ATR 72: АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала. | |
ATR 72: АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала. | |
ATR 72: АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала. | |
ATR 72: АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала. | |
Type V ship: V тибындагы кораб - Америка Кушма Штатларының Диңгез Комиссиясе (MARCOM) Икенче бөтендөнья сугышы көймәләре. V тибы Икенче бөтендөнья сугышы, Корея сугышы һәм Вьетнам сугышында кулланылган. V типтагы суднолар судноларны һәм баржаларны күчерү өчен кулланылды. V тибындагы көймәләр корычтан яки агачтан ясалган. Икенче бөтендөнья сугышы өчен заказ бирелгән дүрт төр көймә бар иде. Иң зур V дизайны 186 фут (57 м) озынлыктагы корыч корабль, V4-M-A1 иде. V4-M-A1 дизайны берничә җитештерүче тарафыннан кулланылган; барлыгы 49 төзелгән. Кечкенә корыч корабль көймә 94 фут (29 м) V2-ME-A1; 26 төзелгән. Иң зур агач калкулык 148 фут (45 м) V3-S-AH2 иде, шуларның 14е. Кечкенә агач калкулык 58 футлы (18 м) V2-M-AL1 иде, алар 35 төзелгән. Күпчелек V2-M-AL1 көймәләре Англиягә кредит-аренда акты нигезендә сугыш өчен җибәрелгән. V тибындагы тартмалар Икенче бөтендөнья сугышы вакытында бөтен дөнья буенча хезмәт иттеләр, шул исәптән: Тын океан сугышы, Европа театры һәм АКШ. SS Фараллон һәм V тибындагы башка вагоннар Нормандия портларын, шул исәптән Мюлбери портын, 1944 елның 6 июнендә D-Көндә төзергә булыштылар һәм Феникс суларын җибәрү өчен Нормандиягә тугыз тапкыр сәяхәт иттеләр. | |
ATR: АТР мөрәҗәгать итә ала: | |
Attenuated total reflectance: Аттенуацияләнгән тулы чагылдыру ( АТР ) - инфракызыл спектроскопия белән берлектә кулланылган сайлау ысулы, бу үрнәкләрне турыдан-туры каты яки сыек хәлдә тикшерергә мөмкинлек бирә. | |
Attenuated total reflectance: Аттенуацияләнгән тулы чагылдыру ( АТР ) - инфракызыл спектроскопия белән берлектә кулланылган сайлау ысулы, бу үрнәкләрне турыдан-туры каты яки сыек хәлдә тикшерергә мөмкинлек бирә. | |
Alpha-thalassemia mental retardation syndrome: Альфа-талассемия психик начарлык синдромы (ATRX), шулай ук Альфа-талассемия X белән бәйләнгән психик начарлык, нонделетион тибы яки ATR-X синдромы , X белән бәйләнгән рецессив шарт, ATRX гендагы мутация белән бәйле. Бу хәле булган ир-атлар интеллектуаль яктан инвалид булалар һәм физик характеристикаларга ия, шул исәптән тупас йөз үзенчәлекләре, микросефалия, гипертелоризм, депрессияләнгән борын күпере, чатырланган өске ирен һәм мәңге түбән ирен. Альфа-талассемия белән бәйле йомшак яки уртача анемия - шартның бер өлеше. Бу мутацияләнгән ген булган хатын-кызларның билгеле билгеләре яки үзенчәлекләре юк, ләкин шулай эшләсәләр, алар шиксез X хромосоманың инактивациясен күрсәтә алалар. | |
Alpha-thalassemia mental retardation syndrome: Альфа-талассемия психик начарлык синдромы (ATRX), шулай ук Альфа-талассемия X белән бәйләнгән психик начарлык, нонделетион тибы яки ATR-X синдромы , X белән бәйләнгән рецессив шарт, ATRX гендагы мутация белән бәйле. Бу хәле булган ир-атлар интеллектуаль яктан инвалид булалар һәм физик характеристикаларга ия, шул исәптән тупас йөз үзенчәлекләре, микросефалия, гипертелоризм, депрессияләнгән борын күпере, чатырланган өске ирен һәм мәңге түбән ирен. Альфа-талассемия белән бәйле йомшак яки уртача анемия - шартның бер өлеше. Бу мутацияләнгән ген булган хатын-кызларның билгеле билгеләре яки үзенчәлекләре юк, ләкин шулай эшләсәләр, алар шиксез X хромосоманың инактивациясен күрсәтә алалар. | |
ATR.1 certificate: ATR.1 сертификаты - арзанрак ставкалардан файдалану өчен, ЕС әгъзалары һәм Төркия арасында сәүдәдә кулланылган таможня документы. Сертификатны куллануның хокукый нигезе - ЕС-Төркия таможня берлеге. Шуны онытмаска кирәк: барлык продуктлар таможня союзына керми. Таможня союзына кермәгән продуктлар корыч һәм күмер һәм кайбер авыл хуҗалыгы продуктлары. Аларның күбесе ЕС-Төркия ФТА составына кертелгән. | |
ATR 42: АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде. | |
ATR 42: АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде. | |
ATR 42: АТР 42 - АТР җитештергән региональ очкыч, соңгы җыелышы Франциянең Тулуза шәһәрендә. 1981 елның 4 ноябрендә самолет АТР белән җибәрелә, Франция Аэроспатиале һәм Аэриталия уртак предприятиясе буларак. \ NТР 42-300 кызын башкарды. 1984-нче елның 16-нчы августында очыш һәм тип сертификаты 1985-нче елның сентябрендә бирелде. | |
ATR 72: АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала. | |
ATR 72: АТР 72 - ике двигательле турбопроп, кыска юллы региональ очкыч, Франция һәм Италиядә самолет җитештерүче ATR тарафыннан эшләнгән һәм җитештерелгән, Аэроспатиал Франция аэрокосмик компаниясе һәм Италия авиация конгломераты Aeritalia. Аның исемендәге "72 \" саны самолетның пассажирлар йөртү конфигурациясендә стандарт утыру конфигурациясеннән алынган, алар бер класслы тәртиптә 72–78 пассажирны сыйдыра ала. | |
ATR: All Terrain Racing: ATR: All Terrain Racing - 1995-нче елда Amiga һәм Amiga CD32 өчен Team17 тарафыннан бастырылган изометрик узыш видео уены. Team17 һәм Amiga Power арасында озакка сузылган бәхәс вакытында журнал рецензиячесе Джонатан Нэш ATR: All Terrain Racing 38% рейтингын бүләк итте. , шуның белән эшкәртүчене яла ягу өчен судка бирергә этәрә. | |
Atra: Атра яки АТРА мөрәҗәгать итә ала: | |
Atra: Атра яки АТРА мөрәҗәгать итә ала: | |
Adaptive Transform Acoustic Coding: Адаптив трансформация акустик кодлау ( ATRAC ) - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу алгоритмнары гаиләсе. MiniDisc 1992-нче елда ATRAC-ны үз эченә алган беренче коммерция продукты иде. 1999, 2002, һәм 2006 елларда ATRAC3, ATRAC3plus, һәм ATRAC Advanced Lossless формасында кодекны яхшырту. | |
Adaptive Transform Acoustic Coding: Адаптив трансформация акустик кодлау ( ATRAC ) - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу алгоритмнары гаиләсе. MiniDisc 1992-нче елда ATRAC-ны үз эченә алган беренче коммерция продукты иде. 1999, 2002, һәм 2006 елларда ATRAC3, ATRAC3plus, һәм ATRAC Advanced Lossless формасында кодекны яхшырту. | |
ATRAC CD: ATRAC CD - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу оптик диск. Бу шәхси аудио компрессор алгоритмнарның Sony турында ATRAC гаилә кадәр ATRAC3 һәм ATRAC3plus форматлары куллана. | |
Adaptive Transform Acoustic Coding: Адаптив трансформация акустик кодлау ( ATRAC ) - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу алгоритмнары гаиләсе. MiniDisc 1992-нче елда ATRAC-ны үз эченә алган беренче коммерция продукты иде. 1999, 2002, һәм 2006 елларда ATRAC3, ATRAC3plus, һәм ATRAC Advanced Lossless формасында кодекны яхшырту. | |
Adaptive Transform Acoustic Coding: Адаптив трансформация акустик кодлау ( ATRAC ) - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу алгоритмнары гаиләсе. MiniDisc 1992-нче елда ATRAC-ны үз эченә алган беренче коммерция продукты иде. 1999, 2002, һәм 2006 елларда ATRAC3, ATRAC3plus, һәм ATRAC Advanced Lossless формасында кодекны яхшырту. | |
Adaptive Transform Acoustic Coding: Адаптив трансформация акустик кодлау ( ATRAC ) - Sony тарафыннан эшләнгән аудио кысу алгоритмнары гаиләсе. MiniDisc 1992-нче елда ATRAC-ны үз эченә алган беренче коммерция продукты иде. 1999, 2002, һәм 2006 елларда ATRAC3, ATRAC3plus, һәм ATRAC Advanced Lossless формасында кодекны яхшырту. | |
ATRACO F.C.: АТРАКО ФК Руандадагы Кигали футбол клубы иде. Ул 2008-нче елда Руанда Премьер-Лигасын яулады. Бу Транспорт Компанияләре Ассоциациясе клубы иде, ул 2011-нче елда таркатылды. 2009/10 сезоны команда уйнаган соңгы уен иде, ул икенче урында. | |
ATRACO F.C.: АТРАКО ФК Руандадагы Кигали футбол клубы иде. Ул 2008-нче елда Руанда Премьер-Лигасын яулады. Бу Транспорт Компанияләре Ассоциациясе клубы иде, ул 2011-нче елда таркатылды. 2009/10 сезоны команда уйнаган соңгы уен иде, ул икенче урында. | |
ATRAID: Апоптоз белән бәйле протеин - кешеләрдә ATRAID гены белән кодланган протеин. | |
ATRAID: Апоптоз белән бәйле протеин - кешеләрдә ATRAID гены белән кодланган протеин. | |
ATRAN: "Атран" LLCЧ LLC - Россиянең Мәскәүдә урнашкан йөк авиакомпаниясе. Ул Европада, Россиядә һәм БДБ илләрендә йөк чаралары белән идарә итә. Аның төп базасы - Домодедово халыкара аэропорты, Мәскәү. | |
ATRAN: "Атран" LLCЧ LLC - Россиянең Мәскәүдә урнашкан йөк авиакомпаниясе. Ул Европада, Россиядә һәм БДБ илләрендә йөк чаралары белән идарә итә. Аның төп базасы - Домодедово халыкара аэропорты, Мәскәү. | |
Antiproton Decelerator: Антипротон тизләтүчесе ( AD ) - Женева янындагы CERN лабораториясендә саклау боҗрасы. Ул Антипротон Коллекционеры (AC) машинасыннан Түбән Энергия Антипротон боҗрасы (LEAR) варисы булып төзелгән һәм 2000-нче елда эшли башлаган. Антипротоннар Протон Синхротроныннан протон балкышын металл мишеньга куеп ясалган. Реклама нәтиҗәсендә антипротоннарны 5,3 МеВ энергиягә тизләтә, аннары берничә бәйләнгән экспериментның берсенә чыгарыла. | |
Antiproton Decelerator: Антипротон тизләтүчесе ( AD ) - Женева янындагы CERN лабораториясендә саклау боҗрасы. Ул Антипротон Коллекционеры (AC) машинасыннан Түбән Энергия Антипротон боҗрасы (LEAR) варисы булып төзелгән һәм 2000-нче елда эшли башлаган. Антипротоннар Протон Синхротроныннан протон балкышын металл мишеньга куеп ясалган. Реклама нәтиҗәсендә антипротоннарны 5,3 МеВ энергиягә тизләтә, аннары берничә бәйләнгән экспериментның берсенә чыгарыла. | |
ATRC: ATRC мөрәҗәгать итә ала:
| |
ATRC: ATRC мөрәҗәгать итә ала:
| |
Engine control unit: Двигатель белән идарә итү берәмлеге ( ECU ), шулай ук гадәттә двигатель белән идарә итү модуле ( ECM ) - электрон контроль берәмлеге, двигательнең оптималь эшләвен тәэмин итү өчен эчке яну двигателендә актуаторлар сериясен контрольдә тота. Бу моны двигатель култыгындагы күп сенсорларның кыйммәтләрен укып, күп үлчәмле эш карталары ярдәмендә мәгълүматны аңлатып, двигатель актуаторларын көйләп башкара. ECU алдыннан һава-ягулык катнашмасы, ут кабызу вакыты, һәм эш тизлеге механик һәм пневматик чаралар белән механик рәвештә куелган һәм динамик контрольдә тотылган. | |
ATREX: Япониядә эшләнгән ATREX двигателе - эксперименталь алдан эшкәртелгән реактив двигатель, ул аз тизлектә турбожет һәм 6.0 машинасына кадәр рамжет булып эшли. | |
ATRIAS: Робот - бу сфера , ATRIAS кыскартуы белән яхшырак билгеле, Орегон дәүләт университетының динамик робототехника лабораториясе тикшерүчеләре тарафыннан эшләнгән ике яклы робот. Ул ике аякта сәгатенә якынча 3 чакрым тизлек белән йөри ала. Аны уйлап табучылар беренче тапкыр 2015 елның апрелендә ачык һавада йөрү сәләтен сынадылар. ATRIAS шулай ук 5 июньнән 6 июньгә кадәр Калифорниянең Помона шәһәрендә узган 2015 DARPA Robotics Challenge пәйда булды. Робот дизайнерлары аны дөньядагы иң тиз ике яклы робот итәрләр дип өметләнәләр, шуңа күрә алар аны тавыклардан һәм гомерләренең күбесен җирдә үткәргән башка кошлардан үрнәк алдылар, чөнки алар табигатьтә иң тиз ике аяклы хайваннар. | |
International Association for the Advancement of Teaching and Research in Intellectual Property: Интеллектуаль милектә укыту һәм тикшеренүләрне алга җибәрү буенча Халыкара Ассоциация ( АТРИП ) 1981-нче елда оешкан. Ул интеллектуаль милек хокукы өлкәсендә укыту-тикшеренү алгарышына өлеш кертү өчен мәгариф һәм фәнни максатларга омтыла. | |
ATRL: ATRL - эстрада культурасы турында сөйләшүче Интернет форум. | |
ATRL: ATRL - эстрада культурасы турында сөйләшүче Интернет форум. | |
ATRM: АТРМ яки атрм түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
| |
ATRM: АТРМ яки атрм түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
| |
Attractin: Attractin Адамың ATRN ген кулланучы кодлау торган аксым була. | |
Attractin: Attractin Адамың ATRN ген кулланучы кодлау торган аксым була. | |
Alton Towers: Alton Towers Resort - Англия штатындагы Стаффордширдагы тематик парк һәм курорт комплексы. Парк Merlin Entertainments Group белән идарә итә һәм тематик парк, аквапарк, спа, мини гольф һәм кунакханә комплексын үз эченә ала. | |
ATMOS 2000: Банкомат - 155 мм / 52 калибрлы үзе йөри торган мылтык системасы, Израиль хәрби җитештерүчесе Soltam Systems җитештерә. | |
ATRP: АТРП мөрәҗәгать итә ала:
| |
Atom transfer radical polymerization: Атом тапшыру радикаль полимеризация ( ATRP ) - кире-деактивация радикаль полимеризация мисалы. Хезмәттәше , ATRA яки атом күчерү кебек , ATRP - металл катализатор белән углерод-углерод бәйләнешен формалаштыру чарасы. Бу ысулдан полимеризация атом тапшыру радикаль өстәмә полимеризация ( ATRAP ) дип атала. Исеменнән күренгәнчә, бердәм полимер чылбыр үсеше өчен җаваплы реакциядә атомны күчерү адымы бик мөһим. ATRP мөстәкыйль рәвештә Мицуо Савамото һәм Кржыцтоф Матяшевски һәм 1995-нче елда Jinзинь-Шан Ван тарафыннан ачылган.
| |
ATRP: АТРП мөрәҗәгать итә ала:
| |
Atypical teratoid rhabdoid tumor: Атипик тератоид рабдоид шеше ( AT / RT ) - гадәттә балачакта диагноз куелган сирәк шеш. Гадәттә баш ми шеше булса да, AT / RT үзәк нерв системасының (CNS) теләсә кайсы урында булырга мөмкин, шул исәптән умыртка баганасы. Якынча 60% арткы краниаль фоссада булачак. Бер күзәтү арткы фоссада 52%, 39% - примитив нейроектодермаль шешләр (sPNET), 5% наратта, 2% умыртка һәм 2% күпфокаль. | |
ATRX: Транскрипцияле регулятор ATRX шулай ук ATP бәйләнешле геликаза ATRX , X бәйләнгән геликаз II яки X бәйләнгән атом протеины (XNP) буларак билгеле, кешеләрдә ATRX ген кодланган протеин. | |
ATRX: Транскрипцияле регулятор ATRX шулай ук ATP бәйләнешле геликаза ATRX , X бәйләнгән геликаз II яки X бәйләнгән атом протеины (XNP) буларак билгеле, кешеләрдә ATRX ген кодланган протеин. | |
Atrium, Cardiff: Atrium , рәсми рәвештә ATRiuM: Кардифф Иҗади һәм Мәдәният Индустриясе факультеты һәм шулай ук ATRiuM Building дип аталган, Көньяк Уэльс Университеты Кардифф кампусының бер өлешен, Тиндал урамындагы Атлантик Хаусны тәшкил итә. Ул Кардифф шәһәр үзәгенең Адамсдаун өлкәсендә, Уэльс. Бина беренче тапкыр 2007 елның 29 ноябрендә Гламорган университеты тарафыннан университет бинасы буларак ачылган. Яңа киңәйтү 2014 елның сентябрендә, икенчесе 2016 елда. | |
ATS: АТС мөрәҗәгать итә ала: | |
Automobili Turismo e Sport: АТС - Италия автомобиль конструкторы. Кайчандыр аның Ферраридагы мәшһүр "Сарай революциясе" ннән соң оешкан 1963-1965 арасында эшләгән ярыш командасы бар иде. | |
Army Training School (Sri Lanka): Армия әзерләү мәктәбе (АТС) - Шри-Ланка армиясенең пехота батальоны өчен әзерләү һәм берәмлек әзерләү өчен җаваплы берәмлеге. Ул Мадуруяда урнашкан, 1985-нче елда Панагода кантонында Шри-Ланка җиңел пехота белән майор АК Яявардана SLLI җитәкчелегендә Рекрутинг мәктәбе буларак оешкан. | |
Automobili Turismo e Sport: АТС - Италия автомобиль конструкторы. Кайчандыр аның Ферраридагы мәшһүр "Сарай революциясе" ннән соң оешкан 1963-1965 арасында эшләгән ярыш командасы бар иде. | |
ATS: АТС мөрәҗәгать итә ала: | |
ATS (programming language): АТС - программалаштыру теле, формаль спецификация белән программалаштыруны берләштерү өчен эшләнгән. АТС теореманы исбатлауны практик программалаштыру белән алдынгы тип системалары ярдәмендә берләштерергә ярдәм итә. Компьютер теле эскәмияләре уенының үткән версиясе шуны күрсәтте: ATS күрсәткечләре C һәм C ++ программалаштыру телләре белән чагыштырыла. Теореманы исбатлау һәм катгый тикшерү ярдәмендә, компиляр аның арифметикасын һәм белешмә санауны тикшереп, нульгә бүленү, хәтер агып чыгу, буфер ташкыны һәм хәтер коррупциясенең башка формалары кебек хаталарга җиңел түгеллеген ачыклый һәм раслый ала. программа туплый. Моннан тыш, программист ATS (ATS / LF) интеграль теореманы раслаучы системаны кулланып, функциянең спецификациясенә ирешүен исбатлау өчен оператив код белән бәйләнгән статик конструкцияләрне куллана ала. | |
ATS Wheels: АТС - немец компаниясе, юл һәм чабыш машиналары өчен эретелгән тәгәрмәчләр җитештерә. Ул Хоккенхаймринг узышлары челтәре янындагы Бад Дюрхаймда урнашкан. АТСның Формула-1 узыш командасы бар иде, алар 1977 елдан 1984 елга кадәр актив иде. | |
Automobili Turismo e Sport: АТС - Италия автомобиль конструкторы. Кайчандыр аның Ферраридагы мәшһүр "Сарай революциясе" ннән соң оешкан 1963-1965 арасында эшләгән ярыш командасы бар иде. | |
ATS 2500 GT: ATS 2500 GT - Болоньяда Automobili Turismo e Sport Италия компаниясе ясаган спорт машинасы. Бу беренче Италия һәм дөньяда беренче GT яки спорт машиналарының берсе иде. АТС проекты артындагы төркем, нигездә, Феррари дефекторларыннан торды: гаилә проблемалары персонал өчен уңайсыз эш шартлары тудырды. Барлык фронтларда Феррарины кыйнау нияте булган АТС шулай ук 1963-нче елда Формула-1 машинасын җитештерде, "коточкыч чуалыш, иң тәҗрибәле узыш машиналарының берсе, һәм аның коточкыч чыгышлары юл машинасына булышмады. \" Хәтта танылган машина йөртүче Фил. Хилл АТСны тректагы нәтиҗәләр белән тәэмин итә алмады. | |
ATS-3: Кушымталар Технология Спутник 3 , яки АТС-3 , озын гомерле Америка эксперименталь геостацион һава торышы һәм элемтә спутнигы, NASA тарафыннан 1967-2001 елларда идарә ителә. Ул бервакытта да эшли торган иң иске иярчен булып танылган. 1995-нче елда NASA АТС-3не "Иң зур актив элемтә спутнигы" дип атады. \ " | |
ATS 56 G: АТС 56 Г - совет артиллериясе тракторы, нигездә, 152 мм хойтсер тарту өчен һәм ату ташучы буларак кулланыла. Ул Вьетнамдагы сугыш вакытында кулланылган. | |
ATS Association of the Holy Land: Изге җир ассоциациясе - изге җирне саклауның иҗтимагый булмаган хәйрия оешмасы. Бу җәһәттән, ассоциация президенты Изге җирне саклауга хокуклы. | |
ATS Automation Tooling Systems: АТС автоматлаштыру кораллау системалары - Кембридж, Онтариода урнашкан Канада компаниясе, завод автоматлаштыру системаларын проектлый һәм төзи. Ул Торонто фонд биржасында күрсәтелгән. | |
ATS Automation Tooling Systems: АТС автоматлаштыру кораллау системалары - Кембридж, Онтариода урнашкан Канада компаниясе, завод автоматлаштыру системаларын проектлый һәм төзи. Ул Торонто фонд биржасында күрсәтелгән. | |
150 Nassau Street: 150 Нассау урамы , шулай ук Парк Плэйс манарасы һәм Америка трактатлар җәмгыяте бинасы дип тә атала , Нью-Йоркның Түбән Манхэттен финанс районында 23 катлы, 291 футлы бина. Ул Спрус урамының көньяк-көнчыгыш почмагында һәм Нассау урамында, 8 Спрус урамы, элеккеге Нью-Йорк Таймс бинасы һәм Нью-Йорк Ратушасы янында урнашкан. | |
ATS D1: АТС D1 Формула-1 узыш машинасы иде, 1978-нче елгы Формула-1 сезонының соңгы ике узышында ATS Racing Team тарафыннан җитештерелгән һәм узыш. Ул Cosworth DFV V8 двигателе белән эшләнгән. Кеке Росберг идарә иткән D1 очколарда бернинди узышны да тәмамлый алмады. | |
ATS D2: АТС D2 Формула-1 узыш машинасы иде, 1979-нчы сезонның күпчелек өлешендә ATS тәгәрмәчләре командасы тарафыннан җитештерелгән һәм узышкан. Ул Cosworth DFV V8 двигателе белән эшләнгән. Ганс-Джоахим Стук идарә иткән D2 очколарда бернинди узышны да тәмамлый алмады. Аны Австрия Гран-присыннан ATS D3 алыштырды. | |
ATS Wheels: АТС - немец компаниясе, юл һәм чабыш машиналары өчен эретелгән тәгәрмәчләр җитештерә. Ул Хоккенхаймринг узышлары челтәре янындагы Бад Дюрхаймда урнашкан. АТСның Формула-1 узыш командасы бар иде, алар 1977 елдан 1984 елга кадәр актив иде. | |
ATS D5: ATS D5 1981 һәм 1982 Формула-1 сезоннарында ATS командасы белән җитештерелгән һәм узышкан Формула-1 узыш машинасы иде. Башта 1981 сезоны өчен HGS1 дип аталган, ул 1982 елга яңартылган һәм D5 итеп билгеләнгән. Ул Ford Cosworth DFV V8 белән эшләнгән. Команда узышкан ике сезонда D5 белән биш очко җыйды. | |
ATS D6: ATS D6 Формула-1 узыш машинасы иде, 1983-нче елда Формула-1 сезонында АТС командасы җитештергән һәм узышкан. Ул BMW M12 / 13 4 цилиндрлы турбодик двигатель белән эшләнгән, ләкин команда бернинди балл җыя алмады. | |
ATS D7: АТС D7 1984-нче елда Формула-1 сезонында АТС командасы кулланган Формула-1 узыш машинасы иде. Машина Густав Бруннер тарафыннан эшләнгән һәм сезонның күпчелек өлешендә немец Манфред Винкельхок белән йөртелгән. Ул сезон ахырында икенче машинага Формула-1 руки, Австрия йөртүчесе Герхард Бергер белән кушылды. Бу АТС командасы җитештергән соңгы машина иде. | |
ATS Euromaster: АТС Евромастер - Европа шин хезмәтен күрсәтүче Евромастерның Британия филиалы. АТС Евромастер 1965-нче елда оешкан, һәм хәзерге вакытта Бөекбританиядә сервис үзәкләре челтәре бар; Бөек Британия буенча үзәк урнашкан урыннар белән. | |
German Formula Three Championship: Формула-3 Германия чемпионаты Германиянең Формула-өч ил чемпионаты, һәм элеккеге Көнбатыш Германия, 1950-2002 елларда, аннары Формель 3 булып 2014-нче елга кадәр. 2003-нче елда серияләр Франциянең Формула-3 чемпионаты белән кушылып, Формула-3 формалаштырдылар. Евро Сериясе. Түбән дәрәҗәдәге серияләр, АТС Формель 3 Кубогы , соңрак Германиядә эшләде, ләкин ул 2014 сезоны беткәч катланды. 1980-нче еллар ахырыннан Германия F3 чемпионнары исемлегендә бик күп танылган машина йөртүчеләр бар, алар арасында Формула-1 Дөнья чемпионы Майкл Шумахер һәм тугыз тапкыр Ле-Манс җиңүчесе Том Кристенсен. | |
ATS GT: ATS GT - Италия автомобиль җитештерүче Automobili Turismo e Sport (ATS) җитештергән спорт машинасы. 2017-нче елда кертелгән машина компаниянең бүгенге көнгә кадәр булган бердәнбер һәм бердәнбер җитештерү моделе - ATS 2500 GTга хөрмәт күрсәтә. | |
ATS D5: ATS D5 1981 һәм 1982 Формула-1 сезоннарында ATS командасы белән җитештерелгән һәм узышкан Формула-1 узыш машинасы иде. Башта 1981 сезоны өчен HGS1 дип аталган, ул 1982 елга яңартылган һәм D5 итеп билгеләнгән. Ул Ford Cosworth DFV V8 белән эшләнгән. Команда узышкан ике сезонда D5 белән биш очко җыйды. | |
ATS D5: ATS D5 1981 һәм 1982 Формула-1 сезоннарында ATS командасы белән җитештерелгән һәм узышкан Формула-1 узыш машинасы иде. Башта 1981 сезоны өчен HGS1 дип аталган, ул 1982 елга яңартылган һәм D5 итеп билгеләнгән. Ул Ford Cosworth DFV V8 белән эшләнгән. Команда узышкан ике сезонда D5 белән биш очко җыйды. | |
ATS-3: Кушымталар Технология Спутник 3 , яки АТС-3 , озын гомерле Америка эксперименталь геостацион һава торышы һәм элемтә спутнигы, NASA тарафыннан 1967-2001 елларда идарә ителә. Ул бервакытта да эшли торган иң иске иярчен булып танылган. 1995-нче елда NASA АТС-3не "Иң зур актив элемтә спутнигы" дип атады. \ " | |
ATS Infrastructure: АТС Инфраструктурасы Лимитед (АТС) - Indianиндстан күчемсез милек компаниясе, 1998-нче елда Гетамбер Ананд, Ашвани Талвар һәм Анил Кумар Саха тарафыннан оештырылган. Гетамбер әфәнде АТС инфраструктурасы чикләнгән CMD. Аның төп офисы Уттар-Прадешның Ноида шәһәрендә урнашкан. Бу компанияләрнең инвесторларына HDFC Фонды һәм ICICI Prudential AMC кебек финанс институтлары керә. | |
ATS Infrastructure: АТС Инфраструктурасы Лимитед (АТС) - Indianиндстан күчемсез милек компаниясе, 1998-нче елда Гетамбер Ананд, Ашвани Талвар һәм Анил Кумар Саха тарафыннан оештырылган. Гетамбер әфәнде АТС инфраструктурасы чикләнгән CMD. Аның төп офисы Уттар-Прадешның Ноида шәһәрендә урнашкан. Бу компанияләрнең инвесторларына HDFC Фонды һәм ICICI Prudential AMC кебек финанс институтлары керә. | |
ATS Kulmbach: АТС Кулмбах - Бавариянең Кулмбах шәһәреннән Германия ассоциациясе футбол клубы. | |
ATS Kulmbach: АТС Кулмбах - Бавариянең Кулмбах шәһәреннән Германия ассоциациясе футбол клубы. | |
ATS Medical: ATS Medical , Inc. Миннеаполис, Миннесотада урнашкан йөрәк хирургиясе базары өчен продуктлар җитештерүче һәм җитештерүче иде. | |
American Thoracic Society: Америка Торак җәмгыяте ( АТС ) - коммерциячел булмаган оешма, ул үпкә авыруларына, критик авыруларга һәм йокы белән бәйле сулыш бозуларына ярдәм күрсәтүне яхшыртуга юнәлтелгән. Ул 1905-нче елда Америка санаторийлары ассоциациясе буларак оешкан һәм 1938-нче елда исемен Америка Трудо җәмгыяте итеп үзгәрткән. 1960-нчы елда ул исемен Америка Торак җәмгыяте итеп үзгәртте. Башта Америка үпкәсе ассоциациясенең медицина бүлеге, Societyәмгыять 2000-нче елда 501 (c) (3) оешмасы буларак мөстәкыйль кертелде. | |
ATS Wheels: АТС - немец компаниясе, юл һәм чабыш машиналары өчен эретелгән тәгәрмәчләр җитештерә. Ул Хоккенхаймринг узышлары челтәре янындагы Бад Дюрхаймда урнашкан. АТСның Формула-1 узыш командасы бар иде, алар 1977 елдан 1984 елга кадәр актив иде. | |
Association of Trust Schools: Ышаныч мәктәпләре ассоциациясе (АТС) - Зимбабведагы бәйсез башлангыч һәм урта мәктәпләр оешмасы, ул 1962 елда оешкан. Бу мәктәпләрнең һәрберсе үз Идарә итү советы белән идарә итә һәм табыш субъектлары өчен түгел. АТС мәктәпләре җитәкчеләре CHISZ әгъзасы булырга хокуклы. АТСта 66 мәктәп бар. | |
Automobili Turismo e Sport: АТС - Италия автомобиль конструкторы. Кайчандыр аның Ферраридагы мәшһүр "Сарай революциясе" ннән соң оешкан 1963-1965 арасында эшләгән ярыш командасы бар иде. | |
ATS (programming language): АТС - программалаштыру теле, формаль спецификация белән программалаштыруны берләштерү өчен эшләнгән. АТС теореманы исбатлауны практик программалаштыру белән алдынгы тип системалары ярдәмендә берләштерергә ярдәм итә. Компьютер теле эскәмияләре уенының үткән версиясе шуны күрсәтте: ATS күрсәткечләре C һәм C ++ программалаштыру телләре белән чагыштырыла. Теореманы исбатлау һәм катгый тикшерү ярдәмендә, компиляр аның арифметикасын һәм белешмә санауны тикшереп, нульгә бүленү, хәтер агып чыгу, буфер ташкыны һәм хәтер коррупциясенең башка формалары кебек хаталарга җиңел түгеллеген ачыклый һәм раслый ала. программа туплый. Моннан тыш, программист ATS (ATS / LF) интеграль теореманы раслаучы системаны кулланып, функциянең спецификациясенә ирешүен исбатлау өчен оператив код белән бәйләнгән статик конструкцияләрне куллана ала. | |
ATS theorem: Математика елда АТС theorem an t rigonometric s um бер кыскарак буенча бер pproximation буенча theorem тора. АТС теоремасын математик һәм теоретик физиканың кайбер проблемаларында куллану бик файдалы булырга мөмкин. | |
ATS-1: АТС-1 беренче эксперименталь геостационар спутник иде, ул 1966-нчы елда җибәрелде. Weatherава торышы спутнигы түгел, ә элемтә спутнигы итеп каралса да, Висконсин Университетында Вернер Э. , 000ир өстендә 23000 миль (37,000 км) орбитага кергәннән соң, башта Эквадор өстендә орбитада, ул Көнбатыш Ярымшардан һава торышын, шулай ук башка мәгълүматларны җир станцияләренә, шул исәптән телевизион тапшырулар өчен видео тасмаларга җибәрде. n 1966 елның 11 декабрендә fullирнең тулы дискының беренче рәсемнәренең берсен алдым.
| |
ATS-2: АТС-2 - NASA тарафыннан 1967 елның 6 апрелендә Кейп Канавералдан Атлас-Агена D ракетасында җибәрелгән элемтә иярчене. |
Thursday, July 1, 2021
ATS-2
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Richard Burge
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инд...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - энциклопедия, ул теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләгән миллионнар бар! Википедиян...
-
Á Móti Sól: Ó Móti Sól - Исландия эстрада төркеме, 1995 елның көзендә Þóрир Гуннарсон һәм Хеймир Эйвиндарсон тарафыннан барлыкка килг...
No comments:
Post a Comment