш вакытында ул 1942 елның 24 августында Моресби портыннан Япония су асты көймәсен батыру өчен җаваплы иде, һәм биш сугыш мактаулы исеменә лаек булды (шуларның берсе соңрак юкка чыгарылды). Сугыш беткәч, Арунта Британия Бердәмлегенең Оккупация Көчләре составында Япониягә ике тапкыр җибәрелде. Кораб 1949 - 1952 елларда озын модернизация кичерде, һәм су асты көймәсенә каршы җимергеч итеп классификацияләнде. Конверсиядән соң, Арунта Корея суында Корея сугышы вакытында хезмәт итә, һәм Ерак Көнчыгыш стратегик тыюлыкка билгеләнгән беренче Австралия сугыш корабларының берсе. Арунта 1956 азагында оператив резервка түләнде, һәм ул унике ел торды. 1968-нче елда җимергеч сыныкларга сатылды, ләкин беркайчан да өзелмәде, киресенчә, 1969-нчы елның 13 февралендә Бозылган Бейдан су астында батканда.
HMAS_Assail_ (P_89) / HMAS Assail (P 89):
HMAS Assail (P 89) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Assault / HMAS Assault:
HMAS Assault - элеккеге Австралия Король Флотының (RAN) өйрәнү үзәге, ул Икенче бөтендөнья сугышы вакытында кулланылган, Яңа Көньяк Уэльсның Австралиянең Урта Төньяк ярындагы Нельсон култыгында урнашкан.
HMAS_Attack_ (P_90) / HMAS һөҗүме (П 90):
HMAS Attack (P 90) Австралия Король Флоты (RAN) кулланган һөҗүм класслы патруль көймәләренең төп корабы иде. 1967 елның апрелендә җибәрелә һәм шул елның ноябрендә файдалануга тапшырыла, кораб дизайнда коммерцияле булган һәм Австралиянең төньяк суларында балык тотуны саклау өчен, һәм Моресби тикшерү корабына булышу өчен кулланылган. Кораб RAN хезмәтендә 1985 елга кадәр калды, ул Индонезия Хәрби-Диңгез Флотына күчерелде һәм Сикуда дип үзгәртелде.
HMAS_Australia / HMAS Австралия:
Австралия Король Флотының (RAN) ике корабы HMAS Австралия дип аталган. Өченче кораб бу исемне алырга тиеш иде, ләкин аның Король Флотыннан Австралия Король Флотына күчүе юкка чыгарылды: Беренче HMAS Австралия (1911), 1911-нче елда Австралия Король Флоты оешканнан соң озакламый эшләтеп җибәрелгән. , һәм 1924 елда Вашингтон Хәрби-Диңгез килешүе шартлары нигезендә батты. Икенче HMAS Австралия (D84), округ класслы авыр крейсер 1927-нче елда җибәрелгән һәм 1956-нчы елда өзелгән. Өченче HMAS Австралия HMS Invincible (R05) авиаташкычыннан үзгәртелергә тиеш иде, RAN 1982-нче елда сатып алырга теләгән. Бу сату Фолкленд сугышы һәм 1983-нче елда Австралия федераль сайлауларыннан соң юкка чыгарылды.
HMAS_Australia_ (1911) / HMAS Австралия (1911):
HMAS Австралия Британия империясен саклау өчен төзелгән өч җиңел булмаган класслы баттлуизерның берсе иде. 1909-нчы елда Австралия хөкүмәте боерыгы белән ул 1911-нче елда җибәрелә, һәм 1913-нче елда яңа Король Австралия Хәрби-Диңгез Флоты (RAN) флагманы итеп тапшырыла. Австралия RANда хезмәт иткән бердәнбер башкала корабы иде. , Австралиягә Германия Көнчыгыш Азия отрядын табу һәм юк итү бурычы куелды, бу баттлрейзер катнашында Тын океаннан чыгарга кушылды. Яңа Гвинея һәм Самоадагы Германия колонияләрен яулап алу өчен кат-кат диверсияләр, шулай ук ​​артык сак Адмиралтия, баттлрейзерга немец отряды соңгысын юк итәр алдыннан комачаулады. Аннары Австралия Төньяк диңгез операцияләренә билгеләнде, алар беренче чиратта патруль һәм күнегүләрдән торган, сугыш беткәнче. Бу вакыт эчендә Австралия диңгез авиациясендә беренче омтылышларда катнашты, һәм аның 11 хезмәткәре Зебругге рейдында катнашты. Сугыш корабы utтланд сугышында булмаган, чөнки ул Яңа Зеландиянең HMS корабы белән бәрелештән соң ремонтланган. Австралия беркайчан да ачуы белән ике тапкыр гына атты: 1915 елның гыйнварында Германия сәүдә корабында, һәм 1917 елның декабрендә су асты көймәсендә шикләнелгән контактта. Австралия суларына кире кайткач, сугыш корабындагы берничә диңгезче Фремантиядә өстәмә көн рөхсәт сораганнан соң баш күтәрделәр. кире кагылды, гәрчә сугыш вакытында минималь отпуск, хезмәт хакы белән бәйле проблемалар, һәм Король Хәрби-диңгез флоты персоналының Австралия диңгезчеләренә караганда реклама алу мөмкинлеге күбрәк. Сугыштан соңгы бюджет кыскартулары Австралиянең 1921-нче елда резервка куелганчы, корабльгә төшкәнен күрде. Вашингтон Хәрби-диңгез килешүе коралсызландыру нигезләмәләре Британия империясе бурычы кысаларында Австралияне юк итүне таләп итә, һәм ул Сидней Хедс белән таркатыла. 1924 елда.
HMAS_Australia_ (D84) / HMAS Австралия (D84):
HMAS Австралия (I84 / D84 / C01) Австралия Король Флотының (RAN) округ класслы авыр крейсеры иде. 1924-нче елда RAN өчен заказ бирелгән ике Кент-класс корабының берсе, Австралия 1925-нче елда Шотландиядә урнаштырылды, һәм 1928-нче елда хезмәткә керде. Абыстай кризисына Британия җаваплары, Австралия Икенче бөтендөнья сугышы башланганчы җирле һәм Көньяк-Көнбатыш Тын океан суларында эшләде. Крейсер Австралия янында 1940-нчы ел уртасына кадәр калды, ул Атлантиканың көнчыгышында, шул исәптән немец корабларын ауларда һәм Менас операциясендә катнашу өчен, эшкә урнашкач. 1941 ел дәвамында Австралия өйдә һәм Indianинд океаны суларында эшләде, ләкин 1942 елның башында ANZAC отряды флагманы итеп билгеләнде. Бу көч кысаларында (соңрак 44 нче эшче төркем, аннары 74 нче төркем), Австралия ярдәм күрсәтте. АКШ-ның Көньяк-Көнчыгыш Азия буйлап 1945 ел башына кадәр диңгез һәм амфибия операцияләре, шул исәптән Корал диңгезе һәм Саво утравындагы сугышларда катнашу, Гвадалканал һәм Лейте култыгында амфибия төшүе, һәм Яңа Гвинея кампаниясе вакытында күп чаралар. Ул Лингай култыгына һөҗүм вакытында камиказе һөҗүмнәреннән соң китәргә мәҗбүр булды. Британия Тыныч океан флот суднолары өчен Австралиядә суднолар төзү эшенең өстенлеге Австралия крейсерының ремонт өчен Англиягә китүен күрде, ул сугыш ахырында иде. 1940-нчы еллар ахырында Австралия Япониядә Британия Бердәмлегенең Оккупация Көчләре белән хезмәт итте, һәм 1950-нче елда тренировка корабы итеп кире кайтарылганчы, башка илләргә берничә порт визитында катнашты.
HMAS_Aware_ (P_91) / HMAS хәбәрдар (P 91):
HMAS Aware (P 91) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Balikpapan / HMAS Баликпапан:
HMAS Баликпапан (L 126) - Балыкпапан классының авыр төшү корабы (LCH). 1969-нчы елда заказ бирелгән, Баликпапан 1971-нче ел ахырында Австралия Армиясенең Су Транспорты отряды белән хезмәткә керде. Шуннан соң барлык диңгез армиясе судноларын Австралия Король Флоты (RAN) контроле астына кую карары Баликпапанның 1974-нче елда күчерелүен һәм кулланылышка кертелүен күрде; RAN хезмәтенә керү өчен сигез суднолар классының соңгысы. Баликпапан 1985-нче елда резервка урнаштырылды, ләкин өч елдан соң яңадан эшләтеп җибәрелде. 1999 азагында һәм 2000 елның башында суднолар INTERFET тынычлык саклау төркеменең бер өлеше булды, һәм 2001 һәм 2006 елларда Көнчыгыш Тиморга өстәмә урнаштырдылар. 2012 елның 12 декабрендә Баликпапан RAN хезмәтеннән отставкага китте.
HMAS_Ballarat / HMAS Балларат:
HMT Балларат, P&O өчен 1911-нче елда үзенең Зәңгәр Анкор Линия филиалын киңәйтү өчен төзелгән. Беренче бөтендөнья сугышында гаскәр буларак кирәк. 1917 елның 25 апрелендә немец су асты көймәсе аны инглиз каналында торпедоды. Аның барлык пассажирлары һәм экипажы коткарылды, аны тартып алдылар, ләкин ул икенче көнне батты. Австралия Король Флотының ике корабы Викториянең Балларат шәһәре өчен HMAS Ballarat дип аталган. HMAS Ballarat (J184), 1940 - 1947 елларда хезмәт итүче Батурст класслы корвет HMAS Ballarat (FFH 155), 2004-нче елда файдалануга тапшырылган һәм 2019-нчы елда актив булган Анзак-класс фрегаты.
HMAS_Ballarat_ (FFH_155) / HMAS Балларат (FFH 155):
HMAS Ballarat (FFH 155) - Австралия Король Флотының (RAN) Анзак класслы фрегаты. Фрегат 2000-нче елда салынган һәм 2004-нче ел уртасында RAN-га тапшырылган. Хезмәткә кергәннән бирле, Балларат II Операция кысаларында чик саклауда катнаша, Катализ операциясе өчен Перс култыгына җибәрелә, һәм Төньяк Тридент 2009 операциясендә катнашкан ике корабның берсе иде. Балларат корабльгә каршы ракета оборонасы (ASMD) яңартылды, 2015 елда тәмамланды.
HMAS_Ballarat_ (J184) / HMAS Балларат (J184):
HMAS Ballarat (J184), Балларат, Виктория шәһәре дип аталган, Икенче бөтендөнья сугышы вакытында төзелгән 60 Батурст класслы корветларның берсе һәм Адмиралтия өчен төзелгән, ләкин Австралия Король Флоты (RAN) хезмәткәрләре белән эшләнгән һәм тапшырылган. ).
HMAS_Bandolier_ (P_95) / HMAS Bandolier (P 95):
HMAS Bandolier (P 95) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.
HMAS_Банклар / HMAS Банклар:
HMAS Banks (GPV 901 / Y266 / G244 / 244) Австралия Король Флотының (RAN) Explorer класслы гомуми корабы иде, 1960-нчы елдан 1995-нче елга кадәр төрле куәтләрдә хезмәт итә. Ул Джозеф Банк хөрмәтенә аталган, 1770 елда Австралиянең көнчыгыш ярын ачу вакытында HM Bark Endeavor ботаникы.
HMAS_Baralaba / HMAS Баралаба:
HMAS Баралаба Австралия Король Флоты (RAN) белән идарә итүче ярдәмче кибет ташучы иде. 1921-нче елда Стеттинер Одерверке, Стеттин, Германия (хәзерге Польша) Нетнбург булып Стеттинер Нью Дампфер Г., Стеттин өчен төзелгән. Ул 1924 елның августында Осло A / S Солскинга сатылды һәм Сольскин исемен үзгәртте, 1925 елның гыйнварында Австралия Берләшкән Пар Навигация Компаниясенә сатылып, Баралаба исемен алыштырды. Ул 1942 елның маенда АКШ Кече Кораблар Командасы тарафыннан реквизицияләнде, ләкин ул 27 майда RANга күчерелде һәм 31 майда Баралаба HMAS итеп тапшырылды. Ул 1943 елның февралендә хуҗаларына кире кайтарылды. Соңрак Баралаба 1949-нчы елда Сан-Эрнесто пароход компаниясенә, Гонконгка, 1952-нче елда Wallem & Company компаниясенә сатылды һәм Бренда исемен йөртте, 1956-нчы елда Камбоджа компаниясенә һәм Байон исемен үзгәртте.
HMAS_Barbette_ (P_97) / HMAS Барбетте (П 97):
HMAS Barbette (P 97) Австралия Король Флотының (RAN) һөҗүм класслы патруль көймәсе иде.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...