Saturday, April 29, 2023
Malaysia National Region Play Off
Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инде! Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән, ул ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларны күбрәк мәгълүмат алу өчен күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган, Интернетка кергән һәрбер кеше (һәм блокланмаган) Википедия мәкаләләренә яза һәм үзгәртә ала, редакция бозу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала. 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле ул дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Хәзерге вакытта аның 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкаләсе бар, шул исәптән инглиз телендә 6 648 448 мәкалә, соңгы айда 127,076 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында ясалган. Википедия җәмгыяте күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, гәрчә редакторлар үз өлешләрен кертер алдыннан алар белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул бүтән энциклопедияләргә караганда киңрәк, аңлаешлы һәм балансланган булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын яхшырталар, шулай ук дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.
Малайзия_Акт / Малайзия акты:
Малайзия акты яки Малайзия акты түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: Малайзия акты 1963 (1963 C 35) Бөекбританиядә Парламент акты. Малайзия Билл (1963) Малайзия Законы итеп китерә, 1963 - Бөек Британия һәм Төньяк Ирландия Бөек Британия, Малайя федерациясе, Төньяк Борнео, Саравак һәм Сингапур арасында Малайзия килешүе кушымтасы.
Малайзия_Акт_1963 / Малайзия акты 1963:
Малайзия акты 1963 (1963 C 35) Бөекбритания Парламенты акты иде. Ул 1963 елның 31 июлендә үз көченә керде. Малайзия дип үзгәртелде. Закон нәтиҗәсендә, Малайя федерациясе 1963 елның 16 сентябрендә Малайзия дип үзгәртелде. Сингапор 1965 елның 9 августында Малайзия дәүләте булуын туктатты, аның урынына бәйсез дәүләт булды.
Малайзия_ Килешү / Малайзия килешүе:
Малайзия килешүе яки Бөек Британия Бөек Британия һәм Төньяк Ирландия, Малайя федерациясе, Төньяк Борнео, Саравак һәм Сингапур (MA63) арасында Малайзиягә кагылышлы килешү Төньяк Борнео, Саравак, Сингапурны булган дәүләтләр белән берләштергән килешү иде. Малайя федерациясе, нәтиҗәдә союз Малайзия дип атала. Соңрак Сингапур Малайзиядән куылды, 1965 елның 9 августында бәйсез дәүләт булды.
Малайзия_Агро_ Экспозиция_Парк_Серданг / Малайзия Агро Экспозиция паркы Серданг:
Малайзия Агро Экспозиция Паркы Серданг (MAEPS; Малайча: Таман Экспо Пертания Малайзия Серданг) - Малайзиянең Селангор, Сепанг районындагы агро парк. Бу Малайзия һәм Азиядәге иң зур агро парк. Ул Малайзия Авыл хуҗалыгы министрлыгы инициативасы белән очрашулар, стимуллар, конференцияләр һәм күргәзмәләр үткәрү урыны итеп булдырылды, аеруча авыл хуҗалыгы, бакчачылык һәм агротуризм өлкәсе өчен тукланучылар өчен.
Malaysia_Airlines / Малайзия авиакомпаниясе:
Малайзия авиакомпаниясе Берхад (MAB; Малай: Пенербанган Малайзия Берхад), элек Малайзия Авиакомпания Системасы (MAS; Систем Пенербанган Малайзия) дип аталган, һәм Малайзия Авиакомпаниясе дип аталган, Малайзиянең флаг ташучысы һәм Oneworld авиакомпания союзы әгъзасы. (MAS инициативаларын әле дә MASkargo һәм MASwings бүлекчәләре саклый.) Компаниянең штабы Куала-Лумпур халыкара аэропортында. 2014 елның августында Малайзия хакимиятенең суверен байлык фонды Хазана Насиональ - ул вакытта авиакомпаниянең 69,37% хуҗасы - калган милекне азчылык акционерларыннан сатып алу һәм авиакомпанияне Малайзия фонд биржасыннан чыгару, шуның белән авиакомпанияне үзгәртү. Ул беренче чиратта Куала-Лумпур халыкара аэропортыннан һәм Кота Кинабалу һәм Кучингтагы икенчел хаблардан Азия, Океания һәм Европа буйлап эшли. Малайзия авиакомпаниясе ике ярдәмче авиакомпаниягә ия: Firefly һәм MASwings. Firefly Пенанг халыкара аэропортыннан һәм Субанг халыкара аэропортыннан ике өй базасыннан планлаштырылган рейсларны башкара. Авиакомпания өченче шәһәрләргә игътибар итә. MASwings Борнеоара рейсларга игътибар итә. Малайзия авиакомпаниясенең MASkargo кардәш компаниясе белән идарә итүче йөк паркы бар, ул Малайзия авиакомпаниясенең барлык пассажир рейслары өчен йөк рейсларын һәм самолет йөкләрен сыйдырышлы идарә итә. Малайзия авиакомпаниясе үз тарихын 1930-нчы елларда Сингапурда оешкан һәм 1947-нче елда беренче коммерция рейсын очкан Малайан Авиакомпаниясе Лимитедка карый. 1963-нче елда бәйсез ил Малайзия оешканнан соң Малайзия Авиакомпаниясе дип үзгәртелә. 1966-нчы елда, Сингапур аерылганнан соң, авиакомпания Малайзия - Сингапур Авиакомпаниясе (MSA) дип үзгәртелде, аның активлары 1972-нче елда бүленгәнче, ике аерым һәм аерым милли авиакомпания - Малайзия Авиакомпания Системасы (MAS, Малайзия Авиакомпаниясе дип үзгәртелә) һәм Сингапур Авиакомпаниясе. . 2013-нче елда авиакомпания 2011-нче елдан башлап зур югалтулардан соң борылыш планын башлап җибәрде һәм Лос-Анджелес, Буэнос-Айрес һәм Көньяк Африка кебек файдасыз озын юлларга маршрутларны кыскартты. Шул ук елны Малайзия авиакомпаниясе эчке реструктуризацияне башлап җибәрде һәм инженерлык һәм пилот тренинг кебек агрегатларны сатырга ниятләде. 2014 елдан 2015 елга кадәр авиакомпания банкротлык игълан итте һәм хөкүмәт тарафыннан яңа оешма астында үзгәртелде, ул барлык операцияләрне, шул исәптән активлар һәм бурычларны күчерүне, шулай ук авиакомпанияне кыскартуны үз эченә алган.
Малайзия_Airlines_Flight_17 / Малайзия авиакомпаниясе 17 нче рейс:
Малайзия авиакомпаниясенең 17-нче рейсы (MH17 / MAS17) Амстердамнан Куала-Лумпурга планлаштырылган пассажир рейсы иде, ул 2014-нче елның 17-нче июлендә Украинаның көнчыгышында очып барган вакытта Россия контролендә булган көчләр тарафыннан төшерелде. Барлык 283 пассажир һәм 15 экипаж үтерелде. Очкыч белән элемтә, Boeing 777-200ER, Украина - Рәсәй чигеннән 50 км (31 миль) ераклыкта югалды, һәм самолет калдыклары Украинаның Донецк өлкәсенең Храбове янына 40 км (25 миль) төште. чиктән. Атыш Донбастагы сугыш вакытында Россия сепаратистик көчләре контролендә булган территориядә булды. Тикшерү өчен җаваплылык Голландия Куркынычсызлык Советы (DSB) һәм Голландия җитәкчелегендәге уртак тикшерү төркеме (JIT) йөкләнде, алар 2016 елда хәбәр иттеләр самолет Бук җиреннән-һава ракетасы белән Украинадагы Россия яклы сепаратист контролендә булган территориядән төшерелде. JIT ачыклады, Бук Россия Федерациясенең 53-нче ракета ракета бригадасыннан килеп чыккан һәм авария булган көнне Россиядән китерелгән, фетнәчеләр контроле астында булган кырдан атылган һәм җибәрү системасы соңыннан Россиягә кире кайткан. . DSB һәм JIT нәтиҗәләре Америка һәм Германия разведка чыганакларының һәм Украина хакимиятенең дәгъваларына туры килде. JIT нәтиҗәләре нигезендә, Нидерланд һәм Австралия хөкүмәтләре Бук урнаштыру өчен Россияне җаваплылыкка тарттылар һәм 2018 елның маенда хокукый чаралар күрә башладылар. Россия хакимияте самолетны төшерүдә катнашуын кире кага һәм аның счеты. самолетның ничек төшерелүе вакыт белән үзгәрде. Россия массакүләм мәгълүмат чараларында яктырту башка илләрдәгедән дә аерылып тора. 2022 елның 17 ноябрендә Нидерландта булмаган суд процессыннан соң, ике урыс һәм украин сепаратисты MH17 рейсындагы 298 кешене үтерүдә гаепле дип табылды. Голландия суды шулай ук Рәсәйнең ул вакытта көнчыгыш Украинада сугышучы сепаратист көчләрне контрольдә тотуы турында карар чыгарды. Бу Малайзия авиакомпаниясенең 2014-нче елда икенче очкыч югалуы, 8 мартта дүрт ай элек 370-нче рейс юкка чыкканнан соң, һәм иң үлеме. бүгенге көнгә кадәр очкычны төшерү.
Малайзия_Airlines_Flight_2133 / Малайзия авиакомпаниясе 2133 нче рейс:
Малайзия авиакомпаниясенең 2133 рейсы (MH2133 / MAS2133) Кота Кинабалудан Тавауга планлаштырылган эчке пассажир рейсы иде, Малайзия флаг ташучы Малайзия авиакомпаниясе белән идарә итә. 1995 елның 15 сентябрендә 53 кеше йөрткән Fokker 50 кечкенә шәһәргә очты, пилотлар Тавауга төшкәндә самолетны туктата алмагач, 49 пассажирның 32ен һәм борттагы 4 экипажның 2сен үтерделәр. Бу "Фоккер 50" нең беренче югалтуы иде. 1998-нче елда бастырылган тикшерүнең соңгы отчеты, авиакомпаниянең Тавауга төшү карары аркасында килеп чыккан, бу авиакомпанияләрнең каты ягулык сәясәте тәэсирендә. - самолет туктар өчен җитәрлек булмаганга карамастан, саклау һәм пунктуальлек. Тикшерүчеләр Малайзия авиакомпаниясенә дә, Малайзия көйләү органына да берничә киңәш бирделәр, соңгысы Малайзия авиакомпанияләре өчен экипаж ресурслары белән идарә итүне мәҗбүри курс итүне сорадылар.
Малайзия_Airlines_Flight_370 / Малайзия авиакомпаниясе 370 рейсы:
Малайзия авиакомпаниясенең 370 рейсы (MH370 / MAS370) - Малайзия авиакомпаниясе белән идарә итүче халыкара пассажир рейсы, ул 2014 елның 8 мартында Малайзиянең Куала-Лумпур халыкара аэропортыннан планлаштырылган юнәлешенә, Кытайдагы Пекин башкаласы халыкара аэропортына очканда юкка чыккан. 9M-MRO буларак теркәлгән Boeing 777-200ER экипажы, очыш Көньяк Кытай диңгезе аша очып киткәннән соң 38 минут узгач, һава хәрәкәтен контрольдә тоту (ATC) белән элемтәгә керде. Очкыч берничә минуттан соң ATC-ның икенче күзәтү радар экраннарыннан югалды, ләкин Малайзия армиясенең төп радар системасы белән тагын бер сәгать күзәтелде, планлаштырылган очыш юлыннан көнбатышка таба тайпылып, Малай ярымутравы һәм Андаман диңгезе аша. Ул Малайзиянең төньяк-көнбатышындагы Пенанг утравыннан төньяк-көнбатышка 200 диңгез миль (370 км; 230 миль) калдырды. Борттагы 227 пассажирның һәм 12 экипажның барысы да үлгән дип санала, 370-нче рейсның юкка чыгуы Boeing 777 белән бәйле иң үлем вакыйгасы һәм Малайзия авиакомпаниясе тарихында иң куркыныч вакыйга, ул Малайзия авиакомпаниясенең 17-нче рейсы белән узып киткәнче. дүрт айдан соң 2014 елның 17 июлендә Украина көнчыгышында очу. Берләштерелгән югалту Малайзия авиакомпаниясе өчен зур финанс проблемаларына китерде, ул 2014 елның августында Малайзия хөкүмәте тарафыннан үзгәртелде. Missingгалган самолетны эзләү авиация тарихында иң кыйбат эзләү булды. . Ул башта Көньяк Кытай диңгезенә һәм Андаман диңгезенә юнәлтелде, самолетның Инмарсат иярчене белән автоматлаштырылган элемтәгә яңа анализ ясаганчы, самолет көньяк Indianинд океаны аша көньякка таба киткән. Missingгалганнан соң берничә көн эчендә рәсми мәгълүматның булмавы Кытай җәмәгатьчелеген, аеруча пассажирларның туганнарын каты тәнкыйтькә китерде, чөнки 370-нче рейс бортындагы кешеләрнең күбесе Кытайдан булган. 2015 һәм 2016 елларда Көнбатыш Indianинд океанында берничә чүп-чар ярда юылды. Аларның күбесе 370-нче рейстан килеп чыкканлыгы расланды. Өч ел дәвамында 120,000 км2 (46,000 кв.м) океан самолетны таба алмады, операция белән идарә итүче уртак агентлык координация үзәге 2017 елның гыйнварында эшчәнлеген туктатты. шәхси эзләү подрядчысы Ocean Infinity тарафыннан 2018 елның гыйнварында башланган икенче эзләү дә алты айдан соң уңышсыз тәмамланды. Очкыч белән соңгы тапкыр аралашкан Инмарсат иярчененнән алынган мәгълүматларга анализ ясап, Австралия Транспорт Куркынычсызлыгы Бюросы (АТСБ) башта гипоксия вакыйгасы булган дәлилләрне исәпкә алып, иң зур сәбәп булырга мөмкин, әмма бу теория турында бернинди консенсус та булмаган. тикшерүчеләр арасында. Тикшерүнең төрле этапларында урлау мөмкин булган сценарийлар каралды, шул исәптән экипаж катнашуы, һәм самолетның йөк манифестына шикләнү; очышка кагылышлы күп юкка чыгу теорияләре массакүләм мәгълүмат чаралары тарафыннан да хәбәр ителде. Малайзия Транспорт министрлыгының 2018 елның июленнән соңгы отчеты нәтиҗәсез булды, ләкин Малайзия ATC очкычы белән юкка чыгудан соң элемтәгә керергә омтылмавы күрсәтелде. Anceгалтуның төгәл сәбәбе булмаганда, һава транспорты тармагында куркынычсызлык тәкъдимнәре һәм 370-нче рейска кагылышлы кагыйдәләр күбесенчә югалту белән бәйле шартларның кабатланмасын өчен эшләнгән. Алар арасында су асты локаторы маякларында батареяның озынлыгы, очыш мәгълүматлары һәм кокпит тавыш язгычларында язу вакытын озайту, ачык океан өстендә очкыч позициясе өчен яңа стандартлар бар.
Малайзия_Airlines_Flight_370_disappearance_theories / Малайзия авиакомпаниясенең 370 рейсы юкка чыгу теорияләре:
Малайзия авиакомпаниясенең 370 рейсы 2014 елның 8 мартында Куала-Лумпурдан Пекинга киткәч, 227 пассажир һәм 12 экипаж әгъзасы белән юкка чыкты. Малайзиянең элеккеге Премьер-Министры Нәҗип Разак самолетның очышы Indianинд океанының каядыр тәмамланганын әйтте, ләкин бүтән аңлатма бирелмәде. Эзләүләргә карамастан, авариядән килеп чыккан чүп-чарны табуга карамастан, рәсми игъланнар күп тәнкыйтьчеләр тарафыннан сорау алына һәм юкка чыгу турында берничә теория тәкъдим ителә. Бу теорияләрнең кайберләре конспирация теориясе итеп сурәтләнде.
Малайзия_Airlines_Flight_370_satellite_communications / Малайзия авиакомпаниясе 370 спутник элемтәсе:
Малайзия авиакомпаниясенең 370-нче рейсы һәм Инмарсатның спутник телекоммуникация челтәре арасындагы элемтә анализы, 8 мартта Малайзия Стандарт Вакыт (MYT) 2:22 сәгатьтә хәрби радар белән юкка чыкканнан соң, очыштагы вакыйгалар турында төп мәгълүмат чыганагы булып тора. 2014 (17:22 UTC, 7 март), һава хәрәкәтен контрольдә тоту белән бер сәгатьтән соң, самолет Көньяк Кытай диңгезе аша планлаштырылган очыш юлыннан китте. 370-нче рейс 227 пассажир һәм 12 экипаж белән планлаштырылган коммерция рейсы иде, алар Куала-Лумпурдан, Малайзиядән 0:41 сәгатьтә киттеләр һәм Пекинга, Кытай стандарт вакыты белән 6:30 Кытайга төшәргә тиеш иде (6:30 MYT; 22:30 UTC, 7 март). Малайзия анализны координацияләү өчен Австралия Транспорт Куркынычсызлыгы Бюросы белән берлектә эшләде, бу Бөек Британиянең Airава Аварияләрен Тикшерү Филиалы, Инмарсат һәм АКШ Милли Транспорт Куркынычсызлыгы Советы белән дә катнаша. Башка төркемнәр шулай ук спутник элемтәләрен анализлау өчен күп көч куйдылар, юкка чыкканнан соң берничә ай дәвамында ачык мәгълүмат җитмәү аркасында. 2015 елның 29 июлендә Реюньон утравында чүп-чар табылды, соңрак 370-нче рейстан килүе расланды; Бу 370-нче рейсның Indianинд океанында тәмамланганына беренче физик дәлил. Очыш вакытында самолет мәгълүмат һәм телефон аша шалтырату өчен спутник элемтә челтәре белән мәгълүмат базасын саклый. Даталинк самолет белән җир станциясен спутник аша тоташтыра, ул сигналның ешлыгын тәрҗемә итә (үзгәртә) һәм сигналны көчәйтә; җир станциясе телекоммуникация челтәрләренә тоташтырылган, бу хәбәрләрне авиакомпаниянең операция үзәге кебек башка җирләргә җибәрергә һәм алырга мөмкинлек бирә. 370-нче рейстан гадәти элемтә соңгы тапкыр 1:07 МЙТта ясалды. Очкыч белән спутник телекоммуникация челтәре арасындагы мәгълүматлар 1:07 белән 2:03 арасында, самолет җир станциясеннән җибәрелгән хәбәрне танымаган вакытта югалды. Очкыч радар белән капланган диапазоннан өч минут үткәч - 2: 25тә - самолетның спутник мәгълүмат берәмлеге (SDU) теркәлү хәбәрен җибәрде, тикшерүчеләр фикеренчә, SDU электр өзелгәннән соң яңадан башланган вакытта булган. 2:25 хәбәр белән 8:19 арасында, SDU җирдән-самолетка ике телефоннан шалтыратуны таныды, ләкин җавап бирелмәде, һәм җир асты станциясенең автоматлаштырылган, сәгать саен соравына җавап бирде, SDU әле дә активмы-юкмы икәнен ачыклау өчен. . 2: 25-8: 19 арасындагы элемтәләрнең берсендә дә самолетның урнашуы турында ачык мәгълүмат юк. Очкычның соңгы тапшыруы 8: 19да керү хәбәре булды; самолет 9:15 сәгатьтә җир станциясеннән килгән хәбәргә җавап бирмәде. Тикшерүчеләр фикеренчә, 8:19 керү хәбәре самолет ягулык беткәч һәм самолетның ярдәмче көче эшли башлагач, SDU яңадан эшләтеп җибәрелгән вакытта ясалган. 370-нче рейсны эзләү Көньяк-Көнчыгыш Азиядә һава хәрәкәтен контрольдә тотучы соңгы телдән һәм радар контактында урнашкан. Accidentәлакәттән соң икенче көнне, Инмарсат хезмәткәрләре спутник челтәре һәм 370-нче рейс арасындагы элемтә журналын карадылар һәм һава хәрәкәтен контрольдә тоту юкка чыкканнан соң берничә сәгать дәвам иткәннәрен ачыкладылар. 11 мартта алар тикшерүчеләргә беренчел анализ ясадылар, язылган шартлау офсеты (BTO) кыйммәтләренә нигезләнеп. Eachәрбер тапшыруда самолет һәм спутник арасын билгеләү өчен BTO кыйммәтләреннән чагыштырмача гади исәпләүләр ясарга мөмкин. Бу дистанцияләр onирдә планлаштырылганда, алар боҗраларга китерәләр, аннары самолетларның очыш диапазоны чикләнгәнгә, аркаларга кадәр киметелә. Тагын бер кыйммәт - шартлау ешлыгы офсеты (BFO) - самолетның спутникка карата хәрәкәтен ачыклау өчен анализ ясалды, сигналларның Доплер сменасы нигезендә, БТОдан алынган дуга буйлап самолетның урнашу урынын тәэмин итә. BFO кыйммәтләренең башлангыч анализы көньяк Indianинд океанына, Австралиянең көнбатышына таба трек белән нык бәйләнеш күрсәтте. 24 мартта, Малайзия Премьер-Министры бу анализны китерде, 370-нче рейс көньяк Indianинд океанында исән калмады. Башлангыч анализдан соң, BFO исәпләүләре соңрак спутник орбитасындагы бозылу һәм спутниктагы термик үзгәрешләр өчен BFO бәяләренә тәэсир иткән өчен көйләнде. Алга таба анализ BTO һәм BFO исәпләүләрен самолетның очыш динамикасы белән бергә карады, мәсәлән, мөмкин булган һәм ихтимал очкыч тизлеге, биеклекләр һәм автопилот режимнары. Ике статистик анализ ясалды һәм 370-нче рейсның максималь диапазонын исәпләү белән берләштерелде, 8:19 тапшыру вакытында 370-нче очышның иң ихтимал урынын билгеләргә, бу 8:19 BTO дугасы буйлап якынча 38,3 ° S 88 ° E / -38.3; 88 (8:19 БТО дугасы буенча кызыксыну өлкәсенең көньяк-көнбатыш почмагы, АТСБ очыш юлын анализлау (2014 елның октябре)) 33,5 ° S 95 ° E / -33.5; 95 (8:19 БТО дугасы буенча кызыклы өлкәнең көньяк-көнбатыш почмагы, АТСБ очыш юлын анализлау (2014 елның октябре)).
Малайзия_Airlines_fleet / Малайзия авиакомпаниясе паркы:
Малайзия авиакомпаниясе Airbus A330 һәм A350 паркын, шулай ук Boeing 737 самолетларын эшли.
Малайзия_Аэропорт / Малайзия аэропортлары:
Малайзия Аэропортлары Холдинглары Берхад (MYX: 5014) - Малайзия аэропортлары белән идарә итүче Малайзия аэропорт компаниясе. Күптән түгел фирма халыкара юнәлештәге аэропортлар белән идарә итү бурычы белән бүләкләнде. Аның төп офисы Малайзия Аэропортларының Корпоратив офисында, Персиаран Корпорат KLIA Куала-Лумпур Халыкара Аэропортында (KLIA), Сепанг, Селангор.
Малайзия_Animation_Creative_Content_Centre / Малайзия Анимация Иҗади Эчтәлек Centerзәге:
Малайзия Анимация Иҗади Эчтәлек Centerзәге (Малайча: Пусат Кандунган Кретиф Анимаси Малайзия) (MAC3) - Мультимедиа Супер Коридоры (MSC) инициативасы белән оешкан агентлык. Агентлыклар технологияләр һәм ресурслар белән тәэмин итү, талантны үстерү һәм финанслау ярдәмендә иҗади эчтәлек тудыручыларга булышу өчен төзелде.
Малайзия_ Архитектура_Музей / Малайзия архитектура музее:
Малайзия архитектура музее (Малайча: Музиум Сени Бина Малайзия) - Малакка, Малайзия, Малайзия, архитектура музее, ул төрле архитектура материалларын, төзелеш модельләрен һәм концепцияләрен күрсәтә. Музей бинасы Голландия стилендә, Голландия чорында төзелгән кебек. XVIII гасырда Голландия түрәләренең резиденциясе һәм идарә итү үзәге буларак. Британия Малайя чорында бина административ офис буларак кулланылган. 1957-нче елда Малайя бәйсезлегеннән соң, бина Малакка су идарәсе офисы булды. 2000-нче елда музей һәм борынгы әйберләр бүлеге тарафыннан бина элеккеге формасына кайтарылды. Музей 2004-нче елда ачылган һәм ул Борынгы һәм Музей Ассоциациясе астында идарә ителә. Бина ике каттан тора, ул бүленә: Беренче кат Кереш Малайзия архитектурасы архитектурасының тарихи үсеше һәм ышанулары Upperгары кат Типология картиналары һәм мотивлар кораллары һәм технологияләре. Материаллар
Малайзия_Атлетика_Федерация / Малайзия җиңел атлетика федерациясе:
Малайзия җиңел атлетика федерациясе (Малайча: Кесатуан Олахрага Малайзия) - Малайзиядә җиңел атлетика спорты белән идарә итүче орган, Бөтендөнья җиңел атлетика әгъзасы. MAF төп штабы Wisma OCM, Jalan Hang Jebat урнашкан. Элек Малайзия үзешчән Атлетик Союз (MAAU) дип аталган.
Малайзия_Астралия_Бизнес_ Совет / Малайзия Австралия Бизнес Советы:
Малайзия Австралия Бизнес Советы (MABC) - коммерциячел булмаган бизнес палатасы, 1986-нчы елда Малайзиядә урнашкан әгъзаларының мәнфәгатьләрен Австралиягә бизнес-сылтамалар белән үстерү максатыннан оештырылган. Актив бизнес палатасы буларак, совет Малайзия өчен форум тәкъдим итә. һәм Австралия бизнес һәм бизнес кешеләрен бәйләде. MABC ике илнең дә хөкүмәтләре белән тыгыз хезмәттәшлек итә һәм ике яклы мөнәсәбәтләрне үстерүдә актив роль уйный. Аны ике илнең күренекле эшлекле кешеләреннән торган Башкарма комитет җитәкли. Аның хезмәттәшләре - Малайзия сәүдә һәм сәнәгать министры һәм Австралиянең югары комиссары. MABC Австралиядәге кардәш оешмасы, Австралия Малайзия Бизнес Советы (AMBC) белән тыгыз хезмәттәшлек итә. Соңгы елларда MABC Малайзия Австралия Ирекле Сәүдә Килешүе (MAFTA) имзалану аркасында активлыкның үсешен күрде, бу артуга китерде. ике ил арасында ике яклы сәүдә.
Малайзия_Баптист_Конвенция / Малайзия Баптист Конвенциясе:
Малайзия баптист конвенциясе - Малайзиядә баптист христиан конфессиясе. Ул Баптист Дөнья Союзы белән бәйләнгән. Штаб Петалинг Яяда.
Малайзия_Баптист_Теологик_Семинария / Малайзия Баптист Теологик Семинариясе:
Малайзия баптист теология семинариясе (MBTS) - Малайзия баптист конвенциясе белән бәйләнгән дини семинария. Ул Бату Ферринги, Пенанг, Малайзиядә урнашкан. 1954-нче елда оешкан MBTS Азия теологик берләшмәсе (АТА) тарафыннан аккредитацияләнгән.
Малайзия_Берджая / Малайзия Бержая:
Бержая - Малайзиянең патриотик милли җыры. Бу җырны Сайфул Бахри Эльяс (Сайфул Бахри) бер көн эчендә язган һәм Джамалуддин Алия башкарган, 1960-нчы еллар ахыры һәм 1970-нче еллар башында Малайзия Телевидение радиосы (РТМ) тарафыннан эфир вакытының пьесасы бирелгән. Бу җыр 1964 елның 16 ноябрендә, өченче Агонг, Туанку Сәед Путра ибни Аль-Мархум Сәед Хәсән Jamамалуллаил тарафыннан Беренче Милли Бердәмлек Атналыгы өчен җибәрелә. Бу җыр Малайзиянең Конфронтасидагы Индонезияне җиңүен искә төшерә; шулай да, моның турында беркайчан да раслау булмады.
Малайзия_Библ_Семинария / Малайзия Библия семинариясе:
Малайзия Библия Семинариясе (MBS) - Малайзиянең Селангор, Гомбак өлкәсе Куанг шәһәрендә урнашкан милләтара евангелист семинария. Семинария 1978-нче елда оешкан, башта Лютер Хаус, Петалинг Яя, Селангорда урнашкан. Кытай бүлеге Малайзия христиан укыту үзәгеннән 5 студентны күчерү белән оештырылды, Раванг, аннары ябылды. Инглиз бүлеге шул ук елда Пусат Латихан Кристиан Мелаканың (1976-нчы елда оешкан Малакка христиан укыту үзәге) семинариягә кушылуы белән оешты. Алдагы үзәкләрнең икесе дә OMF International ярдәмендә оешкан. Нигезләү директоры Индонезиядән рухани доктор Лукас Тяндра иде. Иммиграция чикләүләре аркасында ул 1986-нчы елда Малайзиядән китте, һәм аның урынына икенче директор, рухани доктор Ли Кен Анг 1989-нчы елда килде. Өченче директор, рухани доктор Тан Ким Сай 1997-нче елда билгеләнде, һәм аның урынын алды. дүртенче директор доктор Джейсон Лим 2010 елның гыйнварыннан 2014 елның декабренә кадәр. Рухани Ли Ми Онн 2015 елның гыйнварында бишенче һәм хәзерге принципиаль веф булып хезмәт итә.
Малайзия_Билл / Малайзия Билл:
Малайзия закон проекты - Бөек Британия Бөек Британия һәм Төньяк Ирландия, Малайя федерациясе, Төньяк Борнео, Саравак һәм Сингапур арасында Малайзиягә кагылышлы Килешү кушымтасы. Бу Килешү көченә керде, анда Төньяк Борнео, Саравак һәм Сингапур дәүләтенең Британия колонияләре Малайя федерациясе дәүләтләре белән федерацияләнергә тиеш, һәм федерация исеме Малайзия булырга тиеш, һәм Федераль конституциягә үзгәрешләр кертергә. һәм Малайя федерациясе Конституциясен кабул итү, шул дәүләтләрне кабул итүне тәэмин итү. ул хәзерге исемен кабул итте, Малайя федерациясе Конституциясе исеме Малайзия Конституциясенә үзгәртелергә тиеш.
Малайзия_Билли_ Джин_Кинг_Куп_теам / Малайзия Билли Жан Кинг Кубогы командасы:
Малайзия Фед Кубогы командасы Малайзияне Федераль Кубок теннис ярышларында тәкъдим итә һәм Малайзиянең Лон Теннис Ассоциациясе белән идарә итә. Алар 2003 - 2012 елларда көч сынашмады. 2013 елда алар Азия / Океания зонасы II төркемендә 6нчы урынны алып, Федераль Кубокка кайттылар.
Малайзия_Civil_Defence_Force / Малайзия гражданнар оборонасы көчләре:
Малайзия гражданнар оборонасы көчләре (Малайча: Ангкатан Пертаханан Авам Малайзия) яки популяр рәвештә APM яки MCDF (элеккеге JPAM һәм JPA3) Малайзиядә гражданнар оборонасы хезмәте агентлыгы булып, 2016 елның 31 августына кадәр Гражданнар оборонасы бүлеге (Малайча: Джабатан Пертаханан Авам Малайзия) ).
Малайзия_Крим_Превенция_Фундация / Малайзия җинаятьчелекне профилактикалау фонды:
Малайзия җинаятьчелекне профилактикалау фонды (Малайча: Яясан Пенсгахан Дженайя Малайзия, кыскарту: MCPF) - Малайзия коммерциячел булмаган дәүләт оешмасы, җинаятьләрне профилактикалау һәм хокук бозучыларны реабилитацияләү буенча белемнәрне арттыру бурычы куелган. Хакимиятнең һәм бүтән кызыксынган партияләрнең һәм иҗтимагый оешмаларның җинаятьчелекне профилактикалау эшендә җәмәгатьчелек катнашуына өстәп, ул 1993 елның 11 гыйнварында оеша һәм рәсми рәвештә ул вакытта Малайзия Премьер-Министры Махатхир Мохамад тарафыннан ачыла, ул шулай ук фондның меценаты булып эшләде.
Малайзия_Куп / Малайзия Кубогы:
Малайзия Кубогы (Малайча: Пиала Малайзия), элек Малайя Кубогы дип аталган, календарь ел ахырында Малайзиядә ел саен уздырыла торган футбол турниры. Кубок беренче тапкыр 1921-нче елда үткәрелде. Аның абруе һәм популярлыгы илнең иң олы кубок турниры булуына карамастан, хәзерге вакытта ул Малайзия ФА Кубогына икенчел кубок, чөнки Малайзиянең континенталь кубок турниры (АФК Кубогы) җиңүчегә бирелә. Малайзия ФА Кубогы. Конкурс моңа кадәр Малайзия Футбол Ассоциациясе белән идарә ителде, ул 2016 сезонында Малайзия Футбол Малайзия LLP (хәзерге Малайзия Футбол Лигасы дип аталган) күчерелгәнче. 2016 чыгарылышында конкурс структурасы үзгәрде һәм Малайзия Суперлигасының иң яхшы унбер командасы һәм Малайзия Премьер-Лигасының иң яхшы биш командасы гына кубокка лаек булды. Хәзерге титул иясе - 2022-нче елда җиңгән Джохор Дарул Тазим. басмасы.
Малайзия_Давис_Куп_теам / Малайзия Дэвис Кубогы командасы:
Малайзия Дэвис Кубогы командасы Малайзияне Дэвис Кубогы теннис ярышларында тәкъдим итә һәм Малайзиянең Лон Теннис Ассоциациясе белән идарә итә. Малайзия хәзерге вакытта III төркемнең Азия / Океания зонасында көч сынаша. Алар өч тапкыр II төркемнең ярымфиналына чыктылар.
Малайзия_ Көн / Малайзия көне:
Малайзия көне (Малайча: Хари Малайзия) - 1963-нче елда Малайзия федерациясе оешу истәлегенә ел саен 16 сентябрьдә үткәрелә торган ачык бәйрәм. Бу вакыйгада Малайя, Төньяк Борнео (ул Сабах дип үзгәртелде), Саравак, Сингапур булды. бер дәүләткә берләшү. Сингапур федерациядән ике елдан да азрак вакыт үткәч, 1965 елның 9 августында куылды.
Малайзия_Debt_Ventures / Малайзия бурыч предприятияләре:
Малайзия Бурыч Венчурлары Берхад (MDV) Малайзия Хөкүмәте тарафыннан 2002-нче елда катализатор буларак Хөкүмәт тарафыннан билгеләнгән һәм өстенлекле булган Мәгълүмати-коммуникацион технологияләр (ИКТ) секторын үстерү өчен сыгылучан һәм инновацион финанслау мөмкинлекләре бирү максатыннан оештырылган. милләт үсеше. Халык үсеш алган саен, MDV финанслау мандаты бер үк вакытта Хөкүмәт өстенлек биргән икътисадның югары тәэсирле һәм технологияле тармакларына хезмәт күрсәтү өчен киңәйтелде, шул исәптән Яшел технологияләр, биотехнологияләр, стратегик һәм үсеп килүче технологияләр, стартаплар. MDV шулай ук гадәти һәм шәригатькә туры килгән финанслау чишелешләрен тәкъдим итә, алар яшь технологиягә нигезләнгән компанияләр һәм инновацион продуктлар һәм / яки хезмәтләр белән стартаплар, шулай ук тотрыклы бизнес-тәкъдимнәр, коммерция финанс институтлары, ягъни кредит финанслау. яшь технологиягә нигезләнгән компанияләр өчен. Бу стартаплар өчен Венчур Бурычын финанслауны үз эченә ала, алар өчен MDV бу төр финанслауның пионер һәм иң зур җирле тәэмин итүчесе, гадәттә капитал венчур капиталын тулыландыручы финанслау буларак кулланыла. Венчур бурычы стартапларны кредит финанславы белән тәэмин итә, аларның үсеш полосасын киңәйтү өчен, капиталны эретүне киметә. Малайзиядә технология белән идарә итүче компанияләргә генә игътибар иткән берничә финансистның берсе буларак, MDV Хөкүмәт инициативаларын һәм югары керемле технологияләр һәм инновацияләрне югары керемле илгә алып бару омтылышын хуплауда мөһим роль уйныйчак.
Малайзия_Defence_Industry_Council / Малайзия Оборона Индустриясе Советы:
1999 елның августында оешкан Малайзия Оборона Индустриясе Советына (MDIC) Малайзия Оборона Индустриясе секторының тәртипле үсешен координацияләү бурычы куелган. Аны Малайзия Оборона Министры алып бара, анда шәхси сектордан һәм Хөкүмәттән 56 әгъза катнаша. Ул җирле үсеш секторына булышу гына түгел, ә аны чит ил сатып алучыларына сату һәм компанияләргә чит ил базарына чыгу өчен ярдәм итә. Ул шулай ук бүтән оборона сәнәгате белән мөнәсәбәтләр төзүне максат итеп куя. Localирле оборона сәнәгатен тагын да көчәйтергә тырышу өчен, Малайзия Хөкүмәте совет максатларын киңәйтергә булды. Аның яңа функцияләренә туры китереп, 2010-нчы елда Оборона һәм Куркынычсызлык Малайзия Сәнәгать Советы (MIDES) дип үзгәртелде.
Малайзия_Derivatives_Exchange / Малайзия туемнары алмашу:
Малайзия Дерививатив Биржасы (MDEX), шулай ук Малайзия Дистрибьюция Биржасы буларак та билгеле, 2001 елның июнендә Малайзиядә Куала-Лумпур Вариантлары һәм Финанс Киләчәк Биржасы (KLOFFE) һәм Малайзия Товар һәм Акча Биржасы кушылуы аркасында оешкан чикләнгән акция компаниясе. COMMEX Малайзия). Бу Куала-Лумпур фонд биржасының (KLSE) бүлендек компаниясе. MDEX KLOFFE автоматлаштырылган сәүдә системасын (KATS) кулланып тулы электрон. Биржаның иң актив контракты - пальма майы фьючерлары. Ул шулай ук KLSE Композит индексында фьючерлар һәм вариантлар, өч айлык KLIBOR (Куала-Лумпур банкара тәкъдим ителгән ставка) фьючерлары һәм Малайзия Хөкүмәтенең биш еллык кыйммәтле кәгазьләр фьючерлары белән сәүдә итә. Пальма маеннан кала барлык туемнар акча белән исәпләнгән. KATS системасында ике сәүдә сессиясе бар, алар төшке тәнәфес белән аерылган. Сәүдә дүшәмбедән җомгага кадәр, иртәнге 8:45 дән кичке 6га кадәр башкарыла
Малайзия_Design_Archive / Малайзия дизайн архивы:
Малайзия Дизайн Архивы (MDA) - Куала-Лумпурдагы коммерциячел булмаган шәхси оешма базасы, Малайзия Дизайнын документлаштыру, фикер алышу һәм саклау өчен төрле проектларга юнәлтелгән. Аның әйдәп баручы әгъзалары - Эзрена Марван, Як См Ки һәм Саймон Тиздән. Аларның төп материал җыю проблемалары - бәйсезлек алдыннан (1957) Малайзия үсешен күзәтүче график материаллар, хәзерге заман Чжуншан бинасында урнашкан. Коллекциягә сайтка керү бушлай, һәм аларның рәсми сайты, шулай ук онлайн мәгълүмат базасы аша мөмкин.
Малайзия_Dсеш_Банк / Малайзия үсеш банкы:
Банк Пембангунан Малайзия Берхад (BPMB; Инглизчә: Малайзия үсеш банкы лимитед, элек Банк Пембангунан һәм Инфраструктур Малайзия яки Малайзия инфраструктурасы һәм үсеш банкы дип аталган), шулай ук Пембангунан банкы Малайзиянең үсеш банкы. Банк эшчәнлеге - капиталь интенсив тармакларга урта һәм озак вакытлы финанслауны тәэмин итү, алар арасында инфраструктура проектлары, диңгез һәм югары технологияләр өлкәләре һәм стратегик инвестицияләр кертү. Ул 1973-нче елның 28-нче ноябрендә 1965-нче елда Малайзия компанияләре акты нигезендә төзелгән Финанслар Министрыныкы. Аларның төп максаты - төрле финанслау корылмалары, укыту һәм эшкуарлык консультациясе хезмәтләре күрсәтү аша кече һәм урта сәнәгатьтә катнашучы эшкуарларга булышу. . Турыдан-туры финанслау белән беррәттән, Пембангунан банкы үзенең бүлекчәләре һәм бәйләнешле компанияләр аша Малайзиянең стратегик икътисадый секторының үсешен җиңеләйтә. 2019-нчы елда Пембангунан банкы һәм Данажамин Негара Малайзия банкы кушылу планнары аркасында рөхсәт алалар. Банк Пембангунан активы 26,6 миллиард сум дип бәяләнә. 2020-нче елда, банк COVID-19 пандемиясенә тәэсир иткән клиентларга ярдәм күрсәтү өчен, банклар исемлегенең берсе иде.
Малайзия_ Тышкы_Трейд_Девелопмент_Корпорация / Малайзия Тышкы Сәүдә үсеш Корпорациясе:
Малайзия Тышкы Сәүдә үсеш Корпорациясе (Малайча: Пербаданан Пембангунан Пердаганган Луар Малайзия; рәсми рәвештә кыскартылган MATRADE) - Малайзия тышкы сәүдә дәүләт агентлыгы. Аның төп роле Малайзия экспортерларына экспорт базарларын үстерергә һәм киңәйтергә булышу. Агентлык 1992-нче елның мартында MATRADE Законы нигезендә 1993-нче елның мартында Малайзия Халыкара Сәүдә һәм Сәнәгать Министрлыгы (MITI) карамагындагы законлы агентлык һәм тышкы сәүдә алга этәргеч кулы буларак оешты .MATRADE шулай ук MATRADE Күргәзмә һәм Конвенция Centerзәге (MECC) хуҗасы һәм операторы. ) 2007 елның гыйнварында ачылды. Тан Шри доктор Хәлим Мөхәммәд - 2019 елның 1 гыйнварыннан MATRADE председателе.
Малайзия_FAM_Cup / Малайзия FAM Кубогы:
FAM Кубогы (Малайча: Piala FAM) Малайзия M3 Лигасы һәм Малайзия M4 Лигасы командалары өчен нокта турниры иде. Турнир кубок форматы иде, ләкин 2008 - 2018 елларда өченче дәрәҗә лига турниры булып үткәрелде һәм FAM Лигасы (Малайча: Лига FAM) исемен кулланды. Конкурс беренче тапкыр 1951 елның сентябрендә үтте. 1973 елга кадәр конкурс булды Малайзия Кубогында катнашкан дәүләт командалары өчен ачык, Малайзия Футбол Ассоциациясе (FAM) 1974 елдан клуб ягына ярышны ачканчы.
Малайзия_ФА_Куп / Малайзия ФА Кубогы:
Малайзия ФА Кубогы (Малайча: Piala FA) - ел саен Малайзиядә футбол буенча милли турнир. Конкурс беренче тапкыр 1990-нчы елда үткәрелде. Моңа кадәр Малайзия Футбол Ассоциациясе белән идарә ителде, 2016 сезонында Малайзия Футбол Малайзия LLP (хәзерге Малайзия Футбол Лигасы дип аталган) күчерелгәнче. 2023 елга Кубок Малайзия Суперлигасы һәм Малайзия M3 Лигасы клублары арасында көрәшә. Конкурста җиңүчеләр АФК Кубогында катнашу өчен урын белән бүләкләнәләр. Хәзерге титул ияләре - 2022 елгы басмада икенче титулын яулаган Джохор Дарул Тазим.
Малайзия_Федерал_Рут_1 / Малайзия Федераль маршрут 1:
1 нче Федераль маршрут - Малайзиядә беренче федераль юл, Малайзиядәге иң борынгы федераль юл, һәм илнең иң элек төзелгән җәмәгать юллары арасында. 1 нче Федераль маршрут Малайзия ярымутравының көнбатыш штатларында юл системасының таянычы иде, Төньяк - Көньяк Экспресс юлы (E1 һәм E2).
Малайзия_Федерал_Рут_10 / Малайзия Федераль маршруты 10:
Федераль маршрут - Малайзиянең Паханг һәм Негери Сембиландагы федераль юл. Ул төньякта Темерлохны, Пахангны Гемас белән, көньякта Негери Сембиланны тоташтыра. Километр Ноль Гемада, Негери Сембиланда, Малайзия ярымутравы үзәгенең төп магистраль юлы белән алышынган урында урнашкан.
Малайзия_Федерал_Рут_102 / Малайзия Федераль маршруты 102:
102 нче Федераль маршрут, шулай ук Pos Betau - Lembah Bertam Road (Малайча: Jalan Pos Betau - Lembah Bertam) дип атала, Малайзиянең Паханг шәһәрендә 79,1 километр (49,2 миль) федераль трасс. Ул 59 һәм 185 Федераль маршруттан соң Кэмерон Хайлендс, Паханг өлкәсенә өченче керү юлы итеп төзелгән. Магистральнең тәмамлануы Пахангит автомобиль йөртүчеләренә Паханг штатыннан чыкмыйча Кэмерон Хайландларына барырга мөмкинлек бирә.
Малайзия_Федерал_Рут_104 / Малайзия Федераль маршруты 104:
Федераль маршрут 104, яки Джалан Телук Эва, Лангкави утравындагы, Кедах, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_105 / Малайзия Федераль маршруты 105:
Федераль маршрут 105, яки Джалан Лапанган Тербанг Лангкави 1, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_106 / Малайзия Федераль маршруты 106:
106-нчы Федераль маршрут, яки Джалан Ажил-Куала Беранг - Малайзиянең Теренггану шәһәрендә ике вагонлы федераль юл. 106-нчы Федераль маршрутның километры Ажилда башлана. Күпчелек бүлекләрдә 106-нчы Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты буенча төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км га кадәр мөмкинлек бирә.
Малайзия_Федерал_Рут_107 / Малайзия 107 нче маршрут:
107 нче Федераль маршрут, яки Джалан Ленчонкан Букит Малут - Лангкави утравындагы Малайзия Кедахындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_108 / Малайзия Федераль маршруты 108:
Федераль маршрут 108, яки Джалан Тасик Любук Хеланг - Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федераль_Рут_109 / Малайзия Федераль маршруты 109:
109-нчы Федераль маршрут, яисә Джалан Сунгай Перак Канан яки Джалан Сунгай Маник, Малайзиянең Перак шәһәрендәге федераль юл. Бу шулай ук Пасир Салактагы тарихи комплекска төп маршрут. Федераль маршрутның километры нуль Бота Кананда, 5 нче Федераль маршрут белән тоташкан урында, Малайзия ярымутравының көнбатыш ярының төп магистраль юлы.
Малайзия_Федерал_Рут_11 / Малайзия Федераль маршруты 11:
11 нче Федераль маршрут яки Бахау-Кератонг Магистрале - Малайзиядәге Федераль Магистраль, ул Бандар Тун Абдул Разак белән тоташуны тоташтыра. 61,3 километр (38 миль) юл Кампунг Тенга, Тасик Бера, һәм Кота Шахбандар аша уза һәм Негери Сембилан белән Паханг арасында дәүләт чиген уза. Километр Ноль Негери Сембиландагы Сертингта урнашкан. Күпчелек бүлекләрдә 11 нче Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км га кадәр.
Малайзия_Федерал_Рут_110 / Малайзия 110 маршруты:
Федераль маршрут 110, яки Персиаран Путра - Куах шәһәрендәге төп федераль юл, Лангкави утравы, Кедах, Малайзия. Ул Малайзиянең беренче Премьер-Министры, шулай ук Лангкави районының элеккеге офицеры Тунку Абдул Рахман Путра Аль-Хаҗ исеме белән аталган. 110-нчы Федераль маршрутның километры нуль Лангкави боҗралы юл чишелешендә башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_111 / Малайзия Федераль маршруты 111:
Федераль маршрут 111, яки Джалан Танджунг Ру (элеккеге Кедах дәүләт маршруты), Лангкави утравындагы Малайзиянең Кеда шәһәрендәге зур федераль юл. Федераль маршрутның километры нуль Танджунг-Рудан башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_113 / Малайзия 113 нче маршрут:
Федераль маршрут 113, яки Джалан Телук Yu - Лангкави утравындагы, Кедах, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_114 / Малайзия 114 нче маршрут:
Федераль маршрут 114, яки Джалан Телук Бурау, Джалан Куала Перианг һәм Джалан Паданг Мацират (элеккеге Кеда дәүләт маршруты Джалан Паданг Мацират ягында), Лангкави утравындагы Кеда, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_115 / Малайзия Федераль маршруты 115:
Федераль маршрут 115, яки Jalan Pantai Cenang, Лангкави утравындагы, Кедах, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_1157 / Малайзия 1157 нче маршрут:
Федераль маршрут 1157, яки Джалан Лепанг Неринг - Малайзиянең Перак шәһәрендәге федераль юл. Roadsллар Айер Панасны Кампунг Бахару белән тоташтыра. Күпчелек бүлекләрдә 1157 Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты буенча төзелгән, тизлеге 90 км / сәг.
Малайзия_Федерал_Рут_116 / Малайзия Федераль маршрут 116:
Федераль маршрут 116, яки Джалан Чандекура һәм Джалан Кедаванг - Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_117 / Малайзия 117 нче маршрут:
117 нче Федераль маршрут, яки Джалан Пантай Тенга, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_118 / Малайзия 118 нче маршрут:
118 нче Федераль маршрут, яки Джалан Мата Эйер, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл. Ул шулай ук Джалан Мармар яки Мәрмәр юлы дип атала.
Малайзия_Федерал_Рут_119 / Малайзия Федераль маршруты 119:
119-нчы Федераль маршрут, яки Джалан Симпанг Кений, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_120 / Малайзия 120 нче маршрут:
Федераль маршрут 120, яки Джалан Макам Махсури, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл. Бу шулай ук Макам Махсурига төп маршрут.
Малайзия_Федерал_Рут_122 / Малайзия 122 нче маршрут:
Федераль маршрут 122, яки Кетенгах шоссе һәм Джалан Жерангау-Джабор (Пенгантар 5), Малайзиянең Теренггану шәһәрендә зур юл. "Кетенга" - "Лембага Кемажуан Теренггану Тенга" яки Centralзәк Теренггану үсеш агентлыгы. Федераль маршрутның километры нуль Пакада башлана. Күпчелек бүлекләрдә 122 Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км га кадәр.
Малайзия_Федерал_Рут_123 / Малайзия 123 нче маршрут:
123 нче Федераль маршрут, яисә Джалан Расау Кертех Селатан һәм Джалан Жерангау-Джабор (Пенгантар 4), Малайзиянең Теренггану шәһәрендә федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_124 / Малайзия 124 нче маршрут:
Федераль маршрут 124, яки Джалан Жерангау-Джабор (Пенгантар 2), Малайзиянең Теренггану шәһәрендә федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_125 / Малайзия Федераль маршруты 125:
125 нче Федераль маршрут, яки Джалан Расау Кертех Утара һәм Джалан Жерангау-Джабор (Пенгантар 3), Малайзиянең Теренггану шәһәрендә федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_126 / Малайзия Федераль маршруты 126:
Федераль маршрут 126, яки Джалан Серул һәм Джалан Жерангау-Джабор (Пенгантар 1), Малайзиянең Теренггану шәһәрендә федераль юл. Федераль маршрутның километры нуль Кампунг Ченихта башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_1265 / Малайзия 1265 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 1265 (элеккеге Негери Сембилан дәүләт маршруты) - Негери Сембилан, Малайзия. Күпчелек бүлекләрдә 1265 Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км га кадәр мөмкинлек бирә.
Малайзия_Федерал_Рут_1266 / Малайзия 1266 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 1266, яки Jalan FELDA LB Джонсон (элеккеге Негери Сембилан дәүләт маршруты), Малайзиянең Негери Сембиландагы төп федераль юл. Күпчелек бүлекләр өчен 1266-нчы Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты буенча төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км га кадәр мөмкинлек бирә.
Малайзия_Федераль_Рут_128 / Малайзия Федераль маршруты 128:
128 нче Федераль маршрут, яки Джалан Пасир Раджа һәм Джалан Жерангау-Джабор (Пенгантар 6), Малайзиянең Теренггану шәһәрендә федераль юл. Федераль маршрутның километры нуль Бандар Аль-Муктафи Билла Шахта башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_1283 / Малайзия 1283 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 1283, яки Джалан Утама Палонг - Малайзиянең Негери Сембиландагы җир үсешенең Федераль органы (FELDA). Бу Палонг өлкәсенең FELDA торак пунктларын 10 һәм 11 нче Федераль маршрутлар белән тоташтыручы төп юл. Күпчелек бүлекләрдә 1283 Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км / га кадәр булырга мөмкин.
Малайзия_Федерал_Рут_129 / Малайзия 129 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 129 - Малайзиянең Келантандагы федераль юл. Pл төньякта Пасир Масны көньякта Тана Мерах белән тоташтыра.
Малайзия_Федерал_Рут_13 / Малайзия 13 нче Федераль маршрут:
13 нче Федераль маршрут - Малайзиянең Негери Сембиландагы федераль юл. 13,6 километр (8 миль) көнбатышта Джуашны көнчыгышта Бахау белән тоташтыра. Километр Нуль Бахауда урнашкан. Күпчелек бүлекләрдә 13 нче Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты буенча төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км / га кадәр мөмкинлек бирә.
Малайзия_Федерал_Рут_130 / Малайзия Федераль маршруты 130:
Федераль маршрут - Малайзиянең Келантандагы федераль юл. Theл көнбатышта Пасир Масны көнчыгышта Вакаф Че Йе белән тоташтыра.
Малайзия_Федерал_Рут_131 / Малайзия 131 нче маршрут:
Федераль маршрут 131, яки Jalan Raja Perempuan Zainab II, Малайзиянең Келантандагы федераль юл. Бу шулай ук Universiti Sains Malaysia (USM) Кубанг Кериан кампусына төп маршрут. 131 Федераль маршрутның километры нуль Пантай Сабакта башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_132 / Малайзия 132 нче маршрут:
Федераль маршрут 132, яки Букит Беси шоссе, Малайзиянең Теренгганудагы зур шоссе. 132 Федераль маршрутның километры нуль Дунгунда башлана. Күпчелек бүлекләрдә 132 Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, тизлеге 90 км / сәг.
Малайзия_Федерал_Рут_134 / Малайзия 134 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 134, яки Джалан Пенгкалан Кубур - Малайзиянең Келантандагы федераль юл. 134 Федераль маршрутның километры нуль Пенгкалан Кубурда башлана
Малайзия_Федерал_Рут_135 / Малайзия Федераль маршруты 135:
Федераль маршрут 135, Джалан Телук Сисик, Джалан Дато Мәхмүт һәм Джалан Телук Семпедак, Куантан, Паханг, Малайзиядә федераль юл. Бу шулай ук Телук Семпедак пляжына төп маршрут. Федераль маршрутның километры нульсе Паданг Лаланг киселешендә башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_136 / Малайзия Федераль маршрут 136:
Федераль маршрут 136 (элеккеге Кедах дәүләт маршруты һәм Перак дәүләт маршруты A16) - Малайзиянең Кедах һәм Перак штатындагы федераль юл. Roadsллар Куала Кетилны, төньякта Кедахны Парит Бунтарга кадәр, көньякта Перакны тоташтыралар. Бу юлның озынлыгы 121.331 км иде, хәзер ул бары тик 84 км. Малайзия җәмәгать эшләре бүлеге (JKR) Кеда кайбер почмакларны кисеп алды, чөнки бу бик куркыныч, почмаклары Сунгай уллары күпере янында урнашкан. Федераль маршрутның километры нуль 136 Куала Кетилда башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_138 / Малайзия 138 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 138 - Малайзия, Малайзия, Танах һәм Куала Лингги тоташтыручы федераль юл. Башта ул Джалан Куала Сунгай Бару-Сунгай Уданг (Куала Линггидагы Мелака дәүләт маршруты - Куала Сунгай Бару ягында) һәм Джалан Любук Редан-Мәсҗид Тана (Мелака дәүләт маршруты M142) дип аталган. Федераль маршрут FT 138 Сунгай Лингги күперен күрсәтә һәм Малакка шәһәреннән Порт-Диксонга сәяхәт өчен 5 нче Федераль маршрутка кыска, азрак альтернатива тәэмин итү өчен төзелгән. 138 нче Федераль маршрутның километры нуль Мәчет Тана янындагы Кампунг Джерамда.
Малайзия_Федерал_Рут_139 / Малайзия 139 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 139 - Мелакия, Малайзия. Бу маршрут Мелака дәүләт маршруты М8 мәчете Танах - Ленду - Алор Гая ягында билгеле иде, ул федераль юл буларак тәкъдим ителгәнче. 139 Федераль маршрутның километры нуль мәчеттә Танада башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_13_ (Сабах) / Малайзия 13 нче маршрут (Сабах):
13 нче Федераль Маршрут, АХ150 Азия Магистраль Маршруты (элеккеге А5 Федераль Маршрут), Малайзиянең Сабах шәһәрендә 268 км озынлыктагы федераль юл. Бу зуррак Pan Borneo Highway челтәренең компоненты. Бу шоссе беренче чиратта Сабаның көньяк-көнчыгыш яры буйлап Сандаканнан Тавауга кадәр бара. Ул үткән төп шәһәрләр арасында (төньяктан көньякка) Кинабатанган, Лахад Дату һәм Кунак.
Малайзия_Федерал_Рут_140 / Малайзия Федераль маршруты 140:
Федераль маршрут 140 (элеккеге Мелака дәүләт маршруты) Мелакада, Малайзиядә федераль юл. Көнбатышта Пантай Кундорны көнчыгышта Чэнг белән тоташтыра. Федераль маршрутның километры нуль Пантай Кундорда башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_1409 / Малайзия 1409 маршруты:
Федераль маршрут 1409, яки Jalan FELDA Waha, Малайзиянең Джохор шәһәрендәге Федераль юл үсеше органы (FELDA). Километр Ноль Ялан Седили (99-нчы Федераль маршрут) киселешендә урнашкан. Күпчелек бүлекләрдә 1409-нчы Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км / сәг.
Малайзия_Федерал_Рут_141 / Малайзия 141 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 141 (элеккеге Мелака дәүләт маршруты) Мелакада, Малайзиядә федераль юл. Федераль маршрутның километры нуль 141 Танджунг Клингта башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_142 / Малайзия Федераль маршруты 142:
Федераль маршрут 142, яки Джалан Мөфти Хаҗи Хәлил һәм Джалан Бату Берендам - Малайзиядә, Малайзиядә федераль юл. Бу маршрут Мелака - Бату Берендам ягында Мелака дәүләт маршруты дип аталган, федераль юл буларак тәкъдим ителгәнче. Федераль маршрутның километры нуль Перинггит-Лебух AMJ чишелешендә башлана.
Малайзия_Федераль_Рут_144 / Малайзия 144 нче маршрут:
Федераль маршрут 144, яки Джалан Канданг - Ясин - Чабау (элеккеге Мелака дәүләт маршруты), Мелака штатындагы Малайзия штатындагы федераль юл. Федераль маршрутның километры нуль Канданда башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_147 / Малайзия 147 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 147, яки Джалан Баган Серай - Алор Понгсу - Селама (элеккеге Перак дәүләт маршруты A6 һәм A7), Малайзиянең Перак шәһәрендәге федераль юл. Федераль маршрутның километры нуль 147 Баган Серайда башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_148 / Малайзия 148 нче маршрут:
Jalan Bukit Fraser 2, яки Jalan Baru Bukit Fraser һәм Jalan Pechah Batu, 148 Федераль Маршрут, Малайзиянең Паханг, Фрейзер Хиллындагы икенче федераль юл, 55-нче Федераль Маршрутка төшү юлы итеп эшләнгән. Малайзия җәмәгать эшләре белән саклана. Бүлек (JKR) һәм Фрейзерның Хилл үсеш корпорациясе (FHDC). Федераль маршрутның километры нуль Фрейзер калкулыгының иң башында башлана.
Малайзия_Федерал_Рут_149 / Малайзия 149 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 149, яки Джалан Букит Тамбун, Малайзиянең Пенангындагы федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_15 / Малайзия Федераль маршрут 15:
Федераль 15 нче маршрут - Каланг үзәнлегендә, Селангорда, Малайзиядә төп федераль юл. Төп сылтама Кампунг Мелайу Субангтан Субангтагы Солтан Абдул Азиз Шах Аэропортына (Скайпарк) башлана һәм Субанг Джаяда тәмамлана.
Малайзия_Федерал_Рут_150 / Малайзия Федераль маршруты 150:
Федераль маршрут 150, яки Джалан Паабой, Малайзиянең Пенангындагы федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_151 / Малайзия Федераль маршруты 151:
Федераль маршрут 151, яки Джалан Ниор Чабанг, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_1518 / Малайзия Федераль маршруты 1518:
Федераль маршрут 1518, яки Джалан Утама Букит Менди-ФЕЛДА Хемомой - Малайзиянең Пахангындагы федераль юл. Ул FELDA Кемасулны Кемаян белән тоташтыра. Күпчелек секцияләрдә 1518 Федераль маршрут JKR R5 юл стандарты нигезендә төзелгән, максималь тизлек сәгатенә 90 км га кадәр.
Малайзия_Федерал_Рут_152 / Малайзия Федераль маршруты 152:
Федераль маршрут 152, яки Джалан Паданг Гаонг, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_153 / Малайзия 153 нче маршрут:
Федераль маршрут 153, яки Джалан Бату Белах Бату Бертангкуп, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл. Танылган истәлекле урыннарның берсе - "Бату Белах Бату Бертангкуп" яки Сплит Бульдер.
Малайзия_Федерал_Рут_154 / Малайзия 154 нче маршрут:
Федераль маршрут 154, яки Джалан Бохор Темпояк - Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федераль_Рут_155 / Малайзия Федераль маршруты 155:
Федераль маршрут 155, яки Джалан Ван Ток Рендонг (элеккеге Кедах дәүләт маршруты K186), Лангкави утравындагы Малайзиянең Кеда шәһәрендәге зур федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_156 / Малайзия Федераль маршрут 156:
Федераль маршрут 156, яки Джалан Пенарак, Куах шәһәрендәге төп федераль юл, Лангкави утравы, Кедах, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_157 / Малайзия Федераль маршруты 157:
Федераль маршрут 157, яки Джалан Кампунг Йои, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_158 / Малайзия 158 Федераль маршруты:
Федераль маршрут 158, яки Джалан Паданг Вахид, Малайзиянең Кедах, Лангкави утравындагы төп федераль юл.
Малайзия_Федерал_Рут_159 / Малайзия Федераль маршруты 159:
Федераль маршрут 159, яки Jalan Inderaloka, Куах шәһәрендәге төп федераль юл, Лангкави утравы, Кедах, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_160 / Малайзия Федераль маршруты 160:
160-нчы Федераль маршрут, яки Джалан Берингин, Куах шәһәрендәге төп федераль юл, Лангкави утравы, Кедах, Малайзия.
Малайзия_Федерал_Рут_161 / Малайзия 161 нче маршрут:
Федераль маршрут 161, яки Jalan Teluk Datai, Лангкави утравындагы, Кедах, Малайзия.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Richard Burge
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инд...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - энциклопедия, ул теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләгән миллионнар бар! Википедиян...
-
Á Móti Sól: Ó Móti Sól - Исландия эстрада төркеме, 1995 елның көзендә Þóрир Гуннарсон һәм Хеймир Эйвиндарсон тарафыннан барлыкка килг...
No comments:
Post a Comment