Thursday, March 23, 2023
Line 4 Nanjing Metro""
Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инде! Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән Википедия ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларны күбрәк мәгълүматка юнәлтү өчен бик күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган, Интернетка керү мөмкинлеге булган һәм блокланмаган кеше Википедия мәкаләләренә яза һәм үзгәртә ала (редакция бозылу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала). 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле Википедия дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Хәзерге вакытта аның 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкаләсе бар, шул исәптән инглиз телендә 6,633,581 мәкалә, соңгы айда 130,416 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында тупланган. Википедия җәмгыяте күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, ләкин сез өлеш керткәнче аларның һәрберсе белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул бүтән энциклопедиягә караганда киңрәк, аңлаешлы һәм балансланган булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын яхшырталар, шулай ук дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.
27 нче юл / 27 нче юл:
27 нче юл түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: 27 нче юл (Ченгду метросы) 27 нче юл (Чунцин тимер юл транзиты) 27 нче юл (Шанхай метросы) Пекин метросының үзгәрү сызыгы, ул шулай ук 27 нче юл дип тә атала.
Line_27_ (Chengdu_Metro) / 27 нче юл (Ченгду метросы):
Чэнду метро линиясе 27 (кытайча: 成都 地铁 27 号 线) - Чэнду, Кытайның Сычуань шәһәрендә төзелә торган Ченгду метро линиясе. Бу көнбатыштан Ченгду төньягына диагональ рәвештә бара торган тангеналь сызык. Поездда В тибындагы 6 машина кулланыла. 27 нче юлның төсе ачык зәңгәр. 2019-нчы елның 21 нче августында Милли үсеш һәм реформа комиссиясе Ченгду тимер юл транзитыннан үсеш планының 4-нче этабын раслады, ул 27-нче линияне үз эченә ала. Беренче этап Синду өлкәсе Сянчэн проспект станциясеннән ingиньян өлкәсе Хейуанмен капкасы станциясенә кадәр булачак. 23 станция белән озынлыгы 24,86 км. Төньяктан 7,52 км озынлыктагы биек станция бар, 6 станция белән, аннары 17 станция белән 17.34 км җир асты бүлеге. 1-нче этап 2020-5-18 елларда төзелешне башлап җибәрде һәм 2024-нче елда ачылырга планлаштырыла.
Line_27_ (Chongqing_Rail_Transit) / 27 нче юл (Чунцин тимер юл транзиты):
Чунцин тимер юл транзитының 27 нче сызыгы - Кытайның Чунциндагы тиз транзит линиясе. Төзелеш 2022 елның февралендә башланды. Сызык озынлыгы 49 километр (30 миль), шул исәптән 47,3 километр (29,4 миль) җир асты өлеше һәм 1,7 километр (1,1 миль) биеклектә. Поездлар максималь тизлектә сәгатенә 140 километр тизлек белән барачак (87 миль). 27 нче линия поездлары Битонг линиясе белән эшләячәк һәм Тонглианга кадәр дәвам итәчәк. Линиядә экспресс хезмәтләре өчен узышлар булачак.
Сызык_27_ (Шэньчжэнь_Метро) / 27 нче юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метросының 27 нче сызыгы - планлаштыру сызыгы, ул Наншан, Лонгхуа һәм Лонгганг районнарын тоташтырачак. Төзелеш 2023-нче елда башланырга планлаштырыла. 27-нче линиянең беренче этабы V этап планлаштыруга керде, һәм Наншан районындагы Сонгпинчуннан Хили югары тизлекле тимер юл вокзалы янындагы Лангхуа өлкәсенең Гангто-Көнбатышка кадәр барачак, 19 станция һәм 23,2 километр юл. Линиядә 6 типтагы В поезды кулланырга тәкъдим ителә.
Line_28_ (Пекин_Субуэй) / 28 нче юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 28 нче сызыгы (Кытай: 北京 地铁 28 号 线; pinyin: běijīng dìtiě shrshíbā hàoxiàn) - Пекинда төзелә торган тиз транзит линия. Элегерәк ул CBD линиясе дип аталган. Төзелеш 2021 елның июлендә башланды. 2025 елда ачылырга планлаштырыла.
Line_29_ (Шэньчжэнь_Метро) / 29 юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метросының 29-нчы сызыгы - планлаштыру сызыгы, ул Наншан, Баоан һәм Гуангмин районнарын 30,6 километр һәм 24 станциягә тоташтырачак. Төзелеш 2023-нче елда башланырга планлаштырыла. 29-нчы юлның беренче этабы V этап планлаштыруга керде, һәм Наншан районының Хонгшуан Көньякыннан Баоан районының Синьдунга кадәр барачак, 10 станция һәм 11,3 километр юл. Линиядә 6 типтагы В поезды кулланырга тәкъдим ителә.
Line_2A_ (Hanoi_Metro) / 2A линия (Ханой метросы):
2A линиясе, Ханой метросы (Cát Linh - Hà ngông), шулай ук Cát Linh линиясе дип аталган, күтәрелгән массакүләм транзит тимер юл, һәм Ханой Метро челтәренең бер өлеше. Бу Вьетнамда эшли торган беренче тиз транзит линия, һәм ул 2021 елның 6 ноябрендә ачылды. 12 станция линиясе Донг Да районындагы Мәче Линхта башлана, Тань Сюань районындагы Тюонг Дин аша уза һәм Йен Нгия белән тәмамлана. Ха Донг районы.
Line_2_ (Афина_Метро) / 2 нче юл (Афина метросы):
Афина метросының 2 нче сызыгы төньяк-көнбатыштагы Антуполидан көньякта Эллиникога кадәр, Синтагма аша тулысынча җир астында йөри. Ул беренче тапкыр Сеполия белән Синтагма арасында, 2000 елның 28 гыйнварында, 3 нче юл белән ачылды. 2013 елның 6 апрелендә 2 нче юл төньяк-көнбатыштагы Антуполига, ә 2013 елның 26 июлендә көньякта Эллиникога кадәр сузылды.
Line_2_ (Пекин_Субуэй) / 2 нче юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 北京 地铁 2 号; Сызык Мин династиясенең эчке шәһәр стенасын эзли, ул 2-нче боҗра юлы һәм ianянмен проспекты белән җимерелгән һәм асфальтланган. 1984-нче елда ачылган 2-нче линия - Пекин метро линияләренең иң олысы һәм иң мәшәкатьлесе, һәм Пекин тимер юл вокзалына хезмәт күрсәтүче бердәнбер юл. 23,1 км (14,4 миль) линиядәге барлык 18 станция дә җир астында. 18 станциянең уны башка линияләргә күчү тәкъдим итә. 2 нче юлның төсе зәңгәр.
Сызык_2_ (Билбао_метро) / 2 нче юл (Билбао метросы):
Билбао метросының 2 нче сызыгы - Бискайда, Баск илендә, Испаниядә тиз транзит линия. Ул Басуридан Кабизеска кадәр бара. Аның маршруты Басаури һәм Этхебарри муниципалитетларын, Билбао шәһәрен һәм Нервион елгасының сул ярын үз эченә ала. Линиядә 25 станция бар.
Line_2_ (Changchun_Rail_Transit) / 2 нче юл (Чанчун тимер юл транзиты):
Чанчун тимер юл транзитының 2 нче сызыгы (кытайча: 长春 轨道 交通 2 号;
Line_2_ (Changsha_Metro) / 2 нче юл (Чанша метросы):
Чанша метросының 2 нче сызыгы (Кытай: 长沙 地铁 二号; Линиянең 1-нче этабы 2014-нче елның 29 апрелендә 19 станция белән ачылды, көнбатыш озынлыгы 2015-нче елның 28-нче декабрендә 4 станция белән ачылды. Бу линия озынлыгы 26,57 км, 23 станция белән.
Line_2_ (Чанчжоу_Метро) / 2 нче юл (Чанчжоу метросы):
Чанчжоу метросының 2 нче сызыгы (Кытай: 常州 地铁 2 号 线) - Чанчжоудагы тиз транзит линия. 2 нче линия өчен төзелеш 2017 елның 13 февралендә башланды. Беренче этап көнбатышта ingинфэнг паркыннан (青枫 公园 站) көнчыгышта Вуйи Лу (五一 路 to) кадәр бара. 2 нче юл 2021 елның 28 июнендә ачылды.
Line_2_ (Chengdu_Metro) / 2 нче юл (Ченгду метросы):
Чэнгду метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 成都 地铁 2 号; 2 нче юл - төньяк-көнбатыш-көньяк-көнчыгыш магистраль. Бу линия Чэнду Көнчыгыш тимер юл вокзалына хезмәт күрсәтә. 2-нче линия 2012-нче елның 16-нчы сентябрендә эшли башлады.
Сызык_2_ (Ченгду_Трам) / 2 нче юл (Чэнду Трамвай):
Ченгду трамвай линиясе 2 - Кытайның Чэнду шәһәрендә трамвай линиясе. Линиянең гомуми озынлыгы 39,3 километр (24,4 ми) һәм 35 станция (һәм озак вакыт эчендә 47 булачак). Аның 'Y' макеты бар һәм Чэнду Көнбатыш тимер юл вокзалыннан Пиксиан Көнбатыш тимер юл вокзалына һәм Гонгуанга кадәр бара. Линия рәсми рәвештә 2015 елның декабрендә башланды, һәм 13,7 км (8,5 миль) күрсәтү бүлеге 2018 елның 26 декабрендә ачылды, калган бүлекләр 2019 елның 27 декабрендә ачылды.
Line_2_ (Chongqing_Rail_Transit) / 2 нче юл (Чунцин тимер юл транзиты):
CRTның 2 нче сызыгы көньяк-көнчыгышка, Джяочангкудан udдонгка кадәр бара. 2 нче линия Кытайның Көнбатышындагы беренче метро линиясе булып 2005 елның 18 июнендә эшли башлады. Соңрак 2006 елның 1 июнендә зоопарктан Синьшуньунга һәм 2014 елның 30 декабрендә udдонгка кадәр киңәйтелде. Бу линия Япониянең ODA һәм Hitachi Monorail технологиясе ярдәмендә төзелгән Кытайның беренче авыр монорайл линиясе иде. 2-нче линия, хәзерге вакытта 29,9 км (18,6 миль) һәм 25 станциягә хезмәт күрсәтә, Джифангбэй үзәгендә метро булып башлана, аннары көнбатышка Jиалинг елгасының көньяк яры буйлап биек сызык буенча уза, аннары көньякка шәһәрнең көньяк-көнбатыш эчке ягына борыла; шәһәр яны, Баяндагы udдонгда бетү өчен көнчыгышка таба борыла.
Line_2_ (Dalian_Metro) / 2 нче юл (Далиан метросы):
Далиан метросының 2-нче сызыгы (M2; кытайча: 大连 地铁 2 号; Линиянең беренче этабы 2015 елның 22 маенда ачылды. Хәзерге вакытта линия 37 станция белән 37,97 км (23,59 миль). 2017 елның октябрендә күпчелек станция исемнәре Пиньиннан гадәти инглиз теленә яңадан тәрҗемә ителде.
Line_2_ (Dongguan_Rail_Transit) / 2 нче юл (Донггуан тимер юл транзиты):
Донггуан тимер юл транзитының 2 нче сызыгы (кытайча: 东莞 轨道 交通 2 号; Хәзерге вакытта 15 станция бар һәм озынлыгы 37,743 километр (23.452 миль), Донггуан тимер юл вокзалыннан Хумен тимер юл вокзалына кадәр. Ул 2016 елның 27 маенда ачылды. 2 нче линия төзелеше 2010 елда башланды.
Line_2_ (Foshan_Metro) / 2 нче юл (Фошан метросы):
Фошан Метросының 2 нче сызыгы (FMetro) (Кытай: 佛山 地铁 2 号 线; пиньин: Fóshān Dìtiě Èr Hào Xiàn) - Фошандагы метро линиясе. Ул Гуанчжоу Көньяк тимер юл вокзалы белән Нанчжуанны тоташтыручы көньяк-көнбатыш юнәлештә бара. Ул 2021 елның 28 декабрендә ачылды.
Line_2_ (Fuzhou_Metro) / 2 нче юл (Фучжоу метросы):
Фучжоу метросының 2 нче сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 福州 地铁 2 号 线; традицион кытайча: 福州 地鐵 2 號; Бу линиянең төзелеше 2014 елның 28 ноябрендә башланды. Озынлыгы 30 станция белән 30,629 км. 2 нче юлның төсе ■ яшел. 2 нче юл көнчыгыш - көнбатыш юнәлешендә бара һәм башлангыч белем бирү зоналарын, сәнәгать зоналарын, Фучжоуның зур торак мәйданнарын үз эченә ала. Линия 2019 елның 26 апрелендә ачылды.
Line_2_ (Гуанчжоу_Метро) / 2 нче юл (Гуанчжоу метросы):
Гуанчжоу метросының 2 нче сызыгы - төньяк-көньяк сызык, Гуанчжоу Көньяк тимер юл вокзалыннан Джиахеванганга кадәр бара, гомуми озынлыгы 31,4 км (19,51 миль) 24 станция белән. Jiahe Lineдагы барлык станцияләр җир астында. 2 нче юлның төсе зәңгәр. Бу линия моңа кадәр 8-нче линия белән Санюанлы һәм Ваншенгвей станцияләре арасындагы бер маршрутта 2010-нчы елның 25 сентябрендә рәсми рәвештә ачылганчы һәм 8-нче юл 2-нче юлдан аерылганчы эшләде.
Line_2_ (Guiyang_Metro) / 2 нче юл (Гуянг метросы):
Гуян метросының 2 нче сызыгы (Кытай: 贵阳 轨道 交通 2 号 线) - Гуйян, Гуйчжоу, Кытайда тиз транзит линия. Озынлыгы 40,6 километр (25,2 миль) һәм 32 станция бар.
Сызык_2_ (Ханчжоу_Метро) / 2 нче юл (Ханчжоу метросы):
Ханчжоу метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 杭州 地铁 二号; ianзянцзян юлы белән Чаоян станцияләре арасында линия алты ел төзелештән соң 2014 елның 24 ноябрендә эшли башлады. Ул Гукуй юлына 2017 елның 3 июлендә, аннары шул ук елның 27 декабрендә Лянчжуга кадәр озайтылды.
Line_2_ (Harbin_Metro) / 2 нче юл (Харбин метросы):
Харбин метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 哈尔滨 地铁 二号; Сызыкның озынлыгы 28,7 км, 19 станция бар, аларның барысы да җир астында. Ул 2021 елның 19 сентябрендә ачылды.
Line_2_ (Hefei_Metro) / 2 нче юл (Хефей метросы):
Хефей метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 合肥 轨道 交通 线; пиньин: Héféi Guǐdào Jiāotōng Èr Hào Xiàn) Хефейдагы җир асты метросы. Линия 2017 елның 26 декабрендә ачылды.
Line_2_ (Hohhot_Metro) / 2 нче юл (Хоххот метросы):
Хоххот Метросының 2 нче сызыгы - Хоххотта, Эчке Монголиядә, Кытайда тиз транзит линия. 2 нче юлның беренче этабы озынлыгы 27,32 км (17,0 миль). Ул 2020 елның 1 октябрендә ачылды. 2 нче юлның төсе зәңгәр.
Line_2_ (Jinan_Metro) / 2 нче юл (Jinзинан метросы):
Jininan Metro Line 2 (Кытай: 济南 地铁 2 号; Сызыкта алты типтагы В тибындагы запас кулланыла. Сызыкның озынлыгы 36,39 километр (22,61 миль), шул исәптән 34,8 километр (21,6 миль) - җир асты өлеше. Линия 2021 елның 26 мартында эшли башлады.
Сызык_2_ (Харкив_Метро) / 2 нче юл (Харьков метросы):
Сальтивская линиясе (украинча: Салтівська лінія, русча: Салтовская кияия) - Харьков метросының 1984 елдан бирле эшли торган икенче сызыгы, Украинаның икенче зур шәһәре Харьковка хезмәт күрсәтә. Сальтивска линиясе - системаның иң кыска сегменты, 10,2 километрда (6,3 миль), барлыгы сигез станция. Харьков метросына уникаль - Сальтивская линиясенең метро күпере, алар Харьков елгасы аша Киевская һәм Академика Барабашова станцияләре арасында уза. Географик яктан Сальтивская сызыгы Харьковны төньяк-көнчыгыш-көньяк-көнбатыш күчәрендә кисеп ала, Сальтивканың зур өлешенә метрога керү мөмкинлеген бирә. өчен линия исеме бирелгән). Ул шәһәрнең иң зур торак микрорайонын Конституция мәйданы һәм шәһәр үзәгендәге Азатлык мәйданы белән бәйли. Солтивска линиясе Холоднохирско - Заводска линиясеннән соң икенче урында, көн саен 380,250 пассажир йөри. Өстәмә алты станция һәм бүленгән линия сегментын кертү өчен Сальтивска линиясен киңәйтә торган хәзерге тәкъдимнәр бар, гәрчә алар планлаштыру стадиясендә генә, һәм алар төзелешне 2020-нче еллар уртасына кадәр башларга тиеш түгел.
Line_2_ (Кунминг_Метро) / 2 нче юл (Куньмин метросы):
Куньминг метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 昆明 轨道 交通 2 号; . Линия 2014-нче елда эшли башлады, һәм аның төсе зәңгәр. Хәзерге вакытта сервис аша 1-нче линия белән бу линия арасында күрсәтелә, ягъни 1-нче юлдан пассажирларга Көньяк боҗра юл станциясенә күчү кирәк түгел. Шуңа да карамастан, 1-нче төньяк-көнбатыш киңәйтү һәм 2-нче этап тәмамлангач, бу линия 1-нче юлдан аерылачак, һәм Көньяк боҗралы юл станциясе алыш-биреш станциясенә әйләнәчәк.
Line_2_ (Lanzhou_Metro) / 2 нче юл (Ланчжоу метросы):
Ланчжоу метросының 2 нче линиясе - Ланчжоуда Янбай күпереннән Донгфангонг мәйданына кадәр бара торган метро линиясе, 9 станциясе бар һәм озынлыгы 9.06 километр (5,63 миль). Аннинг районындагы Сяхеванга озайту планлаштырыла.
Line_2_ (Luoyang_Subway) / 2 нче юл (Луоян метросы):
Луянг метросының 2 нче линиясе (Кытай: 洛阳 轨道 交通 2 号 线) - Луян, Хенан, Кытайда ачылган икенче метро линиясе, ул 2021 елның 26 декабрендә ачылган. Хәзерге вакытта 15 станция белән 18.216 км (11.319 миль) озынлыкта. .
Line_2_ (Мадрид_Метро) / 2 нче юл (Мадрид Метро):
Мадрид метросының 2 нче сызыгы - Мадридтагы тиз транзит линия. Ул беренче тапкыр 1924 елның 11 июнендә ачылды һәм башта Сол һәм Вентас станцияләре арасында эшләде.
Сызык_2_ (Метроваленсия) / 2 нче юл (Метроваленсия):
Метроваленсиянең 2 нче линиясе 2015 елның 6 мартында Испаниянең Валенсия шәһәрендә ачылды. Яңа станцияләр булмаган линия шәһәрдә җәмәгать транспортын реструктуризацияләү кысаларында ясалган. Ул Лириядән Торрентка кадәр барган 1-нче линиянең филиалын алыштырды.
Line_2_ (Mumbai_Metro) / 2 нче юл (Мумбай метросы):
Мумбай метросының Сары сызыгы (2-нче сызык) - Мумбай шәһәрендәге төньяк-көнбатыштагы Дахисарны Мандале белән Манхурд белән Андери, BKC һәм Чембур аша тоташтыручы икенче метро линиясе. 2A линиянең беренче этабы 2022 елның 2 апрелендә Дахисар Көнчыгыштан Даханукарвадига кадәр өлешчә ачылды. 2023 елның 19 гыйнварында Дахисар Көнчыгыштан Андери Көнбатышка кадәр (2А) бөтен линия халык өчен эшли иде. Метро 2A дип аталган линиянең беренче бүлегендә төзелеш (Дахисар белән DN юлы арасында) 2016 елның ноябрендә башланып, 2022 елның апрелендә тәмамланды. Бу бүлекнең озынлыгы 18,589 км (11.551 миль), 39ның 17ен тәшкил итә. бу маршрутның бер өлешен тәшкил иткән станцияләр. Даханукарвадидан ДН Нагарга кадәр сары сызыкның 9,5 км (5,9 миль) яңа өлеше 2023 елның 19 гыйнварында Премьер-Министр Нарендра Моди тарафыннан ачылды.
Line_2_ (Nanchang_Metro) / 2 нче юл (Нанчанг метросы):
Нанчанг метросы 2 (рәсми документларда Нанчанг тимер юл транзит линиясе дип тә атала) - Нанчанда, Нанлудан Синьцзянга кадәр тиз транзит линия. Сызык озынлыгы 31,51 км, 28 станция белән. Нанлудан Метро Centralентральга кадәр (19,63 км) 2017 елның 18 августында ачылды. Метро Centralентрыннан Синьцзянга кадәр (11,88 км) 2019 елның 30 июнендә ачылды.
Сызык_2_ (Нанкин_Метро) / 2 нче юл (Нанкин метросы):
Нанкин метросының 2-нче сызыгы (кытайча: 南京 地铁 2 号; Ул 2010 елның 28 маенда эшли башлады. Аның озынлыгы 37,95 км (23,58 миль) 26 станция белән. 26 станциянең 17 станциясе җир астында, 2 станция җир өстендә, калган 7 станция я җир өстендә, яисә биек станциядә. Макун белән Джингтианлу арасындагы бүлек башта 2-нче линиянең көнчыгыш озынлыгы итеп планлаштырылган иде, ләкин ул төп линия белән бер үк көнне эшли башлады.
Line_2_ (Nanning_Metro) / 2 нче юл (Наннинг метросы):
Наннинг метросының 2 нче сызыгы төньяктан көньякка таба тиз транзит линия. Ул 2017 елның 28 декабрендә ачылды. Көнчыгыш киңәйтү 2020 елның 23 ноябрендә ачылды.
Line_2_ (Неаполь) / 2 нче юл (Неаполь):
2 нче юл (Италия: Linea 2) - Трениталия Италиянең Неаполь шәһәрендә идарә итүче тиз транзит хезмәт. Ул 12 станцияне тоташтыра. 2 нче юл Неаполь шәһәрен көнбатыштан көнчыгышка таба узучы шәһәр тимер юлында эшли. Барлык региональ поездлар, митрополит поездлардан аермалы буларак, Кампи Флегрей станциясе тарафыннан төрле платформаларда кабул ителә. 2 нче юлда шулай ук кайбер кечкенә региональ киңәйтүләр бар. Болар Неаполь-Касерта һәм Неаполь-Салерно (бу хезмәтләрнең барысы да Пасанте тиз транзит тимер юлын кулланалар, соңгы икесе Кампи Флегрей станциясеннән башлана).
Line_2_ (Ningbo_Rail_Transit) / 2 нче юл (Нингбо тимер юл транзиты):
Нинбо тимер юл транзитының 2 нче сызыгы (кытайча: 宁波 轨道 交通 2 号 线) - Нинбода тиз транзит линия. Ул көньяк-көнбатыштагы Нинбо Лише халыкара аэропортыннан шәһәрнең төньяк-көнчыгышындагы Чжэнхай районына таба сузыла һәм алга таба Бейлун районындагы Гонглия станциясенә керә. Линия хезмәтне 2015 елның 26 сентябрендә башлады.
Сызык_2_ (Нижный_Новгород_Метро) / 2 нче юл (Нижный Новгород метросы):
Сормовско-Мешчерская линиясе (русча: Сóрмовско-Мещерская) Нижный Новгород метросының икенче сызыгы. Сызык 1993-нче елда ачылган һәм төньяк-көнбатыш-көньяк-көнчыгыш күчәрендә шәһәрне кичеп чыга һәм Метро карталарында гадәттә зәңгәр төстә. Ул 4 станциядән һәм 3,8 км (2,4 миль) тректан тора һәм "M2" кыскартуын йөртә. Линия төзелеше дәвам итә. 2018 елның 12 июнендә FIFA Дөнья кубогы белән берлектә Стрелка станциясе ачылды.
Line_2_ (daиндао_Метро) / 2 нче юл (daиндао метросы):
Daиндао метросының 2 нче сызыгы (Кытай: 青岛 地铁 2 号 线) - daиндаодагы җир асты метросы.
Line_2_ (Rio_LRT) / 2 нче юл (Рио LRT):
2 нче юл: Praia Formosa ↔ Praça XV - VLT Carioca линияләренең берсе, 2017 елның 6 февралендә ачыла. Аның 10 тукталышы бар, барысы да класста. Моннан тыш, тагын берсе планлаштыра. Praia Formosa тукталышлары, Родовия, Centralзәк һәм Praça XV башка транспорт модальләре белән бәйләнештә торалар. Concessionária do VLT Carioca SA белән идарә итүче система әле операция башланганнан бирле пассажирлар хәрәкәте балансына ия түгел. Ул Centентро һәм Санто Кристо районнарына йөри.
Line_2_ (Rio_de_Janeiro) / 2 нче юл (Рио-де-Жанейро):
Рио-де-Жанейро метросының 2-нче сызыгы төньякка таба эшче класслы торак пунктларга хезмәт күрсәтә. Бу диагональ сызык, һәм тулысынча диярлек җир өстендә (күбесенчә дәрәҗәле һәм өлешчә күтәрелгән). Бу линия җиңел тимер юл буларак башланды, ләкин юлчыларны арттыру өчен ул әкренләп метрога үзгәрде. Lightиңел тимер юл буларак килеп чыгышы аркасында, ул Эстасио станциясеннән кала, класста, гәрчә Cidade Nova станциясе күтәреләчәк.
Line_2_ (Санкт-Петербург_Метро) / 2-нче юл (Санкт-Петербург метросы):
Санкт-Петербург метросының 2 нче сызыгы, шулай ук Московско-Петроградская линиясе (русча: Моско́вско-Петрогра́дская ли́ния) яки Зәңгәр линия, 1961-нче елда Санкт-Петербургта ачылган, шәһәрнең үзәген тоташтыручы икенче борыңгы тиз транзит линия. төньяк һәм көньяк районнар. Анда СССРда беренче кросс-платформа күчү күрсәтелде. Бу шулай ук Санкт-Петербургта уникаль платформа тибындагы беренче метро линиясе булды, ул тиздән "Горизонталь лифт" дип аталган. Сызык Санкт-Петербургны төньяк-көньяк күчәрендә кисә һәм Метро карталарында гадәттә зәңгәр төстә. 2006 елда, киңәйтү ачылгач, ул системаның иң озын сызыгына әверелде.
Line_2_ (Шанхай_Метро) / 2 нче юл (Шанхай метросы):
2 нче юл - Шанхай метро челтәренең көнчыгыш - көнбатыш сызыгы. Озынлыгы 64 км (40 миль) белән, бу метро системасында 11 нче юлдан соң икенче озын сызык. 2 нче юл көнбатышта Көнчыгыш Сюйиннан көнчыгышта Пудонг халыкара аэропортына кадәр, Гонгяо аэропорты, Хуангпу елгасы аша уза. , һәм Пудонгның Лужиазуи финанс округы. Көн саен 1,9 миллионнан артык атлау белән ул Шанхай метросындагы иң тыгыз линия. Линиянең көнчыгыш өлеше, Гуанглан юлыннан Пудонг халыкара аэропортына кадәр, төп сегменттан 2019 елның 19 апреленә кадәр, хезмәт башланган вакытта мөстәкыйль диярлек эшләде. Сызык система карталарында ачык яшел төсле.
Сызык_2_ (Шеньян_Метро) / 2 нче юл (Шеньян метросы):
Шеньян метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 沈 阳 地铁 二号; Ул 2012 елның 9 гыйнварында ачылды, хәзерге вакытта 26 станция белән озынлыгы 31,61 км.
Line_2_ (Шэньчжэнь_Метро) / 2 нче юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метро линиясе 2 (элек Шеку линиясе дип аталган), Көнбатыш - Көнчыгыш Чиваннан Лянтанга кадәр бара. Ул 2010 елның 28 декабрендә ачылды. 2 нче линия Лянтанг станциясендә 8 нче линиягә кушыла, 2 нче линиядәге поездлар Янтиан Roadл станциясенә хезмәтне дәвам итәләр. 2 нче юлның төсе кызгылт сары.
Line_2_ (Shijiazhuang_Metro) / 2 нче юл (Шиджижуанг метросы):
Shijiazhuang метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 石家庄 地铁 二号 线; пиньин: Shíjiāzhuāng Dìtiě Èr Hào Xiàn) - Шижижжуандагы тиз транзит линия. Сызык 15 станция белән 15,5 км (9,6 миль) озынлыкта. Ул 2020 елның 26 августында ачылды.
Line_2_ (Suzhou_Rail_Transit) / 2 нче юл (Сучжоу тимер юл транзиты):
2 нче юл - Сучжоу тимер юл транзитының төньяк-көньяк сызыгы. Ул Сучжоуның биш районыннан уза, һәм 22 станция, 17 җир асты һәм 5 биек. Ул 2013 елның 28 декабрендә эшли башлады.
Line_2_ (S% C3% A3o_Paulo_Metro) / 2 нче юл (Сан-Паулу Метро):
2 нче юл (яшел) (португалча: Линха 2 - Верде) - Сан-Паулу метросын тәшкил иткән алты юлның берсе һәм Метрополитен тимер юл транспорты челтәрен тәшкил иткән унөч юлның берсе. Хәзерге вакытта ул Вила Мадалена һәм Вила Пруденте станцияләре арасында эшли. Бу линия шулай ук Paulista Line дип атала, чөнки ул Сан-Паулудагы әйдәп баручы финанс үзәкләренең берсе булган Авенида Паулистаның күп өлеше буйлап бара. Планлаштырылган икенче линия булуына карамастан, ул өченче төзелде - төзелгән икенче линия чынлыкта 3 нче юл (Кызыл). Бу линия Көнбатышны Көньяк-Көнчыгыш төбәкләргә тоташтыра.
Сызык_2_ (Тайюан_Метро) / 2 нче юл (Тайюан метросы):
Тайюан метросының 2 нче сызыгы - Тайюандагы беренче юл, шулай ук Шаньсидагы беренче юл. Линия 2020 елның 26 декабрендә ачылды.
Сызык_2_ (Салоники_Метро) / 2 нче юл (Салоники метросы):
Салоники метросының 2 нче сызыгы, шулай ук Каламария киңәюе дип тә атала (Грекча: Επέκταση Καλαμαριάς), Грециянең Салоники шәһәрендә Н.Сидны тоташтыручы тирән дәрәҗәдәге җир асты тиз транзит линиясе. Көнбатышта Статмос Микра белән көньяк-көнчыгышта. Neos Sidirodromikos Stathmos һәм 25 Martiou станцияләре арасындагы линия бүлеге 2023-нче елда ачылырга тиеш, калган линия 2024-нче елда эшли башлый. Сызыкның 16 станциясеннән 11се шулай ук Салоники Метросының 1-нче линиясе өчен тукталыш. тоннельләрне бүлешегез. Сызык өчен төзелеш чыгымнары (Номархия белән Микра арасында) 518 миллион евро (585 миллион доллар) итеп билгеләнде. 2-нче линия алга таба киңәйтелергә тиеш, көнчыгыш Македония халыкара аэропортына (4 станция) һәм цикл киңәйтелү белән. көнбатыш (9 станция). Төзелешне күзәтүче компания Attiko Metro SA өчен өстенлек - көнбатыш киңәюе. Бу метрога эшче сыйныф читләренә керү мөмкинлеген тәэмин итү өчен, чөнки аэропорт 10 минутлык автобус белән Микрага, 2-нче линиянең көнчыгыш терминалына хезмәт күрсәтәчәк, башта ике киңәйтү аерым линия булырга тиеш иде, ләкин алар 2018 елда бер түгәрәк сызыкка кушылды.
Line_2_ (Тяньцзинь_Метро) / 2 нче юл (Тяньцзинь метросы):
Тяньцзинь метросының 2-нче сызыгы (кытайча: 天津 地铁 二号; 2012 елның 1 июлендә ачылган линиянең озынлыгы 27,157 км, 20 станциясе бар. Бу күбесенчә җир астында; барлык станцияләр, җир өстендәге Caozhuang станциясеннән кала, җир астында. 2011 елның маенда, төзелеш вакытында, Тяньцзинь тимер юл вокзалының көнбатышындагы тоннельнең бер өлеше Хай елгасыннан су белән су астында калды һәм ТБМларның берсен каплап егылды. Тозакка эләккән ТБМны чыгару бик кыйммәт дип саналды, шуңа күрә ТБМны ташлап, аның тирәсендә яңа тоннель казу турында карар кабул ителде. Бу башлангыч ачылу датасын 2011 ел ахырыннан 2012 елга кадәр кичектерде. 2012 елның 1 июлендә сынау операциясе өчен линия ачылганнан соң, ул ике аерым бүлектә эшләде, зыян күргән бүлек реконструкция тәмамланганчы һәм angзянгуодао станциясе 2013 елның 28 августында ачылып, ниһаять, ике бүлекне тоташтырды. .
Line_2_ (Wuhan_Metro) / 2 нче юл (Вухан метросы):
Вухан метросының 2 нче сызыгы (Кытай: 武汉 地铁 二号 线) - Янцзы елгасын кичкән беренче җир асты метросы. Бу линия сынау процессын 2012 елның 25 сентябрендә башлады һәм 2012 елның 28 декабрендә ачылды. Бу Вуханның 1 нче линиядән соң икенче метро линиясе, һәм шәһәрнең беренче җир асты линиясе, чөнки 1 нче линия күбесенчә күтәрелгән. 2 нче юл төньяк-көнбатыш - көньяк-көнчыгыш юнәлештә бара, Ханку белән Вучанны тоташтыра, шул исәптән Ханку тимер юл вокзалы һәм эре коммерция округлары. 2 нче линиядә бер көнлек пассажирлар саны 2013 елның 1 гыйнварында 500 000 тан артты, ачылганнан соң беренче ял көне, бушлай пассажирлар тоткан өлкәннәрне исәпкә алмаганда. 2015-нче елда 2-нче линия белән алыштырыла торган пассажирлар саны көненә 1 миллионга җитә ала. Мондый зур хәрәкәтне урнаштыру өчен, 2 нче линиядәге барлык станцияләр киләчәктә куллану өчен 8 машиналы поезд озынлыгына кадәр озайтылды. 2 нче линия - Вухан Метро системасында Янцзы аркылы авыр хәрәкәтне йөртә алган мөһим метро линиясе. Вухан.
Line_2_ (Wuhu_Rail_Transit) / 2 нче юл (Вуху тимер юл транзиты):
Вуху тимер юл транзитының 2 нче юлының беренче этабы (кытайча: 芜湖 轨道 交通 2 号; Ул 11 станциядән һәм 15,787 километрдан (9,810 миль) трассадан тора. Ул 2021 елның 28 декабрендә ачылды.
Line_2_ (Wuxi_Metro) / 2 нче юл (Wuxi метросы):
Wuxi метросының 2-нче сызыгы (кытайча: 无锡 地铁 2 号; Ул 2014 елның 28 декабрендә ачылды. Ике инфилл станциясе, Ингюху парк станциясе һәм ingинбин мәйданы станциясе 2015 елның 28 апрелендә ачылды. Линия озынлыгы 26,3 км, 22 станция белән.
Сызык_2_ (Си% 27ан_Метро) / 2 нче юл (Сиань метросы):
Сиань метросының 2 нче сызыгы (кытайча: 西安 地铁 二号; Ул 2011 елның 16 сентябрендә ачылды. Хәзерге вакытта 21 станция белән 26,715 км (16,600 миль) озынлыкта. Сызык система карталарында кызыл төстә.
Сызык_2_ (Сямен_Метро) / 2 нче юл (Сямэн метросы):
Сямэн метросының 2 нче сызыгы - Сямэндагы метро линиясе. Вуюанваннан Тяньчжушанга кадәр барган линия 32 станциягә ия һәм озынлыгы 41,64 километр (25,87 миль). Ул 2019 елның 25 декабрендә ачылды.
Line_2_ (Xuzhou_Metro) / 2 нче юл (Сюжжоу метросы):
Сюжжоу метросының 2-нче сызыгы (Кытай: 徐州 地铁 2 号; Төзелеш 2016 елның февралендә башланды, һәм линия 2020 елның 28 ноябрендә ачылды. Бу Чжоуда ачылган икенче метро линиясе. 2 нче юл беренче чиратта төньяк - көньякка Сюжжоуның CBD һәм Сюжжоу Яңа округы аша, төньякта Төньяк тренер станциясеннән көньякта Синьчэнг Көнчыгышка кадәр бара.
Line_2_ (Чжэнчжоу_Метро) / 2 нче юл (Чжэнчжоу метросы):
Чжэнчжоу метросының 2 нче сызыгы (Кытай: 郑州 地铁 二号; Ул 2016-нчы елның 19-нчы августында ачылды. Хәзерге вакытта 22 станция белән 30,9 км озынлыкта. Бу хезмәтләр 2-нче линиядә һәм Ченджяо линиясендә (киләчәк 9-нчы линиянең өлеше) эшлиләр, гәрчә алар аерым линияләр дип классификацияләнәләр.
Line_2_Bloor% E2% 80% 93Danforth / Line 2 Bloor - Danforth:
2-нче линия - Данфорт - Торонто метро системасында метро линиясе, Торонто Транзит Комиссиясе (TTC) белән идарә итә. Аның 31 станциясе бар, озынлыгы 26,2 километр (16,3 миль). Ул 1966 елның 26 февралендә ачылды, һәм ике очында да киңәйтү 1968-нче елда һәм тагын 1980-нче елда тәмамланды. Сызык беренче чиратта Блор урамыннан берничә метр төньякта, Киплинг проспектындагы көнбатыш терминалыннан Киплинг GO станциясенә туры тоташу белән бара. Князь Эдуард Виадук Касл Фрэнк Роудның көнчыгышында, шуннан соң урам Данфорт проспектында дәвам итә һәм сызык Данфорт проспектыннан берничә метр төньякта, төп урамнан көнчыгышка кадәр дәвам итә, ул төньяк-көнчыгышка таба бөгеп, югары класстан көнчыгышка таба бара. Варден станциясе, ул җир асты көнчыгыш терминалына кадәр дәвам итә, Кеннеди юлыннан бераз көнчыгышта, Эглинтон проспектында, Кеннеди GO станциясенә туры тоташкан. Метро линиясе хезмәт күрсәтү өчен төнлә ябыла, бу вакыт эчендә Зәңгәр Төнге Челтәр автобус маршрутлары маршрут буенча хезмәт күрсәтә. Линиянең иң сәяхәт өлеше Торонто шәһәренең Йорквилл дип аталган үзәгендә урнашкан. Бу өлкәдә метро Спадина, Санкт-Джордж һәм Йонге станцияләрендәге 1 Йонге - Университетка тоташа. Көнчыгышка таба, сызык Данфорт проспектына параллель йөри, ул Гректаун (шулай ук "Данфорт" дип атала) һәм Көнчыгыш Данфорт тирәсе кебек өлкәләргә хезмәт күрсәтә. Аннары ул Көнчыгыш Йоркның бик кыска сузы аша Скарбородагы көнчыгыш терминалына кадәр бара, һәм ул 3-нче Скарборога тоташкан. Йорквиллның көнбатыш ягында, Блор урамында сызык Кушымта, Коретаун, Блоркурт авылы, Блордейл авылы, Чишелеш өчпочмагы, Көнбатыш Көнбатыш Авыл, Йоркта бик кыска сузылган Кингсвей һәм Ислингтон - Этобикок Сити кебек күп җәмгыятьләргә хезмәт күрсәтә. Этобикокның үзәк өлкәләре, ул Киплинг проспектында алты пунктта бетә. 3-нче линияне Скарборога алыштыру өчен Шеппард проспектына һәм МакКоуан юлына киңәйтү төзелеше 2021 елның 23 июнендә башланды.
Line_2_of_the_Guadalajara_urban_rail_system / Гвадалахара шәһәр тимер юл системасының 2 нче сызыгы:
Гвадалахара җиңел тимер юл системасының 2 нче линиясе - шәһәр тимер юлы белән җәмәгать транспортын оптимальләштерү өчен төзелгән икенче линия. Аның төзелеше 1992 елның гыйнварыннан 1994 елның июненә кадәр башкарылды. Аның төзелеш бәясе 1-нче юлныкыннан күпкә югарырак иде, чөнки 1-нче юлдагы кебек элеккеге инфраструктура булмаганга һәм тулысынча төзү өчен дренаж коллекторларын модификацияләүгә бәйле булган. яңа җир асты инфраструктурасы. Бу линиянең инаугурациясе 1994 елның 1 июлендә булды һәм аны ул вакыттагы Джалиско губернаторы Карлос Ривера Ачевес (вакытлыча) һәм ул вакытта Мексика президенты Карлос Салинас де Гортари җитәкләде. Өч сызыктан бу челтәрдә иң кыска һәм аның билгесе яшел.
3 нче юл / 3 нче юл:
3 юл яки 3 юл түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
Сызык_30 / 30 юл:
30-нчы юл түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала: CFL 30-нчы линия 30-нчы юл (Ченгду метросы), хәзерге вакытта Кытайда Чэнду метросы төзелә торган метро линиясе.
Line_30_ (Chengdu_Metro) / 30 юл (Ченгду метросы):
Чэнду метросының 30-нчы линиясе - хәзерге вакытта Чэндуда төзелә торган метро линиясе. 30 юлның төсе ачык алсу. 1-нче этап Ченгдуның көньяк ягында, Шуанглиу халыкара аэропортының 2-нче терминалыннан Лонгкан тимер юл вокзалына кадәр. Беренче этап - озынлыгы 27,74 км, 24 станция белән, барсы да җир астында. 30-нчы линиядә сәгатенә 80 км га кадәр эшләүче 6-типтагы В-запас кулланылачак. 30-нчы линиягә Гаобеиба һәм Гонджякиодагы ике депо хезмәт күрсәтәчәк.
Line_32_ (Шэньчжэнь_Метро) / 32 нче юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метросының 32 нче сызыгы - планлаштыру сызыгы, ул Дапенг Яңа районында, Схонгдан 8 нче линия терминалында Кучонг шәһәренә якынча 9,5 километр дәвам итәчәк. Төзелеш 2023 елда башланырга тиеш.
Сызык_3_ (Афина_Метро) / 3 нче юл (Афина метросы):
Афина метросының 3 нче сызыгы Димотико театрыннан Афина аэропортына Синтагма аша бара, ләкин поездларның күбесе Дукиссис Плакентиядә кире кайталар. Димотико Театрыннан Дукисис Плакентиасның көнчыгышындагы тоннель порталына кадәрге өлеш җир астында, һәм Дукиссис Плакентиядән Аэропортка кадәр булган өлеш Афина шәһәр яны тимер юл поездлары белән Карлсруэ моделен тормышка ашыра. Ул беренче тапкыр Этники Амина һәм Синтагма арасында 2000-нче елның 28-нче гыйнварында 2-нче линия белән ачылды. 2012-нче елда 2022 елның 10 октябрендә тәмамланган Пирей аша Димотико театрына җир асты киңәйтү өчен төзелеш эшләре башланды.
Line_3_ (Пекин_Субуэй) / 3 нче юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 3 нче линиясе (Кытай: 北京 地铁 3 号 线; пиньин: běijīng dìtiě sān hàoxiàn) - Пекинда төзелә торган тиз транзит линия. Ул 2024 ел ахырына кадәр ачылыр дип көтелә. Бу система карталарында кызыл роза төсле булачак.
Сызык_3_ (Билбао_метро) / 3 нче юл (Билбао метросы):
Билбао метросының 3 нче сызыгы - Бискайда, Баск илендә, Испаниядә тиз транзит линия. Озынлыгы 5,9 км (3,7 миль) һәм Этсебарри белән Урибарри һәм Отсаркоага-Тхурдинага районнарын Билбао шәһәр үзәге белән тоташтыра. Системаның башка ике сызыгыннан аермалы буларак (3-нче линия Билбао SA белән идарә итә). Euskotren, аны Euskotren Trena челтәре кысаларында эшли. Челтәрнең Билбао-Сан Себастьян, Тхориерри һәм Урдайбай поездлары 3 нче юл аша йөри.
Line_3_ (Changchun_Rail_Transit) / 3 нче юл (Чанчун тимер юл транзиты):
Чанчун тимер юл транзитының 3 нче сызыгы (кытайча: 长春 轨道 交通 3 号; Ул 2002 елның 30 октябрендә ачылды. 3 линия соңрак 2006 елның 26 декабрендә һәм 2021 елның 31 декабрендә озайтылды. Бу линия озынлыгы 34,3 км (21,3 миль), 34 станция (32 эшли, Фуронг күпер станциясе һәм Сиан күпер станциясе). төзелә).
Line_3_ (Changsha_Metro) / 3 нче юл (Чанша метросы):
Чанша метросының 3 нче сызыгы (кытайча: 长沙 地铁 三号线; пиньин: Chǎngshā Dìtiě Sān Hào Xiàn) - Чаншада тиз транзит линия. Беренче этап 2020 елның 28 июнендә 25 станция белән ачылды. Сихуан линиясе дип аталган көньяк киңәйтү (Көнбатыш боҗра сызыгы) Шантангдан Сянтан Төньяк тимер юл вокзалына кадәр 2023 елда ачылыр дип көтелә.
Line_3_ (Chengdu_Metro) / 3 нче юл (Ченгду метросы):
Чэнду метросының 3 нче сызыгы (Кытай: 成都 地铁 3 号; Гомуми озынлыгы 49,85 км (30,98 миль). 3 нче юлның төсе тылсымлы. Бу линиянең беренче этабы 2012 елның 28 апрелендә башланды һәм 2016 елның 31 июлендә ачылды.
Line_3_ (Ченнай_Метро) / 3 нче юл (Ченнай метросы):
Гурпа сызык яки 3 нче юл - Ченнай метросының өч этабының берсе, 2 этап. Төзелә торган линия Мадахарам сөт колониясеннән Сирусери Сипкотына кадәр сузыла. Сызык 51 48 станциядән торачак, шуларның 30 28 җир асты, 21 20 биеклектә.
Line_3_ (Chongqing_Rail_Transit) / 3 нче юл (Чунцин тимер юл транзиты):
CRT Line 3 (һәм Конгганг сызыгы дип аталган филиал сызыгы) төньяктан көньякка таба бара, Чунцинның ике төп елгасы, Янцзе (Чан Jiзян) һәм ialзалинг елгалары белән аерылган районнарны тоташтыра. Япониянең ODA проекты белән төзелгән, ул Hitachi, Ltd. монорайл машиналарын һәм технологияләрен куллана. Линиянең беренче этабы 2007 елның 5 апрелендә башланды. Лянглукудан Yuяньянга кадәр (18 станция, 17,5 км (10,9 миль)) 2011 елның 29 сентябрендә ачылды, төньяк киңәйтү белән uanяньяннан angзянбэй аэропортына декабрьдә ачылды. 30, 2011 һәм Эртангтан (хәзерге Чунцин iaзяотонг Университеты) 2012 елның 28 декабрендә udдонг терминалына кадәр көньяк киңәю. 3 нче юл - трек озынлыгы буенча дөньядагы иң озын монорейл. 3 нче линия шулай ук көненә 675,000 пассажирдан торган дөньядагы иң мәшәкатьле линия. Ungзонг район үзәгендә ianзянгбэй CBD-ка күчү өчен алыш-биреш станцияләре бар, Лянглукуда 1-нче линия һәм Ниужиаотуда 2-нче юл белән.
Line_3_ (Dalian_Metro) / 3 нче юл (Далиан метросы):
Далиан метросының 3 нче сызыгы (R3; кытайча: 大连 地铁 3 号; Ул 2002 елның 8 ноябрендә ачылды. Бу линия озынлыгы 63,45 км (39,43 миль), 12 станция белән. 3 нче юл тулысынча диярлек класста яки җир өстендә; 13,89 километр (8,63 миль) биеклектә, 1,123 километр (0,698 миль) җир астында, 31.39 километр (19,50 миль) класста. Алты станция күтәрелгән, калганнары класста. Далян тимер юл вокзалында трамвайларга һәм поездларга күчү мөмкин. Икътисади һәм технология үсеш зонасы урнашкан шәһәрнең төньяк өлкәсе автобуслар белән яхшы хезмәт күрсәтми. Метро линиясе шәһәр үзәгендәге сәүдә үзәгендә (Далян тимер юл вокзалы янында) шәһәрнең биш административ округы аша уза һәм төньяк (үсеш) өлкәсе һәм шәһәр үзәге арасында экспресс транспорт булып хезмәт итә. Сызык төньякка таба Алтын Пеббл Пляжына (Jinзиншитан Сценарий Зонасы), шәһәр үзәгеннән 50 км (31 миль) милли күренеш паркына кадәр сузыла. Джиули филиалы маршруты 2008 елның 28 декабрендә ачылды. Филиал маршруты үзәк Далианны Jinзиньчжоу өлкәсе (金州区) белән көньяктан төньякка ундүрт станция белән тоташтыра. Филиал Далиан үсеш өлкәсе станциясендә башланып, Джиули станциясенә кадәр төньяк-көнбатышка таба сузыла. Барлык станцияләрнең дә платформалары бар. Платформа өлкәсендәге трассаларда балласт (шагыл) юк; шулай да, вокзал читендәге трассалар балластта. Барлык станцияләр дә ачыктан-ачык тышланган тышлыклар һәм бетон түбә комбинациясе белән капланган. 2017 елның октябрендә күпчелек станция исемнәре Пиньиннан гадәти инглиз теленә яңадан тәрҗемә ителде. 2021 елның 18 ноябреннән филиал бүлегенең эш графигы Далян үсеш өлкәсенә генә үзгәрде - Джиули, филиал поездлары Далян тимер юл вокзалы аша йөрмиләр, 13 нче линия поездларын сынап карарга рөхсәт итәләр, һәм 3 нче филиал белән 13 нче юл арасындагы поездлар аша. .
Line_3_ (Dongguan_Rail_Transit) / 3 нче юл (Донггуан тимер юл транзиты):
Донггуан тимер юл транзитының 3 нче сызыгы (кытайча: 东莞 轨道 交通 3 号; Аның планлаштырылган 24 станциясе бар, Донггуанның төньяк-көнчыгышындагы Донггуан Көнчыгыш тимер юл вокзалыннан, Донггуанның көньягында Джяойиванга кадәр. 3 нче юлның төзелеш вакыты әле бастырылмаган.
Line_3_ (Foshan_Metro) / 3 нче юл (Фошан метросы):
Фошан Метросының 3 нче сызыгы (FMetro) (Кытай: 佛山 地铁 3 号; Шунде районындагы станция. Беренче этапның башлангыч өлеше 2022 елның 28 декабрендә ачылды, калган этап 2023 ел ахырына кадәр тәмамланыр дип көтелә. Тулы линия Шунде районындагы Шунде портыннан Нанхай районындагы Фошан университеты Сяньси кампусына кадәр дәвам итәчәк.
Line_3_ (Гуанчжоу_Метро) / 3 нче юл (Гуанчжоу метросы):
Гуанчжоу метросының 3 нче сызыгы - 65,43 километр (40,66 миль) тиз транзит линия Паню мәйданын Тяньхэ тренер терминалына тоташтыра. Барлык линия, шул исәптән барлык трек һәм станцияләр, тоннельләрдә урнашкан. Аның 57,93 км (36,00 миль) төп филиалы, Тяньхэ тренер терминалы белән Тю Силу арасындагы 7,5 км (4,66 миль) филиалны исәпкә алмаганда, хәзерге вакытта дөньяда өченче озын метро тоннеле, һәм иң озын тимер юл тоннеле (узып китү). Швейцариядә Готтард баз туннеле). 3 нче юл ике бүлеккә бүленгән, Шикяо сызыгы (төп линия, Паню мәйданыннан Тяньхэ тренер терминалына кадәр) һәм Аэропорт сызыгы (төньяк филиал, Тю Силу Төньяк Аэропортка кадәр), һәм алсу төс белән маркалы. Линия бик тыгыз, күпсанлы бүлекләр рәсми рәвештә 100% сыйдырышлык белән эшли. Сызыкта Алькателдан Seltrac S40 элемтәгә нигезләнгән поезд контроле кулланыла.
Сызык_3_ (Ханчжоу_Метро) / 3 нче юл (Ханчжоу метросы):
Ханчжоу метросының 3 нче сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 杭州 地铁 三号线; традицион кытайча: 杭州 地鐵 三號線; пиньин: Hángzhōu Dìtiě Sānhào Siàn) - Ханчжоу метросы. Озынлыгы 57,5 км. Ул көньяк-көнбатыш-төньяк-көнчыгыш юнәлештә Yuханг районындагы Вушанцянкун станциясе белән Линпинг районындагы Синьцзяо станциясе арасында эшләячәк, Ханчжоу үзәгеннән узачак һәм системаның башка линияләре белән трансфертлар бирәчәк. Сызыкта Ханчжоуда эксклюзив куллану өчен эшләнгән 6 машиналы AH тибындагы запас кулланыла.
Сызык_3_ (Ханой_Метро) / 3 нче юл (Ханой метросы):
3-нче линия, Ханой метросы (Нхон - Ханой станциясе бүлеге), шулай ук Văn Miếu Line (әдәбият линиясе гыйбадәтханәсе), Ханой метро челтәрендә төзелә торган массакүләм транзит тимер юл линияләренең берсе булачак, икенче линия булачак. метро челтәрендә кулланыла. Бу линия Ханой Митрополит тимер юл белән идарә итү советы тарафыннан инвестицияләнә һәм ике этапка бүленә. Беренче этап 12,5 км озынлыкта һәм барлыгы 12 станциядән тора, 8,5 км биеклектә һәм 4 км җир астында, шәһәрнең көнбатыш яны - Нхоннан - Ханой тимер юл вокзалы янындагы Тран Хунг Дао урамындагы шәһәр үзәгенә кадәр. Аның хезмәтләре 2022 - 2023 елларда тәмамланырга планлаштырыла. Ханой халкының 20% Ба Динх, Кау Джай, Донг Да, Хоан Кием, Нам Тừ Лием һәм Bắc Từ Liêm бу линиядән файдалана ала.
Сызык_3_ (Харбин_Метро) / 3 нче юл (Харбин Метро):
Харбин метросының 3 нче сызыгы (кытайча: 哈尔滨 地铁 三号线; пиньин: Hārbīn Dìtiě Sān Hào Xiàn) - Харбинда тиз транзит линия, Спорт паркыннан Тайпингьяога кадәр.
Line_3_ (Hefei_Metro) / 3 нче юл (Хефей метросы):
Хефей метросының 3 нче сызыгы (кытайча: 合肥 轨道 交通 p; пиньин: Héféi Guǐdào Jiāotōng Sān Hào Siàn) - Хефейдагы метро линиясе. Линия 2019 елның 26 декабрендә ачылды.
Line_3_ (Jinan_Metro) / 3 нче юл (Jinзинан метросы):
Jinanan Metro Line 3 (Кытай: 济南 地铁 3 号 线; пиньин: Jǐnán Dìtiě Sān Hào Xiàn) - Кытайның Jinзинан шәһәрендә тиз транзит линия. Сызыкта алты типтагы В тибындагы запас кулланыла. Сызык озынлыгы 21.592 километр (13,417 миль). Бу тулысынча җир астында. Ул 2019 елның 28 декабрендә ачылды.
Сызык_3_ (Харкив_Метро) / 3 нче юл (Харьков метросы):
Олексиивска линиясе (украинча: Олексіївська лінія, русча: Алексеевская дария) - Харьков метросының өченче һәм иң яңа сызыгы, 1995-нче елда ачылган. барлыгы тугыз станция, Перемоха соңгысы 2016 елның 19 августында ачылды. Сызык Харьков шәһәрен, Украинаның икенче зур шәһәре, төньяк-көнчыгыш - көньяк-көнбатыш күчәрендә кисә. Олексиивска линиясе Сальтивска линиясе артында өченче урында, көн саен 141,150 пассажир йөри. Олексиивска линиясен көньяк терминал аша узу, Метробудивнывта 2015-нче ел ахырында башланган һәм 2020-нче еллар башында тәмамланыр дип көтелә.
Line_3_ (Кунминг_Метро) / 3 нче юл (Куньмин метросы):
3 нче юл - Куньмин метросында Кытайның Куньминга хезмәт күрсәтүче тиз транзит линиясе. Донгфэнг мәйданындагы 2 нче юлны, 6 нчы юлны Көнчыгыш тренер станциясенә тоташтыра. Бу системаның көнчыгыш-көнбатыш сызыгы. I этапның гомуми озынлыгы 19,16 км (11,91 миль) һәм 17 станция. Ул 2017 елның августында 6 нчы юл белән ачылды.
Line_3_ (Мадрид_Метро) / 3 нче юл (Мадрид Метро):
3 нче юл - Мадридтагы Мадрид метросының тиз транзит сызыгы. Анда 16,424 километр (18,205 миль) аша 18 станция бар.
Сызык_3_ (Метроваленсия) / 3 нче юл (Метроваленсия):
3 нче юл - Метроваленсия сызыгы, Валенсия, Испания тимер юл хезмәте. Ул 1995 елда ачылган, һәм Рафельбуньол белән аэропортны тоташтыра. Линиянең 26 станциясе һәм озынлыгы 24,7 километр (15,3 миль) бар.
Line_3_ (Метров% C3% ADa) / 3 нче юл (Метровия):
Метровиянең 3-нче линиясе 2008-нче елның 4 маенда ачылды.
Line_3_ (Мумбай_Метро) / 3 нче юл (Мумбай метросы):
Мумбай метросының Aqua Line 3, шулай ук Colaba-Bandra-SEEPZ Line дип аталган, хәзерге вакытта Mumbaiиндстанның Мумбай шәһәрендә төзелә. Тәмамлангач, 33,5 км (20,8 миль) озын сызык Мумбайда беренче җир асты метросы булачак, 27 җир асты станциясе һәм бер класс станциясе. Бу линия Мумбайның ерак-көньягында Хәрби-диңгез Нагарыннан төньяк-үзәктә урнашкан Аэри депога кадәр барачак, һәм башка метро линияләренә, монорейл, шәһәр яны тимер юлы, шәһәрара тимер юл һәм Мумбай аэропортына тоташачак. 3 нче юл юл тыгыннарын киметергә, һәм Бандра белән Черчгейт арасындагы Көнбатыш линиядәге йөкне киметергә тиеш. Проект тормышка ашырылачак, һәм Мумбай метро тимер юл корпорациясе лимитед (MMRCL) тарафыннан башкарылачак. Бу линиянең гомуми бәясе, 000 30,000 миллион (3,8 миллиард АКШ доллары) белән бәяләнә. Проект биш төп төркем тарафыннан финанслана: MMRCL, Padeco, MMRDA, CREC, JICA; Соңгысы 13235 миллион евро (1,7 миллиард АКШ доллары) йомшак кредит бирде, Бандра Курла Комплексы һәм Дхарави станцияләре арасындагы линия Мити елгасы аша узучы 170 метр (560 фут) озын тоннельне үз эченә ала. Туннельләрнең берсе 2020-нче елның мартында тәмамланган. Бу Калькутта метро линиясендә Хоглы елгасы астындагы тоннельдән соң Indiaиндстандагы икенче елга метро тимер юл туннеле булачак. Бу метро маршрутын төзү экологлар һәм активистлар өчен бик күп каршылыклар кичерде. Төрле төбәктәге агачларны кисү өстендә ПИЛлар Аарейда машиналарга салынган төзелешкә зуррак протест белән озаттылар. PILлар яисә эштән азат ителделәр, яисә Courtгары Суд та, Махараштра Courtгары Суды да метро проектының мөһимлеген китерделәр.
Сызык_3_ (Нанчанг_Метро) / 3 нче юл (Нанчанг метросы):
Нанчанг метросы 3 - Нанчанг метросында тиз транзит системасында ачылган өченче линия. Ул 2020 елның 26 декабрендә ачылды.
Сызык_3_ (Нанкин_Метро) / 3 нче юл (Нанкин метросы):
3 нче юл - Нанкин метросында төньяк - көньяк сызык. Линия Линчангтан Можхудонглуга кадәр 2015 елның 1 апрелендә ачылды. Хәзерге вакытта линиядә барлыгы 44,87 километр (27,88 миль) 29 станция бар. Нанкин Көньяк тимер юл вокзалы белән Нанкин тимер юл вокзалы арасында ул 1 нче юлга параллель йөри.
Line_3_ (Nanning_Metro) / 3 нче юл (Наннинг метросы):
Наннинг метросының 3 нче сызыгы - Наннингта тиз транзит линия. Сызык 2019 елның 6 июнендә ачылды. 23 станция белән озынлыгы 27,9 км.
Сызык_3_ (Неаполь) / 3 нче юл (Неаполь):
3 нче юл (Италия: Linea 3) - Италиянең Неаполь шәһәрендә Ente Autonomo Volturno (EAV) компаниясе белән идарә итүче тимер юл хезмәте. Ул 11 станцияне тоташтыра.
Line_3_ (Ningbo_Rail_Transit) / 3 нче юл (Нингбо тимер юл транзиты):
Нинбо тимер юл транзитының 3 нче сызыгы (Кытай: 宁波 轨道 交通 3 号 线) - Нинбода тиз транзит линия. Көньяк Иньчжоу районыннан башланып, angзянбэй районындагы Датонг күпер станциясендә тәмамлана. Киләчәктә киңәйтү планында линия Чжэнхай районындагы Луотуо өлкәсенә кадәр сузылачак. Беренче бүлек төзелеше, көньяк Иньчжоудан Датонг күперенә кадәр, 2014 елның 23 декабрендә башланды.
Line_3_ (Pune_Metro) / 3 нче юл (Пуна Метро):
Пуна метросының 3 нче сызыгы - шәһәрнең массакүләм транзит челтәренең өченче сызыгы. Ул Гражданнар суды, Пунадан Хинҗавадидагы Мегаполис Пунага кадәр барачак. 23,3 км линия тулысынча күтәреләчәк һәм 23 станция булачак һәм Гражданнар суды алмашу станциясендә MahaMetro линиясе белән тигезләнәчәк. Төзелеш ике этапта алып барылачак, Хинҗавади белән Балевади арасындагы бүлек башта Балевади һәм Гражданлык суды, Шиважи Нагар арасындагы бүлек белән алыныр дип көтелә. Хинҗавадида метро автомобиле төзеләчәк. MIDC Хинҗавадида 55 гектар җир бирәчәк, Метро тимер юл депо урнаштыру өчен. 2018 елның 3 августында PMRDA проектка соңгы конкурсантны - Tata Realty-Siemens уртак предприятиясен игълан итте. һәм Siemens 2018 елның 3 октябрендә Tata Realty-Siemens проектны проектлау, төзү, финанслау, эксплуатацияләү һәм күчерү моделе буенча башкару өчен контракт белән бүләкләнде. Рәсми концессия килешүе 2019 елның сентябрендә төзелде, төзелеш 2020 елның мартында башланыр дип көтелә. Проект 2023 елның мартында тәмамланырга тиеш.
Line_3_ (daиндао_Метро) / 3 нче юл (daиндао метросы):
Daиндао метросының 3 нче сызыгы (кытайча: 青岛 地铁 3 号 线) - daиндаодагы җир асты метросы. Төньяк өлеш 2015 елның 16 декабрендә эшли башлады, көньяк өлеше 2016 елның 18 декабрендә эшли башлады.
Сызык_3_ (Рио_ЛРТ) / 3 нче юл (Рио ЛРТ):
3 юл: Centralзәк ↔ Сантос Дюмонт - VLT Carioca системасында LRT сызыгы, Рио-де-Жанейрода, Бразилиядә. Аның 10 тукталышы бар, аларның барысы да класста, аларның 6сы 1-нче линия белән тоташтырылган (Сантос-Думонт терминалын да кертеп), 1-нче линия белән (Centralзәк терминал станциясе), һәм 3-нче юл өчен тагын 3: Санта-Рита / Претос Новос, Камерино / Росас Неграс һәм Криштиану Оттони / Пекена Áфрика. Сызык тукталышларының исеме Африка нәселеннән булган хәрәкәтләргә һәм Африка мәдәниятенә бәйле тарихи һәйкәлләргә хөрмәт күрсәтү өчен үзгәртелде, географик сылтамалардан кала. Криштиану Оттони / Пекена Áфрика станция урнашкан мәйдан һәм Centентро өлкәсендәге мәйдан белән аталган, алар Африка мәдәниятен һәм мирасын бәяләү өчен төп урыннар урнашкан. Камерино / Росас Неграс Руа Камерино һәм хатын-кызлар коллыкка каршы һәм XIX гасыр азагында һәм ХХ йөз башында кара кешеләрнең хокукларын яклап хәрәкәт иттеләр. Санта Рита / Претос Новос районда урнашкан зират исеме белән аталган, линия төзелеше вакытында ачылган. Сызык 2018 елның ноябреннән сынауларда, ләкин Рио префектурасы һәм LRT операция консорциумы арасындагы проблемалар линиягә керергә рөхсәт итмәде. . Ул 2019 елның 26 октябрендә ачылды
Line_3_ (Rio_de_Janeiro) / 3 нче юл (Рио-де-Жанейро):
3 нче юл - Рио-де-Жанейро һәм Нитеройны тоташтыручы Рио-де-Жанейро метросының планлаштырылган сызыгы. Бу бик авыр, чөнки линия Гуанабара култыгын кичерергә тиеш, мөгаен. Niterói соңгы тапкыр 2007-нче елда тимер юл хезмәтенә ия булган, һәм аның җәмәгать транзиты хәзерге вакытта автобуслар һәм көймәләр белән хезмәт итә.
Line_3_ (Санкт-Петербург_Метро) / 3-нче юл (Санкт-Петербург метросы):
Санкт-Петербург метросының 3 нче сызыгы, шулай ук Невско-Василеостровская линиясе (русча: Не́вско-Василеостро́вская ли́ния) яки Яшел линия, шәһәр үзәген көнбатыш һәм көньяк-көнчыгыш районнар белән тоташтыручы тиз транзит линия. Ул 1967-нче елда ачылган. 1994-нче елдан ул рәсми рәвештә 3-нче линия итеп билгеләнде. Ул Санкт-Петербург метро линиясе арасында ике сәбәп аркасында аерылып тора - аның станцияләре "горизонталь лифт" тибыннан гына тора һәм вокзалара озын тоннельләргә ия. бөтен системада. Метро түрәләре башта булган станцияләр арасына станцияләр өстәргә теләгәннәр, ләкин соңрак бу планнар кире кагылган. Сызык Санкт-Петербург үзәген көнчыгыш-көнбатыш күчәрендә кисә, аннары Нева елгасының сул ярыннан көньяк-көнчыгышка борыла. Метро карталарында ул гадәттә яшел төсле.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Richard Burge
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инд...
-
Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - энциклопедия, ул теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләгән миллионнар бар! Википедиян...
-
Á Móti Sól: Ó Móti Sól - Исландия эстрада төркеме, 1995 елның көзендә Þóрир Гуннарсон һәм Хеймир Эйвиндарсон тарафыннан барлыкка килг...
No comments:
Post a Comment