Wednesday, March 22, 2023
Ligue 1 season 2002–03
Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инде! Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән Википедия ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларны күбрәк мәгълүматка юнәлтү өчен бик күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган, Интернетка керү мөмкинлеге булган һәм блокланмаган кеше Википедия мәкаләләренә яза һәм үзгәртә ала (редакция бозылу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала). Википедия 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Хәзерге вакытта аның 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкаләсе бар, шул исәптән инглиз телендә 6,633,581 мәкалә, соңгы айда 130,416 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында тупланган. Википедия җәмгыяте бик күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, ләкин сез өлеш керткәнче аларның һәрберсе белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан мөһим яктан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул бүтән энциклопедияләргә караганда киңрәк, аңлаешлы һәм балансланган булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын яхшырталар, шулай ук дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.
Ligidium_gracile / Ligidium gracile:
Ligidium gracile - Ligiidae гаиләсендә кыя тактасы. Ул Төньяк Америкада очрый.
Ligidium_hypnorum / Ligidium hypnorum:
Лигидиум гипнорумы - Европа һәм Көнбатыш Азия буйлап табылган агач төре. Бу тиз хәрәкәтләнүче, актив төр, алар сирәк 9 ммнан озынрак үсә (0,35 дюйм). Кара һәм ялтыравыклы, тышкы кыяфәтендә Philoscia muscorum, һәм сирәк очрый торган Oritoniscus flavus белән охшаш. Бөек Британиядә ул беренче тапкыр 1873-нче елда Суррейдагы Копторнда ачылган, һәм соңрак язмалар шулай ук Көньяк-Көнчыгыш Англиядән. Борынгы урман өчен яхшы күрсәткеч төре булып санала.
Ligidium_japonicum / Ligidium japonicum:
Ligidium japonicum - Япониянең дымлы урманнарында очрый торган агач төре. Шәхесләр ике елга кадәр яши ала һәм озынлыгы 8 миллиметрга җитә ала (0,31 дюйм).
Ligidium_lapetum / Ligidium lapetum:
Ligidium lapetum - Ligiidae гаиләсендә кыя тактасы. Ул Төньяк Америкада очрый.
Лигиелла / Лигиелла:
Лигиелла - Phallaceae гаиләсендә гөмбәләр төре. Монотипик нәсел, анда Ligiella rodrigueziana бер төре бар.
Ligier / Ligier:
Ligier (французча әйтелеш: [li.ʒje]) - Франциянең автомобиль һәм микроавтобус җитештерүчесе, элеккеге машина йөртүчесе һәм регбичы Гай Лигер (1930–2015) тарафыннан ясалган, микрокарлар җитештерүдә махсуслашкан. Ligier 1976 - 1996 елларда Формула-1 Дөнья Чемпионатында катнашуы белән танылган. Мартини Автомобильләре белән берлектә, Ligier-Martini оешмасы чыдамлылык яки тау менү (CN) спорт прототипларын тәкъдим итте. ACO тарафыннан LMP3 яңа категория булдырылуы турында игълан ителгәннән соң, Ligier һәм Martini Onroak Automotive (OAK Racing җитештерүче бүлеге) белән бәйле прототипларның тулы спектрын тәкъдим итәләр (CN, LMP3, LMP1 һәм LMP2).
Ligier_JS1 / Ligier JS1:
Ligier JS1 - спорт ярышлары машинасы, 1969-нчы елда чыккан һәм Ligier Автомобильләре тарафыннан төзелгән. Машина 1969 һәм 1970 сезоннарында төрле спорт ярышларында көч сынашты.
Ligier_JS11 / Ligier JS11:
Ligier JS11 Жерар Дукаруж эшләгән Формула-1 машинасының төп эффекты иде. Ул Ford Cosworth DFV белән эшләнгән, Ligier эчендә урнаштырылган тизлек тартмасы белән кияүгә чыккан. Ул 1979 һәм 1980 елгы Дөнья чемпионатында көч сынашты һәм бик конкурент булуын күрсәтте. Жак Лаффит идарә иткән машина 1979 сезонының беренче ике узышында җиңде һәм эзлекле туплады. Ligiers сезон дәвамында бәхәсләрдә калды, Патрик Депиллер Испаниядә алга таба узышта җиңде. Команда конструкторлар чемпионатында Феррари һәм Уильямслардан соң өченче урында. Депиллер сезонның яртысында асылынып торган авариядә җәрәхәтләнде һәм аның урынына Джеки Иккс килде, ләкин ул машина һәм иптәше белән барырга тырышты һәм сезон азагында берничә очко туплап китте. Ләкин, тиздән машина проблемаларын исбатлады, сезонның дүртенче узышыннан АКШның Лонг Бичында. Машина асылда көч җитештерүдә шулкадәр эффектив иде ки, алюминий шасси җитештергән көч көчен эшкәртә алмады. Нәтиҗәдә, шасси сыгыла башлады һәм юбка җирдән күтәреләчәк, җир эффектын сорау. Бу сезон дәвамында командага комачаулаган проблема иде, һәм Лаффит өчен Джоди Шектер һәм Джилл Вилленев Феррарисына, соңрак Алан Джонсның доминант Уильямсына дөрес каршы тору өчен аны чишеп булмый.
Ligier_JS17 / Ligier JS17:
Ligier JS17 Джерард Дукаруж һәм Мишель Божон тарафыннан 1981 сезонында Ligier командасы куллану өчен эшләнгән Формула-1 машинасы иде. Талбот билгесе Matra V12 белән эшләнгән JS17 Жак Лаффит ике Гран-при җиңүенә китерелде. Ул 1982 сезоны өчен JS17B спецификациясенә яңартылды, ул елны JS19 белән алыштырылганчы.
Ligier_JS19 / Ligier JS19:
Ligier JS19 Формула-1 узыш машинасы иде, 1982-нче елда Формула-1 сезонында Équipe Ligier җитештергән һәм узышкан. Talbot-значок Matra V12 двигателе белән эшләнгән JS19 Жак Лаффит һәм Эдди Чевер белән идарә итә.
Ligier_JS2 / Ligier JS2:
Ligier JS2 - урта двигательле спорт купе, ул Лигер тарафыннан Франциянең Абрест коммунасында Вичи янындагы Аллиер бүлегендә 1971 - 1975 арасында төзелгән. Roadл һәм ярыш вариантлары төзелгән.
Ligier_JS21 / Ligier JS21:
Ligier JS21 1983-нче елда Формула-1 сезонында Ligier җитештергән һәм узышкан Формула-1 узыш машинасы иде. Cosworth V8 двигателе белән эшләнгән, күпчелек командалар турбо көчен кулланган вакытта, команда бернинди балл җыя алмады.
Ligier_JS23 / Ligier JS23:
Ligier JS23 Формула-1 машинасы, Мишель Божон һәм Клод Галопин тарафыннан Ligier командасы өчен 1984-нче елда Формула-1 сезонында куллану өчен эшләнгән. Машина турбодалы Renault V6 двигателе белән эшләнгән һәм Мишельин шиналарында эшләгән. 1984-нче елда машина йөртүчеләр - Франсуа Хесна һәм Андреа де Сезарис. 1984 Лигер өчен уңышлы ел булмады, де Сезарис өч очко да туплады, Лигер туплаган Франция командасы Конструкторлар чемпионатында 9нчы урынны яулады. Де Сезарис чыннан да өч очко туплады, сезонның 2-нче ярышында Көньяк Африка һәм 5-нче урын, соңрак Сан-Маринода 6-нчы урын. JS23 1985 сезонына Ligier JS25 белән алыштырылды.
Ligier_JS25 / Ligier JS25:
Ligier JS25 Формула-1 машинасы, Мишель Божон һәм Клод Галопин тарафыннан 1985-нче елда Формула-1 сезонында Ligier командасы куллану өчен эшләнгән. Элеккеге JS23 кебек, JS25 турбодалы Renault V6 двигателе белән эшләнгән, ләкин машина 1984-нче ел ахырында Франция компаниясе Гран-при узышыннан чыкканнан соң Мишельин шиннары урынына Пиреллида йөгергән. Машина йөртүчеләре башта алар булган 1984 шоферы Андреа де Сезарис һәм ветеран Жак Лаффит Уильямсда ике уңышсыз елдан соң командага кайттылар, ләкин берничә авариядән соң де Сезарис команда начальнигы Гай Лигер белән эштән алынды һәм аның урынына Филипп Стрейф килде. JS25 кулланып, Франция командасы 1985 елда 23 балл җыя алды һәм Конструкторлар чемпионатында 6нчы урынны яулады. Лаффит 3-нче урынны яулады, шулай ук Австралия Гран-при тәмамланган сезонда 2-нче урынны яулады, командадашы Стрейф та 3-нче урынны яулады, ләкин Лаффиттан 2-нче урынны алу тырышлыгы ике машинаны да ярышны тәмамламый диярлек. Стрифф Лаффит белән ярышның соңгы этабында элемтәгә керде һәм соңгысын сул алгы тәгәрмәче белән машинадан диярлек алып китте. JS25 өчен иң искиткеч мизгел Австрия Гран-присында булды, де Сезарис (урынлы "де Крашерис" кушаматлы) 14-нче этапта машинасын югары тизлектә рульдә юк иткәндә, команда әле аварияне телевизор мониторында күрмәгән иде. де Сезарис чокырларга кире кайткач, ул аларга машинаның туктап калганын һәм аны яңадан эшләтеп җибәрә алмавын әйтте, һәм ниһаять, репетициядә аварияне күргәч, команда шаккатты. Бу вакыйгадан соң команда хуҗасы Гай Лигер "Сез бу кешене эшкә урнаштыра алмыйм" дип әйтеп, де Сезарисның еш аварияләре өчен ремонт түләүләрен түләп бетерә алмавы турында карар кабул итте (бу Италиянең шәхси иганәчесе Марлборо күпчелекне түләгәнгә карамастан иде) хезмәт хакы). Аның урынына Нидерландтагы чираттагы ярыштан соң Стрейф килде. Ни гаҗәп, Стрейф команданың сезонның иң яхшы нәтиҗәсе булып нәрсә булачагын югалтуына сәбәп булды. Австралиядә сезонның соңгы ярышында Лаффит һәм Стрейф ярыш җиңүчесе Кеке Росбергның Уильямс-Хондадан 2-нче һәм 3-нче урынга киттеләр. Ахыр чиктә, Стрифф ике иптәше бәрелешкәндә аяныч нәтиҗәләргә китереп, иптәшен икенче урынга узарга тырышты. Нәтиҗәдә, Стрейфның алгы тәгәрмәче күчәре зур зыян күрде. Лаффит икенче секундта дәвам иткәндә, Стрейф үзенең JS25 йортын аклап, өченче урынны саклап кала алды, машинага өч тәгәрмәч кенә бәйләнгән булса да, алгы сул тәгәрмәч соңгы аягында өскә-аска бәрелә, ләкин ничектер бәйләнгән булып кала. машинага. Бу Стрейф өчен карьера өчен иң яхшы финиш булып калыр иде. Гай Лигиер, Стрейфның ярыш ахырында ике команда машинасын да диярлек чыгарганына тәэсир итмәде, икесе дә пьедесталга финалга чыккач, француз кешесенә 1986-нчы елда диск тәкъдим итмиләр. JS25 1986 сезонына Ligier JS27 белән алыштырылды.
Ligier_JS27 / Ligier JS27:
Ligier JS27 - Формула-1 машинасы, Франция командасы Ligier 1986 сезонында катнашу өчен.
Ligier_JS29 / Ligier JS29:
Ligier JS29 Мишель Тету һәм Мишель Божон тарафыннан Ligier командасы өчен 1987 сезонында куллану өчен эшләнгән Формула-1 машинасы иде. Башта ул Альфа Ромео турбо электр станциясе белән куллану өчен эшләнгән, ләкин сезон башланганчы, Ligier двигатель куллануны югалтты. Машина Megatron Straight 4 турбо двигателе тирәсендә яңадан эшләнергә тиеш иде. JS29B яңадан үзгәртелде, ул сезонда бер очко җыйды, машина йөртүче Рене Арнук Бельгия Гран-приында 6нчы урынны яулады. Соңрак сезонда машина JS29C спецификациясенә тагын да чистартылды.
Ligier_JS2_R / Ligier JS2 R:
Ligier JS2 R - Франция автомобиль җитештерүче Ligier җитештергән узыш машинасы. Roadл-хокукый версиясе булмаган чабыш өчен генә билгеләнгән, машина 1972-нче елда кертелгән Ligier JS2 оригиналына хөрмәт.
Ligier_JS3 / Ligier JS3:
Ligier JS3 - Ligier Автомобильләре төзегән спорт ярышлары. Ул 1971-нче елда ачылды һәм шул ук елда конкуренция тормышын тәмамлады. Бер JS3, JS3-01 шасси гына төзелгән.
Ligier_JS31 / Ligier JS31:
Ligier JS31 - Формула-1 машинасы, Мишель Тету һәм Мишель Божон Ligier командасы өчен 1988-нче елда Формула-1 сезонында куллану өчен эшләнгән. Ул яңа, гадәттә омтылган, 3.5L Judd CV V8 двигателе белән эшләде һәм 1988-нче елда F1 челтәренең калганнары кебек, Goodyear шиналарында эшләде. Команда өчен машина йөртүчеләр - француз ветераны Рене Арнукс, 3 нче сезонда команда начальнигы Гай Лигер өчен машина йөртүчесе, һәм 1986 елда Феррари белән Дөнья чемпионатында 5нче урынны яулаган Швеция Стефан Йоханссон, 1987 елда МакЛарен белән. Йоханссон командага соңрак кушылды. Кристиан Даннер урынына сезоннан тыш, ул башта машина йөртергә кул куйган, ләкин машинага уңайлы урнаша алмаган. Күпчелек машина йөртүчеләр каралган һәм Ligier белән 1988 сезоны өчен фикер алышкан. Алар арасында Филипп Стриф, Оливье Груиллар, Паоло Барилла һәм Мишель Ферте бар. JS31 1983 сезонында кулланылган Cosworth DFV белән эшләнгән JS21 Ligier җитештергән беренче турбо булмаган машина иде, һәм ул бик көндәш булмаган. Машинаның төп уңышсызлыгы көчнең җитмәве булды, Йоханссон аеруча күңелсез сезонда берничә тапкыр машинаны дымлы юлда йөртергә тиешлеген хәбәр итте. Алдагы өч сезонда еш пьедесталга килүче Йоханссон алты тапкыр квалификация ала алмады һәм 9 нчыдан да өстен чыкмады, җиде тапкыр Гран-при җиңүчесе Арнук ике тапкыр (Сан-Марино һәм Франция) квалификация ала алмады һәм беркайчан да 10-тан югарырак узышны тәмамламады. Сан-Марино Гран-приына бер машина йөртүче дә квалификация бирмәде, команда тарихында беренче тапкыр аның машиналарының берсе дә челтәр ясамады. Пол Рикардтагы Франция Гран-при Франция командасы өчен сезонның иң түбән ноктасы булып чыкты. Арнуксның 40 яшьлек юбилее алдыннан (ярыштан бер көн бәйрәм ителде), Арнукс та, Йоханссон да команданың Гран-приына лаек булмады, бу команда хуҗасы Гай Лигерга ошамаган нәрсә. Лигиер 1988-нче елда бер балл да тупламады, 1983 елдан бирле аларның иң начар сезоны, алар да кертә алмады. Берничә тапкыр Йоханссон да, Арнукс та бер үк көндәш булмаган EuroBrun квалификациясен күтәрү өчен көрәштеләр. Автомобильнең авырлыгын таратуны оптимальләштерү максатыннан, ул ягулык танкларының гадәти булмаган һәм авыр аранжировкасы белән эшләнгән: машина йөртүченең ике ягында, икенчесе машина йөртүче белән двигатель арасында, дүртенчесе двигатель һәм тизлек тартмасы арасында. .Ligier ике машинаны да 1988 елда 10 тапкыр узышка сайлап алырга тиеш иде. Шул очракларның 5сендә ике машина да тәмамлый алмады.
Ligier_JS33 / Ligier JS33:
Ligier JS33 1989-нчы Формула сезонында Ligier командасы кулланган Формула-1 машинасы иде. Аның ярышта иң яхшы финалы 1989-нчы Канада Гран-приында бишенче булды. JS33 киләсе сезонда куллану өчен 'B' спексына яңартылды, ләкин команда өчен бернинди балл җыя алмады.
Ligier_JS35 / Ligier JS35:
Ligier JS35 1991-нче елда Формула-1 сезонында Ligier командасы кулланган Формула-1 машинасы иде. Ул сезонда "В" спекына яңартылды. Аның узышта иң яхшы финалы җиденче булды (ике тапкыр).
Ligier_JS37 / Ligier JS37:
Ligier JS37 - Формула-1 машинасы, Фрэнк Дерни һәм Жерар Дукаруж тарафыннан эшләнгән һәм 1992-нче елда Формула-1 сезонында Ligier командасы тарафыннан төзелгән. Машина Renault RS3 V10 двигателе белән эшләде һәм Goodyear шиналарында эшләде. Беренче булып Көньяк Африка Гран-приында узыштылар, JS37-ның иң яхшы финалы - 5-нче урын, берсе Эрик Комас Франция Гран-приында, икенчесе Австралия Гран-Прида хезмәттәше Тьерри Бутсен.
Ligier_JS39 / Ligier JS39:
Ligier JS39 Ligier командасы 1993 һәм 1994 Формула-1 сезонында кулланган Формула-1 машинасы иде.
Ligier_JS4 / Ligier JS4:
Ligier JS4 - дүрт тәгәрмәчле, ике урынлы микрокар, 1980 - 1983 елларда Франциянең Формула-1 җитештерүче Équipe Ligier урам урам филиалы Ligier тарафыннан җитештерелгән. Бу Ligier өстенлекләренең үзгәрүен күрсәтте, чөнки алар күптән түгел Ligier JS2 спорт машинасын җитештерүне туктаттылар. Бу "Voiture sans permis", машина йөртү таныклыгын таләп итмәгән һәм шулай итеп картлар, яшьләр яки машина йөртү өстенлекләрен югалткан кешеләр белән популяр булган җиңел машина. JS4 беренче тапкыр 1980 елның 25 июлендә тәкъдим ителде.
Ligier_JS41 / Ligier JS41:
Ligier JS41 - Формула-1 машинасы, Фрэнк Дерни тарафыннан 1995-нче елда Формула-1 Дөнья Чемпионатында Ligier командасы куллану өчен эшләнгән. Машина 3 литрлы Муген-Хонда MF-301 V10 двигателе белән эшләнгән. 26 номерлы машинаны француз Оливье Панис йөртте, Муген кушуы буенча, 25 номерлы машина инглиз кешесе Мартин Брундл белән Японияле Агури Сузуки арасында бүлеште. Тагын бер француз, Франк Лагорс, команданың сынау йөртүчесе булып эшләде. Команданың төп иганәчесе Гитанес иде. Дизайн буенча, JS41 Бенеттон B195 белән охшаш иде. 1995 ел башында, Лигиер Бенеттон директоры Флавио Бриаторның өлеше булган. Бриатор Renault двигательләрен Ligier соңгы өч елда Бенеттонга күчерде, үз чиратында Мугенны Минарди урынына Ligier белән тәэмин итәргә ышандырды. Сезон вакытында Бриатор Лигердагы акцияләрен Бенеттонның инженер директоры Том Уолкиншога сатты. Нәтиҗәдә, JS41 Брундл белән Паниска узышларда очко өчен регуляр рәвештә көрәшергә мөмкинлек биргән иң көндәш Лигерларның берсе иде. Соңрак JS41 шасси Бриджестон тарафыннан 1997-нче елда Формула-1гә кергәнче Япония шиналарын сынау өчен сатып алынган.
Ligier_JS43 / Ligier JS43:
Ligier JS43 - Ligier командасы 1996-нчы елда Формула-1 буенча дөнья чемпионатында катнашкан машина. Аны команда белән өченче сезонында булган француз Оливье Панис һәм Фортидан күченгән Бразилия Педро Диниз йөрттеләр.
Ligier_JS47 / Ligier JS47:
Ligier JS47 - ачык тәгәрмәчле формула узыш машинасы, 2004-нче елда Формула 3 кагыйдәләренә махсус төзелгән Франция җитештерүче Ligier тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм җитештерелгән.
Ligier_JS49 / Ligier JS49:
Ligier JS49 - спорт прототибы узыш машинасы, Ligier тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм төзелгән, FIA Group CN кагыйдәләренә туры китереп, спорт машиналары ярышларында катнашу өчен, 2004 елдан.
Ligier_JS5 / Ligier JS5:
Ligier JS5 Ligier ясаган беренче Формула-1 узыш машинасы иде. Джерард Дукаруж тарафыннан эшләнгән, ул 1976-нчы Формула-1 сезонында көч сынашты, 20 балл җыйды һәм конструкторлар чемпионатында гомуми алтынчы урынны алды. Машина шулай ук шоферы Жак Лаффит һәм Лигиерга 1976-нчы елда Монзадагы Италия Гран-приында беренче полюс позициясен бирде.
Ligier_JS51 / Ligier JS51:
Ligier JS51 - спорт прототибы узыш машинасы, Ligier тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм төзелгән, FIA Group CN кагыйдәләренә туры китереп, спорт машиналары ярышларында катнашу өчен, 2008 елдан.
Ligier_JS53 / Ligier JS53:
Ligier JS53 - спорт прототибы узыш машинасы, Ligier тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм төзелгән, Onroak Automotive белән берлектә, FIA Group CN кагыйдәләренә туры китереп, спорт автомобильләре ярышларында һәм тау чабышларында катнашу өчен, 2012 елдан.
Ligier_JS55 / Ligier JS55:
Ligier JS55 - спорт прототибы узыш машинасы, Ligier тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм Onroak Automotive белән берлектә, FIA Group CN кагыйдәләренә туры китереп, спорт машиналары ярышларында катнашу өчен, 2014 елдан.
Ligier_JS7 / Ligier JS7:
Ligier JS7 Ligier ясаган икенче Формула-1 узыш машинасы иде. Алдагы JS5дагы кебек, "JS" хәрефләре Гай Лигерның дусты Джо Шлесерга 1968-нче елда Франция Гран-приында үтерелгән. Гадәттәге Форд Косворт җайланмасына караганда, Matra V12 кулланудан кала, JS7 Hewland алты тизлекле тапшыру һәм озынлыкка урнаштырылган двигатель һәм теләк сөяге асылмалы бик гадәти дизайн иде. JS7 алдагы JS5-ның гигант һавасын кабул итте. Алгы канат дизайны Ferrari 312Tныкы кебек яңгырады. JS7 1977 Формула-1 сезонында һәм 1978 сезонының беренче ике узышында көч сынашты. JS7 / 9 дип аталган яңартылган версия 1978 елда өч чабышта кулланылды, билгеле 1978 машинасына кадәр, JS9 әзер иде. 1977-нче елда Швеция Гран-приында Лаффитның җиңүе Франциянең беренче җиңүе - шасси, двигатель һәм машина йөртүче - Дөнья чемпионаты тарихында.
Ligier_JS9 / Ligier JS9:
Ligier JS9 - Формула-1 узыш машинасы, 1978-нче елда Формула-1 сезонында Ligier җитештергән һәм узышкан. Француз Жак Лаффит идарә иткән иң яхшы финиш өченче булды (ике тапкыр).
Ligier_JS_F3 / Ligier JS F3:
Ligier JS F3 - ачык тәгәрмәчле формула узыш машинасы, Франция җитештерүче Ligier тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм җитештерелгән, Onroak Automotive белән берлектә, махсус рәвештә FIA Формула 3 регламенты нигезендә төзелгән, 2018 елдан. Бу Формула Региональ Америка Чемпионатында кулланыла, һәм 303 ат көче (226 кВт) Хонда K20C турбодалы дүрт цилиндр белән эшләнгән. JS F3-S5000 дип аталган үзгәртелгән версия Австралия S5000 чемпионатында кулланыла, һәм 560 ат көче (420 кВт) җитештерүче Форд Койот табигый омтылган V8 двигателе белән эшләнә.
Ligier_JS_P2 / Ligier JS P2:
Ligier JS P2 - узыш машинасы, Франция җитештерүче Onroak Automotive тарафыннан эшләнгән һәм Франциянең элеккеге узыш йөртүчесе Гай Лигер белән берлектә аталган. Le Mans Prototype 2 (LMP2) кагыйдәләре өчен эшләнгән, ул Онроакның Morgan LMP2 өчен 2012 елдан бирле көндәш булган икенче вариант буларак эшләнгән. Онроак тәкъдим иткән беренче ябык кокпит машинасы булу белән беррәттән, ул беренче машина да. алар тулысынча өй эчендә эшләгәннәр. JS P2 2014 24 сәгать Ле Манста беренче тапкыр чыгыш ясады, һәм FIA Дөнья Чыдамлыгы Чемпионатында, Европа Ле Манс Сериясендә, Азия Ле Манс Сериясендә һәм IMSA WeatherTech SportsCar Чемпионатында кампания алды.
Ligier_JS_P217 / Ligier JS P217:
Ligier JS P217 - Le Mans прототибы, Onroak Automotive тарафыннан төзелгән һәм Франциянең машина йөртүчесе Гай Лигер белән берлектә аталган. Ligier JS P217 FIA Дөнья Чемпионатында LMP2 категориясе өчен 2017 FIA һәм ACO кагыйдәләренә туры китереп төзелгән. Машина шулай ук Халыкара автомобиль спорт ассоциациясе (IMSA) WeatherTech SportsCar чемпионаты прототип классы өчен регламентка туры килә. Ул бу чемпионат серияләрендә дә, Европа Ле Манс Сериясендә дә, 2017 елда Азия Ле Манс Сериясендә дә актив. Прототип үзенең 24 сәгать Дайтона һәм FIA Дөнья Чыдамлыгы Чемпионатында 6 сәгать Спада беренче тапкыр чыгыш ясады. -Франкорчамплар.
Ligier_JS_P3 / Ligier JS P3:
Ligier JS P3 - LMP3 Le Mans прототибы. Ул Onroak Automotive тарафыннан ясалган һәм Франциянең элеккеге шоферы Гай Лигер белән берлектә аталган. Ул ACO LMP3 стандартларына туры китереп төзелгән, һәм бөтен дөнья буенча LMP3 чемпионатларында актив, мәсәлән, Европа Ле Манс Сериясе, IMSA Прототип Челленджы һәм Азия Ле Манс Сериясе. Машина категориядә бик популяр булуын күрсәтте, 2015 елдан алып 100 дән артык машина җитештерелә. Бу шулай ук классның иң уңышлы прототипларының берсе булуын исбатлады, барлыгы 103 җиңү һәм 132 узыштан класс җиңүләре. машина белән керде. Ул яңа LMP3 кагыйдәләре гамәлгә керергә тиеш булганда, Ligier JS P320 белән 2020-нче елда уңышка ирешергә тиеш.
Ligier_JS_P320 / Ligier JS P320:
Ligier JS P320 - LMP3 Le Mans прототибы. Ул Onroak Automotive тарафыннан ясалган һәм Франциянең элеккеге шоферы Гай Лигер белән берлектә аталган. Ул ACO Generation II LMP3 стандартларына туры китереп төзелгән, һәм алдагысы Ligier JS P3 өчен яңарту комплекты аша төзелергә мөмкин. Машина Мичелин Ле Манс Кубогы, Прототип Кубогы Германия, Азия Ле Манс Сериясе, Европа Ле Манс Сериясе, IMSA Прототип Челленджы һәм IMSA SportsCar Чемпионаты кебек бөтен дөнья чемпионатлары сериясендә катнашырга тиеш. Машина 2019 елның 4 июнендә җибәрелде, һәм ачылган беренче Gen II LMP3 булды.
Ligier_JS_P4 / Ligier JS P4:
Ligier JS P4 - спорт прототибы узыш машинасы, Франциянең Onroak Automotive компаниясе тарафыннан эшләнгән, эшләнгән һәм җитештерелгән, һәм Франциянең элеккеге шоферы Гай Лигер белән берлектә аталган һәм LMP4 кагыйдәләренә нигезләнеп 2018-нче елдан төзелгән.
Ligier_Nissan_DPi / Ligier Nissan DPi:
Ligier Nissan DPi, шулай ук Onroak Nissan DPi буларак та билгеле, Ligier Automotive тарафыннан төзелгән Daytona Prototype машинасы. Машина Ligier JS P217 нигезендә ясалган, ул FIA һәм ACO кагыйдәләренә туры килү өчен 2017-нче елда LMP2 категориясе буенча FIA Дөнья Чемпионатында. Прототип узышу дебютын 2017 24 сәгать Дайтонада ясады, Текила Патрон ESM командасы белән, дебютында 4нче урынны яулады.
Ligier_Optima / Ligier Optima:
Ligier Optima - дүрт тәгәрмәчле, ике урынлы микрокар, 1987 елдан 1995 елга кадәр Ligier тарафыннан җитештерелгән, Франциянең Формула-1 җитештерүче Équipe Ligier урам машинасы филиалы. 1993-нче елдан 1995-нче елга кадәр Оптима 4 дип аталган дүрт урынлы версия дә бар иде. Машина башта Ligier Série 7 буларак кертелде, ләкин исеме 1989-нчы елда Оптимага үзгәртелде. бокслы Ligier JS4 белән башланган машиналар сериясеннән. Гадәттә, Оптималар - "Voiture sans permis", машина йөртү таныклыгын таләп итмәгән җиңел машиналар, шулай итеп картлар, яшьләр яки машина йөртү өстенлекләрен югалткан кешеләр белән популяр. Ligier шулай ук билгеле чикләнгән машина йөртү рөхсәте һәм бик аз еллык салым белән йөртелергә мөмкин булган көчлерәк версияләр тәкъдим итте. Экспорт базарлары өчен версияләр еш кына җирле таләпләргә туры килерлек двигатель нәтиҗәләре булган.
Ligier_Richier / Ligier Richier:
Лигиер Ричиер (якынча 1500-1567) Франциянең төньяк-көнчыгышындагы Сен-Михилда актив француз скульпторы булган. Ричиер беренче чиратта туган Сент-Михиел чиркәүләрендә эшләде һәм 1530 елдан ул Лоррейн Герцог Антуан яклавына ия булды, һәм ул мөһим эш эшләде. Ричиер кайвакыт агачта эшләсә дә, ул нечкә ашлык белән алсу, йомшак известьташны һәм берничә тамырны өстен күрде, Сент-Михель һәм Сорсида алынган һәм бу уртада эшләгәндә чистартылган бизәү техникасы белән тәҗрибә ясаган, ул бирә алган. таш мәрмәр сыман. Аның иң яхшы әсәрләренең берсе - Музей өлкәсенең җирле ташында ясалган 13 тормыш зурлыгыннан торган "Groupe de la Passion". Аны Изге Этьен чиркәвендә табарга мөмкин. Ул шулай ук "Pâmoison de la Vierge" дип атала (Вирджиния Своны, Вирджиния ханлыгы, Сент Джон ярдәме белән). Аңа багышланган бүтән әсәрләр Санкт-Пьер чиркәвендә, Бар-ле-Дюкта һәм Луврда. Аның "Le Transi de René de Chalon" әсәре Бар-ле-Дюктагы Сен-Этьен чиркәвендә. Сорсы таштан ясалган һәм 1м74 см басып торганда, Рене де Чалонның, кызгылт сары принц (1544 елның 15 июлендә үлгән) үз йөрәген кыскан ялтыравыклы мәет рәвешендә сурәтләнә.
Ligiidae / Ligiidae:
Ligiidae - агач кисәкләре гаиләсе, инфракызыл Диплочетадагы бердәнбер гаилә. Аның әгъзалары ташлы ярларда, Петробиус һәм краб циклограпс төрләре яшәгән кешеләргә охшаш. Гаиләдә бу төрләр бар: Кавказолигидиум Борутский, 1950 Лигия Фабрикий, 1798 Лигидиоид Вахрберг, 1922 Лигидиум Брандт, 1833 Тауролигидиум Борутцкий, 1950 Тифлолигидиум Верхофф, 1918
Ligilactobacillus / Ligilactobacillus:
Ligilactobacillus - сөт кислотасы бактерияләре, умырткалы хуҗалар белән бәйләнгән, 2020-нче елда Лактобасилл нәселенең бүленеше аша барлыкка килгән. Бу гомоферментатив төрләрнең күбесе хәрәкәтчән һәм ашказаны кислоталарыннан саклану өчен уразны белдерәләр, аларны пробиотиклар өчен популяр сайлау ясыйлар. Бу нәселнең G / C эчтәлеге 32,5-43,3% арасында үзгәрә.
Ligilactobacillus_acidipiscis / Ligilactobacillus acidipiscis:
Ligilactobacillus acidipiscis - Ligilactobacillus нәселендәге төр. Бу гомоферментатив, таяк формасындагы сөт кислотасы бактерияләре. Аның төре FS60-1T.
Ligilactobacillus_animalis / Ligilactobacillus animalis:
Ligilactobacillus animalis - грамм-позитив Ligilactobacillus нәселендә хәрәкәтсез, гомоферментатив төр, башта приматларның теш тактасыннан аерылган. Л. хайванис МРС агарында 37 ° C температурада оптималь үсешкә ия, бу төрне месофилик итә. Бу төр целлобиоз, фруктоза, глюкоза, лактоза, малтоза, мелибиоз, раффиноз һәм салицинны ферментлый ала, ләкин ул ксилозаны ачыта алмый. Геномның зурлыгы 1,89 Мб / с, G / C эчтәлеге - 41,1%.
Ligilactobacillus_salivarius / Ligilactobacillus salivarius:
Ligilactobacillus salivarius - пробиотик бактерия төрләре, алар ашказаны-эчәк трактында яшиләр һәм патоген бактерияләрен бастыру кебек терапевтик үзенчәлекләр кулланалар.
Liginiac / Liginiac:
Лигиниак (французча әйтелеш: [liʒinjak]; Окситан: Лигинхак) - Франция үзәгендәге Коррез бүлегендәге коммуна.
Лигирон / Лигирон:
Лигирон (Висайан сүзе "әйләндерү" сүзе) - 4 тәгәрмәчле арба, бамбук идәнле агачтан ясалган, аның нигезе булып хезмәт итә. Башта, бу фермерлар үз үстергән продуктларын таулардан шәһәр базарына яки Валенсиядән 9 километр көнбатыштарак Думагует шәһәр базарына китерү өчен кулланалар (Негрос Көнчыгыш, Филиппиннар).
Лигист / Лигист:
Лигист - Австриянең Стирия штатындагы Воицберг өлкәсендәге муниципалитет.
Ligita_Tum% C4% 81ne / Ligita Tumāne:
Лигита Тумон (1996 елның 1 маенда туган) - Латвия футболчысы, Италия Серия С клубы ASD FC Сассари Торрес Фемминиле һәм Латвия хатын-кызлар җыелма командасы өчен яклаучы булып уйный.
Лигитан / Лигитан:
Лигитан (Малайча: Пулау Лигитан) - Таваудагы кечкенә утрау, Сабах, Борнео утравының көнчыгышында, Селеб диңгезендә. Элек утрау Малайзия һәм Индонезия арасындагы территориаль бәхәснең үзәгендә иде. Бу эш Халыкара Суд алдына чыгарылды һәм 2002 ел азагында Суд Сипадан утравы белән утрауны Малайзиягә бүләк итте, соңгысы күрсәткән "эффектив һөнәр" нигезендә (Малайзия) элеккеге колониаль хакимият, Бөек Британия) һәм башка өстен титулның булмавы. Филиппиннар Төньяк Борнеога дәгъвасы нигезендә суд процессына катнашырга мөрәҗәгать иттеләр, ләкин аның үтенече Суд тарафыннан 2001 елның башында кире кагылды. 2000-нче елда Филиппин сугышчыларының керүе нәтиҗәсендә, Сипадан белән утрау җитәкчелеге урнаштырылды. Малайзия Милли Куркынычсызлык Советы (УСК) астында. 2019 елның 8 июлендә Премьер-Министр Махатхир Мохамад принцип буенча ике утрау белән идарә итүне ССБдан Саба хакимиятенә кире кайтару турында килеште, туризм, мәдәният һәм әйләнә-тирә мохит министрлыгы Федераль Министрлар Кабинеты бу үтенечне раслаганнан соң.
Ligitan_and_Sipadan_dispute / Лигитан һәм Сипадан бәхәсе:
Лигитан һәм Сипадан бәхәсе [2002] ICJ 3 Индонезия һәм Малайзия арасында Селеб диңгезендәге ике утрау, Лигитан һәм Сипадан арасындагы территориаль бәхәс иде. Бу бәхәс 1969-нчы елда башланып, 2002-нче елда Халыкара Суд (ICJ) белән чишелде, ул ике утрауның да Малайзиянеке булуын раслады.
Лигия_Даниу / Лигия Даниу:
Лигия ханым (侧 福晋 李佳氏; 1869–1928) Беренче дәрәҗәдәге принц Чунцян һәм Даогуанг императорының җиденче улы Йиксуанның икенчел консорты булган. Аның шәхси исеме Даниу (大妞) иде.
Лиглет / Лиглет:
Лиглет (французча әйтелеш: [liɡlɛ]) - Франциянең көнбатышындагы Нувелле-Аквита өлкәсендә Вена бүлегендәге коммуна.
Лиглиг / Лиглиг:
Лиглиг, "лиглигкот" дип танылган, Горха, Непалның Палунгтар Муниципалитетында урнашкан тау башы. Ул 1437 метр биеклектә (4790 фут) диңгез өслеген аңлата. Горха районының озын һәм кызыклы тарихы бар. Монда патша династиясе башланган һәм танылган Гурха солдатлары үз исемнәрен алган. Катмандудан көнбатышка таба 80 километр (50 миль) урнашкан (юл белән 140 километр). Бу Непалның элеккеге монархиясе урнашкан урын. Драбя Шах, ул вакытта күрше Ламжунг өлкәсенең Нарахари патшасының абыйсы, кечкенә патшалыкны 1616 BS / (б. Э. 1559) тирәсендә урнаштырган. Борынгы сарайның калган ташларын Лиглигкот тау башында күрергә мөмкин.
Лигма / Лигма:
Лигма мөрәҗәгать итә ала: Лесбиян һәм гей ирләр ассоциациясе (LIGMA), Хорватиядәге LGBT хокукларын яклаучы ассоциация, 1992–1997 "Лигма", Магнит Кеше Рахул Лигма җыры, Твиттер Лигма Корпорациясенең уйлап чыгарылган элеккеге хезмәткәре, автомобиль җитештерүче Нашвилл, Иллинойс, Групо Антолин өлеше
Лигнак / Лигнак:
Лигнак (французча әйтелеш: [liɲak]; Лимузин: Линхак) - Франциянең үзәгендәге Индр бүлегендәге коммуна.
Lignages_d% 27Outremer / Lignages d'Outremer:
Lignages d'Outremer ("Outremer нәселе") иң мөһим Крестиклар гаиләләренең нәселләрен тасвирлый. Беренче версия 1270 елда язылган һәм XIV гасырның ике кулъязмасында бар. Соңрак версия 1307/08 елда, икенчесе итальян телендә, 1398 (Notizie sopra i Re di Gerusalemme e di Cipro e loro parentela һ.б.) чыгарылды. Аны Пьер де Флори (Пиеро де Фиорин) туплаган, Никосиянең вискаунты, ул, мөгаен, Антиохиядән, һәм Иерусалим Саймоныннан, һәм Кипрда язылгандыр. Нәселләр төрле версияләрдә меңнән артык кешене атыйлар. Алар арасында Яффаның Ибелин санаулары бар. Бу Recueil des historiens des croisades кушымтасы буларак кертелгән.
Lignairolles / Lignairolles:
Lignairolles (французча әйтелеш: [liɲɛʁɔl] (тыңла); Окситан: Linhairòlas) - Франциянең көньягында Ауд бүлегендәге коммуна.
Лигнан / Лигнан:
Лигнаннар - үсемлекләрдә, аеруча орлыкларда, бөртеклеләрдә, яшелчәләрдә булган аз молекуляр авырлыктагы полифенолларның зур төркеме. Бу исем латинча "агач" сүзеннән алынган. Лигнаннар фитоестрогеннар өчен прекурсорлар. Алар орлык һәм үсемлекләрне үлән үләннәреннән саклауда антифедантлар ролен уйный алалар.
Лигнан-де-Базас / Лигнан-де-Базас:
Лигнан-де-Базас (французча әйтелеше:
Лигнан-де-Бордо / Лигнан-де-Бордо:
Лигнан-де-Бордо (французча әйтелеш: [liɲɑ̃ də bɔʁdo], туры мәгънәдә Бордо;
Lignan-sur-Orb / Lignan-sur-Orb:
Lignan-sur-Orb (французча әйтелеш: [liɲɑ̃ syʁ ɔʁb], туры мәгънәдә Орбада Лигнан; Окситан: Linha d'Òrb) - Франциянең көньягындагы Окситания өлкәсендә Гераль бүлегендәге коммуна.
Лигнана / Лигнана:
Лигнана - Италиянең Пьедмонт өлкәсендәге Верчелли өлкәсендәге коммуна (муниципалитет), Туриннан 60 километр төньяк-көнчыгыштарак һәм Верчеллидан 6 километр көньяк-көнбатыштарак урнашкан. Лигнана түбәндәге муниципалитетлар белән чиктәш: Крова, Десана, Ронсекко, Саласко, Сали Верчеллесе һәм Верчелли. Тенута Венерия, Селве (Саласко коммуна фразионе) белән берлектә, Силвана Мангано ролен уйнаган 1949-нчы елда Ачы Райс өчен кино төшерү урыны иде.
Lignano_ (disambiguation) / Lignano (дисамбигуация):
Лигнано мөрәҗәгать итә ала: Лигнано Пинета, Лигнано Саббиадоро шәһәренең фразионе, Удин провинциясендәге коммуна, Фриули-Венесия Джулия Лигнано Ривера, Лигнано Саббиадоро шәһәренең фразионасы, Удин провинциясендә коммуна. - Италиянең төньяк-көнчыгышындагы Венесия Джулия өлкәсе Лигнано Саббиадоро, Удин провинциясе эчендә шәһәр һәм коммуна, Италиянең төньяк-көнчыгышындагы Фриули Венесия Джулия өлкәсендә. Фердинандо Лигнано, Италия су полосы уенчысы Джузеппе Лигнано, Италиядә туган архитектор
Lignano_Pineta / Lignano Pineta:
Лигнано Пинета - Удин провинциясендә урнашкан Лигнано Саббиадоро шәһәренең фразионе, Италиянең төньяк-көнчыгышындагы Фриули-Венесия Джулия өлкәсендә, Италиянең төньягында иң зур җәйге курортларның берсе.
Lignano_Riviera / Lignano Riviera:
Лигнано Ривера - Удин провинциясендә урнашкан Лигнано Саббиадоро шәһәренең фразионе, Италиянең төньяк-көнчыгышындагы Фриули-Венесия Джулия өлкәсендә. Бу Италиянең төньягында төп җәйге курортларның берсе.
Lignano_Sabbiadoro / Lignano Sabbiadoro:
Лигнано Саббиадоро (итальянча: Бу Италиянең төньягында һәм Адриатик диңгез ярында төп җәйге курортларның берсе.
Lignareix / Lignareix:
Lignareix (французча әйтелеш: [liɲaʁɛ]; Окситан: Линхарес) - Франция үзәгендәге Коррез бүлегендәге коммуна.
Лайн / Лайн:
Лигн (әйтелә [liɲ]), яки сызык яки Париж сызыгы - тарихи озынлык берәмлеге, XVIII гасыр ахырында метрика системасы кабул ителгәнче Франциядә һәм башка җирләрдә кулланылган, һәм ул вакыттан соң төрле фәннәрдә кулланылган. Loi du 19 frimaire VIII (1799 елның 10 декабре Законы) бер метрның нәкъ 443.296 француз сызыгына тигез булуын әйтә. Бүгенге көндә француз һәм Швейцария сәгать җитештерүчеләре сәгать казаннарының күләмен үлчәү өчен, төймә ясауда һәм тасмада. җитештерү.
Ligne_A% C3% A9rienne_Seychelles / Ligne Aérienne Seychelles:
Ligne Aérienne Seychelles (LAS) Сейшел утравындагы Махе нигезендә чартер авиакомпаниясе иде. Авиакомпания 1986-нчы елда Кристофер Хурндалл, Пол Льюис белән берлектә оешкан һәм 1986-нчы елның декабрендә арендага алынган Boeing 707 (S7-LAS) белән чартер рейсларын эшли башлаган. Авиакомпания юнәлешләренә Габороне, Ботсвана керә; Лилонгве, Малави; Перт, Австралия һәм Сингапур.
Ligne_A% C3% A9rienne_du_Roi_Albert / Ligne Aérienne du Roi Альберт:
Ligne Aérienne du Roi Albert (LARA; "King Albert Airline") Бельгия Конго колониясендә кыска гомерле граждан авиакомпаниясе иде.
Ligne_Roset / Ligne Roset:
Ligne Roset - Франциянең заманча җиһаз компаниясе, аның 200 дән артык кибете һәм 1000 дән артык ваклап сатучы бар. Компания Антуан Розет тарафыннан 1860-нчы елда Франциянең Монтагню шәһәрендә бентвуд йөртү таяклары җитештерүче кечкенә бизнес буларак оешкан. 1936-нчы елда компания җиһазландырылган җиһазлар җитештерә башлады һәм хәзерге вакытта алар 50 Европа дизайнерлары коллективыннан көнкүреш җиһазлары, яктырту, аксессуарлар, тукымалар проектлыйлар һәм җитештерәләр. Лигн Розетның иң танылган әсәрләре арасында 1973-нче елда Мишель Дукарой тарафыннан эшләнгән Того утыру линиясе бар. Анда эргономик конструкцияләр бар, рамны ясау өчен биш тыгызлык күбек һәм эрелгән каплагычлар. Заманча дизайнерлар белән хезмәттәшлеге белән танылган Лигн Розет сата. җиһаз, декоратив аксессуарлар, яктырту, келәмнәр, тукымалар һәм вакыт-вакыт әйберләр. Компания эчке җитештерүне куллана, бөтен продукт ясау процессын контрольдә тота. 1860-нчы елда оешканнан бирле гаилә белән идарә итүче компания, Лигн Розет күпмилләтле компаниягә әйләнде, заводлары һәм штаб-квартиралары Франциядә, 200-дән артык эксклюзив кибет һәм 1000 ваклап сатучы.
Ligne_claire / Ligne claire:
Ligne claire (французча "ачык сызык", [liɲ klɛʁ] дип әйтелә; Голландия: klare lijn, [ˈklaːrə ˈlɛɪ̯n] дип атала) - Бельгия мультфильмисты һәм Тинтин маҗаралары иҗат итүче Герге тарафыннан ясалган һәм пионер булып ясалган рәсем стиле. Ул кайвакыт төрле киңлектәге ачык көчле сызыкларны куллана, контраст шулай ук түбәнсетелә. Кастинг күләгәләре еш яктыртыла, һәм стильдә еш көчле төсләр һәм реалистик фонда мультфильм персонажлары кушылуы бар. Бу исемне 1977-нче елда Джост Сварт уйлап чыгарган.
Ligne_de_Cerdagne / Ligne de Cerdagne:
Ligne de Cerdagne, гадәттә Le Petit Train Jaune дип атала (Инглизчә: Кечкенә Сары Поезд, Каталан: Трен Грок), Вильфранче-де-Конфленттан 1000 мм (3 фут 3 + 3) үлчәү тимер юлы. Франция Пиренейларында Латур-де-Кэрол-Энветгка.
Ligne_de_Sceaux / Ligne de Sceaux:
Ligne de Sceaux (Sceaux Line) Франциядә тимер юл линиясе иде, ул башта Париждан Денферт-Рочеро (ул вакытта Париждагы d'Enfer Place дип аталган) Парижны Ско шәһәренә тоташтырды. Бу линия башта 1846-нчы елда ачылган. Арнукс системасын күрсәтү өчен киң үлчәү сызыгы буларак һәм көньякка Скога кадәр сузылды. Хәзерге вакытта төп линия Орсайга төзелде һәм Сен-Реми-Лес-Шеврузага, аннары Лимурга кадәр сузылды. Соңгы конфигурациядә. , ул шулай ук SNCF Réseau тарафыннан Париж-Люксембург - Лимурс линиясе (милли тимер юл челтәренең 552000 линиясе) дип атала. 3 миллион франк капиталы белән ул 1847-нче елда булган авария вакытында дәүләт секвестриясе астында урнашкан биш компаниянең берсе иде. , 1848 елның 4 апрелендә Compagnie du chemin de fer de Paris Орлеан, 1848 елның 30 октябрендә Compagnie du chemin de fer de Bordea à La Teste һәм 1848 елның 21 ноябрендә Compagnie du chemin de fer de Marsel à Avignon белән берлектә. , Compagnie du chemin de fer de Paris à Лион ва 1848 елда миллиләштерелгән. 1895 елда ул төньякта Парижга Люксембург станциясенә кадәр сузылган. 1937-нче елда ул Compagnie du chemin de fer de Paris à Орлеан тарафыннан Compagnie du chemin de fer métropolitain de Paris (CMP) җентекләп модернизацияләнгәннән соң күчерелде. Линия, Z тимер юл вагоннары өчен яраклы электр тимер юлларын эшләтеп җибәрү, һәм югары платформалар һәм югары җитештерүчән сигнал белән инфраструктураны яңарту аны киләчәк төбәк метросының төп өлеше итте, бер елдан да азрак вакыт эчендә аның хәрәкәтен икеләтә арттырырга мөмкинлек бирде. . Сен-Реми-Люс-Шеврузадан Лимурга кадәр булган бүлек 1939-нчы елда ташланган. Икенче бөтендөнья сугышы вакытында һәм киләсе елларда аеруча 40 км (25 миль) озынлыктагы сызык Ресса Экспресс Регионалына интеграцияләнгән. .
Ligne_de_la_C% C3% B4te_Fleurie / Ligne de la Côte Fleurie:
Ligne de la Côte Fleurie - Кот-Флури, Калвадос, Франция шәһәрләренә хезмәт күрсәтүче тимер юл. Озынлыгы якынча 20 километр (12 миль) булган тимер юл линиясе 1882-1884 елларда төзелгән. Электронизацияләнмәгән линия Девиль белән Дивс-Сюр-Мер арасында Инглиз каналы буйлап авыл аша уза һәм Дизель берничә агрегат белән идарә итә.
Ligne_des_Bambous / Ligne des Bambous:
Ligne des Bambous - Реюньон утравындагы авыл, аның көньяк яры янында Сен-Пьер коммунасында урнашкан авыл.
Ligne_du_Haut-Bugey / Ligne du Haut-Bugey:
Хаут-Буги линиясе (французча: Ligne du Haut-Bugey) (шулай ук Lignes des Carpates кушаматы) Франциядә тимер юл. Озынлыгы 65 километр һәм Бур-ан-Бресны Беллегард белән тоташтыра, uraра таулары аша сәяхәт итә. 1877-нче елда ачылганнан соң бер гасыр һәм чирек дәвамында ул җирле линия генә иде, һәм тик класслар, каты кәкреләр һәм начар җилләтелгән тоннель белән эшләү бик авыр иде. Ул әкренләп кимү кичерде, 2006-нчы елга кадәр ул яңа тормыш арендасына ия булды, чөнки аны яңарту Париждан Женевага сәяхәт вакытын кыскартуның иң нәтиҗәле ысулы итеп сайланды. Линия 2006-нчы елда тулысынча реконструкцияләү һәм электрлаштыру өчен ябылды. Яңартылган линия 2010 елның 2 декабрендә ачылды, анда 25 кВ электрлаштыру, 18 дәрәҗә кисешүләрне күперләр белән алыштыру, кардан саклау һәм тоннель яктырту. Бүген линия Франция TGV челтәре белән Женева арасында тизрәк бәйләнеш булдырырга мөмкинлек бирә, Парижга Женевага сәяхәт вакытын өч сәгатьтән артык вакыт бирә (Эмберье һәм Кулоз аша иске маршрут белән чагыштырганда 20 минутка экономияләү).
Lignell_% 26_Piispanen / Lignell & Piispanen:
Lignell & Piispanen (L&P) - Куопиодан килгән фин компаниясе, спиртлы эчемлекләр җитештерә. Аның төп компаниясе Ой Густ. Ранин 1852-нче елда оешкан һәм Lignell & Piispanen сәүдә маркасы һәм продуктлары аңа 1932-нче елда кушылган.
Ligneous_conjunctivitis / Ligneous conjunctivitis:
Лигн коньюнктивиты - сирәк очрый торган хроник коньюнктивит формасы, кабатланган, фибринга бай псевдомембраноз лезонияләре белән аерылып тора, нигездә күз кабагы төбендә үсә (тарсаль коньюнктива). Бу, гадәттә, системалы авыру, ул периодонталь тукыманы, өске һәм аскы сулыш юлларын, бөерләрне, урта колакны һәм хатын-кыз җенес әгъзаларын үз эченә ала. Бу күрү өчен куркыныч булырга мөмкин, һәм үлем вакыт-вакыт үпкә катнашыннан булырга мөмкин. Бу фаразланганча, хола лигной коньюнктивит коньюнктива катнашындагы IgG4 белән бәйле авыру (IgG4-RD) күренеше булырга мөмкин.
Lignereuil / Lignereuil:
Lignereuil (французча әйтелеш: [liɲʁœj]; Пикард: Lègnereul) - Франциянең Хаут-де-Франция өлкәсендәге Пас-де-Калей бүлегендәге коммуна.
Lignereux / Lignereux:
Lignereux - Франция компаниясе, 1787-нче елда оешкан, objets d'art җитештерә. Парижда һәм Лондонда урнашкан Lignereux декоратив сәнгатьтә зур роль уйный. Lignereux сәнгать җыючылар өчен эшләнгән әйберләр ясый. 2015 елда Lignereux хәзерге рәссамнар һәм һөнәрчеләр белән бизәлгән яңа әйберләр җитештерә башлады.
Lignereux_ (disambiguation) / Lignereux (дисамбигуация):
Lignereux мөрәҗәгать итә ала:
Lignerolle / Lignerolle:
Лигнерол - Швейцариядәге Вау кантонындагы uraра-Норд Ваудоис районындагы муниципалитет.
Lignerolles / Lignerolles:
Лигнероллес - Франциядәге берничә коммуна исеменең исеме яки өлеше: Лигнероллес, Аллиер Лигнероллес, Кот-д'Ор Лигнероллес, Эюр Лигнероллес, Инд Лигнероллес, Орне
Lignerolles, _Allier / Lignerolles, Allier:
Лигнероллес (французча әйтелеш: [liɲʁɔl] (тыңла); Окситан: Линхаролас) - Франция үзәгендәге Аллиер бүлегендәге коммуна.
Лигнероллес, _C% C3% B4te-d% 27Or / Lignerolles, Кот-д'Ор:
Лигнероллес (французча әйтелеш: [liɲʁɔl] (тыңла)) - Франциянең көнчыгышындагы Кот-д'Ор бүлегендәге коммуна.
Lignerolles, _Eure / Lignerolles, Eure:
Лигнероллес (французча әйтелеш: [liɲʁɔl] (тыңла)) - Франциянең төньягында Нормандиядәге Eure бүлегендәге коммуна.
Lignerolles, _Indre / Lignerolles, Indre:
Лигнероллес (французча әйтелеш: [liɲʁɔl] (тыңла)) - Франциянең үзәгендәге Индр бүлегендәге коммуна.
Лигнероллес, _Орне / Лигнероллес, Орне:
Лигнероллес (французча әйтелеш: [liɲʁɔl] (тыңла)) - Франциянең төньяк-көнбатышындагы Орне бүлегендә элеккеге коммуна. 2016 елның 1 гыйнварында ул Tourouvre au Perche яңа коммунасына кушылды.
Lignerolles_Airfield / Lignerolles аэродромы:
Лигнероллес аэродромы - Франциянең төньягында, Нормандия өлкәсендәге Лигнероллес коммуна янындагы Икенче бөтендөнья сугышы ташланган хәрби аэродром. Лигнероллесның көньягында һәм көнчыгышында урнашкан АКШ Армия һава көчләре 1944 елның 6 июлендә Франциягә Союздашлар төшкәннән соң вакытлыча аэродром булдырдылар. Аэродром IX инженерлык командасы, 820 нче инженер авиация батальоны тарафыннан төзелгән.
Lignes_A% C3% A9riennes_Congolaises_ (1997% E2% 80% 932003) / Lignes Aériennes Congolaises (1997–2003):
Lignes Aériennes Congolaises (LAC) (Инглизчә: Конго Авиакомпаниясе) Конго Демократик Республикасының флаг ташучысы иде. Ул 1997-нче елда катлаулы Air Zair-ны уңышлы башкару өчен оешкан. 1999-нчы елда операцияләрне туктату, 2002-нче елда кыска вакыт эчендә яңадан эшләтеп җибәрелде, 2003-нче елда даими рәвештә катлау өчен.
Lignes_A% C3% A9riennes_Congolaises_ (2005% E2% 80% 932013) / Lignes Aériennes Congolaises (2005–2013):
Lignes Aériennes Congolaises (инглизчә: Конго авиакомпаниясе), шулай ук LAC кыскасы белән билгеле, Конго Демократик Республикасы авиакомпаниясе, аның төп офисы Киншаса, һәм үзәк идарәсе Киншасадагы Нджили аэропорты милегендә. Очкычның соңгы аэропорты очыш операцияләре базасы булып тора. Ул 2013-нче елда бетерелде. Илдә теркәлгән бүтән авиакомпанияләр белән компаниягә Европа Союзы блогының теләсә кайсы әгъза иленә очу тыелды.
Ligneyrac / Ligneyrac:
Лигнирак (французча әйтелеш: [liɲeʁak]; Окситан: Линхайрак) - Франция үзәгендәге Коррез бүлегендәге коммуна.
Lignicida / Lignicida:
Lignicida - Erebidae гаиләсенең көя токымы. Нәсел Чарльз Суинхо тарафыннан 1905-нче елда салынган.
Lignicolous_lichen / Lignicolous lichen:
Лигноколозлы лишайник - кабыкны тартып алган агачта үсә торган лишайник. Моны кабыкта үсә торган кортиколозлы лишайник һәм кыяда үскән саксикол лишайниклары белән чагыштырырга кирәк.
Лигниера / Лигниера:
Лигниера - Plasmodiophoraceae гаиләсенең протест токымы. Лигниераның нәсел исеме Палеоботания өлкәсендәге эше белән танылган Франция ботаникы Эли Антуан Октав Лигнер хөрмәтенә (1855–1916).
Ligniera_pilorum / Ligniera pilorum:
Ligniera pilorum - бодайны зарарлаучы үсемлек патогены.
Лигнин / Лигнин:
Лигнин - күпчелек органик тукымаларда төп структур материаллар формалаштыручы катлаулы органик полимерлар классы. Лигниннар күзәнәк стеналарын формалаштыруда аеруча мөһим, аеруча агач һәм кабык, чөнки алар катгыйлык бирәләр һәм җиңел чермиләр. Химик яктан, лигниннар фенолик прекурсорлар белән бәйләнгән полимерлар.
Лигнин-үзгәртү_ензим / Лигнин-үзгәртү ферменты:
Лигнин үзгәртүче ферментлар (LME) - гөмбәләр һәм бактерияләр җитештергән төрле ферментлар, лигнинның ватылуын катализациялиләр, үсемлекләрнең күзәнәк стеналарында еш очрый торган биополимер. Лигниназлар һәм лигназлар атамалары бер үк класс өчен иске исемнәр, ләкин хәзерге вакытта "ферментлар гидролитик түгел, ә оксидиатив (электрон тарту) аларның фермент механизмнары белән искә алына. LME'ларга лигнин пероксидасы (EC 1.11.1.14), марганец пероксидасы (EC 1.11.1.13), күпкырлы пероксидаза (EC 1.11.1.16) һәм лакка тибындагы күп фенолоксидазлар керә. LMEлар ак черү басидиомицетлы гөмбәләрнең күп төрләре белән билгеле, алар арасында: Phanerochaete хризоспорий, Ceriporiopsis subvermispora, Trametes versicolor, Phlebia radiata, Pleurotus ostreatus and Pleurotus eryngii. LMEлар агач-ак черегән гөмбәләр белән генә түгел, ә Агарикус биспоры (гомуми төймә гөмбәсе) кебек чүп-чардан торган басидиомицетлы гөмбәләр, һәм Копринус һәм Агросиб төрләре белән җитештерелә. Селлюлозаны киметеп агачны колонизацияли алган коңгырт черегән гөмбәләр лигнинны өлешчә деградацияли ала. Кайбер бактерияләр шулай ук LME җитештерәләр, гөмбә LMEлары лигнин деградациясендә эффективрак. Гөмбәләр табигый системалардагы лигнин деградациясенә иң зур өлеш кертүчеләр дип санала. ЛОМ һәм целлюлазалар экологик цикл өчен бик мөһим (мәсәлән, үсү / үлем / бозылу / үсү, углерод циклы, туфрак сәламәтлеге), чөнки алар үсемлек тукымасына рөхсәт бирә. тиз бозылырга, андагы мәсьәләне тормышның яңа буыннары куллану өчен җибәрергә. Кече һәм урта бизнес төрле тармаклар өчен дә бик мөһим.
Lignin_ характеристика / Лигнин характеристикасы:
"Лигнин характеристикасы" термины (яки "Лигнин анализы") лигнин тикшеренүләре кысаларында, аның иң мөһим үзенчәлекләрен билгеләү белән, лигнин характеристикаларын тасвирлау максатын күздә тота. Күпчелек очракта, бу термин химик яки термо-химик анализ ярдәмендә техник лигниннарга характеристика бирү өчен кулланыла. Техник лигниннар - агач суырту кебек төрле техник процесслар вакытында төрле биомассадан изоляцияләнгән лигниннар. Иң еш очрый торган техник лигниннар арасында лигносульфонатлар (сульфит суыртудан изоляцияләнгән), крафт лигниннары (кара эчемлектән изоляцияләнгән), органосольв лигниннары (органосольв суыртудан изоляцияләнгән), сода лигниннары (сода суыртудан изоляцияләнгән) һәм биомассаны энзиматик эшкәртүдән соң лигнин калдыклары. .
Lignin_peroxidase / Lignin пероксидасы:
Энзимологиядә лигнин пероксидасы (EC 1.11.1.14) - 1,2-бис (3,4-диметоксифенил) пропан-1,3-диол + H2O2 ⇌ {\ дисплей стиле \ уң сулфарпоннар химик реакцияне катализацияләүче фермент. 4-диметоксибензалдегид + 1- (3,4-диметоксифенил) этан-1,2-диол + H2Отус, бу ферментның ике субстратлары 1,2-бис (3,4-диметоксифенил) пропан-1,3-диол һәм H2O2, ә аның 3 продукты 3,4-диметоксибензалдегид, 1- (3,4-диметоксифенил) этан-1,2-диол, һәм H2O. Бу фермент оксидоредуктазлар гаиләсенә керә, аеруча пероксидта аксессуар (пероксидаз) булып эшләүчеләр һәм лигниназларның киң категориясенә керергә мөмкин. Бу фермент классының системалы исеме 1,2-бис (3,4-диметоксифенил) пропан-1,3-диол: водород-пероксид оксидоредуктаз. Гомуми кулланышта булган башка исемнәр арасында диарлпропан кислород, лигниназ I, диарилпропан пероксидаз, LiP, диарилпропан: кислород, водород-пероксид оксидоредуктаз (CC-бәйләнеш). Анда бер кофактор, гем кулланыла.
Лигнинкола / Лигнинкола:
Lignincola - Halosphaeriaceae гаиләсендә гөмбәләр төре. Нәселдә ике төр бар.
Лигниспальта / Лигниспалта:
Лигниспальта - Noctuidae гаиләсенең көя токымы.
Лигнит / Лигнит:
Лигнит, еш кына коңгырт күмер дип аталалар, табигый кысылган торфтан барлыкка килгән йомшак, коңгырт, янып торган, чокырлы таш. Аның углерод күләме 25-35% тирәсе, һәм чагыштырмача түбән җылылык аркасында күмернең иң түбән дәрәҗәсе булып санала. Groundирдән чыгарылгач, анда бик күп дым бар, ул өлешчә аз углерод күләмен аңлата. Лигнит бөтен дөньяда казыла һәм пар-электр энергиясе җитештерү өчен ягулык буларак диярлек кулланыла. Лигнит өчен яну, күмернең башка сафларына караганда чыгарылган углерод газы һәм күкерт күләме өчен аз җылылык китерә. Нәтиҗәдә, лигнит кеше сәламәтлеге өчен иң зарарлы күмер. Чыганакка карап, төрле агулы авыр металллар, шул исәптән табигый рәвештә барлыкка килгән радиоактив материаллар, лигнитта булырга мөмкин, алар күмер чебен көлендә калган, сәламәтлеккә куркынычны арттыралар.
Лигнит, _ Төньяк_Дакота / Лигнит, Төньяк Дакота:
Лигнит - АКШның Төньяк Дакота штатындагы Бюрк округындагы шәһәр. 2020 елгы җанисәптә халык 141 кеше иде. Лигнит 1907-нче елда оешкан һәм бу төбәктә булган аз сортлы күмер лигнит күләме белән аталган.
Лигнит, _ Вирджиния / Лигнит, Вирджиния:
Лигнит - Вирджиния, АКШ, Ботетурт округындагы шомлы шәһәр. Аллегени рудасы һәм тимер компаниясе карамагындагы элеккеге лигнит казу шәһәрчеге (соңрак 1907-нче елда Лукенс Корыч компаниясенең бүлекчәсе булып китте, анда компания кибете, чиркәүләр, мәктәп, почта бүлеге һәм төп урам театры бар иде. Аны компания ташлады. 1920-нче елларда руда таләпләре төшкәч, Пенсильваниядә югары класслы күмер табылгач, кайбер кешеләр 1950-нче елларга кадәр өйләрдә яшәвен дәвам иттеләр. Аның калдыклары бик аз һәм хәзер Джефферсон Милли Урман өлеше.
Lignite_ (disambiguation) / Lignite (дисамбигуация):
Лигнит түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Лигнит, түбән сыйфатлы күмер төре Лигнит, Төньяк Дакота Лигнит, Вирджиния USS Lignite (IX-162), Trefoil класслы бетон баржа.
Lignites_de_Soissonais / Lignites de Soissonais:
Lignites de Soissonais - Франциянең Вар, Марне бүлекләрендә геологик формалашу. Эоцен чорының Ипресия этабына караган казылмаларны саклый.
Ligni% C3% A8res / Lignières:
Lignières түбәндәге урыннарга мөрәҗәгать итә ала:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Richard Burge
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инд...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - энциклопедия, ул теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләгән миллионнар бар! Википедиян...
-
Á Móti Sól: Ó Móti Sól - Исландия эстрада төркеме, 1995 елның көзендә Þóрир Гуннарсон һәм Хеймир Эйвиндарсон тарафыннан барлыкка килг...
No comments:
Post a Comment