Thursday, July 1, 2021

ATR 42

ATPAF1:

ATP синтаз митохондрия F1 катлаулы җыю факторы 1 , шулай ук ATP11 гомолог дип атала, кешеләрдә ATPAF1 ген белән кодланган протеин.

ATPAF2:

АТП синтаз митохондрия F1 катлаулы җыю факторы - кешеләрдә ATPAF2 ген белән кодланган фермент.

ATPAF2:

АТП синтаз митохондрия F1 катлаулы җыю факторы - кешеләрдә ATPAF2 ген белән кодланган фермент.

Association of Theatrical Press Agents & Managers:

Театр матбугат агентлары һәм менеджерлары ассоциациясе ( ATPAM ) - театр һөнәрендәге матбугат агентлары һәм менеджерлары өчен Америка союз оешмасы.

GPN-loop GTPase 3:

GPN-loop GTPase 3 - кешеләрдә GPN3 ген белән кодланган фермент.

All-Tatar Public Center:

Бөтен Татар Иҗтимагый Centerзәге , шулай ук Татар Социаль Centerзәге - милләтче көн тәртибе булган татар иҗтимагый оешмасы. ATPC штабы Казанда, Татарстанда.

ATPC RNA motif:

ATPC RNA мотивы - кайбер цианобактериядә табылган сакланган РНК структурасы. Бу, күрәсең, Прохлорококк маринусында бар , һәм Синекококк нәселендә күп төрләрдә бар. РНК һәрвакыт оперон кодлау субунитлары эчендә табыла, һәм ул һәрвакыт ATP синтезының А субунитасын кодлаучы генның аскы агымында һәм C субунит генының югары агымында урнашкан. Бу урын cis-регулятор элементына туры килә, шулай ук ​​ATP синтаз геннары белән транскрипцияләнгән кодсыз РНК белән.

ATPCO:

Авиакомпания тариф нәшрият компаниясе - хосусый корпорация, ул авиакомпания һәм туристик индустрия өчен бәяләр һәм бәяләр белән бәйле мәгълүмат җыю һәм тарату белән шөгыльләнә. ATPCO хәзерге вакытта бөтен дөнья буенча 427-дән артык авиакомпания белән эшли, һәм бу тармактагы бәя бәяләренең барлык двигательләренә 99% -тан артыграк тариф мәгълүматларын бирә, мәгълүмат базасында 211 миллионнан артык актив тариф саклый.

Andean Trade Promotion and Drug Eradication Act:

Анд сәүдәсен алга этәрү һәм наркотикларны бетерү акты (ATPDEA) - сәүдә өстенлеге системасы, аның ярдәмендә АКШ дүрт Анд иленнән: Боливия, Колумбия, Эквадор һәм Перудан экспортка пошлинасыз рөхсәт бирә. Ул 2002 елның 31 октябрендә шундый ук Анд сәүдәсенә өстенлек бирү актын (ATPA) алыштыру өчен кабул ителде. Бу өстенлекле системаның максаты - анд илләрендә кока җитештерүгә альтернатива тәэмин итү өчен икътисади үсешне үстерү. Боливия кока җитештерүне һәм аннан ясалганнарны индустриальләштерү өчен куәт урнаштырды, чөнки кока наркотик эффектлары юк, ләкин АКШ кока белән кокаин арасында аерма ясамый. Шулай итеп, АКШ хөкүмәте бу "өстенлекне" бетерде.

Chadian Association for the Promotion and Defense of Human Rights:

Tchadienne pour la Promotion et la Défense des Droits de l'Homme яки Чад кеше хокукларын яклау һәм яклау ассоциациясе - Чадта эшләүче кеше хокуклары оешмасы. Төркемгә нигез салучы Дельфин Джирайбе сүзләре буенча, 1990-нчы елда Хиссон Габре диктатурасын җимергән Идрис Дебиның фетнәсеннән соң, ул һәм берничә хезмәттәше чит илләрдән Чадка кайттылар һәм халык арасында ачлык һәм ярлылыкны күрделәр. Чара аларны киләчәктә шундый ук газаплардан саклап калу өчен ATDPH табарга этәрде.

Automatic test pattern generation:

ATPG - электрон конструкцияне автоматлаштыру ысулы / кертү эзлеклелеген табу өчен кулланыла торган технология, ул санлы схемага кулланылганда, автоматик сынау җиһазларына дөрес схема тәртибен һәм җитешсезлекләр аркасында килеп чыккан схема тәртибен аерырга мөмкинлек бирә. Генерацияләнгән үрнәкләр ярымүткәргеч җайланмаларны җитештергәннән соң сынау өчен, яки уңышсызлыкның сәбәбен ачыклау өчен кулланыла. ATPG эффективлыгы модельләштерелгән җитешсезлекләр саны, яки хаталы модельләр, ачыклана торган һәм ясалган үрнәкләр саны белән үлчәнә. Бу күрсәткечләр, гадәттә, тест сыйфатын һәм куллану вакытын күрсәтәләр. ATPG эффективлыгы - карала торган хаталар моделе, сынау вакытында схема төре, сынау вакытында схеманы күрсәтү өчен кулланылган абстракция дәрәҗәсе һәм кирәкле тест сыйфаты тәэсирендә булган тагын бер мөһим караш.

Counter-terrorism Rapid Response:

Терроризмга каршы тиз җавап бирү көче 1983-нче елда оешкан, Италиядә терроризмга каршы көрәшүче Гардиа ди Финанзаның махсус полиция бүлеге. Бүлек Италиядә терроризмга каршы операцияләрдә һәм VIP саклау детальләрендә катнашкан. Бу бүлек Албания, Косово һәм Венгриядә операцияләр ясады.

ATPIF1:

ATPase ингибиторы, митохондрия - кешеләрдә ATPIF1 ген белән кодланган фермент.

ATPIF1:

ATPase ингибиторы, митохондрия - кешеләрдә ATPIF1 ген белән кодланган фермент.

Airline transport pilot licence:

Авиакомпания транспорт пилот лицензиясе ( ATPL ), яки Америка Кушма Штатларында, авиакомпания транспорт пилоты (ATP) сертификаты - очкычларның пилот сертификатының иң югары дәрәҗәсе. Авиакомпания транспорт пилотлары дип аттестацияләнгәннәр (шартсыз) CFR 14 өлеше 121 буенча планлаштырылган авиаташкыч самолетларында командир булып пилот булып эшләргә хокуклы. Бөек Британиядә пилотлар ATPL тотарга тиеш, алар 9 булган самолетта командалык итә алалар. яки күбрәк пассажир урыннары.

All the President's Men (film):

Президентның барлык ир-атлары - 1976-нчы елда Америка политик биографик драма фильмы, Ричард Никсон президентлыгын төшергән Уотергейт җәнҗалы турында. Уильям Голдман буенча screenplay белән Alan J. Pakula Режиссер, бу Карл Бернстайн, Боб Woodward, The Washington Post өчен Watergate хурлыктан тикшерү ике журналист ук исемен 1974 Документаль китап нигезләнә.

Aqueous two-phase system:

Су бифазик системалары ( ABS ) яки су ике фазалы системалар ( ATPS ) традицион органик-су эретүче чыгару системалары өчен чиста альтернатива.

ATPase:

АТПазлар (EC 3.6.1.3 , аденилпирофосфатаз, АТП монофосфатаз, трифосфатаз, SV40 Т-антиген, аденозин 5'-трифосфатаза, АТП гидролазасы, катлаулы V (митохондрия электрон транспорт), (Ca 2+ + Mg 2+ ) -ATPase, HCO 3 - -АТПаз, адененоз трифосфатаз) - ферментлар классы, алар АТПның ADP-ның бозылуын һәм ирекле фосфат ионын яки кире реакцияне катализациялиләр. Бу депосфориляция реакциясе энергия җибәрә, ул фермент (күпчелек очракта) башка химик реакцияләрне йөртү өчен куллана. Бу процесс тормышның барлык билгеле формаларында киң кулланыла.

ATPase ASNA1:

ATPase ASNA1 шулай ук арсеник насос йөртүче ATPase һәм арсенит-стимуллаштырылган ATPase буларак билгеле, кешеләрдә ASNA1 ген белән кодланган фермент.

ATPase Domain 3B:

ATPase Domain 3B (ATAD3B) - кешеләрдә ATAD3B ген белән кодланган протеин. ATAD3 - AAA белоклар гаиләсенең бер өлеше. ATAD3B функциясен фәнни җәмгыять әле яхшы аңламый. Кешеләрдә ген 1p36.33 урнашкан.

ATPase assay:

ATPase анализы - мембрана анализы, ул турыдан-туры эффлюс ташучыларның эшчәнлеген үлчәя. АТП бәйләүче кассета яки эффлюкс ташучылар субстратларны күзәнәк мембраналары аша концентрация градиентына каршы арадаш итәләр. АТП ярылуы субстрат транслокация белән тыгыз бәйләнгән, чөнки субстрат транслокоциясе өчен энергия ATP гидролизыннан алынган. АТП гидролизы органик булмаган фосфат (Пи) бирә, аны гади колориметрик реакция белән үлчәп була. Азат ителгән Пи күләме транспортчы эшчәнлегенә турыдан-туры пропорциональ.

ATPase, H+ transporting, lysosomal V0 subunit a1:

V тибындагы протон ATPase 116 kDa субуниты изоформа 1 - кешеләрдә ATP6V0A1 ген белән кодланган фермент.

ATPase:

АТПазлар (EC 3.6.1.3 , аденилпирофосфатаз, АТП монофосфатаз, трифосфатаз, SV40 Т-антиген, аденозин 5'-трифосфатаза, АТП гидролазасы, катлаулы V (митохондрия электрон транспорт), (Ca 2+ + Mg 2+ ) -ATPase, HCO 3 - -АТПаз, адененоз трифосфатаз) - ферментлар классы, алар АТПның ADP-ның бозылуын һәм ирекле фосфат ионын яки кире реакцияне катализациялиләр. Бу депосфориляция реакциясе энергия җибәрә, ул фермент (күпчелек очракта) башка химик реакцияләрне йөртү өчен куллана. Бу процесс тормышның барлык билгеле формаларында киң кулланыла.

Adenine nucleotide translocator:

Аденин нуклеотид транслокаторы ( ANT ), шулай ук ADP / ATP транслокозы ( ANT ), ADP / ATP йөртүче протеины ( AAC ) яки митохондрия ADP / ATP йөртүчесе, бушлай ATP белән эчке митохондрия мембранасы аша бушлай ADP белән алмаша. ANT - эчке митохондрия мембранасында иң күп протеин һәм митохондрия ташучы гаиләсенә керә.

Sri Guru Ram Dass Jee International Airport:

Шри Гуру Рам Дас Джи Халыкара Аэропорты - Пенджаб, Indiaиндстан, Амритсар шәһәреннән төньяк-көнбатышка якынча 11 километр ераклыкта урнашкан халыкара аэропорт. Ул дүртенче Сих Гуру һәм Амритсар шәһәренә нигез салучы Гур Рам Дас исеме белән аталган. Амритсар аэропорты - Penиндстанның Пенджаб штатындагы иң зур һәм иң тыгыз аэропорт. Бу Төньяк Indiaиндстандагы Дели аэропортыннан соң икенче зур аэропорт. Аэропорт 2017–18 финанс елында Indiaиндстанның иң тиз үскән аэропорты иде. Бу - эчке һәм халыкара йөк хәрәкәтләре үзәге. Аэропорт Skytrax тарафыннан 2019 һәм 2020 елларда Indiaиндстанда һәм Centralзәк Азиядә иң яхшы 6-нчы региональ аэропорт булып тора. Аэропорт Азия-Тын океанның иң яхшы аэропорты буларак 2020-нче елда Халыкара Аэропортлар Советы тарафыннан бүләкләнә

Sri Guru Ram Dass Jee International Airport:

Шри Гуру Рам Дас Джи Халыкара Аэропорты - Пенджаб, Indiaиндстан, Амритсар шәһәреннән төньяк-көнбатышка якынча 11 километр ераклыкта урнашкан халыкара аэропорт. Ул дүртенче Сих Гуру һәм Амритсар шәһәренә нигез салучы Гур Рам Дас исеме белән аталган. Амритсар аэропорты - Penиндстанның Пенджаб штатындагы иң зур һәм иң тыгыз аэропорт. Бу Төньяк Indiaиндстандагы Дели аэропортыннан соң икенче зур аэропорт. Аэропорт 2017–18 финанс елында Indiaиндстанның иң тиз үскән аэропорты иде. Бу - эчке һәм халыкара йөк хәрәкәтләре үзәге. Аэропорт Skytrax тарафыннан 2019 һәм 2020 елларда Indiaиндстанда һәм Centralзәк Азиядә иң яхшы 6-нчы региональ аэропорт булып тора. Аэропорт Азия-Тын океанның иң яхшы аэропорты буларак 2020-нче елда Халыкара Аэропортлар Советы тарафыннан бүләкләнә

A. T. Q. Stewart:

Энтони Теренс Куинси Стюарт , профессиональ рәвештә ATQ Стюарт яки Тони Стюарт буларак билгеле, Төньяк Ирландия тарихчысы, укытучы һәм академик, һәм Улстер һәм Төньяк Ирландия сәясәте буенча иң күп сатылган автор. Пресбитериан чыгышыннан чыгып, ул Белфаст Король Академиясендә тарих остасы булган һәм күп еллар Белфаст Королев университетында укыткан.

ATR:

АТР мөрәҗәгать итә ала:

ATR (song):

" ATR \" - Atari Teenage Riot җыры, 1993-нче елда аларның беренче ялгызы. Соңрак ул Delete Yourself альбомына кертелде ! .

ATR (song):

" ATR \" - Atari Teenage Riot җыры, 1993-нче елда аларның беренче ялгызы. Соңрак ул Delete Yourself альбомына кертелде ! .

ATR (TV channel):

ATR - Украина телеканалы, аның аудиториясе - Кырым татарлары. Ул Кырымда, Украинада 2006 елның 1 сентябреннән 2015 елның 1 апреленә кадәр трансляцияләнде, ул Рәсәй законнары нигезендә теркәлмәгәннән соң, Рәсәй хакимиятен яулап алырга мәҗбүр булды. 2015 елның июнь урталарында канал Украина материкларында трансляциясен дәвам итте һәм шуннан Киевта урнашты. Кырымда урнашканда каналның күпчелек программалары рус телендә (60%), 35% Кырым татарында һәм 5% украин телендә. Канал Тамгага бренд логотибы итеп куллана.

ATR (aircraft manufacturer):

ATR - Франциянең Благнак шәһәрендәге Тулуза Благнак халыкара аэропорты нигезендә урнашкан Франко-Италия самолетлары җитештерүче.

ATR (aircraft manufacturer):

ATR - Франциянең Благнак шәһәрендәге Тулуза Благнак халыкара аэропорты нигезендә урнашкан Франко-Италия самолетлары җитештерүче.

All That Remains (band):

Калганнары - 1998-нче елда Массачусетс штатындагы Спрингфилд шәһәреннән Америка авыр металл төркеме. Алар тугыз студия альбомы, тере CD һәм DVD чыгардылар, һәм бөтен дөнья буенча миллионнан артык рекорд саттылар. Төркем хәзерге вакытта вокалист Филип Лабонте, ритмлы гитарачы Майк Мартин, элеккеге Диаст барабанчы Джейсон Коста, басист Аарон Патрик һәм әйдәп баручы гитарачы Джейсон Ричардсоннан тора, Лабонте соңгы оригиналь әгъзасы. Шуңа да карамастан, төркемнең тезелеше дүрт альбомны үз эченә алган 2008-нче елгы Уңышны чыгарудан алып 2015-нче елда Заказлар Орденына кадәр эзлекле калды. Бу рәт үзгәрде, ләкин, 2015 елның сентябрендә, озак еллар басист Жанна Саган төркемнән киткәч, Патрик аның урынын алды, һәм тагын 2019 елның 5 февралендә, төркем Джейсон Ричардсонның төркемгә кушылачагын раслагач. үлгән гитарачы һәм оригиналь әгъза Оли Гербертны алыштырыгыз.

ATR (company):

ATR - автомобиль запчастьләре өчен дөньядагы иң зур бәйсез сәүдә кооперацияләренең корпоратив чатыры һәм дүрт гараж сервис концепциясе өчен сервис үзәге. АТР штабы Денкендорфта (Баден-Вюртемберг) урнашкан. АТР компанияләре автомобиль кибетләрен һәм запчастьләр сатучыларны оригиналь запчастьләр һәм гараж җиһазлары белән тәэмин итә.

ATR:

АТР мөрәҗәгать итә ала:

Ataxia telangiectasia and Rad3 related:

Серин / треонин-протеин киназ ATR шулай ук атаксия теланиектазия һәм Rad3 белән бәйле протеин ( ATR ) яки FRAP белән бәйле белок 1 ( FRP1 ) буларак билгеле, кешеләрдә ATR гены белән кодланган фермент. Бу якынча 301,66 кДа зур киназ. АТР фосфатидилинозит 3-киназ белән бәйле киназ белоклар гаиләсенә керә. АТР бер катлы тәнәфесләргә җавап итеп активлаштырыла, һәм геномның бөтенлеген тәэмин итү өчен банкомат белән эшли.

Advanced Test Reactor:

Алга киткән тест реакторы ( АТР ) - Айдахо Милли Лабораториясендә тикшерү реакторы, Айдахо Аркодан көнчыгышта урнашкан. Бу реактор эшләнгән һәм электр станцияләрендә, диңгез хәрәкәтендә, тикшеренүләрдә һәм алдынгы реакторларда кулланылачак атом ягулыгын һәм материалларны сынау өчен кулланыла. Ул максималь 250 МВт җылылык көчендә эшли ала һәм төрле сынау урыннарына мөмкинлек бирүче "Дүрт яфрак ябык \" үзәк дизайнына ия. Уникаль дизайн төрле урыннарда төрле нейтрон агым шартларына мөмкинлек бирә. Сынау урыннарының алтысы экспериментны төп суыту системасыннан аерырга мөмкинлек бирә, температура, басым, агым һәм химия өчен үз мохитен тәэмин итә, атом шартларын тизләткәндә физик мохитне кабатлый.

ATR (song):

" ATR \" - Atari Teenage Riot җыры, 1993-нче елда аларның беренче ялгызы. Соңрак ул Delete Yourself альбомына кертелде ! .

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR:

АТР мөрәҗәгать итә ала:

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 72:

АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала.

ATR (aircraft manufacturer):

ATR - Франциянең Благнак шәһәрендәге Тулуза Благнак халыкара аэропорты нигезендә урнашкан Франко-Италия самолетлары җитештерүче.

ATR (TV channel):

ATR - Украина телеканалы, аның аудиториясе - Кырым татарлары. Ул Кырымда, Украинада 2006 елның 1 сентябреннән 2015 елның 1 апреленә кадәр трансляцияләнде, ул Рәсәй законнары нигезендә теркәлмәгәннән соң, Рәсәй хакимиятен яулап алырга мәҗбүр булды. 2015 елның июнь урталарында канал Украина материкларында трансляциясен дәвам итте һәм шуннан Киевта урнашты. Кырымда урнашканда каналның күпчелек программалары рус телендә (60%), 35% Кырым татарында һәм 5% украин телендә. Канал Тамгага бренд логотибы итеп куллана.

Mossberg 100ATR:

100ATR моделе - OF Mossberg & Sons-ның болт-мылтык. АТР "бөтен җир мылтыгын" аңлата.

ATR (aircraft manufacturer):

ATR - Франциянең Благнак шәһәрендәге Тулуза Благнак халыкара аэропорты нигезендә урнашкан Франко-Италия самолетлары җитештерүче.

Rags2Riches (song):

" Rags2Riches \" - Америка рэперы һәм җырчысы Род Дулкынның җыры, 2020 елның апрелендә аның " Pray 4 Love" студиясе альбомы кысаларында чыгарылган. Тректа Америка рэперы ATR SonSon бар. Бу видео-sharing кушымтаны TikTok июль 2020 \ исемләнгән An альтернатив версиясе булып 5 миллион видео тәкъдим итә буенча танылганлык тапты "Rags2Riches 2 \" Lil Сина 7 август азат дога 4 Мәхәббәт басмасын, кертелде тәкъдим 2020.

Rags2Riches (song):

" Rags2Riches \" - Америка рэперы һәм җырчысы Род Дулкынның җыры, 2020 елның апрелендә аның " Pray 4 Love" студиясе альбомы кысаларында чыгарылган. Тректа Америка рэперы ATR SonSon бар. Бу видео-sharing кушымтаны TikTok июль 2020 \ исемләнгән An альтернатив версиясе булып 5 миллион видео тәкъдим итә буенча танылганлык тапты "Rags2Riches 2 \" Lil Сина 7 август азат дога 4 Мәхәббәт басмасын, кертелде тәкъдим 2020.

Ataxia telangiectasia and Rad3 related:

Серин / треонин-протеин киназ ATR шулай ук атаксия теланиектазия һәм Rad3 белән бәйле протеин ( ATR ) яки FRAP белән бәйле белок 1 ( FRP1 ) буларак билгеле, кешеләрдә ATR гены белән кодланган фермент. Бу якынча 301,66 кДа зур киназ. АТР фосфатидилинозит 3-киназ белән бәйле киназ белоклар гаиләсенә керә. АТР бер катлы тәнәфесләргә җавап итеп активлаштырыла, һәм геномның бөтенлеген тәэмин итү өчен банкомат белән эшли.

Type V ship:

V тибындагы кораб - Америка Кушма Штатларының Диңгез Комиссиясе (MARCOM) Икенче бөтендөнья сугышы көймәләре. V тибы Икенче бөтендөнья сугышы, Корея сугышы һәм Вьетнам сугышында кулланылган. V типтагы суднолар судноларны һәм баржаларны күчерү өчен кулланылды. V тибындагы көймәләр корычтан яки агачтан ясалган. Икенче бөтендөнья сугышы өчен заказ бирелгән дүрт төр көймә бар иде. Иң зур V дизайны 186 фут (57 м) озынлыктагы корыч корабль, V4-M-A1 иде. V4-M-A1 дизайны берничә җитештерүче тарафыннан кулланылган; барлыгы 49 төзелгән. Кечкенә корыч корабль көймә 94 фут (29 м) V2-ME-A1; 26 төзелгән. Иң зур агач калкулык 148 фут (45 м) V3-S-AH2 иде, шуларның 14е. Кечкенә агач калкулык 58 футлы (18 м) V2-M-AL1 иде, алар 35 төзелгән. Күпчелек V2-M-AL1 көймәләре Англиягә кредит-аренда акты нигезендә сугыш өчен җибәрелгән. V тибындагы тартмалар Икенче бөтендөнья сугышы вакытында бөтен дөнья буенча хезмәт иттеләр, шул исәптән: Тын океан сугышы, Европа театры һәм АКШ. SS Фараллон һәм V тибындагы башка вагоннар Нормандия портларын, шул исәптән Мюлбери портын, 1944 елның 6 июнендә D-Көндә төзергә булыштылар һәм Феникс суларын җибәрү өчен Нормандиягә тугыз тапкыр сәяхәт иттеләр.

Type V ship:

V тибындагы кораб - Америка Кушма Штатларының Диңгез Комиссиясе (MARCOM) Икенче бөтендөнья сугышы көймәләре. V тибы Икенче бөтендөнья сугышы, Корея сугышы һәм Вьетнам сугышында кулланылган. V типтагы суднолар судноларны һәм баржаларны күчерү өчен кулланылды. V тибындагы көймәләр корычтан яки агачтан ясалган. Икенче бөтендөнья сугышы өчен заказ бирелгән дүрт төр көймә бар иде. Иң зур V дизайны 186 фут (57 м) озынлыктагы корыч корабль, V4-M-A1 иде. V4-M-A1 дизайны берничә җитештерүче тарафыннан кулланылган; барлыгы 49 төзелгән. Кечкенә корыч корабль көймә 94 фут (29 м) V2-ME-A1; 26 төзелгән. Иң зур агач калкулык 148 фут (45 м) V3-S-AH2 иде, шуларның 14е. Кечкенә агач калкулык 58 футлы (18 м) V2-M-AL1 иде, алар 35 төзелгән. Күпчелек V2-M-AL1 көймәләре Англиягә кредит-аренда акты нигезендә сугыш өчен җибәрелгән. V тибындагы тартмалар Икенче бөтендөнья сугышы вакытында бөтен дөнья буенча хезмәт иттеләр, шул исәптән: Тын океан сугышы, Европа театры һәм АКШ. SS Фараллон һәм V тибындагы башка вагоннар Нормандия портларын, шул исәптән Мюлбери портын, 1944 елның 6 июнендә D-Көндә төзергә булыштылар һәм Феникс суларын җибәрү өчен Нормандиягә тугыз тапкыр сәяхәт иттеләр.

Ampex ATR-100:

Ampex ATR-100 - мультипракт магнитофон, Ampex корпорациясе тарафыннан эшләнгән, Редвуд Сити, Калифорния, АКШ. Ул Лос-Анджелеста 1976-нчы елның язында AES конференциясендә кертелде, һәм ультра югары студия базарына әзерләнде. Оригиналь версияләр махсус стерео яки квадрафоник аралашу һәм үзләштерү палубасы итеп эшләнгән. Ул язу индустриясендә иң төгәл аналог магнитофон буларак абруй казанды.

USS Tonkawa (ATA-176):

USS ATA-176 Икенче бөтендөнья сугышы вакытында АКШ Хәрби-диңгез флоты өчен төзелгән ATR-1 класслы коткару җайланмасы иде. Ул 1944 елның 30 гыйнварында ятты һәм 1 мартта USS ATR-103 итеп җибәрелде, ләкин 15 майда яңадан ATA-176 итеп билгеләнде. Ул 19 августта USS ATA-176 итеп тапшырылды. Ул сугыш вакытында АКШ Тын океан флотында хезмәт итә һәм 1947 елның 30 июнендә эштән җибәрелә. Аннары ул гражданнар экипажы белән идарә ителә һәм хезмәткә урнаштырыла, 1948 елның 16 июлендә USNS Тонкава (T-ATA-176) дип үзгәртелә. Тонкава ,. Тонкава дип аталган АКШ Хәрби-диңгез флоты беренче 1956-нчы елда хезмәттән алынды һәм резервка урнаштырылды.

USS Challenge (ATA-201):

USS Challenge (ATA-201) Икенче бөтендөнья сугышы вакытында һәм аннан соң АКШ Хәрби-диңгез флоты тарафыннан алынган Сотойомо- класс ярдәмче флот.

USS Navajo (ATA-211):

USS Навахо (ATR-138 / ATA-211) АКШ Хәрби-диңгез флотында ярдәмче океан.

ATR-16 syndrome:

АТР-16 синдромы , шулай ук Альфа-Талассемия-Интеллектуаль инвалидлык синдромы - сирәк очрый торган авыру, 16 хромосома өлешендә моносомия белән характерлана.

HMS Justice (W140):

HMS Justice (W-140) , Король Хәрби-Диңгез корабы коткару корабы дип классификацияләнгән, АКШ-та АКШ Хәрби - диңгез флоты ATR-1- класслы коткару USS ATR-20 буларак төзелгән . Беркайчан да АКШ Хәрби-диңгез флотына җибәрелмәгән, ул Ленд-Лиз астында Король Флотына тапшырылган. Икенче бөтендөнья сугышы беткәч АКШка кире кайткач, ул BATR-20 итеп үзгәртелде. 1946-нчы елда коммерция хезмәтенә сатыла һәм ахыр чиктә Ушуайяда, Аргентинада җиргә ташлана һәм ташлана.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

ATR 42:

АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...