Friday, March 24, 2023

Line 9, Shanghai Metro


Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инде! Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән Википедия ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларны күбрәк мәгълүматка юнәлтү өчен бик күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган, Интернетка керү мөмкинлеге булган һәм блокланмаган кеше Википедия мәкаләләренә яза һәм үзгәртә ала (редакция бозылу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала). Википедия 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Хәзерге вакытта аның 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкаләсе бар, шул исәптән инглиз телендә 6,633,581 мәкалә, соңгы айда 130,416 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында тупланган. Википедия җәмгыяте бик күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, ләкин сез өлеш керткәнче аларның һәрберсе белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан мөһим яктан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул бүтән энциклопедияләргә караганда киңрәк, аңлаешлы һәм балансланган булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын яхшырталар, шулай ук ​​дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.

Line_4_Sheppard / 4 нче юл Шеппард:
4 нче юл Шеппард - Торонто метро системасының иң яңа һәм иң кыска метро линиясе, Торонто Транзит Комиссиясе (TTC) белән идарә итә. Ул 2002 елның 22 ноябрендә ачылды, һәм 5,5 километр (3,4 миль) трассасы буенча биш станция бар, ул Төньяк Йорк округында Шеппард проспекты көнчыгышында Йонге урамы белән Дон Миллс юлы арасында төзелгән. Барлык станцияләр дә инвалид коляскасына керә һәм уникаль иҗтимагый сәнгать белән бизәлгән. Онтарио Хөкүмәте сызыкны Шеппард проспектына һәм Скарбородагы МакКоуан юлына кадәр озайту планы турында игълан итте, 2-нче линия - Данфорт.
Line_4_of_the_Guadalajara_urban_rail_system / Гвадалахара шәһәр тимер юл системасының 4 нче сызыгы:
Гвадалахара җиңел тимер юл системасының 4 нче сызыгы Гвадалахара җиңел тимер юл системасының булачак дүртенче линиясе булачак. Озынлыгы 21,7 км (13,5 миль) булачак һәм Ми Макро Калзададагы Фрей Анжелико автовокзалыннан Тлажомулко шәһәр башкаласына кадәр барачак. Көн саен җәяү йөртү 106,000 пассажир дип бәяләнә, һәм төзелеш 9,137 миллиард Мексика песиына (якынча 460 миллион АКШ доллары) торачак. Эшләр рәсми рәвештә 2022 елның 22 маенда башланды.
Line_5 / 5 юл:
5 нче юл:
Line_5_ (Пекин_Субуэй) / 5 нче юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 5 нче сызыгы (Кытай: 北京 地铁 5 号 线; пиньин: běijīng dìtiě wǔhào xiàn) - Пекинның төньяк-көньяк маршруты булган бердәнбер метро линиясе. 5 нче юлның төсе марун. Ул 2007 елның 7 октябрендә эшли башлады. Ул 27,6 км (17,1 миль) шәһәр үзәге аша (Донгдан тыелган шәһәрдән якынча бер километр көнчыгышта) Чанпинг районындагы Тянтонгюанбейдан Фенгтайдагы Сонгжижуанга кадәр бара. Район. 4 нче юл һәм 8 нче юл шулай ук ​​төньяк-көньяк маршрутларын киң кулланалар (һәм шулай итеп, өлешчә 14 һәм 13 юллар), 5 нче юл тулысынча туры төньяк-көньяк курсны дәвам итүче бердәнбер сызык булып кала. 5 нче юл шулай ук ​​Тянтонгюаньның төньяк ягында урнашкан өч станцияне кертү, шулай ук ​​Earthир гыйбадәтханәсенә һәм Күк гыйбадәтханәсенә уңайлы керү белән танылган. 5-нче юл 1-нче юл, 2-нче юл (ике тапкыр), 6-нчы юл, 7-нче юл, 10-нчы юл (ике тапкыр), 13-нче юл, 14-нче юл һәм 15-нче юл белән тоташканга, һәм шулай ук ​​халык күп урнашкан шәһәр яны туры шәһәр үзәгенә тоташтыра. Ашыгыч сәгатьтә бик күп кеше шартларын кичерегез, хәтта кичкә кадәр. 2019 елда атна саен 1 миллионнан артык пассажир линияне куллана.
Line_5_ (Changsha_Metro) / 5 нче юл (Чанша метросы):
Чанша метросының 5 нче сызыгы (Кытай: 长沙 地铁 五号 p; пиньин: Chǎngshā Dìtiě Wǔ Hào Xiàn) - Чаншада тиз транзит линия. Линия 2020 елның 28 июнендә 18 станция белән ачылды.
Line_5_ (Chengdu_Metro) / 5 нче юл (Ченгду метросы):
Чэнду метросының 5 нче сызыгы (кытайча: 成都 地铁 5 号; Ул Хуагуй юлыннан башланып Хуилонгта тәмамлана. Гомуми озынлыгы 49,018 км (30,5 миль). 5 нче юлның төсе куе кызыл. Бу линия төзелешне 2015 елның 14 сентябрендә башлады, 2019 елның 27 декабрендә Хуагуй юлыннан Хуилонгка кадәр ачылды. Башта, линиядә 6 типтагы А тибындагы запас куллану планлаштырылган иде. Ләкин, зур сорау көтеп, чөнки линия иске 1-нче линия өчен җиңеллек бирәчәк һәм берничә мөһим бизнес һәм торак мәйданнарын тоташтырачак, линия 8 машиналы А тибындагы запасны киңәйтү өчен яңадан эшләнгән. Бу линиянең төп конфигурациясенә сәгатенә 64,300 кеше сыйдырышлыгына ирешергә мөмкинлек бирәчәк.
Line_5_ (Ченнай_Метро) / 5 нче юл (Ченнай метросы):
Кызыл сызык яки 5 нче юл - Ченнай метросының өч этабының берсе, 2 этап. Төзелеш линиясе Мадахарам сөт колониясеннән Шолинганаллурга кадәр сузыла. Линия 49 станциядән торачак, шуларның 7се - җир асты, 1се - класс, 41е - күтәрелгән. Хөкүмәт метро тимер юл коридоры-5 Коямбедудан Авадига Тирумангалам, Могаппир һәм Амбаттур аша киңәйтү өчен техник-икътисади тикшеренүләр игълан итте. Хәзерге вакытта тәкъдим ителгән коридор-5 Мадахарамны Шолинганаллур белән Коямбеду, Аландур һәм Мадипаккам аша бәйли.
Line_5_ (Chongqing_Rail_Transit) / 5 нче юл (Чунцин тимер юл транзиты):
CRT 5 линиясе - Чунцинда, Кытайда тиз транзит линия, ул 2017 елның 28 декабрендә ачылды.
Line_5_ (Dalian_Metro) / 5 нче юл (Далиан метросы):
Далиан метросының 5 нче сызыгы (кытайча: 大连 地铁 5 号; Ул төньяктан көньякка таба бара. Линия 2023 елның 17 мартында ачылды.
Line_5_ (Fuzhou_Metro) / 5 нче юл (Фучжоу метросы):
Фучжоу метросының 5 нче сызыгы (кытайча: 福州 地铁 5 号 线; пиньин: Fúzhōu Dìtiě Wǔ Hào Siàn) - Фучжоу метросы. Ул ingзиньси Хуюдан башлана һәм 2023 елның февраленә кадәр Борыңгы Луожоу шәһәрчегендә тәмамлана, гомуми озынлыгы 22,4 км (13,9 миль). Сызык 2022 елның 29 апрелендә ачылды. Борыңгы Лучжоу шәһәреннән Фучжоу Көньяк тимер юл вокзалына кадәрге бүлекнең ачылышы поездны реконструкцияләү тоткарлануы аркасында тоткарланды. Фучжоу - Сямэн югары тизлекле тимер юл өчен станция, 2023 елның икенче яртысында яңадан ачылыр дип көтелә. 5 нче юлның төсе ■ куе кызыл.
Line_5_ (Гуанчжоу_Метро) / 5 нче юл (Гуанчжоу метросы):
Гуанчжоу метросының 5 нче сызыгы Ливан районыннан Хуангпу районына кадәр бара. Ул 31,9 км (19,82 миль) киң "∩" формада йөгерә һәм Венчонгта тәмамлана. 4 һәм 6 юллар кебек, ул сызыклы индукция мотор технологиясе белән җиһазландырылган. 5 нче юлның төсе кызыл. 5 нче линия 2009 елның 28 декабрендә Jiaokouдан Венчонгка кадәр эшли башлады. 2009 елның 31 декабрендә 5 нче линия көн саен 567,000 пассажир рекорд куйды, ачылганнан соң 4 көн эчендә ун еллык проекциядән артып. 2017 елның маена 5-нче линия көненә уртача 1,05 миллион пассажир йөртә һәм көн дәвамында бик тыгыз, 100 сәгатьтән артык сыйдырышлык белән эшли. 13-нче линиянең I этабы ачылу 5-нче юлның көнбатыш ягында хәрәкәткә булган ихтыяҗны тагын да арттырды һәм тыгызлыкны 130% -тан арттырды. Гуанчжоу метросын 5-нче линиядәге берничә метро станциясендә пассажирлар йөртүен чикләргә өндәү. 2018-нче елда 5-нче линиянең иң тыгыз өлеше иң югары чорда хәрәкәт күләменең 50,000 пппд-дан артып китә. 2019 елга бу линияне көн саен 1,18 миллион пассажир кулланган. Киләчәктә 13-нче этап II этап 5-нче юл өчен җиңеллек бирәчәк.
Line_5_ (Ханчжоу_Метро) / 5 нче юл (Ханчжоу метросы):
Ханчжоу метросының 5 нче сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 杭州 地铁 五号 traditional; традицион кытайча: 杭州 地鐵 五號 線; пиньин: Hángzhōu Dìtiě Wǔhào Siàn) - Ханчжоу метросы. Сызык система карталарында төсле циан.
Line_5_ (Hefei_Metro) / 5 нче юл (Хефей метросы):
Хефей метросы 5 - Хефей, Анхуй, Кытайдагы метро линиясе. 1-нче этапның көньяк өлеше 2020-нче елның 26-нчы декабрендә ачылды. 1-нче этапның төньяк өлеше 2022-нче елның 26-нчы декабрендә ачылды.
Line_5_ (Кунминг_Метро) / 5 нче юл (Куньмин метросы):
5 нче юл - Куньмин метросының тиз транзит линиясе, Кытайның nanннан өлкәсе Куньминга хезмәт күрсәтә. Линиянең гомуми озынлыгы 26,45 км (16,4 миль) һәм 22 станция. Линиянең беренче этабы 2022 елның 29 июнендә ачылды.
Line_5_ (Мадрид_Метро) / 5 нче юл (Мадрид Метро):
5 нче линия - 1968 елның 5 июненнән Мадрид Метро системасында тиз транзит линия. Бу Мадрид системасының иң күп кулланылган дүртенче линиясе, елына 64 миллион пассажир йөртә. Озынлыгы 27 километр. 5 нче юлда шулай ук ​​Мадрид Метросында, Алюче станциясендә бердәнбер биек җир платформасы бар. Алуче шулай ук ​​метро Cercanías поезд өстендә, бердәнбер җир өстендә йөри торган бердәнбер станция.
Line_5_ (Мумбай_Метро) / 5 нче юл (Мумбай метросы):
Мумбай метросының апельсин сызыгы, яки Тан-Бхиванди-Калян линиясе, Mumbaiиндстанның Мумбай шәһәре өчен метро системасының бер өлеше. Бу линия төзелеше ике этапка бүленә. 1-нче этап Таннан Бхивандига кадәр метро маршрутын, 2-нче этап Бхивандидан Калянга кадәр булган бүтән юлны үз эченә ала. Күптән түгел 2022 елның мартында булган яңартуда, ММРДА меңләгән корылмалар җимерелмәс өчен 3 км (1,9 миль) җир асты трассасы төзү өчен яңа план уйлап тапты. 2-нче этап өчен яңа план шулай ук ​​проектның гомуми бәясен 7 2727 Кр.га арттырачак. 8,416 сум. Бу 1-нче этап өчен тулысынча күтәрелгән коридор булачак, ләкин 2-нче этап әле планлаштыру этабында. Ул Танны көнчыгыш бистәсендәге Бхиванди һәм Калян белән тоташтырачак. Станцияләргә Тандагы Капурбавди керә (Көнбатыш), Балкум Нака, Кашели, Калхер, Пурна, Анжур Фата, Даманкар Нака, Бхиванди, Гопал Нагар, Темгар, Раджнули авылы, Говегаон MIDC, Конгаон, Дургади Форт, Сахаянанд Чок станциясе. MMRDA линияне 2016 елның 19 октябрендә һәм Махараштра Министрлар Кабинеты 2017 елның 24 октябрендә раслады. 5 нче Метро линиясе расланганнан соң, CM Девендра Фаднавис депутат Шрикант Шинде белән очрашты, ул Тан-Бхиванди-Калян метро коридорын еракларга киңәйтергә тәкъдим итте. Домбивли, Бадлапур, һәм Амбернат кебек көнчыгыш бистәләр, һәм аны Нави Мумбай линиясе белән бәйлиләр. Домбивли, Бадлапур, Амбернат һәм Дивада халык тиз арта, чөнки күпчелек урта сыйныф кешеләре монда арзан бюджет йортларын эзли башладылар. CM Девендра Фаднавис ММРДАга Таложа - Домбивли - Калян метро коридоры өчен җентекле проект докладын (КДР) әзерләргә кушты. 2018 елның 21 ноябрендә CM Девендра Фаднавис Мумбай метро линиясе 12 (Калян-Домбивли-Таложа) өчен җентекле проект докладын (КДР) раслады, Метро линиясе 5 метро коридорын киңәйтте. ММРДА линия буенча тикшерү эшләрен алып бара башлады. Декабрь 2017. Кайбер кибетчеләрнең һәм Bhiwandi резидентларының протестлары аркасында тикшерү эшләре өзелде. План 2 этап төзелеше өчен яңадан каралды
Line_5_ (Nanning_Metro) / 5 нче юл (Наннинг метросы):
Наннинг метросының 5 нче сызыгы - Наннингның тиз транзит линиясе, ул 2021 елның 16 декабрендә ачылган. Бу линия озынлыгы 20,2 км, 17 станция белән һәм 6 машиналы В тибындагы поездлар кулланыла.
Line_5_ (Ningbo_Rail_Transit) / 5 нче юл (Нингбо тимер юл транзиты):
Нинбо тимер юл транзитының 5 нче сызыгы (Кытай: 宁波 轨道 交通 5 号 线) - Нинбода тиз транзит линия. Көнбатыш Иньчжоу районыннан башланып, Чжэнхай районындагы Синьцзуань станциясендә тәмамлана. Киләчәктә киңәйтү планында линия киңәячәк һәм әйләнешкә әйләнәчәк. Беренче бүлек төзелеше 2016 елның 28 сентябрендә башланды. Линиядә GoA4 тулысынча автоматлаштырылган поездлар кулланыла. 22 станция белән озынлыгы 27,9 км (17,3 миль). Линия 2021 елның 28 декабрендә ачылды.
Line_5_ (Санкт-Петербург_Метро) / 5-нче юл (Санкт-Петербург метросы):
Санкт-Петербург метросының 5 нче сызыгы, шулай ук ​​Фрунценско-Приморская линиясе (русча: Фру́нзенско-Примо́рская ли́ния) яки Гурпа линия - тарихи шәһәр үзәген тоташтыручы 2008-нче елда Россиянең Санкт-Петербург шәһәрендә иң тиз транзит линия. төньяк-көнбатыш һәм көньяк районнар. Аның гомуми озынлыгы 26,2 километр (16,3 миль) булган 15 станция бар. 2008 елның 20 декабрендә ачылса да, линиянең өлешләре шактый олырак. 2008-нче елда рәсми ачылганда, ул линия белән бер үк вакытта ачылган ике станцияне генә үз эченә алган. 2009 елның 7 мартында Метро 4 линиянең (Правобержная) алты станциясен 5 линиягә кертте, аны тугыз станциягә кадәр киңәйтте. 2011-нче елда бу линиядә Россиянең иң тирән станциясе һәм дөньяның иң тирән станцияләре булган Адмиралтейская станциясе ачылды. Бу линия Приморский өлкәсе һәм Рәсәй большевик командиры Михаил Фрунзе исеме белән аталган.
Line_5_ (Шанхай_Метро) / 5 нче юл (Шанхай метросы):
5 нче юл - Шанхай Метро челтәренең төньяк - көньяк тиз транзит сызыгы, төньякта Минханг районындагы Синьцзуан станциясеннән Фенгсиан өлкәсенең Фэнцзян Синьчэнга кадәр бара, башта Минханг һәм Фенгсиан бүлекләре Минханга кадәр сузылган. Санлы билгеләнүенә карамастан, ул 2003 елның 25 ноябрендә ачылган пассажирлар хезмәтенә дүртенче Шанхай метросы иде. Сызык система карталарында төсле кызгылт төстә.
Line_5_ (Шэньчжэнь_Метро) / 5 нче юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метро линиясе 5 (элек Хуанчжонг линиясе дип аталган), Көнбатыш - Көнчыгышны Чиваннан Хуангбилингка кадәр йөртә, Шэньчжэнь үзәгендә дуга ясый. Ул 2011 елның 22 июнендә ачылды. 5 нче юлның төсе куе кызыл. 5 нче юл - көнчыгыш-көнбатыш һәм орбиталь сызык, Шэньчжэньның төрле суб-үзәкләрен тоташтырган. Бу 5 нче юлны бик күп куллануга китерде. 2014-нче елда уртача көн саен йөрү 500,000 кешедән артып китә, ​​1 миллионнан артык пассажир 2018 елның 20 июлендә линияне кулланып, яңа рекорд куйды. 2019-нчы елдан 5-нче линия Шэньчжэнь метросы челтәрендәге иң тыгыз линия булып 1-нче юлны узып китте. 2021 елга линия көн саен 1 миллионнан артык пассажирны йөртә һәм фаразланган озак вакытлы пассажир күләменә җитә.
Line_5_ (Suzhou_Rail_Transit) / 5 нче юл (Сучжоу тимер юл транзиты):
5 нче юл - Сучжоу тимер юл транзитының көньяк-көнбатыш - төньяк-көнчыгыш сызыгы. Ул 2021 елның 29 июнендә ачылды. Озынлыгы 44,1 километр. Аның көньяк-көнбатыш терминалы Вужонг районындагы Тайху Сяншан станциясендә, төньяк-көнчыгыш терминалы Сучжоу индустриаль паркындагы Янчэнху көньяк станциясендә. В алты типтагы 50 автомобиль метро поездына заказ бирелгән.
Line_5_ (S% C3% A3o_Paulo_Metro) / 5 нче юл (Сан-Паулу Метро):
5 нче юл (Сирень) (Португалча: Линха 5 - Лилас) - Сан-Паулу метросын тәшкил иткән алты юлның берсе һәм Метрополитен тимер юл транспорты челтәрен тәшкил иткән 13 юлның берсе. Бу линия һәр эш көнендә якынча 600,000 кешене йөртә, һәм 2018 елның августыннан ул ViaMobilidade шәхси компаниясе белән идарә итә. Ларго Трезе һәм Капо Редондо арасындагы линиянең көньяк өлеше 2002-нче елда тәмамланган һәм CPTM тимер юл линиясе итеп күзалланган. Г. линиясе дип аталган проект Сан-Паулу метросына күчерелде һәм 5-нче юл - Сирень дип үзгәртелде. Сан-Паулу Метро челтәренең калган өлеше белән тоташтыручы төньяк киңәйтү 2009-нчы елда төзелешне 2013-нче елда тәмамлау белән башлап җибәрде. Проект милек алу проблемалары аркасында туктап калды һәм 2011-нче елда яңадан эшләтеп җибәрелде. Озайту вакыты берничә тапкыр тоткарланды, ләкин ул 2019 елның 8 апрелендә ирешелде.
Line_5_ (Тяньцзинь_Метро) / 5 нче юл (Тяньцзинь метросы):
Тяньцзинь метросының 5 нче сызыгы (Кытай: 天津 地铁 5 号; Аны Тяньцзинь Бинхай массакүләм транзит үсеш компаниясе, ООО идарә итә, ул Тяньцзинь тимер юл транзит төркеме корпорациясенең бүлекчәсенә әверелә. Озынлыгы 34,8 км, 28 станциясе бар. Бейченкежиюанбей ярты җир астында. Ликижуаннан класста. Калган барлык станцияләр җир астында. Сызыкта В машинасы 6 зурлыктагы поезд кулланыла. 5 нче юл, 6 нчы юл белән бергә Тяньцзинь әйләнәсен ясыйлар.
Line_5_ (Wuhan_Metro) / 5 нче юл (Вухан метросы):
Вухан метросының 5 нче сызыгы (кытайча: 武汉 轨道 交通 5 号 线) - Хубейның Вухан шәһәрендәге метро линиясе. Аның максималь тизлеге сәгатенә 80 километр (50 миль) һәм линиядә йөртүче шоферсыз поездлар бар. Линия 2021 елның 26 ​​декабрендә эшли башлады.
Line_5_ (Си% 27ан_Метро) / 5 нче юл (Сиань метросы):
5 нче юл - Сиань метросының сызыгы. Сызык көнчыгыштан көнбатышка таба бара, һәм Чуанцинданнан башланып, Сяньджаньда тәмамлана. Сызык карталарда сары-яшел төсле.
Line_5_ (Чжэнчжоу_Метро) / 5 нче юл (Чжэнчжоу метросы):
Чжэнчжоу метросының 5 нче сызыгы (кытайча: 郑州 地铁 5 号; Бу Чжэнчжоу метросында планлаштырылган бердәнбер цикл. Сызык 2019 елның 20 маенда ачылды. Бу линия Чжэнчжоудагы "Зурлык" поездларын кулланган беренче тиз транзит линия. "Зурлык" поездлары Чжэнчжоу Метросының башка оператив линияләрендә кулланыла торган "В размеры" поездларына караганда озынрак һәм зуррак сыйдырышлыкка ия.
Line_5_Eglinton / 5-нче юл Эглинтон:
5 нче юл Эглинтон (шулай ук ​​Эглинтон Кросстаун яки Кросстаун дип тә атала) - Торонто, Онтарио, Канадада төзелә торган җиңел тимер юл. Метролинкс хуҗасы һәм Торонто Транзит Комиссиясе (TTC) белән идарә итүче бу линия Торонто метро системасының бишенче маршруты булып торачак. 19 километрлы (12 миль) линиянең беренче этабы Эглинтон проспекты буйлап, Деннис тавы станциясеннән Лейрд станциясенә кадәр 25 тукталышны үз эченә ала, шуннан соң ул күпчелек урында урам уртасында Кеннеди станциясенә кадәр барачак, ул анда булачак җир асты 2 Блор - Данфорт һәм 3 нче Скарборо белән тоташтырыгыз. Бу линия 2007-нче елда Торонто мэры Дэвид Миллер җитәкчелегендә Транзит Сити кысаларында, зур масштаблы транзитны киңәйтү планы кысаларында уйланган. Линиянең беренче этабы төзелеше 2011-нче елда башланган һәм 2020-нче елда тәмамланыр дип көтелә; ул берничә тапкыр кичектерелде, һәм 2021 елның ноябренә Метролинкс һәм Крослинкс (төзелеш консорциумы) 2022 ел ахырында ачылу көне турында килештеләр. Ләкин 2021 елның декабренә кадәр Метролинкс линиянең 2022 елның сентябренә кадәр тәмамлануын көтте, ләкин берничә айдан соң, мөгаен, 2023-нче елда халык өчен ачылмас. 2022-нче елның сентябрь ахырына кадәр Метролинкс линиянең 2022-нче ел ахырына кадәр тәмамланмаячагын, ләкин 2023-нче елда хезмәткә әзер булуын таныды. 2022 елның сентябренә, Проектның бюджет бәясе - 12,82 миллиард доллар. 2022 елның декабрендә CBC News яшерен эчке документлар турында хәбәр итте, алар Крослинксның линияне тәмамлау өчен "ышанычлы планы" юклыгын күрсәттеләр. Көнбатышта Торонто Пирсон халыкара аэропортына һәм көнчыгыштагы Торонто Скарборо университетына Торонто раслады. 2016-нчы елда шәһәр Советы. 2020-нче елның сентябрендә Ретфорт станциясенә кадәр көнбатышка таба киңәйтүне бәяләү һәм алдан төзү Метролинкс тарафыннан алып барылды.
Line_6 / 6 юл:
6 нчы юл түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
Line_6_ (Пекин_Субуэй) / 6 нчы юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 6-нчы линиясе (кытайча: 北京 地铁 6 号 线; пиньин: běijīng dìtiě liùhào xiàn) - Пекинда тиз транзит линия. Сызык Шижиншан районындагы Jinзиньцзяодан Тунчжоу районындагы Лученгка кадәр бара. Ул Чанчинг, Чаокин, һәм Дингфужуанг кебек мөһим торак өлкәләренә хезмәт күрсәтә, Финанс урамы, Пекин CBD һәм Тончжоу районындагы суб-административ үзәк кебек мөһим коммерция һәм бизнес өлкәләренә өстәп. 7-нче юл кебек, 6-нчы юл параллель 1-нче линиягә җиңеллек бирә, бу Пекинда 10-нчы юлдан соң иң күп кулланылган метро линиясе, 6-нчы юл - Пекиндагы икенче озын метро линиясе (10-нчы юл гына озынрак). Ахырдан ахырына кадәр тулы сәяхәт җирле поездда бер сәгать 25 минут дәвам итә һәм экспресс поездлар 7 минутка кыскартыла. 6-нчы юлда 1960 кеше сыйдырышлы 8 типтагы В машинасы кулланыла. Поездлар 100 км / сәг тизлеккә ирешә ала (62 миль). 3-нче боҗра юлының көнчыгышындагы Тончжоу станцияләре киңрәк урнашкан, иң ераклыгы 4 км (2,5 миль). 6 нчы юл шулай ук ​​челтәрнең иң тирән станциясе, Донгси станциясе, ул җир асты 34 метр (112 фут). Сызыкта 1500 V өстәмә катенария кулланыла, бүтән линияләрдә кулланылган 750 V өченче тимер юлдан аермалы буларак. Кайбер станцияләр Пекинда беренче булды. Пекинның беренче бүленгән платформа станциясе, Нанлуогуксианг станциясе, һәм юллар белән җиһазландырылган станцияләр 6-нчы юлда ачылды.
Line_6_ (Changsha_Metro) / 6 юл (Чанша метросы):
Чанша метросының 6-нчы сызыгы (кытайча: 长沙 地铁 六号; Линия 2022 елның 28 июнендә ачылды, 48 станция белән 48,11 километр (29,89 миль).
Line_6_ (Chengdu_Metro) / 6-нчы юл (Ченгду метросы):
Чэнду метросының 6-нчы сызыгы (кытайча: 成都 地铁 6 号; Ул Ванчонг гыйбадәтханәсендә башланып, Ланджиагода тәмамлана. Гомуми озынлыгы - 68,223 км (42,4 миль), 56 станция. 6 нчы юлның төсе коңгырт. Линия төзелешен 2016-нчы елда башлаган һәм 2020-нче елның 18-нче декабрендә ачылган. 6-нчы линия Кытайда берьюлы ачыла торган иң озын юлга әйләнде һәм 2020-нче елга 6-нчы линия хәзерге вакытта дөньядагы иң озын метро тоннеле булып тора.
Line_6_ (Chongqing_Rail_Transit) / 6 нчы юл (Чунцин тимер юл транзиты):
CRT Line 6 (һәм Халыкара Экспо линиясе дип аталган филиал линиясе) - Чунциндагы икенче авыр тимер юл метросы, шулай ук ​​Кытайда иң озын тиз транзит линия, озынлыгы 85,6 км. Ул вакытлыча керем хезмәте белән 2012 елның 28 сентябрендә ачылды һәм Чунцин үзәгендәге Наньан, uzзонг һәм angзянбэй районнарын тоташтыра.
Line_6_ (Fuzhou_Metro) / 6 юл (Фучжоу метросы):
Фучжоу метросының 6-нчы сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 福州 地铁 6 号 traditional; традицион кытайча: 福州 地鐵 6 號; 6 юлның төсе зәңгәр. Линиянең беренче этабы 2022 елның 28 августында ачылды.
Line_6_ (Гуанчжоу_Метро) / 6 нчы юл (Гуанчжоу метросы):
Гуанчжоу метросының 6 нчы сызыгы Ливан районыннан Хуангпу районына кадәр бара. Ул Xunfenggang'та башланып, Сянцхуэда тәмамлана, Танвей һәм Ожуангда 5 нче юл белән алышынып; Хуангша һәм Донгшанкода 1 нче юл; Мәдәни паркта 8 нче юл; Хайжу мәйданында 2 нче юл; Суюанда 21 нче юл; Янтанг һәм Тяньхэ тренер терминалында 3 нче юл. Гомуми озынлыгы - 41,9 км (26,04 миль), 32 станция. 6-нчы юл тыгыз халык яшәгән җирләргә хезмәт күрсәтә, шул исәптән Jinзиньчжоудагы торак җәмгыятьләр, Пекин Лудагы җәяүлеләр урамы һәм Шахедагы күпләп сату базарлары. Шуңа да карамастан, дүрт машиналы поездларны йөртә торган 6-нчы линия күптән шикле поезд сыйдырышлыгына ия. Xunfenggang белән Changban арасындагы беренче этап 2013 елның 28 декабреннән хезмәт күрсәтә башлады, Иде Лу һәм Шахе станцияләреннән кала. Иде Лу бер елдан соң 2015 елның 28 гыйнварында ачылды. Чанбаннан Сяньцзуга кадәр 6-нчы линиянең икенче этабы 2016-нчы елның 28 декабреннән эшли. 4 һәм 5-нче юллар кебек, 6-нчы линия сызыклы индукция мотор технологиясе белән җиһазландырылган. 6 юлның төсе марун.
Line_6_ (Ханчжоу_Метро) / 6 нчы юл (Ханчжоу метросы):
6 нчы юл (кытайча: 杭州 地铁 6 号 线) - Ханчжоу метросының өлешчә эшли торган метро линиясе. Сызык Шуангпудан (Сиху районында) һәм Көнбатыш Гуйхуа юлыннан (Фуян өлкәсендә), Сяншан кампусында, Кытай сәнгать академиясендә кушылып, iянтанг елгасының көньяк яры аша төньяк-көнбатышка борылып, Гужулонг белән тәмамлана. Ул Фуян өлкәсен Биндзян өлкәсе, Ханчжоу Олимпия спорт экспозиция үзәге, ianянцзян гасыр шәһәре һәм Ханчжоу Көнчыгыш тимер юл вокзалы белән тоташтыра. Сызык озынлыгы 58,75 км (36,51 миль). Фаза 1 һәм Фуян бүлеге 2020 елның 30 декабрендә ачылды. 2 этап 2021 елның 6 ноябрендә ачылды. Сызыкның төсе зәңгәр. Киләчәк планлаштыруда, Шуангпудан Сямин урамына кадәр станцияләр 12 нче линиягә кушылыр.
Line_6_ (Кунминг_Метро) / 6 нчы юл (Куньмин метросы):
Куньмин метросының 6-нчы сызыгы (Кытай: 昆明 轨道 交通 6 号; Куньмин Чаншуй халыкара аэропорты Куньминның шәһәр үзәге белән. Линия хәзерге вакытта 8 станция белән 25,3 километр (15,7 миль). Бу линия 2012 елның 28 июнендә эшли башлады, һәм 2017 елның башына планлаштырылган 3 нче линияне ачу белән бәйле эшне координацияләү өчен 2016 елның маеннан вакытлыча эшне туктатты. Ниһаять, ул 2017 елның августында 3 нче юл белән ачылды. Метро карталарында, сызык төсе чәй.
Line_6_ (Мадрид_Метро) / 6 нчы юл (Мадрид Метро):
Мадрид метросының 6-нчы сызыгы башта Куатро Каминос һәм Тын океан арасында 1979-нчы елда ачылган. Бу Мадридтагы ике түгәрәк сызыкның берсе, ләкин 12-нче юлдан аермалы буларак, ул тулы түгәрәк булып ачылмады. Түгәрәк 1995-нче елда тәмамланган, дүрт этапны башлаганнан алып. Аның озынлыгы 23,5 км.
Line_6_ (Монреаль_Метро) / 6 нчы юл (Монреаль метросы):
6-нчы юл Монреаль метросының тәкъдим ителгән өслек сызыгы иде. Метроның хәзерге линияләрендә кулланылган каучук-шин технологиясеннән аермалы буларак, 6-нчы линия поездлары корыч тәгәрмәчләрдә йөрерләр иде. 1979-нчы елда булган тимер юллар буенча ("Париж RER һәм Сан-Франциско БАРТ" охшаш) яңа "региональ метро" линияләренең беренчесе буларак планлаштырылган, Министрлык Транспорты ду Квебек (MTQ) 6-нчы линия 23.3 буенча хезмәт башлар дип көткән. км 1989-нчы елга кадәр Канада Милли тимер юл трассалары. 1982-нче елдан MTQ тәкъдиме буенча, 6-нчы линия Дю Колледж һәм Саув станцияләрендә Алсу Сызыкны (2-нче юл) кисешкән булыр иде, һәм шулай ук ​​төзелмәгән Кызыл Сызык белән планлаштырылган күчү белән, яки 3 нче юл, линиядә барлыгы 11 станция булыр иде. Утрауның төньяк өлеше буйлап йөгереп, ул Лоран, Ахунцик, Сент-Мишель, Монреаль-Норд, Ривьер-дес-Прейри һәм Пуэнт-аук-Тремблес өлкәләре аша үтәр иде. Планлаштырылган станцияләргә виадуклар буйлап биек тукталышлар, һәм башкалар җир өстендә керделәр. MTQ мәгълүматлары буенча, поездлар биш минут саен ашыга-ашыга, ә унбиш минут саен, иң югары тизлектә 120 км / сәг (75 миль), җир асты метро линияләреннән якынча ике тапкыр йөрерләр иде. Поездлар дүрт машина комплектында, ә калган вакытта ике машинада йөрерләр иде. Монреальдагы икътисади акрынлык аркасында, 6-нчы линия тәкъдиме 1985-нче елда кире кагылды. 3 (Кызыл) һәм 7 (Ак) сызыклардан аермалы буларак, 6-нчы линия төс алу өчен планлаштыру процессында беркайчан да алга китмәде. 2014-нче елда ачылган Réseau de transport métropolitain (RTM) маскуче сызыгы 6 нчы юлның көнчыгыш өлешенә охшаш маршрут буенча бара.
Line_6_ (Мумбай_Метро) / 6 нчы юл (Мумбай метросы):
Мумбай метросының алсу сызыгы, яки Свами Самарт Нагар-Йогешвари-Вихроли-Канжурмарг линиясе, Мумбай, Indiaиндстан өчен метро системасының бер өлеше. Сызыкның төп өлеше Джогешвари - Вихроли Линк юлы аша узачак, ул тулысынча күтәреләчәк. Бу DMRC һәм MMRDA арасында Килешү аша ясала.
Line_6_ (Неаполь_Метро) / 6-нчы юл (Неаполь метросы):
6-нчы юл (итальянча: Linea sei) - Неаполь метросының бер өлешен тәшкил иткән 2,2 километрлы (1,4 миль) җиңел метро линиясе. Ул 4 станцияне тоташтыра. Хәзерге вакытта линия аз йөрү аркасында халык өчен ябык. Ул 2013 елдан бирле ябыла. 6-нчы линияне киңәйтү тәмамлангач, планлаштырылган 5,5 километрлы (3,4 миль) маршрут буенча барлыгы 8 станция булачак. Линия 2024-нче елда ачылыр дип фаразлана.
Line_6_ (Санкт-Петербург_Метро) / 6-нчы юл (Санкт-Петербург метросы):
Красносельско-Калининская линиясе (русча: Красносе́льско-ад́нинская чия), яки 6 нчы юл - хәзерге вакытта төзелә торган Санкт-Петербург метросының пассажир тиз транзит линиясе. Ул коңгырт төс белән билгеләнә. Поезд хезмәте 2024-нче елда башта 2 станция белән башланыр, һәм тагын 4 станция 2026 яки 2027-нче елда ачылыр дип көтелә. Сызык Красносельский районыннан, аннары төньяк-көнчыгышка таба бара, алыш-биреш станцияләре пассажирларны 1-нче юл, 2-нче юл һәм 5-нче юл белән күчерергә мөмкинлек бирә. Озаграк планлаштыру чорында, 6-нчы юлның төньяк-көнчыгыш очлары Калининский районына кадәр дәвам итәчәк.
Line_6_ (Шанхай_Метро) / 6 нчы юл (Шанхай метросы):
6-нчы юл - Шанхай метро челтәренең көнчыгыш төньяк-көньяк сызыгы. Ул 2007 елның 29 декабрендә ачылды. Бөтен линия Пудонг Яңа Зонасында урнашкан. Ике терминал, Ганчэнг юлы һәм Көнчыгыш спорт үзәге арасында тулы сәяхәт якынча 1 сәгать 10 минут дәвам итә. 6-нчы линия рәсми булмаган кушамат белән "Сәлам Китти Линия" дип аталган, алсу алсу төстә. Сызык система карталарында төсле магнит.
Line_6_ (Шеньян_Метро) / 6 нчы юл (Шеньян метросы):
Шеньян метросының 6-нчы сызыгы (кытайча: 沈 阳 地铁 六号 线) - төньяктан көньякка Шеньянга таба тиз транзит линия. Бу Шеньян метросының төзелешне башлап җибәргән җиденче линиясе һәм 2026-нчы елда ачылыр дип көтелә.
Line_6_ (Шэньчжэнь_Метро) / 6 нчы юл (Шэньчжэнь метросы):
6-нчы юл (гадиләштерелгән кытайча: 六号 线; традицион кытайча: 六號 線; пиньин: Liùhào Siàn), шулай ук ​​Гуангминг сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 光明 线; традицион кытайча: 光明 線; пиньин: Гунгминг Сьен) Шэньчжэньның Метро эшли. 6-нчы линия Шэньчжэнь метросының III Фазасын киңәйтүнең бер өлеше, 2015–2019 елга планлаштырылган. 6-нчы юлның озынлыгы 37,6 км (23,4 миль) һәм барлыгы 20 станция. Сонггангны Шэньчжэнь Төньяк станциясенә тоташтыра. Көньяк озынлыкның озынлыгы 11,8 км (7,3 миль) һәм 7 станция, Шэньчжэнь Төньяк станциясеннән Фән музее станциясенә кадәр. Беренче этап төзелеше 2012-нче елда башланган, оригиналь линия дә, көньяк киңәйтү дә 2020-нче елның 18-нче августында ачылган. Бу Шэньчжэньда 100 км / сәг тизлектә (62 миль) тизлек белән икенче метро. Гуангминг станциясе (элек Cuihu дип аталган) Донггуан тимер юл транзит линиясе белән алмашу өчен тәэмин ителәчәк, ул да төзелә. Донггуан тимер юл транзит системасының 1 нче сызыгы һәм 4 нче сызыгы белән алыш-биреш булып хезмәт итү күздә тотыла.
Line_6_ (Suzhou_Rail_Transit) / 6 юл (Сучжоу тимер юл транзиты):
Сучжоу тимер юл транзитының 6 нчы линиясе - төзелә торган линия. Төньяк-көнбатыштан көньяк-көнчыгышка таба йөгереп, ул Сучжоу Яңа округын, Гучу районының Сучжоу шәһәр үзәген һәм Сучжоу индустриаль паркын тоташтырачак.
Line_6_ (S% C3% A3o_Paulo_Metro) / 6 юл (Сан-Паулу Метро):
6-нчы юл (кызгылт сары) (Португалча: Linha 6 - Laranja) - Сан-Паулу метросының төзелеш линиясе. Беренче бүлек озынлыгы 15,9 километр (9,9 миль), 15 станция белән булачак, һәм Сан-Джоаким метро станциясен (1-нче линия (Зәңгәр) Бразилия өлкәсе белән тоташтырачак. Филиал шулай ук ​​"Колледжлар линиясе" дип атала. аларның күбесенә үз маршрутында хезмәт күрсәтәчәк (FAAP, PUC-SP һәм Макензи Университеты). 4 нче юлдагы охшаш алты ачык поезд Альстом Метрополис платформасы ярдәмендә җитештереләчәк.
Line_6_ (Тяньцзинь_Метро) / 6 нчы юл (Тяньцзинь метросы):
Тяньцзинь метросының 6-нчы сызыгы (кытайча: 天津 地铁 六号; Ул 2016 елның 6 августында ачылды. Соңрак линия 2016 елның 31 декабрендә һәм 2018 елның 26 ​​апрелендә озайтылды. Хәзерге вакытта линиянең озынлыгы 42,6 км, 38 станциясе бар. Хәзерге вакытта линиядә 6 разрядлы В поезды кулланыла, ләкин платформа 8 машина поездына ярдәм итәр өчен озын. 6-нчы юл, 5-нче юл белән бергә Тяньцзинь әйләнәсе ясыйлар.
Line_6_ (Wuhan_Metro) / 6 юл (Вухан метросы):
Вухан метросының 6-нчы линиясе 2016-нчы елның 28 декабрендә ачылды. Бу Вухан метросының барлыкка килгәннән бирле ачылган бишенче линиясе. Сызыкка 7 км озынлык 2021 елның 26 ​​декабрендә ачылды. Линиянең төньяк очында - Донгсиху районындагы 11 нче юл станциясе. Линиянең көньяк очлары - Кайдиан районындагы Донгфэнг мотор корпорациясе станциясе.
Сызык_6_ (Си% 27ан_Метро) / 6 нчы юл (Сиань метросы):
6 нчы юл - Сиань метросының сызыгы. Сызык көньяк-көнбатыштан төньяк-көнчыгышка таба бара, Сянгуожииксюжонгсиннан башланып, Фанчжиченга кадәр бетә. Сызык карталарда Pantone 2726C (зәңгәр) төсле.
Line_6_ (Чжэнчжоу_Метро) / 6 нчы юл (Чжэнчжоу метросы):
Чжэнчжоу метросының 6-нчы сызыгы (Кытай: 郑州 地铁 6 号 线; пиньин: zhèngzhōu dìtiě liùhào xiàn) Чжэнчжоуда тиз транзит линия.
Line_6_ (компания) / 6 нчы юл (компания):
6 нчы юл - музыка коралы һәм аудио җиһаз җитештерүче. Аларның продукт линияләренә электр һәм акустик гитара, бас, гитара һәм бас көчәйткеч, эффект берәмлекләре, USB аудио интерфейс һәм гитара / бас чыбыксыз системалар керә. Компания 1996-нчы елда оешкан һәм төп офисы Калифорниянең Калабасас шәһәрендә. 2013 елның декабреннән ул Yamaha корпорациясенең тулы хуҗасы булып тора.
Line_6_Branch_ (Шэньчжэнь_Метро) / 6 нчы юл филиалы (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метросының 6-нчы филиалы (гадиләштерелгән кытайча: 六号 线 支线; традицион кытайча: 六號 線 支線; пиньин: Liùhào Xiàn Zhīxiàn) Шэньчжэнь метросы, шулай ук ​​6-нчы филиал дип аталган, Шэньчжэньда метро линиясе. 6-нчы линиянең филиалы булуына карамастан, ул чыннан да аерым сызык, аның төсе, поезд тибы һәм поезд номерлары барысы да 6-нчы юлның төп сызыгыннан аерылып тора.
Line_6_DL4 / 6 DL4 юл:
1999-нчы елда кертелгән DL4 буенча DL4 санлы тоткарлау педалы. Бу беренче санлы модельләштерү эффект берәмлекләренең берсе. DL4 16 винтажны тоткарлау эффектларының модельләрен күрсәтә, шул исәптән Echoplex, Roland Corporation's Space Echo, һәм Электро-Гармоникс Делюкс Хәтер Кеше. Бу шулай ук ​​цикллау өчен кулланыла. 2000-нче елның май / июнь айларында Канада музыкантында каралганча, ул "кыйммәтле бәягә кавалкада китерә". DL-4 Грег Весталл, Джефф Слинглуф һәм Патрик О'Коннор тарафыннан тудырылган. Оригиналь концепция BOSS CE-1дан соң зурлыгы һәм формасы буенча модельләштерелгән дүрт алдан эшләнгән дизайн иде. Соңрак өйрәнү өчен винтаж педальләрен сатып алу өчен эшкә алынган Джордж Трипс дүртенче педальны тышкы джекны куллану урынына Тап-Темпо төймәсендә куллану өчен тәкъдим ясады. Соңгы күренеш һәм хис индустриаль дизайнер Люсиан Ту эше аркасында. DL-4 өчен инженер командасы Мишель Дойдич, Нигель Редмон һәм Джефф Слинглуфтан торды. Барлык тавыш дизайны Джефф Слинглуф тарафыннан ясалган, шул исәптән оригиналь һәм еш охшаган тавышлар. DL-4 үсешенең соңгы этапларында Джордж Трипс DL-4 өчен продукт менеджеры итеп эшкә алынды. Tap Tempo төймәсендә төзелгән концепциягә өстәп, Джордж лупер функциясен җитәкләүдә төп роль уйнады.
Line_6_Finch_West / 6-нчы юл Финч Көнбатыш:
Finch West 6, Finch West LRT дип тә атала, Торонто, Онтарио, Канадада төзелә торган җиңел тимер юл, Торонто Транзит Комиссиясе белән идарә итәчәк. 10,3 километр (6,4 миль), 18 тукталышлы линия Финч Вест станциясеннән 1 Йонге - Университетка кадәр Этобикоктагы Хамбер көллиятенең Төньяк кампусына кадәр сузылырга тиеш. Торонто урам машиналарының күпчелегеннән аермалы буларак, линия трафиктан аерылачак. Шулай ук, ул киң Торонто үлчәү урынына транзит сигнал өстенлеген һәм стандарт үлчәү кулланачак. Линия елына якынча 14,6 миллион җәяү йөриячәк яки 2031 елга көненә 40,000 йөриячәк һәм Торонтодагы иң тыгыз автобус маршрутларының берсе булган 36 Finch West автобус маршрутын (Финч Вест станциясеннән көнбатышка) алыштырачак. Линия 2023-нче елда тәмамланырга планлаштырыла, бәясе 2,5 миллиард доллар.
Line_6_Flextone / 6-нчы юл Flextone:
6-нчы линия Флекстон гитара көчәйткечләр сериясендә беренче булып 6-нчы линиянең POD санлы модельләштерү системасын бердәнбер көчәйткеч продуктында пакетлады. Санлы модельләштерү кулланучыларга гитара тоннарына популяр винтаж һәм бутик көчәйткечләр нигезендә керергә мөмкинлек бирде. 1990-нчы еллар ахырында чыгарылган вакытта, Flextone сериясе компаниянең флагман Vetta көчәйткеченә арзанрак альтернатива иде.
7 нче юл / 7 нче юл:
7 яки 7 нче юл түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
Line_7_ (Пекин_Субуэй) / 7 нче юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 7 нче сызыгы (Кытай: 北京 地铁 7 号 线; пиньин: běijīng dìtiě qīhàoxiàn) - Пекинда тиз транзит линия. Ул параллель һәм 1-нче линиянең көньягында һәм Батонг сызыгында, Фенгтай районындагы Пекин Көнбатыш тимер юл вокзалыннан Тончжоу өлкәсендә универсаль курортка кадәр бара. 6-нчы юл кебек, 7-нче линия Пекин метро челтәренә тагын бер көнчыгыш-көнбатыш магистраль линиясен өстәп, 1-нче линиягә өстәмә җиңеллек бирә. Сызыкта 8 типтагы В тибындагы поездлар кулланыла.
Line_7_ (CPTM) / 7 нче юл (CPTM):
7 нче юл (Руби) (Португалча: Линха 7 - Руби, элек А сызыгы (Браун), CPTM белән идарә ителгән җиде линиянең берсе һәм Сан-Паулу Метро тимер юл транспорты челтәрен тәшкил иткән унөч юлның берсе.
Line_7_ (Chengdu_Metro) / 7 нче юл (Ченгду метросы):
7 нче юл - Чэнду метросының цикл сызыгы (кытайча: 成都 地铁 7 号 线; пиньин: Chéngdū Dìtiě Qī Hào Xiàn). Ул Төньяк тимер юл вокзалы, Чэнду технология университеты, Хуайшудиан, Чэнду Көнчыгыш тимер юл вокзалы, Сычуан Нормаль Университеты, Чэнду Көньяк тимер юл вокзалы, Тайпингюан, Джинша музее, Көньяк-Көнбатыш iaзяотонг университеты һәм Төньяк тренер терминалы үзәге арасында әйләнә. Гомуми озынлыгы - 38,61 км (23,99 миль). 7 нче юлның төсе ачык зәңгәр. 7 нче линия төзелеше 2013-нче елда башланып, 2017-нче ел ахырында тәмамланды. Ченгду метросының мастер-планы буенча ул эчке түгәрәк сызыгына әйләнәчәк, 9-нчы линия тышкы түгәрәк сызыгы.
Line_7_ (Гуанчжоу_Метро) / 7 нче юл (Гуанчжоу метросы):
Гуанчжоу метросының 7 нче сызыгы - Гуанчжоу һәм Фошан, Кытайның Гуандун провинциясендә тиз транзит линия. Ул көньяк-көнчыгыш Гуанчжоу һәм Фошан аша узучы тангеналь сызык итеп күзаллана, Шунде, Паню һәм Хуангпу бистәләре арасында орбиталь хәрәкәтне шәһәр үзәгендәге халык күп булган станцияләрдән сакларга мөмкинлек бирә. 7 нче юлның төсе ■ ачык яшел.
Line_7_ (Ханчжоу_Метро) / 7 нче юл (Ханчжоу метросы):
Ханчжоу метросының 7 нче сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 杭州 地铁 七号 线; традицион кытайча: 杭州 地鐵 七號 線; пиньин: Hángzhōu Dìtiě Qīhào Siàn) - Ханчжоу метросы. Озынлыгы 47,48 км озынлыкта булачак һәм көнбатыш-көнчыгыш юнәлештә Шаньчэнг өлкәсенең Вушан мәйданы станциясе белән көнчыгышта iянтанг районындагы angзяндун'ер юл станциясе арасында узачак, Ханчжоу үзәге аша узачак һәм системаның башка линияләре белән трансфертлар бирәчәк. . Олимпия спорт үзәге станциясе белән angзяндун'ер юл станциясе арасындагы бүлек 2020 елның 30 декабрендә ачылды, калган бүлек 2022 елның 1 апрелендә ачылды.
Line_7_ (Мадрид_Метро) / 7 нче юл (Мадрид Метро):
Мадрид Метросының 7 нче сызыгы - тиз транзит линия, ул башта 1974 елның 17 июлендә ачылган. Хәзерге вакытта Питис һәм Хастаханә дель Хенарес арасында йөри.
Line_7_ (Мумбай_Метро) / 7 нче юл (Мумбай метросы):
Мумбай метросының 7 нче сызыгы Mumbaiиндстанның Мумбай шәһәре өчен метро системасының бер өлеше. Бу линиянең 11.386 км Мумбаи Метро Кызыл 9 линиясенең бер өлеше булачак. 33,5 км (20,8 миль) линия өлешчә күтәрелгән (29,975 км (18,626 миль), шуның 13,5 км (8,4 миль) әле дә төзелә) һәм өлешчә җир асты (3,5 км (2,2 миль), төзелә). һәм 29 станциядән тора (26 биеклектә һәм 3 җир астында), Алтын Оядан, төньякта Бхайандердан 9 Метрога кадәр, көньякта CSMIA T2 кадәр 7A сызыгы. 2023 елның 19 гыйнварында Аэри Флюовердан Гундавлига (Андери Көнчыгыш) кызыл сызыкның 5,5 км (3,4 миль) өлеше ачылды. Поездларның дизайн тизлеге 70 км / сәг, һәм һәрберсе 2280 пассажир йөртә, 10 минутлык арада эшли.
Line_7_ (Nanjing_Metro) / 7 нче юл (Нанкин метросы):
Нанкин метросының 7 нче сызыгы - төньяк-көнчыгыш - көньяк-көнбатыш сызык, Янцзы елгасының көньяк ярына якынча параллель. Линия 2022 елның 28 декабрендә эшли башлады. Бу линия шулай ук ​​Нанкинда GoA4 автоматлаштырылган поездларын кулланган беренче метро линиясе.
Line_7_ (Шанхай_Метро) / 7 нче юл (Шанхай метросы):
7 нче юл - Шанхай метро челтәренең төньяк-көнбатыш - көньяк-көнчыгыш сызыгы. Ул Шанхайның Баошан районын үзәк үзәк белән Пудонг Яңа Зонасы һәм Expo 2010 сайты белән тоташтыра. Хәзерге вакытта ул Баошан районындагы Мейлан күленнән Пудонгның Хуаму юлына кадәр бара, Шанхай Яңа Халыкара Экспо Centerзәге янында. Qihua Road Чентай Roadл депосына кире кайтучы поездлар өчен терминал булып хезмәт итә. Сызык система карталарында кызгылт сары төстә.
Line_7_ (Шэньчжэнь_Метро) / 7 нче юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь Метро 7 линиясе - озынлыгы 30,173 км (18,749 миль) һәм барлыгы 27 станция. Ул Шили күлен Тайан белән тоташтыра, Көнчыгыш - Көнбатыш Шэньчжэнь аша "V" формасында. Төзелеш 2012 елның 23 октябрендә башланды, треклар салу 2016 елның апрелендә тәмамланды. Линия 2016 елның 28 октябрендә эшли башлады. 7 нче юлның төсе куе зәңгәр.
Line_7_ (Suzhou_Rail_Transit) / 7 нче юл (Сучжоу тимер юл транзиты):
Сучжоу тимер юл транзитының 7 нче сызыгы - Сучжоуда төзелә торган тиз транзит линия. Төзелеш 2019 елның 25 декабрендә башланды. Озынлыгы 29,6 километр озынлыкта булачак. Планнар буенча, 4 нче линиянең Гончжуан һәм Мули станцияләре арасындагы өлеше 7 нче линия рәвешендә эшләячәк.停车场) юлда.
Line_7_ (Wuhan_Metro) / 7 нче юл (Вухан метросы):
Вухан метросының 7 нче сызыгы (кытайча: 武汉 地铁 7 号 线) - Вухандагы метро линиясе. Сызык Хуангпи районындагы Хенгдиан станциясеннән angзянхия өлкәсендә ingинлонгшан Дитексиаозен станциясенә кадәр бара.
Line_8 / 8 юл:
8 яки 8 юл:

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...