Sunday, November 6, 2022

HSC Sea Runner


HSBC_station / HSBC станциясе:
HSBC - Тампада, Флоридада урнашкан TECO Line станциясе. Ул Морган урамында һәм Иске Су урамында урнашкан.

HSB_ (Швеция) / HSB (Швеция):
HSB (Швед: Hyresgästernas sparkasse - och byggnadsförening; "Арендаторларның Саклау һәм Төзелеш Ассоциациясе") - Швециядә торак өчен кооператив берләшмә. Ассоциация әгъзалары - HSB клиентлары, ягъни HSBдан милек сатып алган шәхесләр яки төркемнәр. HSB-тан теләсә нинди милек сатып алган теләсә нинди оешма автоматик рәвештә әгъза булачак. HSB Швециядәге иң биек бинага ия; борылыш.
HSB_Телевиси% C3% B3n / HSB Телевизион:
HSB Televisión - Колумбиянең Боготада урнашкан җирле телеканалы, 55 UHF каналында трансляцияләнә. Аның тапшыру лицензиясе Милли Телевидение Комиссиясе тарафыннан 2004 елның 23 апрелендә бирелде. Ул элеккеге Конгрессмен Эрнандо Суарес Бургосныкы һәм Политехнико Сантафе де Богота белән идарә итә. Ул шулай ук ​​HSBNoticias.com яңалыклар медиа-үзәге белән идарә итә, алар илнең иң танылган яңалыклар порталының берсе, алар берничә танылган бәйсез ММЧ һәм журналистлар белән очрашалар. Колумбиянең Богота шәһәрендә төп офисы белән 2013 елда оешкан.
HSC / HSC:
ХСК торырга мөмкин:
HSC-12 / HSC-12:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 12 (HSC-12) Алтын Шумкар - АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды, элек HS-2 итеп билгеләнгән, Япониянең Атсуги хәрби-диңгез корылмасы базасында. Алар USS Рональд Рейган самолеты белән Air Car Wing Five белән бәйләнгән. 2009 елның башында HS-2 Алтын Шумкар MH-60S Seahawkка күчә һәм HSC-12 итеп билгеләнә.
HSC-14 / HSC-14:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 14 (HSC-14) "Зарядлагычлар" - АКШ Хәрби-диңгез флотының авиация берәмлеге, Төньяк утрау, Калифорния (АКШ). HSC-14 вертолет су асты көймәсенә каршы 14 (HS-14) буларак 1984-нче елда оешкан һәм 2013-нче елда HSC-14 итеп үзгәртелгән. Отряд Сикорский MH-60S Seahawk белән җиһазландырылган.
HSC-2 / HSC-2:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 2 (HELSEACOMBATRON 2 яки HSC-2) (моңа кадәр вертолетка каршы көрәш отряды 2 (HC-2)), шулай ук ​​"Флот фәрештәләре" (элек "Схема йөртүчеләре") буларак та билгеле, вертолет отряды. Сикорский MH-60S Seahawk белән эшләүче Норфолк Хәрби-диңгез станциясендә урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флоты. Флот фәрештәләре - флотны алыштыру отряды, Көнчыгыш яр буендагы бүлекчәләргә әзерләнгән MH-60S экипажы.
HSC-21 / HSC-21:
"Blackjacks" кушаматлы вертолет диңгез сугыш отряды 21 (HSC-21), Төньяк утрауның Хәрби-диңгез станциясендә урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флотының авиация бүлеге. HSC-21 биш экспедицион отрядтан тора, алар корабльдә урнашкан, шул исәптән Combat Logistic Force ярдәм кораблары, Хастаханә кораблары һәм Амфибия Ассальт кораблары. HSC-21 Сикорский MH-60S Seahawk вертолетын оча.
HSC-22 / HSC-22:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 22 (HSC-22) - АКШның Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды, Норфолк, Вирджиния штатындагы NAS Chambers Field (KNGU) базасында. "Диңгез рыцарьлары" 2006 елның 29 сентябрендә оешты, һәм вертикаль тулыландыру, эзләү һәм коткару, һава-диңгез коткару һәм җир өстенә каршы сугыш кебек берничә миссия бар. Диңгез рыцарьлары Коннектикутның Стратфорд шәһәрендә Сикорский самолеты җитештергән MH-60S вертолетын оча. Бу Норфолк хәрби-диңгез станциясендә 22 ел эчендә беренче яңа вертолет отряды. HSC-22 - Калифорниянең Коронадодагы Төньяк утрау-диңгез станциясендә урнашкан HSC-23 "Кыргый карточкалар" кардәш отряды.
HSC-23 / HSC-23:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 23 (HSC-23), шулай ук ​​"Вайлдкартлар" дип тә атала, Калифорниянең Сан-Диегодагы Төньяк утрау-диңгез утравында урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды. "Вайкартлар" хәзерге вакытта MH-60S Seahawk вертолетын һәм MQ-8C Firescout очалар. HSC-23 - Төньяк утрау-диңгез авиация станциясендә урнашкан HSC-21 "Blackjacks" кардәш отряды.
HSC-25 / HSC-25:
25 вертолет диңгез сугыш отряды (HSC-25) "Утрау рыцарьлары" - Гуамның Андерсен һава көчләре базасында урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды. HSC-25 "утрау рыцарьлары" MH-60S "Knighthawk" вертолетын оча, Коннектикутның Стратфорд шәһәрендә Сикорский авиация корпорациясе җитештергән.
HSC-26 / HSC-26:
"Зарядлагыч" кушаматлы 26 (HSC-26) вертолет диңгез сугыш отряды - Вирджиния штаты Норфолк диңгез станциясендә урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды. Отряд 1967 елның 1 сентябрендә вертолетка каршы көрәш отряды 6 (HC-6) буларак оешты, 2005 елның 24 августында хәзерге исеменә үзгәртелгәнче. 2005 елдан башлап, "Чүл диңгезләре" кушаматлы отряд 1 отряды урнаштырылды. АКШ Бишенче Флотына сугыш ярдәме алып, Бахрейн Хәрби-Диңгез Ярдәме эшчәнлегендә. 2017-нче елда HSC-26 USS Kearsarge (LHD-3) бортында урнаштырылды, Ирма, Хосе һәм Мария давылыннан соң АКШ Виргин утрауларына һәм Пуэрто-Рикога афәттән коткару өчен. 2021-нче елда HSC-26 әгъзалары Оман култыгына USS Iwo Jima (LHD-7) бортына урнаштырылды.
HSC-3 / HSC-3:
Өч вертолет диңгезе отряды (HELSEACOMBATRON 3 яки HSC-3) (моңа кадәр ӨЧ (HELSUPPRON 3 яки HC-3) вертолет белән көрәш отряды), шулай ук ​​"Мерлинс" дип аталган, АКШ Хәрби-диңгез флоты күп рольле вертолет отряды. Сан-Диегодагы Калифорния Төньяк утравындагы Хәрби-диңгез авиация станциясендә, Сикорский MH-60S Knighthawk вертолеты белән идарә итә, экипажны әзерләү һәм MH-60S флотының үсешенә булышу өчен, АКШ Тын океан флоты командиры. Отряд 1967 елның 1 сентябрендә Көнбатыш Яр буенда вертикаль тулыландыру (VERTREP) хезмәтләрен күрсәтү өчен Boeing Vertol CH-46 Sea Knight белән Хәрби-диңгез авиация станциясендә Империя пляжында оешты һәм 2005 елның 1 апрелендә HSC-3 итеп үзгәртелде.
HSC-4 / HSC-4:
Дүрт вертолет диңгез сугыш отряды (HSC-4) (элек вертолет су асты көймәсенә каршы дүрт отряд (HS-4), шулай ук ​​Кара рыцарь дип тә атала, АКШ Хәрби-диңгез флотының Хәрби-диңгез һава станциясендә урнашкан күп рольле вертолет отряды. Сикорский MH-60S Seahawk вертолетлары белән эшләүче Төньяк утрау самолетлар бортында урнаштырылган. Отряд башта HS-4 буларак 1952 елның 30 июнендә Сикорский HO3S-1 белән АКШ Хәрби-диңгез ярдәмче десант кыры империя пляжында оешкан һәм 2012 елның 29 мартында HSC-4 итеп үзгәртелгән. Хәзерге вакытта Carrier Air Wing Two (CVW) өчен билгеләнгән. -2) USS Карл Винсон (CVN-70) бортында урнашкан.
HSC-5 / HSC-5:
Вертолет диңгезе сугыш отряды FIVE (HSC-5) (моңа кадәр вертолет су асты көймәсенә каршы бишенче (HS-5)), шулай ук ​​Nightdippers дип аталган, АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды Норфолк Хәрби-диңгез станциясендә урнашкан. 60S Seahawk. Nightdippers Carrier Air Wing Seven-ның бер өлеше һәм USS Гарри С. Труман (CVN-75) бортында җир өстенә каршы сугыш, эзләү һәм коткару, вертикаль тулыландыру, Эзләү-Коткару һәм Диңгез Хәрби Диңгез Сугышына ярдәм итү мөмкинлекләрен тәэмин итү өчен. эш ташлау төркеме.
HSC-6 / HSC-6:
SIX вертолет диңгез отряды (HSC-6), АКШ Хәрби-диңгез флотының вертолет отряды. Ул вертолет антисубмарин отряды SIX (HS-6) буларак 1956 елның 1 июнендә оешты. Аның кушаматы - Screamin 'Indians. 2011 елның 8 июлендә ул SIX вертолет диңгез сугыш отряды итеп үзгәртелде (HSC-6). Ул Төньяк утрау-диңгез авиация станциясендә урнашкан, Carrier Air Wing 17 өлеше һәм USS Nimitz (CVN-68) самолетында урнаштырыла.
HSC-7 / HSC-7:
HSC-7 вертолет диңгез сугыш отряды җиде, шулай ук ​​тузан этләр дип тә атала, Норфолк хәрби-диңгез станциясендә урнашкан АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды. Алар Carrier Air Wing Three белән бәйләнгәннәр һәм USS Dwight D. Eisenhower бортында урнаштыралар.
HSC-8 / HSC-8:
Сигезенче вертолет диңгез сугыш отряды (HSC-8) "Сигез уенчы" - АКШ-ның Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды, Төньяк утрау, Сан-Диего, Калифорния. HSC-8 Carrier Air Wing 11 (CVW-11) белән бәйләнгән һәм USS Теодор Рузвельт бортында урнаштырылган. HSC-8 2007 елның 28 сентябрендә HS-8дән яңадан эшләнде.
HSC-84 / HSC-84:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 84 (HSC-84) "Кызыл бүреләр" АКШ Хәрби-диңгез резервының вертолет отряды иде. HSC-85 "Firehawks" белән беррәттән, "Кызыл бүреләр" АКШ Хәрби-диңгез флотында хәрби диңгез флоты SEAL һәм SWCC командаларына, һәм эзләү һәм коткаруга каршы ике отрядның берсе иде. 2016-нчы елның мартында аларны эшләтеп җибәргәнче, алар 14 HH-60H Rescue Hawks белән идарә иттеләр, дүрт бәйсез, ике самолет отряды, алар 72 сәгать эчендә дөньяның теләсә кайсы почмагына урнаштырыла ала.
HSC-85 / HSC-85:
Сигезенче биш (HSC-85) вертолет диңгезе сугыш отряды - Калифорниянең Сан-Диегодагы Төньяк утрау-диңгез авиация станциясе базасында урнашкан АКШ Хәрби-диңгез резерв көчләренең вертолет отряды (RESFORON). HSC-85 "FIREHAWKS" - Сикорский MH-60S Seahawk вертолетлары белән эшләүче һәм саклаучы резерв һәм актив компонентлы диңгезчеләр.
HSC-9 / HSC-9:
Вертолет диңгезе сугыш отряды 9 (HSC-9) "Тридентлар" - АКШ Хәрби-диңгез флоты вертолет отряды Норфолк, Норфолк, Вирджиния (АКШ). Отряд Сикорский MH-60S Seahawk белән җиһазландырылган. Хәзерге вакытта HSC-9 Carrier Air Wing Sight белән бәйләнгән. Ул башта 1952-нче елда вертолетның су асты көймәсенә каршы отряды (HS-3) буларак оешкан һәм 2009 елның 1 июнендә яңадан эшләнгән.
HSCI / HSCI:
HSCI мөрәҗәгать итә ала: Кеше тамыр күзәнәкләре институты, Россиядәге биотехник тикшеренүләр компаниясе, Хонда Сиел Автомобиль Indiaиндстан, Indiaиндстандагы машина җитештерү предприятиясе.
HSCP / HSCP:
HSCP мөрәҗәгать итә ала: Сәламәтлек һәм Социаль Кайгырту Партнерлыгы Сәламәтлек Хезмәтләре Колледж Программасы, АКШ Хәрби-диңгез флоты сәламәтлек саклау Гарвард классик филологиясендә (яки HSCPh).
HSCT / HSCT:
HSCT мөрәҗәгать итә ала: Гематопоиетик тамыр клеткаларын трансплантацияләү, сөяк чылбырын яки башка кан барлыкка китерүче күзәнәкләрне трансплантацияләү белән бәйле медицина процедурасы Speгары тизлекле граждан транспорты, NASA проекты суперсоник пассажир самолетын урта мәктәп компетенциясе сынавы, моңа кадәр югары кулланган стандарт тест. Флоридадагы мәктәпләр
HSC_% 2721 / HSC '21:
Хаксбергсе спорт клубы 1921, HSC '21 дип аталган, Нидерландның Хаксберген футбол клубы. Клуб 1921-нче елда оешкан, хәзерге вакытта Нидерландта үзешчән футболның икенче баскычлы Дерде Дивизида уйный.
HSC_2000_Coburg / HSC 2000 Кобург:
HSC 2000 Coburg - Германиянең Кобург шәһәреннән гандбол клубы. Хәзерге вакытта алар 2. Гандбол-Бундеслигада көч сынаша.
HSC_Adriana / HSC Адриана:
Адриана HSC - катадаран тибындагы пассажир корабы, Хорватия суднолар компаниясе Ядролиния. Аның сыйдырышлыгы 325 пассажир.
HSC_Aeolos_Kenteris / HSC Эеолос Кентерис:
Эеолос Кентерис, актив булмаган (2020 елның ноябренә) пассажирларның югары тизлекле һөнәре, ул Лесвос суднолар компаниясе (NEL) - NEL Lines паркы составына керде. Ул 2000-нче елда Франциянең Alsthom Leroux Naval SA компаниясендә төзелгән. Ул барлыгы 1742 пассажир һәм 442 шәхси машина йөртә алган. . 40 төймәгә кадәр тизлеккә ирешергә мөмкинлек биргән 511 суүткәргеч. Элегерәк, аның шулай ук ​​1050 әйләнештә 8100 кВт көче булган ике Pielstick 20PA6B STC дизель двигателе бар иде. һәрберсе. Аның икътисад өчен урыннары һәм 1 класс пассажирлары, экономика өчен бар һәм 1 класс пассажирлары, 127 спутник телевидениесе, урындыкларда музыка булган наушниклар, пассажирлар өчен лифт, эскалатор, кабул итү, зәркән әйберләрен саклау бүлмәсе, телефон һәм бәдрәфләр бар. Ул аның исемен Грек мифологиясе буенча җилләрнең мифик казначысы Эеолустан алган, шулай ук ​​хәзерге Грек йөгерүчесе Костас Кентерис. Кораб 2011 елдан 2016 елга кадәр Селиниядә, Саламиста урнаштырылган. 2016-нчы елда, 5 ел эшләгәннән соң, ул Италиягә бирелде, ләкин беркайчан да куллана алмады. Бүгенге көндә ул Августта өлешчә су астында кала.
HSC_Aeolos_Kenteris_I / HSC Эеолос Кентерис I:
Эеолос Кентерис I, актив булмаган (2020 елның ноябренә) пассажир паромы тиз көймәсе, ул Лесвос суднолар компаниясе (NEL) - NEL Lines паркы составына керде. Ул 2000-нче елда Франциянең Alsthom Leroux Naval SA компаниясендә Aeolos Express буларак төзелгән. Ул барлыгы 1000 пассажирны һәм 210 машинаны (146 IX һәм 12 йөк машинасы) тота ала һәм 32,400 киловатт (43,400 ат көче) белән дүрт Пиелстик дизель двигателе белән эш итә һәм 36 узелга кадәр (67 км / сәг. ; 41 миль). Аның икътисад кешеләре һәм 1 класс пассажирлары өчен Пулман урыннары, экомомия һәм 1 класс бар, 127 спутник телевизоры, урындыкларда музыка өчен гарнитура, пассажирлар өчен лифт, эскалатор баскыч, кабул итү, зәркән әйберләрен саклау бүлмәсе, инвалидлар өчен телефон һәм бәдрәфләр, һәм тулы кондиционерлы иде. Ул үз исемен Грек мифологиясе буенча җилләрнең мифик казначысы Эеолустан алган, шулай ук ​​хәзерге Грек йөгерүчесе Костас Кентерис. Ул беренче грек монохуллы пассажир югары тизлекле һөнәр, ягъни бер киндер белән. Кораб Селининада, Саламинада 2011 елдан бирле урнаштырылган. NEL таркалу сәбәпле, көймәгә кире кайту бик кыен булачак. 2019-нчы елда көймә ANEN тарафыннан сатып алынган, ләкин ул кайчан һәм кайчан актив эшкә кире кайтуы билгеле түгел.
HSC_Atlantic_Express / HSC Атлантик Экспресс:
Атлантик Экспресс - югары тизлекле катамаран, Аргентина паром операторы Колония Экспресс. Ул 1991 елның 28 гыйнварында Ховерспид Булон булып җибәрелә. Кораб Буэнос-Айрес белән Колония дель Сакраменто арасында эшли.
HSC_Benchijigua_Express / HSC Benchijigua Express:
Benchijigua Express - Фред белән идарә итүче тиз паром. Олсен Экспресс Канар утраулары, Тенерифе, Ла Гомера һәм Атлантик океанда Ла Пальма арасында. Ул 2005 елның апрелендә китерелгән. Озынлыгы 127 метр (417 фут), паром - дөньяда икенче озын тримаран, Бенчижигуа Экспресс дизайнына нигезләнгән Бәйсезлек класслы сугыш корабыннан бер метрдан да оялмый. Аның гәүдәсе махсус диңгез каплавы белән алюминийдан эшләнгән, һәм алюминий корпусы белән икенче урында тора. Корабның исеме, Ла Гомераның Бенчижигуа авылыннан алынган, анда Фредрик Олсенның милеге булган, моңа кадәр 1999 елдан ике тапкыр кулланылган.
HSC_Betancuria_Express / HSC Бетанкурия Экспресс:
Бетанкурия Экспрессы - Фред Канар утраулары паром компаниясе белән идарә итүче тиз пассажир һәм машина паромы. Ольсен Экспресс Гран Канария белән Фуертевентура арасындагы маршрутта. Ул 2011-нче елда Австралиянең Перт шәһәрендә BornholmerFærgen өчен Леонора Кристина буларак төзелгән.
HSC_Bocayna_Express / HSC Bocayna Express:
Bocayna Express - Испания-Норвегия суднолар компаниясе белән идарә итүче катамаран тиз паром. Олсен Экспресс Фуэртевентураның Канар утраулары белән Атлантик океанда Ланзарот арасында. Ул Фредка китерелде. Олсен 2003 елның сентябрендә Корралехо (Фуертевентура) һәм Плая Бланка (Ланзарот) шәһәрләре арасында маршрут эшли. Кораб Бокайна бугазы белән аталган, ул хезмәт иткән ике утрауны аера.
HSC_Caldera_Vista / HSC Caldera Vista:
Caldera Vista HSC - Инжатта төзелгән югары тизлектәге катамаран. Кораб Манк исемен йөрткән беренче тиз һөнәр. Ул шулай ук ​​Снефелл исемен йөрткән "Кеше пар пакеты" компаниясенең алтынчы утравы иде.
HSC_Cecilia_Payne / HSC Сесилия Пейн:
Сесилия Пайн HSC - Балерия белән идарә итүче һәм идарә итүче югары тизлекле паром. Кораб Ciutadella de Menorca белән Alcudia арасында эшли. Кораб Британия - Америка астрофизик Сесилия Пейн исеме белән аталган. 1999 һәм 2018 еллар арасында ул Ирландия паромнары белән Джонатан Свифт булып эшләде.
HSC_Champion_Jet_1 / HSC чемпионы Jet 1:
HSC чемпионы Jet 1 - 86 м тиз катамаран паромы, Seajets паромнары белән идарә итә. Ул 2015 елның башына кадәр Кондор Паромныкы булган һәм HSC Condor Vitesse дип аталган.
HSC_Champion_Jet_2 / HSC чемпионы Jet 2:
HSC чемпионы Jet 2 - 86 м (282 фут) тиз катамаран паромы, Грек паром фирмасы Seajets. 1997 елдан 2015 елның башына кадәр ул Кондор Фермалары белән идарә итә һәм Бөек Британия белән Канал утраулары арасында Кондор Экспресс булып йөгерә.
HSC_Condor_10 / HSC Кондор 10:
HSC Condor 10 - элек Англия, Яңа Зеландия, Австралия һәм Көньяк Кореяда эшләгән 74 м тиз катамаран паром.
HSC_Condor_Liberation / HSC Кондор Азатлыгы:
HSC Кондор Азатлыгы - Остал Көнбатыш Австралиянең Хендерсон шәһәрендә төзелгән. Элегерәк Austal Hull 270 һәм Кондор 102 дип аталган, ул 2015 елның 27 мартында Канал утравы паром операторы Кондор Ферм белән HSC Кондор Азатлыгы хезмәтенә керә.
HSC_Condor_Rapide / HSC Кондор Рапид:
HSC Incat 045 - Трасмапи белән идарә итүче тиз паром. 1997-нче елда җибәрелгән, ул башта гражданнар паромы итеп бирелгән, аннары 1999-нчы елдан 2001-нче елга кадәр Австралия Король Флотына HMAS Джервис Бэй (AKR 45) итеп җибәрелгәч, хәрби хезмәткә кергән беренче зур катамаран булды. 2002-нче елда, Катамаран устав буенча Европага җибәрелде, ул ел эчендә Италия TRIS компаниясе белән эшләде, SpeedFerries компаниясе үзенең Dover өчен Булон-Сур-Мер хезмәтенә устав биргәнче. HSC SpeedOne исемен үзгәртте, ул бу маршрутта 2008-нче ел ахырында Франция хакимияте тарафыннан кулга алынганчы эшләде, чөнки компания салым түләмәгән. Тиздән SpeedFerries идарәгә урнаштырылды, һәм паром 2010 елга кадәр урнаштырылды, ул Кондор паромнары сатып алып, Кондор Рапид исемен үзгәртте. Аннары ул 2021 елда Испания паром операторы Трасмапига сатылды
HSC_Condor_Voyager / HSC Кондор Voyager:
HSC Condor Voyager - югары тизлекле катамаран круиз паромы, Бриттани Фермалары хуҗасы һәм Кондор Паромнарына хартияләнгән. 2000-нче елда төзелгәннән бирле суднолар Incat Tasmania, The Lynx һәм Normandie Express исемнәрен йөртә. Ул 46 ярым төймәгә кадәр тизлек белән сәяхәт итү өчен эшләнгән, Портсмут белән Нормандия портлары арасында кичү өчен өч сәгать вакыт бирә.
HSC_Cs% C3% ADkszereda / HSC Csíkszereda:
Хоки Спорт Клуб Чиксереда (Румыния: Хоккей Спорт Клубы Miercurea Ciuc) - Румыниянең Миркурия Чюк шәһәрендә урнашкан профессиональ хоккей клубы. Алар илнең иң югары дәрәҗәдәге чемпионатында, Румыния хоккей лигасында уйныйлар, шулай ук ​​Венгрия, Румыния һәм Австрия командаларын үз эченә алган Эрсте Лига халыкара конкурсында катнашалар. СК - 15 титул белән эчке чемпионатта иң уңышлы командаларның берсе, шул исәптән 2007 һәм 2012 еллар арасында рәттән алты.
HSC_Dublin_Swift / HSC Дублин Свифт:
Дублин Свифт - югары тизлекле катамаран, 2001-нче елда Остал пассажир һәм транспорт катамаран паромы итеп төзелгән. Диңгез әзерләү корабына әйләнгәннән соң, суднолар АКШ Хәрби-диңгез флотының Хәрби мөһер күтәрү командиры тарафыннан 2018 елның гыйнварына кадәр WestPac Express буларак уставка бирелде. Аннары ул Ирландия паромнары пассажир паромы буларак гражданнар куллану өчен үзгәртелде һәм Дублин Свифт дип үзгәртелде.
HSC_Dubravka / HSC Дубравка:
"Дубравка" HSC - 306 пассажир сыйдырышлы Хорватия суднолар компаниясе Ядролиния карамагындагы катамаран тибындагы пассажир корабы. Сеңелләр: Джудита, Каролина, Новаля.
HSC_Economics / HSC Икътисад:
Schoolгары мәктәп сертификаты (HSC) икътисад курсы - 2 берәмлек сайлап алу курсы, Яңа Көньяк Уэльс студентлары соңгы 2 еллык уку елында. Курс 11-нче елның 3 срокы буенча өйрәнү өчен башлангыч программаны, һәм 12-нче елның 4 срокы эчендә уку өчен HSC курсын үз эченә ала. 2012-нче елда 5262 студент HSC Экономика тышкы имтиханына утырды, 12,5% а күрсәткечләренең иң югары күрсәткечләрен алды. Төркем 6. Курсның максаты - икътисадны укытуга һәм өйрәнүгә "проблемаларга һәм проблемаларга караш", аерым кешеләр һәм җәмгыять кичергән икътисади проблемаларга һәм проблемаларга аеруча басым ясау. Икътисад программасының төп проблемалары: Икътисади үсеш Тормыш сыйфаты Эшсезлек инфляциясе Тышкы тотрыклылык Керемнәрне бүлү Экологик тотрыклылык
HSC_Express_1 / HSC Express 1:
Экспресс 1 - Роль белән Истад арасында Мольслинжен белән идарә итүче югары тизлекле катамаран. Экспресс 2 сеңлесе корабы белән беррәттән, алар дөньяда иң зур дизель белән эшләнгән катамараннар.
HSC_Express_2 / HSC Express 2:
Экспресс 2 - Орхус белән Одден арасында Молслинжен белән идарә итүче югары тизлекле катамаран. Бу экспресс 1-нең корабль дизайны һәм башка үзенчәлекләре белән уртаклаша.
HSC_Express_3 / HSC Express 3:
Экспресс 3 - Молслинжен өчен Incat тарафыннан төзелгән югары тизлекле катамаран.
HSC_Express_4 / HSC Express 4:
Экспресс 4 - Осталь Молслинжен өчен төзелгән югары тизлекле катамаран.
HSC_FastCat_Ryde / HSC FastCat Ryde:
HSC FastCat Ryde - югары тизлектәге катамаран паром. Көймә башта Сингапурда Филиппинда Су Джеты буларак хезмәт итү өчен төзелгән. Аны 2000-нче елда Вайтлинк сатып алган һәм Райд Пирда Портсмут маршрутына шул елның августында HSC FastCat сеңлесе корабы белән хезмәт күрсәткән. Шанклин. 2009 елның көз башыннан Wightlink маршрут белән идарә итәр өчен ике яңа суднолар китерде, Wight Ryder I һәм Wight Ryder II. FastCat Shanklin да, FastCat Ryde да Wightlink тарафыннан 2010 елның язына кадәр сакланып калганнар һәм яңа суднолар белән проблемалар килеп чыкканга алмашка әзерләнгәннәр. Аннары алар Бристольдә яңа хуҗаларга сатылды. 2010 елның 12 гыйнварында FastCat Ryde корабльгә һәм пристаньның өске өлешенә зур зыян китереп Райд Пирга төште. Theәлакәттә беркем дә зыян күрмәде һәм суднолар буш тикшерү өчен Портсмут Харборына җибәрелде. Тулы тикшерү үткәрү өчен. 2010 елда ул, сеңлесе һөнәре белән, Илфракомбедагы Северн Линкка анда һәм анда хезмәт күрсәтү өчен сатылды. Суонси. Localирле конкурс нәтиҗәсендә ул Раппари дип үзгәртелде. Фаразланган хезмәт тормышка ашмады һәм августта Саутгемптонга кайтты. 2011 елның маенда, Россия компаниясе Alien Shipping компаниясенә сатылып, ике кораб Белуга фантазиясе бортында Кара диңгезгә китерелде.
HSC_FastCat_Shanklin / HSC FastCat Шанклин:
HSC FastCat Шанклин - Вайт утравы һәм Англия материклары арасында эшләгән югары тизлекле катамаран паром. Ул Уайтлинк Райд Пирда 2000-2009 елларда Портсмут маршрутында HSC FastCat Ryde сеңлесе корабы белән эшләде. Вайтлинкта эшләгәнче, кораб Сингапурда эшләде һәм "Су Джет 2" дип аталды. 1999-нчы елда, Вайтлинкка сатылганчы, аның исеме Суперкат 18 итеп үзгәртелде. 2009-нчы елның көз башыннан Вайтлинк ике яңа суднолар китерде. маршрут белән идарә итү өчен, Вайт Райдер I һәм Вайт Райдер II. FastCat Shanklin да, FastCat Ryde да Wightlink тарафыннан 2010 елга кадәр сакланган, яңа суднолар белән килеп чыккан проблемалар аркасында. Аннары алар Severn Link яңа хуҗаларына сатылды. 2010 елның гыйнварында FastCat Shanklin яңадан Ифракомб белән Суонси арасында сәяхәт иткән Severn Link белән куллану өчен яңадан буялды, кыска сәяхәт вакыты 50 минут. Кабат буяу Портсмут Харборында булды һәм озакламый паром Суонсига китте. 2010 елның 29 гыйнварында кораб Бристоль каналына килеп, Суонси Докларына юл тотканчы Илфракомбада булды. Анда килеп җиткәч, эчке ремонт ясалды. Ләкин тәкъдим ителгән паром хезмәте Северн Линк Пасха 2010-нда әйтелгәнчә эшли алмады. 2010-нчы елның августына планлаштырылган паром хезмәте чиксез кичектерелде һәм FastCat Shanklin сеңлесе Rapparee (элеккеге FastCat Ryde) белән бергә сатуга куелды. 3 августта ул Суонсидан Гейт, Гэмпширга күченде. 2011 елның маенда, Россия компаниясе Alien Shipping компаниясенә сатылып, ике кораб Белуга фантазиясе бортында Кара диңгезгә китерелде.
HSC_Fjord_Cat / HSC Fjord Мәче:
HSC Skane Jet - Инкатта төзелгән, океанга бара торган катамаран. Бу пассажир судноларын йөртүче дөньядагы иң тиз машиналарның берсе, һәм Cat-Link V буларак, иң тиз трансатлантик сәяхәт өчен көнчыгышка китү рекорды куйды. 1998/1999-нчы елда көймә Даниянең hрхус-Калундборг маршрутында Cat-Link V булып китте, аннары Скандлайн белән идарә итә. 1999-2005 елларда ул Mols-linien өчен Mads Mols булып йөзде. 2005-2006 елларда Тринидад һәм Тобагодагы T&T паромнары тарафыннан Incat 049 дип үзгәртелде. 2006 елда ул Master Cat дип үзгәртелде һәм шуннан соң Норвегиядәге Кристиансанд белән Даниянең Ханстхольм арасындагы маршрутта эшли, соңрак Хиршалга үзгәртелә, "Мастер Паром" хезмәтендә. Бу компания 2008 елның 1 гыйнварында Fjord Line белән кушылды һәм паром Fjord Cat дип үзгәртелде. Кораб Сасниц белән Истад арасында ФРС өчен Көнигслини маршрутына күчү кысаларында "Skane Jet" дип үзгәртелде. Бу маршрут 2020-нче елның сентябрь ахырында хезмәт күрсәтә башлады.
HSC_Francisco / HSC Франциско:
HSC Франциско - Тасманиянең Гобарт шәһәрендә Incat тарафыннан төзелгән югары тизлекле катамаран. Сыекландырылган табигый газ белән эшләп, ул хәзерге вакытта хезмәттә иң тиз пассажир корабы, 58 узел тизлегенә (107 км / сәг; 67 миль / сәг) җитә. Ике GE LM2500 газ турбинасы, ике Wärtsilä су реактивы белән кушылган. Катамаран Аргентина-Уругвай паром компаниясе Букебусныкы һәм идарә итә. Франциско Буэнос-Айрес белән Монтевидео арасында 146-диңгез-миль (270 км; 168 миль) диңгез маршрутын ясый. HSC Франциско Папа Франциск исеме белән аталган.
HSC_Gotlandia_II / HSC Готландия II:
HSC Gotlandia II - Швециянең Destination Gotland компаниясе белән идарә итүче тиз паром. Ул 2006-нчы елда Италиянең Финкантери тарафыннан төзелгән. Паром 780 пассажирны йөртә ала һәм 35 узелга кадәр тизлекне тәэмин итә торган суүткәргеч системасы бар.
HSC_HSS_Discovery / HSC HSS ачышы:
HSS Discovery - Альбамар суднолар компаниясе карамагындагы югары тизлекле паром. 1996-нчы елдан алып Stena Line өчен төзелгән һәм эшләнгән HSS 1500 класслы югары тизлекле паромнар әгъзасы. Кораб моңа кадәр Stena Discovery дип аталган һәм Stena Line өчен Харвич халыкара порты, Бөекбритания һәм Голландия Хук, Нидерландта эшләгән.
HSC_Hai_Xia_Hao / HSC Хай Ся Хао:
Мәче - Ярмут белән Мэн арасында Bay Ferries Limited белән идарә итүче пассажир / транспорт паромы. Кораб - Тасмания суднолар төзүче Incat тарафыннан төзелгән югары тизлекле катамаран.
HSC_Hellenic_Highspeed / HSC Ellin Highspeed:
HSC Elllenic Highspeed - югары тизлекле һөнәр, Грек диңгезе, элек диңгез контейнерлары булган.
HSC_High_Speed_Jet / HSC югары тизлек реактивы:
HSC High Speed ​​Jet - 74 м (243 фут) океанга бара торган катамаран, 1990-нчы елда Incat тарафыннан Hoverspeed өчен төзелгән һәм хәзерге вакытта Seajetsныкы. 1990-нчы елда, Бөек Британия Ховерспид буларак, ул иң тиз көнчыгышка таба трансатлантик сәяхәт өчен Хейлес трофейын алды, пассажирларсыз, өч көн, җиде сәгать илле дүрт минут эчендә, уртача 36,6 узел (67,8 км / сәг. 42,1 миль / сәг. ).
HSC_Highspeed_4 / HSC Highspeed 4:
Highspeed 4 - 92,5 м югары тизлектәге катамаран, Эллин диңгезләре белән идарә итә.
HSC_INCAT_046 / HSC INCAT 046:
HSC INCAT 046 дулкын тишүче катамаран пассажир-машина паромы иде. Ул төрле маркетинг исемнәре астында эшләде, шул исәптән Иблис Мәче, Мәче, Линкс һәм ахыр чиктә T&T Express.
HSC_Jaume_II / HSC Jaume II:
Jaume II HSC - югары тизлекле катамаран, 1996-нчы елда Австралиянең Тасмания шәһәрендә Incat тарафыннан төзелгән.
HSC_Judita / HSC Джудита:
Джудита HSC - Хорватия суднолар компаниясе Ядролиния карамагындагы югары тизлекле катамаран пассажир корабы. Сеңелләр: Дубравка, Каролина, Новаля.
HSC_Karolina / HSC Каролина:
Каролина HSC - Хорватия суднолар компаниясе Ядролиния карамагындагы югары тизлекле катамаран пассажир корабы. Кораб Сингапурның FBM Маринтекник тарафыннан 1989-нчы елда Эстрала-мартта төзелгән. Аның биш сеңлесе бар, алардан Дубравка, Джудита һәм Новаляны Ядролиния сатып алган. 1995-нче елда ул Суперкат 3 дип үзгәртелде. 2001-нче елда Филиппин тиз паром корпорациясенә бирелде, һәм Суперкат тиз паром корпорациясе белән идарә ителде. Ядролиния аны 2004 елның декабрендә сатып алды һәм исемен Каролина дип үзгәртте. Кораб хезмәткә 2005 елның маенда Рижека-Раб-Новаля маршрутында кереп керде.
HSC_Lake_Express / HSC Lake Express:
Экспресс күле - Мичиган күле аша маршрутта хезмәт итүче югары тизлекле автомобиль һәм пассажир паромы. Экспресс күле Милуоки, Висконсин һәм Маскегон, Мичиган шәһәрләрен яз ахырыннан ел көзенә кадәр бәйли.
HSC_Manannan / HSC Manannan:
HSC Manannan - 96 метрлы (315 фут) дулкынлы югары тизлекле катамаран автомобиль паромы, 1998 елда Австралия Инкат тарафыннан төзелгән. Австралия һәм Яңа Зеландиядә коммерция хезмәтеннән соң, ул АКШ армиясенә уртак предприятие (HSV- X1). Хәзерге вакытта Кеше утравы пар пакет компаниясе хуҗасы һәм идарә итә, ул, нигездә, Дуглас Харборы һәм Ливерпуль порты арасында сезонлы хезмәт күрсәтә.
HSC_Max_Mols / HSC Макс Молс:
HSC Max Mols - Тасманиядәге Инкат суднолар заводында 1997 елның 1 декабрендә җибәрелгән югары тизлекле катамаран. Карьерасының күпчелек өлешен Орхус-Одден маршрутында Мольс Линиен белән үткәрде. Ул Балтыйк диңгезендәге һәм Инглиз каналындагы башка операторларга еш бирелә. Башта Cat-Link IV нигезендә Cat-Link IV дип аталган, ул 1998-нче елның май аенда hрхус һәм Калундборг арасында хезмәткә керә. Киләсе гыйнварда аның уставы Молс Линьенга күчә һәм ул шулай итеп Макс Молс исемен йөртә, апрель аенда аның Орхус-Одден маршрутында хезмәткә керә. 1999. Аннан соң Даниягә кайтканчы 2000, 2002 һәм 2004 елның җәйге сезоннары өчен өч төп устав бар. 2000-нче елда ул Төньяк Сидней белән Диңгез Атлантикасы өчен Канал-Порт аук Басклары арасында эшләде, 2002-нче елда Рига белән Нинашамн арасында маршрут өчен Рига Диңгез Сызыгына бирелде һәм аның соңгы уставы P&O паромнарына Макс Молс (Caen Express) булып эшләде. Портсмут белән Кен арасында югары тизлекле хезмәт, октябрь азагында Мольс Линиенга кайту. 2004 елдан ул hрус-Одден маршрутын элеккечә эшләвен дәвам итә.
HSC_Mega_Jet / HSC Mega Jet:
Mega Jet - Seajets белән идарә итүче югары тизлекле катамаран.
HSC_Natchan_World / HSC Natchan World:
Natchan World - Аомори һәм Хакодате, Япония портлары арасында Tsугару Кайкиō паром компаниясе белән идарә итүче югары тизлекле катамаран.
HSC_Naxos_Jet / HSC Naxos Jet:
Naxos Jet - Эгейдагы Seajets белән идарә итүче югары тизлекле катамаран.
HSC_One_World_Karadeniz / HSC Бер Дөнья Карадениз:
Бер Дөнья Караденизы (элек Stena Explorer) - элеккеге югары тизлекле паром, ул Stena Line's Holyhead - Dún Laoghaire сервисын Бөек Британия һәм Ирландия арасында 2015 елга кадәр эшли. Бу HSS 1500 класслы югары тизлекле паромнар әгъзасы. Stena Line 1996 елдан. HSS 1500 класс суднолары дөньядагы иң зур катамараннарга әверелде. 2015 елга паром Карадениз Холдингныкы, йөзү офисы, тикшеренү мәйданы һәм Ялованың Кармарин суднолар заводында Төркиянең Истанбул янындагы Кармарин суднолар заводында кулланылачак. Бу корабка ия ​​булган компаниянең Powerships проектының бер өлеше. Ләкин, 2016 елга суднолар 6,5 миллион долларга кадәр сатыла.
HSC_Our_Lady_Pamela / HSC Памела ханым:
HSC Безнең Памела ханым югары тизлекле катамаран паромы иде, ул Уайт утравы белән Англия материклары арасында эшләде. Ул Уайтлинк Райд Пирдан Портсмут маршрутына кадәр 1986-нчы елдан Sealink астында эшли, хәзерге вакытта Патрисия ханым HSC корабы белән. Ике корабль дә Уайт утравы губернаторы булган Лорд Маунтбаттен кызлары исеме белән аталган. 2009 елның мартында Wightlink үзенең FastCat катамараннарын ике яңа суднолар - Wight Ryder I һәм Wight Ryder II белән алыштырачагы игълан ителде. Безнең Памела ханым, ләкин FastCat Ryde һәм FastCat Shanklin кебек ике суднолардан иртәрәк хезмәттән алынды. Бу өлешчә двигатель янгыннан зур зыян китергән. Ул Эсбергта 2010 елның апрелендә кырылган.
HSC_Our_Lady_Patricia / HSC Безнең Патриция ханым:
HSC Безнең ханым Патриция югары тизлекле катамаран паромы иде, ул Уайт утравы белән Англия материклары арасында эшләде. Ул Уайтлинк Райд Пирда Портсмут маршрутында 1986 - 2006 елларда эшләде, сеңлесе HSC Безнең Памела корабы белән берлектә, ул сатылды. Ул 2006-нчы елда Мартвудта кырылган.
HSC_Rapid_Link_Jet / HSC Тиз сылтама Jet:
HSC Rapid Link Jet - югары тизлекле паром, Seajets белән идарә итә һәм Stena Line's Holyhead - Dún Laoghaire маршрутында һәм сезонлы Fishguard - Rosslare сервисында эшли. Ул Stena Line тарафыннан Stena Express буларак сатылган. 2019 елда Seajets тарафыннан сатылды һәм хәзер Перамада, Грециядә урнаштырылды.
HSC_Santa_Irini / HSC Санта Ирини:
Санта Ирини HSC - Fincantieri тарафыннан диңгез контейнерлары өчен төзелгән дүрт югары тизлекле монохул паромның берсе. Хәзерге вакытта ул горизонт диңгез линиясе белән идарә итә. Кораб 1997-нче елның май аенда Superseacat One итеп китерелә һәм Готенбург - Фредерикшавн маршрутында кулланыла. 1999-нчы елда Seatat Danmark Готенбургка кайтты - Фредерикшавн маршруты Superseacat One-га Инглиз каналына күченергә мөмкинлек бирде, Ньюхавен белән Диепп арасында яңа Hoverspeed маршрутын ачу өчен. Дүрт ел эшләгәннән соң, Ховерспид 2004-нче елда Ньюхавен - Диеппе маршрутын япты. Сандерлендта Superseacat One салынды. 2005 елда ул Скандинавиягә кайтты, бу юлы Суперсеакат Өч һәм Суперсеакат Дүрткә кушылып, Силя Линиянең Хельсинки - Таллин маршрутында. 2006-нчы елда Таллинкка Silja Line сатылганнан соң, Superseacat One Acciona Trasmediterránea компаниясенә бирелде һәм Almudaina Dos дип үзгәртелде. Кораб Лас Пальмас де Гран Канария белән Санта Крус Де Тенерифе арасында эшли. 2022 елда суднолар Грек паром компаниясе Horizon Sea линиясенә сатылып, Санта Ирини дип үзгәртелә. 2022 елның 1 августыннан ул көн саен Ираклион белән Санторини арасында йөри.
HSC_Santorini_Palace / HSC Санторини Сарае:
HSC Санторини Сарае (элеккеге Highspeed 7, Highspeed 5) - Minoan Lines белән идарә итүче 85 м югары тизлектәге катамаран.
HSC_Sea_Speed_Jet / HSC диңгез тизлеге реактивы:
HSC Sea Speed ​​Jet - 1990-нчы елда Incat тарафыннан диңгез контейнерлары өчен төзелгән югары тизлекле катамаран паром. Ул 2014-нче елдан Диңгез һәм Кояш Диңгез Кооперациясенә ия. Кораб хәзерге вакытта Seajets белән идарә итә. Диңгез тизлеге Jet беренче 74 метрлы дулкын тишүче катамаран һәм Incat төзегән катамаран йөртүче беренче машина.
HSC_Silvia_Ana_L / HSC Silvia Ana L:
Silvia Ana L HSC (Силвия Ана дип сатыла) югары тизлекле паром булган һәм Color Line белән идарә итүче Кристиансанд, Норвегия Хиршалс, Дания белән тоташкан маршрутта. Ул 1996-нчы елда Базаннар Фернандо суднолар заводы, Кадиз, Испания Уругвайда урнашкан Букебус өчен төзелгән. Ул - дөньяда бер зур тизлекле паромлы икенче паром. Хәзер ул Букебусның бер өлеше.
HSC_Sim / HSC Сим:
HSC Sim - HSC химия программалары һәм мәгълүмат базалары нигезендә процесс симуляторы. Ул 2007-нче елда HSC Chemistry 7.0 модуле буларак тормышка ашырылды һәм статик процесс симуляциясе өчен кулланылырга мөмкин. HSC H ([энтальпия]), S ([энтропия]) һәм Cp ([җылылык сыйдырышлыгы]) дигәнне аңлата.
HSC_Speed_jet / HSC Тиз реактив:
HSC Croazia Jet - SNAV Италия компаниясе белән идарә итүче һәм идарә итүче югары тизлекле һөнәр. Кораб 1996-нчы елда Австралия суднолар заводы тарафыннан төзелгән; аның озынлыгы 83 м, тизлегенә якынча 40 кн (74 км / сәг) ирешә ала. Корабның сыйдырышлыгы 156 машина һәм 650 пассажир. Элек кораб берничә Европа суднолар компаниясе булган, шул исәптән Скандлиннар, һәм Скандинавиядә, шулай ук ​​Испания һәм Төньяк Африка арасында Урта диңгез диңгез маршрутларында хезмәт иткән. 2002 елдан ул SNAVныкы һәм Анкона белән Сплит арасындагы Адриатик маршрутта хезмәт итә. Кыш көне суднолар Тиррения диңгезендә эшли. 2015 елның 9 февралендә ул Венесуэладагы Нуева Эспарта һәм Анзоатегуи штатлары арасында маршрут эшли башлады.
HSC_Speedrunner_Jet / HSC Speedrunner Jet:
HSC Speedrunner Jet - Сития, Касос, Карпатос, Чалки һәм Родос арасында эшләүче Seajets карамагындагы тиз паром. Ул 1999-нчы елда Финкантиерида, Рива Тригосода, Италиядә, HSC SuperSeaCat Three итеп диңгез контейнерлары өчен төзелгән. Бу исем астында ул Британия утраулары тирәсендә диңгез контейнеры хезмәтендә, шулай ук ​​Балта диңгезендәге Silja Line һәм SuperSeaCat бүлекчәләре белән йөзде.
HSC_Stena_Voyager / HSC Stena Voyager:
Stena Voyager - Stena Line карамагындагы югары тизлекле паром, алар Белфаст - Stranraer хезмәтендә эшләгәннәр. 1996-нчы елдан Stena Line тарафыннан эшләнгән һәм кертелгән HSS 1500 класслы югары тизлекле паромнар әгъзасы. 2013-нче елда Stena Voyager сыныкларга сатылды. Аны Ландскронага, Швециягә алып киттеләр, анда Stena Recycling, Stena Sphereның тагын бер әгъзасы.
HSC_Super_Runner_Jet / HSC супер йөгерү очкычы:
Super Runner Jet - Seajets компаниясе белән идарә итүче тиз паром. Ул 1999-нчы елда Италиянең Финкантери шәһәрендә, Рива Тригосо, диңгез контейнерлары өчен төзелгән, ләкин 2000-нче елда диңгез контейнерының ярдәмчесе Silja Line өчен хезмәткә керә. 2006 елда ул башка диңгез контейнерлары ярдәмчесе - SuperSeaCatка күчерелде. 2009 елда ул Пирей, Серифос, Сифнос, Милос, Кимолос, Фолегандрос һәм Сикинос, шулай ук ​​Парос һәм Накос арасында Эгей тизлеге белән хезмәт итә башлады. 2016 елда ул Алтын Йолдыз паромнарына сатылды һәм аның исемен Супер Йөгерүче дип үзгәртте. 2021 елның июнендә Алтын Йолдыз паромнары Seajets компаниясенә Superferry II, Superspeed, Supercat һәм Super Runner корабларын сатты. Seajets аны Super Runner Jet дип үзгәртте.
HSC_Superexpress / HSC Superexpress:
HSC Superexpress - 91 метрлы (299 фут) дулкын тишүче катамаран, Incat тарафыннан төзелгән, Алтын Йолдыз паромнары хуҗасы һәм Викинг Лайнга нигезләнгән. 1998-нче елның 9-нчы июнендә Сату сәяхәте вакытында, ул Каталония буларак, иң тиз Атлантик Истбоунд Рекорды куйды, моңа кадәр Бөек Британиянең Hoverspeed тагын бер һөнәре булган. Ул Манхэттеннан, АКШның Тарифага, Испаниягә 3,125 миль (5,029 км) йөгерде, 3 сәгать 7 сәгать 54 минутта, уртача тизлектә 38,877 узел (72.000 км / сәг. 44,739 миль). Шул ук сәяхәт вакытында кораб 24 сәгать эчендә 1000 миль (1600 км) яки аннан да күбрәк юл үткән беренче пассажир корабы булды. Бер көн эчендә 1018 диңгез милен (1,885 км) үтеп, 868 миль (1397 км) җиңде. SS Америка Кушма Штатлары тарафыннан 1952-нче елда куелган рекорд. Алты атнадан соң HSC Fjord Cat сеңлесе һөнәре рекордны алды. 2016 елның гыйнварына P&O паромнары HSC Express күрсәткән Ларн-Трон хезмәтен туктатачакларын игълан иттеләр, бу Төньяк Ирландия һәм Шотландия арасында 25 ел тиз хезмәт күрсәтү хезмәтен туктатты.
HSC_T% 26T_Spirit / HSC T&T рухы:
HSC T&T Spirit - Тринидад һәм Тобаго хакимияте белән идарә итүче тиз паром. 2002-нче елда җибәрелгән, ул башта граждан паромы итеп төзелгән, ләкин төзелешнең соңгы этапларында хәрби куллануга күчерелгән. Ул 2002-2005 елларда АКШ Армиясенең Танк-Автомобиль һәм Кораллы Командасы (TACOM) белән беренче театрга ярдәм итү корабы (TSV) булып хезмәт итте. Бу чорда ул USAV Spearhead (TSV-1X) итеп билгеләнде. Хәрби хезмәттән соң, ул Тринидад һәм Тобаго хакимияте белән Испания портында - Скарборо маршрутында T&T Express (HSC Incat 046) белән гражданнар пассажирлары һәм машиналар паромы хезмәтенә үзгәртелде.
HSC_Tallink_AutoExpress_2 / HSC Tallink AutoExpress 2:
HSC Tallink AutoExpress 2 - Венесуэла паром компаниясе Конферри белән идарә итүче тиз пассажир паромы (Маргарита утравы).
HSC_Tarifa_Jet / HSC Tarifa Jet:
Tarifa Jet HSC - 86 м (282 фут) тиз катамаран паромы, Фөрде Редерей Сетуристик (FRS) Iberia SL белән идарә итә.
HSC_Virgen_de_Coromoto / HSC Вирген де Коромото:
Вирген де Коромото HSC - Венесуэладагы Консолидада де Феррис CA белән идарә итүче 86 м (282 фут) тиз катамаран паром. Ул Австралиядә 2004-нче елда Онтарио күлендә Торонто, Онтарио, Канада һәм Рочестер, Нью-Йорк, АКШ арасында тиз паром хезмәте өчен төзелгән. Паром хезмәте уңышсыз булганнан соң, көймә 2007-нче елда сатылып, Гибралтар бугазында Испания-Марокко хезмәтендә 2012-нче елга кадәр эшләде. 2012–13 елларда кораб Каттегатрутенның Орхус - Калундборг маршрутында 2013 елның октябренә кадәр эшләде. юкка чыгарылды.
HSC_Volcan_de_Teno / HSC Вулкан де Тено:
Вулкан де Тено - Naviera Armas белән идарә итүче югары тизлекле катамаран.
HSC_Volc% C3% A1n_de_Tagoro / HSC Вулкан де Тагоро:
Вулкан де Тагоро - Катамаран тиз паромы, Испания суднолар компаниясе Naviera Armas белән идарә итә, Гран Канария утраулары һәм Атлантик океанда Тенерифе. Кораб төзелеше 2019 елның июлендә тәмамланды һәм бер айдан соң эшли башлады, ике Канар башкаласы Лас Пальмас де Гран Канария һәм Санта Крус де Тенерифе белән бер сәгать ярым эчендә. Кыска сәяхәт вакыты Армаска ике утрау арасында диңгез транспортында көндәшлелек бирә, шулай ук ​​очышлар белән көндәш булырга мөмкинлек бирә.
HSC_Wight_Ryder_I / HSC Вайт Райдер I:
HSC Wight Ryder I - Райдта Портсмут паром маршрутына Уайтлинк белән идарә итүче ике югары тизлекле пассажир катамараннарының берсе. Ике суднолар да 2009-нчы елның июнендә Филиппинда төзелеш мәйданын ташлап, 2009-нчы елның сентябрендә хезмәт күрсәтә башладылар. Килүгә әзерләнеп, Портсмут Харборында һәм Райд Пирда диңгезне яхшырту эшләре алып барылды. Wight Ryders хезмәтенә кертелгәннән соң, булган суднолар, FastCat Ryde һәм FastCat Shanklin этаплап беттеләр, һәм ахыр чиктә Бристольдә яңа хуҗаларга сатылды. Олы катамараннардан аермалы буларак, яңа судноларда сары һәм ак "FastCat" бренды юк. , ләкин Вайтлинкның зуррак машина паромнарына охшаган. Аларга ачык һава өске палубасы керә, ә элеккеге катамараннар тулысынча ябылган. Кереш вакытында суднолар бик әкрен һәм бик кечкенә булганы өчен тәнкыйтьләнде, утыру сыйфаты 294 дән 260га кадәр кимеде. Вайтлинк әйтүенчә, көндез күбрәк хезмәт күрсәтү өчен яңа расписание кертеләчәк, очрашу өчен урыннар җитәрлек булсын өчен. таләп. Элегерәк суднолар өчен максималь тизлек 26 узел белән чагыштырганда 26 узел, ләкин Портсмут портында тизлек белән чикләнгән төбәктә мөһим вакыт сарыф ителгәнгә, берничә минут кына юкка чыга, ягулык куллану сизелерлек азрак. Ләкин, тыгыз әйләнешләр бер сәгатьлек хезмәттә бер кораб эшләсә, кумулятив тоткарлыклар китерергә мөмкин. Пассажир сертификаты бирелгәннән соң, 2009 елның 17 сентябрендә шәхси исем бирү һәм багышлау тантанасы булды. Кораблар башта 21 сентябрьдә хезмәткә керерләр дип көтелә, ике көнлек ташламалы сәяхәт пассажирларга яңа судноларны сынап карарга мөмкинлек бирә, ләкин соңрак кичектерелә һәм сентябрь азагында була. Очкычтан соң Вайт Райдер тагын проблемалар туды. II генератор гаебен кичерде. Моннан соң соңрак кисешүдә күбрәк проблемалар килеп чыкты. Кораб Райд Пирга кайтты һәм вакытлыча иске FastCat корабы белән алыштырылды. Уайтлинк пассажирлар белән аралашуның начар дәрәҗәсе өчен тәнкыйтьләнде. Киләсе ял көннәрендә иске FastCats кабат эшләнде, инженерлар ике корабка да ягулыкның пычрануын ачыкладылар.
HSC_WorldChampion_Jet / HSC WorldChampion Jet:
WorldChampion Jet (элеккеге Виллум Клаузен) - 2000-нче елда Австралия, Перт, Австралия тарафыннан төзелгән тиз пассажир паромы. 2018 елның 31 августына кадәр ул Ронн (Даниядә Борнхольм) һәм Швециядә Йстад арасында актив хезмәт күрсәтте. 2017 елның 19 декабрендә Виллум Клаузен HSC Гректа урнашкан паром компаниясе Seajetsка сатылды. 2019 елның җәеннән ул WorldChampion Jet дип үзгәртелде һәм Пирей белән Киклад арасында йөри башлады. Хилл Виллум Клаузен XVII гасыр Дания азатлыгы көрәшчесе Виллум Клаузен (да) исеме белән аталган. 2000-нче елда ул коммерция пассажир судносы белән 24 сәгать эчендә иң озын дистанция буенча дөнья рекордын куйды.
HSC_distinction_courses / HSC аеру курслары:
Аергыч курслар Яңа Көньяк Уэльс, Австралия югары уку йортлары сертификаты (HSC) студентлары өчен булган алдынгы урнаштыру программасы (АКШның Алдынгы урнаштыру программасы белән буталмаска тиеш) иде, ким дигәндә бер ел эчендә ким дигәндә бер фәндә тизләнде. Программаның күпчелек өлеше өчен чагыштырма әдәбият, космология һәм фәлсәфә өчен өч курс бар иде, һәм алар дистанцион белем аша алып барыла һәм турыдан-туры NSW тикшеренүләр советы белән идарә итә. Программалар 2010 ХСКдан соң эшләнмәде.
HSD / HSD:
HSD мөрәҗәгать итә ала:
HSD17B1 / HSD17B1:
17β-Гидроксистероид дегидроэназ 1 (17β-HSD1) - кешеләрдә HSD17B1 ген белән кодланган фермент. Бу фермент андроген һәм эстрогеннар C17 гидрокси / кето группасын оксидлаштыра яки киметә, шуңа күрә бу секс стероидларның көчен көйли ала.
HSD17B10 / HSD17B10:
17-β-Гидроксистероид дегидроэназ X (HSD10) шулай ук ​​3-гидроксиацил-КоА дегидроэназ тибы дип атала - митохондрия ферменты, кешеләрдә HSD17B10 (гидроксистероид (17β) дегидроэназ 10) ген белән кодланган. Берничә альтернатив бүленгән транскрипция вариантлары ачыкланды, ләкин ике транскрипция вариантының тулы озынлыгы билгеләнде. Кеше HSD10 cDNA миеннән клонланган (NM_004493), һәм барлыкка килгән протеин, гомотетрамер, кыска чылбыр 3-гидроксиацил-КоА дегидроэназ (SCHAD) буларак характерланган. Бу ферментның актив сайтлары төрле субстратларны урнаштыра ала; 17β-HSD10 изолецинны, таралган чылбырлы май кислоталарын, ксенобиотикларны, шулай ук ​​секс гормоннары һәм нейроактив стероидлар алмашынуда катнаша.
HSD17B11 / HSD17B11:
Эстрадиол 17-бета-дегидроэназ 11 - кешеләрдә HSD17B11 ген белән кодланган фермент.
HSD17B12 / HSD17B12:
Эстрадиол 17-бета-дегидроэназ 12 - кешеләрдә HSD17B12 ген белән кодланган фермент. 17-бета гидроксистероид дегидроэназ-12 (HSD17B12) ферменты NADPH куллана, 3-кетоацил-КоАны 3-гидроксиацил-КоАга киметү өчен. май кислотасы озынлыгы. [OMIM белән тәэмин ителгән]
HSD17B13 / HSD17B13:
17β-Гидроксистероид дегидроэназ 13 тибы, шулай ук ​​17β-HSD 13 тибы буларак та билгеле, кешеләрдә HSD17B13 ген белән кодланган фермент.17β-HSD13 алкогольсез майлы бавыр авырулары булган пациентларның бавырында сизелерлек көйләнә. һәм липогенезны көчәйтә.
HSD17B14 / HSD17B14:
17β-Гидроксистероид дегидроэназ 14 тибы, шулай ук ​​17β-HSD тибы 14 яки 17βHSD14 буларак билгеле, кешеләрдә HSD17B14 ген белән кодланган фермент. (З) кофактор буларак. Бу, беренче чиратта, күкрәк, аналык һәм тестның бизәк эпителия тукымаларында күрсәтелә.
HSD17B2 / HSD17B2:
17β-Гидроксистероид дегидроэназ 2 (17β-HSD2) - 17β-гидроксистероид дегидроэназ (17β-HSD) гаилә ферменты, кешеләрдә HSD17B2 ген белән кодланган.
HSD17B3 / HSD17B3:
17β-Гидроксистероид дегидроэназ 3 (17β-HSD3) - кешеләрдә HSD17B3 ген белән кодланган һәм андроген стероидогенезда катнашучы фермент.
HSD17B4 / HSD17B4:
D-бифункциональ белок (DBP), шулай ук ​​пероксисомаль күп функцияле фермент төре (MFP-2), шулай ук ​​17β-гидроксистероид дегидроэназ тибы (17β-HSD IV төре) кешеләрдә HSD17B4 ген белән кодланган протеин. . Бу спиртлы оксидоредтаз, аеруча 17β-Гидроксистероид дегидроэназ. Ул май кислотасы β-оксидлашуда һәм стероид метаболизмында катнаша (стероидогенез белән).
HSD17B6 / HSD17B6:
Гидроксистероид 17-бета дегидроэназ 6 - кешеләрдә HSD17B6 ген белән кодланган фермент. Бу ген белән кодланган протеин оксидоредуктаз һәм эпимераз эшчәнлегенә ия һәм андроген катаболизмда катнаша. Оксидоредуктаз активлыгы 3 альфа-адиолны диhидротестостеронга, ә эпимераз эшчәнлеге андростеронны эпи-андростеронга әйләндерә ала. Ике реакция дә өстенлекле кофактор буларак NAD + куллана. Бу ген ретинол дегидроэназлар гаиләсе әгъзасы. Альтернатив полиадениляция сигналларын кулланып транскрипция вариантлары бар.
HSD17B7 / HSD17B7:
3-кето-стероид редуктивы - кешеләрдә HSD17B7 ген белән кодланган фермент. 17-бета-гидроксистероид дегидроэназ ферменты (EC 1.1.1.62) имезүчеләрдә эстрогеннарны һәм андрогеннарны оксидлаштыра яки киметә һәм бу стероидларның биологик көчен көйли. [OMIM белән тәэмин ителгән]
HSD17B8 / HSD17B8:
Эстрадиол 17 бета-дегидроэназ 8 - кешеләрдә HSD17B8 ген белән кодланган фермент. Тычканнарда Ke6 протеины биологик актив эстрогеннар һәм андрогеннар концентрациясен көйли алган 17-бета-гидроксистероид дегидроэназ. Бу өстенлек белән оксидиатив фермент булып, эстрадиолны, тестостеронны һәм дихидротестостеронны активсыз калдыра. Ләкин, ферментның кайбер редуктив активлыгы бар һәм эстрадиолны эстроннан синтезлый ала. Бу ген белән кодланган протеин Ke6 белән охшаган һәм кыска чылбырлы дегидроэназ суперфамилия әгъзасы. Бу генның альтернатив бүленгән транскрипциясе табылды, ләкин бу вариантның тулы озынлыгы билгеләнмәде.
HSD2_neuron / HSD2 нейроны:
HSD2 нейроннары - баш миендәге нейроннарның кечкенә төркеме, алар минералокортикостероид гормоны алдостеронына, HSD11B2 аша белдерү аша. Алар каудаль медулла облонгата эчендә, ялгыз трактның үзәгендә (НТС) урнашкан. HSD2 нейроннары организмдагы натрий яки сыеклык күләменең озак дефициты вакытында активлаша, диетик натрийдан мәхрүм ителгәннән соң яки ​​ачык гиповолемия вакытында. Алар шулай ук ​​минералокортикоид рецепторының супрафизиологик стимуляциясе белән активлашалар. Алар тоз эчкәндә активсыз. Бүгенге көнгә HSD2 нейроннары тычканнарда һәм тычканнарда гына ачыкланган һәм өйрәнелгән.
HSD3B1 / HSD3B1:
HSD3B1 - кеше гены, ул 3бета-гидроксистероид дегидроэназ / дельта (5) -делта (4) изомераз I яки гидрокси-дельта-5-стероид дегидроэназ, 3 бета- һәм стероид дельта-изомеразны кодлый. HSD3B2 белән бер үк функцияне чыгарып, ул беренче чиратта төрле тукымаларга локальләшә, мәсәлән, плацента һәм стероидоген булмаган тукымалар. Йөклелектә мөһим роль уйнаган плацента прогестерон җитештерүгә аның таләбе, простат яман шешеннән кала, бүгенге көнгә кадәр бу гендагы мутацияләргә нигезләнгән бер авыру да ачыкланмаганның бер сәбәбе булырга мөмкин.
HSD3B2 / HSD3B2:
HSD3B2 - кеше гены, ул 3бета-гидроксистероид дегидроэназ / дельта (5) -делта (4) изомераз II яки гидрокси-дельта-5-стероид дегидроэназ, 3 бета- һәм стероид дельта-изомераз өчен кодлана. стероидоген тукымалар һәм стероид гормоны җитештерү өчен бик кирәк. Искиткеч очрак - плацента, анда HSD3B1 бу тукыманың прогестерон җитештерү өчен бик мөһим. HSD3B2 гендагы мутацияләр тумыштан адреналь гиперплазиягә китерә, 3 бета-гидроксистероид дегидроэназ җитешмәү аркасында.
HSDB / HSDB:
HSDB мөрәҗәгать итә ала: Гавайдагы саңгыраулар һәм сукырлар өчен куркыныч матдәләр банкы
HSDC_ (дисамбигуация) / HSDC (дисамбигуация):
HSDC, яки Hubbard Street Dance Чикаго, Чикагода, Иллинойста урнашкан бию компаниясе. Бу шулай ук ​​мөрәҗәгать итә ала: Гавант һәм Саут Даунс колледжы, Гэмпширдагы колледж, Бөек Британия Харьяна Орлыкларын үстерү корпорациясе, governmentиндстан хөкүмәтендә орлык җитештерү компаниясе.
HSDL / HSDL:
HSDL мөрәҗәгать итә ала: Диллинг Аэропорты Милли Куркынычсызлык Санлы Китапханәсе
HSE / HSE:
HSE мөрәҗәгать итә ала: Сәламәтлек, Куркынычсызлык һәм Әйләнә-тирә мохит
HSEC / HSEC:
HSEC мөрәҗәгать итә ала: Сәламәтлек, Куркынычсызлык, Әйләнә-тирәлек һәм Эпископаль Чиркәү тарихи җәмгыяте
HSED / HSED:
HSED яки урта мәктәп эквивалентлыгы дипломы яки HEP урта мәктәп дипломына ирешү белән чагыштырыла, GEDны кулланып осталыкны исбатлау урынына. Кайвакыт синоним булырга мөмкин. HSed дип язылса, бу өйдә укыганны аңлата ала. Кайбер урыннарда, мәсәлән, Висконсинда, HSED урта мәктәп дипломына тиң, чөнки җәмәгать инструкция бүлеге таныклыкны бирә. Бу GED белән аерылып тора, ул шәхеснең традицион урта мәктәп белеменә тиң булуын раслый. Мондый программаларны Калифорния кебек башка штатларда да табарга мөмкин. HSED булдыру өчен Висконсин дәүләт законы нигезендә HSEDка ирешүнең биш ысулы бар: PI 5.05 - GED тестларын алыгыз һәм тагын өч осталык таләп ителгән курслар һәм карьера консультациясе бүлеген узыгыз. PI 5.06 - localирле урта мәктәптә яки колледжда тәмамланмаган урта мәктәп кредитлары. PI 5.07 - университетта яки техник колледжда 24 семестр яки 32 квартал кредит алу; сайлап алу рөхсәт ителә. PI 5.08 - Чит ил дәрәҗәсе яки дипломы бар. PI 5.09 - Техник колледж яки бүтән төркем тәкъдим иткән махсус урта мәктәпне тәмамлау программасын карагыз. Хәзерге вакытта онлайн режимда GED яки HSED таныклыгына ирешү өчен урын юк. Берничә диплом тегермәннәре мондый хезмәт тәкъдим итәләр, ләкин алар рәсми булмаган һәм яраксыз.
HSEEP / HSEEP:
Милли Куркынычсызлык Күнегүләре һәм бәяләү программасы (HSEEP) күнегүләр программалары өчен принциплар җыелмасы, шулай ук ​​программа белән идарә итү, проектлау һәм эшкәртү, үткәрү, бәяләү, камилләштерү планлаштыру өчен уртак алым тәкъдим итә.
HSE_Faculty_of_Economic_Sciences / HSE Икътисад фәннәре факультеты:
Милли Тикшеренү Университетының Economгары Икътисад Мәктәбенең Икътисади Фәннәр Факультеты (русча: Факультек экономических наук Национальный исследовательский университет «Вышшая Школа Экмоники») 1993-нче елда оешкан, киләчәктә икътисадта белем бирүне максат итеп куйган иң өлкән факультет. коммерция предприятияләре, дәүләт органнары, тикшеренү үзәкләре, шулай ук ​​югары уку йортлары хезмәткәрләре өчен менеджерлар һәм аналитиклар. Факультетта якынча 3000 студент һәм 315 профессор һәм лектор бар. Икътисад факультеты нигез салынганнан алып Франция югары уку йортлары белән хезмәттәшлек итә, икътисад буенча магистр студентлары өчен икеләтә дәрәҗә программалары (Париж-I университеты, Пантеон-Сорбонна). Франциядә бер еллык уку тәмамлангач һәм Франциядә дә, Рәсәйдә дә магистрлык диссертациясен яклап, студентлар ике диплом алалар: HSE мастер дипломы һәм Франциянең милли дипломы - DEA. 2005 елның декабрендә ТСЖ һәм Франция университетлары арасында яңа конвенцияләр Франция кабул иткән икътисад программаларының мастер форматында имзаланды. Ун ел дәвамында Эрасмус Университеты белән хезмәттәшлек итү, Роттердам HSE студентларына Россия магистры дәрәҗәсе белән бергә икенче Диплом алу мөмкинлеген бирә. 2001 елда HSE һәм Гамбольдт университеты магистр дәрәҗәсе студентлары өчен уртак программа эшләтеп җибәрделәр. Программа ике дәрәҗә алырга мөмкинлек бирә: Берлиндагы Гамбольдт университетыннан икътисад һәм менеджмент фәннәре сәнгате мастеры һәм Economгары икътисад мәктәбенең магистр дәрәҗәсе.
HSE_Faculty_of_Математика / HSE математика факультеты:
Милли Тикшеренү Университетының Economгары Икътисад мәктәбенең математика факультеты (русча: факультек матем чи Национального Исследовательского у китетета «Вышшая Школа Экономики») 2008-нче елда Moscowгары Икътисад Мәктәбе (HSE) һәм Бәйсез Университет белән берлектә оешкан. (IUM). Ул "Математика" фәненең бакалавр программасын (рус телендә), "Математика" фән мастеры (инглиз телендә), "Математика һәм математика физикасы" фән мастеры (рус телендә) тәкъдим итә. Факультет шулай ук ​​HSE аспирантура математика мәктәбендә төп роль уйный (эчке һәм халыкара студентлар өчен ачык). FM барлыкка килгәннән бирле, халыкара базарда яңа факультет әгъзалары эшкә алынды, һәм АКШ, Япония, Канада, Франция, Бөекбритания һ.б. тикшерүчеләре командага кушылды. Математика факультетында Россия Фәннәр академиясенең танылган фәнни-тикшеренү институтлары белән уртак бүлекләр бар: Стеклов математика институты, Харкевич мәгълүмат тапшыру проблемалары институты, Лебедев физик институты. FM белән бәйләнгән өч халыкара тикшеренү төркеме, лабораторияләр дип атала: Алгебра геометриясе лабораториясе һәм аның кушымталары, вәкиллек теориясе һәм математика физикасы лабораториясе, көзге симметрия һәм автомат формалар лабораториясе. Мәскәү педагогик осталык үзәге белән берлектә FM 2017 елда ике яңа программа игълан итте: берсе бакалавр, икенчесе мастер дәрәҗәсендә.
HSE_National_Ambulance_Service / HSE Милли Ашыгыч ярдәм хезмәте:
Милли Ашыгыч ярдәм хезмәте (Ирландия: An tSeirbhís Náisiúnta Otharchairr) - Ирландиядә законлы җәмәгать ашыгыч ярдәм хезмәте. Бу хезмәт Милли Хастаханәләр Сәламәтлек саклау Башкарма дирекциясе, Ирландия милли сәламәтлек саклау органы белән идарә итә.
HSF / HSF:
HSF мөрәҗәгать итә ала: Хазара Студентлар федерациясе, Пакистанда җылылык шок факторы, протеин транскрипция факторы atылылык чокыры һәм фанат Геймлер ысулы Геллин җилкәнле федерациясе, Греция Герберт Смит Фрилхилл, Британия Армия Гомер юридик фирмасы. Страйкер Филд, Каламазудагы стадион, Мичиган, АКШ Хьюстон Шекспир фестивале, Техас, АКШ
HSF1 / HSF1:
Shoatылылык шок факторы 1 (HSF1) - кешеләрдә HSF1 ген белән кодланган протеин. HSF1 эукариотларда бик сакланган һәм протеотоксик стресска транскрипцияле җавапларның төп арадашчысы, үсеш һәм метаболизм кебек стресс булмаган көйләүдә мөһим роль уйный.
HSF2 / HSF2:
2ылылык шок факторы протеины - кешеләрдә HSF2 ген белән кодланган протеин.
HSF4 / HSF4:
4ылылык шок факторы белок 4 - кешеләрдә HSF4 ген белән кодланган протеин. Heылылык-шок транскрипция факторлары (HSF) җылылык яки башка стресс шартларында җылылык-шок реакциясе геннарын активлаштыралар. HSF4 карбоксил-терминал гидрофобик кабатланмый, ул барлык умырткалы HSFлар арасында уртак һәм ДНК бәйләү эшчәнлеген тискәре көйләүдә катнашырга тәкъдим ителә. Аерым изоформаларны кодлаучы һәм төрле транскрипция эшчәнлегенә ия булган ике альтернатив бүленгән транскрипция сурәтләнде.
HSF5 / HSF5:
Shoatылылык шокы транскрипция факторы - кешеләрдә HSF5 ген белән кодланган протеин.
HSFC / HSFC:
HSFC мөрәҗәгать итә ала: Космик Программада: Кеше космик очыш үзәге, Indianиндстан оешмасы. Мәгарифтә: Хартлпул Алтынчы Форма Колледжы Алтынчы Форма Колледжы Херефорд Алтынчы Форма Колледжы Ассоциация футболы: Хейбридж Свифтс ФК Холвелл Спорт ФК Халлбридж Спорт ФК
HSFS / HSFS:
HSFS мөрәҗәгать итә ала: Эль Фашер аэропорты, Судан Highгары Сьерра форматында, файл системасы
HSF_Cruise_Bonaria / HSF Круиз Бонария:
HSFCruise Bonaria - Ro-Pax югары тизлекле паром, 2000-нче елда Sestri Ponente суднолар заводында Fincantieri тарафыннан төзелгән һәм Грималди Лайнсныкы Minoan Linesныкы. Ул 2500 пассажирны һәм 700 машинаны сыйдыра ала, һәм 758 карават, пассажирлар өчен 742 һава торышы бар. Кораб дүрт 4х Wärtsilä 16V46C дизель двигателе белән эшләнгән, 67,517 кВт көче белән, бу аңа иң югары тизлекне 31,6 узел бирә. 2020-нче елның ноябрендә Minoan Lines Кноссос Сараеның элеккеге круиз Бонария белән Олимпия Сарае дип алышуы турында хәбәр итте. Беренчесе Гримальди Лайнска сатылып, аның исемен Круиз Бонария, икенчесе Кноссос Сарае дип үзгәртте. Элеккеге Кноссос сарае 20 ел Миноан линиясе астында иде. 20 ел дәвамында Пирей-Ираклион маршруты эшләде. Кораб Грециядән мәңгегә 24 ноябрьдә китте һәм ике көннән соң Италиянең Наполи шәһәренә килеп җитте. Анда сигналлар һәм исем үзгәрәчәк.
HSG / HSG:
HSG мөрәҗәгать итә ала: BNR класс HSG, тепловозлар классы Урланган товарлар белән эш итү Харинге Солидарность Группасы Хезерсаж тимер юл вокзалы, Англия Хакер Сиддели Группасы, элеккеге Британия авиатөзелеш җитештерүче Хеснес Эйр, Норвегиянең Сәләтлеләр өчен урта мәктәбе, Хошимин шәһәрендә; , Вьетнам High Sierra Группасы, High Sierra Формат CD-ROM файл системасын тудыручылар Highгары тизлектә тарту, Хира Сингх тимер юл вокзалын тоту ысулы, Пакистан Гистерозалпографиясендә рентген нурлары ярдәмендә жатын һәм фаллопия формасын табу өчен. трубалар Сага аэропорты, Швейцариянең Санкт-Галлен Япония университетында
HSGP / HSGP:
HSGP түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: High Sierra Group тәкъдиме, CD-ROM файл системасы тәкъдиме, 1985/1986 елда Милли Куркынычсызлык Гранты Программасы, 2003-нче елдан алып АКШ Милли Куркынычсызлык Департаменты финанслаучы проектларны кертү өчен, HSGP Investments, компания , Филофаксны 2012-нче елда Зур Финиксның Гуманистик Societyәмгыятен үз кулына алган
HSG_Bad_Wildungen / HSG Начар Вилдунген:
HSG Bad Wildungen - Бад Вилдунгеннан Германия хатын-кызлар гандбол клубы, Френ Гандбол-Бундеслигада көч сынаша.
HSG_Бломберг-Липпе / HSG Бломберг-Липпе:
HSG Бломберг-Липпе - Германия хатын-кызлар гандбол клубы, ул Гандбол-Бундеслига Френында көч сынаша. Алар өй матчларын Шульцентрум Бломбергта уйныйлар, алар 900 тамашачы сыйдырышлы. Алар зәңгәр күлмәкләрдә һәм кара шортларда уйныйлар.
HSG_D% C3% BCsseldorf / HSG Düsseldorf:
HSG Дюссельдорф Дюссельдорфтан Германия Гандбол командасы иде.
HSG_Nordhorn-Lingen / HSG Nordhorn-Lingen:
HSG Nordhorn-Lingen (HSG Nordhorn 2008 елның сентябренә кадәр) - Германиянең Нордхорн шәһәреннән килгән гандбол клубы. 2021/22 сезонына Нордхорн-Линген 2. Гандбол-Бундеслигада көч сынаша. 2008 елда клуб EHF Кубогын яулады.
HSG_Wetzlar / HSG Wetzlar:
HSG Wetzlar - Ветцлар, Германиядән килгән профессиональ гандбол клубы. Хәзерге вакытта HSG Wetzlar Германия Беренче Гандбол Лигасында (Бундеслига) һәм Германия Гандбол Кубогында көч сынаша.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...