Friday, March 24, 2023

Line Kloster


Википедия: турында / Википедия: турында:
Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм дистәләрчә миллион инде! Википедиянең максаты - белемнең барлык тармаклары турында мәгълүмат туплап, укучыларга файда китерү. Викимедиа Фонды тарафыннан кабул ителгән Википедия ирекле редакцияләнә торган эчтәлектән тора, аның мәкаләләрендә укучыларны күбрәк мәгълүматка юнәлтү өчен бик күп сылтамалар бар. Күпчелек билгесез волонтерлар белән берлектә язылган, Интернетка керү мөмкинлеге булган һәм блокланмаган кеше Википедия мәкаләләренә яза һәм үзгәртә ала (редакция бозылу яки вандализм өчен чикләнгән очраклардан кала). Википедия 2001 елның 15 гыйнварында барлыкка килгәннән бирле дөньядагы иң зур белешмә сайтка әверелде, ай саен миллиардтан артык кунакны җәлеп итте. Хәзерге вакытта аның 300 дән артык телдә алтмыш миллионнан артык мәкаләсе бар, шул исәптән инглиз телендә 6,633,581 мәкалә, соңгы айда 130,416 актив катнашучы. Википедиянең төп принциплары аның биш баганасында тупланган. Википедия җәмгыяте бик күп политикалар һәм күрсәтмәләр эшләде, ләкин сез өлеш керткәнче аларның һәрберсе белән таныш булырга тиеш түгел. Википедия текстын, сылтамаларын һәм рәсемнәрен теләсә кем үзгәртә ала. Язылган нәрсә аны язганнан мөһимрәк. Эчтәлек Википедия политикасына туры килергә тиеш, шул исәптән басылган чыганаклар тарафыннан расланырга. Редакторларның фикерләре, ышанулары, шәхси тәҗрибәләре, каралмаган тикшеренүләр, яла ягу, авторлык хокукларын бозу калмаячак. Википедия программа тәэминаты хаталарны җиңел кире кайтарырга мөмкинлек бирә, һәм тәҗрибәле редакторлар начар редакцияләрне карыйлар һәм патруль итәләр. Википедия басма сылтамалардан мөһим яктан аерылып тора. Ул өзлексез ясала һәм яңартыла, һәм яңа вакыйгалар турында энциклопедик мәкаләләр айлар яки еллар түгел, ә берничә минут эчендә барлыкка килә. Википедияне теләсә кем яхшырта алганга, ул бүтән энциклопедияләргә караганда киңрәк, аңлаешлы һәм балансланган булып китте. Аның катнашучылары мәкаләләрнең сыйфатын һәм санын яхшырталар, шулай ук ​​дөрес булмаган мәгълүматны, хаталарны, вандализмны бетерәләр. Теләсә нинди укучы хатаны төзәтә ала яки мәкаләләргә күбрәк мәгълүмат өсти ала (карагыз Википедия белән тикшерү). Башлау [үзгәртү] яки [чыганакны үзгәртү] төймәләренә яки сакланмаган бит яки бүлек өстендәге карандаш иконасына басыгыз. Википедия 2001 елдан бирле халыкның зирәклеген сынап карады һәм моның уңышлы булуын ачыклады.

Line_9_ (Пекин_Субуэй) / 9-нчы юл (Пекин метросы):
Пекин метросының 9-нчы сызыгы (Кытай: 北京 地铁 9 号 线; пиньин: běijīng dìtiě jiǔhào xiàn) Пекинның көнбатышында тиз транзит линия. Сызык 16,5 км (10,3 миль) Хайдиан районындагы Милли китапханәдән Фенгтай районының Гуонгжуанга кадәр 13 станция белән бара. Барлык станцияләр дә тулысынча җир астында. 9 нчы юлның төсе - схема.
Line_9_ (CPTM) / 9 юл (CPTM):
9-нчы юл (Эмералд) (Португалча: Линха 9 - Эсмералда), элек С сызыгы (Күк Зәңгәр) (Линха С - Селесте) һәм С Сызыгы (Эмералд) (Линха С-Эсмералда), ViaMobilidade белән эшләнгән өч линиянең берсе. Бразилиядә Сан-Паулу метро тимер юл транспорты челтәрен тәшкил иткән унөч юлның берсе. 2022 елның 27 гыйнварыннан ViaMobilidade 30 ел дәвамында 8-Алмаз сызыгы белән эшли.
Line_9_ (Changchun_Rail_Transit) / 9 юл (Чанчун тимер юл транзиты):
Чанчун тимер юл транзитының 9-нчы линиясе (Кытай: 长春 轨道 交通 九号; Ул төзелә һәм 2025 елда ачылырга планлаштырыла.
Line_9_ (Chengdu_Metro) / 9-нчы юл (Ченгду метросы):
Чэнду метро линиясе 9 (гадиләштерелгән кытайча: 成都 地铁 9 号; традицион кытайча: 成都 地鐵 9 號 線) Ченгдуда, Сычуаньда урнашкан һәм булган Ченгду метро системасына киңәйтү ясый. Линия рәсми рәвештә 2020-нче елның 18-нче декабрендә ачылды. 9-нчы этап Финанс Сити Көнчыгыштан Хуангтианбага кадәр бара һәм киләчәктә Ченгдуда (7-нче юлдан соң) икенче цикл булып торачак. 9-нчы юлның төсе ачык кызгылт сары. Бу Ченгдуда беренче тулы автоматлаштырылган ATO GoA 4 метро линиясе. 13 станция Лондонда урнашкан Сепанта Кытай архитекторы Jiang & Associates Design белән берлектә эшләнгән.
Line_9_ (Chongqing_Rail_Transit) / 9 нчы юл (Чунцин тимер юл транзиты):
CRT 9 сызыгы - Чунцинда, Кытайда тиз транзит линия.
Line_9_ (Гуанчжоу_Метро) / 9 нчы юл (Гуанчжоу метросы):
Гуанчжоу метросының 9 нчы сызыгы - Хуаду өлкәсе аша узучы тиз транзит линия. Ул Фейлингта башланып, Гаозенгта тәмамлана, Гаозенгтагы 3 нче юл белән алышынып. Гомуми озынлыгы - 11 станция белән 20,1 км (12,49 миль). 9 нчы юлның төсе алсу яшел. 9 нчы юл 2017 елның 28 декабрендә ачылды.
Line_9_ (Ханчжоу_Метро) / 9 нчы юл (Ханчжоу метросы):
Ханчжоу метросының 9-нчы сызыгы (гадиләштерелгән кытайча: 杭州 地铁 九号 traditional; традицион кытайча: 杭州 地鐵 九號 p; пиньин: Hángzhōu Dìtiě Jiǔhào Siàn) - Ханчжоу метросы. Сызык озынлыгы 29,45 км (18,30 миль) һәм Гуанинтанг белән Лонг'ан арасында төньяк-көньяк юнәлештә бара. Сызык система карталарында төсле куе.
Line_9_ (Мадрид_Метро) / 9-нчы юл (Мадрид Метро):
Мадрид метросының 9 нчы сызыгы - Мадридтагы тиз транзит линия, ул 1980 елның 31 гыйнварында Саинз де Баранда белән Павонес арасында ачылган. Соңрак ул Авенида де Америкадан Геррера Ориягә кадәр 1983 елның 3 июнендә озайтылды, ләкин бу бүлек ул вакытта төп өлештән аерылып торган булса да, Авенида де Америкадан Саинз де Барандага кадәр югалган фрагмент 1986 елның 24 февралендә ачылганчы.
Line_9_ (Mumbai_Metro) / 9-нчы юл (Мумбай метросы):
Мумбай метросының Кызыл линиясе 9 (киңәйтү) Мумбай, Indiaиндстан өчен метро системасының бер өлеше. Метро линиясе 9 - Кызыл линиянең Андеридан CSMIA һәм Дахисардан Мира юлына кадәр озынлыгы. Бу линия башка метро линияләреннән аерылып торачак, чөнки ул ике катлы күпердә эшләячәк. Беренче палубада очыш булачак, метро икенче палубада эшләячәк. Очыш тәкъдим ителгән Шиважи Чок (Мира юлы) метро станциясе янында башланып, Бхайандерда (Көнбатыш) Мира Бхайандер юлы аша тәмамланачак. Ул Көнбатыш Экспресс Магистрале, Көнбатыш Сызык һәм Мумбай метросы арасында үзара бәйләнешне тәэмин итәчәк (2 нче юл һәм 7 нче юл). J Kumar Infraprojects Ltd. Мумбаи Метрополитен өлкәсен үстерү агентлыгыннан (ММРДА) кабул итү хаты (LoA) алды, Мумбай метро линиясен проектлау һәм төзү өчен Мира-Бхайандарда (бөтен Кызыл өчен төп депо) тәкъдим иттеләр. сызык). Депо Нетажи Субхаш Чандра Босе стадионы артында тәкъдим ителә. Бу Мумбайның иң зур метро саклагычларының берсе булачак. Техник хезмәт күрсәтү өчен тәкъдим ителгән җирнең гомуми мәйданы - 20,0 га. Бу 11,386 км (7.075 миль) линия булачак, 2021 елга көненә 8,47 миллион (847,000) юлчы һәм 2031 елга 11,12 миллион (1,112 миллион) юлчы.
Line_9_ (Шанхай_Метро) / 9-нчы юл (Шанхай метросы):
9 нчы юл - Шанхай метро челтәренең көньяк-көнбатыш-төньяк-көнчыгыш сызыгы. Сызык Сонгцзян өлкәсенең Көньяк тимер юл вокзалыннан Пудонгдагы Каолуга кадәр бара. Сызык система карталарында ачык зәңгәр төстә.
Line_9_ (Шеньян_Метро) / 9 нчы юл (Шеньян метросы):
Шеньян метросының 9-нчы сызыгы (кытайча: 沈 阳 地铁 9 号; 9-нчы юл, 10-нчы юл белән бергә Шеньян тирәсендә әйләнеш ясыйлар. 9 нчы юлның 1 этабы - 23 станция белән 28,996 км озынлыкта. Линия 2019 елның 25 маенда ачылды.
Line_9_ (Шэньчжэнь_Метро) / 9 нчы юл (Шэньчжэнь метросы):
Шэньчжэнь метросы 9-нчы линия 2016-нчы елның 28 октябрендә ачылды. Аның 32 станциясе бар, шул исәптән 10 тапшыру станциясе һәм озынлыгы 36,18 км (22,48 миль), шәһәрнең Наншан, Футиан һәм Луоху районнары аша уза. 9 юлның төсе соры.
Line_9_ (Suzhou_Rail_Transit) / 9 юл (Сучжоу тимер юл транзиты):
Сучжоу тимер юл транзитының 9-нчы сызыгы (Кытай: 苏州 轨道 交通 9 号 线), шулай ук ​​Көнчыгыш-Көнбатыш Экспресс линиясе (Кытай: 东西 向 快 as) Сучжоуда планлаштырылган көнчыгыш-көнбатыш тиз транзит линиясе. Рәсми җәмәгать төзелеше вакыты юк, ләкин төзелеш 2035 елга кадәр башланыр дип көтелә. Ул Сучжоу Яңа округына, Гусу районына, Сучжоу индустриаль паркына, Куншанга һәм Тайканга хезмәт күрсәтәчәк. 9-нчы юл Көнчыгыш-Көнбатыш Экспресс линиясе буларак планлаштырыла. 1-нче линиядә сыйдырышлык булмаганлыктан, 9-нчы юл Сучжоу Яңа Районын, Гусу өлкәсен, һәм Сучжоу индустриаль паркын Куншан һәм Тайканга тоташтыручы тиз транзитны капларга тиеш.
Line_9_ (Тяньцзинь_Метро) / 9 нчы юл (Тяньцзинь метросы):
9 нчы юл - Тяньцзинь метросының тиз транзит линиясе. Ул 21 станция белән 52,8 км озынлыкта, Тяньцзинь шәһәрен Бинхай Яңа Зонасы белән тоташтыра, Тяньцзинь Муниципалитеты карамагындагы яңа өлкә. Бер яклы сәяхәт вакыты якынча бер сәгать. 9-нчы юлны Тяньцзинь Бинхай массакүләм транзит үсеш компаниясе белән идарә итә, ул 2017-нче елда Тяньцзинь тимер юл транзит төркеме корпорациясенең бүлекчәсе булды.
Сызык_9_ (Си% 27ан_Метро) / 9 нчы юл (Сиань метросы):
Сиань метросының 9-нчы сызыгы - Сиань, Шаньси, Кытайда метро линиясе, ул 2020-нче елда ачылган.
Line_A / A сызыгы:
А линиясе берничә транспорт линиясенең исеме: А (Нью-Йорк метро хезмәте), АКШ линиясе (Буэнос-Айрес җир асты), Аргентина А линиясе (Лос-Анджелес метросы), АКШ линиясе А (Прага метросы), Чехия А линиясе (Рим) Метро), Италия Мексика Сити Метро А, Мексика Сити А линиясе (EuskoTran), Билбао, Испания (элеккеге исем)
Line_A_ (Buenos_Aires_Underground) / А сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты):
А сызыгы - Буэнос-Айрес метросының иң борынгы сызыгы. 1913 елның 1 декабрендә халык өчен бу Көньяк Америкада, Көньяк ярымшарда һәм Испаниядә сөйләшүче дөньяда беренче җир асты линиясе иде. Бу Буэнос-Айресны җир асты транспорт хезмәтенә ия булган 13-нче шәһәр итте. Сызык Плаза де Майо һәм Сан Педритодан 9,8 км озынлыкта уза һәм Авенида де Майо һәм Авенида Ривадавия өлешенең тулы озынлыгы астында эшли, һәм көненә 258,000 кеше куллана. Дәүләт хезмәтенең беренче көнендә (18 декабрь 1913) ), ул 220,000 пассажир йөртте. А линиясе инаугурациядә кулланылган машиналарны бер гасыр эчендә кулланган. Бу машиналар Бельгиянең La Brugeoise компаниясе тарафыннан 1913-нче елда төзелгән һәм 1927-нче елда агач структурасы җир асты куллану өчен үзгәртелгәндә яңартылган. "Groundир асты трамвай юлында" оригиналь "пантограф" машиналарының үзенчәлеге шунда: 1926 елга кадәр аларның урамда утыру өчен очларында түбән ишекләр, тоннель платформаларыннан йөкләү өчен уртада биек ишекләр булган. Шуңа күрә, А линиясе континентның беренче "җиңел тимер юл метросы" булып саналырга мөмкин. Иске агач машиналар 2013 елда алынды һәм аның урынына заманча машиналар куелды. Линия 1914-нче елда оригиналь линия тәмамланганнан бирле ике тапкыр озайтылды, Сан-Хосе де Флорес һәм Сан-Педритоның ике станцияле озайтылуы 2013 елның 27 сентябрендә хезмәткә керде.
Line_A_ (Прага_Метро) / А сызыгы (Прага метросы):
А сызыгы (Чехия: Линка А) - Прага метросы, Чехия башкаласына хезмәт күрсәтә. Хронологик яктан системаның икенче сызыгы, ул беренче тапкыр 1978-нче елда ачылган һәм күбесенчә 1980-нче елларда киңәйтелгән. 2015 елның 6 апрелендә Nemocnice Motol компаниясенә киңәйтү ачылгач, А линиясе якынча 17,1 километр (10,6 миль) маршрутта эшли һәм 17 станциягә хезмәт күрсәтә. Хәзерге вакытта аэропортка тагын биш станция белән озайту планлаштырыла.
Line_A_ (Рим_Метро) / А сызыгы (Рим метросы):
Рим метросының А сызыгы (Италия: А сызыгы) шәһәр аша Баттистининың төньяк-көнбатыш терминалыннан Анагнинадагы көньяк-көнчыгыш терминалга кадәр уза. Терминида В сызыгы һәм Сан-Джованнида С сызыгы белән кисешә. Метро карталарында сызык кызгылт сары белән билгеләнгән. Гадәттә бик күп кеше, А линиясе көн саен ярты миллионга якын кешене йөртә.
Line_Arlien-S% C3% B8borg / Арлиен-Сøборг сызыгы:
Line Arlien-Søborg (1966 елның 25 июлендә туган) - Даниянең элеккеге актрисасы һәм кино режиссеры. 1984-нче елда ул Skønheden og udyret фильмы өчен Бодил һәм Робертның иң яхшы актриса премияләренә лаек булды.
Line_Attack_Heroes / Line һөҗүм геройлары:
Line Attack Heroes (ラ イ ン ア R Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Rain Ул Япониядә 2010 елның 27 июлендә чыгарылды.
Line_B_ (Buenos_Aires_Underground) / В линиясе (Буэнос-Айрес җир асты):
Буэнос-Айрес метросының В сызыгы Леандро Н.Алемнан Хуан Мануэль де Росаска Вилла Уркизада 11,75 километр (7,30 миль) уза. В линиясе халыкка 1930 елның 17 октябрендә ачылды. Соңгы елларда ул Буэнос-Айрес метросының иң күп кулланылган линиясе исемен алды, һәм Лос Инкас арасында тоннель бүлеге ачылганнан соң аның шефлыгы тагын да артты. Parque Chas тирәсендәге станция һәм Вилла Уркуизадагы сәүдә үзәге. Бу Буэнос-Айреста беренче линия иде, аның станцияләрендә турникетлар һәм хәрәкәтле баскычлар бар. Бу өченче тимер юл ток коллекциясен кулланган бердәнбер линия, калган җир асты линияләре электр токын өстән сызыклардан җыялар, гәрчә яңа запасны кертү өчен өстән сызыкларга күчү дәвам итә. Аның үлчәве 4 фут 8 + 1-2 (1435 мм) Буэнос-Айресның җир асты системасы белән бертигез. Хәзерге вакытта B линиясендә кулланыла торган әйләнеш - элеккеге Токио метросы (элеккеге Эйдан метросы) 300/500/900 акция, Марунучи линиясендә кулланылган һәм CAF 5000 акциясе. Япон агрегатлары 1990-нчы еллар башында алынган, һәм элеккеге утыру бүлмәсенә караганда азрак утыру бүлмәсе тәкъдим итә, иң югары сәгатьләрдә линиянең сыйдырышлыгын арттыра. Япон поездлары этаплап бара һәм алыштырыла, яңа CAF 5000 һәм Мадрид Метросыннан алынган CAF 6000 әйләнешле акция.
Line_B_ (Прага_Метро) / В сызыгы (Прага метросы):
В сызыгы (Чехия: Линка В) - Прага метросында сызык. Хронологик яктан өченче ачылган, ул беренче тапкыр 1985-нче елда ачылган һәм 1990-нчы елларда киңәюен дәвам итә. Хәзерге вакытта ул челтәрдәге иң озын линия, 24 станция һәм 25,6 километр (15,9 миль) трек.
Line_B_ (Рим_Метро) / В сызыгы (Рим метросы):
В линиясе - Рим, Италия һәм Рим метросының бер өлеше. Аның исеменә карамастан, В линиясе шәһәрдә төзелгән беренче линия иде. Ул Римны төньяк-көнчыгыштан диагональ рәвештә кичерә, Ребиббиядән һәм Джонио станцияләреннән, көньякка, Лорентинада, EUR районында бетә. Термини станциясендә А сызыгын кичеп чыга. Линиянең 26 станциясе бар һәм Метро карталарында зәңгәр төстә күрсәтелгән.
Line_Bareiro / Барейро сызыгы:
Линей Барейро (1950 елда туган) - Парагвай политик галиме, граждан хокуклары активисты һәм феминист.
Line_Barfod / Line Barfod:
Line Barfod (1964 елның 24 маенда, Копенгагенда туган) - Даниядә юрист һәм сәясәтче. Ул Кызыл-Яшел Альянс өчен Фолкетингның (Дания парламенты) элеккеге әгъзасы. Line Barfod - отставкадагы китапханәче ярдәмчесе Вернер Брандструп Андреасен һәм социаль хезмәткәр Åсе Барфодның кызы. Ул Клаус Хансенга өйләнгән. Аларның дүрт баласы бар.
Line_Bazar_Purnia / Базар Пурния:
Line Bazar - Пурния, Бихар шәһәрендә мөһим урын (башкалар Автобус тукталышы, Бхатта Базар, Хускибаг (Бихарның төньяк-көнчыгышындагы иң зур ваклап сату базары), һәм гулаббаг (Бихарның төньяк-көнчыгышындагы иң зур күпләп сату базары). Бу Төньяк-Көнчыгыш Бихар, шулай ук ​​күрше Непал һәм Көнбатыш Бенгалдан килгән пациентларга хезмәт күрсәтүче мөһим медицина үзәге. Line Bazar - Пурния дивизиясе һәм Коси дивизиясендә төп урын, булган медицина учреждениеләренең сыйфаты белән билгеле. Садар хастаханәсе һәм Пурния дәүләт медицина көллияте монда урнашкан. Сызык базары NH 231 урнашкан. Базар сызыгы яхшы табиблар, шәхси һәм дәүләт медицина колледжлары һәм больницалары, кан банклары, химиклар белән тулысынча җиңеләйтелгән, шулай ук ​​шәһәрнең барлык мөһим юнәлешләренә сәяхәт өчен яхшы транспорт корылмасы бар.
Line_Beauchamp / Line Beauchamp:
Line Beauchamp (1963 елның 24 февралендә туган) - Канада сәясәтчесе. Ул Суведа йөрү өчен Милли Ассамблеяның Либераль әгъзасы, һәм Квебек Милли Ассамблеясендә Бурасса-Суве өчен 1998 елның 30 ноябреннән 2012 елның 14 маена кадәр эшләде. Ул шулай ук ​​апрельдән Мәдәният һәм элемтә министры булып эшләде. 2003 елның 29 апреленнән 2007 елның 18 апреленә кадәр тотрыклы үсеш, әйләнә-тирә мохит һәм парклар министры, 2007 елның 18 апреленнән 2012 елның 12 августына кадәр, һәм 2010 елның 11 августыннан мәгариф, ял һәм спорт министры һәм вице-премьер булып эшләде. Квебек 2011 елның 7 сентябреннән, 2012 елның Квебек студентлар забастовкасы нәтиҗәсендә, 2012 елның 14 маенда отставкага киткәнче. 2013 елның гыйнварында ул үзенең стратегик консалтинг компаниясен оештырды һәм клиентлар белән төрле контрактлар алды, шул исәптән мәдәният, мәгариф, күчемсез милек, профессиональ хезмәтләр. Ул шулай ук ​​Le Journal de Montréal кунак язучысы. Валлифилдта туган Лайн Букамп 1985-нче елда Монреаль Университетыннан психология буенча BAC дәрәҗәсен алды. 1984 елдан 1985 елга кадәр ул шул институтта укытучы ярдәмчесе булып эшләде һәм 1987-нче елда кулланучыларны яклау ассоциациясе Инфо-кроссанс директоры булды. психотерапия, үз-үзеңә ярдәм итү, культлар. 1991-1993 елларда Бончам 101,5 CIBL-FM радиостанциясендә башкаручы директор булып эшләде. 1993-нче елда ул 1998-нче елга кадәр Монреаль Көнчыгышның социаль-икътисадый партнерлыгын пропагандалау һәм җәмгыять өчен Pro-Est башкарма директоры булды. 1989 һәм 1998 еллар арасында Line Beuchamp берничә башкарма комитет әгъзасы, шул исәптән l'Association. кооператив d'économie familiale du Centre de Montréal (ACEF), 1989-1997 елларда корпорация de l'Est (CDEST), 1995 - 1998 елларда Колледж де Майсоннев, һәм Реги дес монтаж олимпикасы (RIO) 1996-1998 елларда, 1993 - 1998 елларда Réseau des gens d'affaires de l'Est әгъзасы булудан тыш, 2013 һәм 2014 елларда ул Майсоннев-Роземонт хастаханәсе Башкарма комитеты әгъзасы, Ривьер-дес- Prairies Hospital's Fondation les Petits Trésors, Père-Ménard, Zoofest һәм Mondial des jeux.
Line_Bj% C3% B8rnsen / Bøørnsen сызыгы:
Line Børnsen (1992 елның 3 июлендә туган) - København Håndbold өчен Норвегия гандболчысы. Ул халыкара гандболист Кристиан Бøрнсенның сеңлесе. Ул шулай ук ​​Норвегияне 2011-нче елда яшүсмерләр арасында Гандбол буенча Европа чемпионатында, 12-нче урында, һәм 2012-нче елда яшүсмерләр арасында гандбол буенча дөнья чемпионатында 8-нче урында.
Line_Bonde / Line Bonde:
Line Bonde (туган 1979-нчы елда туган) - Дания сугыш очучысы. 2006 елның июлендә, 27 яшендә, ул беренче хатын-кыз Дания сугыш очучысы булды, F-16 самолеты белән очты.
Line_Branch_ (Dan_River_tributary) / Сызык филиалы (Дан елгасы кушылдыгы):
Сызык филиалы - Вирджиния штатының Галифакс округындагы Дан елгасына 2,75 миль (4,43 км) озынлыктагы 1 нче заказ кушылдыгы.
Line_Brandt_Pedersen / Брандт Педерсен:
Сызык Брандт Педерсен (1991 елның 4 июнендә туган) - Дания ерак арада йөгерүче. Ул Даниянең Орхус шәһәрендә узган 2019 IAAF Дөнья Кросс Чемпионатында олы хатын-кызлар ярышында көч сынашты. Ул 84 нче урында.
Line_Burquier / Line Burquier:
Line Burquier (2003 елның 7 маенда туган) - велосипедчы һәм велосипедта велосипедта катнашучы велосипедчы. 2021 UCI Mountain Bike Дөнья Чемпионатында ул кросс эстафетасында Франция командасы белән алтын медаль яулады һәм кече кросс категориясендә дөнья чемпионы булды. 2022 UCI Mountain Bike Дөнья Чемпионатында ул U23 кросс өлкәсендә дөнья чемпионы булды.
Line_Bus / Line автобусы:
Line Bus - 1971-нче елда Indianинд Малаялам фильмы, К.С. Сетумадхаван режиссеры һәм CC Baby тарафыннан чыгарылган. Фильмда баш рольләрдә Мадху, Джаябхарати, Адур Бхаси һәм Прамела ролен башкара. Фильмда Г.Девараҗан музыкаль балл алган.
Line_C / C сызыгы:
C линиясе - RER C берничә җәмәгать транспорты системасында кулланылган линия билгесе, Париждагы тимер юл линиясе, Франция сызыгы (Прага Метро), Прагадагы метро линиясе, Чехия С линиясе (Буэнос-Айрес метросы), метро линиясе Буэнос-Айрес, Аргентина Бордо Трамвай линиясе, Бордодагы трамвай маршруты, Франция Лион Метро Сызыгы, Лиондагы метро линиясе, Франция C Line (RTD), Денвер, Колорадо, АКШ С линиясе (Рим Метро) ), Римдагы метро линиясе, Италия C Line (Лос-Анджелес Метро), Лос-Анджелес округында җиңел тимер юл, Калифорния С (Лос-Анджелес тимер юлы), Лос-Анджелеста элеккеге урам транспорты хезмәте, АКШ проспекты C Line (Манхэттен), а Нью-Йоркта автобус маршруты, АКШ (Нью-Йорк метро хезмәте), Нью-Йоркта метро маршруты, АКШ C (S-поезд), Копенгагендагы тимер юл линиясе, Дания RapidRide C Line, автобус маршруты Сиэтлда, АКШ C Line (Миннесота), Миннеаполис, АКШ
Line_C_ (Buenos_Aires_Underground) / C сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты):
Буэнос-Айрес метросының С сызыгы, Ретиродан Конституция терминусына кадәр, 1934 елның 9 ноябрендә ачылды, озынлыгы 4,3 км (2,7 миль). Ул Лима Сур, Бернардо де Иригойен, Карлос Пеллегрини, Эсмералда, Сан-Мартин һәм Плаза Сан-Мартин һәм Авенида Рамос Межия урамнары астында йөри. Ул системаның бүтән линияләренә генә тоташмый (H линиясен исәпкә алмаганда, соңрак тоташтырылачак), ләкин Ретиро һәм Конституциядәге терминалы аны иң мөһим тимер юл белән тоташтыра. Буэнос-Айрестагы челтәрләр, Митер һәм Рока линияләре, шулай ук ​​ерак араларга пассажирлар хезмәте. Шулай итеп Буэнос-Айресның транспорт системасында мөһим артерия. Шул ук вакытта, ул станция озынлыгы һәм саны буенча иң кыска сызык. Бу челтәрнең өченче линиясе иде, халыкка тимер юл хезмәте күрсәтә, А һәм Б линиясеннән соң, 2007 елга кадәр H линиясе ачылганга кадәр, ул төньяк-көньяк хезмәт күрсәтүче системада бердәнбер линия иде.
Line_C_ (Прага_Метро) / С сызыгы (Прага метросы):
С сызыгы (Чехия: Линка С) - Прага метросында сызык. Ул шәһәр үзәгенең уң ярын төньяк-көньяк юнәлештә кичеп, сызыкның ике очында көнчыгышка таба борыла. Бу системаның иң борыңгы һәм иң күп кулланылган линиясе, 1974-нче елда ачылган һәм сәгатенә якынча 26,900 кешене ташый. Сызыкның озынлыгы 22,41 километр (13,92 миль) һәм 20 станцияне үз эченә ала, бер читеннән икенчесенә сәяхәт якынча. 35 мин.
Line_C_ (Рим_Метро) / С сызыгы (Рим метросы):
С линиясе - Рим метро линиясе, Монте Компатри-Пантанодан Римның көнчыгыш ягында, Италиядә, Сан-Джованнига кадәр, шәһәр үзәге янында, ул А сызыгына туры килә. Бу шәһәрдә төзелгән өченче метро линиясе. Беренче бүлек, Монте Компатри-Пантано һәм Parco di Centocelle арасында, 2014 елның 9 ноябрендә ачылды. Икенчесе, Parco di Centocelle-дан Лодига кадәр, икенчесе 2015-нче елның 29-нчы июнендә ачылды. Өченчесе, Лодидан Сан Джованни, 2018 елның 12 маенда ачылды. Бу линия иске Рим-Пантано тимер юлының өлешләрен кабат куллана, җиңел тимер юл, Рим-Фиугги тимер юлының соңгы өлеше.
Line_Christophersen / Line Кристоферсен:
Line Drost Кристоферсен (2000 елның 14 гыйнварында туган) - Дания бадминтончысы. Кайчандыр ул Скольск клубында укыган, хәзер Гентофте. Кристоферсен кызлар яшүсмерләр арасында 2018 Европа чемпионатында, һәм яшүсмерләр арасында дөнья чемпионатында көмеш медаль яулады, аннары хатын-кызлар арасында 2021 елгы Европа чемпионатында көмеш медаль яулады. Ул Дания командасының 2020 хатын-кызлар командасы чемпионатында, һәм 2021 һәм 2023 елларда катнаш катнаш Европа чемпионатында җиңгән команда составына керде.
Line_Corporation / Line корпорациясе:
Line Corporation - Z Holdingsның Токиода урнашкан бүлендек компаниясе, ул Softbank Group һәм Naver Corporation белән берлектә. Компаниянең бизнесы, нигездә, мобиль кушымталар һәм Интернет хезмәтләрен үстерү белән бәйле, аеруча Line элемтә кушымтасы.
Line_Creek / Line Creek:
Line Creek түбәндәгеләргә мөрәҗәгать итә ала:
Line_Creek_ (Deep_River_tributary) / Line Creek (тирән елга кушылдыгы):
Лайн Крик - 2,93 миль (4,72 км) озынлыктагы 1 нче заказ кушылдыгы, Төньяк Каролинадагы Чатхам округындагы тирән елгага. Бу агым Мур-Чатам округы сызыгын түбән агымга бәйли, шуңа күрә исем.
Line_Creek_ (Flint_River_tributary) / Line Creek (Флинт елгасы кушылдыгы):
Лайн Крик - АКШның Грузия штатындагы Ковета, Файетт, Фултон, Мериуэтер, Спалдинг һәм Трупп округларында агым. Бу Флинт елгасының кушылдыгы. Лин Крик шулай итеп Ковета-Файетт округ линиясе аның курсы белән барлыкка килүе белән аталган.
Line_Creek_ (Grass_River_tributary) / Line Creek (Чүп елгасы кушылдыгы):
Лайн Крик Нью-Йоркның Бак күперендәге үлән елгасына агып тора.
Line_Creek_ (Миссури) / Линия Крик (Миссури):
Лайн Крик - АКШның Миссури штатындагы Платт округында агым. Бу Миссури елгасының кушылдыгы. Лайн Крик аның курсы балчыкка параллель агылганы өчен аталган - Платт округ сызыгы.
Line_Creek_ (Schoharie_Creek_tributary) / Сызык Крик (Шохари Крик кушылдыгы):
Лайн Крик Шохари Крикка Мидлбург, Нью-Йорк аша агып тора.
Line_Creek_ (South_Dakota) / Line Creek (Көньяк Дакота):
Лайн Крик - АКШның Көньяк Дакота штатындагы агым. Лин Крик аның исемен Шайен елгасы Indianинд резервациясенең чиге (сызыгы) янында агылганнан алган.
Line_D1_ (Moscow_Central_Diameters) / D1 сызыгы (Мәскәү Centralзәк диаметрлары):
D1. һәм тирә-як шәһәрләр. MCD-1 Лобнядан Долгопрудный һәм Мәскәү аша Одинцовога бара. Линия 2019 елның 21 ноябрендә, D2 белән бер көнне ачылды. Ул Савyловский һәм Белорусский шәһәр яны тимер юл линияләрен һәм станцияләрен куллана. Сызыкның озынлыгы 52 километр (32 миль), һәм терминал арасында сәяхәт вакыты 80 минут. Бу шәһәр яны юнәлешләре элегрәк тоташтырылган иде, һәм алар арасында шәһәр яны поездлары йөри иде, шуңа күрә линияне ачу өчен беренче инвестицияләр минимум иде. Модификацияләнгән Иволга поездлары EP2D белән ачылганнан бирле хезмәт итә (русча: ЭП2Д (иштропоез Пригородный 2 тип) Демиховский) поездлар.
Line_D2_ (Moscow_Central_Diameters) / D2 сызыгы (Мәскәү Centralзәк диаметрлары):
D2. һәм тирә-як шәһәрләр. MCD-2 Нахабинодан Красногорск һәм Мәскәү аша Подольскка кадәр бара. Линия 2019 елның 21 ноябрендә, D1 белән бер көнне ачылды. Ул Рижский һәм Курский шәһәр яны тимер юл линияләрен һәм станцияләрен куллана. Сызыкның озынлыгы 80 километр (50 миль), һәм терминал арасында сәяхәт вакыты 116 минут. Бу шәһәр яны тимер юллары элегрәк тоташтырылган иде, һәм алар арасында шәһәр яны поездлары йөри иде, шуңа күрә линияне ачу өчен беренче инвестицияләр минимум иде. Иволга поездлары ачылганнан бирле хезмәт итә.
Line_D3_ (Moscow_Central_Diameters) / D3 сызыгы (Мәскәү Centralзәк диаметрлары):
D3. Мәскәү Centralзәк түгәрәге.
Line_D4_ (Moscow_Central_Diameters) / D4 сызыгы (Мәскәү Centralзәк диаметрлары):
D4.
Line_D5_ (Moscow_Central_Diameters) / D5 сызыгы (Мәскәү Centralзәк диаметрлары):
D5 (русча: МЦД-5) яки Ярославско-Павелецкий диаметры (русча: Ярославско-Павелецкий ди зи) киләчәктә ачылачак Мәскәү Centralзәк диаметрларының бишенче сызыгы. Линия ике филиалы булган 48 станциядән торачак (Фрязино һәм Шyлково филиалы), Фрязино филиалының тимер юлын яңарту белән. Башта D5 өчен күп маршрутлар тәкъдим ителсә дә, D5 тәкъдим иткән маршрут Китай-Город станциясендә Ярославский тимер юл терминалыннан Павелецкаяга кадәр җир асты тоташуы белән узуны тәкъдим итте.
Line_D_ (Buenos_Aires_Underground) / D сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты):
Буэнос-Айрес метросының D сызыгы Катральдан Конгресо де Тукуманга кадәр бара. Линия 1937 елның 3 июнендә ачылды һәм төньякка берничә тапкыр киңәйтелде. Линиянең озынлыгы 11 км, 16 станциясе бар, шул ук вакытта шәһәр ярына параллель йөри.
Line_D_ (Прага_Метро) / D сызыгы (Прага метросы):
D сызыгы (Чехия: Линка D) - Прага метросының төзелеш линиясе, ул Чехия башкаласының көньягында 4 Прага һәм Прага 12 хезмәт итәчәк. Төзелеш 2022 елда линиянең беренче өлешендә башланган.
Line_D_ (Рим_Метро) / D сызыгы (Рим метросы):
D Line Рим Метро системасының тәкъдим ителгән линиясе иде, аның проекты 2012-нче елда ябылды. 2018-нче елда проект Line-ның яңадан ясалган версиясенә күчерелде.
Line_Damkj% C3% A6r_Kruse / Damkjær Kruse сызыгы:
Line Damkjær Kruse (1988 елның 7 гыйнварында туган) - Дания бадминтончысы. Ул 2007 елгы яшүсмерләр арасында Европа чемпионатында кызлар парлы разрядта көмеш медаль, катнаш парларда бронза медаль яулады.
Line_Dariel / Line Dariel:
Line Dariel (1898–1956) Бельгиядә туган француз җырчысы һәм актрисасы иде.
Line_Daugaard / Daugaard сызыгы:
Line Fruensgaard (элеккеге Даугаард; 1978 елның 17 июлендә туган) - Дания командасының элеккеге гандболчысы һәм Олимпия чемпионы. Ул 2004 елда Афинада узган җәйге Олимпия уеннарында Дания җыелма командасы белән алтын медаль алды.
Line_Describing_a_Cone / Конны сурәтләү сызыгы:
Конны сурәтләү сызыгы - 1973-нче елда рәссам Энтони МакКалл тарафыннан "каты яктылык" кино сериясе кысаларында җитештерелгән авангард фильмы. МакКаллның фильмның төп үзенчәлекләренә кыскартылуы ул чорның башка радикал рәссамнарының эшенә охшаган, һәм Стен Дуглас, Ричард Серра, һәм Гордон Матта-Кларк кебек рәссамнарның төрле проектларын рухландырган.
Line_Drawing_System-1 / Line сызу системасы-1:
LDS-1 (Сызык сызу системасы-1) каллиграфик (растер түгел, вектор) дисплей процессоры һәм Эванс & Сазерленд тарафыннан ясалган дисплей җайланмасы иде. Бу модель график эшкәртү берәмлеге булган беренче график җайланма буларак билгеле иде.
Line_E_ (Buenos_Aires_Underground) / E сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты):
Буэнос-Айрес метросының E сызыгы Ретиродан Плаза де Лос Виррейга кадәр бара, гомуми ара 12 км. 1944-нче елда ачылган E сызыгы Буэнос-Айрес метросына 2007-нче елга кадәр H линиясе ачылганга кадәр өстәлгән соңгы яңа линия иде. Челтәрдә иң түбән пассажир номерлары булган линия булганга, линия яңадан юнәлтелгән һәм киңәйтелгән.
Line_Ellertsen / Line Ellertsen:
Line Ellertsen (1998 елның 4 июнендә туган) - Орхус Unitedнайтедта уйнаучы Норвегия хатын-кыз уенчысы. Ул шулай ук ​​2016-нчы Гандбол буенча хатын-кызлар арасында дөнья чемпионатында Норвегияне яклады, 4-нче урынны һәм 2015-нче елда яшүсмерләр арасында 17 яшькә кадәрге Европа чемпионатында 11нче урынны яулады.
Line_Engaged / Line катнаш:
Line Engaged - 1935 Британия, ак-кара, триллер Бернард Майнваринг режиссеры һәм Брэмвелл Флетчер, Джейн Бакстер һәм Артур Вонтнер ролендә. Ул Британия Арыслан кино корпорациясе тарафыннан чыгарылган.
Line_F_ (Buenos_Aires_Underground) / F сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты):
F линиясе Буэнос-Айрес метросына планлаштырылган өстәмә. Кайбер тоткарлыклардан соң, 2015-нче елда Конституциядән Кордобага кадәр төзелешнең беренче этабы өчен гомуми бәясе 700 - 800 миллион доллар арасында игълан ителде. 2015 елга, төзелешнең проект проекты итеп ясалуы яки заказ бирү өчен төзелүе әлегә билгеле түгел, ләкин төзелеш 2016-нчы елда башланырга тиеш иде.
Line_Friends / Line Friends:
Line Friends (LINE FRIENDS дип стилизацияләнгән) - Көньяк Корея дизайнеры Канг Бион Мок уйлап тапкан персонажлар, Көньяк Корея интернет эзләү гиганты Naver Corporation һәм Япония хәбәр кушымтасы кушымтасы стикерларына нигезләнеп. 2015-нче елда чыгарылган персонажлар төрле продуктларда, анимацияләрдә, уеннарда, кафеларда, кунакханәләрдә һәм тематик паркларда кулланыла. Онлайнда булудан тыш, бөтен дөнья шәһәрләрендә Line Friends катнаш физик кибетләр ачылды. Бренд хәзерге вакытта 2015-нче елдан аның ярдәмче Line Friends Corporation белән идарә итә.
Line_G / G сызыгы:
G сызыгы мөрәҗәгать итә ала: G сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты) G линиясе (Лос-Анджелес Метро) G линиясе (Нью-Йорк) G линиясе (Токио Метро) G линиясе (Йокохама)
Line_G_ (Buenos_Aires_Underground) / G сызыгы (Буэнос-Айрес җир асты):
G Line - Буэнос-Айрес метросына планлаштырылган өстәмә, 1930-нчы еллардан бирле рәсем тактасында. 2009-нчы елда финанслау һәм линияне төзүдә уңышсыз булганнан соң, аның соңгы тәкъдиме Буэнос-Айрес хакимияте тарафыннан 2015-нче елда тәкъдим ителде.

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

Википедия: турында / Википедия: турында: Википедия - бушлай онлайн энциклопедия, аны теләсә кем үзгәртә ала, һәм миллионнарча. Википеди...