Thursday, December 1, 2022

Hold more stubbornly at least


Holden_Coupe_60 / Holden Coupe 60:
Holden Coupe 60 концепциясе - Холден Австралиядә эшләнгән спорт купе. Купе 60 - Холденның хәзерге Zeta арткы тәгәрмәч архитектурасы чикләрен өйрәнә торган, багана булмаган концепция машинасы, V8 Суперкар белән рухландырылган стилизацияне инновацион технологияләр белән берләштереп, юлда йөри торган спорт машинасы. Купе 60 Holden VE Commodore кыска тәгәрмәчле версиясенә нигезләнгән. Концепция машинасы HSV W427 белән берлектә 2008-нче елда Мельбурн халыкара автосалонында ачылды. Купе 60 Холден 48-215 елны Порт Мельбурндагы (Виктория) Балыкчы Бенд заводында төзегәннән алып алты дистә елны бәйрәм итә, һәм Холденның дизайн, инженерлык һәм барлыкка килүче двигатель технологияләре өлкәсендәге юнәлешләрен күзаллый. Manufactитештерү өчен 2,5 миллион доллар кирәк иде.
Холден_Дей_Вилсон / Холден Дей Уилсон:
Холден Дей Уилсон LLP Торонто, Онтарио, Канада юридик фирмасы иде. 1996 елда ябылгач, бу Канада тарихындагы иң зур юридик фирма.
Holden_Dealer_Racing_Team / Холден дилерлары ярыш командасы:
Холден дилерлары узыш командасы Австралиянең автомобиль узышлары командасы иде, General Motors-Holden компаниясе үз дилер челтәре аша яшерен рәвештә хупланды, шуңа күрә GM компаниясенең мотор спорты белән шөгыльләнүен тыю өчен. HDRT 1968 Харди-Феродо 500 чыдамлык ярышында, Батурст Панорама тавында, шулай ук ​​1968-нче елда Лондон-Сидней марафонында GMH-ның соңгы машинасы, Холден Х.К Монаро белән көрәште. Кыска гомерле булса да, бу команда киләсе елда төзелгән даими Холден Дилерлар Командасы прекурсоры буларак мөһим иде, алар киләсе ике дистә елда Австралиядә гастрольләрдә төп роль уйнадылар.
Holden_Dealer_Team / Холден дилер командасы:
Холден дилерлар командасы (HDT) Холденның ярым рәсми чабыш командасы булып 1969-нчы елдан 1986-нчы елга кадәр булган, беренче чиратта Австралия туристик автомобиль ярышларында катнаша, шулай ук ​​1970-нче елларда митинг, ралли-кросс һәм Спорт Седан узышлары. 1980-нче елдан Холден дилерлар командасы, ул вакытта Питер Брок милкендә, HDT махсус машиналар аша сайланган дилерлар өчен үзгәртелгән юл хәрәкәте һәм башка Холден машиналарын җитештерүгә диверсификацияләнде. Холден 1987-нче елның февралендә Брок бизнесы белән бәйләнешен туктатканнан соң, команда 1988-нче елда M3s узыш командасы BMW фабрикасы булды. Алга таба 1988-нче елда Брок үзенең HDT махсус машиналары юл машинасы бизнесын сатты, ул шулай да төрле хуҗалык астында дәвам итте. Холден машиналарын бүгенге көнгә кадәр үзгәртү.
Holden_ECOmmodore / Holden ECOmmodore:
Холден ECOmmodore - Holden VT Commodore-ның гибрид концепция варианты, Холден CSIRO белән берлектә эшләнгән. Ул 2,0 литрлы дүрт цилиндрлы бензин двигателе белән эшләнгән, корыч кислотасы батарейкаларында эшләүче электр моторы белән кушылган. ECommodore корпусы VT Commodore седан модельләрен җитештерүгә охшаган, ләкин ул VT Commodore станциясе вагон модельләренең озын тәгәрмәч базасын кулланып, тиз профиль кулланган. Ул беренче тапкыр 2000 елның маенда Мельбурн халыкара автосалонында ачылды, һәм 2001 елда Детройттагы Төньяк Америка халыкара автосалонында һәм Ганновер сәүдә ярминкәсендә чыгыш ясады. Алга таба ул Сиднейда узган 2000 елгы җәйге Олимпия уты эстафетасы вакытында VIP машинасы буларак кулланылды. ECommodore беркайчан да рәсми рәвештә производствога ирешергә планлаштырылмады, бары тик концепция булып калды. Хәзерге вакытта ECOmmodore маркетинг концепциясеннән кала, компания энергияне саклау көчен альтернатив ягулыкка юнәлтә. Игътибар үзәгендә булганнан соң, ECOmmodore, күпчелек концепция машиналарыннан аермалы буларак, кырылмады. Хәзерге вакытта ул Көньяк Австралиянең Бердвуд шәһәрендәге Милли мотор музее коллекциясенең бер өлеше. Холден сату һәм экспорт потенциалын арттыру максатыннан, 2010-нчы елга кадәр Holden VE Commodore-ның гибрид версиясен чыгарырга ниятләгәнлеге турында хәбәрләр бар. Бу планнар Commodore моделендә башкарылмады, планнар 2020-нче елда Холден ябылу белән үлә.
Holden_EH / Holden EH:
Holden EH - 1963 - 1965 елларда Австралиядә General Motors-Holden җитештергән автомобиль. EH 1963 елның августында Holden EJ сериясен алыштырып чыгарылды, һәм яңа "Кызыл" двигательне җиде төп булган беренче Холден булды. "Соры" двигательдә кулланылган дүрт төп кранч вал урынына кранч вал. Башта зуррак сыйдырышлы 149 куб дюйм (2440 цк) двигатель өч тизлек белән кулланыла торган тизлек тартмасына яисә багана сменасы белән "Гидраматик" дүрт этаплы автоматик тапшыруга бәйләнгән. EH кулланылган Контроль Куплау Гидраматикасы дүрт этап иде, гәрчә өч тизлекле берәмлек булып эффектив эшләсә дә, тулы троттлдан кала. 179 куб дюйм (2930 цк) двигатель башта "Гидраматик" тапшыру белән генә сатылды. 179 куб дюймлы двигатель һәм кул белән тәэмин итү тартмасы булган беренче EH "EH-S4" дип аталган, һәм яңартылган кул белән тәэмин итү тартмасы белән җиһазландырылган, 149 тизлек сандыгы белән чагыштырганда көчлерәк җайланмалар һәм яңартылган клач. Өч тизлектәге кул белән эшләнгән багана сменасы тизлек тартмаларында синхромеш юк, беренче һәм өченче (өске) җиһазларда гына. Барлыгы 256,959 EH Holdens 1963-1965 елларда җитештерелгән һәм сатылган, EH Holden HD сериясе белән алышынган вакытта.
Holden_EJ / Holden EJ:
Холден EJ - General Motors-Holden's Австралиядә 1962 - 1963 елларда җитештерелгән мотор. 1962 елның июлендә кертелгән EJ Holden EK сериясен алыштырды.
Холден_ЭК / Холден Э.К:
Холден EK сериясе - Холден Австралиядә 1961 - 1962 елларда җитештерелгән моторлы машина. 1961 елның 2 маенда кертелгән EK сериясе Холден ФБның фасилифтланган версиясе иде, ул аны алыштырды.
Holden_Efijy / Holden Efijy:
Холден Эфиҗи - Холден ясаган һәм Австралиядә төзелгән 1953 Холден FJ тарафыннан рухландырылган Австралия концепциясе. Ул 2005 елда Австралия халыкара автосалонында беренче тапкыр чыгыш ясады.
Холден_ Элизабет_Плант / Холден Элизабет Заводы:
Холден Элизабет Заводы Көньяк Австралиянең Элизабет посshipлогында машина җитештерү корылмасы булган, ул 1963 елдан 2017 елга кадәр эшли. Ул Вудвилл Заводына Көньяк Австралиянең төп җыю корылмасы булып килде. Завод Мельбурндагы Порт Заводындагы двигательләр белән органнарны бастырды һәм җыйды. Виктория.
Холден_ФБ / Холден ФБ:
Холден ФБ - Холден Австралиядә 1960 - 1961 елларда җитештерелгән автомобиль. 1960 елның 14 гыйнварында кертелгән FB сериясе Холден ФК диапазонын алыштырды.
Холден_ФК / Холден ФК:
Холден ФК сериясе - Холден Австралиядә 1958-1960 елларда җитештерелгән автомобиль. 1958 елның 6 маенда кертелгән ФК - Холден FE сериясенең фасилифтланган һәм камилләштерелгән версиясе, ул аны алыштырды. Бу Австралия дизайны гына булса да, стилизациясе Төньяк Америка 1955 Шевроле масштабын хәтерләтә.
Holden_FE / Holden FE:
Holden FE - Холден Австралиядә 1956-нчы елдан 1958-нче елга кадәр җитештерелгән автомобиль. Бу шулай ук ​​Яңа Холдиядә җыелган беренче Холден, анда General Motors Яңа Зеландия беренче мисалны 1957-нче елның 31-нче гыйнварында ясаган.
Holden_FJ / Holden FJ:
Холден FJ сериясе - Австралиядә 1953 елдан 1956 елга кадәр җитештерелгән автомобильләр спектры. FJ Холден җитештергән "барлык Австралия машинасы" ның икенче моделе иде һәм гадәттә 48-215 сериясенә нигезләнгән иде. "FX" дип атала.
Holden_Fishermans_Bend_Plant / Holden Fishermans Bend заводы:
Холден Балыкчылар Бенд Заводы [1] 1936-нчы елда Викториянең Балыкчылар Бендында ачылган индустриаль парк иде. Яңа урын элеккеге шәһәр юл объектындагы күп проблемалар аркасында ачылды. Парк шулай ук ​​General Motors филиаллары Chevrolet һәм Vauxhallның Виктория аягын башларга ниятләнгән иде. 1948 елда завод Холден маркалы беренче автомобиль - Холден 48-215 җитештерүне җиңеләйтте. 1956-нчы елда, таләпне канәгатьләндерә алмаганлыктан, заводның җыю бүлеге ябылды, аның урынына яңа Данденонг заводы килде. Fishermans Bend заводы шулай ук ​​2016-нчы елга кадәр Австралия LFX V6 туктатылганга кадәр барлык эчке һәм иң экспортланган машиналар өчен двигательләр һәм двигатель компонентлары җитештерде. 2020 елдан алып, бу өлкә Холден җитештерү яки идарә итү өчен кулланылмый. 2021-нче елда Мельбурн университетының 2024-нче елда ачылырга планлаштырган инженер училищесы штабы итеп бу территорияне яңадан торгызырга планлаштырганы игълан ителде.
Holden_Foundation_Seeds / Holden Foundation орлыклары:
Холден Фонды Орлыклары - авыл хуҗалыгы өчен патентланган нигез орлык кукурузын тикшерүдә, эшкәртүдә һәм җитештерүдә махсуслашкан Америка компаниясе. Фундаменталь кукуруз - гибридлар ясалган төп орлык. 1937-нче елда, Айова штатындагы Уильямсбургта, Роланд Холден тарафыннан оештырылган, Холден 1997-нче елда Монсанто компаниясе тарафыннан сатып алынганчы, Америкада төп орлык җитештерүче иң эре җитештерүче булган. челтәр, технология уйлап табучылар белән хезмәттәшлек. Холденның ата-анасы гибрид орлык җитештерү өчен кулланыла, алар АКШ-та кукуруз гектарының якынча 35-40% ына утыртылган. Компаниянең нәсел үрчетү программасы АКШта һәм бөтен дөньяда орлык кукуруз компанияләренең күпчелеге куллану өчен лицензияләнгән ата-аналар линияләрен үстерүне дәвам итә.
Холден_Фурбер / Холден Фурбер:
Холден Фурбер (13 март 1903 - 19 гыйнвар 1993) Пенсильвания Университетында Көньяк Азияне өйрәнү профессоры, 1952 - 1973 елларда. Азия тикшеренүләре ассоциациясенең егерме беренче президенты һәм тарихта махсуслашкан галим иде. Британия Радж вакытында Indiaиндстан. 1903-нче елда Массачусетс штатының Бостон шәһәрендә туган Фурбер тулысынча диярлек Бостон өлкәсендә белем алган, һәм ул 1924-нче елда Гарвард университетын тәмамлаганчы Бруклин урта мәктәбендә укыган. 1929-нчы елда Гарвардтан докторантура алган һәм шул ук вакытта Оксфорд университетында укыган. ул 1925-нче елда бакалавр дәрәҗәсен һәм 1930-нчы елда магистр дәрәҗәсен тәмамлады. 1931-нче елда, Гарвардта лектор булып тугыз еллык карьерасында ул үзенең беренче китабы - Генри Дундас, Беренче Вискаунт Мелвилл, аннары ике ел эчендә аны бастырып чыгарды. 1793–1798, Генераль губернатор сэр Джон Шорның Генри Дундас белән хат алышулары. Фурберның яшь галим буларак потенциалы 1937–1938 елларда Гуггенхайм стипендиясен бүләкләү белән ачыкланган. Ул 1940-нчы елда Техас Университетында ассистент вазифасына билгеләнде, ләкин тиздән Стратегик Хезмәтләр Офисына (соңрак CIA булып китте) АКШ Икенче бөтендөнья сугышына кергәннән соң социаль фән аналитикы булып эшләде. . 1943 - 1945 елларда Фурбер АКШ Дәүләт департаментына Британия Бердәмлеге белгече булып хезмәт итте, Техас Университетына кире кайтканчы, һәм ул 1948 елга кадәр калды. Нәкъ шул вакытта Фурбер үзенең иң иҗади китабы дип саналганны бастырып чыгарды, Джон компаниясе. Азиядә ил сәүдәсен, Европа сәүдәсен Азиянең бер ноктасыннан икенчесенә өйрәнү өчен, Фурбер Голландия, Француз һәм Дания, шулай ук ​​Британия архивы аша карады. Ул хосусый Британия сәүдә мәнфәгатьләре Indianинд сәүдәгәрләре белән берләшеп, сәүдә челтәрендә динамик роль уйный дигән нәтиҗә ясады, ахыр чиктә Indiaиндстанда Британия Раджын булдыруга китерде. Америка тарихи ассоциациясе китапны 1949-нчы елда Watumull премиясе белән таный. Шул арада Фурбер 1948-нче елда Мәдрәсә университетында лекция укыды, Пенсильвания университетына күченгәнче, һәм ул 1973-нче елга кадәр тарих профессоры булып эшләде. Пенсильваниядә иде. В. Норман Браун белән тыгыз хезмәттәшлек итүен һәм Indianинд суб-континентын өйрәнү программасы төзүгә зур өлеш кертүен. Ул 1962-нче елда Бомбей университетында Герас лекцияләрен сөйләү өчен Indiaиндстанга китте, алар XVIII гасыр урталарында Бомбей президенты исеме астында басылып чыкты. 1965-нче елда Эдмунд Буркның корреспонденциясе дип аталган сериянең бишенче томын бергәләп редакцияләделәр. Бу том 1782 елның июленнән 1789 елның июненә кадәр булган чорны документальләштерде, бу вакыт эчендә Буркның Indianиндстан эшләренә конструктив кызыксынуы Гастингсны импичмент судында җиңү өчен "үзгәрмәс тәвәккәллек" китерде. Фурбер бу хатларны "бүген Indiaиндстанда булган караш" өчен Бурк "Бенгалның җәберләнгән миллионнары чемпионы" дип кабат куллану дип аңлатты. Фурбер Король Тарихи Societyәмгыять әгъзасы һәм 1968-1969 елларда Азияне өйрәнү Ассоциациясе президенты иде. Пенсиягә чыккач, ул үзенең амбицияле соравын бастырды, Көнчыгышта Сәүдә Империяләре 1600–1800, алар ачыкланган темаларны кулланган. Элеккеге чорда Джон компаниясе. Фурберның соңгы китабы беренче хатыны һәм урта гасыр Франция тарихы галиме Элизабет Чапин Фурберга багышланган, ул пенсия вакытында үлгән. Икенче хатыны Люси Ричардсон тол хатынның сыйныфташы иде, аны Гарвардта 50-нче очрашуга озатты. Алар җиде елдан соң өйләнештеләр, һәм алар вакыт-вакыт аның җәйге өендә, Массачусетс штатындагы Мраморхедта, һәм Массачусетс штатындагы Конкордтагы гаилә йортында яшәделәр. Ул йокы вакытында 1993 елның 19 гыйнварында Массачусетс штатының Бедфорд шәһәрендә үлде.
Холден_Гемини / Холден Егетләр:
Холден Егетләре - Холден җитештергән һәм 1975 - 1986 елларда Австралиядә сатылган компакт машина. Ул GM T-автомобиль платформасына нигезләнгән күп модельләрнең берсе булган Япон Изузу Егетенә нигезләнгән.
Холден_Грейнер / Холден Грайнер:
Холден Грайнер (1991 елның 25 мартында туган) - отставкадагы баскетболчы. Гринер гадәттә алга уйный. Ул Lehigh Mountain Hawks ир-атлар баскетбол командасы өчен дүрт сезон уйнады.
Holden_HD / Holden HD:
Holden HD сериясе - 1965 - 1966 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобильләр спектры.
Холден_ХГ / Холден HG:
Холден HG - Холден Австралиядә 1970 - 1971 арасында җитештерелгән автомобиль. Ул Белмонт, Кингсвуд, Премьер, Брум һәм Монаро модель исемнәре астында сатылган.
Холден_ХЖ / Холден Х.
Холден HJ - 1974 - 1976 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобильләр сериясе. HJ сериясе 1974 елның 4 октябрендә чыгарылды һәм 1971 елдан бирле җитештерелгән Холден HQ сериясенең камилләштерелгән һәм үзгәртелгән версиясе иде.
Холден_ХК / Холден ХК:
Холден HK сериясе - 1968 - 1969 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобиль. 1968 елның гыйнварында кертелгән HK диапазоны акрынлап 1966 елдан бирле җитештерелгән Holden HR сериясен алыштырды. HK модельләре алардан зуррак һәм авыррак иде. алдан килүчеләр һәм диапазон ахыр чиктә кадрлар диапазонының сигезенә каршы унөч төрле модельне үз эченә ала. Холден HK Белмонт, Кингсвуд, Премьер, Брум һәм Монаро модель исемнәре астында сатылды.
Холден_ХК / Холден HQ:
Holden HQ сериясе - 1971 - 1974 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобильләр спектры. HQ 1971 елның 15 июлендә Holden HG сериясен алыштырып чыгарылды. Бу Холден линиясенең 1948-нче елда чыгарылганнан бирле беренче яңадан эшләнүе, һәм бөтенләй яңа орган, шасси һәм асма. Соңрак HQ варис модельләр сериясенә әверелде, ниһаять, WB сериясе 1984-нче елда туктатылганда җитештерүне туктатты.
Holden_HR / Holden HR:
Holden HR - 1966 - 1968 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобиль.
Холден_ХТ / Холден ХТ:
Holden HT сериясе - 1969-70 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобильләр спектры.
Холден_ХХ / Холден HX:
Holden HX - 1976 - 1977 елларда Австралиядә Холден җитештергән автомобильләр спектры.
Холден_ХЗ / Холден HZ:
Холден HZ - тулы размерлы автомобиль, ул Австралиядә 1977 елның октябреннән 1980 елның апреленә кадәр Холден тарафыннан төрле җиһаз дәрәҗәсендә һәм берничә төрле тән стилендә җитештерелгән. Ул шулай ук ​​Яңа Зеландиядә җыелган.
Холден_Хайтс, _Флорида / Холден Хайтс, Флорида:
Холден Хайтс - халык санын алу урыны һәм Орандж округында, Флорида, АКШ. 2010 елгы җанисәп буенча халык саны 3,679 кеше иде. CDP хезмәт күрсәтүче индекс 32839. Бу Орландо - Киссимми Митрополит Статистика өлкәсенең бер өлеше.
Holden_High_School / Холден урта мәктәбе:
Холден урта мәктәбе мөрәҗәгать итә ала: Ориндадагы Холден урта мәктәбе (Калифорния), Холдендагы Калифорния Холден урта мәктәбе (Луизиана), Холдендагы Луизиана Холден урта мәктәбе (Миссури), Холден, Миссури
Holden_High_School_ (Калифорния) / Холден урта мәктәбе (Калифорния):
Холден урта мәктәбе - шәхси, коммерциячел булмаган мәктәп, Оринда, Контра Коста округында, Калифорния, АКШ. 1969-нчы елда оешкан, ул Көнбатыш Мәктәпләр һәм Колледжлар Ассоциациясе тарафыннан аккредитацияләнгән, һәм аның дипломнары Калифорния штаты тарафыннан танылган. Студентлар Сан-Франциско култыгы өлкәсенең төрле почмакларыннан, һәм бу өлкә төрлелеген күрсәтәләр.
Холден_Хилл, _ Көньяк_ Австралия / Холден Хилл, Көньяк Австралия:
Холден Хилл - Көньяк Австралия башкаласы Аделаида эчке төньяк-көнчыгыш бистәсендә. Бу Аделаидадан 10 км ераклыкта.
Холден_Хаус / Холден йорты:
Холден Хаус, Флоридадагы Буннелл, Э. Муди б. Томас Эдуард Холден (1892–1974). Бу осталар Бунгало архитектур стиленең искиткеч мисалы. Өйне Флаглер округы 1979 елның 6 августында Холден гаилә әгъзасыннан 40,000 долларга сатып алган. Хәзер ул Флаглер округыннан һәм Сент-Джонс культурасыннан (б. Э. К. 500) бүгенге көнгә кадәр булган гомуми Флорида өлкәсенең экспонатларын үз эченә алган музей. Бу шулай ук ​​Флаглер округ тарихи җәмгыяте өчен штаб. Өйнең өске каттагы ванна бүлмәсе Буннелл өлкәсендәге беренче ябык ванна бүлмәләренең берсе иде, һәм идәндә уникаль кечкенә алты почмаклы плиткалар бар, алар төп хуҗаның даруханә бинасында (Холден аптекасы) кулланылган идән дизайнына охшаган, ул хәзер юк һәм урнашкан. Муди бульвары һәм АКШ 1 киселешенең көньяк-көнбатыш почмагында Буннеллда. Холден йорты тарихи урыннарның милли реестрында 2018 елның 16 октябрендә күрсәтелде (Белешмә номеры: SG100003020).
Холден_ Ураган / Холден Давыл:
Холден Ураганы - ике урынлы концепцияле машина, Холден 1969-нчы елда төзелгән. Ураган үз заманының иң алдынгы машиналарының берсе иде, Холден аны тикшерү машинасы итеп тасвирлады, аларга "дизайн тенденцияләрен, этәргеч системаларын һәм башкаларны өйрәнергә мөмкинлек бирде". озын диапазон үсеше ".
Холден_Карау / Холден Карау:
Холден Карау (1986 елның 4 октябрендә туган) - Америка-Канада компьютер галиме һәм Сан-Францискода урнашкан автор. Ул Apache Spark өстендә эшләве, ачык чыганаклы программа хәрәкәтен яклавы, очкын-сынау базасы кебек төрле проектларны булдыру һәм алып бару белән танылган. Ул шулай ук ​​Apache программа фонды әгъзасы.
Холден_Карнофский / Холден Карнофский:
Холден Карнофский - Америка коммерциячел булмаган башкаручысы. Ул "Ачык хәйриячелек" фәнни-тикшеренү һәм грант бирү оешмасының нигез салучысы һәм бергә башкаручы директоры. Карнофский 2007-нче елда Эли Хассенфельд белән GiveWell хәйрия бәяләүчесе белән хезмәттәшлек итә һәм аның директорлар советы урынбасары булып тора.
Холден_Кингсвуд / Холден Кингсвуд:
Холден Кингсвуд - тулы күләмле машина, Австралиядә GM Холден тарафыннан җитештерелгән, 1968-нче елда HK сериясе башыннан алып 1984-нче елда WB сериясе тәмамланганчы. 1968 елга кадәр, тулы күләмле Холден гаиләсе машиналар Holden Standard, Holden Special һәм Holden Premier модельләреннән тора. Башта, HK модельләр диапазонында төп Холден Белмонт (Стандартны алыштыру), Кингсвуд (Махсусны алыштыру), һәм люкска юнәлтелгән Холден Премьер бар, болар барысы да седан һәм станция вагон органнары сайлауда җитештерелгән. Коммерция вариантлары өч төрдә тәкъдим ителде: купе коммуналь хезмәтләр, панель вагоны, һәм соңрак 1971 елдан авыр йөкле Холден Бер Тоннер кабинасы шасси. Коммуналь (ute) версиясе башта Белмонтта да, Кингсвуд конфигурациясендә дә сатылган. Ләкин, 1974-нче ел ахырында Белмонт исеме рекламадан бетерелгәннән соң, төп модель реклама "Холден" билгесе белән генә сатылды (Белмонт исеме HX сериясе ахырына кадәр седан һәм вагон вариантларында дәвам итте) . Ике ишекле Холден Монаро купе һәм озын озынлыктагы люкс Холден Брум шулай ук ​​1968 елның уртасында кертелде. HK, HT, HG һәм HQ өчен Холден Монаро Кингсвуд өчен таныклык люкс дәрәҗәсен кодлаштыруны алып барды, ләкин беркайчан да Кингсвуд бейджын җитештерү өчен кия алмады. машина. HQ-HJ Монаро LS һәм HQ Монаро LS V8 үзләренең Премьер-Министрлары белән люкс дәрәҗәдәге кодлаштыруны бүлештеләр, ләкин беркайчан да Премьер билгеләрен киеп йөрмәделәр. HK-HJ Монаро GTS купе, HJ Монаро GTS седаны, HT-HQ Монаро GTS V8 купе һәм Монаро GTS327 / 350 купе (HK-HQ) уникаль люкс дәрәҗәсендә кодлаштыру алып бардылар. HQ Монаро GTS седаны һәм HQ Монаро GTS350 седаны Кингсвудның люкс дәрәҗәсендәге кодлаштыруны бүлештеләр, соңрак мисаллар белән GTS купе Q кодын VIN тәлинкәсендә күрсәтәләр, ләкин HQ V8 Кингсвудның 80469 модель кодын тән тәлинкәсендә саклыйлар. Броэм 1971-нче елда дәүләт эшлеклесе бренды белән алыштырылды, ул вакытта яңа HQ сериясенең вагон шассиына нигезләнеп. HK - WB серияле Холден машиналарының тулы исемлеге өчен карагыз: серия буенча Холден машиналары исемлеге. 1976-нчы ел уртасында HX Holden сериясе башында яңа Кингсвуд моделе кертелде, Кингсвуд панель вагоны. Австралиядән тыш, Холден диапазоны (төрле тән стилендәге Кингсвудсны да кертеп) һәм аннан ясалган әйберләр Яңа Зеландиядә, Азия өлешләрендә һәм Көньяк Тын океанның Холденс дип аталган өлешләрендә сатылды. 1960-нчы еллар ахырында Көньяк Африкадагы Шевроле Импала һәм Чевелле импортны туктатканнан соң, Холден Кингсвуд / Премьер һәм Холден Броам модельләре тиешенчә Chevrolet Kommando һәм Chevrolet Constantia кебек бейдж белән эшләнде. Көньяк Африка Республикасында Холденга нигезләнгән стиль ягы Chevrolet El Camino дип аталган. 1974 - 1978 еллар арасында бер тонналы каб-шасси ярдәме Chevrolet El Toro буларак сатылды. Кингсвуд пассажир машинасы һәм Кингсвуд панель вагоны 1980-нче елда HZ сериясенең җимерелүе белән җитештерүне туктаттылар, пассажирлар диапазоны ике ел элек чыгарылган кечерәк Commodore белән алышынды. Ләкин, Кингсвуд исеме 1980 һәм 1984 арасында җитештерелгән, WB дәүләт эшлеклесе һәм WB Holden коммуналь хезмәтләре, панель ван һәм каб-шасси белән бергә сатылган WB серияләренең бер өлешен үз эченә алган. Беренче буын Холден Кингсвуд седаны Яңа Зеландия телевизион сериалында күрсәтелә, The Brokenwood Mysteries сериясе йолдызы Нил Ри идарә иткән машина, Детектив сержант Майк Шепер ролендә. Күрәсең, машина DS Shepherd ала алган иң гламур транспортны күрсәтергә тиеш. Көтүче машинасында пассажирлар аның яраткан ил җырларына буйсыналар (билгеле дә, аңлаешсыз да), алар һәрвакыт машина кассетасында уйныйлар. Шул ук ил җырлары массивы сериянең саундтрекын тәшкил итә.
Холден_Лейк / Холден күле:
Холден күле - Онтарио, Канада, Тимискаминг районындагы кечкенә күл.
Holden_Lutheran_Church_Parsonage / Холден Лютеран чиркәве парсонажы:
Холден Лютеран чиркәве парсонажы - Миннесота штатының Гудху округындагы Ванаминго поселогындагы Кеньондагы тарихи чиркәү парсоны. Бина Гудху округ автомагистраленең төньягында урнашкан. Бина Милли Реестрга 1980-нче елда өстәлгән. Өй 1861-нче елда Холден Лютеран чиркәве өчен корылган. Бер-бер артлы киңәйтү һәм үзгәртүләр белән, ул 1899 елга кадәр җыелышның беренче резидент пасторы булып эшләгән Реверенд Бернт Jлий Мус резиденциясе иде. Ул 1874 елга кадәр академия директоры булып эшләде. Тимер юлдан ераклык аны Миннесота штатының Нортфилд шәһәрендә Санкт-Олаф көллиятенә нигез салырга этәрде. Рухани Мус шулай ук ​​Миннесота округының Америкадагы Норвегия Евангелик Лютеран чиркәве синопы епископы булган, ул 1900 елда үлеменә кадәр хезмәт иткән.
Холден_Мадагам / Холден Мадагам:
Холден Мадагам (1990 елда туган) - Америка трансгендер теноры.
Холден_Матьюс / Холден Мэтьюс:
Холден Мэтьюс мөрәҗәгать итә ала: Беркли Даффилд уйнаган сериалдан тыш персонаж. 2019-нчы елда Луизиана штатындагы Сент-Ландри мәхәлләсендә өч Африка-Америка чиркәвен яндыруда шикләнелгән.
Holden_Medical_Institute / Холден медицина институты:
Холден медицина институты Лоуэлл һәм Ворчестер, Массачусетс һәм Нашуа, Нью-Гэмпшир кампуслары булган аккредитацияләнгән картлар мәктәбе иде. Нашуа кампусы Нью-Гэмпшир штаты тарафыннан 2008 елның апрелендә ябылды, мәктәпнең финанс мөмкинлеге һәм түләүләрне түли алмаулары аркасында. Мәктәп лицензияле практик шәфкать туташлары һәм сертификатлы шәфкать туташлары әзерләде. Ул шулай ук ​​кардиопулмонар реанимация һәм беренче ярдәм күрсәтү курсларын тәкъдим итте. Кайбер студентлар Холден ябылганда үз программаларын бүтән урында тәмамлый алдылар, кредит күчерү мөмкинлеге турында борчылулар булса да. Массачусетс кампуслары 2014-нче елда дәүләт хөкүмәте законсыз шәфкать туташлары исемлегенә кертелде. Исемлектә программаларны тәмамлаучылар бар иде. АКШта лицензия алырга хокуксыз.
Холден_Монаро / Холден Монаро:
Холден Монаро (Mon-AH-ro) - 1968 - 1975 елларда Австралиядә General Motors Holden җитештергән һәм соңрак 2001-2005 елларда яңадан эшләнгән арткы тәгәрмәчле купе. Ул шулай ук ​​1973 - 1977 елларда 4 ишекле седан булып җитештерелгән. Монаро купесының өч буыны җитештерелгән, беренчесе 1968 - 1971 елларда HK, HT, HG сериясен, икенчесе - 1971 - 1975 елларда HQ һәм HJ сериясен, өченчесе - V2 һәм VZ сериясен яктырткан. 2001-2005 елларда. Беренче буын Монаро купе шулай ук ​​1970 һәм 1971 елларда General Motors South Africa тарафыннан Холден Монаро GTS һәм Chevrolet SS вариантларында җитештерелгән, Австралиядән китерелгән CKD комплектларын кулланып. Өченче буын Монаро купе Австралиянең эчке куллануы өчен генә түгел, ә төрле Chevrolet Lumina (Якын Көнчыгыш), Vauxhall Monaro (Бөекбритания) яки Pontiac GTO (АКШ) билгесез машина кебек экспорт өчен җитештерелгән. Өченче буын шулай ук ​​2001-2006 елларда Австралиядә HSV (Холден махсус машиналар) тарафыннан "яңадан җитештерелгән", Монаро исемен кулланмыйча, HSV билгесе югары җитештерүчәнлек туемнарында сатылган.
Холден_Монаро_427С / Холден Монаро 427С:
Холден Монаро 427C Австралиядә төзелгән һәм GT стилендәге узыш машинасы булган, Холден Монаро CV8 юл машинасы нигезендә. Машина Австралия белән идарә итүче Австралия Милләтләр Кубогы чемпионатында һәм Батурсттагы танылган Панорама тавында кыска гомерле Bathurst 24 сәгать йөгерешендә йөгерде.
Холден_Нова / Холден Нова:
Холден Нова - 1989-нчы елның августыннан 1996-нчы августка кадәр Австралиядә Берләшкән Австралия Автомобиль Индустриясе (UAAI) дип аталган Холден-Тойота союзы тарафыннан җитештерелгән компакт машина. Альянс, шуңа күрә машина, төймә машинасы планы нәтиҗәсе. Австралия автомобиль җитештерү тармагын рационализацияләргә тырышты. Нова Холден исем тактасы астында сатылды һәм сатылды, бу Toyota Corolla бейджының инженер версиясе булса да, General Motors-ның керемнәре диярлек, алар аны GM S платформасы дип атасалар да. Ләкин ул кечкенә стилистик үзгәрешләр алды. Нова дүрт ишекле седан һәм биш ишекле хэтчбек рәвешендә сатылды. Барлык елларда Нова Австралиядә Toyota Corolla белән аерылып торды, һәм машинаны 1996-нчы елда Холден Астра алыштырды.
Холден_Нунатакс / Холден Нунатакс:
Холден Нунатакс - дүрт нунатак төркеме, алар Мосби Глазер башы янында 1500 метрга (4900 фут) күтәрелә, Палмер Ландның көньяк-үзәгендә, Антарктида. Алар АКШ Геологик тикшеренүләре тарафыннан АКШ Хәрби-диңгез флоты төшергән һава фотосурәтләреннән, 1966–69. Төркем Британия Антарктида Тикшерү (BAS), 1974–75, һәм Бөек Британия Антарктида урын-исемнәр комитеты тарафыннан сорашуда катнашкан BAS генераль ярдәмчесе Годфри Холден исеме белән аталган, соңрак станция командиры булган. Ротера станциясе, 1977–78.
Holden_One_Tonner / Holden One Tonner:
Холден Бер Тоннер - 1971-нче елдан 1984-нче елга кадәр, һәм тагын 2003-2005 еллар арасында Австралиянең Генераль Моторс (GM) филиалы Холден җитештергән такси шасси коммуналь машинасы. Беренче буын (HQ / HJ / HX / HZ / WB) : Холден (HQ / HJ / HX / HZ / WB) ярдәменең кабинет шасси версиясе. Икенче буын (VY II / VZ): Холден Уте (VY II / VZ) кабинет шасси версиясе.
Holden_Outerwear / Holden тышкы кием:
Holden Outerwear - куртка һәм чалбар кебек тышкы кием сатучы кием җитештерүче һәм бренд. Калифорниянең Венеция пляжында урнашкан Холденга сноубордчы Микей ЛеБланк һәм дизайнер Скотт Зергебель нигез салган.
Холден_Парк / Холден Парк:
Холден Парк - Окворт, Көнбатыш Йоркшир, Англия авылындагы бердәнбер парк. Парк шулай ук ​​Окворт паркы дип тә атала.
Holden_Premier / Holden Premier:
Холден Премьер - Холден Австралия өчен 1962 - 1980 арасында җитештерелгән автомобиль. Премьер: Холден Стандарт / Махсус: 1962 - 1968 арасында. Холден Белмонт / Кингсвуд: 1968 - 1980 арасында. Бу 1968 елдан Премьерлар Белмонт һәм Кингсвудтан дүрт фаралы тормоз белән эшкәртеләләр. Гадәттәге Премьер җиһазлары [1] - стандарт чиләк урындыклары, өстәмә тышкы бизәк, келәм идән түшәмнәре, култыксалар [2], үзәк консол, автоматик тапшыру ,. югарыда телгә алынган дүрт фаралар 1968-нче елдан башлана һәм күбрәк, яисә сериягә карап азрак. HD & HR модельләре белән, 'X2' варианты бар иде, җентекле инструментлар белән, югары двигатель белән беррәттән, бу спецификация Махсусда да бар иде. 1971-нче елда HQ Премьер-Министры белән беррәттән, Холден Монаро Купе 'LS' вариантын тәкъдим итте, Премьер Ранге белән бер үк дәрәҗәдә күрсәтелгән 1975-нче елдан Премьер-Министр Япониягә Мазда итеп экспортланды, анда 13B әйләнү двигателе урнаштырылган. һәм Mazda Roadpacer дип язылган. Pл хәрәкәте җитештерү 1977 елда сату булмау аркасында туктады. Премьер 1980-нче елда юкка чыгарылды, чөнки Холден үзенең зур диапазонын кечерәк Commodore моделе барлыкка килү белән рационализацияләде.
Холден_Радклиф / Холден Радклиф:
Холден Радклиф - Marvel Comics тарафыннан бастырылган Америка комик китапларында очрый торган уйдырма персонаж. Персонаж - Machine Teen дошманы. Персонаж үзенең туры эфирында Marvel Cinematic Universe сериалында Marvel's Agents of SHIELD өченче һәм дүртенче сезонда Джон Ханна уйнаган.
Холден_Роберто / Холден Роберто:
Альваро Холден Роберто (1923 елның 12 гыйнвары - 2007 елның 2 августы) 1962 - 1999 елларда Ангола Милли Азатлык Фронтын (FNLA) оештырган һәм җитәкләгән Ангола сәясәтчесе. Аның истәлекләре тәмамланмаган.
Холден_Родео / Холден Родео:
Холден Родео - Австралиядә (Австралия һәм Яңа Зеландия) Холден тарафыннан сатылган файдалы машина (пикап машинасы). 1980-нче елда кертелгән Rodeo өч буын дәвамында Isuzu тарафыннан төзелгән. Холден Родео эшли башлаганчы, Холден беренче буын Япония базарын Isuzu Faster Австралиягә Chevrolet LUV (1972–1977) һәм Isuzu LUV (1977–1980) исемнәре белән импортлаган. 1980-нче елның декабрендә Австралиянең икенче буын Тизрәк чыгарылышында Холден тагын бер яңа исем кертте - Холден Родео - аңа КБ модель коды бирде һәм шулай итеп беренче буын Холден Родео булды. Япониядә Изузу яңадан эшләнгән Тизрәк 1988-нче елның маенда чыгарылды, Холден тарафыннан 1988 елның августында Rodeo икенче буын TF сериясе буларак кабул ителгән һәм чыгарылган. TF аның гомере дәвамында берничә билгеләргә ия иде. R7 1997-нче елда кертелгән беренче зур фасилифт, бөтенләй яңа капот, алгы квартал панельләр, тормоз. Бу хром бамперлары булган соңгы Rodeo иде. R9 соңрак 1998-нче елда килде, ул хром бамперны пластик бамперлар белән алыштырды. V6 двигателе беренче тапкыр кулланыла башлады, бу бик популяр булды. 2000-нче елда беренче тапкыр шоферларның куркынычсызлык каплары эшли башлады. 2001-нче елда Родеос яңартылган койрык утларын ачык күрсәткечләр белән алды, алдагы кызгылт сары төсләрне алыштырды. Зур композицион фаралар алдагы турыпочмаклы мөһерләнгән нурларны алыштырдылар. Соңгы яңарту 2002-нче елда тормозда "Холден" хәрефен алыштырган түгәрәк Холден логотибы күренде. 4JB1T турбо дизель двигателе 4х4 модельләрдә популяр булуын күрсәтте. 4x4 модельләрендә 4JB1T ягулыкны эффектив тотты, хәтта 4.55: 1 дифференциаль нисбәтләр белән, автомобиль тизлегендә югары двигатель RPM бирә. R9 куллану ахырында 4JB1T Евро 2 чыгару стандартларына җитте. Соңрак R9 гомер озынлыгында 4JH1 4J1BT эмиссия стандартларына туры килмәү сәбәпле, барлык яңа RAда бердәнбер дизель булганчы, күбрәк көч (96КВт) һәм югары җиһазландыру мөмкинлеге булган. Isuzu Faster япон сату 1994-нче елның октябрендә туктаган булса да, ул 2003-нче елның июнендә Тай җитештергән Isuzu D-Max 2002-нче елның маенда Тайландның үз базарында старт алган гомуми экспорт башланганчы җитештерүдә калды. Австралия сатулары башланды. 2003 елның мартында, башка экспорт базарларына караганда иртәрәк, өченче буын RA сериясе Холден Родео. Бу вакытта Холден озак эшләгән TF моделен отставкага җибәрде. Холден 2008-нче елның июлендә Rodeo-ны Холден Колорадо ренбрендына кадәр RA буын сатуларын дәвам итте. Бу Холденның Rodeo исеменә хокукларын югалту нәтиҗәсендә, General Motors Isuzu белән бүленгәннән соң.
Холден_Роял / Холден Роял:
Holden Royale һәм Holden Commodore Royale - Австралия җитештерүче Холден Яңа Зеландия базары өчен җитештерелгән автомобильләр сериясе: Holden Commodore (VH) Royale (1981–1984): Holden Commodore (VH) седанының бизәк дәрәҗәсе. һәм Яңа Зеландиядә генә сатыла. Бу VH Royales VH SL / E спецификациясендә охшаш иде, ләкин биш тизлектәге кулланма яки өч тизлектәге автоматка бәйләнгән 1,9 литрлы Starfire дүрт двигатель белән җиһазландырылды. Holden Commodore (VK) Royale (1984–1987): Яңа Зеландиядә генә төзелгән һәм сатылган Holden Commodore (VK) седанының бизәк дәрәҗәсе. VK Royales VK Calais нигезендә ясалган, 1,9 литрлы двигатель, элеккеге VH Роялына туры килгән, яисә өстәмә 3,3 литрлы Кара туры-алты. Уникаль эретелгән тәгәрмәч тәгәрмәчләре шулай ук ​​урнаштырылган (1,9- өчен 13 дюйм, 3,3 литр өчен 14 дюйм) һәм тагын берничә вак деталь үзгәреше. Холден Коммодор (VL) Роял (1987–1989): Яңа Зеландиядә генә төзелгән һәм сатылган Холден Коммодор (VL) седанының бизәк дәрәҗәсе. VL Royale VL Calais базарында сатылды, ләкин уникаль ярым яшерелгән фаралар һәм арткы диск тормозлары белән уртаклашмады. Әгәр ачкычсыз керү күрсәтелгән булса, ул Напьерда, Яңа Зеландиядә Remac компонентлары белән урнаштырылган. Двигатель акыллы, 2,0 литрлы Nissan RB20 туры алты җиһазландырылган, 3.0 литрлы RB30E алты өстәмә ясалган. Ике двигатель дә дүрт тизлектәге автомат белән кушылган. Holden Commodore (VN) Royale (1992): Яңа Зеландиядә эксклюзив сату өчен Австралиядә төзелгән Holden Commodore (VN) седанының бизәк дәрәҗәсе. VL шикелле, VN Royale иң зур VN Calais белән берлектә сатылды, ләкин бу очракта 2,0 литрлы C20NE дүрт цилиндрлы двигатель белән дүрт тизлектәге автомат белән җиһазландырылды. Холден Роял (VN) (1989–1990с): Холден Калей (VN) седанының сузылган версиясе - 1200 миллиметр (47 дюйм) озынрак. Сиднейдагы махсус максатлы машиналар (SPV) башта конверсиягә керештеләр, соңрак эшне Jakab Industries Tamworth, Яңа Көньяк Уэльска тапшырганчы. Гомумән алганда, 54 мисал төзелде, күпчелек мисаллар Азия-Тын океан базарына авиакомпания, аренда һәм кунакханә куллану өчен экспортланган, хәтта аз санлы седаннар махсус һәм өстәмә Калай җиһазлары белән ясалган. Holden Commodore (VS II) Royale (1998): Австралиядә төзелгән һәм Яңа Зеландиядә генә сатылган Holden Commodore (VS) седанының версиясе. Калейларга охшаш спецификациядә Яңа Зеландиядә дә сатылганда, Роялда Холден Каприсның (VS) алгы өлеше, Холден Берлина (VS) эретелгән тәгәрмәчләре һәм Opel җитештергән 2,5 литрлы X25XE V6 двигателе күрсәтелгән. Бу машиналар 1998-нче елда Эббетт Вайкато дилерлары аша бик аз сатылды, чөнки Сингапур заказы юкка чыгарылды (1997-нче елда Азия финанс кризисы аркасында), Австралиядә Австралия Дизайн кагыйдәләре (ADR) стандартларына туры килмәгәнгә сатыла алмый, ләкин туры килә. Яңа Зеландиядә сату өчен. Машинаның алдагы версияләре Малайзиядә һәм Сингапурда Opel Calais буларак, VR һәм VS серияле машиналарда сатылган, гәрчә VR модельләрендә 2,5 урынына 2,6 литрлы Opel туры-алты күрсәтелгән. Holden Commodore (VT) Royale (1998–2000): Австралиядә төзелгән һәм Яңа Зеландиядә генә сатылган Холден Берлина (VT) седанының версиясе. Holden Commodore (VX) Royale (2000–2002): Австралиядә төзелгән һәм Яңа Зеландиядә генә сатылган Холден Берлина (VX) седан версиясе.
Холден_СС / Холден СС:
SS V8 двигательләре булган [1], уникаль интерьерлар, тән комплектлары, көчлерәк, югары агымлы эскиз системалары булган Холден машиналары өчен вариант пакеты иде, бу гадәттә SS булмаганга караганда агрессив һәм эшлекле үзәк хисне белдерә. модельләре. VE & VF Commodore SS V модельләре дизайн фәлсәфәсендә Cadillac V сериясенә берникадәр тыгыз бәйләнгән, бейдж күрсәткәнчә.
Holden_SST / Холден SST:
Холден SST 2004-нче елда Мельбурн автосалонында ачылган Холден җитештергән беркатлы концепция машинасы иде. SST 18 дюймлы алгы тәгәрмәчләр һәм 19 дюйм арткы тәгәрмәчләр белән җиһазландырылган. Көч башка Холден модельләрендә кулланылган III буын V8 двигателе белән тәэмин ителгән. Машинаның арткы дизайны ул вакытта Holden ute производствосыннан аерылып торды, койрык капкасында формалашкан Холден логотибы һәм тезелгән, игезәк түгәрәк койрык утлары. SST Холденның ул вакыттагы күпкырлы булуын ассызыклау тырышлыгы нәтиҗәсе. 2003-нче ел ахырында бер тонер һәм проект ике ай эчендә тәмамланды.
Холден_ССХ / Холден SSX:
Holden SSX - концепция спорт - хэтчбек прототибы, Holden VY Commodore нигезендә, агрессив кыры. Фронтның калын, тирән фасиясе бар, игезәк проектор фаралары, яктырткычлар һәм эксклюзив фронт. Арткы бөтенләй яңадан эшләнгән һәм тирән, агрессив бампер һәм кара яктырткычлар, плюс хэтчбекка керү, аны (Rover SD1 һәм Холден Торана читтә) дөньяда беренче V8 хэтчбек машиналарының берсе итә. Машинада "криптонит" яшел металл буяу эше бар, кара һәм көмеш эчке. Светофорлар янгач, шалтыратулар тирән кызыл төстә кабыналар. Машина - концепция генә; 2002 елның 18 октябреннән 27 октябренә кадәр Сидней халыкара автосалонында Холден дисплейының бер өлешен тәшкил итте.
Холден_Салисбери_дифференциаль / Холден Солсбери дифференциаль:
Холден Солсбери дифференциалы - Холден үзенең Мельбурн заводында җитештерелгән автомобиль огы, зәгыйфь Холден Банджо дифференциалы белән беррәттән, 1948 елда кертелгән, Холденның дебют моделе, Холден 48-215 урнаштырылган, VL Commodore җитештерү туктаганчы. Солсбери җыелышы теге яки сезнең уртача пассажир машинасына охшаган, Банджо Форд 9 дюймлы укка охшаган җыюны бүлешкән. Дифференциал Көньяк Австралиянең Солсбери шәһәренең Аделаида бистәсе исеме белән аталган.
Холден_Сандман / Холден Сандман:
Холден Сандман 1974-1980 еллар арасында Австралиянең бүлекчәсе Холден тарафыннан җитештерелгән һәм 1970-нче еллар дәвамында "Шаггин" Вагоннары "дип танылды, яшүсмер парлар арасында популярлыгын исәпкә алып, аларның буяу эше һәм аерылып торган полосалары белән билгеләнде, һәм соңрак койрык капкасын каплаган төсле "SANDMAN" хәрефе, Сандман Холденның популяр GTS (купе) һәм SS (Седан) (Соңрак ГТС) вариантына Panel Van һәм Utility вариантына җавап булды, сандугач GTS спорты белән стандартка килде. стиль үлчәү кластеры, спорт руль, чиләк урындыклары, тулы җиһазландырылган интерьер белән, һәм тышкы ралли тәгәрмәчләрдән, GTS стиле сакчылары, "Сандман" логотибы В баганаларына буялган һәм панель вагоннарында якынча бер урында һәм эксклюзив винил полосалары, Сандман 173 куб дюйм "кызыл" сызык белән килде, ләкин күбесе 253, яки 308 куб дюймлы Holden V8 белән сайланган (Шевроле кечкенә блок двигательләре булмаганлыктан). вариант, аларның GTS коллегаларыннан аермалы буларак, 4 тизлек кулланмасы (Стандарт) яки 3 Тизлек "Три-Матик" Автоматикасы ярдәмендә, икесе дә консольгә куелган идән асты контроле белән идарә ителә. Форд Австралия XB Falcon Surferoo һәм Surfsider һәм соңрак диапазон чыгарды. Сандаун популярлыгы Сандманның популярлыгын сынап карарга һәм алырга тели, ләкин уңышка ирешмәде. Valiant-Chrysler Australia шулай ук ​​үзенең CL Valiant Drifter чыгарды, шундый мактау өчен. Сандманны энтузиастлар арасында еш җитештерү заказы (PO) коды, "XX7" дип йөртәләр.
Холден_Шеппард / Холден Шеппард:
Холден Шеппард - Австралия авторы, Көнбатыш Австралиянең Джеральдтон читендә туып үскән. Ул "Күренми торган малайлар" китабын язды, аның өчен Шеппард берничә премиягә лаек булды. Ул роман уңышлы булганнан соң Көнбатыш Австралия буйлап сәяхәт итте.
Холден_Снайдер / Холден Снайдер:
Холден Снайдер - CBS көндезге сабын операсында уйдырма персонаж. Аны Джон Хенсли 1985 - 1988, 1990 - 1995 һәм 1997 - 17 сентябрьдә шоуның соңгы эпизодына кадәр сурәтләде. Хенсли персонажы зур Снайдер кланының өлеше, шоуда үзәк гаиләләрнең берсе, тормышны чагылдырган шоуның ул вакыттагы баш язучысы Дуглас Марланд. Холденның кереше шунда ук аның романтикасы һәм булачак хатыны Лилия Уолш Снайдер белән көрәшү белән бәйле.
Holden_Snyder_and_Lily_Walsh / Холден Снайдер һәм Лилия Уолш:
Холден Снайдер һәм Лилия Уолш Снайдер - уйдырма персонажлар һәм CBS көндезге сабын операсының имза суперкупле. Лилия ролен беренче тапкыр актриса Люси Деакинс 1984-нче елдан алып 1985-нче елда киткәнгә кадәр күрсәтте, 1985-нче елда актриса Марта Бирн кастингка кушылгач, Лилиянең Холден белән актер Джон Хенсли белән парлашуын башлаган. Бирн Лилия ролен 1989-нчы елда калдырды, һәм ул актриса Хезер Раттрей белән кабатланды. 1993-нче елда Раттрейны сериядән җибәрделәр һәм Бирн рольгә кайтты. 2008-нче елда Бирн сериалдан үзенең югары профильле чыгышын ясады һәм роль Ноэль Бек белән кабат кабатланды, ул 2010-нчы елның сентябрендә серия финалына кадәр калган. Хенсли Холден ролен бердәнбер актер. серия белән персонажның озынлыгы.
Holden_Special / Holden Special:
Холден Махсус - уртача зурлыктагы машина, аны Холден Австралия өчен җитештергән. 1953-нче елда яңа Holden FJ диапазонында иң югары дәрәҗәдәге бизәк буларак кертелгән, махсус Холден Стандарты һәм Холден Бизнесның урта диапазоны белән тулыландырылды. Бизнес чыннан да булган, 1953 елның июлендә 1948 елда беренче тапкыр күрелгән 48 сериядә кертелгән. Өч айдан соң FJ кертелде, шуңа күрә бер машина тирәсендә өч модельле сызык төзелде. "Стандарт" тибындагы вариант 48 сериядә дә булган, ләкин "Холден" дип сатылган .Бу купе ярдәме һәм панель ван вариантлары да бар, алар 1951 (48) һәм 1953 (FJ). Болар икесе дә Стандартка нигезләнгән иде, ләкин икесе дә бу юл белән билгеләнмәгән. Коллектив рәвештә, ике машина Холден ярдәме һәм панель вагоны дип аталган. 1957 елның мартыннан седан, коммуналь һәм панель вагон стильләре яңа биш ишекле станция вагоны белән тулыландырылды. Вагон Стандарт һәм махсус бизәк дәрәҗәсендә "Седан станциясе" буларак сатылды. Бизнес седаны 1959-нчы ел уртасында, ФК җитештерү вакытында, Стандарт һәм Махсус калдырып, Холден сызыгыннан бетерелде. Ләкин, 1962-нче елда Холден Премьер EJ сериясе белән кертелде, яңа флагманга әйләнде, махсус Холден билгеләнде. Бу модель трио 1968 HK сериясенә кадәр дәвам итте. Стандарт Белмонт булды, махсус Кингсвуд, Премьер булган кебек. Яңа киңәйтелгән Брум шулай ук ​​Холденның төп тәкъдиме булып, сафка кушылды.
Holden_Special_Vehicles / Holden махсус машиналар:
Холден өчен махсус машиналар (HSV) Холден өчен рәсми рәвештә билгеләнгән җитештерү бүлеге иде. 1987-нче елда оешкан һәм Клейтонда (Виктория) урнашкан, шәхси компания Холден модельләрен үзгәртте, мәсәлән, стандарт тәгәрмәч базасы Commodore, озын тәгәрмәч базы Каприс һәм дәүләт эшлеклесе, һәм эчке һәм экспорт сату өчен коммерция Ute. HSV шулай ук ​​түбән күләмдә General Motors сызыгы эчендә Холден булмаган башка машиналарны үзгәртте. Холден махсус машиналар җитештергән машиналар гадәттә HSV бренды астында сатыла. Ләкин, беренче елларда, кайберәүләр Австралиядә Холден бренды астында сатыла, ә экспорт өчен күпчелек машиналар (Яңа Зеландия һәм Сингапурдан кала) төрле исемнәрдә сатыла (ягъни Vauxhall һәм Chevrolet Special Vehicles).
Holden_Special_Vehicles_ClubSport / Holden махсус машиналар клубы спорты:
Холден махсус машиналар клубы спорты, HSV ClubSport яки "Clubby" - Холденның эчке көйләү компаниясе Холден махсус машиналары нигезендә җитештерелгән тулы күләмле Седан (һәм соңрак вокзал вагоны). Clubsport HSV-ның төп керү дәрәҗәсе HSV моделенә әйләнәчәк, Clubsport концепциясе, нигездә, Commodore SS, искиткеч бодикит, яңа (гадәттә) Кече Блок V8, махсуслаштырылган интерьер, Эшләү комплекты, утлар һәм башкалар, яисә азрак. сериясе.
Holden_Special_Vehicles_GTS / Holden махсус машиналар GTS:
Холден махсус машиналары GTS (яки HSV GTS) - Холденның җитештерү бүлеге, Австралия компаниясе Holden Special Vehicles (HSV) җитештергән җитештерү машинасы. GTS 1992-нче елда VP Series ClubSport белән HSV бренды өчен флагман моделе буларак кертелде, тагын да люкс фитинглар, югары двигательләр һәм көчлерәк эшләнмәләр белән тәэмин ителде. 1994 елдан 1997 елга кадәр, GTS 5000i Holden V8нең 5.7L строкер версиясен күрсәтте, аны Chevrolet Gen III V8 кечкенә блок белән алыштырганчы. 1998-нче елда HSV GTSR чыгарылды, чикләнгән производство, эшләнгән двигатель, махсус интерьер һәм XU3 Yellah буяу эше. Бу машиналар шуннан 1 000 000 доллардан артык (AUD) сатылды, 2017-нче елда HSV HSV GTSR W1 игълан итте, 275 мисал (Австралия өчен 250, Яңа Зеландия өчен) 2018-нче елда, Холден Элизабет заводы ябылганнан соң, җитештерү өчен планлаштырылган, бу соңгы Австралия җитештерү заводы. W1 C6 Corvette ZR1 арасыннан 6.2 Литр, артык көчле 'LS9' V8, махсус углерод җепсел өлешләрен ясады, тулысынча махсус интерьер һәм башкалар. Өстәвенә, HSV GTSR W1 Maloosның 4 мисалы җитештерелде, башта җитештерелергә тиеш түгел иде, ләкин читтә утырган дүрт вәсвәсәле Maloo органы берничә эшчегә иреште, аннары аны идарә итүгә җибәрделәр, алар рөхсәт иттеләр W1 компаниягә стиль белән чыгарга тиеш иде, бу машиналар хәзерге вакытта Австралиядә җитештерелгән иң кыйммәтле юл машиналарының дүртесе, тулы Ford Falcon XA GTHO Phase IV кебек сирәк, ул 4 машинадан соң җитештерүне туктатты (бер булса да 70-нче елларда язылган).
Holden_Special_Vehicles_Maloo / Holden махсус машиналар Maloo:
Холден махсус машиналары Maloo (яки HSV Maloo) - 1992-нче елдан алып 2017-нче елга кадәр җитештерелгән Викториянең Клейтон шәһәрендә Холденның махсус машиналар (HSV) җитештерү машиналары бүлеге тарафыннан төзелгән Performance Coupé Utility, яки ute. 2018-нче елда тәмамланган), Maloo дөньядагы иң тиз йөк машинасы / ute өчен дөнья рекорды куя, машина, LS2 белән эшләнгән VY серияле Maloo R8 иң югары тизлеккә 271,44 км / сәг (168,66 миль / сәг) иреште, моңа кадәр булган рекордны җиңеп. Dodge Ram SRT10 сәгатенә 20 кмнан артык. Ләкин уңышлы Maloos бу күрсәткечтән артып китте. Maloo гади итеп әйткәндә, HSV's ClubSport седанының Ute версиясе. Maloo өч төп вариант буенча җитештерелде: Maloo R8, Maloo R8 SV һәм Maloo GTS, ләкин күпләр гомере буе җитештерелде, шул исәптән Gen F2's Maloo GTSR, һәм 474kW LS9 белән эшләнгән Maloo GTSR W1, HSVдан соң дүрт мисал. Хезмәткәрләр үзләрендә 4 артык Maloo GTSR гәүдәсе барлыгын ачыкладылар, Maloo GTSR W1 беркайчан да җитештерү өчен эшләнмәде, ләкин HSV аны сикерергә рөхсәт итте һәм 4 мисал белән алга китте, берсе Light My Fire (Burnt Orange), иң танылган машина Maloo W1, иконик Виктория 'W1UTE' HSV имза тәлинкәләре белән, XU-3 Йеллада, оригиналь VR GTSR белән бер төс, Кызыл, Холден Герое төсе һәм ниһаять, Мэтт Соры. Болар хәзер 1 миллион доллардан артык бәяләнә (AUD).
Холден_Стрит_ Театрлар / Холден урам театрлары:
Холден Стрит Театрлары (HST) - Көньяк Австралиянең Аделаида эчке-көнбатыш ягында урнашкан Хиндмарштагы сәнгать театры комплексы. Ул мирас исемлегендәге Барлык Изгеләр Англия чиркәве (шулай ук ​​Барлык Изгеләр Чиркәве дип тә атала) комплексында урнашкан. Комплекс өч спектакльне үз эченә ала: Студия, Арка һәм Бар. Холден урам театрлары Аделаида Фринге, Бәйрәм фестивале, һәм Барс фестивалендә Гитаралар, шулай ук ​​җирле, милли һәм халыкара рәссамнарның ел әйләнәсендә спектакльләр уздыра. Анда Холден Стрит театр компаниясе һәм Кызыл Феникс театры резидентлары яши. Штаб Тебартон театрында, HST белән хезмәттәшлек итә.
Холден_Торп / Холден Торп:
Герберт Холден Торп (1964 елның 16 августында туган) - Америка химикы, профессор һәм эшкуар. Ул Чапел Хиллдагы Төньяк Каролина Университетының унынчы канцлеры булды, бу вазифаны 2008 елның 1 июлендә кабул итте, Джеймс Мизерны алыштырды, һәм 43 яшендә АКШ университетының иң яшь лидерлары арасында дип танылды. Канцлер итеп сайланган вакытта Торп сәнгать һәм фәннәр колледжы деканы һәм университетның Кенан химия профессоры иде. Торп - БМОны 1986-нчы чыгарылыш сыйныф укучысы; соңрак ул Калифорния Технология институтында химия фәннәре кандидаты алды, һәм Ял университетында докторант булып эшләде. 2012 елның сентябрендә Торп 2013 елның 30 июненнән отставкага китү һәм химия кафедрасында укытуга кире кайту теләген игълан итте. БМОда, NCAA катнашындагы җәнҗалдан соң. Озакламый, 2013 елның февралендә, ул Сент-Луисның Вашингтон университетында провость эшенә урнашу өчен университеттан китү турында карар кабул итте. Ул Эдуард Макиасны алыштырып, 2013 елның 1 июлендә провость булды. Торп Сент-Луистагы Вашингтон университетыннан 2019 елның 15 июлендә китте. 2019 елның 19 августында Торп "Science" журналының яңа баш мөхәррире дип игълан ителде.
Холден_Торана / Холден Торана:
Холден Торана - уртача зурлыктагы машина, ул Холден тарафыннан 1967 - 1980 елларда җитештерелгән. Бу исем, күрәсең, расланмаган Аборигеналь Австралия телендә "очу" дигән сүздән килеп чыккан. кайберәүләр бу исемне Албания башкаласы Тиранадан дип ялгыштылар. Оригиналь HB сериясе Торана 1967-нче елда чыгарылган һәм 1966 - 1970-нче еллардагы Британия Vauxhall Viva HB сериясенә нигезләнгән дүрт цилиндрлы компактлы машина булган. 1969-73 (LC һәм LJ серияләре) машиналары популяр, озын тәгәрмәчле база булган. алты цилиндрлы версияләр, һәм 1974-77 (LH һәм LX серияләре) машиналары катнашуга сигез цилиндрлы версияләр өстәп, дүрт цилиндрлы версияләр Торананың бөтен гомере дәвамында дәвам иттеләр (соңрак дүрт цилиндрлы версияләр белән) 1976 елның ноябреннән Холден Сунбирд буларак сатыла). Көньяк Кореяда LJ Torana Chevrolet 1700 (시보레 1700, 1972–1978) һәм Саехан Камина (새한 카미나, 1976–1978) буларак җитештерелгән. Австралия автомобиль спорт төрен үзгәртеп, Холден 1970-нче елда LC Torana GTR XU-1 чыгарды, эшне көчәйтүче йөртүче һәм эшкәртү белән. Бу вакыттан алып Holden Commodore чыгарылганга кадәр, Торана Холденның иң уңышлы спорт / башкару машинасы булып калды, митингта һәм район ярышларында күп җиңүләр булды. VB Commodore 1978-нче елда яңартылган UC Torana / Sunbird игезәкләре килгәнче, ләкин спорт версияләре яки V8 двигатель вариантлары булмаган. Соңрак Торана 1979-нчы елда туктатылды, аннары дүрт цилиндрлы Кояшлы кош 1980-нче елда.
Холден_Таун_Халл / Холден Ратушасы:
Холден Таун Холл - Мэн штатындагы Холдендагы 723 төп юлда тарихи гражданлык һәм җәмгыять бинасы. 1873-нче елда төзелгән, ул архитектур яктан аерылып торган стильләр катнашмасы. Бина 1960-нчы елларда мэрия, һәм 1995-нче елга кадәр җирле Гранж залы булып эшләде. Ул 2014-нче елда тарихи урыннарның милли реестрына кертелде.
Холден_ Тауншип / Холден Тауншип:
Холден Тауншип Америкадагы түбәндәге поселокларга мөрәҗәгать итә ала: Холден Тауншип, Гудху округы, Миннесота Холден Тауншип, Адамс округы, Төньяк Дакота
Холден_ Тауншип, _Адамс_Каунти, _ Төньяк_Дакота / Холден Тауншип, Адәмс округы, Төньяк Дакота:
Холден Тауншип - АКШның Төньяк Дакота штатындагы Адәмс округындагы бозылган гражданлык поселогы. 1990 елгы җанисәп 44 кеше теркәлде. Поселок 1990 елгы җанисәптән соң таркалды, һәм хәзер АКШ Халык санын алу бюросы Холден оешмаган территория итеп билгеләнде. 2000 елгы җанисәп буенча район 32 кеше иде.
Холден_ Тауншип, _Гудху_Каунти, _ Миннесота / Холден Тауншип, Гудху округы, Миннесота:
Холден Тауншип - Миннесота, АКШның Гудху округындагы поселок. 2000 елгы җанисәптә 457 кеше иде. Холден Тауншип 1858 елда оешкан.
Holden_UTEster / Holden UTEster:
Холден UTEster 2001-нче елда Мельбурн автосалонында ачылган Холден җитештергән беркатлы концепция машинасы иде. Холден UTEster булдыру өчен Car Tech һәм Paratus белән берлектә эшләде. UTEster Холден Уте эволюциясе булып саналды. UTEster двигательне Холденның башка модельләреннән, III буын V8, алты тизлектәге кул белән тәэмин итү тизлеге белән берлектә кулланды. UTEster сары һәм кара тема һәм Альп күңел ачу системасы белән уникаль эчке дизайнга ия иде .. Сары һәм кара тема машинаның тышкы ягында Марк Сары базасы һәм Jet Black моментлары белән дәвам ителде. Унике дюймлы уникаль тәгәрмәчләр Титан Көмештә тәмамланды. Деклид бүленгән катлам дизайны булган, алгы өлеше алынып торган өске һәм арткы пыяла панельләрне тоту өчен, арткы өлеше традицион йөк караваты буларак кулланылган.
Holden_Ute / Holden Ute:
Холден Уте 2000-нче елдан Австралиянең General Motors компаниясе булган Холден төзегән купе ярдәме иде. Моңа кадәр Холден үзләренең Commodore нигезендә куллану модельләрен Holden Utility (VG) һәм Holden Commodore (VP, VR, VS) базары белән саткан иде. ) исемнәр, "Холден Уте" термины аларның рәсми маркетинг әдәбиятында кулланылган булса да. Холден Уте исеме еш кына Holden Utility модельләре өчен кулланыла (алар 1951 - 1984 елларда чыгарылган), чөнки "ute" сүзе Австралиядә коммуналь транспорт яки йөкле машина өчен еш кулланыла торган сүз. Холденның җитештерү бүлеге, HSV дип аталган бәйсез компания Maloo дип аталган югары җитештерүчәнлек версиясен җыя. 2003-2007 еллар арасында Холден Утның сузылган, экипаж кабинасы версиясен ясады, дүрт ишекле һәм биш кешегә утырган, Холден Крюман дип аталган һәм 2003-2005 еллар арасында Холден Бер Тоннер дип аталган кабинет-шасси версиясе. Ute җирле төзелгән 3,8 литрлы Ecotec V6 двигателе белән Буик дизайнын эшләтеп җибәрде. 5,7 литрлы III III V8 двигатель варианты да бар иде, ләкин бу 2006-нчы елда 6.0 литрлы 4-нче буын белән алыштырылды һәм шул елдан соң L98 спецификациясенә яңартылды. 2004-нче елда Холден хөрмәтле V6-ны 3,6 литрлы Alloytec агрегаты белән алыштырды. Австралиядә җыелган Уте АКШта Pontiac G8 ST буларак 2009-нчы елдан дүрт ишекле Commodore нигезендәге G8 седаны белән сатылырга тиеш иде. Ләкин, GM компаниясенең модель тикшерүе аркасында, 2008 глобаль финанс кризисы нәтиҗәсендә, мондый планнар 2009 елның 6 гыйнварында сакланып калды. G8 седаны экспорты тәэсирсез кала. Chete Көньяк Африка Республикасында Chevrolet Lumina SS буларак сату 2006/2007 елларда һәм Якын Көнчыгышта 2009/2010 елларда башланган.
Holden_Utility_ (VG) / Holden Utility (VG):
Holden Utility (VG) - 1990-нчы елдан 1991-нче елга кадәр Австралия җитештерүче Холден җитештергән тулы күләмле ярдәм. Бу 1988-нче елда чыгарылган Holden Commodore VN нигезендә иде, һәм Холденның Commodore диапазонында беренче ярдәмче булды. Бу Commodore диапазоны кысаларында билгеле булмаган. Аны 1992 елның гыйнварында Holden Ute VP алыштырды.
Holden_V8_engine / Holden V8 двигателе:
Холден V8 двигателе - 1969-2000 елларда Австралия General Motors филиалы Холден (GMH) тарафыннан җитештерелгән өстәмә клапан (OHV) V8 двигателе. Двигатель башта 1969-нчы елда Holden HT сериясенә урнаштырылган һәм соңрак кулланылган. Торана һәм Commodore диапазонында яңартылган версияләр сериясе. Соңгы итерация, каты яңартылган HEC 5000i, 1999-нчы елның июнендә VT Series II Commodore һәм WH дәүләт эшлеклесе һәм Капризы белән Холден пассажир машиналарыннан чыгарылды, аларның икесендә дә Берләшкән илдән китерелгән 5.7L Gen III V8 күрсәтелгән. Штатлар. Ләкин, двигатель бераз озаграк җитештерүдә калды һәм Commodore VS Series III ярдәмендә кулланылды (ул VT седаны һәм вагон белән берлектә сатыла), яңа буын VU Ute чыкканчы. 2000-нче ел ахырында. Холденның төп җитештерү двигателе булып, җитештерү дәвамында, югары җитештерүчәнлек версияләре чикләнгән чыгарылышлы машиналарга урнаштырылды, Холден дилер командасы махсус машиналар (HDT) һәм соңрак Холден махсус машиналар (HSV). Бу шулай ук ​​бүтән җитештерүчеләрнең чикләнгән җитештерү машиналарында, комплект машиналарында кулланылды. Двигатель төрле мотор спорты формаларында уңышлы тарихка ия, аеруча Австралия туристик автомобиль чемпионатында һәм 1995 елга кадәр Bathurst 1000, шулай ук ​​Формула 5000 һәм башка ярышларда. Аны шулай ук ​​Австралиянең көймә көймәләрендә, двигательләр белән җиһазландырылган, аеруча су чаңгысы өчен кулланылган көймәләрдә табарга мөмкин.
Holden_Viaduct / Holden Viaduct:
Холден Виадук, Снейд Гринда, Сток-на-Трентта, A5272 йөртә, монда Ханли Роуд дип атала. Ул Leek New Road, A53 аша узучы кисүне үз эченә ала. Виадукның һәр ягында A53-га төшүче пандус бар. Рәсми рәвештә виадук булса да, ул бик кыска һәм бер арада гына бар. Бу гадәттә "Холден күпере" дип атала. Бу Leek New Road буйлап сәяхәт итүчеләр өчен күренекле үзенчәлек, монда бик туры. Балустрадка такта язылган: Сток-на-Трент шәһәре, Холден Виадук. Бу күперне Дж.В. Оекс ханым 1930-нчы елның 14 июлендә ачты һәм 1844-нче елда төзелгән оригиналь структураны алыштыру өчен төзелде. Лик Яңа Roadл буйлап төньяк-көнчыгышка кыска юл, Бервик юлы белән кисешкән урында күптән түгел Холден күпере дип аталган паб бар иде; ул 2007 елда ябылды, шуннан соң сүтелде.
Холден_Виллаж, Вашингтон / Холден авылы, Вашингтон:
Холден авылы - Вашингтон штатының Төньяк Каскад тауларында ел дәвамында Лютеран христиан үзәге. Элегерәк АКШ-ның иң зур бакыр шахталарының берсе булган Холден шахтасы, Холденга Челан күле пассажир паромы, күл ханым яки Каскад таулары аша йөреп була. Холден авылы - АКШның Авыл хуҗалыгы министрлыгының махсус куллану рөхсәте белән эшләүче илдәге иң зур артка чигенү үзәге - Урман хезмәте.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...