Monday, July 31, 2023

P 40


Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән, ул ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларга күбрәк мәгълүмат бирү өчен бик күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган Википедия мәкаләләрен Интернетка керү мөмкинлеге булган һәркем редакцияли ала (һәм хәзерге вакытта блокланмаган), тәртип бозу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала. 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле ул дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Википедиядә хәзерге вакытта 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкалә бар, шул исәптән инглиз телендә 6,690 455 мәкалә, соңгы айда 115501 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында ясалган. Википедия җәмгыяте күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, гәрчә редакторлар үз өлешләрен кертер алдыннан алар белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан мөһим яктан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул бүтән энциклопедияләргә караганда киңрәк, аңлаешлы һәм балансланган булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын яхшырталар, шулай ук ​​дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.

PZL_Bielsko_SZD-50_Puchacz / PZL Bielsko SZD-50 Puchacz:
PZL Bielsko SZD-50 Puchacz (полякча: "бөркет огы") - полякларның ике урынлы тренировкасы һәм аэробатик җилкәнле самолеты.
PZL_Bielsko_SZD-52 / PZL Биельско SZD-52:
PZL Bielsko SZD-52 - PZL Bielsko җитештергән поляк бер урынлы стандарт класслы җилкән. Бу T-койрыгы булган кантильвер югары канатлы моноплан, һәм кире тартыла торган төп десант һәм тотрыклы койрыгы бар. Канатларында интеграль су балластлары бар.
PZL_Bielsko_SZD-55 / PZL Биельско SZD-55:
PZL Bielsko SZD-55 Nexus - 1988 елдан PZL Bielsko җитештергән Стандарт класслы җилкәнле самолет. Ул Schempp-Hirth Discus белән туры конкуренциядә төзелгән. SZD-55 әле якынча 110 төзелгән производствода.
PZL_I-22_Iryda / PZL I-22 Ирда:
PZL I-22 Ирда, башкача PZL M93 Ирда һәм PZL M96 Ирда дип аталган, ике двигательле, ике урынлы хәрби реактив тренер самолеты Польша авиация компаниясе PZL Mielec тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән. 1976-нчы елда җирле үсеш алган TS-11 Iskra реактив тренерының варисы булып Ирдага әйләнәчәк эш башланды. Беренче тапкыр 1985 елның 3 мартында очу, озакка сузылган үсешкә ия булыр, өлешчә аның PZL K-15 турбожет двигательләренең башлангыч булмавы аркасында. 1995-нче елның май аенда Польша һава көчләре беренче К-15 көче белән эшләнгән Иридрасны алдылар. Ләкин самолетлар җибәрү бәя һәм эш нәтиҗәләре буенча бәхәсләр аркасында катлауланды, күп игъланнар, политик үзгәрешләр һәм тип нигезләре. 1996 елның 24 гыйнварында тип белән бәйле үлемгә китергән авария тәнкыйтькә этәргеч бирде һәм программага ярдәмне киметте. 1996 елда, булган самолетны яңа стандартка күтәрү турында килешү төзелде, киләсе елда очыш сынаулары башланды. Ләкин, PZL Mielec һәм Польша Оборона Министрлыгы арасындагы мөнәсәбәтләр программа аркасында шулкадәр начарланды ки, Ирда үзе хәлсезләнгән вакытта суд процессы башланды. 1990-нчы еллар ахырында Польша Хөкүмәтенең программага булышлыгы алынды, һәм китерелгән самолетлар сакланды. PZL Mielec программасын торгызу омтылышларына карамастан, заказлар килмәде.
PZL_Kania / PZL Кания:
PZL Kania (Поляк Китте, шулай ук ​​Китти Хок дип сатыла) - Мил Ми-2 вертолетының киләсе дизайны, Польшада PZL-Świdnik тарафыннан эшләнгән.
PZL_Krosno_KR-03_Puchatek / PZL Krosno KR-03 Puchatek:
PZL Krosno KR-03 Puchatek - полякның урта канаты, койрыклы, ике урынлы тандем, Джерси Кравчик һәм Евгений Пелчар тарафыннан эшләнгән һәм PZL Кросно җитештергән, 1985-нче елда беренче очучы.
PZL_M-15_Belphegor / PZL M-15 Белфегор:
PZL M-15 реактив двигательле сескиплан иде, авыл хуҗалыгы авиациясе өчен WSK PZL-Mielec поляк авиатөзелеш компаниясе тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән. Аның сәер кыяфәтенә дә, чагыштырмача көчле реактив двигательгә дә игътибар итеп, самолет шау-шу җененнән соң Белфегор кушаматы белән аталган. М-15 үсешен Совет таләбеннән алып була, Антонов Ан-2 урынына заманча авыл хуҗалыгы самолеты. Совет чиновниклары кушуы буенча, реактив этәргеч типны көчәйтәчәк. WSK Mielec дизайн коллективы An-2 биплан конфигурациясенең ролен таныды һәм реактив двигатель куллануны тикшерү өчен Latające Laboratorium 1 ("Очучы лаборатория") өчен Lala-1 эксперименталь самолетын эшләтеп җибәрде. мондый конфигурация белән. 1973 елның 20 маенда беренче М-15 прототибы беренче очышын башкарды; сынау этабында да, самолетның берничә җитешсезлеге булганы күренде, аның начар эшләве, чикләнгән диапазоны һәм югары чыгымнары. Производство 1976-нчы елда башланса да, бу проблемалар чишелмәгән булып калды һәм M-15 берничә яктан An-2 белән чагыштырганда түбәнрәк иде. 1981-нче елда күбрәк An-2s сатып алу файдасына җитештерү туктатылды; кайчандыр планлаштырылган меңләгән кешеләргә каршы барлыгы 175 М-15 самолетлары төзелгән.
PZL_M-17 / PZL M-17:
PZL M-17 "Duduś Kudłacz" (башта EM-5A) прототип булып калган 1977-нче елда Польшаның икеләтә авиация һәм тренер самолеты иде.
PZL_M-2 / PZL M-2:
PZL M-2 1958 елгы Польша тренер самолет прототибы, түбән җиһазлы моноплан. WSK-Mielec-та эшләнгән, ул җитештерүгә кермәгән.
PZL_M-20_Mewa / PZL M-20 Mewa:
PZL-Mielec M-20 Mewa (Поляк: Gull) - 1980-нче еллардан чикләнгән сериядә WSK PZL Mielec тарафыннан Польшада җитештерелгән Piper PA-34 Seneca II лицензияле версиясе.
PZL_M-24_Dromader_Super / PZL M-24 Dromader Super:
PZL M-24 Dromader Super (Супер Дромедари) - бер двигательле авыл хуҗалыгы самолеты, 1980-нче елларда WSK-Mielec (соңрак PZL-Mielec) PZL-Mielec M-18 Dromader тарафыннан эшләнгән. Ул прототиплау этабыннан алга китмәде.
PZL_M-3_Pliszka / PZL M-3 Pliszka:
PZL M-3 Pliszka (Wagtail) беренче металл поляк плитеры иде. Өчесе төзелгән, ләкин аның күрсәткечләре, аеруча аның сикерү коэффициенты, аны Польша клублары өчен җитештерерлек дәрәҗәдә яхшы булмаган.
PZL_M-4_Тарпан / PZL M-4 Тарпан:
PZL M-4 Tarpan (шулай ук ​​тарпан) WSK-Mielec проектында эшләнгән 1960-нчы елларның поляк тренеры һәм спорт самолеты прототибы иде.
PZL_M26_Iskierka / PZL M26 Iskierka:
PZL M26 Iskierka (Инглизчә: Спарклет, Очкын, Кечкенә Очкын) яки M26 Airwolf - WSK PZL-Mielec (соңрак PZL Mielec) проектланган поляк тренеры һәм аэробатик самолет.
PZL_M28_Skytruck / PZL M28 Skytruck:
PZL M28 Skytruck - поляк STOL җиңел йөк һәм пассажир самолеты, PZL Mielec җитештергән, Антонов An-28s лицензиясе нигезендә. Башта лицензияле самолетлар PZL An-28 итеп билгеләнде. Диңгез патруле һәм разведка вариантлары PZL M28B Bryza дип атала ("җил").
PZL_MD-12 / PZL MD-12:
MD-12 - полякның дүрт двигательле кыска дистанцион пассажир һәм гражданнар өчен файдалы самолеты, алар прототип стадиясендә калган. PZL бренды гадәти, чөнки ул производствога кермәгән, һәм аның проект билгесе астында гына күрсәтелгән.
PZL_Mielec / PZL Милек:
PZL Mielec (Полски Закłады Лотнице - Поляк авиация эшләре), элек WSK-Mielec (Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego) һәм WSK "PZL-Mielec" Милекта урнашкан поляк аэрокосмик җитештерүчесе. Бу сугыштан соңгы Польшада иң зур аэрокосмик җитештерүче. 2007 елда аны Сикорский авиация корпорациясе сатып алды, ул бренд исемен саклап калды. 1948 - 2014 еллар арасында компания якынча 15,600 самолет җитештерде.
PZL_P.1 / PZL P.1:
PZL P.1 поляк сугышчысы иде, инженер Zygmunt Puławski тарафыннан эшләнгән, PZL дәүләт заводы җитештергән. Ул прототип булып калды, ләкин бу PZL P.7, PZL P.11 һәм PZL P.24 алып барган Польша PZL канатлы сугыш серияләренең беренчесе.
PZL_P.11 / PZL P.11:
PZL P.11 - Польша сугыш самолеты, 1930-нчы еллар башында Варшавада урнашкан PZL авиатөзүчесе тарафыннан эшләнгән һәм төзелгән. Барлык металл структурасына, металл белән капланган һәм биек монтажлы канатка ия ​​булган бу төр кыскача дөньяда иң алдынгы сугыш самолеты булып саналу аермасын тота. P.11 дизайны. 1920-нче еллар ахырында башланган, башта P.1 дип билгеләнгән. Аның үсеше өчен җаваплы төп шәхес - поляк авиатөзелеш инженеры Зигмунт Пуłавски, ул күпчелек инновацион үзенчәлекләрен эшләгән дип атала. Дөнья көчләренең күпчелеге һаман да бипланнар кулланган вакытта, P.1 биек урнаштырылган һәм аэродинамик чиста үлән канатын кулланган, бу пилотка өстен күренеш биргән. 1929 елның сентябрендә беренче прототип үзенең беренче очышын үткәрде. Дизайн тиз арада халыкара игътибарны җәлеп итте; гомуми макет гадәттә "Поляк канаты" яки "Пуłавски канаты" дип аталган. P.11 1930-нчы еллар дәвамында Польшаның төп сугыш оборонасы булып хезмәт итә, шул исәптән 1939-нчы елда Польша кампаниясе вакытында күрше Германия. Ләкин, 1930-нчы еллар ахырында самолет дизайнының тиз алга китүе нәтиҗәсендә (Messerschmitt Bf 109 кебек сугышчыларда күренә), ул сугыш башында көндәшләре белән аерылып тора. Польша һава көчләренең P.11 күпчелек өлеше 1939 елда юк ителгән; шулай да, Румыниягә 36 кеше очты һәм соңыннан Румыния һава көчләре кулына алынды дип санала. P.11 зур экспорт уңышлары иде. 1933 елның октябрендә Румыниягә Польшада төзелгән P.11bs җибәрү башланды. 1936-нчы елдан Румыния авиатөзелеш җитештерүче Industria Aeronautică Română (IAR) тагын 95 самолет төзеде, IAR P.11f исеме астында, Румыниядә төзелгән IAR 9Krse двигателе белән эшләнгән. PZL P.24 дип билгеләнгән P.11 махсус экспорт моделе 1930-нчы еллар ахырында эшләнде. Мәгълүм булганча, Греция, Португалия, ugгославия, Төркия һәм Республика Испания бер вакытта P.11 сатып алу белән кызыксындылар; ахыр чиктә берничә ил, шул исәптән Болгария, Греция һәм Төркия P.24 сатып алдылар.
PZL_P.24 / PZL P.24:
PZL P.24 Польша сугыш самолеты, 1930-нчы еллар уртасында Варшавадагы PZL заводында эшләнгән. Ул PZL P.11-ның махсус экспорт версиясе буларак эшләнде, поляк авиатөзелеш инженеры Зигмунт Пуавский тарафыннан эшләнгән металл сугышчы. P.11 лицензияле Бристоль Меркурий радиаль двигателе белән эшләнгән булса, бу лицензия шартлары PZLга двигательне экспортларга рөхсәт итмәде, шулай ук ​​аның белән идарә иткән самолетларга чикләүләр куйды. Француз двигатель җитештерүче Гном-Рон аларның 14K двигателен PZLга кабул итүне тәкъдим итте һәм андый экспорт чикләүләре булмаган двигатель ярдәмендә сугышчы үсешен өлешчә финансларга тәкъдим итте. Шуңа күрә, 1932 ел башында, PZL P.11 яңа туемы өстендә эш башлады, ул P.24 дип аталган. Тиздән прототиплар сынау вакытында уңай күрсәткеч күрсәттеләр; Икенче P.24 / II прототибы, еш кына "Супер P.24" дип аталалар, сәгатенә 414 км радиаль двигатель белән көрәшүче өчен яңа дөнья тизлеге рекорды куйды. Башлангыч җитештерү самолеты P.24 / II конфигурациясенә охшаган, кайбер үзгәрешләр булса да, ябык кокпит кабул итү. Беренче оператив хезмәт 1936-нчы елда, P.24 күп илләргә, шул исәптән Болгария, Греция, Румыния һәм Төркиягә экспортланды. Ул Румыния авиация фирмасы Industria Aeronautică Română (IAR) лицензиясе буенча җитештерелгән, ул шулай ук ​​элегрәк P.11 лицензиясен җитештергән. Мәгълүм булганча, P.24 элементлары, аның койрык бүлеге кебек, Румыниядә эшләнгән моноплан сугышчысы, IAR 80. Грециядә, Грек Король Грек һава көчләре (EVA) Икенче бөтендөнья сугышында бердәнбер һава хезмәте булган. P.24 аның төп көрәшчесе буларак эшләгез. Ләкин, сугыш чоры тәҗрибәсе шуны күрсәтте: 1930-нчы еллар ахырында ясалган самолет дизайнындагы тиз алгарыш нәтиҗәсендә, P.24 1940-нчы елда яңа сугышчылар белән чагыштырганда искерде. Чагыштырмача көчле двигатель һәм канәгатьләнерлек корал булса да, ул кайбер күчәр сугышчыларына каршы тора алмады, мәсәлән, Macchi MC.200 һәм Fiat G.50. Грек сугышчылары кебек, 1942-нче елда, Румыниянең P.24-ләре VVS сугышчыларына эффектив каршы тора алмаулары һәм тренировкаларга җибәрелүе ачыкланды.
PZL_P.6 / PZL P.6:
PZL P.6 поляк көрәшчесе иде, инженер Zygmunt Puławski тарафыннан эшләнгән, PZL дәүләт заводы җитештергән. Ул прототип булып калды һәм җитештерүгә кермәде.
PZL_P.7 / PZL P.7:
PZL P.7 1930-нчы еллар башында Варшавадагы PZL заводында эшләнгән поляк канатлы моноплан сугыш самолеты иде. Бу 1933 - 1935 арасында Польша һава көчләренең төп көрәшчесе иде. PZL P.7 Польша хезмәтендә аның PZL P.11c дизайны белән алыштырылды. 30дан артык PZL P.7 сугышчысы Польшага һөҗүм вакытында хезмәттә калды, искерүенә карамастан берничә үтерү.
PZL_P.8 / PZL P.8:
PZLP8 Ing тарафыннан эшләнгән көрәшче иде. Zygmunt Puławski һәм 1930 елдан PZL (Państwowe Zakłady Lotnicze - Милли авиация оешмалары) тарафыннан төзелгән.
PZL_Rzesz% C3% B3w_SO-3 / PZL Rzeszów SO-3:
PZL Rzeszów SO-1 һәм PZL Rzeszów SO-3 - PZL TS-11 Iskra реактив тренерын эшләтеп җибәрү өчен, Instytut Lotnictwa (Аэронавтика институты) тарафыннан эшләнгән һәм WSK PZL Rzeszów җитештергән поляк турбожет двигательләре. Утыз SO-1 төзелде, моны яхшыртылган SO-3 алыштырды, шуннан тагын 580 төзелде. Двигательнең җиде этаплы компрессоры, яну камералары һәм бер этаплы турбина бар.
PZL_S-1 / PZL S-1:
PZL S-1 полоса тренеры һәм 1945 елгы бәйләнешле самолет иде, ул прототип булып калды. Бу Икенче бөтендөнья сугышыннан соң Польшада төзелгән икенче самолет иде.
PZL_S-4_Kania_2 / PZL S-4 Кания 2:
PZL S-4 Kania 2 поляк тренеры һәм 1950-нче елларның очкыч очкычлары иде, алар бер-бер артлы төзелмәгән. Беренче прототип S-3 Kania дип билгеләнде. PZL Kania исемле вертолет та бар.
PZL_SM-2 / PZL SM-2:
PZL SM-2 поляк җиңел утлы вертолет иде, WSK PZL-Świdnik тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән Mil Mi-1 лицензиясендә киңәйтелгән версия. Бу шулай ук ​​WSK SM-2 дип аталган.
PZL_SM-4_% C5% 81% C4% 85tka / PZL SM-4 Łątka:
PZL SM-4 Łątka (поляк: Dragonfly) 1960-нчы елларның өч урынлы вертолет прототибы, WSK PZL-Świdnik Польшада эшләнгән. Гадәттәгечә конструкция һәм төзелештә бер прототип төзелгән, ләкин двигатель проблемалары аркасында очмаган.
PZL_SW-4_Puszzyk / PZL SW-4 Пущик:
PZL SW-4 Puszczyk (en: tawny owl) - PZL-Świdnik җитештергән поляк җиңел бер двигательле күп функцияле вертолет. Озакка сузылган үсештән соң, SW-4 2002-нче елда хезмәткә керде, төрнең төп операторы - Польша Кораллы Көчләре. SW-4 алга таба PZL-Świdnik һәм корпоратив ата-аналар AgustaWestland тарафыннан өстәмә пилотлы машинага, SW-4 Solo итеп эшләнде. 2016 елдан алып, төр граждан операторларына AW009 буларак сатыла, SW-4 билгесе хәрби базар өчен кулланыла.
PZL_SZD-30_Pirat / PZL SZD-30 Пират:
SZD-30 Pirat - бер урынлы күп максатлы очкыч очкыч, Польша PZL Bielsko фирмасы 1966-нчы елда очкан һәм 1967-нче елда җитештерә башлаган.
PZL_TS-11_Iskra / PZL TS-11 Искра:
PZL TS-11 Iskra (Инглизчә: Очкын) - поляк реактив тренеры, PZL-Mielec самолет компаниясе тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән. Аны Польша һәм Indiaиндстанның һава көчләре кулланган. Бу Польша җитештергән беренче илдә эшләнгән реактив самолет, 50 елдан артык Польша һава көчләренең төп күнегү самолеты булып хезмәт итүе, һәм пенсиягә чыккан вакытта әле дә булган иң борыңгы очкыч булганы игътибарга лаек. Польшада хезмәт. Күрше Советлар Союзына сәяси һәм икътисадый буйсыну чорында Польшаның самолетларны мөстәкыйль үстерү сәләтен саклап калу тырышлыгы кысаларында, 1950-нче елларда Польша Авиация Институтында (ИЛ) поляк инженерлары нәрсә эшләвен проектлау буенча иртә эш башладылар. Польшада эшләнгән беренче реактив самолет булырга. Джозеф Сталин үлеменнән соң, инициатива өстендә эш ачыкрак башкарылырга мөмкин иде һәм дәүләт чиновниклары мондый эшкә булыштылар. Яңа проект Польша һава көчләре күрсәткән таләпләргә бик нык тәэсир итте, алар укыту максатларында реактив самолетка таләпне рәсмиләштерделәр. 1960 елның 5 февралендә беренче прототип үзенең беренче очышын алып килде, импортланган Британия Армстронг Сиддели Випер турбожет двигателе белән эшләнгән. 1963-нче елда Польша һава көчләренә TS-11 Iskra bis A дип аталган типтагы беренче җитештерү моделен җибәрү башланды. 1960-нчы елларда Искра Варшава килешүе буенча стандарт реактив тренер итеп сайланырга көч сынашты. Ләкин бу мөһим рольне башкару өчен сайланмады, аның урынына көндәш Чехословакия Аэро Л-29 Дельфин сайланды, ул күп санлы экспорт клиентлары өчен төзелде. TS-11 җитештерү 1987-нче елда тәмамланды, ләкин бу төр XXI гасырда Польша һава көчләре һәм Indianиндстан һава көчләре белән хезмәттә калды. 1969-нчы елдан башлап, бик аз TS-11 самолетлары Польша һава көчләренең Biało-Czerwone Iskry аэробатика дисплей командасы тарафыннан кулланылды, алар соңгы дисплейны 2021 елның 22 августында күрсәттеләр. Ул шулай ук ​​һава разведкасы максатларында кулланылды. Очкычның соңгы хезмәт елларында берничә мисал шәхси хуҗаларга сатылды.
PZL_TS-16_Grot / PZL TS-16 Грот:
PZL TS-16 Grot (Arrowhead) суперсоник Strike самолеты һәм Польшада Тадеус Соłтик тарафыннан эшләнгән хәрби реактив тренер иде. Бу Көнчыгыштан чит ил ярдәменнән башка ясалган беренче реактив, һәм аны ясау Кремль дә, Көнбатыш та бик салкын кабул ителде (чөнки ул вакытта Польша Совет яклавында иде). Проект 1958-нче елда башланган, ләкин 1964-нче елда СССР политик басымы өчен, производство башланганчы юкка чыгарылган. Шуңа карамастан, TS-16RD билгеләнгән мокуп төзелде. RD версиясе Совет RD-9B двигателен MiG-19 кулланыр дип көтелә, ләкин SO-2 дип аталган җирле электр станциясе дә соңгы версия өчен эшләнә. Производство версиясендә ике двигатель булырга тиеш иде, ләкин төзелгән TS-16RD прототибы бер генә иде.
PZL_TS-8_Bies / PZL TS-8 Bies:
PZL TS-8 Bies (Иблис) - поляк тренер самолеты, 1957 - 1970 елларда Польша һава көчләре һәм граждан авиациясе тарафыннан кулланылган.
PZL_W-3_Sok% C3% B3% C5% 82 / PZL W-3 Sokół:
PZL W-3 Sokół (Инглизчә: "Falcon") - уртача зурлыктагы, ике двигательле, күп функцияле вертолет, хәзерге вакытта Леонардо карамагындагы PZL-Świdnik поляк вертолет компаниясе җитештергән һәм җитештергән. Бу Польшада тулысынча эшләнгән һәм җитештерелгән беренче вертолет иде.
PZL_WS_Foka / PZL WS Foka:
PZL WS Foka (поляк: мөһер) 1930-нчы еллар ахырындагы поляк һава суытылган V-двигательләр гаиләсе. Foka A 8 цилиндрлы двигатель иде, башта Станисав Новкуски тарафыннан хәзерге PZLP38 Wilk сугышчы-бомбардировщик һәм PZLP39 сугышчысы өчен эшләнгән, бу башка поляк сугыш самолетлары өчен югары җитештерүчән двигательләр гаиләсен булдырырга тиеш иде. Башлангыч серия якынча 450 ат көченә (340 кВт) ирешергә һәм ахыр чиктә 600 ат көченә (450 кВт) ирешергә тиеш иде. Ләкин 1936-нчы елда дизайнер үлеменнән соң үсеш бик җитди кимчелекләргә дучар булды. Яңа дизайнерлар командасы, тибрәнү, артык кызу һәм ягулыкны куллану белән төп проблемалар. Беренче прототипларның берсе PZLP38 Wilk-ның икенче прототибына урнаштырылган вакытта, двигатель 330 ат көче (250 кВт) тирәсе генә тәэмин итә. PZLP38 шулай ук ​​башка җитди проблемалар булганлыктан, ике проект та 8 прототип тәмамланганнан соң юкка чыгарылды. Foka A варисы Foka B, V-12 двигателе, PZLP48 Lampart, PZLP45 Sokół, RWD 25, PWS41 һәм LWS3 Mewa. Ләкин, Икенче бөтендөнья сугышы башлангач, беренче прототип тәмамланырга комачаулады.
PZL_% C5% 81.2 / PZL Ł.2:
PZL Ł.2 Польша Армиясе хезмәттәшлеге һәм бәйләнешле самолет иде, 1929-нчы елда Варшавадагы Полски Закłады Лотницеда (PZL) төзелгән. 31 самолетның кечкенә сериясе, шул исәптән прототип, 1930-нчы елларда Польша һава көчләре тарафыннан ясалган һәм кулланылган. Очкыч Польшада 1931 елда Африка буйлап ерак араларга сәяхәт итүе белән билгеле иде.
PZM / PZM:
PZM мөрәҗәгать итә ала: Patrulleros de Zona Marítima PZM диңгез патруль суднолары Полски Звиąзек Моторови (поляк мотор берлеге), Fédération Internationale de l'Automobile Polska Żegluga Morska әгъзасы (инглизчә: Polsteam), zецинда урнашкан суднолар операторы. , Польша PZM (микрофон), басым зонасы микрофоны
PZM21 / PZM21:
PZM21 - эксперименталь опиоид аналгесик препарат, ул авыртуны дәвалау өчен тикшерелә. Бу функциональ сайлап алынган μ-опиоид рецепторы агонисты дип атала, ул μ-опиоид рецепторы арадашлы G белок сигнализациясен җитештерә, көче һәм эффективлыгы морфинга охшаган, ләкин β-арестин 2 азрак. Ләкин, соңгы докладлар шуны күрсәтә: бу функциональ сайлап алу яки башта хәбәр ителгәнчә "G протеины" түгел, ә түбән эффективлыгы белән булырга мөмкин. Тычканнар өстендә үткәрелгән сынауларда PZM21 морфинга яки TRV130 аналгесикка караганда бераз көчлерәк иде, ләкин шулай ук ​​тискәре йогынтысын сизелерлек киметте, морфинга караганда аз эч катуы, һәм бик аз дозада, хәтта сулыш алу депрессиясе. Бу тикшеренүләр заманча югары үткәрү скринклау ысулларының яңа химотипларны махсус эшчәнлек профиле белән ачу өчен кулланылуының көчле мисалы итеп тасвирланды, хәтта җентекләп тикшерелгән μ-опиоид рецепторы кебек максатларда да. Соңгы тикшеренүләр күрсәткәнчә, югары дозаларда PZM21 сулыш алу депрессиясе һәм толерантлык үсеше кебек классик опиоид йогынтысын ясарга сәләтле һәм функциональ сайлап алу мөмкинлеге генә булырга мөмкин.
PZMS_Poltava / PZMS Полтава:
MFC PZMS Полтава (ук. Міні-Футбольний Клуб «ПЗМС» Полтава), Полтава, Украина футзал клубы, һәм Украина хатын-кызлар футзал чемпионатында уйный. Клуб - Украинадагы иң титуллы клубларның берсе. 1995-нче елда "Ника Полтава" (соңрак "Ника-Университет Полтава", "Ника-Педуниверсет Полтава", "Ника-ПНПУ Полтава") нигезләнгән. Хәзерге исеме иганәче хөрмәтенә (PMGF - Полтава медицина пыяла фабрикасы, ук. ПЗМС - Полтавський завод киночного скла).
PZN / PZN:
PZN яки pzn мөрәҗәгать итә ала: Плантазоликин, грамм-позитив туфрак бактериясе Bacillus velezensis FZB42 pzn җитештергән табигый антибиотик, Пара теле өчен ISO 639-3 коды, Бирма
PZO / PZO:
PZO мөрәҗәгать итә ала: PZO, Мануэль Карлос Пиар Гуайана аэропорты өчен IATA аэропорт коды, Армен Казарян кушаматы, 2010-нчы Медицина алдавында катнашкан Россия мобисты Подник захраниčнихо обчоду, Коммунистик Чехословакия компаниясе төре.
PZP / PZP:
PZP мөрәҗәгать итә ала: esзгәрешләр хәрәкәте (Покрет за прожене), Черногориянең кире хәрәкәт өчен сәяси партиясе (Покрет за проокрет), Сербиядәге сәяси партия Porcine zona pellucida, иммуноконтрацепция йөклелеге зонасы протеины, кеше протеины PZP ген белән кодланган
PZU / PZU:
PZU, шулай ук ​​Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, яки PZU SA (полякча әйтелеше: компаниясе. PZU төп офисы Варшавада һәм Польшаның иң зур финанс институты. Бу шулай ук ​​Centralзәк һәм Көнчыгыш Европаның иң зур иминият компаниясе. PZU Группасы Польша базарында 200гә якын иминият продуктларын сайлый. PZU төркеме эшчәнлеге страховка һәм финанс хезмәтләренең комплекслы спектрын үз эченә ала. Төркем субъектлары тормыш булмаган страховка, шәхси һәм тормыш страховкасы, инвестиция фондлары һәм ачык пенсия фонды өлкәсендә хезмәт күрсәтәләр.
PZU_Polfa_Pabianice / PZU Polfa Pabianice:
PZU Polfa Pabianice Пабианицада урнашкан поляк хатын-кызлар баскетбол командасы иде, алар Sharp Torell Basket Ligaда уйнады.
PZ_87_The_Rosebud / PZ 87 Розобуд:
Розобуд - PZ 87 - Ньюлинда урнашкан балык тоту көймәсе, Ньюлин авылдашларының 1930-нчы елларда хөкем ителгән әйберләрен саклап калу омтылышы үзәгендә. Розобуд Ньюлинда 1919-нчы елда төзелгән һәм 50 фут (15 м) озынлыктагы яр буйлары, кечкенә һәм бензин двигателе булган.
PZ_Cassiopeiae / PZ Cassiopeiae:
PZ Cassiopeiae - Кассиопия йолдызлыгында урнашкан кызыл супергиант йолдыз, һәм ярым регуляр үзгәрүчән йолдыз.
PZ_Cussons / PZ Куссоннар:
PZ Cussons plc - шәхси сәламәтлек саклау продуктларын һәм куллану товарларын җитештерүче Британиянең төп җитештерүчесе. Ул бөтен дөнья буенча эшли, аеруча Африка һәм Бердәмлек илләрендә. Компания Лондон фонд биржасында күрсәтелгән һәм FTSE 250 индексының өлеше.
PZ_Cussons_Ghana / PZ Куссон Гана:
PZ Cussons Гана (GSE: PZC) - шәхси сәламәтлек саклау продуктларын, кулланучылар товарларын җитештерүче төп җитештерүче. Ул Ганада эшли, һәм PZ Cussonsның бүлендек компаниясе. Алар Гана фонд биржасының фонд индексында, GSE Бөтен Акция Индексында күрсәтелгән. Ул 1958 елның 24 маенда барлыкка килгән.
PZ_Cussons_Nigeria_Plc / PZ Cussons Nigeria Plc:
PZ Cussons Nigeria Plc - ачыкланган Нигерия, юу, туалет, сабын һәм көнкүреш техникасы кебек кулланучылар продуктларын җитештерүче һәм таратучы. Бу PZ Cussons Holdings Британия компаниясенең бүлендек компаниясе, ул фирмадагы контроль акцияләргә ия. PZ Haier Thermocool бренды астында көнкүреш техникасы продуктларын сәүдә итә һәм Coolworld электр кибетләре белән идарә итә. Аның Wilmar International белән үсемлек мае һәм пальма мае җитештерү һәм сәүдә итү өчен уртак предприятиясе бар.
PZ_Myers / PZ Myers:
Пол Захары Майерс (1957 елның 9 мартында туган) - Америка биологы, Фарингула фән блогын оештырган һәм язган. Ул Миннесота Моррис (UMM) университетының биология доценты, ул үсеш биологиясе өлкәсендә эшли. Ул интеллектуаль дизайнны, креативистик хәрәкәтне һәм башка псевдонимик төшенчәләрне тәнкыйтьли. 2006 елда "Табигать" журналы Myers's Pharyngula популярлыгына нигезләнгән галим тарафыннан иң югары дәрәҗәдәге блог исемлегенә керде. Майерс Америка гуманист ассоциациясенең 2009-нчы ел гуманисты премиясен һәм 2011-нче елда Халыкара гуманист премиясен алды. Аның хөрмәтенә астероид 153298 Полмирс исеме бирелде.
PZ_Telescopii / PZ Телескопи:
PZ Телескопи, шулай ук ​​HD 174429 яки PZ Tel дип тә атала, телескопий йолдызлыгында яшь йолдыз. Параллакс үлчәүләренә нигезләнеп, ул Кояштан 154 яктылык елы ераклыкта урнашкан. Йолдыз радиаль тизлеге km4 км / с белән якыная. Бу күзгә күренү өчен бик зәгыйфь һәм 22.581 сәгать (0.94088 көн) вакыт эчендә 8.33 дән 8,63 га кадәр булган зурлыктагы BY Draconis үзгәрүчесе дип классификацияләнә. Бу Earthиргә иң якын һәм иң якты йолдызларның берсе. PZ Телескопийның эффектив өслек температурасы 5338 К тирәсе (Кояшның якынча температурасы 5778 К), масса 1,13 тапкыр, диаметры. Кояшка караганда 1,23 тапкыр. Йолдызның әйләнеш тизлеге 69 км / с булган әйләнеш тизлеген һәм әйләнү вакытын 22,6 с күрсәтә. Ул Кояш белән бер үк яктылыкта нурлана. PZ Телескопи башта Бета Пикторис хәрәкәт төркеме әгъзасы булып саналды; шулай да, 2012 кәгазендә, Чили университеты Джеймс Дженкинс һәм хезмәттәшләре аның яшен исәпләү өчен өч ысул кулландылар һәм якынча 24 миллион ел санын уйлап таптылар - ассоциациянең 12 миллион елыннан шактый олырак. Бу йолдызның орбита калдыклары бар. 35 - 165 радионнан астрономик берәмлекләр (АУ) радиусыннан исәпләнгән диск, шулай ук ​​2009 елда ачылган upпитер массасының якынча 36 тапкырга артыграк субстеляр юлдашы. Хәзерге вакытта билгеле булган юлдаш. PZ Tel B, коңгырт курчак дип уйланыла; шулай да бу бик зур upпитерга охшаган планета булырга мөмкин, бу очракта ул PZ Tel b булыр, һәм турыдан-туры сурәтләнгән беренче планета. Беренчел орбиталь элементлар 2016-нчы елда иң яхшы туры килгән орбиталь чорны 625,2 ел белән, эксцентрика белән 0.755 бирә. Бу юлдашның массасы һәм орбитасы 2023-нче елда Гиппаркос һәм Гайа астрометриясе нигезендә яңартылды, бераз түбән масса тапты, һәм чит орбита. бу эксцентрик, ләкин алдагы нәтиҗәләргә караганда азрак. Хәзер ул NASA Экзопланета архивына кертелгән, чөнки аның номиналь массасы 27 MJ аларның югары чигеннән түбәнрәк, ләкин хаталар марҗасы җитәрлек зур булса да, масса 30 MJ-тан артып китү мөмкин.
P_% 26_A_Campbell / P & A Кэмпбелл:
P & A Кэмпбелл Бристольдә урнашкан суднолар компаниясе иде, алар 1893 - 1979 арасында Бристоль каналында пароход хезмәтләрен башкардылар.
P_% 26_K_Эш предприятияләре / П & К предприятияләре:
P & K Enterprises, өйдә төзелгән һәм УЗИ самолетлары өчен композит һәм агач пропеллер җитештерүче Америка җитештерүчесе иде. Компаниянең штаб-квартирасы Индиана штатының Колфакс шәһәрендә урнашкан иде.
P_ (Los_Angeles_Railway) / P (Лос-Анджелес тимер юлы):
P Лос-Анджелеста, Калифорниядә трамвай сызыгы иде. Ул 1895 - 1958 елларда Лос-Анджелес тимер юлы, һәм 1958-1963 елларда Лос-Анджелес Митрополит Транзит Хакимияте белән идарә итә.
P_ (Nazi_symbol) / P (нацист символы):
"П" символы яки "П" билгесе 1940 елның 8 мартында нацистлар Германия Генераль Хөкүмәте белән Икенче бөтендөнья сугышы вакытында поляк эшчеләре (Зивиларбитер) Германиядә мәҗбүри эшче булып куллану таләбе буенча кертелде (Германия басып алу һәм басып алудан соң) 1939-нчы елда Польша) аларның этник чыгышын күрсәтүче символ күрсәтә. Символ тукымалар пакеты буларак куллану нияте белән кертелде, бу чыннан да иң киң таралган форма, ләкин документларда (маркалар аша) һәм плакатларда кабат бастырылды. Бейдж кимсетү өчен иде, һәм охшаш яһүд символы кебек, оят билгесе итеп күрергә мөмкин.
P_ (альбом) / P (альбом):
P - Америка альтернатив рок-төркеменең дебюты һәм бердәнбер альбомы, анда Билл Картер, Джонни Депп, Гибби Хейнс һәм Саль Дженко катнаша. Ул 1995 елның 21 ноябрендә Capitol Records аша чыгарылды һәм 2007 елның 8 маенда Каролина Рекордс ярлыгы астында кабат чыгарылды. Басист Эндрю Вайс җитештергән альбомда шулай ук ​​Red Hot Chili Peppers басисты Флеа, Секс Пистолеты гитарачысы Стив Джонс, пианист һәм Лос-Анджелес сәхнә фигурасы Чак Э. Вайсс кертелгән. Альбомда төрле "альтернатив роклар массивы бар, аларга кагыла. функ металл, REM стилендәге фольклор-рок, грунж. " Альбомда шулай ук ​​Даниэль Джонстонның "Мин сигарет төймәләрен саклыйм" һәм ABBAның "Бию королевасы" ның тышлык версияләре бар. REM фронтовикы исеме белән аталган "Майкл Стип" трекы 1995-нче елда берьюлы чыгарылды һәм альтернатив радиода эфирга чыкты.
P_ (төркем) / P (төркем):
P - кыска гомерле Америка альтернатив рок-төркеме, 1993-нче ел башында Butthole Surfers фронтовикы Гибби Хейнс (вокал), актер Джонни Депп (гитара / бас), актер Саль Дженко (урау), һәм җыр авторы Билл Картер (гитара / бас).
P_ (катлаулылык) / P (катлаулылык):
Хисаплау катлаулылыгы теориясендә P, PTIME яки DTIME (nO (1)) буларак та билгеле, төп катлаулылык сыйныфы. Анда детерминистик Тюринг машинасы белән исәпләү вакыты, яки күпхатынлы вакыт ярдәмендә чишелә торган барлык карар проблемалары бар. Кобхэм тезисы P - исәпләү проблемаларының классы, "эффектив чишелә торган" яки "трактлы". Бу төгәл түгел: практикада, Pда билгеле булмаган кайбер проблемаларның практик чишелешләре бар, һәм кайберләрендә P юк, ләкин бу файдалы кагыйдә.
P_ (дисамбигуация) / P (дисамбигуация):
P - ISO төп латин алфавитының уналтынчы хәрефе. P шулай ук ​​мөрәҗәгать итә ала: P, грек алфавитында Rho, кечкенә хәреф шулай ук ​​Rho ρ яки ϱ P белән буталып тора, кирилл алфавитында, Яңа Васыять папирусы өчен Эр Сиглум Григорий-Аланд номеры белән лингвистикада, P (шулай ук ​​O), каноник транзитив фигыльнең пациентка охшаган аргументы (предметы), яки ℗, тавыш язу авторлык символы p., Басма басмасында бит номерын күрсәткәндә кыскарту Португалия ил коды. Европа Союзы тукталышының машиналарын теркәү тәлинкәләрендә шулай ук ​​Паркингны карагыз (дисамбигуация). П (нацист символы), нацистлар оккупациясе вакытында поляк мәҗбүри эшчеләре кигән P, Төньяк Корея самолетлары өчен самолетларны теркәү префиксы, гидирон футбол позициясе кыскартуы.
P_ (фильм) / P (фильм):
P - 2005-нче елда Пол Спурьер режиссеры тай телендәге куркыныч фильм. Бу "көнбатыш режиссеры булган беренче тай фильмы" дип әйтелде.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...